Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2007, 17:23
Skilly
Skilly is offline
Here I am this is me, there is nowhere else on earth i rather be.
..
It's a new world it's a new start.
......
Right here in the place where we belong.

Mooie inspirerende zinnen van het lied: Here I am van Bryan Adams.
Eigenlijk moet de 2e zin zijn:
It's a new years, it's a new start.
Ik sluit dit af perfect af.

Dat wilde ik eruit keer wat vrolijks ook hier. ^_^
[filmpje]
Oud 25-12-2007, 19:46
Roosje
Roosje is offline
Jajaja. Ik heb zowaar eerste kerstdag overleefd, we gaan vooruit! Nu nog ff braaf PO geschiedenis <3 doen en dan isset al bijna morgen. <3
Oud 25-12-2007, 21:52
Rob
Rob is offline
Okay, dat was lang niet zo erg.
Morgen nog een dag en dan weer weg naar huis. xD
Oud 25-12-2007, 22:54
Verwijderd
Vandaag was wat beter. Ik heb nog steeds niks nuttigs gedaan, maar iig wel even naar buiten geweest en me niet zo enorm rot gevoeld. En The Sound of Music. <333333333333333
En morgen ga ik met R. naar Madurodam. <33333 Ja, daar heb ik zin in. Hoewel, nu niet, maar het wordt toch wel leuk en fijn. Ik ga eerst maar slapen, want morgen wel op tijd op natuurlijk.
Fijne tweede Kerstdag iedereen. *knuffels*
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 23:08
kroot
kroot is offline
@ sonho: The sound of music is cool!!

Eten overleefd. Heb netjes voorgerecht en soep gegeten, 2e voorgerecht overgeslagen, hoofdgerecht te weinig, en toetje wel. Al met al redelijk.
Nu is er morgen een live radio uitzending vanuit mijn huis, en ik moet piano spelen...daarna naar Breda, maar ik heb geen zin
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 00:23
Verwijderd
vrolijke kerstdagen voor t forum!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 09:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Volgens mijn moeder heb ik het goed gedaan gisteren. In elk geval hebben ze me niet zien huilen. En heb ik redelijk wat gegeten. En verder negeerde iedereen me min of meer zodat ik me voelde als een hopeloos geval waar toch niets meer aan te redden viel. Maar zo bedoelden ze het vast niet.
Vandaag alleen mijn oma hier, dat komt denk ik wel goed.
Oud 26-12-2007, 10:17
coopergirl
coopergirl is offline
To do:
interview uitwerken
douchen
mijzelf kerstig maken
kerst vieren met familie

Ik denk dat ik begin met een douche, aangezien ik al dik 2 uur in mijn slaapshirt door het huis wandel waardoor ik nu onderkoeld ben :')
Oud 26-12-2007, 10:19
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Volgens mijn moeder heb ik het goed gedaan gisteren. In elk geval hebben ze me niet zien huilen. En heb ik redelijk wat gegeten. En verder negeerde iedereen me min of meer zodat ik me voelde als een hopeloos geval waar toch niets meer aan te redden viel. Maar zo bedoelden ze het vast niet.
Vandaag alleen mijn oma hier, dat komt denk ik wel goed.
Is het juist niet vervelend als iedereen je situatie balladen maakt door er over te praten/ misplaatste tips en adviezen te geven? Of bedoel je het anders dan ik het interpreteer?
Oud 26-12-2007, 10:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Is het juist niet vervelend als iedereen je situatie balladen maakt door er over te praten/ misplaatste tips en adviezen te geven? Of bedoel je het anders dan ik het interpreteer?
Nee, ik bedoel het wel ongeveer zo, ik zei toch ook al dat ik dacht dat zij het niet zo bedoelden Dus ik snáp het wel, maar ik voelde me nu alsnog vervelend.
Oud 26-12-2007, 10:26
Roosje
Roosje is offline
Ooh ik heb foto's van mijn kleine babynichtje. <333333 En het is vandaag al woensdag olee! Laat ik mn tas es in gaan pakken.
Oud 26-12-2007, 10:43
Verwijderd
hmmm heeerlijk uitgeslapen vandaag I lovee christmas.
en straks komt mn oma, en das eigenlijk het enige wat we nog aan kerstdoen vandaag. Dus wat dat betreftvind ik het wel chill. Alleen moet keihard leren voor mn komende tentamens waar ik écht geen zin in heb.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 10:52
rare kwast
rare kwast is offline
nou geweldige eerste kerstdag..
boij opa was t veel te druk, moest veel te veel moeite doen om leuk en gezellig te zijn, en ik ben zo moe

daarna bij mn neefjes wezen steengrillen, nou ik kon niet meer.. lachen! ook om de 'leuke' geintjes van je familie
blijven lachen.. toen werden de twee naar bed gedaan kreeg ik buikloop ofzo..
ik ben alleen naar huis vertrokken om kwart voor 9, lopend (10 minuutjes) maar halfverwege was ik al in staat om ergens aan te bellen om te vragen of ik even naar t toilet mocht.. heb huis dan ook net aan gehaald.
gelijk daarna in bed gedoken ouders kwamen 2 uur later thuis, lag al bijna te slapen.
nu net onder de douche vandaan.. rustig dagje vandaag (thank god)
wilde eigelijk nog ff slapen
Oud 26-12-2007, 16:34
Daboman
Daboman is offline
Godver, dat was me een klap zeg. En dat op tweede kerstdag
Oud 26-12-2007, 16:51
Verwijderd
Dit was de leukste kerst in járen
Ik was ontspannen, niet nerveus of bang, dus dit bewijst maar weer eens dat ik terecht ontslagen bij van therapie Oef, ik hoop dat het vanaf nu iedere dag zo zal zijn
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 22:00
darkfairy
darkfairy is offline
vieze klootzak bahbah van je vriend moet je het hebben :@
Oud 27-12-2007, 07:35
Redhair
Redhair is offline
Jezus wat een dagen weer. Zaterdagnacht naar vrienden gegaan, daar veel films gekeken en gehangen en gesnoven. Tussendoor af en toe langs mijn huis gegaan, voor mijn hond of films. Toen ik even thuis kwam was J. er ook, hij zag dat ik speed op had. Tot mijn verbazing reageerde hij heel mild. Zondagavond belde hij en kwam de verwachtte reactie. Ik deed hem pijn, was weer aan het afglijden en bezig om mezelf kapot te maken. Beetje ruzie gehad, mijn humeur was verpest. Ik snap zijn zorgen en dat hij me er op wil wijzen, maar niet op de manier hoe hij doet.
Maandagochtend weer echt naar huis gegaan. In die half-hersendode tijd heb ik ontdekt dat ik die gast die mij zo leuk vindt alleen maar leuk vind en het nooit meer zou worden. Dus minder flirten, minder aantrekken en afstoten. De andere jongen, C., en ik waren nu wat closer. Veel tegen elkaar aangehangen. Gek, we kennen elkaar al jaren vanuit de kraak en drugs wereld, maar zijn pas een paar weken vrienden. Opeens spreken we elkaar elke dag en is het uitzonderlijk als we elkaar een dag niet zien.
Ik voel me helemaal thuis daar. We hebben het pand nog geen drie weken gekraakt maar het voelt zelfs een beetje als mijn pandje. Maar die gasten zijn ook zo relax.

Dinsdag had ik zes uur geslapen na zestig uur wakker zijn, maar ik was niet brak. Bij mijn moeder gebruncht, gehangen en 's avonds gingen we gourmetten. Was heel gezellig, misschien wel de meest ontspannen kerst ooit thuis.
Daarna weer naar die gasten, D. kwam ook nog even.
Zijn vriendin kwam opeens binnenlopen, maar er is niets aan de hand, ze deed normaal. Dat was een opluchting, ik had hem helemaal niet meer gesproken. Zaterdagavond heeft degene die ons betrapte dus niets gezegd. De dinsdag maakte plaats voor de woensdag. Alleen C. en ik waren nog over. Hij deed de eeuwige tekno uit en zette reagge op. We lagen te chillen op een matras, waren vaag en melig. Onze hoofden deelden het enige kussen. De sfeer was super relax. We besloten even een dutje te doen. Lichamen bij elkaar, want er was alleen een eenpersoonsdeken. Hij sloeg zijn arm om me heen. Begon eerst heel voorzichtig met een vinger mijn zij te strelen, later streelde hij mijn hele rug. Ik was heerlijk aan het wegzakken, lang geleden dat ik zo met iemand in slaap ben gevallen. Na vier uurtjes wakker geworen, zijn arm nog om me heen. Hij was ook net wakker. Opgestaan, moest naar huis voor mijn kat.
Alles was nog net zo relax.

Afgelopen avond eerst weer met J. gepraat over mij, hij is er veel te veel mee bezig, maakt zich veel te druk. Tijdens het gesprek deed hij verwarrende dingen, ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet interpeteren. Daarna voor de verandering weer eens naar die lui gegaan, want we zouden gaan feesten. Iedereen had er ontzettend veel zin in, maar het ging niet door. Een paar feestjes waren al snel door de politie ontruimd. We konden het nog op een feestje wagen, maar de kans dat de politie die zou vinden en ontruimen was vrij groot, je hebt geen zin om naar een stad te rijden en halverwege maar weer terug te keren.
Zijn vriendin was er weer bij. Mensen gingen maar slapen of naar huis, zij, C. en ik bleven over. Verveeld, we wisten echt niet wat we moesten doen. Beetje kletsen, beetje plafond staren. We hadden echt zin in feesten.
Zij ging ook maar naar huis. Morgen moet ik even daar heen om iets op te halen. Ben benieuwd hoe dat gaat. Zie ik hem voor het eerst weer, zal wel beladen zijn. Normaal mogelijk doen.
C. ging weer op het matras liggen, ik drentelde wat rond. Nog geen zin om naar huis te gaan, daar heb ik nooit zin in als ik bij hun ben. Dan is het hier thuis opeens akelig stil en ik hou echt van de aanwezigheid van anderen om me heen. Hij viel langzaam in slaap, ik versierde zijn muren, keek ondertussen naar hem. Gek jong. Onverschillige kraker met grote bek, slapend ziet iedereen er schattig uit. Ik had zin om weer bij hem te slapen. Zo simpel, twee mensen tegen elkaar, de ene een arm om de ander heen, slapen. Geen stomme spanningen, geen verwachtingen. Maar ben maar gewoon naar huis gegaan. Mijn dieren waarderen het als ik in mijn eigen bed slaap en als ik weer zou blijven slapen ontstonden er misschien wel verwachtingen.

Goh, kerst is alweer voorbij. Jammer dat we niet gefeest hebben, heb totaal geen kerstgevoel gehad, ook niet bij mijn moeder. Bijna oud en nieuw, wat ik ook met die lui ga vieren, mijn huisgenootje en D. komen ook. Eerst gewoon hier, daarna hopelijk wel feesten.

Ondanks zaterdagavond was het een tof weekend, gelukkig zijn de gevolgen van zaterdavond ook zeer klein. Nu slapen, maar wil niet de hele middag slapen. Zet gewoon een wekker en hoop dat ik er ook wakker van word. Moet veel slaap inhalen, maar ga dan liever vanavond eerder naar bed. Ooee wat heb ik toch een relax leven. Alleen even goed werk zoeken en hopen dat J. niet te veel gaat zeuren over mijn leven.
Oud 27-12-2007, 10:53
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Rare kwast: was jij diegene die die boer meteen moest gaan bellen van Yvon (in de uitzending) of heb ik het nu over de verkeerde boer? Ik vind het trouwens een enorm leuke actie van je!!

OT:
Leuk gourmetten, de hele schoonfamilie ligt plat
Gelukkig heb ik nergens last van.
Moet daar zo nog wel heen omdat ik gister mijn vest heb laten liggen. Ze zouden het komen brengen, maar dat gaat niet in deze staat natuurlijk. Nu ben ik 1,5 uur onderweg, terwijl ze maar 5 minuutjes met de trein hiervandaan wonen. Maarja, ik heb toch niks te doen.

Kerst was wel leuk, eerst bij mijn ouders en toen gister dus naar m'n schoonouders. Ik had alleen gister m'n dag niet zo en was heel stil, maarja. Ze hadden het ook constant over mensen die ik toch niet ken.

Morgen weer naar huis, morgenmiddag werken. En zaterdagochtend en zondagochtend en dan hebben we het voorlopig (helaas) gehad. Op oudejaarsdag ga ik weer naar m'n vriend en dan blijf ik daar voorlopig, tentamen leren enzo.
En vooral niet teveel depri worden van januari (*januari haat na alle gezelligheden van december*)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 10:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jesus, ik bel de huisarts, is mijn eigen huisarts er pas volgende week weer. En de assistent zei dat het totaal niet nodig is voor een pijnlijke moedervlek naar een andere huisarts te gaan, omdat het geen spoed heeft en als die weggehaald moet worden je eigen huisarts dat alleen mag/kan doen of me kan doorverwijzen. Oké... Ik vind het maar raar. Het steekt namelijk nog steeds. Nu heb ik dus voor maandag een afspraak, tjee.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 11:12
rare kwast
rare kwast is offline
grmble..
ik ben echt stom.. ik prik de meest moeilijke vaten aan voor mijn collega maar iemand met super mooie vaten kan ik niet eens prikken..
tsssk (ja ik weet t, tis geen drama maar kan t ff niet hebben)
Oud 27-12-2007, 11:13
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
@ Rare kwast: was jij diegene die die boer meteen moest gaan bellen van Yvon (in de uitzending) of heb ik het nu over de verkeerde boer? Ik vind het trouwens een enorm leuke actie van je!!
nope dat was ik niet.. hij zat vlak daarvoor met mijn brief in zijn handen.. maar tis wel die boer ja
Oud 27-12-2007, 11:15
Nijn*
Nijn* is offline
Kerst was eigenlijk best leuk. Vooral bij de familie was het heel erg gezellig en gisteravond ook, alleen voelde ik me toen niet zo lekker, beetje jammer. Nu is het weer voorbij en moet ik vanavond naar bijles dus moet ik nu wiskunde gaan bestuderen en dat is zo stom.
Opeens weer de gedachtes over school, over therapie, over mijn studie, over later.. En daar word ik gek van, zo onzeker. Gedroomd over therapie, dat ik nog maar eens in de twee weken ging en dat het heel slecht met me ging maar dat ik het niet durfde te zeggen en dat ik ontslagen werd vlak voordat ik zelfmoord wilde plegen, brr. En gisteren gedroomd over mijn diploma-uitreiking, ik geloof nooit dat ik dat ga halen, hoe moet ik ooit mijn VWO-diploma halen, kan ik dat wel? Het is zoveel en zo moeilijk en hmfp, waarom ben ik niet gewoon lekker op de havo gebleven.. En later, jezus later.. Wat moet ik 'later'? Heb nog steeds geen studie in m'n hoofd, durf er niet eens aan te denken, maar hoe kan ik ook? Ik heb nooit verwacht dat ik ooit nog eens eindexamen zou doen, nooit verwacht dat ik ooit ouder dan 17 zou worden, ik dacht altijd dat ik dan al ergens in de goot zou eindigen. Wat doe ik toch met mijn leven? Kan ik niet gewoon normaal met dingen omgaan, zonder al die rare gedachtes, kan ik niet gewoon leven met de dag, zonder teveel na te denken? Wat moet ik met mezelf aan, ik voel me een hopeloos geval.
Stel nou dat ik nooit meer bij die therapie weg durf, dat ik altijd een therapeut nodig heb om het allemaal onder controle te houden, dat ik nooit mijn diploma haal, dat ik nooit op kamers durf, dat ik nooit iets zal bereiken? Ik wil liever mezelf de vernieling in helpen dan kiezen voor het leven dat ik ook kan hebben: gelukkig, zelfstandig, zeker. Dan liever de veilige kant kiezen die ik al zo lang ken, dan maar mezelf kapot maken, altijd depressief blijven, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Wil ik dat echt?
Waarom nou nu deze gedachten, waarom kan ik niet gewoon doorgaan en wel zien waar het uitkomt? Ik voel me vreselijk slecht maar kan er met niemand echt over praten en daar zit precies het probleem. Moet ik het niet gewoon bij mezelf houden, dan maar gek worden in gedachten, ik moet niet altijd alles willen bespreken wat me zorgen baart, toch? Time for a new world, a new life, maar ik durf het niet. Ik KAN het niet, het liefste wil ik nu met een deken over mijn hoofd in bed gaan liggen en pas wakker worden als alles goed is, als ik al een kamer heb, al vrienden heb, al een leuke studie heb, als alles oke is. Jezus, ik word niet goed van mezelf.. waarom doe ik nou zo en wat moet ik nou?
Oud 27-12-2007, 11:18
Yana
Yana is offline
Ik weet niet zo goed wat ik moet luchten. Kerst is voorbij, maar ik heb vandaag nog een derde kerstdag. Leuke cadeautjes gekregen . Eten was vanzelfsprekend een moeilijk iets, maar ik vind dat ik me er toch best goed doorheen geslagen heb. Tussendoor wegen was wél goed, want ik bleek gewoon na de eerste kerstdag een beetje te zijn afgevallen . Des te teleurstellender was het vandaag, maar *relativeer, relativeer*, ik ben niet werkelijk áángekomen, over de hele kerst bekeken. Ik hoor niet tot die 40% van de mensen die 1.5 kilo aankomen tijdens kerst .

Eigenlijk was het maar raar.. kerstdiners die ineens om twee uur 's middags al beginnen ofzo.. waardoor ik effectief gezien maar één maaltijd heb gehad. Nou vulde de chocola de rest van de maaltijden wel op, maar toch he.. Het is maar raar dat "iedereen" met kerst alle ritme en structuur overboord gooit en om twee uur 's middags aan een huuge kerstdiner gaat beginnen. Tja. En tweede kerstdag begonnen we om drie uur, hoezo ritme (maarr, ik heb wel mijn eigen salade meegenomen en daar was ik echt blij om ).

Moet zeggen dat ik het nu wel gehad heb met al dat gedoe en gevreet... maar helaas heb ik vandaag dus nog een vijfde en laatste kerstdiner... *burp* En dan gaan we ook nog uit eten (gourmet), wat heel vervelend is want voor mij als vegetariër bestellen ze dan allemaal dingen apart, wat altijd veel te veel is maar omdat het zo speciaal voor mij is besteld voelt het ook heel lullig om zo weinig te nemen als ik zou willen

Verder..ja.. ik weet het eigenlijk niet. Ik heb het idee dat ik alles best wel in een roes hebt doorgemaakt. Mijn vriend vroeg steeds of ik hem iets wilde vertellen, wat er was..terwijl ik echt het idee had dat ik gewoon normaal meedeed. Ik was ook niet down ofzo, zelfs niet door het eten . Ik heb mezelf ook niet echt de tijd gegund om te voelen.. het was gewoon knop om en doorgaan. Ik heb een beetje als omhulseltje rondgelopen, maar aan de andere kant voelde ik wel écht blijdschap bij de leuke dingetjes die ik kreeg. Ik vind het altijd moeilijk als mensen mij cadeaus geven, en dan ben ik bang dat ik niet genoeg toon hoe leuk ik het vind ofzo.. maar ik vond het dit keer ook gewoon echt geslaagd. Mijn vriend heeft me het mooiste cadeau gegeven, want daar zit een diepere betekenis achter... en dat ga ik altijd bij me dragen .

Vandaag ben ik alleen thuis en ik begon al redelijk eetbuierig, maar ik heb uiteindelijk besloten dat ik de chocola die ik gekregen heb eigenlijk niet eens écht lekker vind en dat ik die ook écht niet op ga eten. Ik ga hem bewaren en vanavond aan mn vriend geven. Geen eetbui, echt niet. Vanavond wordt alweer moeilijk genoeg. En nu ga ik opruimen en stoffen enn heel hard muziek draaien en vergetenvergetenvergeten dat 2007 zo fucked up was en dat ik totaal geen zin heb in oudjaar omdat ik weer eens niet voor mezelf ben opgekomen
Oud 27-12-2007, 11:25
Yana
Yana is offline
@Nijntje: Depressief zijn is veilig, je eigen destructieve wereld is veilig. Maar het is er niet leuk, en dat weet je ook. Wat heb je te verliezen als je het anders gaat doen dan je tot nu toe altijd doet? Waar ben je zo bang voor? Wat denk je dat er gebeurt als je de controle loslaat?

Je piekert teveel... natuurlijk haal jij je vwo wel. Waar haal je het vandaan dat je het niet kunt? Op welke cijfers baseer je dat? Op al die goede cijfers die je hier steeds post? Op alles wat ik van je hoor? Meis, als jíj het al niet haalt dan is de hele wereld naar de verdoemenis. Relativeer! Hang trouwens niet téveel gewicht aan je studiekeuze.. het is belangrijk, maar kies je fout kan je áltijd nog opnieuw kiezen. Weet je hoevaak ik geswitcht ben van wat ik wilde? Lerares, psycholoog, journalist, europarlementariër (oid), wéér journalist... Ik had me al ingeschreven en al toen ik besloot tóch maar iets anders te gaan doen. (En ik ben ook ooit van studie geswitcht omdat ik het niet leuk vond). Misschien zijn van die algemene studies ook wel wat voor jou. Liberal Arts & Sciences of zo?
Oud 27-12-2007, 12:25
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik vind het zo eng. Ik zit als 3 dagen te stressen en nu moet ik nog 3 dagen wachten voordat ik weet wat het is. Ik ben bang..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 13:12
Verwijderd
Ik word helemaal gek hier. Nou gaat t tussen mijn ouders en mij eindelijk de goede kant op, begint mijn zus de arrogante koudhartige bitch uit te hangen. Ik denk eigenlijk dat ze dat altijd wel in zich heeft gehad, maar toen ik jonger was, keek ik tegen haar op. Ze was mijn Grote Zus, dat betekende iets. Als ik er nu op terugkijk heeft ze dat altijd wel gehad. Ik begin nu te zien dat ik ook mijn eigen mening mag hebben, dat ik niet in hoef te binden op het moment dat zij het er niet mee eens is. Dat ik mag zeggen dat ik het kut vind wanneer ze hetzelfde shirt heeft als ik (wat mij natuurlijk veel beter staat). Dat ik mag zeggen dat ze klote reageert als ik hier ga eten met vrienden (wantja, dan is zij niet alleen thuis met haar vriend). Ze begint bijna te janken als ze hoort dat ik de laarzen wil kopen die zij al twee jaar lang wil (ja trut, koop ze dan!). Ze wordt kwaad wanneer ik haar wakker maak omdat ze over een half uurtje moet aan gaan werken (mij best, dan verslaap je je toch?). En ik probeer het keer op keer, ik wil elke keer opnieuw proberen om leuk te doen, om gezellig te doen. En elke keer krijg ik de deksel keihard op mijn neus. Ja rot dan even op ofzo.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan want zo is het nooit geweest en ik had nooit gehdact dat het zo zou worden en nu is het toch zo en ik wil eigenlijk gewoon duisentboos op dr zijn want GODVERDOMME DOE TOCH EENS NORMAAL MAN. Maar dan kijkt ze me aan en zegt: 'Oh.' en draait zich om.

En verder ben ik duisent in de war want het is altijd vriendschapoudersleeftijdafstandgevoelverstandseksschaamte en kan nooit gewoon leuk zijn. Maar ach. We zien wel waar t eindigt, niet?

En verder was gisteravond teringgezellig. Ik ben zo blij met haar! Ik kan helemaal uit mijn dak gaan en ze snapt het en ik kan helemaal stil zijn en ze snapt het en en en en en eallessssssssssssssssssss. Ik heb er een nieuwe vriendin bijhij en dat is tooooooooof!

Edit: Daar hangt dan wel tegenover dat mijn zusje heel leuk is. Ze is 14, en de andere twee hebben vaak het geduld niet om met haar om te gaan, maar ze geniet zo van de aandacht die ze krijgt, zelfs al is het maar even een kwartiertje bij haar op haar kamer komen hangen. Gisteren is ze voor een dag met mijn ouders naar Londen vertrokken, en al mijn vrienden stonden in de keuken. Ik wilde haar wel even veel plezier wensen, en dan met bijbehorende knuffel e.d. (watn dat doen we ). Eerst was het wat onwennig, maar toen ze in de gaten kreeg dat het mij niet zoveel kon boeien, deed ze vrolijk mee. Mijn zussen zijn vaak anders tegen haar wanneer hun vrienden er bij zijn want dan is ze ineens het 'kleine zusje'. Ik vind dat onzin. Want ze is en blijft G. Lekker puh. Mijn mooie rooie zusje

En nou ga ik naar opa en oma want daar ben ik al tè lang niet meer geweest. Kaarsje aansteken enzo.

Laatst gewijzigd op 27-12-2007 om 13:23.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 13:33
Verwijderd
En oh, ik ben van nu tot half 10 vanavond alleen thuis. <3
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 15:09
Verwijderd
Puta, wat heb ik slecht geslapen. raar gedroomd, om 5 uur op mn balkon moest ik staan om de sleutels van de buren in ontvangst te nemen die naar Lima vlogen....kortom: brak. En nu kan ik de week gaan aftellen naar 3 januari wanneer we de uitspraak horen. Verdorie. Zondag maar weer naar de gevangenis.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 15:29
Verwijderd
Beetje laat, maar hopelijk heeft iedereen fijne kerstdagen gehad!
en @ rare kwast: ik kijk geen boer zoekt vrouw, maar vind het wel een leuke actie van je hoor! You never know.

Citaat:
@Nijntje: Depressief zijn is veilig, je eigen destructieve wereld is veilig. Maar het is er niet leuk.
Woh. Zo dit he.

Morgen lekker vrij, leuke dingen doen! Als ik nu even aan de slag ga, tenminste.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 15:38
Yana
Yana is offline
Zoo, ik heb met mijn kerstcadeautjes gespeeld vandaag . Nieuwe trui aan, mooimooimooooi kettinkje van mn vriend om en voor het eerst in mn leven mn haar gestyled.. lol, wie had dat ooit van mij kunnen denken Net gemake-upt en ik voel me zowaar uh.. ja, mooi .

Nou. Hoppa. Het laatste kerstdiner moet ik ook nog wel overleven. Ik heb er in ieder geval honger zat voor, want verder heb ik maar weer wazig gegeten vandaag.
Oud 27-12-2007, 15:42
Meissiej
Meissiej is offline
Ik voel me best goed
Kerst was oké. Op een dip na, maar dat is ook alweer oke.
Enja. Verder moet ik echt weer hard huiswerk gaan maken etc. Ik heb alleen geen zin.
Oud 27-12-2007, 16:40
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Iedere nacht,
Nog net zo bang voor morgen

En dan een stem die in mijn oren brult:eigen schuld
Ben ik te dom?

Mijn kerst was best wel oke,
Nu vind ik het alleen best wel eng hoe Altrecht zo zegt, "eigen verantwoordelijkheid." Dat zeiden ze toen ook altijd. Maar moeten zij dan nooit ingrijpen?
Ik ga vanavond maar vroeg slapen, dan kan er niks gebeuren.

En Kyra loopt zo schattig met een shirtje van mij als prooi in haar bekje, dat is wel superlief. <3
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 17:11
Nijn*
Nijn* is offline
Ik trek dit zo ontzettend slecht. En waar is zij als ik haar nodig heb? Alles spookt door elkaar heen in mijn hoofd en ik weet dat er maar een oplossing is. Ik heb dat verband toch niet voor niets gekocht zeker. Stomme hoer.
Oud 27-12-2007, 17:31
Verwijderd
Ik heb een nieuw tijdverdrijf; puzzelen. Ik ben nu bezig met een van 500 stukje, van Jan van Haasteren (die maakt van die drukke puzzels, waar vanalles op gebeurt). Erg leuk

Ik voel me compleet rustig, ik heb helemaal geen last van gestress of 'dwanggedachten', heel fijn Op tv zag ik een Amerikaanse familie die allemaal ietwat nerveus waren, ze gingen meteen aan de Xanax. Ik ben toch blij dat ik dat nooit gedaan hebt; het einde lijkt me zo snel zoek.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 17:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik heb een nieuw tijdverdrijf; puzzelen. Ik ben nu bezig met een van 500 stukje, van Jan van Haasteren (die maakt van die drukke puzzels, waar vanalles op gebeurt). Erg leuk

Ik voel me compleet rustig, ik heb helemaal geen last van gestress of 'dwanggedachten', heel fijn Op tv zag ik een Amerikaanse familie die allemaal ietwat nerveus waren, ze gingen meteen aan de Xanax. Ik ben toch blij dat ik dat nooit gedaan hebt; het einde lijkt me zo snel zoek.
Ja, daar heb ik er dus ook net een van duizend van gemaakt. Gek is dat, laatst had ik er een van 750 en die was moeilijker dan deze. Juist omdat ze zo druk zijn, het wordt pas echt moeilijk met een sneeuwlandschap van duizend stukjes of zo, denk ik Hm, mijne is dus af, ik wil ook een nieuwe. Misschien toch iets van een foto dan, wel een saaiere afbeelding, maar ook wat moeilijker Wat staat er op die van jou?

OT: Ja. Ik zou vandaag met een vriendin afspreken maar die zei op het laatste moment af en dat vond ik stom, want dan had ik vandaag al naar Utrecht kunnen gaan, maar nu ging dat niet echt meer. Morgen dan maar. Ik ben een beetje verdrietig en piekerig. Maar ik heb wel een heel artikel gelezen en daar ga ik zo nog wat aantekeningen bij maken, zodat ik trots op mezelf kan zijn. En ja, morgen
Oud 27-12-2007, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, daar heb ik er dus ook net een van duizend van gemaakt. Gek is dat, laatst had ik er een van 750 en die was moeilijker dan deze. Juist omdat ze zo druk zijn, het wordt pas echt moeilijk met een sneeuwlandschap van duizend stukjes of zo, denk ik Hm, mijne is dus af, ik wil ook een nieuwe. Misschien toch iets van een foto dan, wel een saaiere afbeelding, maar ook wat moeilijker Wat staat er op die van jou?
Allemaal honden die met elkaar vechten en baasjes die meegesleurd worden en mensen er om heen. Als je het plaatje ziet, is het niet erg grappig of leuk, maar als je de puzzel maakt zie je ineens alle details en wordt het grappig Heel leuk.

Mijn volgende project wordt een 'wasgij' van 1000 stukjes, denk ik. Die lijken me altijd al erg leuk. (De voorkant van de doos is anders dan de puzzel, er staat bv. een man op de voorkant die heel geschrokken kijkt, als je de puzzel maakt dan zie je wat hij ziet. Of je ziet een groep mensen op de doos staan en op de puzzel is er wat tijd verstreken.) Lastig zo zonder voorbeeld, maar toch niet te lastig, want ze zijn ook altijd best druk.

Rustige puzzels vind ik ook leuk (want die zijn moeilijker), maar ik vind nooit echt mooie afbeeldingen... Mijn moeder heeft nog een van een mooi huis, maar dat is meteen 5000 stukjes, beetje overdreven (En het past niet op m'n puzzelmat )

Nu ga ik maar weer braaf verder, ik heb er een glas wijn bij gepakt
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 17:51
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik heb gisteren het boekje doorgebladerd dus ik weet nu precies welke je bedoelt En het zijn vaak juist de details die het zo grappig maken Zo'n wasgij puzzel heb ik nog nooit gemaakt, lijkt me ook wel leuk
Oud 27-12-2007, 18:20
Verwijderd
Ik weet niet wat ik moet doen. Stomme keuzes altijd.

Misschien kan iemand hier zijn/haar mening geven. Heeft iemand hier ooit in De Wende (Eindhoven) gezeten? Maakt niet uit in welke groep.
Ik hoor t graag, via PM t liefst want hier kijk ik niet altijd.
Thnx vast.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 18:26
Verwijderd
Ik vind het lekker want ik ben alleen thuis, al de hele middag en ik ben vanmiddag naa oma geweest. Iets wat ik de hele kerst al wilde doen. Een tante ging mee. Ze woont op de weg ernaar toe en ze zei gisteren al dat ik lang kon komen. Dat was lekker want ze wist me uit mijn dup te halen zonder echt iets bijzonders te doen. En elke keer dat ik bij oma kom, realiseer ik me dat ze echt heel bijzonder was en dat ik haar mis. Mja. Doe je niks aan.
Maarrrrr net gegeten (lekkerrrr) en nu voor de tv. Vanavond melige film kijken ofzo. Maar eerst verse ananas (L)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 18:33
Pruts0r
Pruts0r is offline
Eindelijk weer eens een kerst zonder al te veel stress, die ook nog eens best gezellig was!
Oud 27-12-2007, 18:35
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik hoop dat iedereen een fijne Kerst heeft gehad

Sinds vrijdag helemaal niks gedaan. Een beetje gelezen, verder niet zoveel. Nu vind ik het stom van mezelf dat ik niet eerder ben begonnen met leren. Maar ach, ik ben nu wel uitgerust en ik heb in principe nog tijd genoeg.
Vandaag schoot het niet zo op. Alleen thema 1 gedaan (van de 7) en het eerste thema stelt eigenlijk niks voor. Ik wilde er eigenlijk twee per dag doen, maar ik heb nu geen zin meer. Ik stop nu maar, dan begin ik morgen eerder met leren dan vandaag. Thema 2 had ik eerst al heel goed gedaan, dus dat is een kwestie van herhalen. Dan nu even opruimen en dan morgen harder leren dan vandaag. Ik ben rustig begonnen, morgen ga ik heel hard leren. Die stof is moeilijker, dan dwaal ik ook niet zo snel af.
Ik hoop dat ik het red. In ieder geval tot en met thema 6, dan heb ik zoveel meer gedaan dan vorige keer. Ik heb toen heel veel niet kunnen leren.
Als ik verder kom wordt het moeilijker en kost het meer tijd, dus morgen wil ik thema 2 en 3 doen. Maar als ik verder kom heb ik de stof ook nooit eerder goed geleerd, dus dan kan ik weer samenvatten en dan leer ik veel beter.

Nu gewoon rustig even opruimen en niks doen, dan heb ik morgen energie om heel hard te leren. Het gaat wel lukken
Oud 27-12-2007, 19:00
moon
moon is offline
verliefd op de verkeerde persoon *zucht*
Oud 27-12-2007, 19:37
Redhair
Redhair is offline
Ik probeer steeds een bericht te typen maar er lopen constant vrienden binnen, die bij een huisgenoot op bezoek zijn en even hoi willen zeggen.
Hij was er ook, kwam even shit brengen wat ik van zijn vriendin zou kopen. Er is helemaal niets over zaterdag gezegd. Vermoed die vriend niets, of vindt hij dat het zijn zaken niet zijn dus begint hij er gewoon niet over? Zal wel het laatste zijn, anders is hij wel heel dom, na wat hij gezien heeft.
Vraag me af wat er nu gaat gebeuren. Ik vind dat we er gewoon mee moeten stoppen, we hebben echt geluk gehad, maar als we doorgaan komt het een keer uit, worden we nog eens betrapt en dan barst de bom. Maar het is echt een gevoel en verstand kwestie. Ik zeg wel tegen mezelf dat het moet stoppen, we zeiden steeds tegen elkaar dat het slecht was en het niet kon, maar we gingen steeds door. Net zoende hij me gewoon weer. Ik houd hem dan echt niet tegen, daar ben ik veel te zwak voor. Ik zei een tijdje geleden al tegen hem dat hij drugs is. Je weet dat je er niets mee opschiet, dat je er niets mee bereikt, dat je mensen verschrikkelijk pijn kan doen, maar toch houd je er niet mee op, blijf je terug komen, het opzoeken. Hij beaamde het. Wij zijn elkaars drugs.
Nu maar weer afwachten wat er gebeurd. Ik heb net niet gevraagd hoe hij verder wil, of hij nog verder wil. Ik merk het wel, ik wacht wel weer af. Stomme slet.
Oud 27-12-2007, 19:39
Neko*
Neko* is offline
Kerst was weer.. kerst. En meer valt er niet echt over te zeggen. Heb weer last van nachtmerries en op de een of andere manier ben ik heel gestresst en alle spieren staan bijna continu op spanning. naja, gaat vanzelf wel weer over.
Oud 27-12-2007, 20:56
Verwijderd
heeft iemand toevallig mijn stem voorbij zien komen ik heb niet gefeest, nix enkel beetje huishoudelijke thuishulp werk gedaan

Kerst was oke, ik had alleen geen kerstgevoel

zal ik trouwens mn theorie basis-a of basis-b gaan doen. a lijkt me leuker, maar met b kan ik (later) meer.. hmm, lastig
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 22:30
Verwijderd
spam En dat zonder werkelijk iets te melden te hebben.

Net THe Phantom of the Opera gekeken. Ik kan me elke keer opnieuw helemaal verliezen in dat soort films, van die kostuumdrama's/musicals. Heerlijk vind ik het want met thee, warme chocomel, een deken en zonder ouders zijn films altijd nog beter!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 22:52
Roosje
Roosje is offline
Whoehoehoeh, het is ook echt teh goed hier. <3 Nu kan ik m tenminste langer dan twee nachtjes + twee dagen zien, gaaf is dat. Ennn het is wel een beetje kut voor mijn dagnachtritme maar goed dat moet dan maar, wat maakt het allemaal ook uit. <33
Oud 28-12-2007, 01:46
Verwijderd
zucht.
mijn pijngrens ligt echt vresleijk hoog. het is raar als je van de trap valt, je ziet je enkel dubbelgaan, en je voelt niks
ik wil zograag iets voelen, ipv de jeuk.

*knuffel voor darkfairy*
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 09:27
Missy
Missy is offline
Het jaar loopt ten einde, maar het lijkt of bij mij nu alles misgaat. Ruzie met mijn ouders. Mijn vader, zoals gewoonlijk. Die man heeft soms gewoon het vermogen niet tot snappen. Als ik iets kwijt wil aan hem, heeft hij nognees de behoefte om te luisteren. Een goed vriendinnetje, ingelijks. Klote school, klote ouders.
En ik dender maar door. Ik ben bang dat de bom eerdaags echt is gaat barsten tussen mijn ouders en mij.
En ja - zoals vanzelfsprekend - ben ik dan weer de vervelende puber.
Oud 28-12-2007, 10:25
Redhair
Redhair is offline
Vanavond en vannacht was die vriend waar N. bij slaapt bij mij. We waren met nog wat andere mensen aan het ouwehoeren, over jongens. Opeens zei hij dat ik N. toch had. Ik schrok, helemaal omdat hij het zei in bijzijn van anderen. Probeerde niets te laten merken, zei dat hij toch al een vriendin had. "Je lag wel samen op zijn bed". D., die ervan weet, en ik keken elkaar geschrokken aan. Iemand anders ging weer verder met het ouwehoeren, die vriend zei er verder niets meer over. Ik snap het niet. Waarom is hij er helemaal niet over begonnen bij N.? Waarom doet hij dat nu zo, begint hij er niet gewoon over als we alleen zijn?
Toen we vanochtend alleen waren, wilde ik zo graag weten wat hij wilde zeggen, wat hij denkt, hoe hij het vond toen hij ons zaterdag zag. Maar ik hield mijn mond, het zou echt dom zijn geweest om erover te beginnen.
Hij ging rond half tien weg. Drie kwartier later smste N., of ik nog wakker en alleen was. Hij kwam langs, ik vertelde wat die vriend had gezegd. Heb gezegd dat dit niet meer kon, dat hij echt een keuze moet maken. Zie haar de laatste tijd best vaak en elke keer ben ik bang dat ze iets weet. Hij weet het, is zelf ook vaak bang, maar vindt het zo moeilijk om het uit te maken. Ik vroeg of hij hier dan gelukkig van werd.
Ik moet gewoon een keuze maken, ik moet hem laten weten dat ik hem niet meer kan zien zolang hij niets doet. Maar dat doe ik niet, want we zijn elkaars drugs.
Zwakkelingen.

En godverdomme, ik wou vannacht slaap inhalen maar dat is ook al niet gelukt.
Reageren

Regels voor berichten