Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2007, 19:54
Verwijderd
ohohoh ja <3 we zijn zo heerlijk verliefderig en gelukkig en vinden álles aan elkaar leuk.
Wat een weekend <3
en mijn nieuwebestevriendinnetje is een chick. en dr vriendje is tof. en dit weekend was een OMG weekend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2007, 19:57
Aurora
Aurora is offline
Zijn vrienden zijn leuker dan de mijne. Wat een superweekend!
Oud 23-12-2007, 20:44
Verwijderd
Met het jubileum van mijn ouders gaan we naar Barcelona. En hij gaat ook mee <3.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 21:00
Dott
Dott is offline
Citaat:
@SA, I C U, Nala en Daydream-ster
Doorgegeven!

Ze vindt jullie allemaal schatten en ik moet jullie hartelijk bedanken. Dus: Bedankt namens Dott! =)
en ook namens mij want ik maak mij er wel druk om. Ik ben allang blij dat ik wat kan doen voor d'r.
Maandag gaat ze weer naar de dokter. Ben benieuwd.
dank je lieve schat, voor alles dat je door hebt gegeven.. misschien dat dat de komende tijd nog wel meer voor zal gaan moeten komen..
morgen dus dokter, en ik ben best zenuwachtig..
verder doe ik nog mee aan een toneelstuk, maar eigenlijk kan ik dat al niet eens aan.. ben huilend van het podium gegaan vandaag.. en dat was pas de generale..

waar het dus op neer komt is dat het afgelopen jaar mijn 'emmer' heeft doen overlopen, en die klappen komen nu pas door op mn lichaam.. wat feitelijk neer komt op.. ik kan niks! en dat frustreerd me..
Dit kost me namelijk waarschijnlijk mijn schooljaar, en ik krijg geen geld binnen omdat ik thuis zit..
Verder hoor ik weinig van mensen die me het hardst nosig hebben en was het weekend voor deze ook niet echt fijn..

ik was bij mn oma en oom (van vaders kant) en ik heb mn haar geverft, zegt mn oma opeens, ja lianne, je bent lelijk.. gewoon glashard, recht voor zn raap.. en ja, dat kwam best hard aan.. op een gegeven moment gingen we dus weg, en vertelde mn moeder dat ik boos was, (ik zat al in de auto) en mn oma's enig antwoord hierop was dat als ik boos was ik maar lekker weg moest blijven, want daar had ze geen behoefte aan.. lekker he? echt heerlijk, zo'n familie..
Oud 23-12-2007, 21:38
Rob
Rob is offline
Ik krijg 't echt heel erg warm van d'r. <3 En het geeft mij echt zo'n gevoel dat alles altijd goedkomt, ongeacht de situatie. En dat we altijd wel een oplossing vinden.

@Dott: Graag gedaan. ^_^ Ik blijf net zo lang doorgeven en je op de hoogte houden als dat nodig is.

Maar wtf @ je verhaal. :\
Pft, wij gaan gewoon eens vlug afspreken en allerlei leuke dingen doen om je gedachten een beetje opzij te zetten.
En ik SMS je morgen wel om te vragen hoe de doktersafspraak gegaan is.
Oud 23-12-2007, 21:50
niña
niña is offline
Om in clichés te spreken: soms loop ik over van geluk en fijnzijnheid <3
Oud 23-12-2007, 22:27
WolterB
WolterB is offline
Oud 23-12-2007, 23:15
Verwijderd
@ Dott: Ik zou het niet heel raar vinden als je inderdaad maar weg zou blijven voortaan. Alsjeblieft zeg...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 10:46
Qimm
Qimm is offline
oooooh bijna naar Barcelona <3 heb echt zííííín

*gaat verder met voorbereidingen doen*

Ieh *stuiter*
Oud 24-12-2007, 11:50
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Gister familiedag gehad bij zijn familie, echt vet leuk Morgen samen eten bij familie, overmorgen hier gourmetten, en zondag naar het sanadome! Ik heb er onwijs zin in <3
Oud 24-12-2007, 12:09
metallica
metallica is offline
Hij mailde net dat hij liever niet afsprak met kerst. Hij wilde gewoon vrienden zijn en niet steeds in bed belanden, dat was veel te verwarrend. Dus is Angel nu naar de klote ofzo, verdomme...
Oud 24-12-2007, 12:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het was tof om drie dagen alleen maar met z'n tweetjes te zijn, om lekker even weg te zijn Vond de stad alleen niet heel leuk, beetje grauw en grijs en saai enzo. Naja, maakt niet uit we waren samen. Vanmorgen kreeg ik om 5.25 uur ontbijt op bed <3 omdat hij om 6 uur moest werken Ik ben om half acht boodschappen gaan doen want hij was bang dat alles uitverkocht zou zijn. Ben nu even thuis om schone kleren te halen enzo maar ga zo weer naar hem toe. En ik heb (tijdelijk) een sleutel van zijn (ouders) huis en dat voelt eigenlijk wel heel leuk Helaas moet ie morgenochtend werken, vind ik niet echt tof. Heb alleen het idee dat het hem ook niet helemaal lekker zit want hij heeft het me pas heel laat verteld (eergister ofzo) maar ik weet dat hij het wel graag wil, hmm De rest van de kerst zijn we wel lekker samen
Oud 24-12-2007, 12:28
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Helaas moet ie morgenochtend werken, vind ik niet echt tof. Heb alleen het idee dat het hem ook niet helemaal lekker zit want hij heeft het me pas heel laat verteld (eergister ofzo) maar ik weet dat hij het wel graag wil, hmm De rest van de kerst zijn we wel lekker samen
Zeur niet zo, je ziet die jongen al praktisch de hele week.

Ontopic: GOED, maar ik zie hem pas woensdagavond weer
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 12:28
Ryan.
Ryan. is offline
Ik zie hem niet met kerst, terwijl ik er zo'n zin in had,
cadeautje gekocht, mooie outift gekocht om eens flink indruk te maken..
En nu zegt 'ie ineens dat zijn familie het heel erg op prijs stelt dat 'ie
thuis is met kerst. Ja dat doet mijn familie ook, maar ze zouden het wel
heel goed begrijpen als ik ook een dag bij hem zou willen zijn.
Waarom snapt hij niet dat het voor mij belangrijk is, waarom begrijpen
wij elkaar op zo'n momenten blijkbaar gewoon niet.
Oud 24-12-2007, 13:30
Verwijderd
Ik wil m ziennn want in mn eentje thuis met alleen zeur-mensen om me heen ga ik echt overal aan twijfelen en bah, dus ik wil gewoon vastgehouden worden en niet die domme kerst-verplichting enzo. :/
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 13:41
Verwijderd
Goehoed Kom net bij hem vandaan en vanavond komt hij samen met zijn moeder en zus naar me luisteren in de kerstnachtdienst. Ik moet wat dingen solo zingen en ik vind het echt leuk dat ze de moeite nemen om daarvoor een uur hierheen te reizen.
Alleen ben ik mijn stem half kwijt, dus ga ik nu proberen om de rest van de dag mijn mond dicht te houden. Dat is redelijk onmogelijk voor mij, maar goed, ik probeer het gewoon

En ik heb zin in de Kerstdagen. Al die gezelligheid en lekker eten vind ik gewoon heel leuk en ik ben blij dat we beide dagen samen zijn. Heel burgerlijk de ene dag bij mij en de andere dag bij hem
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 14:22
Verwijderd
Ja. Zo wordt de grens tussen vriendschap en relatie wel heel klein.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 14:50
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik mis haar. Ergens voelt het precies als vorig jaar. Geen relatie, elkaar niet zien met kerstmis en haar vreselijk missen. Ach ja. *zucht*
Oud 24-12-2007, 15:41
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik mis haar. Ergens voelt het precies als vorig jaar. Geen relatie, elkaar niet zien met kerstmis en haar vreselijk missen. Ach ja. *zucht*
Sinds wanneer is het uit dan?

OT: Mja, raar hoor, kerst weer 'alleen' vieren, na het vier jaar samen gevierd te hebben.
Oud 24-12-2007, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Ja. Zo wordt de grens tussen vriendschap en relatie wel heel klein.
Dat. En of ik dat nou of vind kan ik niet eens bepalen. Gelukkig gaat het op vriendschap-relationeel gebied een stuk ''beter''. Eergisteren na ál die weken totaal geen contact (door ontzettende drukte aan haar kant) eindelijk A weer gesproken en er in een paar uur tijd al de belangrijke dingen in ons leven doorheengejast. Heel fijn dat zij niet zo ongebegrijpend reageerd. En gisteren I weer gezien en dat was natuurlijk ook heel gezellig. De vierde gaan we samen tussen vijf andere bezette meisjes de singles uithangen en elkaar ''steunen'' als we alle verhalen over al die léuke vriendjes moeten aanhoren.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Dat. En of ik dat nou of vind kan ik niet eens bepalen.
Ik vind het zwaar en vind mezelf verder atm een grote trut. Ik ga ze afschaffen. Ik doe het niet meer. Het is nooit eens gewoon leuk. Het is altijd afstandoudersleeftijdwerkvriendschapblahblah. En dat ben ik moe. Ik ga wel in een grot zitten tot ik weer wat beter ben.

Maar stiekem is het wel lief.

@Dott: Wat zei de dokter (als je niet hier kwijt wil, snap ik)? I hoop dat het weer allemaal goed komt, meid. Het leven is veel te mooi om op die manier aan je voorbij te laten gaan, al zijn sommige dingen zwaar klote. Kop op, laat zien dat je je niet klein laat krijgen, door wie of wat dan ook. Sterkte meid!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 16:42
Luna
Luna is offline
ik ga 3 dagen naar mn ouders en heb er zin in, broer is jarig 2e kerstdag dus er komen vast mensen langs. lekker veel eten en chillen en een beeeeetje aan school werken.
en als ik terug kom ga ik even heel hard aan school en dan O&N vieren
Oud 24-12-2007, 19:25
metallica
metallica is offline
Oke, ik ben nu wel op een punt om het echt te gaan laten. We hebben nog wat op en neer gemailt, maar hij geeft echt aan dat hij geen zin heeft in het seks-met-je-ex gedoe want hij heeft er erna altijd spijt van ondanks dat het op dat moment dan goed voelt.
Ik heb geen zin om puur als vrienden met elkaar om te gaan, ik heb gewoon ook behoefte aan lichamelijk contact als ik bij hem ben. Ik wil tegen hem aan kunnen kruipen en geknuffelt worden. Als we zou zo'n goede gesprekken konden voeren zou ik zeggen oke dan, maar dat kan niet omdat hij zich weer dusdanig van me heeft afgesloten dat dat niet mogelijk is.
En tjah, dan houdt het op he... Ik roep het nog niet al te hard, maar nu op dit moment was het het dan voor mij. Ik ben nu weer helemaal naar de klote enja, dat ben ik ook zelf schuld. Maar hier heb ik gewoon geen zin meer in. Ik wil hem en het maakt me ook niet uit of dat dan is terwijl het aan of uit is, maar nu blijft er wel bijster weinig over en dat maakt het niet de moeite waard.
Oud 24-12-2007, 19:34
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Oke, ik ben nu wel op een punt om het echt te gaan laten. We hebben nog wat op en neer gemailt, maar hij geeft echt aan dat hij geen zin heeft in het seks-met-je-ex gedoe want hij heeft er erna altijd spijt van ondanks dat het op dat moment dan goed voelt.
Ik heb geen zin om puur als vrienden met elkaar om te gaan, ik heb gewoon ook behoefte aan lichamelijk contact als ik bij hem ben. Ik wil tegen hem aan kunnen kruipen en geknuffelt worden. Als we zou zo'n goede gesprekken konden voeren zou ik zeggen oke dan, maar dat kan niet omdat hij zich weer dusdanig van me heeft afgesloten dat dat niet mogelijk is.
En tjah, dan houdt het op he... Ik roep het nog niet al te hard, maar nu op dit moment was het het dan voor mij. Ik ben nu weer helemaal naar de klote enja, dat ben ik ook zelf schuld. Maar hier heb ik gewoon geen zin meer in. Ik wil hem en het maakt me ook niet uit of dat dan is terwijl het aan of uit is, maar nu blijft er wel bijster weinig over en dat maakt het niet de moeite waard.
Jeetje, precies dit punt heb ik ook met mijn ex bereikt. Nog steeds veel contact nadat het uit was, steeds weer in bed belanden als we elkaar zagen, waarna hij elke keer zei dat we ermee moesten stoppen omdat het niet goed was, maar zodra we elkaar dan weer zagen, belandden we wéér samen in bed. En ook mij maakte het allemaal niks uit. Ik had hem nog (voor een deel), of het dan wel of niet binnen een relatie was. Maar nadat hij voor de zoveelste keer had gezegd dat we er écht mee moesten stoppen, en er weinig meer overbleef, aanvaarde ik het ook uiteindelijk. En dat voelde eigenlijk wel heel goed (na een half jaar zo bezig te zijn geweest met elkaar). Zo goed dat ik nog geen 3 weken later een relatie kreeg met mijn huidige vriend

Betekent natuurlijk niet dat dat voor jou ook zo gaat lopen , maar goed, tis dus wel heel herkenbaar. Knuff en succes verder.

Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 19:43.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 19:42
WolterB
WolterB is offline
huhuh, zaterdag
Oud 24-12-2007, 19:52
Rob
Rob is offline
Ik zit hier met een enorme grijns en/of glimlach op mijn gezicht de hele tijd. Want het is zo fijn, ondanks alles. <3 Ze maakt voor mij de hele kerst weer goed. <3

Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 19:59.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 19:55
metallica
metallica is offline
@ Thee Muts: dank je wel Ik moet idd wel zeggen dat het me een bepaalde rust geeft ja, ondanks dat ik de halve dag heb staan janken. Maar zoals al eerder werd gezegd door (volgens mij, maar ik weet het niet meer zeker) stout!, zou het voor mij ook wel helpen als hij het contact zou verbreken. Al is dat eigenlijk niet wat hij heeft gedaan op dit moment, het voelt op een bepaalde manier wel zo omdat ik gewoon geen contact wil zoals hij het voorstelt. Dusja, we zien het wel.
Maar het is vreemd. Ik heb altijd gedacht dat het minder lastig zou zijn voor degene die het uitgemaakt heeft. Want het is idd wel zo dat ik geen verdere verwachtingen erbij heb, al hebben we nog steeds seks. Ikw as er gewoon vanuit gegaan dat dat voor hem ook zo zou zijn, vooral omdat hij het voor zichzelf al afgesloten heeft. Dus dat maakt me op een bepaalde manier dan wel weer nieuwsgierig naar wat het dan bij hem teweeg brengt als hij zegt dat het op deze manier verwarrend voor hem is. Gek.

Maar het zou wel mooi zijn als het bij mij dan zo zou lopen als bij jou
Oud 24-12-2007, 19:56
metallica
metallica is offline
Citaat:
huhuh, zaterdag
*is absoluut niet nieuwsgierig* maar wat ga je doen dan
Oud 24-12-2007, 20:06
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Maar het is vreemd. Ik heb altijd gedacht dat het minder lastig zou zijn voor degene die het uitgemaakt heeft. Want het is idd wel zo dat ik geen verdere verwachtingen erbij heb, al hebben we nog steeds seks. Ikw as er gewoon vanuit gegaan dat dat voor hem ook zo zou zijn, vooral omdat hij het voor zichzelf al afgesloten heeft. Dus dat maakt me op een bepaalde manier dan wel weer nieuwsgierig naar wat het dan bij hem teweeg brengt als hij zegt dat het op deze manier verwarrend voor hem is. Gek.
Misschien omdat hij weet dat jij het nog niet helemaal hebt afgesloten en hij bang is voor wat het toch nog met jou doet. En zelfs als je iets helemaal hebt afgesloten, kan zoiets intiems als seks je toch weer even in verwarring brengen denk ik. Maar goed, zo zijn er dus veel dingen die het met hem zou kunnen doen, waarvan jij nooit zeker zult weten wat hij nou écht voelt. En juist daarmee kun je jezelf zo gek maken en is het veel beter als het gewoon stopt.

Mijn ex en ik hebben het contact nooit helemaal verbroken, maar op gegeven moment gewoon afgesproken dat we er nu allebei echt helemaal klaar mee waren. Doordat we het toen allebei erg druk hadden, zagen we elkaar op dat moment ook een week of 3 niet (terwijl we dit dus niet afgesproken hadden ofzo) en tegen de tijd dat we wél weer afspraken had ik inmiddels contact met mijn huidige vriend en wilde ik dat een kans geven. Mijn ex en ik zagen elkaar voor het laatst 2 dagen voordat ik voor het eerst met mijn huidige vriend afsprak en dat was de eerste keer dat we wel samen waren, maar geen seks hadden gehad Daarna hadden mijn ex en ik af en toe nog contact via sms of msn, maar pas 2 jaar later spraken we weer eens met elkaar af. Nog steeds spreken we elkaar zo af en toe eens en daar ben ik opzich wel blij om. Denk niet dat het zo was gelopen als we destijds hadden besloten om al het contact te verbreken, al is dat in sommige situaties natuurlijk wel het beste..
Oud 24-12-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
huhuh, zaterdag
Deze keer geen lafaard geweest?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 20:14
metallica
metallica is offline
Ja, ik snap wat je bedoelt en het is ook niet mijn bedoeling om echt helemaal het contact te verbreken. Maar ik heb het idee dat hij gewoon meteen die overstap wil maken naar gewoon vrienden. Ofwel, alsnog elkaar één keer in de week of twee weken zien, samen iets gaan drinken. Zulke dingen allemaal, maar dan als vrienden. En dat is nou waar ik niet zoveel zin in heb. Maar zoals jij het omschrijft, wat mail en msn contact hebben en elkaar een hele tijd later weer eens zien dat klinkt mij goed in de oren.
Maarja, zoals ik al zei. Ik schreeuw het niet te hard, want wie weet hoe ik reageer als hij over een tijdje weer contact met me opneemt...
Oud 24-12-2007, 20:19
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Maarja, zoals ik al zei. Ik schreeuw het niet te hard, want wie weet hoe ik reageer als hij over een tijdje weer contact met me opneemt...
*herkenning* Ik heb me ook een hele tijd zo 'kwetsbaar' gevoeld. Ik wíst gewoon dat als hij weer toenadering zocht, ik daar zo op in zou gaan. Andersom ook trouwens, daarom zijn we ook zo lang nog aan elkaar blijven hangen denk ik. Ik vraag me wel eens af hoe lang we nog bezig zouden zijn geweest als ik mijn huidige vriend niet net op dat juiste moment had leren kennen Dat heeft mij serieus echt een hele stap verder geholpen, al heb ik gelukkig nooit het idee gehad dat de relatie die ik toen begon (en die ik nu dus nog steeds heb) een manier was om echt over mijn ex heen te komen. Daarvoor was het vanaf het begin gelijk al te heftig. En dan zouden we ook niet zover gekomen zijn.

Maar goed, je voornemen om er nu echt mee te stoppen, is natuurlijk wel heel goed Als dat gevoel er ook eenmaal zit, gaat dat ook zeker wel lukken. Ik hoop voor je dat je nu echt op dat punt beland bent En het contact dat hij nu aan jou voorstelt, zou ik ook niet kunnen hoor. Ik heb het bij mijn ex dus ook echt op een andere manier aangepakt.
Oud 24-12-2007, 20:27
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Deze keer geen lafaard geweest?
Nee
Oud 24-12-2007, 21:06
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Net even zachtjes tegen hem aan gehuild, ik ben zo moe de laatste tijd. En kerst vind ik altijd zo moeilijk ookal zijn mijn ouders nu al 5 jaar uit elkaar, het blijft rot. Maar dan is hij zo lief voor me, troost me en zegt lieve dingen.

Tegen hem durf ik eerlijk te zeggen wat er is, zonder te liegen en het zelf uit te zoeken en dat voelt zo fijn!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 21:16
Halflight
Halflight is offline
Oh de heerlijkheid. Ik begin eindelijk flink verliefd te raken, zalig.Hij is ook helemaal goed gekeurd door familie&vrienden en dat is stiekem toch ook wel erg fijn. Mooi om te merken dat mijn dierbaarste mensen hem kunnen waarderen.Helaas zie ik hem nu pas donderdagavond weer, en daarna pas weer een week later. Maar dan misschien wel een dag of drie bij elkaar, heeerlijk.

& daarnaast zijn mijn vrienden ook fijn Merk dat ik steeds opener word naar hen toe en zij naar mij. Vriendschappen worden volwassener en serieuzer, prachtig ontdekking.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 22:47
Roosje
Roosje is offline
Verrrdomme, ik heb toch ook een hekel van hier tot tokio aan kerst hè. Wat zoveel betekent als: wassie nu maar hier en dat het dan zomer was en we heel snel naar the middle of nowhere (of europe) konden gaan en ons daar vermaken en avonden buiten zitten en sterren kijken zonder nuttige dingen te moeten doen.
Oud 24-12-2007, 23:14
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Verrrdomme, ik heb toch ook een hekel van hier tot tokio aan kerst hè. Wat zoveel betekent als: wassie nu maar hier en dat het dan zomer was en we heel snel naar the middle of nowhere (of europe) konden gaan en ons daar vermaken en avonden buiten zitten en sterren kijken zonder nuttige dingen te moeten doen.
En batsen.
Oud 25-12-2007, 07:51
Verwijderd
Citaat:
Nee
Hip!

Citaat:
En batsen.

ot: Een nachtje slapen doet wonderen. Ik word er spontaan verlegen van, maar ergens snap ik het wel. Sta er van te kijken dat ik nu al zoveel voor hem beteken.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 08:35
Qimm
Qimm is offline
Oud 25-12-2007, 09:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sinds wanneer is het uit dan?

OT: Mja, raar hoor, kerst weer 'alleen' vieren, na het vier jaar samen gevierd te hebben.
Bijna drie weken, lang verhaal, het is tijdelijk even uit.

En mijn zusje is er ook al niet deze kerst
Oud 25-12-2007, 11:31
tuttebel
tuttebel is offline
lekker samen een weekendje naar londen geweest, en t was super! nauwelijks strubbelingen ofzo..alleen een beetje over de weg vinden en n restaurant kiezen. lekker uitslapen, en een bad in de hotelkamer.(a)
soms denk ik dat t toch wel uitgaat, omdat dat altijd zo is bij mij en ik mezelf nog heel jong vind. maar ik moet daar gewoon mee stoppen en het leuk vinden zolang het duurt en niet nadenken over 'voor altijd'/voor even.
super dus.
Oud 25-12-2007, 11:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zit hier nu op zijn kamer, in zijn (ouders) huis met al zijn/hun spullen om me heen maar er is niemand Hji moet werken tot vijf voor vier en om vier uur komen z'n opa en oma dus ik hoop dat hij dan wel thuis is want dat vind ik allemaal wel een beetje eng Naja, hopelijk komt het goed Vanavond met hem en z'n opa en oma eten bij z'n oom en tante. En ik krijg zulke lieve kaartjes voor kerst van mijn familie, m'n moeder had een kaart gestuurd met mijn voorletter + achternaam en zijn voorletter + achternaam en dan mijn adres en dan in de kaart 'jullie eerste kerst samen' Echt lief, en m'n oom en tante schreven 'ook voor je vriend natuurlijk' Echt tof. Alleen geeft hij eigenlijk niets om kerst heb ik het idee en ik vind hem zo kortaf en hij kijkt al dagenlang zo sip maar als ik er naar vraag is er niets en we kunnen wel lekker samen in bed knuffelen
Oud 25-12-2007, 11:42
Verwijderd
Whoeiii! <3
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 12:52
Rob
Rob is offline
Als er íets is mijn Kerst goed en geweldig heeft gemaakt, was het dat wel. Dat was gewoon te lief en onverwacht enenenen. <3 Ja.
Oud 25-12-2007, 13:12
Aurora
Aurora is offline
Ze smste me gisteravond om me een fijne kerst te wensen! Dus toen hebben we een tijdje gesmst.

Straks kerstdiner bij ons thuis, ben erg benieuwd! Het ziet er in ieder geval allemaal erg lekker & gezellig uit.
Oud 25-12-2007, 14:14
Verwijderd
het gaat wel lekker zo.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 14:43
metallica
metallica is offline
Tja, dan nu maar naar mn ouders om daar weer vanallerlei steken onder water te krijgen. Joepie, ik hou van kerst...
Oud 25-12-2007, 15:03
Verwijderd
jeej kerst met familie is n huisje in limburg.Tis best gezelig..alleen mn zus wil alles zo geforceerd doen. Om 10 uur ontbijten.. persee om 4 uur een spelletje spelen met elkaar..best vermoeiend. Ik mis hem.. Heb al lieve smsjes van em gehad. Vandaag nog dattie me een kerstzoen wilde geven..zooo jammer dattie in engeland zit..wil em hier en lief leuk en blij enzo..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 16:38
Luna
Luna is offline
Ik draag nog steeds een hangertje van mn ex om mn nek en ik kom er net achter dat dat ding waarschijnlijk 200tot300 euro gekost heeft. Ik wist dat het een duur ding was maar dit was wel komisch haha. en het hangt aan een cheapass kettinkje
(en ja, hij had bakken met geld)
Oud 25-12-2007, 18:44
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
aandacht van verschillende mensen, waarvan 1 een vriendin heeft, 1 ik nog weinig gesproken heb en de ander heel erg leuk is, zegt mij ook leuk te vinden maar dat niet echt uit verder. maar k voel me verder prima ik hoop stiekem op iets
Reageren

Regels voor berichten