![]() |
|
Verwijderd
|
Als je achter je computers leeft (gemiddeld 11 uur per dag), Linux belangrijker voor je is dan uitgaan, je in je slaap tienen haalde voor wiskunde op school, begon met programmeren toen je een jaar of 10 was, enzovoorts
![]() Al ben ik inmiddels aardig verward, heb nu op mijn 21ste meisjes ontdekt ofzo ![]() ![]() [edit] Ik heb trouwens haast dagelijks mijn ZIP-100 floppy bij me ![]() Laatst gewijzigd op 01-11-2002 om 15:18. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Een nerd is iemand die achter de PC zit en er iets mee kan doen!
K weet het nog als de dag van gisteren. Groep 3. We kregen een PC. Nog een andere jongen in de klas had een PC. Hij maakte wel eens een verjaardagskaart op de PC en ik tikte spreekbeurten op de PC in plaats van met pen op papier schrijven. De hele klas zei dat wij nerds waren omdat wij thuis een PC hadden. De meeste op dit forum zijn ook nerds. De wereld raakt overspoelt met nerds ![]() ![]() Een nerd is op internet meestal te herkennen. De een gebruikt 1337-744| en de ander gebruikt BrEeZaHletters maar het zijn beide nerds. De een schrijft z'n eigen OS en de ander komt niet verder dan een brief in Word. De gemiddelde nerd zit wel eens te chatten en te posten op een forum zoals deze Dus bijdeze: iedereen op dit forum is nerd ![]()
|
een jongen uit mijn klas kleedt zich heel normaal, niet overdreven slungelig of irritant hip, maar sociaal is hij echt onderontwikkeld.
hij kan geen goed contact maken met de rest, heeft bepaalde standaard-leuzen (als verdediging tegen nare opmerkingen) die naar mijn mening van geen meter helpen. ook heeft ie bepaalde verwijfde trekjes (vroeger veel met meisjes opgetrokken zegt hij) en heeft ook n btje een raar (lees: irritant stemmetje) hij is dus van buiten niet echt een nerd, maar vanbinnen....... nerd 4 life ![]() kuzz, K.G. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik vind een nerd iemand die :
- zich met heel andere dingen bezighoudt dan andere mensen. - Hij weet bijvoorbeeld ontzettend veel van computers,kan over niks anders praten dan computers - of hij is bijvoorbeeld gefreakt van het kweken van rare beestjes in zijn kamer. - Uitgaan, uiterlijke verzorging en meisjes en sociale contacten komen onder aan zijn secundaire behoeftes - Als je het woord meisje zegt dan begint hij spontaan in het Latijns de 'van vrouwelijke aap tot mens' evolutie op te brabbelen. - Als hij wel sociale contacten heeft zijn dat mensen met de zelfde vreemde intresses - Verder praten ze ook door hun neus ![]() - Als ze lachen dan gniffelen en knorren ze
|
![]() |
OMG..die foto..the horror
![]() Mijn defenitie van een nerd qua uiterlijk: Hoogwater wortelbroek,witte sportsokken hoog opgetrokken,strak vast gesnoerde scapino-sportschoenen,Grijze met paarse joggingtrui,zo'n windjack met reclame erop van het bedrijf van zn vader,te grote vierkante tas,bril met koordje,blond kort rossig haar. Voor de rest vind ik iemand een nerd; -Als hij/zij nooit de deur uitkomt en zich alleen maar bezig houd met een en dezelfde(vaak saaie)hobby...postzegels verzamelen,vogels kijken,munten sparen etc. -Alleen omgaat met mensen met exact dezelfde hobby's en interesses als hem,en zich voor de rest van de mens afzondert. -School zn leven is -Bang is om voor lul gezet te worden door andere mensen en daardoor allemaal rotklusjes opknapt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 01:44. |
![]() |
|
Als je zo'n zijscheidinkje hebt, zo'n glimmend kapseltje
Als je nog met een korte broek loopt als het buiten inmiddels 15 graden onder nul is. Als je altijd foute bloesjes draagt als in: die je opa ook draagt. Als je van die foute bruine opaschoenen aan hebt. Met als toppunt natuurlijk die geweldig mooie grijze sokken die je strak naar boven getrokken hebt ![]() Okey okey... ik weet het, da's wel errug prototype... (als jongen, heb het nog niet over een meisje gehad btw ![]() Maar verder als gedrag: Je brengt minstens 10 uur per dag door op de computer. En dat je dan de gehele tijd doorbrengt op een of andere chatbox waar je je voordoet als een gigantisch mooi persoon. Als je echt heel dullig bent en overal intrapt. Als een iemand ooit iets 'aardigs' tegen je gezegt heeft, waarbij je die persoon dan ook het gehele jaar blijft stalken (en geloof me: dat is NIET leuk) En zo kan ik nog wel even doorgaan... Wat gemeen eigenlijk
|
![]() |
donder wat ziek
![]() Maar ik vind het naar dat nerds direct worden verbonden met computers etc. En dan ze zich slecht verzorgen etc. Ik ben erg gestelt op me pc maar ik heb een vriendin en ik ga uit maar ik breng toch gemiddeld 9 uur achter me pc door op een dag...
|
Gefeliciteerd jongen.
D'r zijn genoeg nerds. Maar dat is slechts jou mening, Die mensen denken vaak net zo over jou. Elk mens zit anders in elkaar. Maar goed, k' geef je wel gelijk hoor. Ik vind het ook nerds.
|
Verwijderd
|
bij mij op school zijn denk ik best veel "nerds". hoe ze eruit zien is hier al vaak beschreven
![]() je hebt de intelligente nerd, die altijd alles weet in de klas en een veel te moeilijk antwoord geeft (maar wel moeilijker met mensen omgaat) en de minder slimme nerd, die er hetzelfde uitziet, maar gewoon omdat het hem niks kan schelen. ik denk dat nerds vaak slim zijn omdat slimme mensen eerder denken "mensen moeten maar naar m'n binnenkant kijken." |
![]() |
|
![]() |
Sommige mensen blijven hier over nerds praten. Ik heb het nog eens opgezocht voor iedereen die het nog steeds niet begrijpt, en vooral voor de meiden die iedereen met een slechte kledingsmaak nerd noemen:
www.vandale.nl nerd (de ~ (m.)) 1 type mens dat vooral technisch ontwikkeld is, en achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
dat ej een nerd bent hoeft echt niet aan je kleding te liggen hoor!! een nerd is gewoon iemand die veel/alles van pc's afweet en daar ook zijn tijd aan besteed, ik zit 9 uur per dag GEMIDDELd achter me pc, en in de weekenden naar lans, dat zijn dus 36 uren onafgebroken achter de pc, ej leeft dan op : bullit
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(vergelijk: een koe is een dier, maar niet alle dieren zijn koeien ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() 1. Op dagen dat ik alleen thuis ben, zit ik zo 15 uur aan de computer en poets ik m'n tanden niet en douche ik niet. 2. Als ik niet echt weg moet scheer ik me niet (soms een week ![]() 3. Ik maak heel wat irritante opmerkingen, ja. ![]() 4. Ehh weinig vrienden, maar dat is omdat ik iets anders heb... 5. Ja, wel een rijk internetleven... ![]() Alleen: ik haat metal-muziek en ik weet absoluut niets van computers behalve hoe je ze gebruikt. Dus wel alle snelkoppelingen, sneltoetsen, ik kan blind typen etc., maar ik weet *niets* van webdesign, html enzo. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beauty & de nerd *oma* | 49 | 07-05-2009 14:27 | |
Lifestyle |
Nerds Pan Am | 199 | 03-02-2005 22:11 | |