Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik was even iets aan 't opzoeken en toen kwam ik dit tegen:
Euthanasie is onomkeerbaar. Daarbij wordt een spierverslapper toegediend via een infuus in het bloedvat, in combinatie met een hoge dosis medicatie om het bewustzijn geheel uit te schakelen. Daardoor treedt de dood meestal binnen een half uur in. Ze was binnen 2 minuten overleden. Ben er stiekem toch vaker nog mee bezig dan ik zelf denk. Morgen is/was ze jarig. Raar. ![]() |
![]() |
|
@Ming-Xia: dat werkt natuurlijk niet bij iedereen hetzelfde. En het overlijden van een nabij persoon (ik weet niet wie het was natuurlijk) zal er altijd wel inhakken. Sterkte klinkt suf maar ik bedoel zoiets als veel kracht gewenst
![]() OT: ik wil relationeel gebied terug. Gaat trouwens wel leuk met vriendinnetjes van uni ![]()
|
@Ave: wat wil je weten?
![]() ![]() ![]() /puberaal gedrag
|
Verwijderd
|
Pff boeiend dat ze niet geïnteresseerd is. In je gedachten ben je vrij om te doen wat je wilt toch?
Ik ken alleen bekende vrouwen waar ik op val. en een oud buurtgenootje, maar die is stiekem toch mn type niet. Ik wacht nog altijd op de vrouw waar ik van ondersteboven raak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Sterkte klinkt niet suf hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
@Ave: Haha, nou ik kan je niet aanbevelen om een vrouw te ontmoeten waar je écht van ondersteboven raakt. Been there, duurde veel te lang en was veel te tijd- en energierovend. Het is goed dat ik haar nooit mee zie. Over droomvrouwen gesproken. Pfff.
En jaa je hebt gelijk maar sommige gedachten wil ik nou eenmaal gewoon ten uitvoer brengen ![]() Om even ontopic te blijven: awww mn vriend is zielig. Ik mag lekker drie weken verpleegstertje spelen. Gelukkig is het geen lastige patient.
|
oh geweldig!
sinterklaas gevierd met z'n familie en het was echt supergezellig. hij had een mooie foto van ons op lowlands uitvergroot en in een lijstje gezet voor mij..ahhhhhhhw ![]() alles superrrrr!
|
Hij is zo ontzettend lief <3 Hij had een feestje bij de buren gehad voordat ik naar hem kwam en hij was een beetje dronken, maar dat was zo aandoenlijk. Ik snap ook weer niet waarom ik me zo druk maakte voordat ik ging, hij vind me echt leuk en lief.
|
Whaha, gisteren een leuk gesprek met mijn ouders over m'n keus in mannen
![]() Anyway, ik heb wel zin in die date, het duurt alleen nog zo lang ![]() ![]()
|
Deze topics zijn nog altijd even verslavend. Ook al post ik niks, ik weet alles van jullie relationele gebieden.
![]() @ Stout!: 10 dagen. ![]() Ik ben niet gediend van cyberseks en nu wil hij (collega) niet eens met me praten. Ik vraag me af of hij wel een normaal gesprek kan voeren. Dat wordt nog leuk dinsdag. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik voel me echt... *vul hier elk denkbaar rotwoord in*
eerlijk zijn is volgens mij heel moeilijk.. ik denk dat ik maar even afstand neem.. Ik ben alleen en kan wel janken.. ik kan niks, ik mag niks, ben ziek.. maandag weer naar de dokter.. word gek.. Apocalyptica was wel heel erg gaaf, speelden nothing else matters, stond vlak vooran en door de hele sfeer en alles van het afgelopen jaar kon ik mijn tranen niet binnen houden.. Gelukkig gaf begreep hij het en sloeg zijn armen om me heen.. helaas is hij een grote oorzaak geweet van de chaos het afgelopen jaar.. Ik voel me echt vrijgezel.. in de slechte zin van het woord
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Vanavond met vrienden wat drinken (als in: de alcoholist uithangen). En eigenlijk wil ik tegen hem aanhangen en hem vasthouden en met hem mee en kusjesknuffelsalles maar ik durf het simpelweg niet aan. Bah. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ben best wel tevreden met mezelf, alleen mijn leven zou wat simpeler mogen, en heel veel mensen zeggen je hebt je leven in eigen hand, maar dat ben ik niet voor 100% met ze eens. Er komen gewoon zoveel problemen op mijn pad en tegenslagen, en er sterker van worden is 1 din, maar ik ben nu nog bezig met dingen die meer dan een jaar geleden gebeurd zijn.. ik kan het gewoon niet bijbenen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb bepaalde dingen nog niet kunnen verwerken omdat er steeds van alles op mijn pad komt, en nu zit ik hele dagen thuis dus komt alles op me af en ga ik nadenken dus verwerken.. en dat gaat me allemaal een beetje snel en heftig.. overflow aan emoties.. en ik ben thuis omdat ik gestresst ben xD echt logisch he ![]() En mn opa is van de trap gevallen en heeft nu zn been in het gips en mag niet lopen..
|
Pff, de afgelopen drie dagen waren echt gaar, hele avonden in de kroeg gehangen, maar wel weer heel ouderwets gezellig met vrienden
![]() ![]() ![]() Hij moest vandaag voor het eerst optreden met zijn band. Ik ben niet gaan kijken, maar heb hem wel gesms't om hem succes te wensen. Waarop ik een lief smsje terug kreeg. Dus dat deed me allemaal wel goed. Damn, ik kan echt zeggen dat ik me goed voel op dit moment ![]()
|
Verwijderd
|
Net urenlang gepraat met een vriendinnetje en ik realiseer me elke keer dat ze zo bijzonder is en dat we echt superveel gemeen hebben. Ik zou het echt zo zonde vinden als ik haar minder zou spreken omdat één van ons moet stoppen met de opleiding. Ook al had ik eigenlijk moeten leren vanavond, ik voel me nu een stuk beter.
|
![]() |
|
Gister personeelsfeest gehad. Pff, wat een dronken boel! Maar wel heel gezellig
![]() Ik baal een beetje van het weer, als het nu niet zo'n mooi weer was kon ik m vandaag nog zien, nu dinsdag pas ![]()
|
Are they fuckin' kiddin' me? Djiezes. Tuurlijk we gaan gewoon verder alsof er niets gebeurd is. Sure. Maar goed, we zien het wel. Ik zal niet al te hard tegenstribbelen, maar echt heel hard meewerken... Mjah. We'll see.
Gisteravond was leuk, haar moeder & aanhang is serieus geweldig en weer leuk wezen stappen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wow wat gaan deze topics hard
![]() ![]() Alleen om nou te zeggen hoe het op relationeel gebied gaat... tsja ![]() ![]() Dus als iemand een beetje lef te leen heeft... ![]() |
![]() |
|
Bah waarom passen we zo walgelijk goed bij elkaar. Zo wordt het alleen maar moeilijker om te doen alsof er niks aan de hand is, en ik kan me niet voorstellen dat niemand iets gemerkt heeft gister.
Om me te bedanken voor z'n verjaardagscadeau kreeg ik, waar iedereen bij was, een kus op m'n mond (en dat doen normale exen niet) en tijdens het pokeren lag z'n hand steeds om m'n been en we waren nare smsjes aan het sturen... maar ik wíl het ook helemaal niet geheim houden ![]()
|
Verwijderd
|
Hm, ja hoor, zul je altijd zien, mannen zijn ook altijd op seks uit. (En nee, je hoeft me niet onder m'n neus te gaan wrijven dat ik dat ook ben
![]() ![]() Het is wel een leuk spel. Maar ik moet misschien maar even een goede player naar die smsjes laten kijken. Vooralsnog kijk ik wel of ik 'm zo kan interesseren dat hij ook idd wel wil scharrelen. En dan zien of ik het wil. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #77 x-spekkie-x | 499 | 05-01-2008 17:15 |