Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2002, 20:29
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Waarom weet je??
Meer zeg ik niet?
Is er nu ook al brand??
het wordt echt erg in Amsterdam.
Maar ik denk dat sbs niet vaker ajax uitzendt als het zo doorgaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2002, 20:33
Finntroll
Finntroll is offline
zie t op tv, ECHT VETTE RELLEN!!!!!

Rellen, brand etc!!!
Oud 29-03-2002, 20:34
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Waarom zou SBS dat niet willen?

SBS is de zender die juist graag alle soorten van laag niveau-tv wil uitzenden.. rellen zijn daar juist een voorbeeld van. Als die reporter niet veilig zit, dan doet-ie de deur maar op slot...

Het voetbal levert ze kijkers op en met rellen erbij hebben ze nog veel meer kijkers.

De relschoppers zijn overigens hoogst trieste lui die wat mij betreft allemaal linea recta een inrichting ingaan, maar ja...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 20:37
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:

SBS is de zender die juist graag alle soorten van laag niveau-tv wil uitzenden.. rellen zijn daar juist een voorbeeld van. Als die reporter niet veilig zit, dan doet-ie de deur maar op slot...

Het voetbal levert ze kijkers op en met rellen erbij hebben ze nog veel meer kijkers.

De relschoppers zijn overigens hoogst trieste lui die wat mij betreft allemaal linea recta een inrichting ingaan, maar ja...
zit wat in...maar denk dat sbs toch voor voetbal gaat en niet voor rellen ookal krijgen ze daardoor meer kijkcijfers
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Finntroll schreef:
zie t op tv, ECHT VETTE RELLEN!!!!!

Rellen, brand etc!!!

Nou zo leuk he

Ik vind het zo echt niks meer aan. Snap niet WAAROM ze nou moeten gaan vechten en rellen..

Tis maar voetbal ,verliezen hoort erbij!

Ik ben ook wel erg teleurgesteld als Ajax of Nederland niet doorga maar om nou rellen te gaan schoppen nee.

Ik snap echt niet wat die mensen zich bezielen. :/
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 21:14
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
ja ik zag het ook 1 gast werd helemaal in elkaar gekickt man viel bijna van de 2e ring af

Oud 29-03-2002, 21:14
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Nou zo leuk he

Ik vind het zo echt niks meer aan. Snap niet WAAROM ze nou moeten gaan vechten en rellen..

Tis maar voetbal ,verliezen hoort erbij!

Ik ben ook wel erg teleurgesteld als Ajax of Nederland niet doorga maar om nou rellen te gaan schoppen nee.

Ik snap echt niet wat die mensen zich bezielen. :/
Ja, ik vind zoiets idd leuk om te zien, hoe 100 van zulke idioten elkaar de koppen inslaan!!!

Oud 29-03-2002, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Finntroll schreef:
Ja, ik vind zoiets idd leuk om te zien, hoe 100 van zulke idioten elkaar de koppen inslaan!!!
Vind ik zielig, net zo zielig als mensen die het "opwinden" en het aanmoedigen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 21:43
Mitros
Mitros is offline
TriestTriestTriestTriestTriestTriestTriestTriest
TriestTriestTriestTriest
TriestTriestTriest
TriestTriestTriestTriestTriestTriestTriest
TriestTriestTriestTriest

Gewoon zielig dus

[Dit bericht is aangepast door Mitros (29-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 22:30
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Vind ik zielig, net zo zielig als mensen die het "opwinden" en het aanmoedigen
Tja, mag jij vinden. Ik vind zoiets leuk om te zien!
Oud 29-03-2002, 22:31
Paige
Paige is offline
Citaat:
Finntroll schreef:
Tja, mag jij vinden. Ik vind zoiets leuk om te zien!

Ja ik ook

Damn, Ajax2 niet door..Ze hadden het verdiend...en dus niet Utrecht, zoals Kuijt zei
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 23:34
PV
PV is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:

hm k denk niet dat ze de Gouden-Gids divisie uitzenden om de kijkcijfers hoor. met een film trek je ws meer kijkers.

maar ehm tja, die rellen:
wel ok op zich dat de Utrecht supporters totaal afgesloten zaten, anders was het nog erger geweest. maar dat die zgn Ajax supporters op de 2e ring konden is gewoon slecht...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 23:38
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
ja best wel jammer dat sbs toen verder ging met rbc - excelsior want ik had best nog een paar beelden willen zien
Oud 29-03-2002, 23:42
heldin
heldin is offline
er werden toch verslaggevers en cameramensen en zo aangevallen? daarom zijn ze toch ook gestopt met uitzenden?? naja, weet het niet precies, maar dat had er wel mee te maken
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 23:50
PV
PV is offline
Citaat:
mijsje schreef:
er werden toch verslaggevers en cameramensen en zo aangevallen? daarom zijn ze toch ook gestopt met uitzenden?? naja, weet het niet precies, maar dat had er wel mee te maken
mhm dat bleken geloof ik politiemensen te zijn, in burgerkleding. maar daarna ging het wel weer over dat die niet op de perstribune mochten komen, dus k weet t nie zeker (lijkt mij dat politie daar wel mag komen).
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 02:48
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
tja, stelletje mongolen zijn het
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 07:50
FDL
FDL is offline
Ja lekker met een grote groep naar t vrijwel onbereikbare uitvak Geeft wel aan hoe slim dat trailertrash is... aso's zijn het. En jammergenoeg lope die bij (bijna) elke club.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 11:53
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
Is er nu ook al brand??
Gaat wel weer uit...
Citaat:
Maar ik denk dat sbs niet vaker ajax uitzendt als het zo doorgaat.
Ik hoop dat je gelijk heb.
Oud 30-03-2002, 12:35
Wilson
Wilson is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
ja ik zag het ook 1 gast werd helemaal in elkaar gekickt man viel bijna van de 2e ring af
Bijna? Shit he wat jammer dat hij niet echt viel. Dat ruimt altijd mooi op als er weer eentje doodvalt. Scheelt weer een politiekogel. Wel zonde van al die vieze bloedvlekken die er dan weer op mijn stoeltje zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 12:49
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Wilson schreef:
Bijna? Shit he wat jammer dat hij niet echt viel. Dat ruimt altijd mooi op als er weer eentje doodvalt. Scheelt weer een politiekogel. Wel zonde van al die vieze bloedvlekken die er dan weer op mijn stoeltje zitten.
sukkel als je niet normaal kunt doen ga dan WEG!!

Oud 30-03-2002, 12:56
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ja jammer dat het zo moet voor die mensen die niet rellen.
Maar ja 2e helft was wel leuk en toch nog genoeg sfeer om naar te kijken dacht ik toch wel.
Helaas dat het altijd weer penals zijn. Dat is gewoon een soort van loterij. Kijken wie het verkeerde kaartje pakt. Beter verzinnen ze iets orgineels.
Wie het meest van de middellijn in het doel schiet of dichtst bij komt. Heb je tenminste nog ervaring voor, nodig.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 12:57
DJ Incompetent
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
ja jammer dat het zo moet voor die mensen die niet rellen.
Maar ja 2e helft was wel leuk en toch nog genoeg sfeer om naar te kijken dacht ik toch wel.
Helaas dat het altijd weer penals zijn. Dat is gewoon een soort van loterij. Kijken wie het verkeerde kaartje pakt. Beter verzinnen ze iets orgineels.
Wie het meest van de middellijn in het doel schiet of dichtst bij komt. Heb je tenminste nog ervaring voor, nodig.

pingels is goed, gewoon wie het best tegen de druk aankan...

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 13:11
Wilson
Wilson is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
sukkel als je niet normaal kunt doen ga dan WEG!!
Oh voel je je aangesproken dan?
Ben je soms ook zo'n voetbalsupporter?
Hoeveel van de wedstrijd zouden de bewuste voetballiefhebbers gezien hebben denk je?
Ik denk weinig, want ze waren te druk bezig met het vergallen van een leuke wedstrijd voor de rest van het stadion.
Lang leve Nederland waar alles mag en alles moet kunnen.
Schieten om te doden vind ik, maar ja dat mag je vooral niet zeggen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 14:18
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Wilson schreef:
Komt het ergens bij je op dat degeen die geschopt werd een slachtoffer had kunnen zijn?
Oud 30-03-2002, 15:10
Wilson
Wilson is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Komt het ergens bij je op dat degeen die geschopt werd een slachtoffer had kunnen zijn?
Oh ja! Natuurlijk! Wat onzettend stom van me.
Het was natuurlijk zo'n zielige supporter die heeeeeeel toevallig midden in het gezeik stond, hoewel je verder als normaal mens absoluut niet per ongeluk in de buurt van het Utrecht-vak kon komen, maar goed.
Als je in dit soort gevallen klappen krijgt (van wie dan ook, de ME of een medemongool) dan is dat je eigen schuld, had je eerder weg moeten lopen.
En kom nou niet aan met: het zielige Utrecht-vak werd zomaar zonder reden aangevallen want het gemiddelde strafblad van die gasten is ook wel zo'n A4-tje of 30.
Ik heb een jaar in Amerika gestudeerd en daar weten ze wel raad met dit soort verliezers, hoewel het daar gelukkig bijna niet voorkomt, omdat mensen daar naar de sport komen kijken en niks anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2002, 17:25
Verwijderd
Er wordt hier zo vaak over gepraat en sommige mensen vinden het waarschijnlijk ook wel de strot uitkomen, maar dit is natuurlijk belachelijk. Als camera-mensen hun werk neit meer kunnen doen en sommentators ook niet waar gaat dat heen? Als dit zo door gaat worden strax alle wedstrijden zonder uitpubliek of helemaal zonder publiek gespeeld, heeft men dan hun zin? Ik kan het me niet voorstellen dat mensen die zo idioot zijn om daar dat utrechtvak te bestormen dat doen om 'hun' club aan te moedigen. ik ben zelf ajax-supporter en best fanatiek, maar dan wel fanatiek met zingen, juichen. Hoe je je in godsnaam Ajax-fan kan noemen als je je club zo negatief in t nieuws brengt snap ik gewoon niet. En het dringt ook maar niet in die botte koppen door dat ze er niks mee bereiken. Ga op boksen ofzo kan je je lekker uitleven maar neit in een voetbalstadion waar mensen voetbal willen zien. Elkaar uitdagen is leuk met zingen en joelen maar elkaar te lijf gaan is ziekelijk.

En die ME das ook een zootje laffe gasten bij elkaar ingrijpen? nooit van gehoord...ze sturen ze de ring af en gaan weer aan hun koffie. hoeveel mensen zijn er gepakt? 90? hoeveel zijn er weer vrij? 90? yep...er wordt niks aan gedaan, stadionverbod nee dat helpt Gewoon voor het leven niet meer naar voetbalwedstrijden mogen en een geldboete/celstraf geven, harder aanpakken. Op dit soort moment ben ik er niet echt trots op ajacied te zijn...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:46
Wilson
Wilson is offline
Het heeft niks met Ajax of Utrecht te maken want dit soort dingen kunnen bij iedere wedstrijd tussen welke club dan ook gebeuren.
Dus je hoeft je zeker niet te schamen dat je Ajax supporter bent want dat is iets wat JIJ dus wel bent en die idioten niet.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:01
Verwijderd
dat soort mensen zijn geen supporters, maar regelrechte neanderthalers! Egt niet dat die mensen begrijpen dat ze hun club zwaar benadelen met dit soort acties! Ze denken alleen maar aan hun eigen lol! stelletje losers! Is toch niet normaal dat die commentator van sbs6 onde de voet wordt gelopen??? Dan ben je toch gewoon niet goed in je hoofd! Nee egt deze mensen verdienen geen plekje op deze aardkloot!

------------------ http://members.tripodnet.nl/jellerd --> de echte E-M-P-T-Y fanpage!!

[Dit bericht is aangepast door jellerd (31-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 23:53
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
jellerd schreef:
dat soort mensen sijn supporters, maar regelrechte neanderthalers! Egt niet dat die mensen begrijpen dat ze hun club zwaar benadelen met dit soort acties! Ze denken alleen maar aan hun eigen lol! stelletje losers! Is toch niet normaal dat die commentator van sbs6 onde de voet wordt gelopen??? Dan ben je toch gewoon niet goed in je hoofd! Nee egt deze mensen verdienen geen plekje op deze aardkloot!

Als er nou iemand is die ze van mij van de tweede ring mogen gooien, is het die irritante commentator van SBSex wel...
Oud 31-03-2002, 10:35
DannyH
DannyH is offline
ja hoor het was weer eens raak een stelletje gasten zonder een leven komt weer eens een voetbalwedstrijd verkloten
wanneer grijpt de regering nou eens hardhandig in en laat die gasten die ze oppakken nooit meer vrij

was gister trouwens ook een discussie over bij het lagerhuis
zaten best wel mensen met goede ideeen tussen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 13:42
DJ Incompetent
idd gewoon zwaardere straffen want als die stadionverboden echt zouden helpen was er nu nix meer gebeurd, dus dat werkt niet!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 16:22
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
En dan blijven ze zichzelf voetbal supporters noemen. Nou je bent echt wel een held hoor als je iemand met 20 man het ziekenhuis in schopt. Supportertje!! Dood aan zulk soort mensen.
Oud 31-03-2002, 17:10
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ja....
geen woorden voor gewoon.
Volgens mijn denken die gasten dat ze het dan voor hun club doen.
Van: kijk is hier zijn wij, wij vechten voor AJAX. Maar helaas is het alleen maar negatief nieuws voor AJAX dan.
Maar ja zulke hersenloze gasten heb je overal. Alleen bij Ajax zie je het wel vaker vind ik.
(nac - Twente - nu Utrecht)

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten