Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 19:18
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ja, mjah, waar zijn jullie bronnen???
al die geruchten, heb je nix aan...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2002, 10:13
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Viera blijft bij Arsenal, Dacourt gaat naar Leeds(born BBC Teletext).
Van Bommel naar Leeds(bron: GEEN! Maar dat denk ik zo...)
Oud 21-03-2002, 10:49
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Dacourt gaat naar Leeds(born BBC Teletext).

Ahum, dacourt speelt al bij leeds
Dacourt gaat naar Lazio (bron: [overal te vinden op elke voetbalsite]
Oud 01-04-2002, 18:24
mobie
mobie is offline
Bart van den Eede (fc den bosch) staat in de belangstelling van Willem II

Verdediger Joos Valgaeren (Celtic Glasgow) staat in de belangstelling van Borussia Dortmund
Oud 02-04-2002, 10:36
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
F. de boer en Bergkamp staan in de belangstelling van PSV

Smet staat in de belangstelling van utrecht
Oud 02-04-2002, 12:06
Kezmanian Devil
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:

Ahum, dacourt speelt al bij leeds
Dacourt gaat naar Lazio (bron: [overal te vinden op elke voetbalsite]
Hehe ik haal Lazio en Leeds wel vaker door elkaar bij deze transfer. Begint allebei met een L en dan is een foutje snel gemaakt :B

VD Eede staat ook in de belangstelling van NAC en AZ geloof ik.

Belangstelling van PSV voor De Boer is vrij concreet. PSV wil De Boer hebben als Hofland vertrekt, wat nog lang niet zeker is.

Citaat:
Telegraaf Van Raaij bevestigt dat hij gecharmeerd is van De Boer, vooral vanwege diens transfervrije status en ervaring. Bovendien hebben enkele bepalende spelers van PSV zijn naam laten vallen als noodzakelijke versterking. "Maar dat is alleen een optie als Kevin vertrekt. Vandaar dat we op korte termijn willen weten waar we aan toe zijn", aldus Van Raaij, die nog niet is benaderd door kandidaat-kopers. Zelf acht Hofland een langer verblijf bij PSV niet uitgesloten. "Ook ik wil niet tot mei in onzekerheid leven. Als er niets komt, blijf ik lekker in Eindhoven."
Ook Van Bommel kon wel eens blijven bij PSV. Alleen Lazio heeft een bod gedaan en Van Bommel zal kiezen tussen PSV en Lazio.

Citaat:
Volkskrant PSV's aanvoerder Mark van Bommel vindt het 'vreemd' dat tot dusverre slechts Lazio Roma zich officieel heeft gemeld om hem te contracteren. De middenvelder, die volgens krantenberichten zo ongeveer door alle Europese topclubs zou worden begeerd, vindt dat hij snel 'maar eens een keuze moet maken' over zijn toekomst.
'Want ik heb nu iets te kiezen. Ik kan bij PSV blijven of ik kan naar Lazio', aldus de international. Trainer Gerets oefent druk op hem uit om in elk geval nog een jaartje in Eindhoven te blijven, zo bevestigde Van Bommel gisteren.
Ondertussen lijkt vd Schaaf een zekerheidje voor PSV voor volgend jaar.

Citaat:
Telegraaf Intussen verwachten Van Raaij en manager voetbalzaken Frank Arnesen dat de transfer van Remco van der Schaaf aan het eind van deze week zal worden afgerond. De speler van Vitesse wordt niet gehaald als opvolger van Mark van Bommel, maar puur als verdedigende middenvelder. "Daarvan hebben we er drie: Ooijer, Lucius en Vogel. En een topclub heeft er vier nodig", vindt Arnesen.

[Dit bericht is aangepast door Kezmanian Devil (02-04-2002).]
Oud 07-04-2002, 18:11
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
PSV wil van der Schaaf hebben stond in de VI.....
Oud 07-04-2002, 19:28
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:
PSV wil van der Schaaf hebben stond in de VI.....

Klopt, heb ik gelezen. Als ze die idioot kopen zijn ze echt stom!
Hij doet het nu ok bij Vitesse, maar kom op, hij is echt geen top middenvelder ofzo.
Oud 07-04-2002, 20:22
Kezmanian Devil
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Klopt, heb ik gelezen. Als ze die idioot kopen zijn ze echt stom!
Hij doet het nu ok bij Vitesse, maar kom op, hij is echt geen top middenvelder ofzo.
Er waren er ook heel wat die twijfels hadden bij het aantrekken van Kevin Hofland. Die heeft zich fantastisch ontwikkeld, en wie had zoveel van Van Bommel verwacht? Ik denk dat vd Schaaf het wel gaat redden bij PSV.
Maar de transfer is nog allerminst zeker

Geruchten: vdMeyde naar Leeds of Tottenham

Van Bommel naar Leeds
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 23:31
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
dat korneev en de visser aan het eind vanhet jaar mogen vertrekken bij feyenoord
Korneev OWNAGE
Ik hoop dat ie nog seizoen blijft, hij is een van de beste balbegaafde spelers van Feyenoord
Oud 08-04-2002, 16:24
mobie
mobie is offline
Leekens stapt waarschijnlijk op bij Roda, grootste gegadigde zou Standard Luik zijn.
Oud 08-04-2002, 16:25
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
mobie schreef:
Leekens stapt waarschijnlijk op bij Roda, grootste gegadigde zou Standard Luik zijn.
Beetje mietig is dat wel, het gaat ff niet met Roda en hij peert hem.
Oud 08-04-2002, 16:35
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Beetje mietig is dat wel, het gaat ff niet met Roda en hij peert hem.
zwijg, leekens is the man
Oud 08-04-2002, 16:41
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:

zwijg, leekens is the man
Hehehe, waarom maakt hij van dat Roda dan geen subtopper?
Oud 08-04-2002, 16:47
mobie
mobie is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Hehehe, waarom maakt hij van dat Roda dan geen subtopper?
Georges Leekens stopt na dit seizoen als trainer van Roda JC. Leekens kreeg geregeld kritiek op zijn aanpak. De club is momenteel 13de in de Nederlandse competitie.

Leekens, die in het begin van het seizoen de ontslagen Jan van Dijk opvolgde, haalde met Roda wel de 1/16de finale van de Uefacup. Het schakelde ondermeer Bordeaux uit.

De naam van de ex-bondscoach werd al een paar keer aan Standard gelinkt. Die weg ligt nu helemaal open. Al is er nog een kleine kans dat Leekens aan de slag gaat bij een fusieclub in Nederlands Limburg. Maar dan wil hij wel meer verantwoordelijkheid krijgen. Roda JC, Fortuna Sittard en MVV praten na 5 mei verder over een eventuele fusie.

Bron: http://www.sport24.be/nieuws/2002/index.html#voetbal
Oud 08-04-2002, 16:49
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
mobie schreef:
Georges Leekens stopt na dit seizoen als trainer van Roda JC. Leekens kreeg geregeld kritiek op zijn aanpak. De club is momenteel 13de in de Nederlandse competitie.

Leekens, die in het begin van het seizoen de ontslagen Jan van Dijk opvolgde, haalde met Roda wel de 1/16de finale van de Uefacup. Het schakelde ondermeer Bordeaux uit.

De naam van de ex-bondscoach werd al een paar keer aan Standard gelinkt. Die weg ligt nu helemaal open. Al is er nog een kleine kans dat Leekens aan de slag gaat bij een fusieclub in Nederlands Limburg. Maar dan wil hij wel meer verantwoordelijkheid krijgen. Roda JC, Fortuna Sittard en MVV praten na 5 mei verder over een eventuele fusie.

Bron: http://www.sport24.be/nieuws/2002/index.html#voetbal
Ok, maar het ging niet van harte. Maar ok, hij heeft het niet zo slecht al Jan van Dijk gedaan. Maar goed, van mij mag hij terug naar Belgie.
Oud 21-06-2002, 20:12
Lyx
Lyx is offline
*sgopt topic omhoog*

Arsenal is bereid om 39 miljoen euro neer te tellen voor het PSV-duo Mark van Bommel en Kevin Hofland. Volgens de Engelse krant The Evening Standard zou de Londense club daarmee aan de contractueel vastgestelde transfersommen van beide spelers voldoen.

Volgens de krant zou middenvelder Van Bommel volgens zijn contract 22 miljoen euro moeten kosten. Voor verdediger Hofland is het gelimiteerde bedrag van 17 miljoen euro in zijn verbintenis opgenomen.

Arsenal meldde zich al eerder bij zowel PSV als Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van Kevin Hofland. Mark van Bommel was twee weken geleden met zijn manager Rob Jansen zelf al in London, om met Arsenal te praten over een overgang.

dus ze vertrekken misschien toch
Reageren

Regels voor berichten