Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb dit topic al weet ik hoevaak geopend, maar mn gedachtes zijn gewoon niet geordend. Ik voel me moe, hoofdpijnerig, gestresst, niks lukt en ik raakte compleet in paniek toen ik ging natellen vandaag. Daarna maar geen avondtussendoortje meer gehad. Ik vind dat ik best veel eet ineens.. met al die boterhammen.
![]() Ik voel me eigenlijk gewoon verdrietig en slecht ofzo, eenzaam vooral. En ik heb het gevoel dat ik het allemaal nooit red, dat essay en dat tentamen... Hmm ![]() Slaap lekker, Yana.
|
Verwijderd
|
Oeioeioei, je moet echt 6 verschillende injecties hebben voor Zuid-Amerika... nu heb ik weinig moeite met naalden in mijn armen, maar het gedoe om een keer of drie per spuit naar de GGD te gaan en het géld dat het kost... eens zien of dat vergoed wordt door een aanvullende verzekering, want dan neem ik die toch maar aankomend jaar.
Maar ieh! Zuid-Amerika! Het wordt steeds realistischer. Hoe ontzettend gaaf en doodeng is dat, ik ga gewoon naar Zuid-Amerika in augustus! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb m'n oude psych gebeld of die nog iemand hier in de buurt weet, daar hoor ik over een week meer van. Maar intussen tikt de klok verder, en dat is wat me nu zo wanhopig maakt. Ik wil niet de rest van m'n leven last van dingen hebben omdat ik nu niet de juiste hulp krijg. Ik wil dingen veranderen nu het nog kan. Hoe langer het duurt, des te moeilijker het wordt... ![]() En ik wil geen deeltijd etc. meer. Gewoon, adequate ambulante hulpverlening. Maargoed, morgenochtend 8 uur hang ik bij de huisarts aan de telefoon. Afleiding heeft vanavond nog best goed geholpen. Als ik thuis was gebleven had ik me waarschijnlijk alleen maar rotter gevoeld nu. Nu moet ik nog even aan m'n opgaven; de laatste snap ik niet, maar het is ook een soort bonus, dus ik schijf nu nog wat op en anders kijk ik er morgen nog wel even naar. Niet helemaal perfect is ook goed (toch?). |
![]() |
|
![]() |
Vet Morgan!
Ik zit echt elke dag bij de zelfde gasten. Een van hun belt me altijd, om te vragen waar ik blijf. Volgens mij vind hij me wel leuk, volgens mijn huisgenootje ook. Maargoed, dat is ook een beetje mijn pandje, dus ik zit daar graag. Iemand anders die daar woont, vond ik altijd al wel leuk. Hij leek zo onbereikbaar, was altijd zo afwezig. Ik kreeg nooit hoogte van hem. Maar vrijdag heb ik hem bereikt en nu vinden we elkaar leuk ofzo. Het valt de rest van de groep ook al op. We zitten steeds bij elkaar, tegen elkaar aan. Maar ik pas heel erg op mezelf, denk er over na. Vind ik hem echt leuk, of vind ik de aandacht leuk? Want soms heb ik het gevoel, niet alleen bij hem, ook bij anderen, dat ik vooral de aandacht leuk vind. Ik heb zo veel jaar jongens ontweken. Was vaak verliefd of vond jongens gewoon leuk, maar ging ze dan juist extra afstoten. Ik droomde van vriendjes, maar vond mezelf te lelijk, te dom, ik was geen jongen waard, en ik moest er niet aan denken om te zoenen, dus het kon ook helemaal niet. Maar langzaam veranderde dat. De vriendjes die ik kreeg, dumpte ik ook snel weer, omdat ik nog te onzeker was. Maar nu ben ik niet meer zo onzeker. Ik zie dat ik leuk ben, best knap. Ik weet dat ik indruk op mensen kan maken. Knappe jongens, leuke jongens, gasten die hun eigen levenswijze en idealen hebben, gasten waar ik vroeger van droomde en dacht dat ik nooit zulke jongens kon krijgen. Nu weet ik dat ik het kan en ik maak er gebruik van, ik vind die aandacht fijn, ik heb er zo lang van gedroomd en het leek zo onbereikbaar. Ik heb zo lang van dit leven gedroomd. Ik moet gewoon oppassen. Bedenken wat ik wil. Die ene gast vind me leuk, ik hem. Mijn scharrel denkt dat ik hem nog wil, wat niet meer zo is denk ik. Dan is het gedoe wat voorbij was weer begonnen, het is te veel tegelijk. Ik moet niet doordraven. Ja blablabla, stomme gedachten, stomme hersenspinsels. Ik ben een beetje aangeschoten en als ik dan begin met typen komt er geen eind aan. Ik ga maar eens slapen en morgen voor het middag is opstaan, ik wil weer eens een ochtend hebben.
|
Verwijderd
|
pfoe, haha, wat nou twaalf uur naar bed. Het is f*ckking drie uur en ik heb eindelijk mijn poetsbeurt gedaan. Maar wat kan mij het schelen, ik heb geen leven, kan zo lang uitslapen als ik wil. En ja, blabla, ik heb ritme en regelmaat nodig enzo, maar ik heb tenminste iets nuttigs gedaan en dat geeft ook een goed gevoel.
|
![]() |
||
Citaat:
En wie weet ben je misschien een avondmens. Ik wel; Ik doe echt véél meer aan het huishouden tijdens de avond en nacht dan overdag. maw: Maak je er niet te druk om en wees blij dat je iets goeds hebt gedaan. ![]()
|
Hmm, had vandaag maar 1 uurtje les dus ben ik vrij
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Eigenlijk wil ik gewoon dat ze enige interesse tonen in waar ik mee bezig ben en zeggen: 'Ja, het wordt krap, maar we komen wel even kijken.'
Op stage gaat het redelijk goed, maar thuis loopt het nog enigszins spaak. Het komt ook door wat er vorig jaar gebeurd is, maar juist nu heb ik ze zo hard nodig. Juist nu wil ik dat ze er voor me zijn. Ik moet het anders zeggen. Juist nu wil ik dat ik toe kan laten dat ze er voor me zijn. Want godverdomme, ik móet en zál alles alleen doen. ![]() Wanneer leer ik nou eindelijk dat dat niet werkt? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag dus weer therapie, en het gaat zo goed, dat ik echt denk dat ze me wil ontslaan... maar ik wil nog niet, dat idee is gewoon té eng; wat als het weer misgaat en ik er zelf niet uit kom? Hmm, misschien moet ik maar weer opperen nog één afspraak te maken over een maand, dan voel ik me prettiger.
Maar ja, ik voel me ook weer zo stom wanneer ik daar zit en moet vertellen hoe het gaat, dan kom ik niet verder dan 'heel goed' en valt er dus weinig te 'therapiën' met me ![]() Zondag eten bij mensen waar ik nog nooit geweest ben, en bij die gedachte krijg ik geen hartkloppingen of zweethanden. Ik zie wel. Dat zijn echt de drie codewoorden; ik zie wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Komt mijn begeleider van stage er net aan. "Ja, ik wil volgende week een gesprek met je mentor, want ik merk dat ik je te weinig begeleiding kan bieden en daar voel ik me niet prettig bij en ik merk dat jij je er ook niet prettig bij voelt." Zei ze ook dat ik gister iets niet had gedaan terwijl ik dat wel beloofd had. Ja, dat is waar, maar vandaag probeerde ik (eindelijk!) weer eens om iets te doen en dan krijg je dit... yay, volgende week wss geen stage meer... Wat moet ik nu met mezelf? Waarom ben ik nu zo lui en heb ik last van die kut add?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
"Jij bent de enige vrouw die ik ken die dat kan scheiden."
Sja, steek die maar in je zak. Als het nou waar was. Oh en er gaat een gerucht over de UvA over mij ![]() De hele dag en ook de nacht. En de zomers en de handen van mijn vader vergeet ik op den duur. |
![]() |
|
gisteren echt halverwege de nacht een keer naar bed gegaan
![]() Echt onhandig dat ik zolang heb geslapen, op deze manier heb ik niets aan mijn ochtend gehad ![]() Dus: boodschappen, werken, slapen..
||
Citaat:
@OT: Het gaat nog steeds best aardig eigenlijk. Ik heb ritme in mn eetpatroon, ook al voel ik dat het véél te weinig is. Tijdens college bleef mn maag maar ontzettend hoorbaar heel hard rommelen ![]() ![]() Nou, en verder weet ik niet wat ik vanavond wil eten en heb ik nog net zoveel te doen als gisteren, want het schoot helemaal niet op gisteren. Dus dat ga ik nu doen. Maar eerst nog even iets eten.
|
Verwijderd
|
Oeh, over een uur is het zo ver, nu ben ik toch wel zenuwachtig
![]() En voor onderweg (ik loop altijd graag, 't is ongeveer 30 minuten lopen) heb ik lekker muziek ![]() |
![]() |
|
Wat ben ik blij dat ik in Kanaleneiland werk <3 Er is echt geen relaxere wijk om als postbode te lopen ^^ En dit weekend eindelijk eens na een kleine 4 maanden naar mijn ouders, het werd eens tijd. Maargoed, mijn pauze zit er nu op dus ik ga even de laatste drie straatjes rennen en dan ben ik vrij, mits mijn collega's een beetje hebben doorgewerkt
![]()
|
ik weet het niet hoor. Ga ik in therapie voor mn vermoeidheid (hoe ermee om te gaan) en hebben we het vooral over mijn persoonlijkheid en hoe het komt dat ik soms een beetje bang ben voor mensen (lees: jongens)... En nu vindt ze dat ik beter in groepstherapie kan gaan. Dat vind ik hartstikke eng
![]() Bah! Ik wil gewoon veilig één-op-één gesprekken houden. En voor die gesprekken aan zit ook nog iets van motorische therapie ofzo. Dat is echt stom! Die vrouw gaf een voorbeeld (er is 1 bal en je krijgt de opdracht om die te pakken) en dat je daar dan over gaat praten. Ja jezus. Ik weet nu al precie hoe dat gaat! Ik voel me dom, kijk wat de anderen doen, doe een beetje halfslachtig hetzelfde, lach wat nerveus en geef het op. Ik snap ook wel wat dat betekent hoor, dat hoeft zo'n therapeut me echt niet te vertellen. Blabla kat uit de boom blabla onzekerheid blabla. Ja duh. Gatver. Ik weet ook gewoon niet wat er van me verwacht wordt. En wat er gaat gebeuren. Daar heb ik dus echt een hekel aan. Ik wil weten waar ik aan toe ben ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
bij ons lag de eerste 6 december op de mat
|
Verwijderd
|
En zo ben je ineens al weer huis
![]() Ik was er mooi op tijd, het gesprek duurde 10 minuten, en volgende week word ik ontslagen. Ik heb nu de basis waarop ik zelf goed verder kan. Als het afgelopen maand goed ging, dan gaat het komende maand ook goed. Makes sense... maar ik ben bang ![]() |
![]() |
|
ik wordt zaterdag naar het vliegveld gebracht
![]() ![]() morgen alweer de laatste dag... erg veel zin om de dag erna naar huis te gaan...! maar toch ook erg vreemd. ik herinner me als de dag van gister dat ik hier aankwam... en aan de andere kant kan ik niet geloven dat het 'nog maar' drie maanden geleden was dat ik hier aankwam. en wop, ik weet niet of je hier nog leest, maar ik denk aan je...!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
zo, het uwv is gebeld. Die uitkering komt waarschijnlijk wel goed zei hij, aangezien ik op mijn zeventiende al een keer arbeidsongeschikt ben verklaard en waarschijnlijk hoef ik dan ook niet die 52 weken te wachten, maar het gaat wel zo'n 3 maanden duren voor alles rond is. Hopen dat ik nu genoeg geld heb om die maanden door te komen. Maargoed, mijn ouders vinden het denk ik ook niet erg om 1 maand voor me te betalen.
Verder heb ik net boodschappen gedaan en heb ik besloten vanavond weer eens te gaan koken. Als ik daarnaast ook mijn kamer weet op te ruimen heb ik mezelf helemaal overtroffen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Om deze reden kan hij je deze stageplaats toch niet ontnemen. Aangezien je bent toegelaten voor een stage, heeft deze organisatie/ persoon zelf ervoor gekozen om iemand te begeleiden en dat doet je begeleider duidelijk niet goed... Een gesprek met je mentor is inderdaad niet leuk, maar op zich niet negatief he... Vooral omdat je begeleider zelf zegt dat hij te weinig ondersteuning geeft. Dus de moed niet opgeven he ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() *knuft terug* Ik heb voor morgen een afspraak bij de huisarts. Hij heeft dan waarschijnlijk nog niet gebeld, maar eigenlijk kan het me niet zoveel schelen. Als hij me maar een naam van een andere, beter bij mij passende therapeut kan geven. Ik voelde me echt superwanhopig vanochtend. Vandaag toch naar college ed geweest en hoewel ik het niet zag zitten, voel ik me toch weer wat beter dan vanochtend. Niet zo wanhopig meer. En nu ga ik koken. Dagstructuur de gekste. ![]() |
![]() |
|
Hm. Het gaat weer goed met mij. Ik mag wel iets meer gaan doen voor school, maar ik ga mezelf niet dwingen, dan ga ik alleen maar meer stressen. Binnenkort maar eens écht bezig gaan met proefielwerkstuk, dat vind ik leuk!
![]() Ik zat zo gister ineens in een gesprek met vriendlief te bedenken, dat ik best behoorlijk veranderd ben dit jaar. Of, deze 2 jaar eigenlijk. En ten goede! Ik merk dat het verleden steeds minder invloed heeft op hoe ik op mensen reageer. Ik sluit me nog teveel af op momenten dat ik me kút voel en er mensen om me heen zijn, en het is nog steeds moeilijk het over bepaalde dingen te hebben. Maar het is niet meer zoals het eerst was. Het 'groepje' wat ik nu heb, is niet meer angstaanjagend, maar fijn. Ik accepteer ook dat zij mij accepteren, en dat ik niet anders ben dan de rest, maar er gewoon bij hoor. Ik ben niet meer zo bang om de vrienden die ik heb, een hele tijd niet te zien. Ik ben niet meer bang dat ze me niet 'willen', dat ik teveel ben en te anders. Soms vind ik het zelfs prettig om even gewoon zelf op de bank te zitten en een boek te lezen, zonder dat ik met anderen bezig ben in m'n hoofd. Ergens in deze twee jaar, is het besef doorgedrongen dat de vrienden die ik heb, ook écht mijn vrienden zijn en dat ze er ook voor mij zijn. Net als ik voor hen. Soms is het leven echt heel fijn. ![]()
||
Citaat:
![]() Joh, je wilt niet weten hoeveel kerstkaarten ik gistermiddag gesorteerd heb en met mij nog zo'n 25 mensen. OT: echt zo enorm verkouden, nog niet echt veel verbetering sinds gister, eerder erger. Verder voel ik me wel goed gelukkig. Vanmorgen echt cool college gehad, helaas ook het laatste ooit voor mij. Wel jammer, maar ook wel goed, anders kom ik nooit aan die scriptie toe. In januari dit vak afronden met tentamen en essay en dan kan ik in februari full time met scriptie aan de slag. Dat is dan écht het laatste dat ik moet. |
![]() |
|
Omg.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Oké, allerlaatste poging van mijn kant om 't terug in orde te krijgen. En ja, deze keer ga ik mij daaraan houden, ik ga mezelf gewoon dwingen, veel te slap mens dat ik ben.
![]() Citaat:
![]() Maar het is niet echt iets voor mij, ik kan er een kwartiertje ofzo aan bezig zijn maar dan word ik gefrustreerd en stop ik. ![]()
|
Verwijderd
|
Bij ons in de buurt is de stroom uitgevallen. Heel veel van mijn vriendinnen zitten zonder licht, warm water, verwarming enz. Wij zitten ongeveer op de grens van wel/niet, gisteravond deed het licht wel heel raar, maar het is niet uitgevallen. Ik vanochtend op de fiets naar de bus, ik had alleen het licht van m'n koplamp. En ik ben een beetje bang in het donker.
![]() School ging vandaag wel goed, we hebben volgende week pas de presentatie. Nog een week om te zenuwen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |