Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
$@$##%&&$&# ![]() ![]() ![]() nog plek? ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() mwah als ik samen met die stinkalto *wijst naar roel* jullie tegen kom dan och.. zeg ik vast wel hoi
||
Citaat:
![]() en anders weet ik wel wie mijn doel is in de pit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-11-2002 om 13:34. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
*Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke) *Manon (boardbabe ) *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) *STP (Martin) *ssjpan (Jolanda) *Hukkie (Marije) *Pherwilyaiel (Esther) *Ieme *~(S-|-)2v!lL~ (Steve..toch?) *the exploding boy (Olga) Okeee? ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik neem trouwens een hoop mensen van school mee die door mijn enthousiaste gebrabbel over Manowar 't concert ook willen zien.. Een stuk of drie zijn het er, geloof ik, en ze willen vast ook op de meeting blijven aangezien het nogal zonde is achttien-zoveel (ja, want zij hebben geen Bram die korting voor ze regelt *grin*) neer te tellen voor een Zwolle-kaartje neer te tellen als je er maar een paar uur doorbrengt. Maar ze zijn best lief, dus dat ze niet op het forum zitten maakt vast niet uit. (toch, toch?)
|
![]() |
|
*Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke)
*Manon (boardbabe ) *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) *STP (Martin) *ssjpan (Jolanda) *Hukkie (Marije) *Pherwilyaiel (Esther) *Ieme *~(S-|-)2v!lL~ (Steve..toch?) *the exploding boy (Olga) *Mennuz (Skanky ass Men-ho, Menno) *GunsNRoses (Mirjam) (Ik moet van Esther.. ![]()
|||
Citaat:
*Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke) *Manon (boardbabe ) *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) *STP (Martin) *ssjpan (Jolanda) *Hukkie (Marije) *Pherwilyaiel (Esther) *Ieme *~(S-|-)2v!lL~ (Steve..toch?) *the exploding boy (Olga) *Mennuz (Skanky ass Men-ho, Menno) *GunsNRoses (Mirjam) (Ik moet van Esther.. ) *~(S-|-)2v!lL~ (Steve..toch?) Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() S1: Zouden ze dan niet gek van ons worden?? S2: Alsof mij dat boeit ik ga tsjikkies chekkah ! S1: Nee lamme aars je gaat je niet weer aan vrouwen richten. S2: Drugs dan? S1: NEE! S2: Alcohol??? S1: Iig niet veel. S2: ...................saaie lul. S1: Sorry maar ik kan me ook prima vermaken met alleen muziek of door normaal met mensen te praten, anders blijf je maar thuis. S2: Ok ok jij wint we doen wel gewoon normaal. S1: Prima. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
't is wel koud in december en ik hou niet van kou haha daaag |
![]() |
||
Citaat:
![]() en jolanda? over die kou? dan doe je gewwoon een muts op. haha ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |