Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2007, 18:01
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
als we allemaal zo zeker weten dat ruby een wolf is en we twijfelen over soija, waarom stemmen we dan niet op ruby?
Ik vind het erg verdacht dat jij niet op Yoshi wilt stemmen. Volgens mij ben je zijn geliefde...
Oud 07-12-2007, 18:20
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga mee met Yoshi. Tevens vind ik het op zijn zachtst gezegd vreemd dat sterrenmeisje zo de namen van andere mensen in het andere lijstje zet. Probeert ze hier verwarring te zaaien om zo haar medewolf te beschermen?

Yoshimare
Magican
Sherco
Minke
Femic
Eye of Sauron

rubykuby
sterrenmeisje
Oud 07-12-2007, 18:37
Magican
Magican is offline
Of geliefde, inderdaad
Oud 07-12-2007, 19:31
Femic
Femic is offline
Citaat:
Probeert ze hier verwarring te zaaien om zo haar medewolf te beschermen?
Zou wel een verdomd domme zet zijn overigens.
Oud 07-12-2007, 20:07
Spelleider
Spelleider is offline
Ok, uitslag vandaag is gelijkspel en wederom komt het verhaal iets later. Maar hier staat wel tegenover dat de kwaliteit weer goed zal zijn
Oud 07-12-2007, 20:08
Verwijderd
Omfg.
Oud 07-12-2007, 20:13
Femic
Femic is offline
Ok. Hóe kan dat. Sowieso dat er wolven in het lijstje van Yoshimarestemmers zitten.
Oud 07-12-2007, 20:17
Verwijderd
Je zou haast denken dat er vier wolven tussen zitten.
Oud 07-12-2007, 20:29
Spelleider
Spelleider is offline
Ik kreeg zojuist (eigenlijk te laat) nog een stem binnen. we hebben nu dus wel een slachtoffer.....
Nu moet ik even een deel v/h verhaal herschrijven
Oud 07-12-2007, 20:47
Spelleider
Spelleider is offline
Kospo’s Magie

Kospo peinsde, hij had de afgelopen dagen heerlijk zitten smikkelen van de zielen van de klas. Maar alsnog had hij het gevoel dat zijn dienaren laks begonnen te worden.
De spookachtige, kwaadaardige gestalte van Kospo steeg op van zijn troon, gedecoreerd met schedels en botten. Zijn bot gaf een blauwe gloed af en zo nu en dan leek er een geest van een bekende uit en weer in de troon te keren. TopDrop schoot langs “Verdraaide demoon! Je zult spijt krijgen van je daden!” ook Kazet Nagorra’s geest ontsnapte voor enkele seconden uit de troon en werd snel weer teruggetrokken “Laat mijn vriendjes met rust vuillak!”.
Met een vlugge beweging van zijn klauw materialiseerde hij een kristallen bol voor zijn gezicht. Hij tuurde door de bol en begon te spreken.
“Magier! Je had me meer zielen beloofd magier!” Waarom duurt het zo lang?
Aan de andere kant klonk een bekende stem “Spoedig meester! Spoedig zal er nog een komen!”
“Pah! Ik heb daar geen geduld voor!” Brulde Kospo met een griezelige stem “Ik wens dat je het ritueel start! Laat mij naar die dimensie komen! Ik wil smikkelen van die zieltjes en ik vang ze zelf wel!”
“Zoals u wenst meester! Ik zal slachtoffers zoeken voor het ritueel en lok ze naar de lokatie!” Antwoordde de stem.
Het werd weer stil.
Kospo maakte wederom een gebaar met zijn klauw. Een andere kristallen bol materialiseerde. In deze kristallen bol waren TRA en Minke te zien.
“Terwijl ik wacht op het werk van mijn dienaar zal ik mij met deze twee vermaken!” mompelde hij.

tijd voor actie

Sterrenmeisje en Drukknoopje keken elkaar angstig aan. “Ok, we zijn ook in het kamp niet veilig” Zei drukknoopje met een rillende stem “we MOETEN op zoek naar de rest, zo zitten we gewoon te wachten totdat ook wij verdwijnen!”
Sterrenmeisje knikte “Oke juf drukknoopje, maar waar beginnen we?”
Drukknoopje kreeg een idee “He! Trophus had een megafoon in de achterbak van zij auto nietwaar? We breken de kofferbak open en doen een oproep!”
“Het is riskant, maar beter dan niets” antwoordde Sterrenmeisje knikkend.
En zo openden de twee de kofferbak van trophus.
Er lag net zoals eerst touw, een paar verdacht gelabelde flessen, een aantal zwarte koffers, een megafoon en nog wat troep in. Sterrenmeisje pakte het touw “Als we dit ergens in het kamp vastknopen kunnen we de weg terug altijd weer vinden”
Drukknoopje keek naar de flessen en draaide een van de doppen open. Kort rook ze aan het goedje in de fles. Ze kwam er niet uit wat het precies was, maar besloot voor de zekerheid een fles mee te nemen voor het geval dat. Verder sloegen de twee wat eten en drinken uit de bagage in.
Vervolgens pakte Drukknoopje de megafoon “ALS IEMAND ONS KAN HOREN KOM DAN DEZE KANT OP! HET KAMP IS HIER! ER GEBEUREN RARE DINGEN! WIJ GAAN OP ZOEKTOCHT MAAR BINDEN EEN TOUW VAST IN HET KAMP OM DE WEG TERUG TE VINDEN DUS ALS JE TERUG BENT IN HET KAMP WACHT DAN OP ONS!”
Vervolgens bonden detwee het touw vast aan een paal in het kamp en gingen ze het bos in, op zoek naar de rest.....

Een hint? Een valstik?

Sherco en Femic hadden inmiddels gerouwd om het verlies van pixeldansje. Plots sprong Sherco op. “Da....DAT IS DE STEM VAN DRUKKNOOPJE!” riep ze verrukt uit. We zijn gered! Het kwam daarvandaan!” Sherco wees waar ze de stem vandaan hoorde komen.
“Ja maar wat als de echo’s van de bomen de exacte locatie hebben verstoord? Het zou toch kunnen dat we het van die kant hoorde komen en dat de stem origineel ergens anders vandaan kwam?” Vroeg Femic verward, terwijl ze haar ratje Snuggles over zijn kopje aaide.
“het is de beste aanwijzing die we hebben dus we moeten het er maar mee doen. Het is duizend keer beter dan niets! Ze zijn op zoek naar ons!” Met een opgeluchte glimlach huppelde Sherco in de richting waar ze de stem vandaan hoorde komen.
Femic volgde haar een beetje voorzichtig. Ze geloofde er allemaal niet meer zo in.. Het zou nooit meer goed komen. Pixeldansje was weg....En ze was nog wel zo gemeen tegen haar geweest. Lieve pixeldansje die zich over haar had ontfermd toen ze totaal van de kaart was over de dood van TopDrop....

Urvu? Urvu? VUUR!

TRA keek omhoog “He? Hoorde jij dat ook mijn liefste?”
“Nee honnepon, ik hoor alleen jouw zwoele zoete stem” antwoordde Minke met een blos op haar wangen en een schorre, verlegen stem. Terwijl ze TRA probeerde te kussen.
TRA stond plotseling op van de bank waar de twee zich hadden neergevleid “Nee ik hoorde het toch echt, ik hoorde iemand Kospo roepen”
“Oh mijn liefste, kom toch weer naast me liggen” antwoorden Minke, ze leek haast gehypnotiseerd. TRA draaide zich om, hij zag dat Minke wazig uit haar ogen keek. Met tegenzin gaf hij Minke een mep op haar wang “Word wakker! Alsjeblieft wordt wakker!” Verbaasd schudde Minke met haar hoofd “wa...wa...wat is er aan de hand? Wat gebeurt er?”
“Er is meer aan de hand met dit huis dan alleen de voortdurend veranderende layout” Meldde TRA met een bibberende stem “Het...het lijkt ons haast te hypnotiseren!”
“DUS JE HEBT ME DOOR!” Luidde een griezelige stem “MIJN NAAM IS KOSPO! EN JULLIE ZIJN MIJN POPPEN! DIT IS MIJN POPPENHUIS! IK GA MET JULLIE SPELEN TOTDAT IK JULLIE ZAT BEN. HAHAHAHA!”
Plots kreeg TRA een wazige blik in zijn ogen “Oh Minke! Riep hij verrukt uit! Minke kom in mijn armen!”
Minke had het ook opeens weer zwaar te pakken “Oh TRA! Mijn geliefde! Mijn schat, kom laten wij ons neervleien op het kleed voor het haard! In de lounge!”
Minke en TRA liepen hand in hand de gang door, op wonderbaarlijke wijze, door toedoen van Kospo, wisten zij de lounge meteen te vinden. Zoenend vleiden de twee zich neer op het tapijt voor de haard. Nietvermoedend van de vlammen uit de haard die met een vreemde boog langzaam het kleed en het meubilair aanstak.
Kospo grijnsde “Het is nu alleen nog een kwestie van tijd” Mompelde hij likkerbaardend.

Maak vaart!

Geirriteerd liep trophus terug naar Yoshimare en Eye Of Sauron “Loop eens door! We hebben niet veel tijd! Ik zei toch, er gebeuren vreemde dingen! We moeten ons echt haasten of het gaat fout! We zijn er bijna!”
Trophus wees naar een stuk verderop in het bos. Daar was duidelijk een open plek te zien. Op de open plek stonden een aantal stenen.
“Mooi! Het werd tijd!” Zei Yoshimare vastberaden “Nu zullen we het geheim van dit bos ontrafelen en onze klasgenootjes redden!” Met zijn borst vooruit, zijn hoofd omhoog en een brede glimlach op zijn gezicht liep Yoshimare gestaag naar de open plek toe.
Eye Of Sauron volgde hem. Trophus liep rustig achter de twee aan, met een glimlach op zijn gezicht.
5 minuutjes later kwamen ze aan bij de open plek. Er stonden allemaal wazige runen op een stel zwarte stenen. In het midden lag een platte steen, ongeveer ter grootte van een menselijk lichaam. Op de steen lag een vreemd gevormde dolk.
Hiernaast stond een pedestraal met een oud boek, en een eindje verderop stond een grote ronde steen rechtop. Het midden was er uit gesleten. Het leek haast op een portaal.
“Waar zou dit allemaal voor zijn?” Vroeg Eye of Sauron voorzichtig terwijl hij Yoshimare aankeek.
Trophus pakte de dolk van het altaar en bestudeerde hem aandachtig, vervolgens sloeg hij het boek open “Ga maar even zitten, deze twee dingen lagen hier net nog niet. Ik vraag me af wat het zijn” zei hij zachtjes terwijl hij door de pagina’s bladerde.

Het geheim van de toren of…wederom leugens en bedrog?

Dapper besteeg martino de laatste treden van de wenteltrap. Gevolgd door Magican en rubykuby, die een beetje voorzichtiger waren.
Bovenin de toren was het licht. Aan alle kanten waren ramen.
Alle mogelijke vreemde objecten waren in dit zolderkamertje uitgestald. De kasten aan de muur zaten ook vol met boeken en glazen potten met vreemde substanties.
“Pfoeh. Voordat we dit allemaal hebben uitgezocht zijn we nog wel eventjes bezig!” Mompelde Martino terwijl hij alvast een dun boekje van een kast pakte “Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden....” stond er op de eerste pagina. Snel bladerde hij door het boekje heen. Er stond alle mogelijke data over wolven in.
Plots viel zijn oog op een dik, oud, stoffig boek bovenin de kast “De historie van Kospo” stond er op de zijkant. Hij pakte het boek van de plank en zijn gezicht zag bleek. Op de kaft stonden de portretten van trophus en daboman.
Rubykuby was inmiddels in de opening van een raam gekropen en keek gedeprimeerd voor zich uit naar buiten. De top van de toren stak net iets boven de boomtoppen uit. Hij had een prachtig uitzicht over het bos, maar voelde zich nog steeds ongelukkig.
Magican zat wat te klooien met een schedel die hij in een andere kast had gevonden. Hij bewoog de kaken van elkaar en weer op elkaar met zijn handen. Met een robotstemmetje opperde hij “Au! Au! Help! Ik ben doooooood!” Schaterlachend rolde Magican over de vloer.
Plots lag hij stil, ook Martino keek op. Alleen RubyKuby leek niet geinterreseerd te zijn. “Kospo!” galmde er door de torenkamer.

De kracht van het altaar

Yoshimare en Eye Of Sauron zaten op de zwarte steen terwijl trophus door de pagina’s bladerde. Plotseling kwam er een rode bliksemschicht uit een van de runenstenen en raakte Yoshimare op de borst. Yoshimare hoestte en kreeg het enorm benauwd.
Eye of Sauron spring op “Wa....wat gebeurt er!?!?” vroeg hij bang.
De lucht boven het bos werd langzaam donker. Het begon hard te regenen. Steeds harder waaide het. Er was donder en bliksem. Yoshimare snakte naar adem terwijl hij op de zwarte altaarsteen lag.
Trophus draaide zich om. Hij had een kwaadaardige grijns op zijn gezicht “Het is te laat voor jullie jongens!” riep hij uit “voel de wraak van Kospo!”
“Yu-shi anak! Arag’hai! Nu-sku-alar! KOSPO!” Schreeuwde de psychotische kampleider terwijl hij de dolk in zijn handen door de borst van Yoshimare boorde.
“Yoshi! NEEE!” Riep Eye Of Sauron verschrikt.
Via een ingenieus systeem stroomde het bloed van Yoshimare naar de randen van de steen en vanaf daar naar de portaalvormige steen.
“En nu, de grande finale!” schreeuwde trophus uit en uit zijn binnenzak pakte hij het toverstafje van Twinkebel “Goed dat ik jullie tegenkwam, jullie maatje had net op zak wat ik nog zocht voor het ritueel!”
Met de staf liep trophus naar de portaalvormige steen “Arug-hak! Ja’lai Ne-polikuto! KOSPO!” schreeuwde trophus terwijl hij het stafje richting het portaal richtte.
Een rode straal kwam uit de staf. Het bloed wat naar het portaal was gelopen steeg langzaam omhoog in de opening van de portaalsteen en begon te draaien en wervelen als een rode, vloeibare, horizontale tornado van bloed.
Uit dit portaal stape Kospo. Hij nam even diep adem “Goed werk! Trouwe dienaar! Welnu! Tijd om te eten!” De geest van kospo vloog naar het lichaam van Yoshimare en peuzelde Yoshimare’s ziel op. Het zielloze, bloende lichaam liet hij liggen.
Kospo tuurde Eye of Sauron aan. Wat is dit? Een feestmaal!
Eye Of Sauron draaide zich om en zette het op een rennen, gelukkig was Eye Of Sauron erg goed in de piepjestest op school “Help! Help!” riep hij.
Kospo en trophus kwamen met een noodvaart achter Eye Of Sauron aan “You can run! But you can’t hide!”

Oh nee! Kospo is vrij! Komen TRA en Minke veilig weg uit het hotel? Wat zal Martino te weten komen uit het boek wat hij zojuist gevonden heeft? Zullen de verdwaalde meisjes terugkeren in het kamp? En zal Eye Of Sauron weten te ontsnappen? Lees het morgen!

01) Yoshimare (dorpeling)
02) TRA
03) Lucky Luciano (jager)
04) Sherco
05) Vlindertje (dorpeling)
06) Pixeldansje (dorpeling)
07) sterrenmeisje
08) Lisaaah (leerling-heks)
09) MadameMinke
10) Flowtje (dorpeling)
11) Martino87
12) Pippeloen (ziener)
13) Kazet Nagorra (dorpeling)
14) Magican
15) Eye of Sauron
16) Twinkebel (tovenaar)
17) TopDrop (heks)
18) x-spekkie-x (verrader)
19) Dark Phoenix (weerwolf)
20) drukknoopje
21) Femic
22) Rubykuby

Blauw=Opgehangen
Rood=Opgegeten
Groen=Neergeschoten door de jager

Yoshimare is opgehangen deze ronde. Hij was dorpeling.
Met een vriendelijke sidenote dat de volgende keer: Te laat stemmen = geen stem. Stem desnoods een dag te vroeg. Daar kunnen we nog rekening mee houden. B.v.d.

27 November: Hangronde #1 TopDrop
28 November: Eetronde #1 Vlindertje
29 November: Hangronde #2 Lucky Luciano
30 November: Eetronde #2 Pippeloen & dark phoenix
1 December: Hangronde #3 Kazet Nagorra
2 December: Eetronde #3 Lisaaah
3 December: Hangronde #4 Twinkebel
4 December: Eetronde #4 Flowtje
5 December: Hangronde #5 gelijkspel tba
6 December: Eetronde #5 x-spekkie-x & pixeldansje
7 December: Hangronde #6 Yoshimare
8 December: Eetronde #6
Oud 07-12-2007, 21:19
Femic
Femic is offline
Soija, echt. Mafkees.
Oud 07-12-2007, 22:10
Verwijderd
en daarom wilde ik niet op hem stemmen. je gaat toch geen dorpeling ophangen terwijl je andere mensen van wolfzijn verdenkt?
en ik had femic onder ruby gezet met een vraagteken, met andere woorden als vraag aan haar of ze nou op ruby ging stemmen of niet. ik dacht dat ze nog online was en het wel snel zou zien, eigenlijk...
maar iig het dreigende gelijkspel zegt mij dat er toch echt wel wolven tussen de yoshi stemmers moeten zitten. er zijn nog 10 spelers over: TRA, Sherco, Minke, Martino87, Magican, Eye of Sauron, drukknoopje, Femic, Rubykuby en ik. hiervan zijn er 3 wolf en 2 geliefde. verder is iedereen dorpeling (of cupido, maar die is eigenlijk ook gewoon dorpeling).

Magican, Sherco, Minke, Femic en EoS zeggen op soija te hebben gestemd. twee van hen zijn dan sowieso wolf, aangezien maar 7 mensen mogen stemmen en je met 5 stemmen op soija geen gelijkspel kan krijgen. het moet 3-3 hebben gestaan.
Oud 07-12-2007, 22:21
Femic
Femic is offline
Ik gok trouwens dat Soija op zichzelf gestemd heeft en daarmee het gelijkspel beëindigd heeft. Zou ik althans wel een actie voor hem vinden.
Oud 07-12-2007, 22:21
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Soija, echt. Mafkees.
Omdat?
Oud 07-12-2007, 22:22
Femic
Femic is offline
Waarom zeg je dat je wolf bent en laat je je medespelers op je stemmen??
Oud 07-12-2007, 22:23
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Ik gok trouwens dat Soija op zichzelf gestemd heeft en daarmee het gelijkspel beëindigd heeft. Zou ik althans wel een actie voor hem vinden.
Dat was ik eerst van plan, maar Minke was vervelend, dus ben ik maar op Ruby gaan stemmen ervanuitgaande dat tra op hem zou stemmen. :')
Oud 07-12-2007, 22:24
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Waarom zeg je dat je wolf bent en laat je je medespelers op je stemmen??
Omdat ze allemaal achterlijk zijn.
Oud 08-12-2007, 00:28
Daboman
Daboman is offline
Yoshimare
Oud 08-12-2007, 00:50
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik stem wolfen!! *lekker puh dabo*
Oud 08-12-2007, 01:00
Daboman
Daboman is offline
ik volg je niet Ik zeg alleen dat yoshimare zich maar eens moest gaan gedragen
Oud 08-12-2007, 01:01
PixelDansje
PixelDansje is offline
OMG
Ik vind de spelleider stom

HIHI *ik pest de spelleider*
Oud 08-12-2007, 13:32
Magican
Magican is offline
The Fuck...?
Oud 08-12-2007, 15:29
Verwijderd
WTF?! Ik volg er nu echt geen kont meer van.
Ik heb echt geen idee meer op wie ik moet stemmen nu. Ruby misschien toch maar dan.

En verder; wat een avonturen met TRA.
Oud 08-12-2007, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Dat was ik eerst van plan, maar Minke was vervelend, dus ben ik maar op Ruby gaan stemmen ervanuitgaande dat tra op hem zou stemmen. :')
Wie was hier nou vervelend?
Oud 08-12-2007, 19:35
Daboman
Daboman is offline
Ik heb begrepen dat trophus het verhaal nu helaas niet kan schrijven. Ik zal nu zelf even wat in elkaar zetten dan
Oud 08-12-2007, 19:36
PixelDansje
PixelDansje is offline
Heej dabo wacht
Oud 08-12-2007, 20:46
Spelleider
Spelleider is offline
Kospo verlaat zijn realm
Eye of Sauron begon te rennen. Hij was zijn maatjes twinkebel en yoshimare kwijt en nu zat er een 4 meter lange en 1 meter brede demoon achter hem aan die gewoon door de lucht gleed. Hij bedacht dat hij het niet kon winnen op uithoudingsvermogen. Yummy, zei kospo op verrukte toon. Kospo rende achter hem aan. Om de een of andere reden zoog hij niet gewoon eye of sauron’s ziel eruit. Blijkbaar kon hij dat alleen maar in zijn eigen dimensie. Eye of sauron bleef maar rennen en raakte uitgeput.

Heerlijk. Jij, mijn vriend eye of sauron, bent mijn eerste maaltijd in mijn bos. Plotseling klonk er geritsel. BLIJF VAN HEM AF. IK ZAL JOELLIE HELPEN, EYE OF SAURON! Hij hakte met zijn bijl in kospo. Die wist even niet wat hem overkwam. Eye of sauron dacht geen seconde na en verdween in de struiken. Daboman verdween aan de andere kant in de struiken. Verdomme, zei Trophus. Kut daboman. Nu zijn we zowel hem als onze maaltijd kwijtgeraakt. Trophus en Kospo besloten dat het misschien slim was om op te splitsen. Geef mij daboman maar, zei kospo.

Team D… Romeo en Julia?
Plotseling kreeg het Urvu hotel weer een nieuw uiterlijk. Minke stond ineens op een balkon. Het verliefde gevoel dat ze had en dat al magisch versterkt was werd nu nog sterker. Op de grond stond TRA. Achter het balkon waren de vlammen al heel erg in de buurt van Minke. Oh mijn TRA, zei ze op verliefde toon. Ooh, mijn Minke, zei TRA, die zich nog verliefder voelde dan hij al was. Ik vind je zo mooi, ik denk dat je vader een dief is. Hij heeft de sterren van de hemel gestolen en ze in jouw ogen gestopt. Jouw vader is ook een dief, zei Minke, die breed begon te glimlachen. Hij heeft de mooiste engel ontvoerd uit de hemel en die op de aarde gezet. Ze zuchtten allebei, tot over hun oren verliefd. Ook het vuur achter TRA begon nu eng dichtbij te komen maar hij leek zich alleen maar bezig te houden met Minke. De term liefde maakt blind was hier wel heel erg op zijn plaats.

In de toren
Magican, rubykuby en martino waren nog steeds in de toren. Aangezien ze het vrij eng vonden worden, besloten ze maar weer terug te gaan naar beneden. Rubykuby porde zijn vriend magican wakker. Maar hij werd niet wakker. Verder klonk er ineens een gil. Het was martino, die een gil gaf. Want wat bleek? De trappen terug naar beneden waren verdwenen. “Wat is er”, vroeg Rubykuby. “Kijk maar naar beneden”, zei martino. En hij zag wat martino bedoelde. Ze zagen een groot gapend gat. We zitten hier opgesloten, concludeerde martino. En dat was precies wat er aan de hand was…

Kospo en het kamphuis
Drukknoopje en sterrenmeisje bleven maar roepen door de megafoon. KOM HIER, IK WEET DAT JULLIE HET HOREN, STELLETJE STOMMERDS!!! Ze waren bang omdat het weer in het bos slechter was geworden.

Na een tijdje hoorde ze een geluid. Het klonk alsof iemand op hen afkwam. Maar het waren geen voetstappen. Het klonk meer als de wind. Toen zagen ze een gedaante hun kant opkomen. Het werd steeds duidelijker. Wat is dat, vroeg sterrenmeisje aan drukknoopje. Shit, dat ziet er niet echt vriendelijk uit, zei drukknoopje. Sterrenmeisje was het met haar eens. Ze slopen terug naar het kamphuis om zich te verstoppen.

Kospo kwam op het kamphuis af. Ik weet dat jullie hier ergens zijn, zei kospo. Ik hoorde hier harde geluiden om hulp vandaan komen. Zeg waar jullie zijn en ik zal jullie helpen. “Doe het niet, fluisterde drukknoopje. Ik denk dat hij kwaadaardig is. Hij ziet er in ieder geval niet bepaald vriendelijk uit. Sterrenmeisje knikte. Ze was helemaal wit van angst. Ook voelde ze de uitstraling van kospo. Kom nou toch, zei kospo. Ik zal jullie echt niets doen. Hij maakte zich kleiner en ging het kamphuis binnen. Hij keek in de keuken, in de grote zaal, in de slaapzaaltjes. Plotseling hoorde hij een geluid.

Sterrenmeisje en drukknoopje maakten het geluid. Kospo kwam hun kant op. Ze zagen de meterslange demoon recht op ze afkomen. Sterrenmeisje en drukknoopje slopen naar de deur. Ze deden hem zo zachtjes mogelijk open en gingen er doorheen. Maar Kospo had het weer gehoord en kwam weer hun kant uit. Kospo werd kwaad en zei dat ze wel konden vluchten maar zich niet eeuwig konden blijven verstoppen. Bovendien begon hij weer eens over zijn pionnen en dat die wel zielen zouden uitleveren.

Het vrouwenteam
Femic en sherco liepen ook af op het geluid dat ze door de megafoon hadden gehoord. Niet beseffend, dat kospo ook in het kamp was. Maar Trophus liep ook nog steeds door het bos. En het was Trophus die ze tegen het lijf liepen. Maar ze waren zich er niet van bewust dat Trophus niet aan hun kant stond. Ze vertelden alles. Van de lichtbol die kazet had “ontvoerd”. Van pixeldansje die plotseling doorzichtig werd en daarna verdween. Hmm, zei trophus, en jullie weten dit zeker? Het lijkt erop alsof jullie hallucineren, zoals iedereen in dit bos last heeft van hallucinaties. Ja, we weten het heel zeker, zeiden sherco en femic in koor.

Hmm… Dan kan ik jullie niet in leven laten, zei trophus ineens. “Wat? Zeiden sherco en femic geschrokken. “Ik zei dat ik jullie niet in leven kan laten”, herhaalde Trophus. Ineens viel hij aan. Sherco deinsde geschrokken achteruit. Maar femic had het te laat in de gaten. Trophus had haar keihard neergeslagen. Ik kan jou ook niet in leven laten, sherco…

Alle groepen zitten nu in de problemen. Zullen sterrenmeisje en drukknoopje kunnen ontsnappen? Hoe ontsnappen martino, rubykuby en magican uit de toren? Hoe vergaat het TRA en Minke, zullen zij nog meer romances hebben? Of zal het vuur hen verslinden. En zal sherco aan trophus kunnen ontsnappen? En wat zal eye of sauron doen, nu hij ontsnapt is aan kospo & trophus? Zullen de leerlingen uberhaupt nog uit het bos ontsnappen? Lees de volgende keer meer

01) Yoshimare (dorpeling)
02) TRA
03) Lucky Luciano (jager)
04) Sherco
05) Vlindertje (dorpeling)
06) Pixeldansje (dorpeling)
07) sterrenmeisje
08) Lisaaah (leerling-heks)
09) MadameMinke
10) Flowtje (dorpeling)
11) Martino87
12) Pippeloen (ziener)
13) Kazet Nagorra (dorpeling)
14) Magican
15) Eye of Sauron
16) Twinkebel (tovenaar)
17) TopDrop (heks)
18) x-spekkie-x (verrader)
19) Dark Phoenix (weerwolf)
20) drukknoopje
21) Femic (cupido)
22) Rubykuby

Blauw=Opgehangen
Rood=Opgegeten
Groen=Neergeschoten door de jager

Femic is opgegeten deze keer. Ze was de cupido. Hoe zal het spel verder verlopen? Let op wolven en dorpelingen: als de geliefden op het eind nog in leven zijn zullen zij er met de winst vandoor gaan... Stemmen kan morgen tot half negen. Ik zal dan weer zorgen voor het verhaal.

27 November: Hangronde #1 TopDrop
28 November: Eetronde #1 Vlindertje
29 November: Hangronde #2 Lucky Luciano
30 November: Eetronde #2 Pippeloen & dark phoenix
1 December: Hangronde #3 Kazet Nagorra
2 December: Eetronde #3 Lisaaah
3 December: Hangronde #4 Twinkebel
4 December: Eetronde #4 Flowtje
5 December: Hangronde #5 gelijkspel tba
6 December: Eetronde #5 x-spekkie-x & pixeldansje
7 December: Hangronde #6 Yoshimare
8 December: Eetronde #6 Cupido
9 December: Hangronde #7
Oud 08-12-2007, 20:51
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik denk dat ik de meest actieve speler ben, ook al ben ik dood!!!
Mooi verhaal hoor dabo
Oud 08-12-2007, 23:46
Femic
Femic is offline
Ja dat zat er dik in. Succes verder dorpelingen!
Oud 09-12-2007, 00:17
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hmm..
Er zijn nu twee mensen die ik echt verdacht vindt: Minke en Sterrenmeisje.
Sterrenmeisje omdat ze niet op Soija wou stemmen, misschien wel omdat ze wist dat het geen wolf was omdat ze er zelf een is. Dit om haarzelf vrij te pleiten.
Maar Minke vind ik nog veel verdachter. Ze zit al vanaf dag 1 achter Soija aan, zonder echte redenen. De rest is op hem gaan stemmen omdat ie op het eind de idioot ging uithangen (no offence), maar Minke wil hem er al het hele spel uit hebben. Ik denk dat ze hem gewoon als bedreiging zag.

Mijn stem gaat dus naar Minke.

offtopic: ik weiger om Yoshi te zeggen. Soija is gewoon Soija
Oud 09-12-2007, 01:53
Verwijderd
Ik verdenk EoS op dit moment. omdat hij toch wel goed in dit spel is, en dus de logica van mijn vorige post in zou moeten zien en die gewoon negeert.

Magican, Sherco, Minke, Femic en EoS zeiden op soija te stemmen, maar er waren maar 7 spelers die mochten stemmen. Femic is dood, dus van de overige vier zijn er minstens twee wolf. misschien drie zelfs, mochten twee van de dorpelingen niet gestemd hebben.
Dat EoS nu Minke verdacht maakt vind ik niet zo vreemd, een wolf-wolf verdachtmaking is makkelijk als iemand al beschuldigd is, en als ze geen wolf is wil hij haar natuurlijk al helemaal dood hebben.

EoS wordt het dus waarschijnlijk.
Oud 09-12-2007, 09:03
Sherco
Sherco is offline
Hm, ik was twee dagen niet aanwezig (eindelijk Sinterklaas kunnen vieren!), maar er is een stuk minder gepost dan ik verwacht had. Maakt het op zich overizchtelijker, maar jammer dat er veel niet-actieve spelers zijn.
Hm, Yoshi en Femic eruit. En beide geen wolf/geliefde. Dat is geen goed nieuws... Vanavond moeten we echt een wolf of geliefde (of beter, een wolf die ook geliefde is ) eruit zien te halen. Ik vond de vorige ronde Sterrenmeisje al verdacht omdat ze niet op Yoshi wilde stemmen, maar ging toen mee met Yoshi omdat ik hem verdachter vond. Deze keer wil ik eigenlijk voor Sterrenmeisje gaan, maar ik vind het zonde om nog een actieve speler eruit te gooien. Ruby en TRA zijn minder actief en staan al een hele tijd op mijn verdachtenlijstje, dus ik denk dat ik dit keer wederom voor TRA ga.

Minke
Eye of Sauron

Eye of Sauron
Sterrenmeisje

TRA
Sherco
Oud 09-12-2007, 11:46
Verwijderd
echt, wáárom ben ik verdacht? soija was geen wolf of geliefde, ik wilde niet op hem stemmen. er was gelijkspel en toen niet meer. er moet dus minstens één iemand op ruby hebben gestemd. erg waarschijnlijk dat ik dat was. jezus, klotewolven!
Oud 09-12-2007, 12:38
TRA
TRA is offline
Ik denk dat ik met EoS mee ga.

@Sherco, vroegâh was ik altijd actief en werd ik eruit gestemd omdat ik actief was en nu speel ik bewust wat minder actief en dan is het weer niet goed. Gruwels.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 09-12-2007, 16:29
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ik denk dat ik met EoS mee ga.

@Sherco, vroegâh was ik altijd actief en werd ik eruit gestemd omdat ik actief was en nu speel ik bewust wat minder actief en dan is het weer niet goed. Gruwels.
Vroegah speelde ik het spel niet, dus dat weet ik allemaal niet
Oud 09-12-2007, 17:09
Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik zie dat Minke nog altijd springlevend.
Oud 09-12-2007, 17:25
Verwijderd
Jeezus, Yoshi, je bent dood.
Oud 09-12-2007, 17:27
Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik doe niks.
Oud 09-12-2007, 17:35
Verwijderd
Ik stem op EoS, niet omdat hij nu opeens op mij stemt (wat ik overigens wel opvallend vind, want ik heb hem dit spel volgens mij nog niet uit zichzelf een nieuwe naam op zien gooien), maar omdat ik me gisteravond thuis ineens bedacht dat hij, als hij al geen wolf is, goed geliefde zou kunnen zijn. Weet niet zo goed waarom, zegt mijn gevoel... Ik denk doordat hij zo opvallend stil voor een EoS is, en omdat hij er ook veel naast zit dit spel (ook gek voor een EoS volgens mij )
Oud 09-12-2007, 17:36
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ik stem op EoS, niet omdat hij nu opeens op mij stemt (wat ik overigens wel opvallend vind, want ik heb hem dit spel volgens mij nog niet uit zichzelf een nieuwe naam op zien gooien), maar omdat ik me gisteravond thuis ineens bedacht dat hij, als hij al geen wolf is, goed geliefde zou kunnen zijn. Weet niet zo goed waarom, zegt mijn gevoel... Ik denk doordat hij zo opvallend stil voor een EoS is, en omdat hij er ook veel naast zit dit spel (ook gek voor een EoS volgens mij )
Wat is een EoS?

*valt weer dood neer*
Oud 09-12-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Wat is een EoS?

*valt weer dood neer*

Waarschijnlijk weet jij dat beter dan ik.
Oud 09-12-2007, 17:41
Spelleider
Spelleider is offline
Yoshimare, je bent dood. Bovendien wordt je nu voor de zoveelste keer als irritant ervaren door de andere spelers. Daarom overwegen Trophus en ik om disciplinaire maatregelen te nemen, als het niet ophoudt.
Oud 09-12-2007, 17:44
Yoshimare
Yoshimare is offline
Rectum, oxideren, you know the drill
Oud 09-12-2007, 17:47
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Ik zie dat Minke nog altijd springlevend.
Quoted for protest
Oud 09-12-2007, 17:47
Verwijderd
Oh ja, en @ (een) EoS: ik zit niet vanaf dag één achter Soija aan. Ik zit achter Soija aan vanaf het moment dat hij mij opeens zo enorm ging verdenken, op een irritante manier en ook nog eens niet inhoudelijk inging op mijn verdedigingen tegen zijn verdenkingen. Toen begon ik hem pas te verdenken...

Zie hier, geschreven afgelopen dinsdag:
Citaat:
Ik weet niet zo goed wat ik van Yoshi's aanval tegen mij moet vinden. Hij komt met argumenten die allemaal gebaseerd zijn op het wolvengedrag van anderen in andere spellen en vervolgens gaat hij inhoudelijk eigenlijk niet in op wat ik tegen hém zeg. Dat doet hij af met een 'kinderachtig hoor', een 'Neen.' en een nogal achterlijke post met 4 x het woord Wolf erin. Om maar overtuigend over te komen ofzo. Ik vind je gedrag in elk geval heel raar.
Voor mij ben je steeds meer een Wolfkandidaat, waar je dat eerst helemaal niet was, maar ik vind dat erg verdacht.
Oud 09-12-2007, 19:13
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
hmmm..

Zowel Sterrenmeisje als Minke hebben kennelijk besloten dat een aanval de beste verdediging is. Dit maakt hen voor mij nog verdachter. Ze proberen de aandacht van henzelf af te leiden richting mij, da's duidelijk...

Citaat:
Magican, Sherco, Minke, Femic en EoS zeiden op soija te stemmen, maar er waren maar 7 spelers die mochten stemmen. Femic is dood, dus van de overige vier zijn er minstens twee wolf. misschien drie zelfs, mochten twee van de dorpelingen niet gestemd hebben.
Sterrenmeisje blijft hier maar op hameren, terwijl dit natuurlijk grote onzin is omdat de geliefden gewoon mogen stemmen en waarschijnlijk niet gestemd hebben wat ze gezegd hebben. Kijk mensen, ik stemde niet op Soija dus ik ben onschuldig bla bla bla... Zo doorzichtig dit, dat hebben we in het begin van het spel ook al gezien toen met het Ruby/Topdrop gelijkspel.

Citaat:
Dat EoS nu Minke verdacht maakt vind ik niet zo vreemd, een wolf-wolf verdachtmaking is makkelijk als iemand al beschuldigd is, en als ze geen wolf is wil hij haar natuurlijk al helemaal dood hebben.
Dit slaat ook nergens op, als wij beide wolf zijn dan had ik wel gezegd op jou te stemmen...

Citaat:
Als je even de moeite had genomen om terug te lezen dan had je gezien dat ik één van de weinigen ben dit spel die géén schaapgedrag vertoont en regelmatig met theorieën ed kom, dus je redenen slaan weer helemaal nergens op.

Weet je wat ik denk? Dat Sterrenmeisje en Minke ofwel alletwee wolf zijn, ofwel geliefden met elkaar. Want ze vallen mij nu beide aan, inplaats van dat ze mij steunen in het verdachtmaken van de ander, wat volgens mij een logische reactie zou zijn van een gewone dorpeling.

Ik blijf bij Minke, omdat TRA aangegeven heeft me te volgen. Met een beetje geluk hebben we twee voor de prijs van 1 en spelen we Sterrenmeisje er ook meteen uit, als Minke wolf blijkt dan weten we wie er de volgende hangronde aan moet...
Oud 09-12-2007, 19:26
Martiño
Martiño is offline
Ik ga voor Rubykuby, ik irriteer me er aan dat hij al dagen niks meer gepost heeft, en ik echt niet meer tussen de heen- en weer verdachtmakingen uitkom.
Oud 09-12-2007, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Sterrenmeisje blijft hier maar op hameren, terwijl dit natuurlijk grote onzin is omdat de geliefden gewoon mogen stemmen en waarschijnlijk niet gestemd hebben wat ze gezegd hebben. Kijk mensen, ik stemde niet op Soija dus ik ben onschuldig bla bla bla... Zo doorzichtig dit, dat hebben we in het begin van het spel ook al gezien toen met het Ruby/Topdrop gelijkspel.
het is geen grote onzin. de geliefden mogen enkel stemmen als ze dorpeling zijn en dan hebben ze baat bij de wolven uitroeien, aangezien ze dan automatisch hebben gewonnen. je beschuldigt mij enkel omdat het vuur onder je voeten te heet wordt.
het is wel makkelijk voor mij though, want als jullie nu het voor elkaar krijgen genoeg schaapjes op TRA te laten stemmen dan zijn de overige soija stemmers waarschijnlijk allemaal wolf. helaas is het dan misschien al te laat om nog te winnen, maar ja, poep gebeurt.

ttrouwens, als ik echt geliefde zou zijn met minke aan mijn zij, zou ik me echt niet zo duidelijk met haar associeren uit angst verdacht over te komen.
Oud 09-12-2007, 19:33
Spelleider
Spelleider is offline
Gelijkspel.
Oud 09-12-2007, 19:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gelijkspel.

K*t.

Regels voor berichten