Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2007, 21:26
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dank! Ik ben een tigger Blegh.
Als je nou 80 jaar wacht, ben je daar ook weer vanaf.

OT: duysentfyn <3

Laatst gewijzigd op 19-12-2007 om 22:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2007, 23:06
Verwijderd
Het is echt grappig want hij snapt mijn maffe fantasie en samen snappen we elkaar nog beter. En oh. Verder snapt hij bijna alles wat ik heb vertel en dat is opzich wel handig.

Laatst gewijzigd op 19-12-2007 om 23:15.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 00:16
metallica
metallica is offline
Heel snel even een update want ik moet om half acht op... Het was gisteren echt heel fijn, echt een hele fijne avond gehad en een mooie start gemaakt voor mijn twintigste verjaardag. Die overigens ook helemaal geweldig was, want ik heb vandaag het eerste deel van mn tattoo erop gekregen en ben er gezellig met vriendinnen tussenuit geweest. Kortom, de fijnste verjaardag in tijden
Oud 20-12-2007, 00:28
WolterB
WolterB is offline
Beetje te laat, maar ook nog gefeliciteerd I C U
Oud 20-12-2007, 00:34
Verwijderd
Hihi. Mijn crush van deze zomer waar ik later weer op afknapte was er en we hebben gepraat (met een derde erbij, dat wel) en eigenlijk issie toch wel ergens leuk, met van die lieve slaperige oogjes. Maar ik heb natuurlijk geen nummer of wat dan ook gevraagd want dat doe ik niet. Lol. Maar ach, het is ook echt weer zo'n we-zien-wel geval, dus als ik m nog eens tegenkom en het is weer gezellig, wie weet. Leuke avond was het in elk geval wel, dus nu ben ik heel vaag blij.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 10:56
Poepkind
Poepkind is offline
hmmz afgelopen maandag afgesproken met die jongen waar ik al n tijdje mee date. En morgen zie ik hem weer, hij is echt een lieve jongen. Maar hij mag best wat meer uhm pit tonen of karakter, gewoon meer initiatief (ook in bed) en wat drukker doen. Dus ik ga lekker verder daten en twijfelen.
Oud 20-12-2007, 10:58
Rob
Rob is offline
Citaat:
Heel snel even een update want ik moet om half acht op... Het was gisteren echt heel fijn, echt een hele fijne avond gehad en een mooie start gemaakt voor mijn twintigste verjaardag. Die overigens ook helemaal geweldig was, want ik heb vandaag het eerste deel van mn tattoo erop gekregen en ben er gezellig met vriendinnen tussenuit geweest. Kortom, de fijnste verjaardag in tijden
Offtopic: Had ik je post op psych toch goed gelezen.
Wat voor tattoo ga je nemen?
Oud 20-12-2007, 11:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Over vijf en een half uur vertrek ik met hem voor drie dagen naar Brussel
Oud 20-12-2007, 11:51
Yana
Yana is offline
Hmm

Ik mis hem eigenlijk wel een beetje.
Oud 20-12-2007, 13:07
Pluis
Pluis is offline
volgens mij wordt het weer een beetje serieus.
Sinds we hebben gepraat over waar we nu in vredesnaam mee bezig zijn (conclusie: geen flauw idee, maar het is wel leuk), wordt ie steeds liever en aanhankelijker.
Hij wil ineens weer uitstapjes maken (plan voor een dag amsterdam is al in de maak), smst uit zichzelf, en vanavond gaat ie me weer bellen *zoals aangekondigd in sms*. Ofwel: alles is weer zoals het was toen het aan was, het is alleen niet officieel aan.
Oud 20-12-2007, 13:12
Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeej, ik ben verliefd op de sneeuw
Het sneeuwt (hier althans) de hele ochtend al en dat is leuk! Word er ook gelijk helemaal verliefderig en romantisch van
Oud 20-12-2007, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Jeej, ik ben verliefd op de sneeuw
Het sneeuwt (hier althans) de hele ochtend al en dat is leuk! Word er ook gelijk helemaal verliefderig en romantisch van
Hihi ik ook. Zin-in-disney-films-en-chocomel-stemming.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 14:18
metallica
metallica is offline
Citaat:
Offtopic: Had ik je post op psych toch goed gelezen.
Wat voor tattoo ga je nemen?
Offtopic: Het hele ontwerp is op mijn bovenarm een bloedhuilende maria (ofja, alleen het hoofdje, de cape en haar handen) met in haar handen een rozenkrans waar ook het bloed vanaf druppelt. En over de rest van mijn arm komen zwarte rozen en doornenstruikjes met bloeddruppels erop. Het hoofdje, de handen en rozenkrans staan er nu zo ongeveer op. Ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien, maar dat wat er nu opstaat is al veel belovend. Ik zal wel eeens een foto maken zodra ik een fototoestel kan regelen
Oud 20-12-2007, 15:11
Cethlion
Cethlion is offline
Geen sneeuw hier, maar wel op de verliefderige tour omdat ik eindelijk eens 'Alles is Liefde' ga kijken met een vriendinnetje. En nu maar hopen dat ik niet compleet verbitterd word van die film omdat alles daar zo perfect lievig is. En misschien daarna nog uit, al heb ik nu al genoeg alcohol op voor twee weken. Maar heb eigenlijk wel zin om te dansen.

En ik moet eens geen personen leuk vinden die absoluut geen interesse in mij tonen.
Oud 20-12-2007, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Geen sneeuw hier, maar wel op de verliefderige tour omdat ik eindelijk eens 'Alles is Liefde' ga kijken met een vriendinnetje. En nu maar hopen dat ik niet compleet verbitterd word van die film omdat alles daar zo perfect lievig is. En misschien daarna nog uit, al heb ik nu al genoeg alcohol op voor twee weken. Maar heb eigenlijk wel zin om te dansen.

En ik moet eens geen personen leuk vinden die absoluut geen interesse in mij tonen.
Jah uit toch
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 16:02
I C U
I C U is offline
Citaat:
Als je nou 80 jaar wacht, ben je daar ook weer vanaf.
Mjah, als ik die komende 80 jaar gezond doorkom, vind ik het best

@ Wolter, thanks anyway

OT: Oh, tis hier gewoon wit! Het heeft hier iig gesneeuwd, vakantievoorpret
Oud 20-12-2007, 16:18
cagie
cagie is offline
Hij heeft enorm veel stress vanwege zijn afstudeerstage en ik krijg soms de volle laag. Wat zal ik blij zijn als dit straks allemaal voorbij is...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 16:21
Verwijderd
Hij is de allerliefste lieverd en ik ben knettergek maar dat maakt t leven heel mooi, en sneeuw enzo.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 17:06
Qimm
Qimm is offline
Oeh, vanavond squashen met nog 2 vrienden, vraag me af of er meer gekletst dan gesquasht gaat worden Gezellig, gezellig
Oud 20-12-2007, 18:26
Cethlion
Cethlion is offline
Citaat:
Jah uit toch

Jahaa, maar ik ga eerst naar de film maar die is vast al om half 12 afgelopen en dan weet ik even niet wat ik in de tussentijd moet doen, want 'even' op en neer naar m'n kamer zit er natuurlijk niet in. En het is koud buiten.

Net gezellig gegeten met huisgenootjes. Al blijf ik mezelf maar vertellen dat zij elkaar aardiger vinden dan mij, terwijl ik weet dat het onzin is. Dus gewoon dat gevoel wegproppen en vrolijk blijven!
Oud 20-12-2007, 18:37
I C U
I C U is offline
Bluh, zo vlak voor de vakantie nog gedoe met m'n ouders. Bah. Je kan merken dat iedereen het gehad heeft en daardoor kribbig is. Ik ook. Getsie.
Oud 20-12-2007, 20:38
Rob
Rob is offline
We zitten vaak op dezelfde golflengte maar op sommige punten zijn we toch ook zo anders. En dat laatste is leuk, want dan kan je zo lekker graven naar drijfveren en redenen. <3

Offtopic: @metallica: Gaaf! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Oud 20-12-2007, 21:03
Verwijderd
Geweldig. <3
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 21:31
Verwijderd
ben dr maar bezorgd over. Hij vroeg wat ik nou zo leuk vond aan seks. Want je kon het toch beter zelf doen en dan was je dr weer van af.. 3 keer gevraagd oftie het ook meende.. en hij zei van wel..

Hoop maar dattie n grapje maakt, anders is deze relatie gedoemd om te mislukken.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 21:32
Aurora
Aurora is offline
Wieie, vandaag zei ze weer dat het haar heel leuk leek als ik een keertje bij dr thuis langskwam. Dat zal een interessante test in zelfbeheersing worden, jeeeemig. Oh man. Echt. Ik denk dat ik hartstikke dood ga.
Oud 20-12-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Wieie, vandaag zei ze weer dat het haar heel leuk leek als ik een keertje bij dr thuis langskwam. Dat zal een interessante test in zelfbeheersing worden, jeeeemig. Oh man. Echt. Ik denk dat ik hartstikke dood ga.

@ get psycho: die gozer heeft duidelijk een goede beurt nodig
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 22:55
Verwijderd
Ik voel me soms een beetje schuldig tegenover hem. Blegh. Niet aan denken, niet te moeilijk doen, had ik gezegd, toch?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 23:27
Verwijderd
Prft, vriendinnetje vindt dat ik (te) veel over exlief praat. Eh. Ja. Ik had het zelf eigenlijk niet zo door, maar het lijkt me toch logisch dat ik alles met betrekking tot hem nog interessant en bepratenswaardig vind Wat denkt ze nou? Ze is leuk, hoor, maar ik heb vriendinnen die zelf tenminste ook exen hebben met wie ze echt een heftige relatie hadden, en die dit allemaal net wat beter begrijpen. Nouja. Hè. Nu ben ik een beetje nukkig omdat ik me nu stom voel. Pff. Wat is nou 4 maand op 3 jaar...

Dan maar uit met Cethlion
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 23:41
Verwijderd
ik faal en saboteer mezelf ;x
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 00:52
WolterB
WolterB is offline
Op dit soort momenten zou ik toch wle iemand willen om tegenaan te kunnen kruipen
Oud 21-12-2007, 08:37
Soezen
Soezen is offline
Weekendje Duinrell! Strandwandelen, shoppen, stappen en zwemmen! Jeuj!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 09:23
groovy
groovy is offline
Citaat:
Bluh, zo vlak voor de vakantie nog gedoe met m'n ouders. Bah. Je kan merken dat iedereen het gehad heeft en daardoor kribbig is. Ik ook. Getsie.
Ik heb het idd ook gehad..na al die tentamens, waar ik niet eens een denderend gevoel over heb, alles regelen voor de kerst (en ik ben nog niet klaar) en de laatste 2 dagen nauwelijks iets horen van mijn ex en dus niet weten waar ik dit weekend aan toe ben (met als resultaat dat ik nu zwaar geïrriteerd ben) wil ik het liefst weer dat de nacht begint en ik weer kan slapen zodat ik even nergens aan hoef te denken. Blrgh. Ik weet niet wat het is met mij. Ik voel me alsof ik ongesteld moet worden, dan erger ik me ook op de kleinste dingetjes. Maar dat is dus niet het geval . Ik voel me een verwend nest dat ik zo doe en er is net al een bot smsje de deur uitgegaan wat eigenlijk de plannen zijn dit weekend omdat het al vrijdag is. Nog niks op gehoord. Hmmmzz..ik hoop dat ik snel weer wat vrolijker ben..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 09:56
Verwijderd
Pff, nu ben ik in zeeland voor de kerst en ik zie al mijn oude vrienden weer, maar 't is wel stom dat ik mijn vriendinnen uit nijmegen nu heeeul lang niet zie. Ik ben ook nooit tevreden!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 09:57
Rob
Rob is offline
What goes around, comes around. Wahahah. Wel een geniale en plezierige manier om wakker te worden.
Oud 21-12-2007, 11:03
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Op dit soort momenten zou ik toch wle iemand willen om tegenaan te kunnen kruipen

Als je nou es wat vaker online bent...

Uhm ja, hier wel oke. Squashen ging goed, was gezellig. Maar het gaat bij mij fysiek weer helemaal waardeloos Godsamme... Ik voel me echt... mislukt soms
Oud 21-12-2007, 11:24
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Als je nou es wat vaker online bent...
*mep *
Oud 21-12-2007, 11:54
Cethlion
Cethlion is offline
Tja, gisteren begon erg leuk en eindigde dra-ma-tisch. Wat een dramaqueen ben ik. Voor de zoveelste keer houd ik mezelf voor niet meer zoveel te drinken. :') En om geen jongens aan te trekken die op de een of andere manier verknipt, raar of arrogant zijn.

Conclusie: alcohol slecht, kersjesjurk goeooeed.
Oud 21-12-2007, 12:23
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Hmm, geen sms terug gekregen van mijn flirt
Jammer, maar we kunnen niet alles hebben zullen we maar zeggen. Straks werken omdat het geld ook binnen moet blijven komen en dan weekend
Hopelijk gaat het leuk worden, geen plannen. * Zoekt een date *
Oud 21-12-2007, 13:07
Verwijderd
We zien elkaar weer verdorie weinig. En dat is stiekem best stom. Maar ik ben wel heel blij dat we ondertussen contact houden. Al is het alleen maar met kleine sms'jes enzo Doet een mens goed enzo
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 13:13
ST*R
ST*R is offline
Waarom zegt hij steeds dat hij gaat bellen en het dan vervolgens niet doen. Zeg het dan ook niet! Maargoed hij bekijkt het lekker maar, ik heb vakantie, ga vanvond uit en het is bijna kerst! Beter kan niet!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 14:18
Rob
Rob is offline
Haha, ik zie nu pas dat mijn telefoon leeg is. Vandaar dat ik niets kreeg. xD;

Yareyare.
Oud 21-12-2007, 14:45
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Geweldig leuke avond met hem en zijn vrienden gehad, met zn 5-en op 12m2geslapen, vriendlief en ik in tweepersoonsbed, de rest op matrasjes op de grond. Echt leuk. Jammer dat ik straks ineens het gevoel had dat er iets mis was. Nog geen tien minuten later belt hij me met de mededeling dat hij iets voor me heeft Gevoelig en emotioneel zijn
Oud 21-12-2007, 15:06
Verwijderd
Vage avond. Sms-jongen was er niet, wel collega's van deze zomer die ik lang niet had gezien, dat was wel grappig hihi. Wel drama op het einde, pf En nou ja. Vandaag is zo duister dat ik toch maar met Wolter meedoe met het tegen-iemand-aan-willen-kruipen. Maar morgen niet meer
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 15:54
Verwijderd
Het is nog nooit zo'n bende geweest

M'n ex-scharrel vertelde afgelopen dinsdag heel casual dat hij is vreemdgegaan (niet met mij), maar dat weet z'n vriendin niet. En hij zei dat hij het allemaal helemaal niet meer wist nu, want hij vindt mij ook nog zo leuk. Heel fijn.

Exvriendjelief was op dezelfde dinsdag ook aanwezig en zo dronken dat hij niks meer kon. Dus die heb ik de halve avond glaasjes water gebracht en ondersteund. Maar toen ik vervolgens op de terugweg keihard heb zitten huilen om mijn fantastische mannenaantrekkingskracht en alle andere kutdingen van de afgelopen week, kwam hij bij me zitten en vragen wat er was. Alleen had hij niet verwacht dat ik daarover zou beginnen en nu hebben we nog een onafgemaakt gesprek in de lucht hangen.

En dan nog de het projectje waar maar geen duidelijkheid over is... Hij bleef de afgelopen week maar contact zoeken en leuk doen zonder echt duidelijk te zijn. Toen hoorde ik dat ie woensdag een soort date had, wat ie wel leuk vond. Ok, end of story. Maar gisteravond deed hij weer zo vaag als wat aan het begin van de avond. De rest van de tijd niet meer echt gezien. En nu hoorde ik dat hij met een ander meisje heeft gezoend, die heel arrogant is. Dus nou snap ik het allemaal helemaal niet meer.

Aaargh
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 15:56
zeep007
zeep007 is offline
Het gaat zooo goed! Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem!
En heb zin in de feestdagen!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 16:12
Verwijderd
Kijk, dat verklaart een hoop. Toch wil ik wel even graag iets van m horen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 17:04
stout!
stout! is offline
Ok ik ben weer thuis en zo supergelukkig .
Het was zo fijn om hem weer te zien dinsdag. Mijn toets ging supergoed dus er viel al veel stress van me af, en toen we elkaar EINDELIJK weer zagen natuurlijk nog meer. Nog 2 fijne dagen gehad samen, ons alleen maar als verliefde debielen gedragen, een afscheidsfeestje voor hem gegeven en toen zijn we gisteren samen teruggevlogen. Ik kon steeds bijna niet geloven dat het voorbij was, dat hij met mij mee terugging.
Vannacht was ik eerder thuis dan hij want hij moest natuurlijk met zijn vrienden op stap, maar dat gunde ik hem ook heel erg. Iedereen vond t heel leuk dat hij er weer was. Maar toen hij vroeg in de morgen bij me in bed kroop, was alles zo goed. Hij hoort bij mij, en nu is hij ook weer bij mij.
Lekker tot half 4 samen in bed gelegen, tegen elkaar aangeslapen, gepraat en nog veel meer natuurlijk. Daarna zijn we op t Vrijthof kroketten gaan eten, want die had hij gemist in Italië. En nu is hij naar de UB om nog een beetje te studeren en ben ik lekker thuis aan t hangen. Prima om even alleen te zijn na die drukke dagen, maar ook héél fijn dat hij straks weer thuiskomt.
Ik merk ook dat ik een beetje nest-bouw neigingen krijg nu hij even bij mij woont . Ik vond t heel leuk om allemaal lekkere dingen voor hem te kopen en om t straks gezellig te maken.
Op het moment is gewoon alles goed.
Fijne kerst allemaal!
Oud 21-12-2007, 18:29
metallica
metallica is offline
Het zit me toch wel dwars dat mn ouders niets hebben laten horen op mn verjaardag... Het is zo stom. Zo over het algemeen lijkt alsof alles weer redelijk prima is, maar zo'n dag bewijst dan wel weer dat het allemaal nog niet goed zit tussen mijn ouders en mij. Kijk ik had dan wel gezegd dat ik geen tijd had om langs te komen en dat is misschien wel stom. Maar ik had nog wat dingen verplaatst zodat ik wel tijd had, maar alles was toch uitgelopen. Maar dat er zelfs geen smsje met gefeliciteerd met je verjaardag vanaf kan snap ik niet...

Gisteren met de psych bekeken waarom hij zo'n invloed op mijn stemming heeft. Waarom hij me door zijn houding naar mij toe, kan maken of breken. Het eerste is nog niet helemaal duidelijk. Maar waardoor hij me slecht kan laten voelen wel. Als hij niet lekker in zijn vel zit, heeft hij dezelfde kille, afstandelijke houding die mijn moeder ook altijd had. En dat blijkt zo'n (onbewuste) indruk op me gemaakt te hebben, dat hij als het ware die emoties van vroeger weer in me oproept. Vreemd. Maar wel grappig om zo je eigen emoties te analyseren en te ontrafelen waar ze vandaan komen...
Oud 21-12-2007, 19:01
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Ok ik ben weer thuis en zo supergelukkig .
Het was zo fijn om hem weer te zien dinsdag. Mijn toets ging supergoed dus er viel al veel stress van me af, en toen we elkaar EINDELIJK weer zagen natuurlijk nog meer. Nog 2 fijne dagen gehad samen, ons alleen maar als verliefde debielen gedragen, een afscheidsfeestje voor hem gegeven en toen zijn we gisteren samen teruggevlogen. Ik kon steeds bijna niet geloven dat het voorbij was, dat hij met mij mee terugging.
Vannacht was ik eerder thuis dan hij want hij moest natuurlijk met zijn vrienden op stap, maar dat gunde ik hem ook heel erg. Iedereen vond t heel leuk dat hij er weer was. Maar toen hij vroeg in de morgen bij me in bed kroop, was alles zo goed. Hij hoort bij mij, en nu is hij ook weer bij mij.
Lekker tot half 4 samen in bed gelegen, tegen elkaar aangeslapen, gepraat en nog veel meer natuurlijk. Daarna zijn we op t Vrijthof kroketten gaan eten, want die had hij gemist in Italië. En nu is hij naar de UB om nog een beetje te studeren en ben ik lekker thuis aan t hangen. Prima om even alleen te zijn na die drukke dagen, maar ook héél fijn dat hij straks weer thuiskomt.
Ik merk ook dat ik een beetje nest-bouw neigingen krijg nu hij even bij mij woont . Ik vond t heel leuk om allemaal lekkere dingen voor hem te kopen en om t straks gezellig te maken.
Op het moment is gewoon alles goed.
Fijne kerst allemaal!
awwwh dit klinkt echt perfect heel leuk voor jullie .

ot:
Hij was deze week nog even druk/gestresst met school, maar nu is het allemaal weer even voorbij en gaan we vanavond lotr kijken en morgen samen met vrienden beetje kerst vieren en daar heb ik heel veel zin in. nog even wachten en hij is weer hier .
Oud 21-12-2007, 19:57
Aurora
Aurora is offline
Ze heeft een week vakantie. En ik baal enorm dat ik niet zo enthousiast heb gereageerd op haar langskom-voorstel als ik me voelde, want misschien denkt ze nu wel dat het me eigenlijk helemaal niet zo leuk lijkt. En we hadden verdorie gewoon een datum moeten prikken want straks komt er helemaal niks meer van. Oooh ik word verliefd, not good not good.
Reageren

Regels voor berichten