Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
missy, pm.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dien een officieel verzoek tot heropening in en ga bij afwijzing in cassatie bij M@rco. ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Verwijderd
|
maar die sire spotjes trouwens, die werkten volgens mij voornamelijk omdat ze echt goor, grof en schokkend waren. ik weet niet of mildere campagnes hetzelfde positieve effect hebben. hiermee bereik je idd mensen die niet zo zorgvuldig zijn, maar echt de rotjochies die schrikken er niet van. die gaan pas nadenken als ze fotoos en filmpjes te zien krijgen van mensen zonder vingers/handen/ogen etc
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik moest kijken ook toen er al 2 meisjes gingen huilen. Het ging over een jongetje en die had vuurwerk gekregen voor zijn verjaardag, dus hij mocht het zelf afsteken en toen ging het fout en was er bloed en bah en die vader had niet goed opgelet ofzo en het jongetje iets fout gedaan en toen had hij geen armen meer en dat zag je allemaal!! Ik vind het schandalig dat ze dat aan kinderen laten zien!
|
Geen vuurwerk, wel een voorlichtingscampagne (overwegen) die als vrij grof werd bestempeld in Groot-Brittanië, maar waar het effect zeer groot was: http://www.youtube.com/watch?v=31UY5_2ggqQ
![]() ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Vandaag met autorijden, ik vroeg aan mijn instructeur of hij nog wat ging doen met oud en nieuw.
(Even zonder mijn toevoegingen, wordt anders een lang stukje en is zonder ook te volgen.) 'Nah, meteen naar bed na 12en... Ja vroeger stak ik wel af ja, maar inderdaad meer bij vrienden staan kijken, hoef je zelf niet te kopen!! ... Ja, zo'n vriend had ik ook ja. Beetje een crimineel. Die had op een gegeven moment ook vuurwerk, wat hij afstak. Maar dat ging niet helemaal goed en toen was hij z'n hele hand kwijt. Ja, zijn hele hand, en inderdaad dat bloed spoot eruit. Ja, daar stond ik bij ja. Maar goed, toen hij dat zag pakte hij uit zijn binnenzak een pistool en schoot zichzelf door zijn hoofd. ... Nee dat is echt gebeurd! Echt waar! Stond in de krant, had het ook zelf gezien. Ja, later hoor je dan verhalen dat hij nooit gehandicapt zou willen zijn. Hij zat ook aan de harddrugs enzo. ... Ja en het scheen dus dat hij in plaats van het vuurwerk zijn aansteker weg had gegooid.' Ik heb geen saaie rijlessen. OT: Ik denk niet dat het invloed heeft en vind dat ze dat geld beter in het onderwijs ofzo kunnen investeren. Want het zijn over het algemeen toch alleen de randebielen die vuurwerkslachtoffer worden. Of het zijn slachtoffers van diezelfde debielen. En door het verbeterde onderwijs heb je minder debielen.
|
Het zal niet zinloos zijn, maar je kunt volgens mij aan de cijfers niet perse zien of het effect heeft, het feit dat er minder of juist meer slachtoffers zijn kan aan zoveel zaken liggen.
|
Je zou deze maar naar je toegeschoten krijgen zeg. ![]() Ik weet niet of jullie hem zien, maar hier de link(ik kan hem niet bekijken namelijk): http://nl.youtube.com/watch?v=DPlWMhwMY5Y
||
Citaat:
Als die spotjes er niet waren geweest, dan hadden we uiteraard wel geweten dat het niet risicoloos is, maar hadden we er veel minder bij stil gestaan. Opmerkingen als 'voorzichtig met je vingers!' die we elkaar lachwekkend toeroepen, komen volgens mij wel door een toenemend besef van de gevaren als gevolg van de spotjes.
|
|
|