Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2007, 14:10
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Weet iemand hoe het nummer uit de toyota reclame heet, die met die veerpond?
Moke - This Plan
Oud 16-12-2007, 14:38
Little Sister
Little Sister is offline
Hoe heet dat liedje van Lou Reed ook alweer, je hoort een kindje huilen op de achtergrond en mamma roepen, alsof je het door een babyfoon hoort. Het gaat over een moeder die zelfmoord pleegt geloof ik.
Oud 16-12-2007, 15:38
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Drafi Deutscher - 'Marmor, Stein, und Eisen bricht' maar dan een remix die je tegenwordig hoort in de cafés??? iemand?
Oud 17-12-2007, 11:46
Mrasz
Mrasz is offline
Ik ben op zoek naar de titel en artiest van een nr. dat ik heb gehoord bij een reclame voor een film op televisie. De reclame was een tijdje geleden op tv voor de film "Serendipity''.
Het nr. wordt gezongen door een man, waarschijnlijk is het een band.
De tekst gaat ongeveer als volgt:
And if you weren't here ...
... Come again
Crying out loud.
You know what I want...

Het is idd een beetje vaag, maar ik hoop op het beste.
Alvast bedankt!
Oud 17-12-2007, 12:38
Sultan_of_Swing
Zou David Gray - Babylon kunnen zijn.
Oud 17-12-2007, 15:42
Verwijderd
dat nr dat in die verschrikkelijke axe reclame zit met dat wijf dat in de kont van die ober grijpt?
Oud 17-12-2007, 15:55
JanDeVries
JanDeVries is offline
Straight Lines - Dawn Landes
Oud 18-12-2007, 10:59
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
Citaat:
[filmpje]
[filmpje]
[filmpje]

nou heb k 3 nummers opgenomen met de telefoon om te weten hoe ze heten....van 1tje denk ik ''i just wanna dance'' maar wie is de artiest?

en van de rest heb k geen flauw benul

2e is I found you - Axwell
Oud 18-12-2007, 11:00
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
http://youtube.com/watch?v=qhTuelSFWWI
Ik weet het, heel onduidelijk, maar please laat mijn zomerherinneringen standhouden en vertel me welk nummer hij draait!!!
Oud 18-12-2007, 11:54
Verwijderd
Ik zoek een nummer.. het is een beetje een indie nummer, en het gaat zo: "Let's go all the way, <paar woorden> night and day" ofzo.. Ik heb al op bijna alle mogelijke manieren gezocht, maar kan het nummer niet vinden..
Oud 18-12-2007, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek het (volgens mij vrij bekende) riedeltje dat je op de achtergrond hoort in de serie Dexter, seizoen 2 episode 3, op 33:50.
Nog steeds zoekende. In de nieuwste Dexter episode hoor je m weer, in die scene dat Dexter met Rita en kinderen op zijn boot is. Niemand?
Oud 19-12-2007, 10:49
Mrasz
Mrasz is offline
Citaat:
Zou David Gray - Babylon kunnen zijn.
Ja dat is 'm!!
Bedankt!
Oud 19-12-2007, 11:42
SuperSonicSound
SuperSonicSound is offline
ik ben op zoek naar een nummer van het programma "a car is born" van discovery channel, hier een sample:
http://www.youtube.com/watch?v=7LbOF9V3QYs
Oud 20-12-2007, 12:09
Sultan_of_Swing
Citaat:
Ja dat is 'm!!
Bedankt!
Graag gedaan

Vroeger voordat Eurosport begon met uitzenden was er op dat kanaal altijd een homeshopping programma. Als Eurosport begon zonden ze een start filmpje uit met beelden van sporters. Weet iemand of de muziek die onder dat filmpje zit een bekend nummer is?

http://nl.youtube.com/watch?v=V_bK27...eature=related

Het gaat om de laatste 10 seconden. Misschien kan ik ergens nog een beter filmpje vinden.

http://nl.youtube.com/watch?v=EzbHIT0e7PE

Een beter versie.
Oud 20-12-2007, 20:29
Roodrunner
Roodrunner is offline
Hellow, ik ben op zoek naar twee nummers. Heb Google en Limewire afgezocht, maar zonder succes...

1. Hey Hotshot. Jep, van de Chocomel reclame.

2. Silent Night. Ik zoek een nogal aparte versie. Ik kwam een E-card tegen op www.hallmark.com getiteld "Yoyo's Silent Night". Een groen beestje dat de melodie op een saxofoon speelt. Super! Heb geen idee of het speciaal voor Hallmark is gecomponeerd of dat er gebruik is gemaakt van een bestaand nummer. Lastig, idd. Hier is de link, het is direct de eerste kaart:

http://www.hallmark.com/webapp/wcs/s...Cecards%7CCute

Iemand enig idee? Mucho gracias en fijne feestdagen!
Oud 20-12-2007, 22:06
Verwijderd
Ken je het programma 'Groot Licht' nog? Met Yvon Jaspers en één of andere vlaamse gast.

Dat intronummer, hoe heet die?
Oud 20-12-2007, 22:23
Sultan_of_Swing
Volgens mij gebruiktenn ze daar een stuk voor uit het James Bond Theme van Moby.
Oud 21-12-2007, 08:50
Verwijderd
jep thnx dat is em
Oud 21-12-2007, 19:12
Verwijderd
Het nummer 'Your woman' van White Town heeft een hele aanstekelijke beat die goed gebruikt kan worden voor een hiphop remix. Nu is mij verteld dat er al zo'n hiphop nummer bestond. Welke?
Oud 25-12-2007, 11:43
Verwijderd
ik zoek et nummer wat bij ong. 30 seconden begint in dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Jr5E5egDkLo
Oud 25-12-2007, 14:34
chaostar
chaostar is offline
Citaat:
Hoe heet dat liedje van Lou Reed ook alweer, je hoort een kindje huilen op de achtergrond en mamma roepen, alsof je het door een babyfoon hoort. Het gaat over een moeder die zelfmoord pleegt geloof ik.
Late reactie...maar 't nr. heet The Kids (staat op Berlin).
Oud 26-12-2007, 20:28
Verwijderd
Citaat:
ik zoek et nummer wat bij ong. 30 seconden begint in dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Jr5E5egDkLo

filmpje offline, was filmpje dat kubus en bangbang de studio inkwamen om valerio om te kieperen terwijl hij op de bank zat.

was het wijsje van 'what do you say to the dj.. fcuk you!' van dj galaga. Alleen het was geen trance maar meer hiphop

die dus, alleen dan anders... iemand?
Oud 27-12-2007, 00:37
Verwijderd
Citaat:

filmpje offline, was filmpje dat kubus en bangbang de studio inkwamen om valerio om te kieperen terwijl hij op de bank zat.

was het wijsje van 'what do you say to the dj.. fcuk you!' van dj galaga. Alleen het was geen trance maar meer hiphop

die dus, alleen dan anders... iemand?
back by dope demand van king bee?
Oud 29-12-2007, 21:11
Verwijderd
Het nummer dat begint op 3.25

Oud 29-12-2007, 22:45
botulismf
botulismf is offline
Soulwax - NY Excuse, weet niet welke remix.
Oud 29-12-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Soulwax - NY Excuse, weet niet welke remix.
Ik wel, de justice remix. Bedankt man.
Oud 29-12-2007, 23:20
botulismf
botulismf is offline
Ah, dat zat er dik in natuurlijk. Geen probleem.
Oud 31-12-2007, 10:19
Little Sister
Little Sister is offline
Citaat:
Late reactie...maar 't nr. heet The Kids (staat op Berlin).
Hulde! Bedankt, supermooi nummer
Oud 31-12-2007, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Nog steeds zoekende. In de nieuwste Dexter episode hoor je m weer, in die scene dat Dexter met Rita en kinderen op zijn boot is. Niemand?
Is het 'Photo Albums' van Daniel Licht?
Oud 31-12-2007, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Het nummer 'Your woman' van White Town heeft een hele aanstekelijke beat die goed gebruikt kan worden voor een hiphop remix. Nu is mij verteld dat er al zo'n hiphop nummer bestond. Welke?
Ter illustratie even de youtube erbij, ik bedoel dus de tune die in het begin al in de strijd wordt gegooid:

http://youtube.com/watch?v=lVL-zZnD3VU
Oud 31-12-2007, 14:52
Metal
Metal is offline
Weet je zeker dat ie zich niet vergist? Op thebreaks is namelijk niets te vinden, en als het nummer er zou zijn zou het daarop moeten staan
Oud 01-01-2008, 13:17
Little Sister
Little Sister is offline
De afgelopen week was er op tv de top 2000 te zien. Daarbij werd zo nu en dan door ene 'leo' informatie gegeven over nummer.

Bij een van de nummers vertelde hij dat het eerst gezongen werd in kerken en door koren in Engeland en Glasgow, voor het een popnummer werd. Zodoende waren ze in Engeland verbaasd toen het als popnummer uitkwam. Het is een heel lief nummertje, gezongen door een man.

Ik ben zo stom geweest om titel/artiest te vergeten..

Oja het stond ergens tussen 700-300 (niet dat dit een grootsche aanwijzing, maar het gaat om het idee)
Oud 01-01-2008, 19:10
Femic
Femic is offline
Ik zoek de instrumentale versie van Aan de Amsterdamse Grachten (Wim Sonneveld) voor mijn mama, dus als iemand weet waar ik die kan vinden, ben ik een gelukkig mens.
Oud 02-01-2008, 22:05
Verwijderd
Citaat:
De afgelopen week was er op tv de top 2000 te zien. Daarbij werd zo nu en dan door ene 'leo' informatie gegeven over nummer.

Bij een van de nummers vertelde hij dat het eerst gezongen werd in kerken en door koren in Engeland en Glasgow, voor het een popnummer werd. Zodoende waren ze in Engeland verbaasd toen het als popnummer uitkwam. Het is een heel lief nummertje, gezongen door een man.

Oja het stond ergens tussen 700-300 (niet dat dit een grootsche aanwijzing, maar het gaat om het idee)
Leo Blokhuis

Iets meer info? Ik heb de lijst er even bijgepakt maar ik kan zo geen nummer vinden die aan alle eisen voldoet (te weten: mannelijke zanger, lief liedje, geschikt voor in de kerk).
Enig idee of het een oudere zanger was? Of gecovered door een jonkie als Michael Bublé?
Oud 02-01-2008, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Leo Blokhuis

Iets meer info? Ik heb de lijst er even bijgepakt maar ik kan zo geen nummer vinden die aan alle eisen voldoet (te weten: mannelijke zanger, lief liedje, geschikt voor in de kerk).
Enig idee of het een oudere zanger was? Of gecovered door een jonkie als Michael Bublé?
staat hallelujah van jeff buckley er niet in?
Oud 03-01-2008, 10:05
Verwijderd
Citaat:

Dat was Cat Stevens als ik me niet vergis.
Oud 03-01-2008, 12:56
botulismf
botulismf is offline
In dat geval is het Morning Has Broken, maar alleen de melodie is geleend van een Engels kerstlied.
Oud 04-01-2008, 15:54
Verwijderd
Ik heb nu net the O.C. seizoen 3 gekeken en bij de aftiteling komt iedere keer een heel leuk muziekje. Ik kan alleen niet vinden hoe het nummer heet. Ik vind wel alle nummers die ín een aflevering worden gedraaid, maar ik wil weten welk nummer ná de aflevering wordt gedraaid?
Oud 04-01-2008, 15:59
Verwijderd
Oh en ik zoek ook een liedje van een reclame, alleen weet ik niet meer welk merk het is dus ik kan het ook niet vinden op ster.nl. Volgens mij van een televisie. De reclame is nog niet zou oud en er springen allemaal konijntjes van klei in het beeld ofzoiets. Hij is best bekend maar ik kan er even niet op komen!
Oud 04-01-2008, 18:58
Vinniebar
Vinniebar is offline
Is dat niet weer een Sony Bravia?

EDIT:
@ Youtube
what is the songs name?
-"shes a rainbow" by the rolling stones
Oud 04-01-2008, 23:21
Mrasz
Mrasz is offline
Citaat:
Ik heb nu net the O.C. seizoen 3 gekeken en bij de aftiteling komt iedere keer een heel leuk muziekje. Ik kan alleen niet vinden hoe het nummer heet. Ik vind wel alle nummers die ín een aflevering worden gedraaid, maar ik wil weten welk nummer ná de aflevering wordt gedraaid?
je zou eens kunnen kijken op: http://www.musicfromtheoc.com/
daar staan per aflevering of soundtrack alle nrs.
en ook staan daar de nrs die worden afgespeeld tijdens the song that plays over the end montage. dus tijdens de aftiteling.
Oud 05-01-2008, 10:35
Verwijderd
Citaat:
je zou eens kunnen kijken op: http://www.musicfromtheoc.com/
daar staan per aflevering of soundtrack alle nrs.
en ook staan daar de nrs die worden afgespeeld tijdens the song that plays over the end montage. dus tijdens de aftiteling.
Ja, maar die is van seizoen 4 en ik zoek van seizoen 3. Toch bedankt!
Oud 05-01-2008, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Is dat niet weer een Sony Bravia?

EDIT:
@ Youtube
what is the songs name?
-"shes a rainbow" by the rolling stones
Jaa dankjewel!
Oud 06-01-2008, 12:47
Verwijderd
ik ben opzoek naar een 'lied' dat ee oude klasgenoot ooit draaide in de les, het was alleen maar vallend/brekend glas. heel pijnlijk om aan te horen, had iets met de kristalnacht te maken geloof ik (of dat wilde hij met dit nummer laten horen)
iemand?
Oud 06-01-2008, 16:07
remy476
remy476 is offline
Citaat:
ik ben opzoek naar een 'lied' dat ee oude klasgenoot ooit draaide in de les, het was alleen maar vallend/brekend glas. heel pijnlijk om aan te horen, had iets met de kristalnacht te maken geloof ik (of dat wilde hij met dit nummer laten horen)
iemand?
blondie- heart of glass ??? volgens mij valt daar ook een glas in

edit: niet dus...deze wel?? Fool's Garden - Lemon Tree. Er valt iig een glas
Oud 06-01-2008, 17:02
Verwijderd
alleen maar vallend/brekend glas; iets met kristallnacht

Remy476, houd alsjeblieft de stompzinnige suggesties achterwege...?

John Zorn - Never Again
Oud 06-01-2008, 20:41
Verwijderd
Het nummer heb ik, maar ik wil graag de artiest weten, ik ben bang dat het een obscuur myspace nummertje is, maar je weet maar nooit.

Het volledige nummer 'Green Plane':
http://valeriejetaime.free.fr/TEMP/V...EN%20PLANE.mp3
Oud 07-01-2008, 01:06
Verwijderd
ik wil weten wie dit nummer van feist - my moon my man heeft geremixed, eerste lied in het filmpje. IEMAND ENIG IDEE, plz help
Oud 07-01-2008, 17:20
Verwijderd
Boys noize

edit: weet overigens niet zeker of dat ook de remix uit het filmpje is
edit2: volgens mij niet

oh ze hebben twee remixen, misschien is dit de boys noize classic remix. Die heb ik niet.
Oud 07-01-2008, 22:11
Verwijderd
die van boys noize kende ik al ja,
maar ik zal eens kijken dan voor die classic remix.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten