Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2002, 15:22
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef:
Geen make-up!

Puur natuur is veel mooier
niet mee eens, make-up kan zeker wat toevoegen...

fuck de natuur
Oud 30-10-2002, 16:35
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
ik ben meisje maar ga lekker wel antwoorden

als jongens geen make-up roepen is dat onzin want iedereen vind het mooier als een meisje mascara op heeft, als ze t een keer niet op heeft wordt er namelijk gevraagd of ze ziek is.
Verder houdt ik wel van klein beetje en subtiele dingen.
Wat ik niet mooi vind is tekeningen zoals al je hoofd naast je oog te kleuren. of om je hele kop wit te poederen.

oh wat ik overigens ook niet mooi vind is hele dunnen (geepileerde) wenkbrauwen
lul asjeblieft niet, ik hou niet van makeup, ik vind puur natuur veel mooier. (alhoewel ik lipgloss wel mooi vind)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 16:49
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Een beetje is mooi, maar geen plamuurwerk, dat is gewoon lelijk, subtiel beetje is mooi, meer niet.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 13:13
sanguis
sanguis is offline
*is ook meisje*

zelf heb ik altijd alleen oogmake-up op.. ondergesmeerde gezichten zien er zo barbiepoppenachtig uit..

ik ben alleen wel van mening dat als je make-up draagt, je die ook moet zien.. sommige meisjes doen dat wel eens: heel klein beetje bruine mascara en oogschaduw o.i.d. in dezelfde kleur als hun huid.. zonde om daar dan je geld aan uit te geven..

ik houd ervan als de ogen donker zijn opgemaakt: zwart, donkergrijs, donkerpaars, donkerbruin en rood.
je krijgt dan alleen wel regelmatig opmerkingen als 'wat kijk je chagerijnig' naar je kop geslingerd...
Oud 31-10-2002, 15:13
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind een beetje camouflage mooi, zodat je een egale huid krijgt (bovendien heb ik een bruine vlek in mijn gezicht en die kan ik zo enigszins verbergen). Verder mascara en een leuk kleurtje oogschaduw, roze bijv. Ogen mogen wel knallen. De lippen dan wel naturel, met wat labello ofzo. En zeker geen foundation!In plaats daarvan gebruik ik wel wat poeder in mijn eigen huidskleur. Niemand die het ziet!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 19:27
Verwijderd
Make-up kan, indien goed aangebracht, bij zowel meisjes als jongens erg geil zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 09:59
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Make-up kan, indien goed aangebracht, bij zowel meisjes als jongens erg geil zijn.
Zeker, zeker! Zeer mee eens.
Oud 01-11-2002, 10:26
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
poecilotheria schreef:
geen plamuur geef mij maar puur natuur!
same here
ik draag echt nooit make up, vind het lelijk.. okee, heel subtiel kan best mooi zijn, maar k hou er gewoon niet van, zeker niet van dat overdreven spul.. alleen gothic achtige make up vind k dan wel weer mooi(ook bij jongens don't ask me why, maar k vind make up bij meisjes gruwelijk lelijk, maar k val als een blok voor jongens met een zwart lijntje bij hun ogen hypocriet ..)
Reageren

Regels voor berichten