Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ging heul laat slapen, want om de 10 seconden kreeg ik een hoestbui, en daar word je opzich wel wakker van.
Uiteindelijk toch gelukt en om half 1 wakker geworden. Beetje rondgehangen, Eddie Izzard gekeken, boodschappen gedaan, witte chocolademelk gemaakt en straks ga ik eten bij een vriendin en dan samen naar Paradiso voor Of Montreal. Khebberzinin!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - Nou, ik denk dat ik morgen maar eens naar de dokter ga met mijn pols,want het niet echt JOFEL ofzo. Verder ging ik net drinken en dadelijk val ik waarschijnlijk als een blok in slaap. |
![]() |
|
Verwijderd
|
weinig geslapen door mijn hoestaanvallen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik was gisteravond om 9 uur zo dronken als een... nou ja ik weet het niet, maar jesus het was echt heel erg
![]() ![]() maar een kater heb ik niet?
|
Verwijderd
|
Zaterdag ga ik naar een feestje van twee meisjes waarmee ik nog nooit heb gepraat behalve dan toen ze me uitnodigden voor dat feestje en daar blijf ik nu ook slapen en ik ken ze dus niet eigenlijk. Maar het word vast tof. Nu heb ik buikpijn en vooral HONGER oooh jongens ga echt nooit naar Frankrijk als je denkt dat je daar lekker kan eten. Behalve crème de marrons dan want dat is echt te goddelijk.
|
![]() |
|
Ik heb voor vandaag een hele mooie planning, maar ik vraag me af of daar wel iets van terecht gaat komen. Verder wacht ik op mijn loon en moet ik vanavond werken, terwijl ik eigenlijk een etentje met mijn commissie en het bestuur heb.
Laatst gewijzigd op 12-12-2007 om 14:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Eerst op stage alles rond de subsidieaanvraag in orde gemaakt, toen in de trein naar Rotterdam, koffie gedronken bij DikT, afspraak met de popunie, weer terug in de trein naar Gorinchem, frietjes eten, omkleden en straks werken tot elf uur en dan slapenslapenslapen en morgen van half tien tot zes werken en vrijdag van halft twaalf tot drie muuu.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn geluk kan niet op, ik heb vandaag ruzie met een ufwijf gehad (eh whatever) en ook de jongen die beweerde 'hem' erin te hebben gehangen bij het swedish bikiniteam heb ik spottend uitgelachen. Zorgde ook weer de nodige stroom erudiete woorden van die sneue kerel. Altijd leuk om te discussiëren met een mislukte zaadlozing
![]() |
![]() |
|
Jongens en meisjes ik heb eindelijk DUBBELGLAS, alleen moeten ze de boel nog afwerken en nou is het dus behoorlijk koud maar ach nog eventjes afzien en straks zal het zal nooit meer tochten in mijn kamer, oh wat een vooruitzicht
![]() Straks surprise met mijn huisgenootjes, jaa nu pas ![]()
||
Citaat:
hahaha dat heb ik ook weleens, als je geluk hebt klrijg je alleen een heel koude reet maar ik heb het ook weleens gehad dat ik gewoon de wc in zakte ![]()
|
gister gestudeerd in de bieb en zelfs gegeten op het amc
![]() ![]()
||
Citaat:
ontipoc: Werk was suf maar heb me er doorheen geslagen. Morgenochtend moet ik gvd veel te vroeg op, kwarrt over 8 ![]()
|
Gisteravond naar Of Montreal geweest en dat was echt supertof. Heel vrolijk en theatraal en met gekke pakjes en make-up enzo. Daar hou ik wel van. En we kregen bier aangeboden van een man die net naar Marillion was geweest.
Op Amsterdam CS precies de verkeerde trein gepakt, waardoor we 20 minuten langer onderweg waren, en dat terwijl ik eigenlijk m'n bedje in wilde. ![]() Vandaag gewerkt, echt teringsaai, en op de terugweg had ik weer trein gezeik, want er reed niks tussen R'dam en Den Haag. Ik moest via Woerden en was 1,5 uur later thuis dan de bedoeling was. Scroo Yoo NS! Nu ga ik Eddie Izzard kijken, want dat is mijn nieuwe verslaving.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Hoe was je dag? #001 Verwijderd | 1 | 30-04-2010 15:48 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 12 | 13-06-2006 16:00 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |