Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik krijg 't echt heel erg warm van d'r. <3 En het geeft mij echt zo'n gevoel dat alles altijd goedkomt, ongeacht de situatie. En dat we altijd wel een oplossing vinden.
@Dott: Graag gedaan. ^_^ Ik blijf net zo lang doorgeven en je op de hoogte houden als dat nodig is. Maar wtf @ je verhaal. :\ Pft, wij gaan gewoon eens vlug afspreken en allerlei leuke dingen doen om je gedachten een beetje opzij te zetten. En ik SMS je morgen wel om te vragen hoe de doktersafspraak gegaan is.
|
Gister familiedag gehad bij zijn familie, echt vet leuk
![]()
|
Hij mailde net dat hij liever niet afsprak met kerst. Hij wilde gewoon vrienden zijn en niet steeds in bed belanden, dat was veel te verwarrend. Dus is Angel nu naar de klote ofzo, verdomme...
|
Het was tof om drie dagen alleen maar met z'n tweetjes te zijn, om lekker even weg te zijn
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ontopic: GOED, maar ik zie hem pas woensdagavond weer |
![]() |
|
Ik zie hem niet met kerst, terwijl ik er zo'n zin in had,
cadeautje gekocht, mooie outift gekocht om eens flink indruk te maken.. En nu zegt 'ie ineens dat zijn familie het heel erg op prijs stelt dat 'ie thuis is met kerst. Ja dat doet mijn familie ook, maar ze zouden het wel heel goed begrijpen als ik ook een dag bij hem zou willen zijn. Waarom snapt hij niet dat het voor mij belangrijk is, waarom begrijpen wij elkaar op zo'n momenten blijkbaar gewoon niet ![]()
|
Verwijderd
|
Goehoed
![]() Alleen ben ik mijn stem half kwijt, dus ga ik nu proberen om de rest van de dag mijn mond dicht te houden. Dat is redelijk onmogelijk voor mij, maar goed, ik probeer het gewoon ![]() En ik heb zin in de Kerstdagen. Al die gezelligheid en lekker eten vind ik gewoon heel leuk en ik ben blij dat we beide dagen samen zijn. Heel burgerlijk de ene dag bij mij en de andere dag bij hem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Mja, raar hoor, kerst weer 'alleen' vieren, na het vier jaar samen gevierd te hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar stiekem is het wel lief. @Dott: Wat zei de dokter (als je niet hier kwijt wil, snap ik)? I hoop dat het weer allemaal goed komt, meid. Het leven is veel te mooi om op die manier aan je voorbij te laten gaan, al zijn sommige dingen zwaar klote. Kop op, laat zien dat je je niet klein laat krijgen, door wie of wat dan ook. Sterkte meid! ![]() |
![]() |
|
ik ga 3 dagen naar mn ouders en heb er zin in, broer is jarig 2e kerstdag dus er komen vast mensen langs. lekker veel eten en chillen en een beeeeetje aan school werken.
![]() en als ik terug kom ga ik even heel hard aan school en dan O&N vieren ![]()
|
Oke, ik ben nu wel op een punt om het echt te gaan laten. We hebben nog wat op en neer gemailt, maar hij geeft echt aan dat hij geen zin heeft in het seks-met-je-ex gedoe want hij heeft er erna altijd spijt van ondanks dat het op dat moment dan goed voelt.
Ik heb geen zin om puur als vrienden met elkaar om te gaan, ik heb gewoon ook behoefte aan lichamelijk contact als ik bij hem ben. Ik wil tegen hem aan kunnen kruipen en geknuffelt worden. Als we zou zo'n goede gesprekken konden voeren zou ik zeggen oke dan, maar dat kan niet omdat hij zich weer dusdanig van me heeft afgesloten dat dat niet mogelijk is. En tjah, dan houdt het op he... Ik roep het nog niet al te hard, maar nu op dit moment was het het dan voor mij. Ik ben nu weer helemaal naar de klote enja, dat ben ik ook zelf schuld. Maar hier heb ik gewoon geen zin meer in. Ik wil hem en het maakt me ook niet uit of dat dan is terwijl het aan of uit is, maar nu blijft er wel bijster weinig over en dat maakt het niet de moeite waard.
||
Citaat:
![]() Betekent natuurlijk niet dat dat voor jou ook zo gaat lopen ![]()
Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 19:43. |
![]() |
|
@ Thee Muts: dank je wel
![]() Maar het is vreemd. Ik heb altijd gedacht dat het minder lastig zou zijn voor degene die het uitgemaakt heeft. Want het is idd wel zo dat ik geen verdere verwachtingen erbij heb, al hebben we nog steeds seks. Ikw as er gewoon vanuit gegaan dat dat voor hem ook zo zou zijn, vooral omdat hij het voor zichzelf al afgesloten heeft. Dus dat maakt me op een bepaalde manier dan wel weer nieuwsgierig naar wat het dan bij hem teweeg brengt als hij zegt dat het op deze manier verwarrend voor hem is. Gek. Maar het zou wel mooi zijn als het bij mij dan zo zou lopen als bij jou ![]()
||
Citaat:
Mijn ex en ik hebben het contact nooit helemaal verbroken, maar op gegeven moment gewoon afgesproken dat we er nu allebei echt helemaal klaar mee waren. Doordat we het toen allebei erg druk hadden, zagen we elkaar op dat moment ook een week of 3 niet (terwijl we dit dus niet afgesproken hadden ofzo) en tegen de tijd dat we wél weer afspraken had ik inmiddels contact met mijn huidige vriend en wilde ik dat een kans geven. Mijn ex en ik zagen elkaar voor het laatst 2 dagen voordat ik voor het eerst met mijn huidige vriend afsprak en dat was de eerste keer dat we wel samen waren, maar geen seks hadden gehad ![]()
|
Ja, ik snap wat je bedoelt en het is ook niet mijn bedoeling om echt helemaal het contact te verbreken. Maar ik heb het idee dat hij gewoon meteen die overstap wil maken naar gewoon vrienden. Ofwel, alsnog elkaar één keer in de week of twee weken zien, samen iets gaan drinken. Zulke dingen allemaal, maar dan als vrienden. En dat is nou waar ik niet zoveel zin in heb. Maar zoals jij het omschrijft, wat mail en msn contact hebben en elkaar een hele tijd later weer eens zien dat klinkt mij goed in de oren.
Maarja, zoals ik al zei. Ik schreeuw het niet te hard, want wie weet hoe ik reageer als hij over een tijdje weer contact met me opneemt...
||
Citaat:
![]() Maar goed, je voornemen om er nu echt mee te stoppen, is natuurlijk wel heel goed ![]() ![]()
|
Net even zachtjes tegen hem aan gehuild, ik ben zo moe de laatste tijd. En kerst vind ik altijd zo moeilijk ookal zijn mijn ouders nu al 5 jaar uit elkaar, het blijft rot. Maar dan is hij zo lief voor me, troost me en zegt lieve dingen.
Tegen hem durf ik eerlijk te zeggen wat er is, zonder te liegen en het zelf uit te zoeken en dat voelt zo fijn! |
![]() |
|
Oh de heerlijkheid. Ik begin eindelijk flink verliefd te raken, zalig.Hij is ook helemaal goed gekeurd door familie&vrienden en dat is stiekem toch ook wel erg fijn. Mooi om te merken dat mijn dierbaarste mensen hem kunnen waarderen.Helaas zie ik hem nu pas donderdagavond weer, en daarna pas weer een week later. Maar dan misschien wel een dag of drie bij elkaar, heeerlijk.
& daarnaast zijn mijn vrienden ook fijn ![]() |
![]() |
|
Verrrdomme, ik heb toch ook een hekel van hier tot tokio aan kerst hè. Wat zoveel betekent als: wassie nu maar hier en dat het dan zomer was en we heel snel naar the middle of nowhere (of europe) konden gaan en ons daar vermaken en avonden buiten zitten en sterren kijken zonder nuttige dingen te moeten doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
En mijn zusje is er ook al niet deze kerst ![]()
|
lekker samen een weekendje naar londen geweest, en t was super! nauwelijks strubbelingen ofzo..alleen een beetje over de weg vinden en n restaurant kiezen.
![]() soms denk ik dat t toch wel uitgaat, omdat dat altijd zo is bij mij en ik mezelf nog heel jong vind. maar ik moet daar gewoon mee stoppen en het leuk vinden zolang het duurt en niet nadenken over 'voor altijd'/voor even. super dus. ![]() ![]()
|
Ik zit hier nu op zijn kamer, in zijn (ouders) huis met al zijn/hun spullen om me heen maar er is niemand
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
jeej kerst met familie is n huisje in limburg.Tis best gezelig..alleen mn zus wil alles zo geforceerd doen. Om 10 uur ontbijten.. persee om 4 uur een spelletje spelen met elkaar..best vermoeiend. Ik mis hem.. Heb al lieve smsjes van em gehad. Vandaag nog dattie me een kerstzoen wilde geven..zooo jammer dattie in engeland zit..wil em hier en lief leuk en blij enzo..
|
![]() |
|
Ik draag nog steeds een hangertje van mn ex om mn nek en ik kom er net achter dat dat ding waarschijnlijk 200tot300 euro gekost heeft. Ik wist dat het een duur ding was maar dit was wel komisch haha. en het hangt aan een cheapass kettinkje
![]() (en ja, hij had bakken met geld)
|
aandacht van verschillende mensen, waarvan 1 een vriendin heeft, 1 ik nog weinig gesproken heb en de ander heel erg leuk is, zegt mij ook leuk te vinden maar dat niet echt uit verder. maar k voel me verder prima
![]()
|
![]() |
|
|