Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2007, 17:13
Verwijderd
Godgodgod wat een uitgaansgedoe weer. Belachelijk veel sjans, korte rokjes doen het goed in combinatie met mijn benen. D'r was een interessante jongen en die heeft mijn nummer en hij heeft ook gesmst en ik teruggesmst en nu hoor ik weer niks. Ik word heel moe van dat gesms altijd, ik vind dat mensen maar moeten bellen. (Maar ik niet, want ik heb een hekel aan bellen..) En toen viel de vriendin met wie ik was met fiets en al en zaten we om vijf uur 's nachts bij de eerste hulp. En de jongen die het had zien gebeuren en mee was gegaan naar het ziekenhuis, ging me daar vervolgens lopen versieren. Ieks.

Jaha, Morgan houdt het leven spannend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2007, 18:17
Verwijderd
Morgen als het goed is weer een date
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 18:20
Aurora
Aurora is offline
Ze is zo ontzéttend onweerstaanbaar. Ik zei een paar dagen geleden nog tegen haar dat ik heel goed was in het weerstaan van niet-eetbare verleidingen, maareh, ze stelt mijn discipline wel erg op de proef, haha. Gelukkig bespring ik doorgaans geen mensen vanuit het niets, maar oooooh man, echt. <3
Oud 07-12-2007, 18:23
Verwijderd
@ aurora: ik word echt steeds nieuwsgieriger naar dat meisje van jou haha
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 18:25
Aurora
Aurora is offline
Hahah nou het is niet echt een meisje meer En ze is ook helemaaaal niet van mij helaas. En verder heb ik al een vriend. En tja.

Maar ze is zooo mooi en alles, wieie!
Oud 07-12-2007, 18:37
Rob
Rob is offline
En dan hoor je tijdens spullen halen "All I Want For Christmas" op de radio en het eerste waar ik aan dacht, was aan haar.
Oud 07-12-2007, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Hahah nou het is niet echt een meisje meer En ze is ook helemaaaal niet van mij helaas. En verder heb ik al een vriend. En tja.

Maar ze is zooo mooi en alles, wieie!

vrouw dan en nou en dat ze niet van jou is en dat je al iemand hebt, ik snap je hoor maar ik ben nog steeds benieuwd
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 19:59
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik was even iets aan 't opzoeken en toen kwam ik dit tegen:

Euthanasie is onomkeerbaar. Daarbij wordt een spierverslapper toegediend via een infuus in het bloedvat, in combinatie met een hoge dosis medicatie om het bewustzijn geheel uit te schakelen. Daardoor treedt de dood meestal binnen een half uur in.

Ze was binnen 2 minuten overleden.

Ben er stiekem toch vaker nog mee bezig dan ik zelf denk. Morgen is/was ze jarig. Raar.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 20:34
indigo
indigo is offline
@Ming-Xia: dat werkt natuurlijk niet bij iedereen hetzelfde. En het overlijden van een nabij persoon (ik weet niet wie het was natuurlijk) zal er altijd wel inhakken. Sterkte klinkt suf maar ik bedoel zoiets als veel kracht gewenst

OT: ik wil relationeel gebied terug.
Gaat trouwens wel leuk met vriendinnetjes van uni
Oud 07-12-2007, 20:51
Aurora
Aurora is offline
@Ave: wat wil je weten? Ze is een (nieuwe) collega van me. Toen ze het voorstelrondje kwam doen dacht ik al ooh nee hè, echt zo'n vrouw waar ik op val. We kunnen het erg goed vinden, kletsen altijd eeuwen enzo, en oooh ze lacht zo lief en nghhh tegenwoordig mailen we af en toe en ik loop altijd als een debiel glimlachend rond op mijn werk als ik een mailtje van haar krijg, echt te erg Maar goed, verder is ze natuurlijk maar *piep* jaar ouder en is ze uiteraard niet geinteresseerd in de combinatie jonge meisjes/donkere hoekjes. Zucht.

/puberaal gedrag
Oud 07-12-2007, 20:57
Verwijderd
Pff boeiend dat ze niet geïnteresseerd is. In je gedachten ben je vrij om te doen wat je wilt toch?
Ik ken alleen bekende vrouwen waar ik op val. en een oud buurtgenootje, maar die is stiekem toch mn type niet. Ik wacht nog altijd op de vrouw waar ik van ondersteboven raak
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 20:59
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
@Ming-Xia: dat werkt natuurlijk niet bij iedereen hetzelfde. En het overlijden van een nabij persoon (ik weet niet wie het was natuurlijk) zal er altijd wel inhakken. Sterkte klinkt suf maar ik bedoel zoiets als veel kracht gewenst

OT: ik wil relationeel gebied terug.
Gaat trouwens wel leuk met vriendinnetjes van uni
Dat 't bij iedereen anders werkt, snap ik. Maar het ging meer om het lezen, dan om 't feit zelf (als dit enigszins logisch klinkt ). Het gaat over mijn stiefmoeder, die maandag alweer 8 maanden weg is.
Sterkte klinkt niet suf hoor thanks.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 21:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik wacht nog altijd op de vrouw waar ik van ondersteboven raak
Hier ben ik (a)
Oud 07-12-2007, 21:29
Aurora
Aurora is offline
@Ave: Haha, nou ik kan je niet aanbevelen om een vrouw te ontmoeten waar je écht van ondersteboven raakt. Been there, duurde veel te lang en was veel te tijd- en energierovend. Het is goed dat ik haar nooit mee zie. Over droomvrouwen gesproken. Pfff.

En jaa je hebt gelijk maar sommige gedachten wil ik nou eenmaal gewoon ten uitvoer brengen

Om even ontopic te blijven: awww mn vriend is zielig. Ik mag lekker drie weken verpleegstertje spelen. Gelukkig is het geen lastige patient.
Oud 07-12-2007, 21:54
tuttebel
tuttebel is offline
oh geweldig!
sinterklaas gevierd met z'n familie en het was echt supergezellig. hij had een mooie foto van ons op lowlands uitvergroot en in een lijstje gezet voor mij..ahhhhhhhw kwist niet dat hij nog liever kon worden dan ie al was..
alles superrrrr!
Oud 08-12-2007, 04:58
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Hij is zo ontzettend lief <3 Hij had een feestje bij de buren gehad voordat ik naar hem kwam en hij was een beetje dronken, maar dat was zo aandoenlijk. Ik snap ook weer niet waarom ik me zo druk maakte voordat ik ging, hij vind me echt leuk en lief.
Oud 08-12-2007, 08:32
Verwijderd
Woot, zometeen weer datenn in Maastricht, dubbelleuk want wat een mooie stad is dat <3
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 09:44
I C U
I C U is offline
Whaha, gisteren een leuk gesprek met mijn ouders over m'n keus in mannen "Wanneer kom je nou es thuis met een oerhollandse nuchtere goser? Die gasten van jou komen allemaal uit zijstraten enzo" Haha.

Anyway, ik heb wel zin in die date, het duurt alleen nog zo lang En m'n sexy klasgenoot is niet meer zo sexy, maar nog steeds leuk. Iemand volkomen dronken zien doet wonderen Maar wat een avond, wat een avond... Geweldig!
Oud 08-12-2007, 11:03
ilse
ilse is offline
Oke.. En nu dan..??
Oud 08-12-2007, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Oke.. En nu dan..??
Afleiding zoeken
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 11:51
Verwijderd
Een kutgesprek met kutconclussies en kutbeslissingen en nog meer kutheid.
Maar met een zoen van hem weet ik dat ik bij hem hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 11:55
ilse
ilse is offline
Citaat:
Afleiding zoeken
Nee.. Of ja.. Ik weet het niet.. Alles loopt ineens weer in een zootje. Maar goed. We merken het wel.. Ofzo..

Oud 08-12-2007, 11:56
Verwijderd
Huhuhu nog meer mailtjes stiekem vind ik dit te leuk. En een beetje gemeen van mezelf maarja moet ze maar niet zo bezitterig doen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 13:16
ST*R
ST*R is offline
Ik wil gewoon dat hij duidelijk zegt dat hij me niet leuk vindt, dit vage gedoe is irritant. En die ene jongen blijft maar smsen, ookal heb ik gezegd dat ik niet met hem wil afspreken. Het zou zo makkelijk zijn als ik hém leuk zou vinden!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 13:51
Fayette
Citaat:
Een kutgesprek met kutconclussies en kutbeslissingen en nog meer kutheid.
Maar met een zoen van hem weet ik dat ik bij hem hoor.
What up Q?

OT: Ik heb nog steeds geen relationeel gebied.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 14:04
luchtballon
luchtballon is offline
Lalaalaalaaaaa *durft nog niet op roze wolk te gaan zitten*
Oud 08-12-2007, 17:33
Iduna
Iduna is offline
Deze topics zijn nog altijd even verslavend. Ook al post ik niks, ik weet alles van jullie relationele gebieden. En als je eenmaal post, blijf je posten..

@ Stout!: 10 dagen. Als hij straks weer in Nederland is, zal het ook wel super gaan!

Ik ben niet gediend van cyberseks en nu wil hij (collega) niet eens met me praten. Ik vraag me af of hij wel een normaal gesprek kan voeren. Dat wordt nog leuk dinsdag. Stiekem hoop ik wel dat ie gewoon normaal doet en gewoon lief zoals ik hem voorheen kende en ach, zijn wanhopige pogingen ben ik dan wel vergeten. Maar ik hoop dat hij zich verschrikkelijk schaamt!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 17:44
Moustache
Moustache is offline
Goeeeddd.
Oud 08-12-2007, 17:50
groovy
groovy is offline
Super ^^. Het is zo relaxt en makkelijk en vanzelfsprekend dat we voor elkaar gaan, maar toch hebben we ons eigen leven. En damn, wat is hij lekker :$
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 17:50
Rob
Rob is offline
Citaat:

Ik ben niet gediend van cyberseks en nu wil hij (collega) niet eens met me praten. Ik vraag me af of hij wel een normaal gesprek kan voeren. Dat wordt nog leuk dinsdag. Stiekem hoop ik wel dat ie gewoon normaal doet en gewoon lief zoals ik hem voorheen kende en ach, zijn wanhopige pogingen ben ik dan wel vergeten. Maar ik hoop dat hij zich verschrikkelijk schaamt!
omg, cyberseks? xD Hoe wanhopig.
Oud 08-12-2007, 18:42
Dott
Dott is offline
ik voel me echt... *vul hier elk denkbaar rotwoord in*
eerlijk zijn is volgens mij heel moeilijk.. ik denk dat ik maar even afstand neem..
Ik ben alleen en kan wel janken.. ik kan niks, ik mag niks, ben ziek.. maandag weer naar de dokter.. word gek..

Apocalyptica was wel heel erg gaaf, speelden nothing else matters, stond vlak vooran en door de hele sfeer en alles van het afgelopen jaar kon ik mijn tranen niet binnen houden..
Gelukkig gaf begreep hij het en sloeg zijn armen om me heen.. helaas is hij een grote oorzaak geweet van de chaos het afgelopen jaar..

Ik voel me echt vrijgezel.. in de slechte zin van het woord
Oud 08-12-2007, 18:48
Verwijderd
Citaat:
ik voel me echt... *vul hier elk denkbaar rotwoord in*
eerlijk zijn is volgens mij heel moeilijk.. ik denk dat ik maar even afstand neem..
Ik ben alleen en kan wel janken.. ik kan niks, ik mag niks, ben ziek.. maandag weer naar de dokter.. word gek..

Apocalyptica was wel heel erg gaaf, speelden nothing else matters, stond vlak vooran en door de hele sfeer en alles van het afgelopen jaar kon ik mijn tranen niet binnen houden..
Gelukkig gaf begreep hij het en sloeg zijn armen om me heen.. helaas is hij een grote oorzaak geweet van de chaos het afgelopen jaar..

Ik voel me echt vrijgezel.. in de slechte zin van het woord
*knuff* Bedenk je eens dat je ook lol kunt hebben zonder die jongen, dat je de moeite waard bent en dat je het zeker zonder ze kunt! Jij bent de enige met wie je de rest van je leven nog moet doen, dus probeer tevreden met jezelf te zijn, vertrouwen in jezelf te hebben en te geloven in jezelf. Het komt goed meis, het komt goed....

ot: Vanavond met vrienden wat drinken (als in: de alcoholist uithangen). En eigenlijk wil ik tegen hem aanhangen en hem vasthouden en met hem mee en kusjesknuffelsalles maar ik durf het simpelweg niet aan. Bah.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 18:52
Dott
Dott is offline
Citaat:
*knuff* Bedenk je eens dat je ook lol kunt hebben zonder die jongen, dat je de moeite waard bent en dat je het zeker zonder ze kunt! Jij bent de enige met wie je de rest van je leven nog moet doen, dus probeer tevreden met jezelf te zijn, vertrouwen in jezelf te hebben en te geloven in jezelf. Het komt goed meis, het komt goed....

ot: Vanavond met vrienden wat drinken (als in: de alcoholist uithangen). En eigenlijk wil ik tegen hem aanhangen en hem vasthouden en met hem mee en kusjesknuffelsalles maar ik durf het simpelweg niet aan. Bah.
Dank je wel meis ik kan ook makkelijk lol hebben zonder kerels en alles, maar dan nog, ze hoeven me niet voor te liegen, ik kan dat niet hebben.
En ik ben best wel tevreden met mezelf, alleen mijn leven zou wat simpeler mogen, en heel veel mensen zeggen je hebt je leven in eigen hand, maar dat ben ik niet voor 100% met ze eens. Er komen gewoon zoveel problemen op mijn pad en tegenslagen, en er sterker van worden is 1 din, maar ik ben nu nog bezig met dingen die meer dan een jaar geleden gebeurd zijn.. ik kan het gewoon niet bijbenen
Oud 08-12-2007, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Dank je wel meis ik kan ook makkelijk lol hebben zonder kerels en alles, maar dan nog, ze hoeven me niet voor te liegen, ik kan dat niet hebben.
En ik ben best wel tevreden met mezelf, alleen mijn leven zou wat simpeler mogen, en heel veel mensen zeggen je hebt je leven in eigen hand, maar dat ben ik niet voor 100% met ze eens. Er komen gewoon zoveel problemen op mijn pad en tegenslagen, en er sterker van worden is 1 din, maar ik ben nu nog bezig met dingen die meer dan een jaar geleden gebeurd zijn.. ik kan het gewoon niet bijbenen
Het is net wat je er zelf mee doet, is mijn mening.... Maar meis, als je eens een keer wat wil, of je zet ergens mee, of je moet je verhaal kwijt, pm'en kan altijd! Maar geef jezelf wel de tijd om dingen te verwerken, wil niet alles in één keer, dat kan niet. Een voor een, anders loop je jezelf overhoop. Sterkte meis! *knuff*
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 19:19
Dott
Dott is offline
Citaat:
Het is net wat je er zelf mee doet, is mijn mening.... Maar meis, als je eens een keer wat wil, of je zet ergens mee, of je moet je verhaal kwijt, pm'en kan altijd! Maar geef jezelf wel de tijd om dingen te verwerken, wil niet alles in één keer, dat kan niet. Een voor een, anders loop je jezelf overhoop. Sterkte meis! *knuff*
Dank je jij kunt ook pm-en als je wilt hoor kan ik ff gedachten verzetten.
Ik heb bepaalde dingen nog niet kunnen verwerken omdat er steeds van alles op mijn pad komt, en nu zit ik hele dagen thuis dus komt alles op me af en ga ik nadenken dus verwerken.. en dat gaat me allemaal een beetje snel en heftig.. overflow aan emoties.. en ik ben thuis omdat ik gestresst ben xD echt logisch he

En mn opa is van de trap gevallen en heeft nu zn been in het gips en mag niet lopen..
Oud 08-12-2007, 19:21
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
omg, cyberseks? xD Hoe wanhopig.

Ik probeer hem niet te hard uit te lachen, want het is best een goede jongen. Alleen een mietje wat dat betreft, ik geloof namelijk niet dat hij ooit wat zou proberen in het echt. Maar goed, zin in dinsdagavond.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 19:28
Verwijderd
Omg dat was echt té leuk, en hij ook. En ik geloof, weet, hij zei dat het wederzijds is samen rondgelopen en in t reuzenrad geweest, en ja <3
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 21:59
ST*R
ST*R is offline
Ik heb duidelijkheid en ik vind t prima gewoon elkaar af en toe zien (en hij zei dat hij me wel weer wilde zien dus dat komt goed) en verder er niet zo veel van verwachten. En ik heb echt de leukste vriendinnen en zusjes!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 22:27
Verwijderd
Citaat:
What up Q?

OT: Ik heb nog steeds geen relationeel gebied.
Het is alweer iets wat ik niet hier ga neer zetten.
Het heeft hier effect op teveel mensen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 23:35
metallica
metallica is offline
Pff, de afgelopen drie dagen waren echt gaar, hele avonden in de kroeg gehangen, maar wel weer heel ouderwets gezellig met vrienden Vandaag mn haren gemillimetert, gelukkig viel het reuze mee en loop ik niet voor lul Hehe, het zorgde er zelfs voor dat mijn hart ontzettend tekeer ging, toen dat lekkere ding dat ik al eerder gespot had me vroeg of ik niet eerst lang haar had. Wat dus wel betekend dat hij me herkende. Haha, ik moet er wel om lachen, het is echt tijden geleden dat m'n hart zo tekeer ging
Hij moest vandaag voor het eerst optreden met zijn band. Ik ben niet gaan kijken, maar heb hem wel gesms't om hem succes te wensen. Waarop ik een lief smsje terug kreeg. Dus dat deed me allemaal wel goed. Damn, ik kan echt zeggen dat ik me goed voel op dit moment
Oud 09-12-2007, 02:43
Verwijderd
Net urenlang gepraat met een vriendinnetje en ik realiseer me elke keer dat ze zo bijzonder is en dat we echt superveel gemeen hebben. Ik zou het echt zo zonde vinden als ik haar minder zou spreken omdat één van ons moet stoppen met de opleiding. Ook al had ik eigenlijk moeten leren vanavond, ik voel me nu een stuk beter.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 08:55
snoopy
snoopy is offline
Goed, goed! Sinterklaas was echt gezellig gisteren
Hij is echt ontzettend lief!
Oud 09-12-2007, 09:13
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Gister personeelsfeest gehad. Pff, wat een dronken boel! Maar wel heel gezellig Werd nog versierd ook hahaha. Jammer voor hen dat ik al een heel lief vriendje heb <3
Ik baal een beetje van het weer, als het nu niet zo'n mooi weer was kon ik m vandaag nog zien, nu dinsdag pas
Oud 09-12-2007, 10:10
I C U
I C U is offline
Are they fuckin' kiddin' me? Djiezes. Tuurlijk we gaan gewoon verder alsof er niets gebeurd is. Sure. Maar goed, we zien het wel. Ik zal niet al te hard tegenstribbelen, maar echt heel hard meewerken... Mjah. We'll see.

Gisteravond was leuk, haar moeder & aanhang is serieus geweldig en weer leuk wezen stappen Dit keer wel nuchter gebleven, scheelt weer. Kwam nog een klasgenoot tegen, ook gezellig. Ach ja. Wel jammer dat dr portemonnee gejat is
Oud 09-12-2007, 10:24
niña
niña is offline
Fijn, derde, vierde en vijfde wielen..
Oud 09-12-2007, 11:28
Verwijderd
Wow wat gaan deze topics hard Dan heb je een tijdje geen internet en meteen meer dan een half topic gemist

Alleen om nou te zeggen hoe het op relationeel gebied gaat... tsja Ik heb nog nooit zoveel met iemand gemeen gehad als met hem, en we kunnen het echt heel goed vinden samen. Alleen weet ik nou nog steeds niet of ik al die dingetjes als geflirt met me moet opvatten, of gewoon als zijn manier van vriendschappelijk zijn. En aangezien ik een bange schijterd ben ga ik daar ook niet echt achterkomen op deze manier

Dus als iemand een beetje lef te leen heeft...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 12:30
Rob
Rob is offline
Ik wil bij haar zijn en dat ze zometeen meegaat en lekker knuffelen, kusjes, rondhangen, gezellig zijn en samen slapen en door de stad dwalen en alles. <3

On that note: Tot dinsdag!
Oud 09-12-2007, 12:47
Pluis
Pluis is offline
Bah waarom passen we zo walgelijk goed bij elkaar. Zo wordt het alleen maar moeilijker om te doen alsof er niks aan de hand is, en ik kan me niet voorstellen dat niemand iets gemerkt heeft gister.
Om me te bedanken voor z'n verjaardagscadeau kreeg ik, waar iedereen bij was, een kus op m'n mond (en dat doen normale exen niet) en tijdens het pokeren lag z'n hand steeds om m'n been en we waren nare smsjes aan het sturen...
maar ik wíl het ook helemaal niet geheim houden
Oud 09-12-2007, 13:04
Verwijderd
voordeel van op kamers zitten: ik zie m 10 keer vaker want we wonen nu in dezelfde stad <3
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 13:18
Verwijderd
Hm, ja hoor, zul je altijd zien, mannen zijn ook altijd op seks uit. (En nee, je hoeft me niet onder m'n neus te gaan wrijven dat ik dat ook ben .) Leuk smsjes heen en weer sturen hoor maar... hm. Nee, ik hoef geen ONS, ook niet met jou, niet mijn ding. Ik wil een leuke lieve scharrel maar niks serieus. Wat jongens daar toch tegen hebben...

Het is wel een leuk spel. Maar ik moet misschien maar even een goede player naar die smsjes laten kijken. Vooralsnog kijk ik wel of ik 'm zo kan interesseren dat hij ook idd wel wil scharrelen. En dan zien of ik het wil.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten