Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien Universe at War als RTS. Niet revolutionair, maar dat probeert het ook niet te zijn. Het is een traditionele RTS á la C&C (Petroglyph zijn gedeeltelijk oud C&C developers, dus dat is niet verrassend). Maar het heeft zijn sterke punten, zoals unieke rassen (bijvoorbeeld een waarbij alle gebouwen 'Walkers' zijn) en het lijkt een leuk verhaal te hebben.
Demo: http://www.gamershell.com/download_22019.shtml edit: heh, kom er net achter dat de 12-dec release alleen in de US is, en het spel hier waarschijnlijk niet tot januari te krijgen is. Laatst gewijzigd op 20-12-2007 om 19:21. |
![]() |
||
Citaat:
Daarna nog een of ander irritant figuur die je moet "levelen" door de bevolking te geven wat ze willen. Het is grappig om 1 of 2 uur te doen daarna was ik er in ieder geval op uitgekeken en heb ik er geen behoefte meer aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet wel zeggen dat het eerste wat ik heb gedaan, is het met een hex editor de config.meg gewijzigd zodat de maximum camera distance wat groter was. Voelt een stuk beter nu. Laatst gewijzigd op 21-12-2007 om 14:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind trouwens juist die prehistorische rts'en leuk, zoals age of empires ![]() zijn die laadtijden bij the witcher trouwens echt zo erg? en is dat vechtsysteem echt zo slecht?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
zo'n beetje de enige gehypte game van tegenwoordig die opleeft tegen de hype.. verder moet je niet gaan voor 'Universe at war, earth assault' vol met bugs.. plus zware systeemeisen.. je kunt m hoogstens downloaden voor de ingame filmpjes (die wel heel cool zijn) maar daar blijft het dan ook bij. tis repetitief en de verschillende races zijn unbalanced. met het ras 'the hierarchy' bouw je gewoon wat enorme Walkers (enorme mechanische monsters) en wals je over alle vijanden heen (letterlijk ja, mannetjes en voertuigen.. zelfs hele gebouwen..) ik stopte rond het midden van de campaign overigens met spelen, omdat ie steeds meer begon te crashen. ook nadat de pc een tijd had uitgestaan en ik verder ging met de campaign. verder zijn de forums van de makers ervan helemaal volgespamd met haat opmerkingen en hulpvragen ivb met crashes, vastlopen van hele systemen en t tergend langzaam zijn van de game, zelfs op uber pc-systemen. bij mij was t in eerste instantie onspeelbaar, toen zette ik de sync-optie uit.. dat hielp.. redelijk. hoewel 'grote' legertjes de game alsnog behoorlijk vertragen.. en zo groot kun je je leger niet eens maken omdat er een unit cap van ik dacht 96 is.. overigens is de camera kut omdat je nauwelijks uit kunt zoomen.. daar zijn oplossingen voor.. zo had k zelf een config file aangepast om ongeveer twee keer zover uitgezoomd te kunnen spelen. toen kon ik ineens meerdere 'Walkers' tegelijk op het scherm zien.. briljant. in eerste instantie zag je de walker.. en niet veel meer.
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~ Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 02:19. |
![]() |
||
Citaat:
Universe at War: Earth Assault (Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) PC | DVD-ROM | Sega SEGA | 2008 bol.com prijs: € 49,99 dus waarschijnlijk heb jij gewoon een kutversie gedownloadt ![]()
||
Citaat:
Maar hij is wel weer lekker negatief over 'n spel wat hem niet ligt op de manier die hij zo leuk vind. Ben het er wel mee eens dat de camera irritant dichtbij staat op de standaardinstellingen. Gelukkig is er een community die daar dingen op verzinnen, maar voor mensen die niet willen spelen met hex editors .. ![]() Het spel loopt bij mij soms vast wanneer ik een spel wil laden, maar tot nu toe nooit tijdens het spelen zelf. Ook draait het gewoon goed op de 2 pcs waarop ik hem heb gespeeld (1e: 3800+ X2 / 2GB / 7800GT , 2e: 6000+ X2, 2GB, 8800GTX). Met uitgezoomde camera naar 870 ipv 550 (als je de config file hebt geedit snap je de getallen). Oh, en balance in skirmish is compleet ondergeschikt aan balance in multiplayer. Ik was ook in staat over AI opponents heen te lopen, ik verwacht echter dat dit een ander verhaal is als ik menselijke tegenstanders zou hebben. |
![]() |
|
ach, wat balance betreft kan het nog flink wat groeien, deze zijn volgens mij niet als EA die 2 patches uitbrengt en de community dan negeert.
en volgens mij ligt het probleem van het uitzoomen er juist aan dat die walkers zo ontiegelijk groot zijn (bijna alles bij hirachy) ik heb de demo hier op dit stuk oud schroot staan en het werkt er vrij goed op, en met die zoom vind ik het niet eens zo erg. volgens mij komt het toch wel goed met deze game ![]()
|
Die game is behoorlijk vet, de campaign is een beetje middelmatig maar de skirmish/multiplayer mode is echt geniaal. En vrij goed gebalanceerd.
||
Citaat:
-Rise of Nations; Rise of legends -Warcraft 3 + frozen throne - Age of Mythologie + Titans - Sunage lijkt ook wel veelbelovend. Rpg: - The Witcher lijkt me heel goed. - Neverwinter Nights 2 + Mask of the betrayer - Arcanum: Of steamworks and magick obscura (hoewel bijna nergens meer te vinden)
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|