Advertentie | |
|
![]() |
|
volgens mij wordt het weer een beetje serieus.
Sinds we hebben gepraat over waar we nu in vredesnaam mee bezig zijn (conclusie: geen flauw idee, maar het is wel leuk), wordt ie steeds liever en aanhankelijker. Hij wil ineens weer uitstapjes maken (plan voor een dag amsterdam is al in de maak), smst uit zichzelf, en vanavond gaat ie me weer bellen *zoals aangekondigd in sms*. Ofwel: alles is weer zoals het was toen het aan was, het is alleen niet officieel aan.
||
Citaat:
![]()
|
Geen sneeuw hier, maar wel op de verliefderige tour omdat ik eindelijk eens 'Alles is Liefde' ga kijken met een vriendinnetje. En nu maar hopen dat ik niet compleet verbitterd word van die film omdat alles daar zo perfect lievig is.
![]() En ik moet eens geen personen leuk vinden die absoluut geen interesse in mij tonen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Wolter, thanks anyway ![]() OT: Oh, tis hier gewoon wit! Het heeft hier iig gesneeuwd, vakantievoorpret ![]()
||
Citaat:
Jahaa, maar ik ga eerst naar de film maar die is vast al om half 12 afgelopen en dan weet ik even niet wat ik in de tussentijd moet doen, want 'even' op en neer naar m'n kamer zit er natuurlijk niet in. ![]() Net gezellig gegeten met huisgenootjes. Al blijf ik mezelf maar vertellen dat zij elkaar aardiger vinden dan mij, terwijl ik weet dat het onzin is. Dus gewoon dat gevoel wegproppen en vrolijk blijven!
|
We zitten vaak op dezelfde golflengte maar op sommige punten zijn we toch ook zo anders. En dat laatste is leuk, want dan kan je zo lekker graven naar drijfveren en redenen. <3
Offtopic: @metallica: Gaaf! ![]()
|
Verwijderd
|
ben dr maar bezorgd over. Hij vroeg wat ik nou zo leuk vond aan seks. Want je kon het toch beter zelf doen en dan was je dr weer van af.. 3 keer gevraagd oftie het ook meende.. en hij zei van wel..
![]() Hoop maar dattie n grapje maakt, anders is deze relatie gedoemd om te mislukken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ get psycho: ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Prft, vriendinnetje vindt dat ik (te) veel over exlief praat. Eh. Ja. Ik had het zelf eigenlijk niet zo door, maar het lijkt me toch logisch dat ik alles met betrekking tot hem nog interessant en bepratenswaardig vind
![]() Dan maar uit met Cethlion ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je nou es wat vaker online bent... ![]() Uhm ja, hier wel oke. Squashen ging goed, was gezellig. Maar het gaat bij mij fysiek weer helemaal waardeloos ![]() ![]()
|
Tja, gisteren begon erg leuk en eindigde dra-ma-tisch.
![]() Conclusie: alcohol slecht, kersjesjurk goeooeed.
|
Hmm, geen sms terug gekregen van mijn flirt
![]() Jammer, maar we kunnen niet alles hebben zullen we maar zeggen. Straks werken omdat het geld ook binnen moet blijven komen en dan weekend ![]() Hopelijk gaat het leuk worden, geen plannen. * Zoekt een date ![]()
|
Geweldig leuke avond met hem en zijn vrienden gehad, met zn 5-en op 12m2geslapen, vriendlief en ik in tweepersoonsbed, de rest op matrasjes op de grond. Echt leuk. Jammer dat ik straks ineens het gevoel had dat er iets mis was. Nog geen tien minuten later belt hij me met de mededeling dat hij iets voor me heeft
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vage avond. Sms-jongen was er niet, wel collega's van deze zomer die ik lang niet had gezien, dat was wel grappig hihi. Wel drama op het einde, pf
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is nog nooit zo'n bende geweest
![]() M'n ex-scharrel vertelde afgelopen dinsdag heel casual dat hij is vreemdgegaan (niet met mij), maar dat weet z'n vriendin niet. En hij zei dat hij het allemaal helemaal niet meer wist nu, want hij vindt mij ook nog zo leuk. Heel fijn. Exvriendjelief was op dezelfde dinsdag ook aanwezig en zo dronken dat hij niks meer kon. Dus die heb ik de halve avond glaasjes water gebracht en ondersteund. Maar toen ik vervolgens op de terugweg keihard heb zitten huilen om mijn fantastische mannenaantrekkingskracht en alle andere kutdingen van de afgelopen week, kwam hij bij me zitten en vragen wat er was. Alleen had hij niet verwacht dat ik daarover zou beginnen en nu hebben we nog een onafgemaakt gesprek in de lucht hangen. En dan nog de het projectje waar maar geen duidelijkheid over is... Hij bleef de afgelopen week maar contact zoeken en leuk doen zonder echt duidelijk te zijn. Toen hoorde ik dat ie woensdag een soort date had, wat ie wel leuk vond. Ok, end of story. Maar gisteravond deed hij weer zo vaag als wat aan het begin van de avond. De rest van de tijd niet meer echt gezien. En nu hoorde ik dat hij met een ander meisje heeft gezoend, die heel arrogant is. Dus nou snap ik het allemaal helemaal niet meer. Aaargh ![]() |
![]() |
|
Ok ik ben weer thuis en zo supergelukkig
![]() Het was zo fijn om hem weer te zien dinsdag. Mijn toets ging supergoed dus er viel al veel stress van me af, en toen we elkaar EINDELIJK weer zagen natuurlijk nog meer. Nog 2 fijne dagen gehad samen, ons alleen maar als verliefde debielen gedragen, een afscheidsfeestje voor hem gegeven en toen zijn we gisteren samen teruggevlogen. Ik kon steeds bijna niet geloven dat het voorbij was, dat hij met mij mee terugging. Vannacht was ik eerder thuis dan hij want hij moest natuurlijk met zijn vrienden op stap, maar dat gunde ik hem ook heel erg. Iedereen vond t heel leuk dat hij er weer was. Maar toen hij vroeg in de morgen bij me in bed kroop, was alles zo goed. Hij hoort bij mij, en nu is hij ook weer bij mij. Lekker tot half 4 samen in bed gelegen, tegen elkaar aangeslapen, gepraat en nog veel meer natuurlijk. Daarna zijn we op t Vrijthof kroketten gaan eten, want die had hij gemist in Italië. En nu is hij naar de UB om nog een beetje te studeren en ben ik lekker thuis aan t hangen. Prima om even alleen te zijn na die drukke dagen, maar ook héél fijn dat hij straks weer thuiskomt. Ik merk ook dat ik een beetje nest-bouw neigingen krijg nu hij even bij mij woont ![]() Op het moment is gewoon alles goed. Fijne kerst allemaal!
|
Het zit me toch wel dwars dat mn ouders niets hebben laten horen op mn verjaardag... Het is zo stom. Zo over het algemeen lijkt alsof alles weer redelijk prima is, maar zo'n dag bewijst dan wel weer dat het allemaal nog niet goed zit tussen mijn ouders en mij. Kijk ik had dan wel gezegd dat ik geen tijd had om langs te komen en dat is misschien wel stom. Maar ik had nog wat dingen verplaatst zodat ik wel tijd had, maar alles was toch uitgelopen. Maar dat er zelfs geen smsje met gefeliciteerd met je verjaardag vanaf kan snap ik niet...
Gisteren met de psych bekeken waarom hij zo'n invloed op mijn stemming heeft. Waarom hij me door zijn houding naar mij toe, kan maken of breken. Het eerste is nog niet helemaal duidelijk. Maar waardoor hij me slecht kan laten voelen wel. Als hij niet lekker in zijn vel zit, heeft hij dezelfde kille, afstandelijke houding die mijn moeder ook altijd had. En dat blijkt zo'n (onbewuste) indruk op me gemaakt te hebben, dat hij als het ware die emoties van vroeger weer in me oproept. Vreemd. Maar wel grappig om zo je eigen emoties te analyseren en te ontrafelen waar ze vandaan komen...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ot: Hij was deze week nog even druk/gestresst met school, maar nu is het allemaal weer even voorbij en gaan we vanavond lotr kijken en morgen samen met vrienden beetje kerst vieren en daar heb ik heel veel zin in. nog even wachten en hij is weer hier ![]()
|
Ze heeft een week vakantie.
![]() ![]()
|
![]() |
|
|