Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2007, 23:06
Methuselah
Methuselah is offline
Blijkbaar al 'n paar grotere kleppers van de BeNe-landen in de UEFA-Cup verzeild, zoals Anderlecht en Ajax, beiden uitgeschakeld in de voorrondes van de CL...

Nu ja, hier alles over de UEFA-Cup en zijn gedoodverfde favoriet Bayern München (voor mij toch).
Oud 29-08-2007, 23:26
GruttePier
GruttePier is offline
ik gun het van bommel niet dat hij ook maar iets wint
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 13:25
0oFZo0
0oFZo0 is offline
En de loting voor de eerste ronde
Team named first at home first (reversals tbc)
1st leg: 20 September
2nd leg: 4 October

FC Midtjylland (DEN) v FC Lokomotiv Moskva (RUS)
FC Groningen (NED) v ACF Fiorentina (ITA)
FK Rabotnicki (MKD) v Bolton Wanderers FC (ENG)
Sevilla FC (ESP, holders) / AEK Athens FC (GRE) v FC Salzburg (AUT)
1. FC Nürnberg (GER) v AFC Rapid Bucuresti (ROU)
Everton FC (ENG) v FC Metalist Kharkiv (UKR)
FC Zenit St. Petersburg (RUS) v R. Standard de Liège (BEL)
Bayer 04 Leverkusen (GER) v UD Leiria (POR)
Villarreal CF (ESP) v FC BATE Borisov (BLR)
FC Sion (SUI) v Galatasaray SK (TUR)
Club Atlético de Madrid (ESP) v Kayseri Erciyesspor (TUR)
FC Girondins de Bordeaux (FRA) v Tampere United (FIN)
Panathinaikos FC (GRE) v FC Artmedia Petržalka (SVK)
AC Sparta Praha (CZE) v Odense BK (DEN)
FC Zürich (SUI) v Empoli FC (ITA)
FC Sochaux-Montbéliard (FRA) v Panionios GSS (GRE)
SK Rapid Wien (AUT) v RSC Anderlecht (BEL)
FC Paços de Ferreira (POR) v AZ Alkmaar (NED)
UC Sampdoria (ITA) v Aalborg BK (DEN)
FC Spartak Moskva (RUS) v BK Häcken (SWE)
Hammarby (SWE) v SC Braga (POR)
Larissa FC (GRE) v Blackburn Rovers FC (ENG)
FK Mladá Boleslav (CZE) v US Città di Palermo (ITA)
NK Dinamo Zagreb (CRO) v AFC Ajax (NED)
Stade Rennais FC (FRA) v PFC Lokomotiv Sofia (BUL)
SK Brann (NOR) v Club Brugge KV (BEL)
FC Bayern München (GER) v CF Os Belenenses (POR)
Aberdeen FC (SCO) v FC Dnipro Dnipropetrovsk (UKR)
SC Heerenveen (NED) v Helsingborgs IF (SWE)
Toulouse FC (FRA) v PFC CSKA Sofia (BUL)
Hamburger SV (GER) v PFC Litex Lovech (BUL)
FK Sarajevo (BIH) v FC Basel 1893 (SUI)
FK Austria Wien (AUT) v Vålerenga IF (NOR)
AIK Solna (SWE) v Hapoel Tel-Aviv FC (ISR)
Aris Thessaloniki FC (GRE) v Real Zaragoza (ESP)
FC Dinamo 1948 Bucuresti (ROU) v IF Elfsborg (SWE)
Tottenham Hotspur FC (ENG) v Anorthosis Famagusta FC (CYP)
RC Lens (FRA) v FC København (DEN)
Getafe CF (ESP) v FC Twente (NED)
Groclin Grodzisk Wielkopolski (POL) v FK Crvena Zvezda (SRB)
Oud 31-08-2007, 13:28
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Groningen en Twente loten behoorlijk zwaar. Maar ook Ajax heeft niet heel makkelijk geloot. AZ en Heerenveen hebben denk ik de minste tegenstanders. Al ben ik benieuwd hoever dit Heerenveen komt in Europa (met/zonder Alves?). In de competitie stellen ze tot nog toe teleur.

Van AZ heb ik wederom hoge verwachtingen.
Oud 04-10-2007, 23:01
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Alleen AZ door. Gaat lekker zo.
Oud 04-10-2007, 23:03
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Wat een drama, Nederland in Europa. Knap hoe Groningen stand heeft gehouden, helaas was het niet genoeg.
Oud 05-10-2007, 11:12
baas
baas is offline
Gisterenavond moest ik werken. Toen ik thuiskwam en Teletekst aanzette geloofde ik mijn ogen gewoon niet. Hoe fucking KANSLOOS. Gewoon alle Nederlandse ploegen (m.u.v. AZ) er in de eerste ronde uit. Van Twente en Groningen nog enigszins te begrijpen..maar Ajax pff... En Heerenveen na zo'n voorsprong. AZ thuis 0-0 tegen een derderangs Portugees clubje is ook niet echt om over naar huis te schrijven, maar in ieder geval resultaat. En ik maar denken dat het Nederlandse voetbal op UEFA Cup niveau nog een beetje wat voorstelde.
Oud 05-10-2007, 12:15
Verwijderd
Ajax speelde echt heeeeel slecht gister. Telkens leverden ze de ballen onnodig in.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 15:03
Verwijderd
dit topic kan dus in principe dicht () , want alle NL clubs hebben het verneukt. az vliegt er wss wel de volgende ronde uit.. Het zal me niet verbazen als dit weer een Europese plaats minder betekend voor Nederland.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 17:21
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dit betekent vrijwel zeker dat NL zakt op de ranglijst, ik weet niet hoe het precies zit maar ik denk dat Nederland nog maar één CL plaats krijgt...In de 3e voorronde geloof ik.
Oud 05-10-2007, 20:50
le_mug
le_mug is offline
urzaiz aranda pinchittter for ever!
Oud 05-10-2007, 23:20
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Drama in Europa dit jaar voor de Nederlandse ploegen. Hoewel Twente en Groningen met opgeheven hoofd de UEFA-cup mogen verlaten mag de rest zich diep schamen. Kunnen we met Feyenoord geen joker inzetten?
Oud 06-10-2007, 14:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wát een kwaliteit dat Nederlands voetbal. Slechts één ploeg (die ook nog niet eens goed voetbal laat zien de laatste tijd) door naar de poulefase.
Ajax mag zich diep schamen (vooral na een slechte eerste helft donderdag), maar aan de andere kant weten ze nu ook waar ze nu staan als je van clubs als Slavia Praag en Dinamo Zagreb verliest. Ik ben van mening dat het toch niet aan Ten Cate alleen ligt. Als je ziet wat ze hebben laten gaan (Sneijder, Babel, Davids niet weg maar geblesseerd) en ze halen daar geen adequate vervangers voor terug dan zie je dat in die selectie nu onvoldoende balans zit. Veel aanvallers en te weinig middenvelders. Dat kun je niet alleen Ten Cate de schuld van geven, maar ook de hogere mensen die het aan- en verkoopbeleid mede bepalen.
De andere Nederlandse ploegen: Heerenveen werd weggespeeld, en eigenlijk hebben ze het zichzelf al in de eerste wedstrijd lastig gemaakt. Ze gaan de rust in met 3-0, dan gewoon dat duel rustig uitspelen en de tweede wedstrijd is slechts voor de statistieken, maar door de 5-3 uitslag weet je dat je het nog moeilijk krijgt in Zweden. Groningen en Twente vind ik zelf een ander verhaal: die hebben het lang volgehouden donderdag tegen op papier zwaardere tegenstanders en kunnen toch met opgeheven hoofd het Europese strijdtoneel verlaten.
Oud 06-10-2007, 19:38
one.
one. is offline
Ik had wel verwacht dat er verloren zou worden van Dinamo Zagreb, omdat ik echt geloof dat zij een beter team hebben. Ik vind dan ook dat ze onderschat worden door de pers. Het is geen schande om van ze te verliezen imo.
Oud 06-10-2007, 19:38
Verwijderd
wat was ajax vreselijk slecht.. zo slordig en onzorgvuldig in de passing.. emanuelson heeft volgens mij het hele seizoen nog niets goeds gedaan (zeker europees gezien WAS hij drama)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 23:52
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ik had wel verwacht dat er verloren zou worden van Dinamo Zagreb, omdat ik echt geloof dat zij een beter team hebben. Ik vind dan ook dat ze onderschat worden door de pers. Het is geen schande om van ze te verliezen imo.
'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste', met uitzondering van Dinamo Zagreb.

..

Alsjeblieft zeg, je was het zeker ook met Van Basten eens na Albanie? Ajax moet in Europa van dit soort ploegen gewoon winnen en als ze dat doen heel hard schreeuwen hoe goed het was, maar als er wordt verloren niet zeggen dat Dinamo 'best lastig' is. Nee, dat is een afgang en dat moet dan genoemd worden. Ik krijg elk jaar meer het gevoel dat Ajax zijn identiteit verliest, en niemand die er wakker van lijkt te liggen.
Oud 06-12-2007, 00:49
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ongelooflijk wat een verlies, eerlijk gezegd gunde ik het Nurnberg en Meyer wel lekkere sfeer, mooi stadion en best een leuke ploeg. Die Koenders zeg, die slaapt vannacht echt niet meer en zal voorlopig zijn minuten ook wel kunnen vergeten. Maar moeilijk om hem dit aan te rekenen, het probleem lag in de tweede helft meer voorin dan achterin. Pelle wel een aardige voetballer maar is nog lang niet klaar voor dit werk, en Dembele is wel geweldig maar is richting doel nog minder gevaarlijk dan Rene van Rijswijk. AZ is echt nog veel te jong, als ze dit groepje bij elkaar kunnen houden een paar jaar dan moeten ze dan exceleren, er wordt nu nog teveel van verwacht.
Oud 20-12-2007, 21:57
Verwijderd
AZ verliest van het tweede elftal van Everton. Er stonden welgeteld twee spelers in die normaal gezien een basisplaats hebben: Pienaar en Lescott. Carsley speelt de laatste weken ook alles, vooruit, ik maak er 3 van.

Ik heb de wedstrijd niet gezien verder, dus kan het spel niet beoordelen, maar wel triest dat AZ dit nog verprutst. Geeft aan dat ze terecht niet overwinteren.

Everton daarentegen draait als een tierelier: afgelopen 13 wedstrijden 11 overwinningen en 2 gelijke spelen. Zonder puntverlies door in de Uefa-cup.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 23:26
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
AZ verliest van het tweede elftal van Everton. Er stonden welgeteld twee spelers in die normaal gezien een basisplaats hebben: Pienaar en Lescott. Carsley speelt de laatste weken ook alles, vooruit, ik maak er 3 van.

Ik heb de wedstrijd niet gezien verder, dus kan het spel niet beoordelen, maar wel triest dat AZ dit nog verprutst. Geeft aan dat ze terecht niet overwinteren.

Everton daarentegen draait als een tierelier: afgelopen 13 wedstrijden 11 overwinningen en 2 gelijke spelen. Zonder puntverlies door in de Uefa-cup.
Maakt me niet uit, die winst levert mij €5.73 op, met 'n inzet van 'n halve euro.
Oud 21-12-2007, 13:32
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Jullie hebben goed geloot, Belg.
Oud 15-04-2008, 14:04
Methuselah
Methuselah is offline
Was vrij goed ja, maar bon.

Halve finales, geen Nederlandse ploeg te bekennen en ook geen Belgische (duh). Rangers-Fiorentina en Zenith-Bayern, ik denk dat Bayern, de gedoodverfde favoriet, 't ook echt gaat halen...
Oud 09-05-2008, 19:51
de communiceerbeer
Ik denk het niet.

Ik hoop dat Zenit de Rangers afmaakt in de finale.
Oud 14-05-2008, 22:40
de communiceerbeer
En een volkomen terechte overwinning; Zenit
Oud 15-05-2008, 09:11
tonio
tonio is offline
Citaat:
En een volkomen terechte overwinning; Zenit
Klopt, maar wedstrijd mocht van mij wel iets spectaculairder
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 21:52
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hmm wonderbaarlijk hoe Rangers het zo ver geschopt heeft. Wat een inspiratieloos zootje Geen enkele voetballer waar ook maar een sprankje creativiteit van uit gaat.. Zenit was ook niet indrukwekkend maar het leek te komen doordat ze Progebnyak misten; die Fatih Tekke is drie keer niks. Arshavin is echt een briljantje, daarnaast viel me de linksback Sirl op die was echt goed.

Heb wedstrijd uitgekeken maar dat was meer uit nieuwsgierigheid dan uit vermaak
Oud 15-05-2008, 23:05
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Die Russen zijn en blijven toch een chauvinistisch bezopen kutvolk. Leuk voor Advocaat en de club Zenith, maar die dronkelappen gun ik niks.
Wel een mooi elftal dat Zenith, dat moet ik toch weer erkennen.
Reageren

Regels voor berichten