Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
over die kleine dingetjes? En dan elke keer over hetzelfde? à la dit ofzo..: 'je neus is plat --> ben je met 120 km tegen een deur aangebotst?' 'er zit een puistje op je neus --> is er een splinter vd deur blijven haken?' (telkens hetzelfde ![]() Kan je zelf niet opmerkingen terug maken, geinend bedoeld, maar wel op zo'n manier dat ze aanvoelen dat je hun opmerkingen niet echt waardeert.. Lijkt me best lastig, wanneer zit er een grens.. ![]() [edit] Misn moet je proberen er boven te staan.. Aangezien je die mensen vaak ziet, en zeggen dat je het niet zo vind niet helpt.. Klein btje negeren misn, of doe je dat al?
||
Citaat:
Wat betreft de ractie van elvira: ja, zou op zich wel kunnen, maar daarmee maak je het niet echt makkelijk: het zijn wel de mensen bij wie je meer dan 20 uur per week in de klas zit, daarmee ga ik liever normaal of goed om. Buiten de klas, ga ik met meestal wel met anderen om. Bovendien ken ik een van de personen al zo'n 10 jaar, heb meer de indruk dat die domme opmerkingen maakt om bij de rest te horen. |
![]() |
|
Heb ik ook...
dan niet een enorme groep. 3... maar ik word vaak afgezeken en ik kan er weinig tegen doen omdat die gast die dat het meest doet niet zo logisch en redelijk handelt als ik. Het is bij momenten irritant, bij momenten geef ik hem een klap ![]() maar verder geen emotionele (bij mij - heb btw niet genoeg emoties voor schade) en fysieke (bij hem) schade.
|
![]() |
Wij doen het wel eens onderling in de vriendengroep...maar dan zeikt iedereen elkaar af en flink...voor de lol als we onder invloed zijn.....en bij mij op school heb je ook van dat soort type's ben het zelf ook wel es...(beetje hypocriet) maar ik probeer er wel aan te denken dat ik het zelf ook kut vind dus steeds minder...en neem het altijd op voor de zwakke...dat wel nog....want krijg zo wel respect in de klas....mss geen positief respect maar moet ze toch niet
![]() ![]() ![]() Greetz |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmzz, bij mij is het juist andersom
als we met z'n 6-sen bij elkaar zitten, gaat alles nog wel redelijk goed, maar als er dan 3 ofzo weggaan, (stel, K, V en S gaan weg en A, L en ik blijven zitten) Dan beginnen vaak A en L te roddelen over de 3 die zijn weggegaan. Of laatst moest S naar de dokter, want ze is bezig met een hooikoorstkuur ( ![]() Ik heb soms helemaal geen zin om bij A en L in de aula te gaan zitten. (doe ik dan dus ook niet) maar met K V en S kan ik wel goed opschieten, dus dan zie ik hun ook niet in de weinige pauzes die we samen hebben... |
![]() |
|
![]() |
Ja, maar is dat afzeiken wel helemaal serieus bedoeld? Een van mijn vriendinnen doet dat ook bij mij, inderdaad vooral als we in een groep zijn, ik weet gelukkig dat ze het niet serieus bedoeld, al vind ik het soms wel erg irritant. En wat doe ik er tegen, eigenlijk niks... maar misschien heeft ze niet eens door dat ze mij aan het afzeiken is, ik weet namelijk niet of ze dat wel heel erg bewust doet...
||
Citaat:
|
ik zit in een vroendengroepje van 5 personen( met mij erbijgerekend)
nou 3 van hun hebben de vage humor iedereen af te zeiken, oowk elkaar en daar liggen ze helemaal dubbel om.. maar ze menen het meestal niet. vaak lijkt het echt alsof ze het menen maar dat doen ze niet ik word oowk wel eens afgezeken door hun. dan worden er dingen gezegt zoals: ga naar huis!!! maarjaw gewoon terugdoen enzow. want het heeft geen zin om te zeggen dat het irritant is... ik vind het eigenlijk niet zo erg meer.. vooral omdat het vaak erg gezellig is met hun en ik weet dat ze het niet menen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de mavo in de derde en vierde deden ze dat bij ons ook altijd...hardstikke gezellig, maar niet huis. Ze deden het over het algemeen alleen als we met de hele groep waren, individueel of als we met een klein groepje waren was het gewoon hardstikke gezellig. Aan het eind van de vierde was het zo'n beetje over.
'k vind het geen normale manier van met elkaar om gaan, maar anderen schijnen het wel normaal te vinden. Tips heb ik niet echt, wachten tot ze de periode dat ze dat leuk vinden te boven zijn...maar ja, heb je niet zo veel aan. |
![]() |
|
tsja bij mij hebben ze ook een paar keer wat gezegd over mij en dan blijft het doorgaan. en bij anderen zien ze niets of die zijn populairder en daar zeggen ze dan niets over. dat is zeer klote en de anderen doen gewoon gezellig mee en als je dan iets over een ander zegt hebben ze altijd wel iemand die diegene eruit lult
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Samenzweringstheorien werken als religie Ensenata | 61 | 26-06-2009 19:04 | |
Drugs & Alcohol |
Confessions of a smaltimer part 2 Wammus | 26 | 01-04-2008 15:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bètastudenten klagen over zichzelf nienie | 230 | 27-01-2006 23:05 | |
Liefde & Relatie |
Waarom trek ik vrouwen aan waar ik vaak nix in zie ? Verwijderd | 57 | 23-02-2005 21:16 | |
Liefde & Relatie |
vriendje van 10 jaar ouder?? bitchy | 60 | 14-03-2003 17:14 |