Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2007, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Iemand in de trein zei gister '200'.
Advertentie
Oud 13-12-2007, 21:21
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Tikfout, jaja. Waarbij je én een verkeerde ei gebruikt én de t vergeet?
ving je het sarcasme niet?
Oud 14-12-2007, 15:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, ze had gelijk. Hij deed alsof hij heel behulpzaam was 'als u nog vragen hebt....' Maar we mogen ze niet aan hem stellen, want hij heeft geen tijd ofzo
Ja hallo, hij zit daar toch voorin dat hokje. Daar mag je niet eens komen als passagier.
Oud 14-12-2007, 15:20
TRA
TRA is offline
Citaat:
Ja hallo, hij zit daar toch voorin dat hokje. Daar mag je niet eens komen als passagier.
Als conducteur eigenlijk ook niet.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 14-12-2007, 15:22
TRA
TRA is offline
Citaat:
Wat deden die nou weer in de media?
Dat moet mediatheek zijn, maar men is blijkbaar tegenwoordig te lui om het woord mediatheek voluit te schrijven.
Oud 14-12-2007, 15:24
Verwijderd
Wij hebben niet eens een metro
Oud 14-12-2007, 15:25
TRA
TRA is offline
Wees blij.
Oud 14-12-2007, 15:26
Verwijderd
wij ook niet, maar wij hebben de tramtunnel eah
Oud 14-12-2007, 15:28
TRA
TRA is offline
En Rampspoedrail.
Oud 14-12-2007, 16:20
AzN
AzN is offline
Citaat:
Niet de machinist, maar gewoon 'n conducteur roept altijd die berichten om. Ik zit vaak in 't gangpad en zie 'm dat wel 'ns doen.
Oud 14-12-2007, 17:12
TRA
TRA is offline
Citaat:
Niet de machinist, maar gewoon 'n conducteur roept altijd die berichten om. Ik zit vaak in 't gangpad en zie 'm dat wel 'ns doen.
Wat een onzin.
Oud 14-12-2007, 17:52
AzN
AzN is offline
http://nl.wikipedia.org/wiki/Conducteur
"De hoofdconducteur roept ook de aansluitingen om op de knooppuntstations. Overige stationnementen worden door de machinist omgeroepen."

Hmm, semi-onzin dus .
Ik zie toch écht vaker 'n conducteur (blijkbaar de hoofdconducteur) zo'n kastje in 't gangpad openmaken om vervolgens iets om te roepen.
Oud 15-12-2007, 11:53
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
"De hoofdconducteur roept ook de aansluitingen om op de knooppuntstations. Overige stationnementen worden door de machinist omgeroepen."

Hmm, semi-onzin dus .
Ik zie toch écht vaker 'n conducteur (blijkbaar de hoofdconducteur) zo'n kastje in 't gangpad openmaken om vervolgens iets om te roepen.
Dat heb ik ook al vaker gezien
Oud 16-12-2007, 21:29
Femic
Femic is offline
Een ouder echtpaar was in de trein over mij aan het roddelen. Ik moest me helemaal uitrekken om bij m'n (zware!) tas in 't rek te kunnen en daarbij werd er een klein stukje blote buik/rug zichtbaar. "Dat lijkt me wel koud heh. Het schijnt, als je je helemaal warm aankleedt, maar je middenrif is onbedekt, dat je het dan nooit warm kunt krijgen." "Ja, waarom doen ze dat heh." "Ja, dat is mode denk ik."
Had natuurlijk kunnen zeggen dat mijn buik prima bedekt is als ik loop/zit/sta/spring, maar niet als ik elk lichaamsdeel tot het uiterste moet oprekken om ergens bij te kunnen, maar ben er maar niet op ingegaan.
Oud 16-12-2007, 21:48
TRA
TRA is offline
Citaat:

Hmm, semi-onzin dus .
Klopt, maar ik zie bij jou toch echt 'altijd' staan en dan is het onzin. Ook is het te hopen dat je de machinist nooit ziet omroepen.

Daarnaast is het een hoofdconducteur en geen conducteur, daar zit weldegelijk een verschil tussen. Netzoals tussen een gangpad en een balkon.
Oud 17-12-2007, 00:10
AzN
AzN is offline
Citaat:
Klopt, maar ik zie bij jou toch echt 'altijd' staan en dan is het onzin. Ook is het te hopen dat je de machinist nooit ziet omroepen.

Daarnaast is het een hoofdconducteur en geen conducteur, daar zit weldegelijk een verschil tussen. Netzoals tussen een gangpad en een balkon.
Wat HÁÁT ik 't om iemand anders gelijk te geven , maar.. bij deze dan maar .
Oud 17-12-2007, 17:28
Verwijderd
"Ja maar ken je de Palace? Daar kom ik niet zo vaak, want dan kom je daar, weet je wel, en dan ben je daar, weet je wel. Bij de Palace."
Oud 17-12-2007, 18:02
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ben alleen thuis en ik heb nog geen stap buiten de deur gezet
Oud 17-12-2007, 21:35
snoopy
snoopy is offline
Ene kindje van 9 tegen het andere kindje van 9:

'Heb jij wel eens geneukt?'

Oud 17-12-2007, 21:43
Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Twee oude mannen (jaar of 55) aan de bar, ene tegen de andere:

"Wist je dat Celine me heeft toegevoegd als vriendje op hyves."
Oud 18-12-2007, 00:46
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Twee oude mannen (jaar of 55) aan de bar, ene tegen de andere:

"Wist je dat Celine me heeft toegevoegd als vriendje op hyves."
meesterlijk oudjes aan het hyven. Laat me opeens denken aan die reclame van planet internet ook 2 mannen iets in de 40:
,,Hee zit jij op hyves?’
-,,Euh...nee ik zit op badminton’’
Oud 21-12-2007, 08:22
Lethe
Lethe is offline
Een maandje of twee terug stond ik in Utrecht op de bus te wachten. Er stond ook een jongen die een bekende tegenkwam en hij vertelde haar dat hij de pabo doet en die dag de rekentoets had gehad: 'Volgens mij ging het wel goed. En volgende week hebben we de taaltoets, maar dat haal ik dan ook wel, want taal is veel makkelijker als rekenen.'
Wooptidoo! (op z'n de kip's)
Oud 21-12-2007, 11:46
Verwijderd
Citaat:
'Volgens mij ging het wel goed. En volgende week hebben we de taaltoets, maar dat haal ik dan ook wel, want taal is veel makkelijker als rekenen.'
Koefnoen IRL.
Oud 21-12-2007, 14:43
Verwijderd
"Ik had een fles cognac op, een halve fles champagne, en minstens 20 bieries. En toen ging ik bier naar die Turken gooien, en ze durfden niet eens wat te doen!"
Oud 23-12-2007, 13:54
Verwijderd
Citaat:
ving je het sarcasme niet?
Sarcasme, jaja.
Oud 23-12-2007, 17:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Sarcasme, jaja.
Ja, hallo! Zoals je zelf ook al zei: de kans dat je in 1 woord twee tikfouten maakt is tamelijk klein. Dus inderdaad, dat was sarcasme.

Al begrijp ik nog steeds niet hoe t kan... Maar dat is een ander topic

OT:
'Ik kan eigenlijk niet bellen ik zit in de stilte coupe'
'...'
'Nee, de stiltecoupe'
'...'
'daar mag je dus eigenlijk niet bellen'
'...'
'ja, weet ik...'
'...'
'nee, je moet stil zijn in de stiltecoupe'

Oud 23-12-2007, 23:32
Magican
Magican is offline
Ik zit in een ruimte met 3 mensen, en vertel de volgende mop:

Jezus is zojuist gekruisigd, en net als de eerste mensen terug naar huis beginnen te gaan, kermt Jezus:
Petrus...Petrus...
Deze rent naar zijn meester toen, valt op zijn knieën en zegt:
Ja meester, zeg het me!?
Petrus..., Petrus..
Ja meester, ik ben hier meester, ik kan U horen meester!
Ik kan vanaf hier je huis zien Petrus...

Waarop 1 van de meiden die die mop hoorde vroeg:
'Zei die dat echt?'
Oud 24-12-2007, 08:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
In de trein, 's avonds laat, 2 Sjonnies en 2 Anita's.
Eén zo'n Sjonnie tegen mij:'Ja, hij is het, hij heeft het gedaan!!' -> wijzend op die andere Sjonnie
Ik zeg 'Oh, wat heeft hij gedaan dan?' 'De bus overvallen' *grin grin* 'En kleingeld buitgmaakt'.

Even later hoor ik Sjonnie tegen Anita: 'Ja, ouwe kut joh, wacht toch even, we zijn er in 2 minuten gek!!'
Maar Anita ging ervandoor. En kwam terug met een dikke jonko.
Toen gingen ze het raam opendoen (tuurlijk, het was tenslotte -5 graden) en die jonko roken.

'Vraag eens of zij daar geen last van heeft'
'Heb je d'r last van?'
Ik: 'Nee hoor'.
En toen stapten ze uit met een hoop 'Prettige Kerstdageeeeeeehhhhh!!!!!'- geschreeuw, en bleef ik achter in de walm.

Ik ben toch ook véél te sociaal.
Oud 24-12-2007, 08:51
flyaway
flyaway is offline
Iemand zit te bellen: "En toen ben ik bij een ruimte wezen kijken.."
Iemand anders: " HAHAHAHAH ruimtewezen!" Ging helemaal stuk
Oud 24-12-2007, 11:06
Hanneke
Hanneke is offline
Er waren twee meisjes van een jaar of 20 (maar ik ben heel goed in leeftijden schatten ;x) die het van Alphen tot Leiden hadden over het servies bij het kerstdiner. :')
Oud 24-12-2007, 11:56
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Ik zit in een ruimte met 3 mensen, en vertel de volgende mop:

Jezus is zojuist gekruisigd, en net als de eerste mensen terug naar huis beginnen te gaan, kermt Jezus:
Petrus...Petrus...
Deze rent naar zijn meester toen, valt op zijn knieën en zegt:
Ja meester, zeg het me!?
Petrus..., Petrus..
Ja meester, ik ben hier meester, ik kan U horen meester!
Ik kan vanaf hier je huis zien Petrus...

Waarop 1 van de meiden die die mop hoorde vroeg:
'Zei die dat echt?'

omg ik kon hier wel om lachen.
Oud 24-12-2007, 12:21
Verwijderd
Ik zat in de trein, en er zaten twee oudere mannen voor me van een jaar of 65. Ze hadden het over internet, muziek downloaden, processors, zelfs bluetooth!
Ik dacht echt, wtf, ik weet daar zelfs niks vanaf!
Oud 24-12-2007, 13:04
Daboman
Daboman is offline
Ik had laatst een keer dat ik in de trein zat bij een groepje conducteurs. Iemand probeerde na het fluitsignaal nog in te stappen en de andere deuren waren al dicht. Hij kwam nog binnen. Maar de conducteurs deden serieus opnieuw de deuren open om hem er weer uit te gooien En dat duurde even aangezien die jongen zich niet buiten de deur wilde laten zetten.
Oud 24-12-2007, 13:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
^
wtf??

Als ik die jongen was geweest had ik een klacht ingediend bij de NS.
Oud 26-12-2007, 15:20
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
Iemand zit te bellen: "En toen ben ik bij een ruimte wezen kijken.."
Iemand anders: " HAHAHAHAH ruimtewezen!" Ging helemaal stuk
hahahaha omg wat geniaaal <3 ik zou ook stuk gaan geloof ik.
Oud 26-12-2007, 15:22
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
ik had het een keer, naar aanleiding van kopspijkers uit de tijd dat jack nog enigszins grappig was, een gesprek in de trein over tuinieren in de vagina. dus wij hadden het over condooms en rubber bootjes en dergelijke, erg gezellig. op een gegeven moment komt een man die achter ons zag naar ons toe met de vraag of we een smakelijker onderwerp wilden aansnijden
toen zijn we dus overgegaan op seks met dieren en maden in een vrouw haar vagina. debiele rasmongool.
hahaha omg dit topic is geweldig
Oud 27-12-2007, 17:20
Skilly
Skilly is offline
Trein van Leeuwarden naar Rotterdam
(Moeder en dochter achter me ik weet niet wat ze spelen)
Moeder: Nu jij!
Kind: Ik wil niet meer spelen.
Moeder: Dan ben ik de winnaar.
Kind: Dat maak niet uit.
Moeder: Stop je omdat ik al de heletijd van je wint.
Kind: Nee, dat maak mij niks uit ik ben moe.
Moeder: Dan ben ik toch beter dan jouw.
Kind: Dat mag je zijn.
Moeder: Je kan niet van me winnen.
Kind: Je mag zoveel winnen als je wil maka me niks uit.

Oud 27-12-2007, 17:22
Verwijderd
awwww
wat een rotmama...
Oud 27-12-2007, 17:27
Vlindertje
Vlindertje is offline
Een vrouw in de winkel was de hele tijd bezig tegen de verkoopster dat ze weer moest gaan sonjabakkeren, want ze was veel te dik geworden. De verkoopster knikte maar een beetje en probeerde van de vrouw af te komen. De vrouw merkte hier niets van en blijf maar door bazelen over Sonja Bakker en dat ze te dik was geworden.
Oud 27-12-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
^
wtf??

Als ik die jongen was geweest had ik een klacht ingediend bij de NS.
Weinig kans, je mag niet instappen na het fluitsignaal, je mag ook niet tussen sluitende deuren door naar binnen springen, staat in de algemene voorwaarden (of hoe heet zoiets?), dus hij heeft nog geluk dat ze hem geen boete gaven
Oud 27-12-2007, 18:14
Verwijderd
Citaat:
awwww
wat een rotmama...
Nounou, klinkt eerder plagerig/grappend. Tof dat dat kind lekker droog reageert, though
Oud 27-12-2007, 18:20
Verwijderd
Gisteren in het filmtheater, een ouder echtpaar. Of ik iemand kon halen die iets met hun klacht over de film 2 days in Paris kon doen. Ja want het was toch zo'n verschrikkelijk slechte film. Ongelofelijk slecht, dat die door de selectie heen was gekomen, onvoorstelbaar. Vervolgens hebben ze tien minuten tegen mijn collega zitten klagen. Ja er moest toch echt iets mee gedaan worden, dit kon zo toch niet. Daarna hebben ze een andere collega twintig minuten bezig gehouden. Nee, een klachtenbriefje invullen wilden ze niet, want daar wordt toch nooit iets mee gedaan. Nee, we kregen hun nummer niet. Maar er moest toch wel écht iets mee gedaan worden want het was toch zo'n grandioos slechte film. Uitendelijk dropen ze af.
Later bellen ze op. Ja om toch maar even ons mobiele nummer te geven, want we zijn niet vaak thuis en aan ons adres hebt u dus niet zo veel. Wanneer of we dachten dat er iets mee gedaan zou zijn?

Oud 27-12-2007, 20:50
TRA
TRA is offline
Citaat:
Weinig kans, je mag niet instappen na het fluitsignaal, je mag ook niet tussen sluitende deuren door naar binnen springen, staat in de algemene voorwaarden (of hoe heet zoiets?), dus hij heeft nog geluk dat ze hem geen boete gaven
AVR-NS. Algemene reisvoorwaarden voor het Vervoer van Reizigers en handbagage van de Nederlandse Spoorwegen.
Oud 28-12-2007, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Gisteren in het filmtheater, een ouder echtpaar. Of ik iemand kon halen die iets met hun klacht over de film 2 days in Paris kon doen. Ja want het was toch zo'n verschrikkelijk slechte film. Ongelofelijk slecht, dat die door de selectie heen was gekomen, onvoorstelbaar. Vervolgens hebben ze tien minuten tegen mijn collega zitten klagen. Ja er moest toch echt iets mee gedaan worden, dit kon zo toch niet. Daarna hebben ze een andere collega twintig minuten bezig gehouden. Nee, een klachtenbriefje invullen wilden ze niet, want daar wordt toch nooit iets mee gedaan. Nee, we kregen hun nummer niet. Maar er moest toch wel écht iets mee gedaan worden want het was toch zo'n grandioos slechte film. Uitendelijk dropen ze af.
Later bellen ze op. Ja om toch maar even ons mobiele nummer te geven, want we zijn niet vaak thuis en aan ons adres hebt u dus niet zo veel. Wanneer of we dachten dat er iets mee gedaan zou zijn?

OMG
Oud 28-12-2007, 18:53
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Verhaal
LOL meesterlijk
Oud 28-12-2007, 22:28
Fantôme
Fantôme is offline
In de rij bij het postkantoor (ovkaartophalenjaikweethetikbenweerlekkerlaatbladiebladiebla )

Waar was je nou vanmorgen Trees?
Nou meid, ik had zóóón buikpijn vanmorgen, dat ik nog even ben blijven liggen hoor, en k dacht, ga even snel langs het postkantoor, zijn ze dícht door lunchpauze ofzo. Ja, dat kan allemaal wel wezen, maar ik sta hier weer te wachten...

en ondertussen ergens anders in de rij, aan de telefoon;
'ja, zet d moter maar vast af hoor, dit gaat nog wel even duren. Ja uiteraard... Kom ík binnen, staat er weer een rij, heb ik weer'

en weer ergens anders 'mevrouw, ik stond voor u toch?' 'nou, volgens mij niet hoor, volgens mij stond ik hier al langer, want u was eerst bij de andere bali... blablabla... maar het maakt niet uit hoor, ík heb geen haast... nee, maarehm...'

pff, wat een gezeik.
Oud 28-12-2007, 22:41
Verwijderd
Citaat:
en weer ergens anders 'mevrouw, ik stond voor u toch?' 'nou, volgens mij niet hoor, volgens mij stond ik hier al langer, want u was eerst bij de andere bali... blablabla... maar het maakt niet uit hoor, ík heb geen haast... nee, maarehm...'

pff, wat een gezeik.
Idd, helemaal als je nagaat dat ze blijkbaar vergeten zijn dat ze nummertjes moeten trekken ;D
Oud 29-12-2007, 00:05
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik liep langs iemand uit de tram die stond te telefoneren.
"Ja nee die ligt hier dood te gaan. Ja, dat heb je met die dooie mensen."
Maar hij kon ook dronken mensen hebben gezegd, dat weet ik niet.
Oud 29-12-2007, 07:33
Verwijderd
Gisteravond in de bus naar huis.
''Hey man tijdgeleden dat ik je gesproken, kan jij mij even 10 nootjes komen brengen voor 25 euro''
Oud 03-01-2008, 19:22
PV
PV is offline
een gesprek in de bus tussen twee meisjes. ik denk dat ze niet ouder waren dan 17. de een vertelde dat ze nu al twee jaar een relatie had met haar vriend, en dat ze 6 maanden iets met elkaar hadden toen ze er achter kwam dat ze zwanger was. en ze had in een of ander opvanghuis voor jonge moeders gezeten ofzo maar daar was ze weer weggegaan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten