Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2002, 15:11
Verwijderd
Als je achter je computers leeft (gemiddeld 11 uur per dag), Linux belangrijker voor je is dan uitgaan, je in je slaap tienen haalde voor wiskunde op school, begon met programmeren toen je een jaar of 10 was, enzovoorts

Al ben ik inmiddels aardig verward, heb nu op mijn 21ste meisjes ontdekt ofzo

[edit]
Ik heb trouwens haast dagelijks mijn ZIP-100 floppy bij me

Laatst gewijzigd op 01-11-2002 om 15:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2002, 15:37
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
******** schreef:
Als je achter je computers leeft (gemiddeld 11 uur per dag), Linux belangrijker voor je is dan uitgaan, je in je slaap tienen haalde voor wiskunde op school, begon met programmeren toen je een jaar of 10 was, enzovoorts

Al ben ik inmiddels aardig verward, heb nu op mijn 21ste meisjes ontdekt ofzo

[edit]
Ik heb trouwens haast dagelijks mijn ZIP-100 floppy bij me
you passed the nerd test
Oud 01-11-2002, 19:14
Kozak
Kozak is offline
Ik was in de UU op de ICT afdeling en het leek net of ik op een afdeling van het ziekenhuis rondliep. Ze hadden allemaal een of andere afwijking, of stuiptrekking. Oogleden die samen zaten te trekken, of ze hadden loop problemen, en ze hadden een vreemd voorhoofd.

En toen ik zei dat Linux kut was, kwamen ze achter me aan .

Op de UT Twente za ik alleen maar relaxte IT'ers, misschien hadden ze de diehard nerds verborgen ofzow.
Oud 01-11-2002, 19:28
Verwijderd
Iemand die zichzelf niet is is een nerd!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 20:05
a new noise
a new noise is offline
emo kids zijn ook nerdy
Oud 06-11-2002, 12:02
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
She-Devil schreef:
ach weet je, ik doe eens stoer, ik stel mijn mening bij. Ik bedenk me ineens dat ik juist VOOR vrijheid van meningsuiting in het algemeen ben, ik ben zelfs lid van Loesje..

Zal even mijn best doen *verspilde moeite* om mijn antwoord zo duidelijk en begrijpelijk mogelijk te maken zodat er niemand overstuur kan raken van verkeerde redeneringen en whatsoever (geen woord weet ik).

IK vind je een nerd als je mij gaat wijzen op dingen die eigenlijk helemaal niet mogen en die slecht voor je zijn. ZOALS je mag niet oversteken bij rood licht! Bier en alcohol en sigaretten zijn slecht voor je! Ik wil niet dat je dronken wordt waar ik bij ben!

Nu ik dit zo neerzet bedenk ik mij een feit dat ik voorheen waarschijnlijk over het hoofd heb gezien (doe maar moeilijk).

Wanneer je teveel zeurt ben je een nerd!

en het rijmt nog ook..

gegroet!
Dat kan ook net zo goed een criticus of provocateur zijn, domme doos.
Oud 06-11-2002, 12:14
Stropdas
Stropdas is offline
Een nerd is iemand die achter de PC zit en er iets mee kan doen!

K weet het nog als de dag van gisteren. Groep 3. We kregen een PC. Nog een andere jongen in de klas had een PC. Hij maakte wel eens een verjaardagskaart op de PC en ik tikte spreekbeurten op de PC in plaats van met pen op papier schrijven. De hele klas zei dat wij nerds waren omdat wij thuis een PC hadden. De meeste op dit forum zijn ook nerds. De wereld raakt overspoelt met nerds Tegenwoordig heb je steeds meer mensen in de ontkenningsfase. Mensen die nerd zijn omdat ze thuis een PC hebben, regelmatig zitten te chatten en al veel meer doen dan ik in groep 3 deed toen ze me een nerd waren. Die gasten lachen je uit als je zegt dat ze nerd zijn. Ooit als ze oud en wijs zijn zullen ze begrijpen wat ik bedoelde

Een nerd is op internet meestal te herkennen. De een gebruikt 1337-744| en de ander gebruikt BrEeZaHletters maar het zijn beide nerds. De een schrijft z'n eigen OS en de ander komt niet verder dan een brief in Word. De gemiddelde nerd zit wel eens te chatten en te posten op een forum zoals deze

Dus bijdeze: iedereen op dit forum is nerd
Oud 06-11-2002, 12:14
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
een jongen uit mijn klas kleedt zich heel normaal, niet overdreven slungelig of irritant hip, maar sociaal is hij echt onderontwikkeld.

hij kan geen goed contact maken met de rest, heeft bepaalde standaard-leuzen (als verdediging tegen nare opmerkingen) die naar mijn mening van geen meter helpen.
ook heeft ie bepaalde verwijfde trekjes (vroeger veel met meisjes opgetrokken zegt hij) en heeft ook n btje een raar (lees: irritant stemmetje)
hij is dus van buiten niet echt een nerd, maar vanbinnen....... nerd 4 life

kuzz, K.G.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 13:05
strafcorner
strafcorner is offline
fleet admiral
Oud 06-11-2002, 13:25
Hukkie
Hukkie is offline
Martin heeft erg leuke foto's van een nerd tijdens Halloween; z'n overdreven hoeveelheid donshaar komt er extra goed uit met die schmink
Oud 06-11-2002, 15:50
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Stropdas schreef:
Een nerd is iemand die achter de PC zit en er iets mee kan doen!

K weet het nog als de dag van gisteren. Groep 3. We kregen een PC. Nog een andere jongen in de klas had een PC. Hij maakte wel eens een verjaardagskaart op de PC en ik tikte spreekbeurten op de PC in plaats van met pen op papier schrijven. De hele klas zei dat wij nerds waren omdat wij thuis een PC hadden. De meeste op dit forum zijn ook nerds. De wereld raakt overspoelt met nerds Tegenwoordig heb je steeds meer mensen in de ontkenningsfase. Mensen die nerd zijn omdat ze thuis een PC hebben, regelmatig zitten te chatten en al veel meer doen dan ik in groep 3 deed toen ze me een nerd waren. Die gasten lachen je uit als je zegt dat ze nerd zijn. Ooit als ze oud en wijs zijn zullen ze begrijpen wat ik bedoelde

Een nerd is op internet meestal te herkennen. De een gebruikt 1337-744| en de ander gebruikt BrEeZaHletters maar het zijn beide nerds. De een schrijft z'n eigen OS en de ander komt niet verder dan een brief in Word. De gemiddelde nerd zit wel eens te chatten en te posten op een forum zoals deze

Dus bijdeze: iedereen op dit forum is nerd
Verwar je Scholieren.com nu niet teveel met je eigen thuishonk?
Oud 06-11-2002, 15:54
Roos
Roos is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Dat kan ook net zo goed een criticus of provocateur zijn, domme doos.
Zeur niet zo, nerd
Oud 06-11-2002, 16:45
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Ik vind een nerd iemand die :
- zich met heel andere dingen bezighoudt dan andere mensen.
- Hij weet bijvoorbeeld ontzettend veel van computers,kan over niks anders praten dan computers
- of hij is bijvoorbeeld gefreakt van het kweken van rare beestjes in zijn kamer.
- Uitgaan, uiterlijke verzorging en meisjes en sociale contacten komen onder aan zijn secundaire behoeftes
- Als je het woord meisje zegt dan begint hij spontaan in het Latijns de 'van vrouwelijke aap tot mens' evolutie op te brabbelen.
- Als hij wel sociale contacten heeft zijn dat mensen met de zelfde vreemde intresses
- Verder praten ze ook door hun neus
- Als ze lachen dan gniffelen en knorren ze
Oud 06-11-2002, 18:37
STP
STP is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Martin heeft erg leuke foto's van een nerd tijdens Halloween; z'n overdreven hoeveelheid donshaar komt er extra goed uit met die schmink
Deze ?

Oud 06-11-2002, 18:52
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
OMG..die foto..the horror

Mijn defenitie van een nerd qua uiterlijk:

Hoogwater wortelbroek,witte sportsokken hoog opgetrokken,strak vast gesnoerde scapino-sportschoenen,Grijze met paarse joggingtrui,zo'n windjack met reclame erop van het bedrijf van zn vader,te grote vierkante tas,bril met koordje,blond kort rossig haar.

Voor de rest vind ik iemand een nerd;
-Als hij/zij nooit de deur uitkomt en zich alleen maar bezig houd met een en dezelfde(vaak saaie)hobby...postzegels verzamelen,vogels kijken,munten sparen etc.
-Alleen omgaat met mensen met exact dezelfde hobby's en interesses als hem,en zich voor de rest van de mens afzondert.
-School zn leven is
-Bang is om voor lul gezet te worden door andere mensen en daardoor allemaal rotklusjes opknapt
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 19:12
SuperS
SuperS is offline
nerd's:

denken dat ze ruig zijn

hebben meestal een te korte broek

witte sokken

een houthakkershemd

en goedkopen gymschoenen (met veters strak gestrikt)

en weten alles precies (denken ze)
Oud 06-11-2002, 20:04
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
rosi schreef:
Zeur niet zo, nerd
Oud 06-11-2002, 20:31
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
rosi schreef:
Zeur niet zo, nerd
Jan Mulder, Jan Marijnissen, Paul de Leeuw en andere critici cq. provocateurs zijn ook nerds?
Oud 07-11-2002, 01:41
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
prototype schreef:
Hoe gaat het met dat bedrijfje? Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat je als 18 jarige, zonder schooldiploma, in aanmerking komt voor programmeer opdrachten. Deze vereissen niet alleen kennis van de taal, maar ook een zekere denkwijze die essentieel is voor het structuur waarop de code in gevormd zal worden. Vakken die je op school krijgt, als wiskunde kunnen hier een belangrijke rol in spelen. Maar hey, voor hetzelfde geld word/ben je de nieuwe Bill Gates .
Het bedrijfje is inmiddels opgeheven, en ik ben teruggegaan naar school, om een papiertje te halen zodat ik wat anders kan doen. Ik werkte 60 uur per week, en heb een burnout gehad. Ook had ik het moeilijk met het feit dat het door de drukke markt een soort freelance-werk is, alleen mét de administratieve rompslomp erbij.. De ene maand had ik dus vet veel geld over, en de volgende kwam ik weer tekort, omdat je geen vast loon hebt. En ik heb een aantal grote klanten gehad, waarvan de meesten tevreden zijn (behalve de laatste, daar zijn wat problemen ontstaan ivm m'n burnout). Ik ben nu teruggegaan naar school om m'n mavo te halen, daarna een jaartje havo te doen, en een HBO richting te doen.

Citaat:
Kwantiteit doet er niet zo echt aan toe, kwaliteit vooral. In hoeverre ben je meester over deze talen? Als je "hello world" met C++/PHP op het scherm kan laten verschijnen betekent nog niet dat je C++ kan, nee, verre van dat. (Vergissing die vaak gemaakt wordt overigens: ik kan php, dat lijkt op C++ dus ik kan C++. Totale bullshit. Probeer het maar eens. Andersom is het overigens wel goed mogelijk.)
Ik ben, in mijn ogen, me redelijk meester over de talen, behalve C++, Access, ASP en ColdFusion. Die stonden dus ook niét op m'n CV, en daar heb ik ook geen serieuze opdrachten in uitgevoerd.

Citaat:
We gaan nog veel dieper op de stof in, met name object orientatie. Daar komt meer bij kijken dan codekloppen. Algoritmes, dus de manier waarop je je gereedschappen gebruikt, dat bepaalt in hoeverre jij goed, snel en efficient kan programmeren. Het blijft dan niet enkel bij 'classe' hantering, waarbij velen niet eens de voordelen hiervan weten, of meestal enkel 1, schonere code, dat echt maar een kleine bijrol is van wat je er daadwerkelijk mee kan. Getuige ook m'n boekenkast, waar 5 C(++) boeken inzitten van elk 500 pagina's (minimaal), waarvan ik pas 2 echt uit heb gelezen/begrepen. Van de 5 boeken gaat enkel 1 over functies, syntax en dat soort codeklop meuk. De andere 4 gaan allemaal over efficientere algoritmes e.d.
Ik heb hier 12 boeken liggen, waarvan 9 meer dan 750 pagina's. 4 heb ik uitgelezen, de rest nog niet. Tegenwoordig liggen ze daar ook alleen maar, ik heb ontdekt dat programmeren eigenlijk niks voor mij is, ik kan niet goed tegen de deadline-stress die erbij komt kijken. En je hebt zeker gelijk, zelfstudie is niet alles, maar met de nodige informatie (ook handig als naslagwerk ) kom je een heel eind.

Citaat:
Overigens mis ik Java in dat lijstje (dan heb ik het niet over javascript), en dat is toch echt een essentiele taal, de lichtere platformonafhankelijke versie van C++ zeg maar. HBO HI studenten leren dit ook als eerste, in hun laatste jaren beginnen ze pas met C++. Zeer essentiele taal bij het begrijpen van codestructuren.
Oh? Tuurlijk is het handig, maar ik heb nooit de bedoeling gehad om in C++ serieus bezig te gaan, en dan is het ook niet vereist.

Citaat:
Wat betreft database, MySQL? Niet bepaalt de meest conforme database wat betreft standaard ANSI SQL, compatibiliteit daar gelaten. Probeer eens een volwassen database als PostgreSQL, dat opent nieuwe deuren . Dan kun je spreken van transacties (ondertussen ook ingevoerd in de nieuwe MySQL) en van Triggers die weer een eigen scripting taal vereisen zoals perl, pgsql e.d. (ja een database kan je programmeren).
het My van MySQL stond niet voor niets tussen haakjes, ik begon me net te verdiepen in de volwassenere databases voor de burnout. MySQL kan natuurlijk niet alles, maar ik ben daar wel mee begonnen, en voor de meeste projecten die ik heb uitgevoerd was het icm php toereikend genoeg.

Citaat:
Nogmaals, ik val je niet aan en ik beweer ook nergens dat je het niet kan of iets in die richting, maar een zichzelfrespecterend programmeer bedrijfje/programmeur zou zulke dingen in acht moeten nemen. Deze talen die ik er specifiek uit heb gehaald worden namelijk ook de universiteit/hogeschool gehanteerd, en daar gaat een moeizame studieperiode aan vooraf. Zelf ben ik al 4 jaar serieus bezig met de taal, waar ik veel steun heb aan mijn broer (laatste jaars student Tech Inf. @ UT).
Met zelf studie kan je ver komen, maar een beetje begleiding kan geen kwaad.
Klopt, 'k ben niet voor niets teruggegaan naar school om terug te gaan naar m'n originele niveau (VWO, advies was Gymnasium) en te gaan doen wat ik verkloot hebt door het idee te hebben dat een opleiding helemaal niet nodig was. En ik snap ook wel dat je me niet aanvalt, maar ik voel me toch een beetje geneigd om m'n positie te verdedigen, zit in m'n natuur denk ik [/B][/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 01:44.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 08:00
Synonym
Synonym is offline
Als je zo'n zijscheidinkje hebt, zo'n glimmend kapseltje
Als je nog met een korte broek loopt als het buiten inmiddels 15 graden onder nul is.
Als je altijd foute bloesjes draagt als in: die je opa ook draagt.
Als je van die foute bruine opaschoenen aan hebt.
Met als toppunt natuurlijk die geweldig mooie grijze sokken die je strak naar boven getrokken hebt
Okey okey... ik weet het, da's wel errug prototype... (als jongen, heb het nog niet over een meisje gehad btw )

Maar verder als gedrag:
Je brengt minstens 10 uur per dag door op de computer. En dat je dan de gehele tijd doorbrengt op een of andere chatbox waar je je voordoet als een gigantisch mooi persoon.
Als je echt heel dullig bent en overal intrapt.
Als een iemand ooit iets 'aardigs' tegen je gezegt heeft, waarbij je die persoon dan ook het gehele jaar blijft stalken (en geloof me: dat is NIET leuk)
En zo kan ik nog wel even doorgaan...

Wat gemeen eigenlijk
Oud 12-01-2003, 15:18
Whippersnapper
Whippersnapper is offline
donder wat ziek

Maar ik vind het naar dat nerds direct worden verbonden met computers etc. En dan ze zich slecht verzorgen etc.
Ik ben erg gestelt op me pc maar ik heb een vriendin en ik ga uit maar ik breng toch gemiddeld 9 uur achter me pc door op een dag...
Oud 12-01-2003, 18:28
Druk ALT+F4
Druk ALT+F4 is offline
Nerds hebben geen leven, dus iedereen op dit forum is gewoon een nerd
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:46
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Gefeliciteerd jongen.

D'r zijn genoeg nerds. Maar dat is slechts jou mening, Die mensen denken vaak net zo over jou. Elk mens zit anders in elkaar. Maar goed, k' geef je wel gelijk hoor. Ik vind het ook nerds.
Oud 13-01-2003, 17:22
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
een nerd is een nerd.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 15:38
kuik
kuik is offline
IK BEN NOU EEN TYPISCH GEVAL VAN EEN NERD... DAT ZEI IEMAND VANDAAG NOG TEGEN MIJ EN DAT MEENDE DIE SERIEUS... best wel triest...
Oud 28-01-2003, 15:55
Verwijderd
bij mij op school zijn denk ik best veel "nerds". hoe ze eruit zien is hier al vaak beschreven daar ben ik het wel mee eens (te korte broek, vaak brilletje, enz).
je hebt de intelligente nerd, die altijd alles weet in de klas en een veel te moeilijk antwoord geeft (maar wel moeilijker met mensen omgaat) en de minder slimme nerd, die er hetzelfde uitziet, maar gewoon omdat het hem niks kan schelen. ik denk dat nerds vaak slim zijn omdat slimme mensen eerder denken "mensen moeten maar naar m'n binnenkant kijken."
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:30
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Sommige mensen blijven hier over nerds praten. Ik heb het nog eens opgezocht voor iedereen die het nog steeds niet begrijpt, en vooral voor de meiden die iedereen met een slechte kledingsmaak nerd noemen:

www.vandale.nl

nerd (de ~ (m.))

1 type mens dat vooral technisch ontwikkeld is, en achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:39
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
InsaneBarbie schreef:
ik denk dat nerds vaak slim zijn omdat slimme mensen eerder denken "mensen moeten maar naar m'n binnenkant kijken."
slim ja, sociaal begaafd nee. ik ken zat slimme mensen die wel door hebben dat uiterlijk wel degelijk toe doet. misschien wat later in hun leven, maarja.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 22:41
digitalbath
digitalbath is offline
dat ej een nerd bent hoeft echt niet aan je kleding te liggen hoor!! een nerd is gewoon iemand die veel/alles van pc's afweet en daar ook zijn tijd aan besteed, ik zit 9 uur per dag GEMIDDELd achter me pc, en in de weekenden naar lans, dat zijn dus 36 uren onafgebroken achter de pc, ej leeft dan op : bullit , maar an mij kan je echt niet zien dan ik ook maar een heel klein beetj pcverslaad ben, mischien alleen als me psion5mx uit me zak versijnt, maarja... dat jullie het ven weten
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 23:08
Verwijderd
Ik ben een nerd.

volgens Britt dan.

Laatst gewijzigd op 30-01-2003 om 23:19.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 23:14
Avelon
Avelon is offline
Britt
Oud 30-01-2003, 23:17
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Avelon schreef:
Britt
Britt, even eerlijk: ben ik een nerd?
Oud 30-01-2003, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef:
Britt
Aangenaam.

Dat was ook droog.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 23:20
Verwijderd
Citaat:
independancy wanted schreef:
Als je op je usericon lijkt wel ja
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 23:29
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
eXo schreef:
Als je op je usericon lijkt wel ja
Oud 31-01-2003, 00:10
Verwijderd
Citaat:
MMM... purple

*is groot simpsons fan*
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 01:05
nps
nps is offline
mensen die beter met hun computer kunnen praten dan met anderen
Oud 31-01-2003, 01:18
Verwijderd
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
mensen die beter met hun computer kunnen praten dan met anderen
Ik praat wel maar ze zeggen niks terug
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 01:19
nps
nps is offline
ze geven iig geen commentaar
Oud 31-01-2003, 01:34
cha0s
cha0s is offline
mensen die op 'n onooglijk tijdstip nog achter de computer zitten...
(en er dan ook nog eens mee praten.)
Oud 31-01-2003, 01:36
Verwijderd
Hehe. w3 n3rdzz r00l
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 01:37
nps
nps is offline
w00t!
Oud 31-01-2003, 07:38
S
S is offline
Citaat:
eXo schreef:
Hehe. w3 n3rdzz r00l
/\/3®Ð 4 £¹f3 .
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 07:41
ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
heey ik ben nerd ja!
wat is jullie probleem?
Oud 31-01-2003, 10:28
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
nee. jij niet. jij bent schattig

(goedzo wouter oh wacht jullie heten beiden zo exo wouter)
Oud 31-01-2003, 19:11
Verwijderd
Zijn mensen die nu nog in foute Aussies en Nike Air Maxies rondlopen, de hele dag zuipen en blowen en foute hardhouse/trance luisteren ook nerds? Of zijn dat dan weer LOSERZ?

En waarom ben je een nerd als je verlegen bent?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:46
Evil creature
Evil creature is offline
Ik heb altijd medelijden met nerds.
Vaak zie je dat ze echt geen leven hebben en weten dat ze nooit een meisje zullen hebben.

Toch fok ik ze bij het leven.
Moeten ze maar chill doen.
Oud 31-01-2003, 19:47
Roos
Roos is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:
En waarom ben je een nerd als je verlegen bent?
Nee niet omdraaien.. Nerds zijn vaak verlegen, omdat ze sociaal zwakbegaafd zijn. Maar niet alle verlegen mensen zijn automatisch nerd..

(vergelijk: een koe is een dier, maar niet alle dieren zijn koeien )
Oud 31-01-2003, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef:
Nee niet omdraaien.. Nerds zijn vaak verlegen, omdat ze sociaal zwakbegaafd zijn. Maar niet alle verlegen mensen zijn automatisch nerd..

(vergelijk: een koe is een dier, maar niet alle dieren zijn koeien )
Hahaha, ja je hebt gelijk!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 12:16
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
stout! schreef:
Is het speciale "feliciteer nare man-topic" op kantine je nog niet genoeg? Nou ja...*zucht* van harte gefeliciteerd nare.

Er zijn natuurlijk verschillende soorten nerds. Ik denk meteen aan een Urkel- of Balkenendenerd, type: Grote bril (liefst met koordje), zijscheiding, hoogwaterbroek, irritante opmerkingen.

Maar de laatste decennia onderscheidt zich een geheel nieuw soort nerd: de "computernerd". Deze nerd herken je vooral aan het totale gebrek aan lichaamsverzorging. Zweetlucht, pluissnorretje/baardje, vet haar, 3 weken in hetzelfde zwarte t-shirt van één of ander metalbandje waar niemand ooit van heeft gehoord. Deze nerd herken je niet aan irritante opmerkingen omdat hij in het dagelijks leven niet in staat is met soortgenoten te communiceren. Op internet echter heeft hij een rijk sociaal leven.

En JA dit zijn ste-rety-pen!!
Auw, die kwam hard aan!

1. Op dagen dat ik alleen thuis ben, zit ik zo 15 uur aan de computer en poets ik m'n tanden niet en douche ik niet.
2. Als ik niet echt weg moet scheer ik me niet (soms een week ).
3. Ik maak heel wat irritante opmerkingen, ja.
4. Ehh weinig vrienden, maar dat is omdat ik iets anders heb...
5. Ja, wel een rijk internetleven...

Alleen: ik haat metal-muziek en ik weet absoluut niets van computers behalve hoe je ze gebruikt. Dus wel alle snelkoppelingen, sneltoetsen, ik kan blind typen etc., maar ik weet *niets* van webdesign, html enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten