Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2007, 20:15
Sushii
Sushii is offline
Enorm prettig of glibberige meuk?

Gebruik jij het weleens? Zo ja, welk glijmiddel gebruik je en waarom?

Laatste tijd heb ik laatst van wat strubbelingen tijdens seks. De eerste keer gaat het allemaal prima, maar de day after dan is het ''down under'' vaak wat geirriteerd.. Zaad, het schaadt

Maar, het libido is er wel en enorm ook. Daarom hebben we besloten om maar eens een keer glijmiddel te proberen en kijken of het echt zo'n wondermiddel is.

Wat vinden jullie hier nou van?

Share!
Oud 09-11-2007, 22:02
Armoed
Armoed is offline
Eros.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 17:05
Fayette
Dikke prima. Gewoon gebruiken die handel. Ik heb altijd Pjur.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 17:32
Verwijderd
heb een tijd terug ook een tubetje gehaald, heel fijn spul. en zelfs als het niet droog of geïrriteerd is, is het nog geweldig lekker glibberen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 20:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb silver bull geloof ik, dat is op siliconenbasis.
was de goedkoopste

maar eigenlijk gebruiken we het nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 22:11
Magican
Magican is offline
Damn
Oud 11-11-2007, 23:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Damn
wot
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 03:18
Verwijderd
Alleen voor anaal.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 14:58
waves
waves is offline
als t nodig was, lekker . En voor anaal ook handig. Glijmiddel alleen voor vaginaal gebruik vond ik niet zo'n succes.
Oud 24-11-2007, 22:17
Streepjescode
Streepjescode is offline
Altijd - werkt bij mij gewoon lichamelijk niet zo goed anders. Heb er dus inmiddels ook aardig wat geprobeert.. hier komt de lay-down

zo'n beetje de hele range van Durex Play.. dat extra sensitive spul werkt een beetje te goed op hem, dan gaat het te snel. Warm-wordend voelde een beetje branderig. Niet lekker (wel op tepels trouwens). Dat mint/koud wordend voelde voor hem vreselijk (echt pijnlijk). Voor mij was het okay tot op het moment dat ik kwam, de seconde erna deed het ineens echt pijn. nu-gauw-onder-de-douche pijn. Durex 'massage' spul voldoet maar ruikt nogal akelig. Voor massage is het ook niet je van het.

Ik heb nog nooit iets met een smaakje gevonden dat niet gruwelijk chemisch ruikt en smaakt..

Ik heb nu Maximus - bij Sh! gekocht. (leuke winkel trouwens, uitgebreid besproken en vanalles op m'n vingers gevoelt en geproeft..!) Uitgekozen omdat het fijn aanvoelt, lang nat blijft en niet vies smaakt. Ik heb ook tijden gewoon KY gebruikt maar dat droogt vies op en smaakt ook echt eww.
M'n vriend mailde net dat 'ie siliconenspul heeft voor de volgende keer dat ik er ben.. (langeafstandsrelatie) dus ik ben heel benieuwd...

Laatst gewijzigd op 24-11-2007 om 22:19. Reden: link erbij
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 16:54
Magican
Magican is offline
Nou kijk, jij bent 15. Toen ik 15 was vond ik het al stoer als ik schuifelde met een meisje. Laat staan zoenen. Laat staan neuken. Laat staan sex met glijmiddel.
Oud 25-11-2007, 21:52
drukknoopje
drukknoopje is offline
Wel eens gebruikt maar het kost moeite op onhandige momenten om te pakken etc dus het komt er eigenlijk nooit van.

Het werkt trouwens wel oké.
Oud 26-11-2007, 02:54
Verwijderd
Citaat:
Altijd - werkt bij mij gewoon lichamelijk niet zo goed anders.
Heb ik ook vrij vaak. Eerst dacht ik dan altijd dat ik mss overgevoelig was oid. Maar met glijmiddel kan je toch veel langer, lekker glad.

Wij gebruiken op't moment Liquid Silk geweldig spul, het droogt NIET plakkerig op. (Je merkt er niets van) Het is op waterbasis en voelt fantastisch.

En KY is idd niks.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 12:49
Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
Wij gebruiken op't moment Liquid Silk geweldig spul, het droogt NIET plakkerig op. (Je merkt er niets van) Het is op waterbasis en voelt fantastisch.
Daar heb ik inderdaad goede verhalen over gehoord, alleen dat het bitter smaakt, nee? Wij doen graag aan heel uitgebreid naspel (dat soms ook weer voorspel word) dus die 'hier heeft lube gezeten dus nu smaakt het vies' factor is nogal een nadeel voor ons.
Oud 26-11-2007, 13:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dikke prima. Gewoon gebruiken die handel. Ik heb altijd Pjur.
[afbeelding]

Ja, Pjur ftw. Je hebt maar een klein beetje nodig en het glijdt enorm
Oud 26-11-2007, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Daar heb ik inderdaad goede verhalen over gehoord, alleen dat het bitter smaakt, nee? Wij doen graag aan heel uitgebreid naspel (dat soms ook weer voorspel word) dus die 'hier heeft lube gezeten dus nu smaakt het vies' factor is nogal een nadeel voor ons.
Zelf is me die smaak eigenlijk nog niet opgevallen, maar heb het welgehoord ja.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 17:48
fib
fib is offline
durex
play
http://www.sexpo.com.sg/onlinestore/...massagegel.jpg
massage 2 in 1

Deze heb ik gekocht omdat het flesje goedkoper, mooier, groter en practischer is dan de andere durexprodcten. De pompfunctie die veel durexglijmiddel producten hebben.. vind ik onhandig. Maar ik gebruik de 2 in 1 versie alleen als glijmiddel.. voor massage is het niet fijn omdat de vloeistof te snel opdroogd
Oud 26-11-2007, 21:26
Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
durex
play
http://www.sexpo.com.sg/onlinestore/...massagegel.jpg
massage 2 in 1

Deze heb ik gekocht omdat het flesje goedkoper, mooier, groter en practischer is dan de andere durexprodcten. De pompfunctie die veel durexglijmiddel producten hebben.. vind ik onhandig. Maar ik gebruik de 2 in 1 versie alleen als glijmiddel.. voor massage is het niet fijn omdat de vloeistof te snel opdroogd
Geprobeerd... wij vinden het een typisch geval van "Ja ja, massage" want daar werkte het in ieder geval niet voor. En ik vond het ook chemisch ruiken en smaken. Geen succes.

Streep de Lube-expert ()
Oud 27-11-2007, 10:17
Armoed
Armoed is offline
Zoals ik al zei, Eros

Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 01:48
Ellesdee
Ellesdee is offline

Oud 28-11-2007, 09:15
Verwijderd
Citaat:
heb een tijd terug ook een tubetje gehaald, heel fijn spul. en zelfs als het niet droog of geïrriteerd is, is het nog geweldig lekker glibberen

vooral dat glibberen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 18:12
trophus
trophus is offline
Citaat:
welk glijmiddel gebruik je?
Groene zeep
voor al uwe grappen ende grollen op het gebied van glibberen ende glijden
Oud 01-12-2007, 13:57
Verwijderd
Wat je ook doet, blijf hier ver van uit de buurt:

Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 22:01
Chimera
Chimera is offline
Wat doet dat? En, waarom is het vervelend?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 00:24
Supreme Dutch
Ik heb 1x iets met een dame gehad die het claimde nodig te hebben, was echt dikke turn off..
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 16:54
gurl19
gurl19 is offline
Ik heb die glijmiddel van durex tingle. Ik vind hem wel fijn. Tinteld een beetje, net alsof er mentol in zit. Dat is ook de enige soort glijmiddel die ik heb, dus zou niet weten hoe naturel voelt.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 18:50
Fayette
Citaat:
Ik heb 1x iets met een dame gehad die het claimde nodig te hebben, was echt dikke turn off..
Nee, jij duwt hem er anaal ook zo in?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 18:54
Supreme Dutch
Anaal ligt een beetje buiten mn league, maar voor anaal is het idd. volkomen logisch.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 21:42
tuttebel
tuttebel is offline
ik heb t nooit gebruikt, en zou ook niet weten waarom.. ik dacht dat dat spul alleen was voor als een vrouw niet nat genoeg is. maar ik kan me niet voorstellen dat zoveel vrouwen niet nat genoeg zijn als ze willen neuken, dus..?
(en nu heb ik t dus niet over lube gebruiken met anaal, want dat snap ik heus wel.)
Oud 06-12-2007, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Nee, jij duwt hem er anaal ook zo in?
Het is niet altijd bij iedereen nodig
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 03:10
Verwijderd
Citaat:
Het is niet altijd bij iedereen nodig
Vaker niet dan wel.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Vaker niet dan wel.
Dat klopt
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 12:47
Verwijderd
Wel eens sensilube gebruikt, dat is ook op waterbasis, en dat glijdt lekker. Maar over het algemeen is het niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Wat doet dat? En, waarom is het vervelend?
Ik kan niet voor anderen spreken maar bij mij voelde het alsof ik een soort bijtend zuur op mezelf had gesmeerd.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 13:33
Verwijderd
TE glibberig is niet fijn, dan voel ik niets meer en weg is de zin. Dus dames, als je het niet nodig hebt dan moet je het ook niet gebruiken!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 19:10
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
ik heb t nooit gebruikt, en zou ook niet weten waarom.. ik dacht dat dat spul alleen was voor als een vrouw niet nat genoeg is. maar ik kan me niet voorstellen dat zoveel vrouwen niet nat genoeg zijn als ze willen neuken, dus..?
(en nu heb ik t dus niet over lube gebruiken met anaal, want dat snap ik heus wel.)
same here
Oud 07-12-2007, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Voor hele vluggertjes is het wel erg handig vind ik altijd, maar die hebben we niet zoveel meer
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Voor hele vluggertjes is het wel erg handig vind ik altijd, maar die hebben we niet zoveel meer
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 05:21
Argai
Argai is offline
Citaat:
Seksuele voorlichting laat te wensen over tegenwoordig? Of zat je op een extreem Christelijke school, dat je zulke simpele zaken niet weet.
Oud 08-12-2007, 09:47
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Seksuele voorlichting laat te wensen over tegenwoordig? Of zat je op een extreem Christelijke school, dat je zulke simpele zaken niet weet.
nou ja ik heb t nooit nodig gehad, dus ik gok dat het niet zo belangrijk is om te weten.

enlighten me, dear argai.
Oud 08-12-2007, 10:35
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
ik dacht toen puur vanuit eigen ideeen, ik had 't zelf niet nodig: waarom anderen dan wel. maar goed, als 16jarige denk je zo af en toe natuurlijk best kortzichtig^^
Oud 08-12-2007, 15:28
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
nou ja ik heb t nooit nodig gehad, dus ik gok dat het niet zo belangrijk is om te weten.

enlighten me, dear argai.
Waarschijnlijk bedoelt hij dat 'niet nat genoeg worden' een probleem is die extreem vaak voorkomt onder vrouwen, die wordt verergerd door verstoringen in de hormonale huishouding zoals de pil of de overgang(al is dat voor weinig mensen hier van toepassing). 'Niet nat genoeg zijn' heeft in dit geval dus bar weinig te maken met wel of niet willen neuken. Je reactie was dus 'n beetje dom.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 09:00
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Waarschijnlijk bedoelt hij dat 'niet nat genoeg worden' een probleem is die extreem vaak voorkomt onder vrouwen, die wordt verergerd door verstoringen in de hormonale huishouding zoals de pil of de overgang(al is dat voor weinig mensen hier van toepassing). 'Niet nat genoeg zijn' heeft in dit geval dus bar weinig te maken met wel of niet willen neuken. Je reactie was dus 'n beetje dom.
zijn vragen ooit dom? ik vraag gewoon om uitleg en nu heb ik m gekregen, dankjewel deoxyribose.

en over mijn reactie op argai: ik reageer gewoon op dezelfde sarcastische manier als hij..moet kunnen toch.
Oud 09-12-2007, 13:01
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
zijn vragen ooit dom? ik vraag gewoon om uitleg en nu heb ik m gekregen, dankjewel deoxyribose.
Vragen zijn nooit dom, aannames wel.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 17:45
jongen1986
jongen1986 is offline
Alleen gebruikt voor anale seks, voor de rest is het nog nooit nodig geweest. En welke? Tsja, volgens mij de eerste de beste uit de pabo ofzo ;p. Daarvoor wel eens vaseline gebruikt, wat ook goed genoeg werkt, maar vies vet is ;p
Maar ik vind het glijmiddel best vies spul. Ik ben al helemaal niet van zalfjes, crèmetjes of wat voor glibberigs of vets dan ook, dus ik kan er maar niet aan wennen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 10:26
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dat dacht ik ook, dus. Totdat ik deoxy's antwoord las. Weer wat geleerd!

Nouja, ik heb 't nog nooit bij een partner nodig gehad.
Oud 21-12-2007, 22:42
tergemble
tergemble is offline
de glijmiddel uit de kruidvat is ook goed, mijn lul wordt zeker niet geirriteerd zoals bij die andere dure producten. En m'n vriendin is er ook tevreden van, d'r kut blijft ook gezondjes de dagen erna
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 10:32
Sushii
Sushii is offline
Citaat:
de glijmiddel uit de kruidvat is ook goed, mijn lul wordt zeker niet geirriteerd zoals bij die andere dure producten. En m'n vriendin is er ook tevreden van, d'r kut blijft ook gezondjes de dagen erna
wat een banaal woordgebruik.
Oud 22-12-2007, 11:49
Verwijderd
:')

ga huile
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 15:46
Qimm
Qimm is offline
gezondjes?

Regels voor berichten