Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2007, 12:06
Verwijderd
Hij moet beter worden, want ik wil m zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2007, 12:59
Verwijderd
Zo'n verschrikkelijke droom gehad vanacht; Ik kwam beneden en daar zat al mijn familie, de begravenis van hem te bespreken. Hij was blijkbaar dood, maar ik kan me niet meer herinneren waardoor of wanneer. Ik zag al die blikken van iedereen en ik snapte er maar niets van. Totdat het tot me doordrong. Ik ben ik de armen van mijn vader ingestort en ben echt in hysterisch huilen uitgebarsten. Kon niet overeind blijven staan, kon niet stil blijven liggen, wilde gillen maar kreeg geen adem en had ontzettend veel pijn. Ik had echt serieus het gevoel dat ik volledig aan het doordraaien was, trok het echt niet. En het was zo vreselijk echt en ik kon de pijn echt voelen. Ik verwachtte ieder moment een dokter die me plat zou komen spuiten. En eigenlijk hoopte ik daar ook op want het voelde allemaal vreselijk.
Blijkbaar huilde ik dus in mijn slaap want hij maakte me gelukkig wakker. Duurt wel lang voordat dat gevoel weg was. Toen hij wilde gaan douchen wilde ik dat eerst niet hebben, blijf maar lekker nog even in de buurt.

Bah, rotdroom.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 15:28
Verwijderd
Oooh ik leer het ook nóóit! En nou kan ik dus weer gaan zitten wachten tot ik iets van hem hoor... never gonna happen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 16:02
Roosje
Roosje is offline
Hee Nala, rot is dat hè? Ik heb ook af en toe dat soort dromen.. mn dag ligt dan altijd helemaal overhoop. -_- Nja, (}) iig!
Oud 28-12-2007, 17:30
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ik heb een beetje het gevoel dat er weer een relationeel gebied aan zit te komen. Ik doe het wel allemaal rustig aan, na al het gelazer met mijn ex. Maar het voelt goed iig.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 20:01
Verwijderd
hij heeft m'n chocoladeletter Y opgegeten en die krijg ik NOOIT, en dat vond ik helemaal niet leuk. gelukkig heeft hij speciaal voor mij ranja in huis gehaald. het gaat dus prima
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 20:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat echt super

Afgelopen anderhalve week samen geweest met mijn vriend en we hebben laten zien dat we ook allebei samen een heel huishouden kunnen runnen en samen kunnen zijn en toch ons eigen ding kunnen doen en het is gewoon heerlijk om zoveel samen te zijn en er zijn ook zoveel mensen die ons samen zien en ik houd gewoon heel veel van hem >3

Nu is ie weg en zie ik hem maandag pas weer en dat lijkt nu heel lang terwijl het eigenlijk is zoals normaal
Oud 28-12-2007, 20:21
Verwijderd
@ Noodles; ook gecondoleerd!

OT: Bahbahbah! Ik hou er niet van om op het laatste moment afgescheept te worden. En zeker niet door hen, had hen wel hoger ingeschat als dit. Bah!
En verder denk ik dat mijn vriend af en toe niet door heeft wat er allemaal in mij omgaat, en hoevaak ik het ook uitleg en probeer te vertellen, het blijft pijn doen. Even een dipje dus...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 20:37
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
óehh ik heb zondag een afspraakje in 't jongeren-centrum waar híj de sleutel van heeft, en er komen geen anderen ^^ yeaheah! ik ben benieuwd of 't gezellig word
Oud 28-12-2007, 21:03
Verwijderd
Ik heb het idee dat ik moeilijk doe, maar hij zegt dat het niet zo is <3. Het moet maar snel zondag zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 22:11
stout!
stout! is offline
Krijg niet alles bijgelezen maar ben heel gelukkig op t moment. Alle gewone dingetjes, t vanzelfsprekende samen zijn. Ik vind hem zo lief en hij mij ook.
Net met vriendinnetjes gegeten en love actually gekeken. Zij gingen nog op stap maar heb een beetje keelpijn/niet zo lekker en zal al in joggingbroek dus ga lekker zo in bed nog een boek lezen denk ik, had niet echt zin om nog door te gaan. Voel me wel een beetje saai maar tis niet anders.
Oud 28-12-2007, 22:20
Neko*
Neko* is offline
De meeting was heel erg tof! Maar ik hoor net dat mijn opa in via de eerste hulp in 't ziekenhuis is gekomen, en dat m'n mams daar al vanaf half 9 is, en nu pas naar huis komt. Gaat niet goed met hem, al tijden niet. Hij is heel oud geworden, en oma ook. Maar het moet goedkomen! Moet gewoon!
Oud 28-12-2007, 22:31
Rob
Rob is offline
Citaat:
De meeting was heel erg tof! Maar ik hoor net dat mijn opa in via de eerste hulp in 't ziekenhuis is gekomen, en dat m'n mams daar al vanaf half 9 is, en nu pas naar huis komt. Gaat niet goed met hem, al tijden niet. Hij is heel oud geworden, en oma ook. Maar het moet goedkomen! Moet gewoon!
Bah, da's wel heel kut thuiskomen. *knuffel* Sterkte daarmee!
Oud 28-12-2007, 22:47
Verwijderd
Waarom is die jongen niet gewoon een ongelofelijke klootzak dan was ik van alles af. Of heel lelijk. Of veel te jong. Of woonachtig aan de andere kant van het land. Nee, hij is lief en aardig en dropdeadgorgeous en hij woont vijf minuten verderop, is oud zat en zó'n leuk gezeldschap. Goed voornemen voor het nieuwe jaar, geen misbruik maken van. Want het is zó makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 00:10
Verwijderd
Hele leuke avond gehad met een vriendinnetje. Ze had zelf zijn berichtjes ook al gelezen en begreep er net als ik helemaal niks van.

En dan kom ik thuis, heb ik eindelijk iets terug, maar wat?! Vanaf 1-1 is het echt afgelopen met dat vage gedoe, liefst nog eerder
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 00:31
Verwijderd
Thx voor de condoléances.

Crematieplechtigheid van mn opa was wel een mooie afsluiter. Trouwens wel heel bijzonder: opa's beste vriend en collega (met wie hij 20 jaar heeft gepartnerd bij de politie, en praktisch even oud is), lag tijdens opa's overlijden zelf ook in het ziekenhuis (in coma) en is Tweede Kerstdag (3 dagen later) overleden De symboliek -samen leven, samen sterven- druipt er vanaf.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 09:49
Qimm
Qimm is offline
En weer veilig terug, oh ons eigen bedje is toch eigenlijk wel het allerbeste! En met álles wat mis is gelopen deze vakantie blijkt maar weer hoe fantastisch en sterk wij samen zijn!! Wij kunnen gewoon alles, álles aan!

Maar de vakantie zelf was echt helemaal überfantastisch!!
Oud 29-12-2007, 11:16
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Afgelopen woensdag een lekker ding leren kennen en vanavond stappen met haar en een paar andere bekenden
Oud 29-12-2007, 12:32
Lilium
Lilium is offline
Ik verheug me op morgenavond, want dan zie ik hem weer. En hij blijft wel twee nachtjes slapen.
Oud 29-12-2007, 15:36
ST*R
ST*R is offline
Kerst was leuk! En mn gevoel is in de war, maarja wanneer niet En tja die ene jongen, hij is zoo mannelijk, heerlijk. Maarja ik ben die tegenstrijdige signalen nogal zat.. dus ik ga wel minder aan hem denken, hij is het niet waard.
Ow en vanavond zie ik mn beste vriendinnen weer! Al zal t wel een beetje drama worden door dat ene, maargoed
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 16:22
Verwijderd
ik ben echt heel vies en ziek (buikgriep) en hij zorgt zo lief voor me! Hij was eerst ziek, toen ging ik voor hem zorgen en nou zat ik mijn hele maaginhoud in het toilet te deponeren en kwam hij achter me zitten, sloeg zijn armen om me heen en zei dat hij van me hield.. de rare!!! Ja, hij is lief voor me
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 17:52
metallica
metallica is offline
Citaat:
Dat is idd heel rot thuiskomen. Hoe is het nu inmiddels met hem, is het alweer wat beter? Sterkte iig en ik hoop ook dat t goed komt, *knuf*
Oud 29-12-2007, 18:18
metallica
metallica is offline
"De tijd heelt niet alle wonden, de tijd scheurt wonden open, zorgt voor vergiftigingen en ontstekingen. De dood maakt misschien een einde aan alle pijn, de tijd laat dat na." Arnold Grunberg - Tirza

Damn, dit is zo'n mooie omschrijving van de afgelopen maanden en het zorgt voor het besef dat ik toch niet helemaal vreemd ben
Oud 29-12-2007, 19:40
Verwijderd
Citaat:
ik ben echt heel vies en ziek (buikgriep) en hij zorgt zo lief voor me! Hij was eerst ziek, toen ging ik voor hem zorgen en nou zat ik mijn hele maaginhoud in het toilet te deponeren en kwam hij achter me zitten, sloeg zijn armen om me heen en zei dat hij van me hield.. de rare!!! Ja, hij is lief voor me
daar moet ik nou echt niet aan denken, als ik overgeef is dat iets waar ik mn vriend niet bij nodig heb, en niet eens bij wil hebben .
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 19:46
Neko*
Neko* is offline
Toch nog vriendlief even zien voor oud&nieuw, want door redelijk onhandige acties van bepaalde personen werden onze plannen in de war geschopt. Nu zit hij in Elst met oud&nieuw, en ben ik thuis. Mijn mams gezelschap houden, en misschien dat er nog vrienden langskomen. Wordt vast nog wel leuk.

Laatst beste vriendinnetje gesmst, maar nog steeds geen bericht terug. Maak me zorgen, en voel me lullig dat ik niet al veel eerder langs ben gegaan, maar pff. Zo druk.

@metallica + Rob; Dankjulliewel. Het gaat ondertussen wel weer wat beter met hem. En misschien dat het nu eindelijk zover komt dat mijn oma inziet dat dagverpleging voor haar toch niet zo'n slecht idee zou zijn.. Dan zou er toch nog iets goeds uit voort komen. Nu maar hopen dat opa voor oud&nieuw weer 't ziekenhuis uit is, maar zoals het er nu uit ziet komt dat best goed.
Oud 29-12-2007, 19:52
Verwijderd
Familiegebied is stom, elke keer word ik weer afgetikt, bekijk het maar. Vriendjesgebied is daarentegen heel leuk, hij is geweldig < 3
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 20:00
Verwijderd
Citaat:
daar moet ik nou echt niet aan denken, als ik overgeef is dat iets waar ik mn vriend niet bij nodig heb, en niet eens bij wil hebben .
Als ik "gewoon" moest overgeven ik ook niet, maar dit was echt niet leuk meer.. Het was ieder half uur, ik kon bijna niet meer stoppen en zelfs geen slokje water binnen houden. Ik werd telkens weer wakker omdat ik weer moest en heb in een paar uur tijd een keer of 10 over moeten geven denk ik.. Ik had zoveel pijn, was doodsbang en tegen het flauwvallen aan, ik had het echt nodig dat hij me geruststelde en overeind hielp en vind het heel bijzonder dat hij dan zo een moment uitkiest om te zeggen dat hij van me houdt, dat zegt voor mij wel iets
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Als ik "gewoon" moest overgeven ik ook niet, maar dit was echt niet leuk meer.. Het was ieder half uur, ik kon bijna niet meer stoppen en zelfs geen slokje water binnen houden. Ik werd telkens weer wakker omdat ik weer moest en heb in een paar uur tijd een keer of 10 over moeten geven denk ik.. Ik had zoveel pijn, was doodsbang en tegen het flauwvallen aan, ik had het echt nodig dat hij me geruststelde en overeind hielp en vind het heel bijzonder dat hij dan zo een moment uitkiest om te zeggen dat hij van me houdt, dat zegt voor mij wel iets
dat is idd wel super lief. Mijn vriend had precies hetzelfde, kon oko echt neits binnenhouden en heeft ook echt de hele nacht lopen overgeven. Was ook doodeng idd, zo ziek. Denk dat er buikgriep heerst ofzo wan zijn moeder en broer en oma hadden ook al precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
dat is idd wel super lief. Mijn vriend had precies hetzelfde, kon oko echt neits binnenhouden en heeft ook echt de hele nacht lopen overgeven. Was ook doodeng idd, zo ziek. Denk dat er buikgriep heerst ofzo wan zijn moeder en broer en oma hadden ook al precies hetzelfde
Ja, het heerst. Mijn vriend had het ook inderdaad, alleen minder heftig. Mijn moeder mailde dat het zelfs in de krant stond! Dus je hebt geluk dat het jou heeft overgeslagen dan!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, het heerst. Mijn vriend had het ook inderdaad, alleen minder heftig. Mijn moeder mailde dat het zelfs in de krant stond! Dus je hebt geluk dat het jou heeft overgeslagen dan!
misschien openbaart het zich nog, heb genoeg contact met hem gehad, en ook op de wc geweest. Maar goed het openbaart zich meestal binnen 24 uur dus dan zou ik het nu onderhand wel moeten hebben, beterschap iig!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 22:42
moon
moon is offline
Ik haal het nooit bij haar. Zij is ook niet volmaakt...maar haar ogen, daar valt hij vast voor.
S. zou toch eens moeten weten hoeveel interesse er voor hem is, hij als vrijgezel. Laatst had hij ook al een nummer van een meisje in een kroeg gehad. Volgensmij is hij zelf volledig blind en heeft hij er geen idee van hoe geliefd hij is. Maar goed ook. En als hij het door krijgt...laat hem dan maar als eerste doorkrijgen dat ik wat voor hem voel.
Oud 29-12-2007, 23:54
Verwijderd
Ik wil een smsje terug. Verdorie, 36 uur is lang genoeg.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 01:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Offtopic: @Nala:
Dat soort dromen zijn echt vreselijk. Ik heb het zelf maar 1 keer meegemaakt, toen het net aan was met die Engelse dude en ik droomde dus dat er iets vreselijks was en hij in het ziekenhuis lag en dat ik hem niet mocht zien van z'n ouders. Het vreemde was dat er toen echt iets met hem gebeurd was (drank+medicijnen, waardoor hij out ging bijna stikte in z'n eigen braaksel) en hij in het ziekenhuis terecht kwam. Heel freaky. Dan is het echt een opluchting om iemands stem weer te horen.

ot:
Ik ben blij dat ik er steeds weer aan wordt herinnerd watvoor lieve vrienden ik heb. M'n beste vriendin stuurt me steeds berichtjes en belooft een leuke vent voor me mee te smokkelen uit Zweden, en een goede vriend was gisteren zo lief om een pokke eind met me door de regen te lopen naar het station, omdat ik nogal teveel gedronken had. Het is met hem ook altijd gezellig en ik voel me nooit stom bij 'm, en daarom waardeer ik 'm des te meer.

Aan de andere kant schaam ik me omdat ik voor andere mensen niet een al te beste vriendin ben. Zo zou ik iemand al in juli bellen, maar heb sindsdien niets meer van me laten horen. Ik heb nog berichten van haar gehad in de trant van 'leef je nog?' maar ik ben een te grote trut om er op te antwoorden. Ik had namelijk steeds sterker het gevoel dat we uit elkaar groeiden, maar zij ziet dat anders. Ik mag 'r nog steeds wel en ze heeft altijd voor me klaar gestaan, waar ik haar dankbaar voor ben, maar de laatste keren dat we bij elkaar waren was het vreemd. Alsof we elkaar niet zoveel meer te vertellen hadden... *zucht* What to do. Binnenkort toch maar wat van me laten horen denk ik.

Laatst gewijzigd op 30-12-2007 om 01:22.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 01:49
WolterB
WolterB is offline
tududud
Oud 30-12-2007, 08:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Details willen we Wolter... anders ondervraag ik Rob wel weer (a)
Oud 30-12-2007, 11:05
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
aaaaah hij is lieeeef! Vrijdag moest ik mee naar vrienden, dat was niet zo bijzonder, maar we gingen vroeg weg en zjn samen lekker tv gaan kijken en toen in samen in slaap gevallen en dat was leuk Gister moest ik van hem mee naar een feestje omdat hij niemand kende, uiteindelijk samen dronken geworden en gedanst en kusjes gegeven en gesocialized. En vandaag naar het Sanadome mijn kerstcadeautje, met overnachting enzo. Heb er zin in
Oud 30-12-2007, 13:17
niña
niña is offline
Ik ben zo blij met 'm <3
Oud 30-12-2007, 13:38
stout!
stout! is offline
Citaat:
Aan de andere kant schaam ik me omdat ik voor andere mensen niet een al te beste vriendin ben. Zo zou ik iemand al in juli bellen, maar heb sindsdien niets meer van me laten horen. Ik heb nog berichten van haar gehad in de trant van 'leef je nog?' maar ik ben een te grote trut om er op te antwoorden. Ik had namelijk steeds sterker het gevoel dat we uit elkaar groeiden, maar zij ziet dat anders. Ik mag 'r nog steeds wel en ze heeft altijd voor me klaar gestaan, waar ik haar dankbaar voor ben, maar de laatste keren dat we bij elkaar waren was het vreemd. Alsof we elkaar niet zoveel meer te vertellen hadden... *zucht* What to do. Binnenkort toch maar wat van me laten horen denk ik.
Aaah dat is echt zo vreselijk, dat heb ik ook een keer gehad met een oude vriendin. Zij stelde nota bene voor om af te spreken en ze zou me die dag nog bellen, nooit meer iets van gehoord. Daarna nog een smsje gestuurd en haar een keer in een algemeen mailtje uitgenodigd voor een feestje, inderdaad ook nog een keer "leef je nog?" gesmst maar nooit meer iets gehoord. En dat is veel kutter dan dat iemand zegt dat je uit elkaar gegroeid bent (wat ik zelf ook wel vond bij ons) omdat je geen respect toont voor het aandeel van de ander in de vrienschap. Ik bedoel dit niet om je af te zeiken, maar om duidelijk te maken dat alles beter en respectvoller is dan helemaal niets meer te laten horen.
Bovendien is het ook voor jezelf relaxter als het niet meer knaagt.
Oud 30-12-2007, 13:46
Verwijderd
eehm ja
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 14:34
Verwijderd
Waarom moet iedereen zich er toch eindeloos tegenaan blijven bemoeien? Net alsof dat hélpt of zo. ''Ja misschien moeten jullie maar gewoon een keertje zoenen''. En dan niet kunnen vertellen (want dan gaat het weer het roddelcirquit in) dat dat al gebeurd is.
En waarom krijg ik nog steeds geen berichtje terug? Ook niet op dat van vanochtend? Misschien krijgt zijn zus éindelijk dr kindje, dat zou iig een goede reden zijn. Of er moet iets anders aan de hand zijn, want dit is niet zijn normale doen. Het meest debiele is nog wel dat ik me er dus druk om maak, waarom o waarom.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 14:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ha, ik heb gewoon een nummer en een emailadres gescoord. En ik ben niet eens wezen stappen
Oud 30-12-2007, 14:57
tuttebel
tuttebel is offline
ik twijfel af en toe; gewoon omdat ik dat doe. en ook omdat ik mijn allereerste vriendje tegenkwam, de enige waar ik het ook langer dan 3 maanden mee heb volgehouden.
maar net zo vaak als ik twijfel bedenk ik me ook zeker dat ik niet bij hem weg wil.
Oud 30-12-2007, 14:58
Verwijderd
Citaat:
En waarom krijg ik nog steeds geen berichtje terug? Ook niet op dat van vanochtend? Misschien krijgt zijn zus éindelijk dr kindje, dat zou iig een goede reden zijn. Of er moet iets anders aan de hand zijn, want dit is niet zijn normale doen. Het meest debiele is nog wel dat ik me er dus druk om maak, waarom o waarom.
Hij is doodziek. Én zijn zus is op weg naar het ziekenhuis. Nou, dat verklaard.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 15:20
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ha, ik heb gewoon een nummer en een emailadres gescoord. En ik ben niet eens wezen stappen
Vertel, vertel
Oud 30-12-2007, 15:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vertel, vertel
Verjaardagsfeestje van mijn vriendin, was erg gezellig! Haha, nog niet veel details, maar die zijn er ook niet
Oud 30-12-2007, 16:06
Verwijderd
Hij's een beetje ziek Maar goed, hopelijk is t morgen weer all better, maar dat komt vast goed.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 16:46
Thee Muts
Thee Muts is offline
Bah, hebben we eindelijk weer eens een paar dagen samen vrij, zijn we allebei ziek(ig)! Op de één of andere manier krijgen we dat wel vaker voor elkaar als we allebei vrij hebben Dus nu zijn we hangerig en niet zo vrolijk en weten we niet of de plannen voor oud&nieuw wel door kunnen gaan en daar baal ik van.

Oh, en vaagheid met de buurvrouw. We hebben sinds een paar maanden een nieuwe buurvrouw en nooit echt contact met haar gehad. Beetje raar figuur is het, als we haar al spraken, had ze altijd wel iets te zeuren. Ze keek ook nooit vrolijk ofzo en zei nooit iets tegen ons. Anyway, we hebben nu al een aantal weken niks meer van haar gezien of gehoord en sinds 2 weken komt er een vieze schimmellucht bij haar vandaan die steeds erger wordt. Geen idee waar zijzelf is en hoe lang ze nog wegblijft, dus vandaag haar huisbaas maar eens gebeld om haar telefoonnummer te vragen, zodat we haar in konden lichten ofzo. Blijkt dat die huisbaas ook geen nummer van haar heeft en ook al tijden niets meer van haar gehoord heeft en ook nogal een vreemd contact met haar had. Nou, lekker dan... Maar goed, hij heeft natuurlijk ook de sleutels van haar, dus zou morgen even een kijkje nemen en ons inlichten over wat hij aangetroffen had...
Oud 30-12-2007, 17:20
Luna
Luna is offline
of anders is even iedereen ziek
Oud 30-12-2007, 17:28
Qimm
Qimm is offline
het heerst geloof ik, hier is iedereen gelukkig nog helemaal gezond

vanavond lekker naar de film.

Oh ik ben zó'n NERD heerlijk.
Oud 30-12-2007, 17:45
Verwijderd