Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2002, 21:10
empyrian
empyrian is offline

zo, critici, dit keer GEEN bloed en GEEN wonden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2002, 21:24
NecroDopey
NecroDopey is offline
Kvind die haren errug vet!
Ik weet niet welke reactie je probeert te ontsluiken met deze gfx maar het plaatje als geheel doet me niet zoveel. Doordat die ogen en mond zo netjes zijn dichtgeplakt heeft het veel weg van een pop. Daarnaast vind ik de tanden niet mooi overkomen; was misschien mooier geweest als het lichtjes had meegegolfd met zijn/haar voorhoofd?
Aan de andere kant vind ik het plaatje wel iets artistieks hebben, de steriele uitstraling bevalt me wel.

*NecroDopey is nog steeds voorstander van Empyrians werk*
Oud 30-10-2002, 21:37
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:
Kvind die haren errug vet!
Ik weet niet welke reactie je probeert te ontsluiken met deze gfx maar het plaatje als geheel doet me niet zoveel. Doordat die ogen en mond zo netjes zijn dichtgeplakt heeft het veel weg van een pop. Daarnaast vind ik de tanden niet mooi overkomen; was misschien mooier geweest als het lichtjes had meegegolfd met zijn/haar voorhoofd?
Aan de andere kant vind ik het plaatje wel iets artistieks hebben, de steriele uitstraling bevalt me wel.

*NecroDopey is nog steeds voorstander van Empyrians werk*
ik weet niet wat voor reactie ik probeer te ontsluiken...shockeren misschien? ik zit namelijk nog te wachten op de 'dit soort dingen moet je niet met kinderen doen'-reacties
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 21:50
Verwijderd
Dit soort dingen moet je echt met kinderen doen!

Leuk om eens wat anders te zien (ja, als we zeiken, moeten we nu wel lief zijn). Ik vind die snotdruppels/tranen/kwijl op de wangen wel mooi. Karakterisitiek voor een kind. Het linkeroog is mooi weggewerkt en de mond voor het grootste deel ook.
Die mond op het voorhoofd ziet er niet zo bizar realistisch uit (althans, hoe hij ten opzichte van het voorhoofd is) maar we kunnen van een paar rotte tanden in een babyvoorhoofd niet verwachten dat ze realistisch overkomen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 21:51
Verwijderd
Rofl, ik herken die tanden van die ene met die hand

Mjah die tanden golven idd niet echt mooi mee, misschien helpt het als je m ondersteboven flipt? Dan buigt ie wat meer mee met het voorhoofd

Haren zijn vet, ogen ook mooi gedaan, met die holtes nog zichtbaar...Niks aan op te merken verder
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 07:54
Creep
Creep is offline
Leuk leuk, maar persoonlijk vind ik juist de oude veel beter, ik hou wel van die donkere ogen en bloederige zooi. Maargoed, het is weer iets anders en dat wou men, ogen vind ik goed weggewerkt, maar zijn neusgaten weer wat minder. De schaduw loopt nu niet mooi onder zn neus, en onder waar z'n neusgaten zaten zitten nu 2 lichte stippen, beetje vaag.

Mooie site heb je trouwens...
Oud 31-10-2002, 10:12
Verwijderd
blend er eens wat lippen bij
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 10:37
Vinzz
Vinzz is offline
tanden zouden misschien beter op hun originele plek staan, op het voorhoofd lijkt het niet realistisch , lijkt teveel op een apart plaatje met een maskje

mond en ogen weghalen is best goed gelukt

toch staat het verminken van kinderen niet echt hoog op mijn favorieten lijstje.. zelfs nog iets lager als het verminken van andere gezichten..

waarom? niet omdat het "shockerend is" ik heb veeeel ergere dingen gezien. misschien hou ik gewoon niet zo van baby/kinder hoofdjes oh en ik zie ook nog liever de oude dan dit! LOL ..

wat je zou kunnen doen: combineer es wat verschillende zaken.. maak es wat met lichamen.. met armen die eruitsteken enzovoort... alsmaar die gezichten
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 11:02
cha0s
cha0s is offline
ik denk dat ie zonder die tanden freakier was geweest... voor de rest zeer strak.
Oud 31-10-2002, 15:42
psilo
psilo is offline
vind hem tof, alleen misschien had je die mond beter gewoon op de plaats waar ehh normaal een mond zit kunnen zetten, weet het niet hoor
Oud 31-10-2002, 16:18
Verwijderd
vind de mond te duidelijk er opgeplakt..verder spreekt t me totaal niet aan...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 16:30
disaster
disaster is offline
khad em mooier gevonden zonder die mond / tanden, dan zou ik er denk ik ook nog wel een boodschap voor mezelf er uit halen, maar zo vind ik et weinig
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 11:20
STP
STP is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
vind de mond te duidelijk er opgeplakt..verder spreekt t me totaal niet aan...
Inderdaad, dat gebit past totaal niet bij de rest...
Oud 01-11-2002, 11:26
DarkCat
DarkCat is offline
Je had die beek wat minder rood kunnen maken.. nou is het een beetje een plakplaatje.. maarja.. you did it again, my friend
Oud 01-11-2002, 12:05
Roos
Roos is offline
Mwah die vorige (met dat chinese kindje) was veel vetter.
Reageren

Regels voor berichten