Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *Paranoide (Masj) *Sooz (Marijke) *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) IK wil bovenaan! ![]() Ook even op een rijtje: Wie gaan er nou allemaal mee naar Manowar? Voor degenen die 't niet kennen: 'tis een powermetalband (toch?) en het is geweldig. ![]() Kaartjes zijn wel duur - 28 pleuro zonder reservering enz. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Maar goed, of ik naar Manowar ga weet ik niet, nieuwe album is niet geweldig . . . *twijfel* als ik geld heb ga ik . . . maar in iedergeval meeten ( kunnen we niet de 20 en de 21ste meeten ?? )
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Stiekem zal iedereen het na een dagje wel zat worden, denk ik. Maar toch. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke) die samen bovenaan willen staan *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel een kleine wijziging: *Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke) die samen bovenaan willen staan *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) ![]() Ik vind "Pannekoek" veel liever klinken dan "Wilbert". ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Naja, zal wel lukken denk ik ![]() Met al die extra posts ps: ik heb een pannekoek-avatar!
Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 09:28. |
![]() |
|
*Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke) die samen bovenaan willen staan
*Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) ![]() *STP (Martin) *Hukkie (Marije)-maar-daar-zit-nog-een-staartje-aan: ik wil heel graag maar het zal auser dem aarsch wel op een zaterdag zijn en dan moet ik dus werken (ik ga ook niet nu al vrij vragen want dat staat zo lullig als je dr net pas werkt) ![]() ![]()
||
Citaat:
En dan zou ik dus met de trein moeten, maar dat kost €18 nogwat..... (fokking duur) En wat een achterlijk hoge prijs trouwens voor Manowar! Heel groezrock was goedkoper ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus: *Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke) die samen bovenaan willen staan *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) *STP (Martin) *ssjpan (Jolanda) *Hukkie (Marije) *Pherwilyaiel (Esther)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
..en tegen de kou hebben wij hele goede middelen, hoor. *grin* En jij was toch niet op de eerste meeting. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ow.. en btw... je sig slaat nergens op... ![]()
Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 15:43. |
![]() |
|
Ooeeeehh, hippe foto's!! Zo te zien gemaakt door een betere fotograve dan ik
![]() *Paranoide(Masj) en Sooz (Marijke) die samen bovenaan willen staan *Manon (boardbabe ![]() *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) *STP (Martin) *ssjpan (Jolanda) *Hukkie (Marije) *Pherwilyaiel (Esther) Manowar lijkt me wel heel hip aangezien wij de eerste 4 letters van onze naam delen. (MANOwar ![]() Hoe laat is Manowar eigenlijk? Ik denk dat ik maar alleen mensjes ga meeten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Manowar, is dat dan in het Hedon ofzo? En zit daar dan een alter-party bij? Dat is altijd wel heel leuk namelijk
![]() Citaat:
|
Oe wat stompt je geest af van al dat foto's scannen en bewerken zeg!
![]() Maar goed, hier zijn ze dan! http://hugefotos.homestead.com/Meeting.html Ik kom natuuuuurlijk ook naar den after-meeting, maar ga niet mee naar Manowar. Nieuw lijstje: *Paranoide(Masj) en Sooz (Marijke) *Manon (boardbabe ) *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) *STP (Martin) *ssjpan (Jolanda) *Hukkie (Marije) *Pherwilyaiel (Esther) *Ieme
Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 20:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||