Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
*is ook meisje*
zelf heb ik altijd alleen oogmake-up op.. ondergesmeerde gezichten zien er zo barbiepoppenachtig uit.. ik ben alleen wel van mening dat als je make-up draagt, je die ook moet zien.. sommige meisjes doen dat wel eens: heel klein beetje bruine mascara en oogschaduw o.i.d. in dezelfde kleur als hun huid.. zonde om daar dan je geld aan uit te geven.. ik houd ervan als de ogen donker zijn opgemaakt: zwart, donkergrijs, donkerpaars, donkerbruin en rood. je krijgt dan alleen wel regelmatig opmerkingen als 'wat kijk je chagerijnig' naar je kop geslingerd...
|
![]() |
Ik vind een beetje camouflage mooi, zodat je een egale huid krijgt (bovendien heb ik een bruine vlek in mijn gezicht en die kan ik zo enigszins verbergen). Verder mascara en een leuk kleurtje oogschaduw, roze bijv. Ogen mogen wel knallen. De lippen dan wel naturel, met wat labello ofzo. En zeker geen foundation!In plaats daarvan gebruik ik wel wat poeder in mijn eigen huidskleur. Niemand die het ziet!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik draag echt nooit make up, vind het lelijk.. okee, heel subtiel kan best mooi zijn, maar k hou er gewoon niet van, zeker niet van dat overdreven spul.. alleen gothic achtige make up vind k dan wel weer mooi(ook bij jongens ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
eigen boek W.A.L.L.I.E | 20 | 06-11-2012 19:44 | |
Liefde & Relatie |
Bleh, make-up! mmbouw92 | 52 | 10-08-2009 22:14 | |
De Kantine |