Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar de aanhouden wint! We blijven bikkelen.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
* Dat ik zo verschrikkelijk vastklamperig ben en nu niet meer naar bepaalde mensen toe mag omdat ik 'ongezond bezig ben'.
* Dat de dingen die ik denk niet waar zijn. * Nog heel veel moeten doen maar me er niet toe kunnen zetten, juist omdat het zoveel is en ik geen idee heb waar ik moet beginnen en ik ben moe en aaargh ik heb het hier zo mee gehad, ik loop met alles weken achter ![]() * Dat ik mezelf zo zat ben en daar niks aan kan doen, of in ieder geval zou ik niet weten wat. Ik wil in winterslaap of zo ![]() Laatst gewijzigd op 13-12-2007 om 15:25. Reden: typfout |
![]() |
|
Een hele hoop op het moment!
Het feit dat ik het licht niet lichter mag zetten. Mijn moeder die voor de 4e (letterlijk) keer vandaag vraagt of ik morgen en zaterdag moet werken. Terwijl ik haar al 2 keer had gezegd (Voordat ze er naar begon te vragen) dat ik vrijdag en zondag werk, maar zaterdag een etentje heb! Mijn besluiteloosheid en afstandelijkheid naar sommige mensen. Deze muziek, de pijn aan mijn rechter kleine teen. Mijn meoder die ineens vraagt of ik morgen, als hij vol is, de afwasmachine wil aanzetten. OMG ik doe dat bijna elke dag, ik doe het complete **** huishouden en nu zijn er mensen en ineens durft ze het niet toe te geven..
|
Verwijderd
|
Ik kreeg net een mailtje met twee nieuwe beoordelingen, een ruim voldoende voor regie en een voldoende/goed voor beweging (dat is vrij uitzonderlijk bij ons op school), maar dan zit er ook leuk die beoordeling bij die nérgens op sloeg naar mijn idee (en ook volgens mijn klasgenoten), een M voor didactiek. De enige keer in mijn hele schoolcarrière dat ik het gewoon écht niet eens was met een beoordeling en ook echt boos werd.
Nou ja, en toen ik net die beoordeling weer zag werd ik gelijk weer chagrijnig, die goede beoordelingen maakten me even niets meer uit. ![]() |
![]() |
|
Godverdomme. Vraagt een vriend, zullen we een online spelletje doen? Ok, dus ik start dat op, maak een server en alles. Gaat ie 'ff' wat te eten halen. Ok, ga je gang. Blijft ie een half uur weg, om vervolgens zijn gefrituurde meuk langzaam op te gaan eten. Ja, dahag.
||
Citaat:
![]() OT: Kut klanten, sterf of ga dan lekker thuis een boterhammetje eten als het vlees niet genoeg naar vlees smaakt en het letterlijk kokende voedsel (met bubbels er in) achteraf niet warm genoeg was..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
De Kantine |
omg #3 Verwijderd | 500 | 22-04-2008 02:11 | |
De Kantine |
Waar word jij ontzettend chagrijnig van? #3 Lethe | 500 | 18-03-2008 18:43 | |
De Kantine |
Waar word jij ontzettend chagrijnig van? #2 Lethe | 500 | 17-01-2008 14:05 | |
Verhalen & Gedichten |
POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule CSN | 223 | 02-05-2006 10:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |