Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom is die jongen niet gewoon een ongelofelijke klootzak dan was ik van alles af. Of heel lelijk. Of veel te jong. Of woonachtig aan de andere kant van het land. Nee, hij is lief en aardig en dropdeadgorgeous en hij woont vijf minuten verderop, is oud zat en zó'n leuk gezeldschap. Goed voornemen voor het nieuwe jaar, geen misbruik maken van. Want het is zó makkelijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Thx voor de condoléances.
Crematieplechtigheid van mn opa was wel een mooie afsluiter. Trouwens wel heel bijzonder: opa's beste vriend en collega (met wie hij 20 jaar heeft gepartnerd bij de politie, en praktisch even oud is), lag tijdens opa's overlijden zelf ook in het ziekenhuis (in coma) en is Tweede Kerstdag (3 dagen later) overleden ![]() |
![]() |
|
En weer veilig terug, oh ons eigen bedje is toch eigenlijk wel het allerbeste! En met álles wat mis is gelopen deze vakantie blijkt maar weer hoe fantastisch en sterk wij samen zijn!! Wij kunnen gewoon alles, álles aan!
Maar de vakantie zelf was echt helemaal überfantastisch!! ![]()
|
Kerst was leuk! En mn gevoel is in de war, maarja wanneer niet
![]() Ow en vanavond zie ik mn beste vriendinnen weer! Al zal t wel een beetje drama worden door dat ene, maargoed ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben echt heel vies en ziek (buikgriep) en hij zorgt zo lief voor me! Hij was eerst ziek, toen ging ik voor hem zorgen en nou zat ik mijn hele maaginhoud in het toilet te deponeren en kwam hij achter me zitten, sloeg zijn armen om me heen en zei dat hij van me hield.. de rare!!! Ja, hij is lief voor me
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
"De tijd heelt niet alle wonden, de tijd scheurt wonden open, zorgt voor vergiftigingen en ontstekingen. De dood maakt misschien een einde aan alle pijn, de tijd laat dat na." Arnold Grunberg - Tirza
Damn, dit is zo'n mooie omschrijving van de afgelopen maanden en het zorgt voor het besef dat ik toch niet helemaal vreemd ben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Toch nog vriendlief even zien voor oud&nieuw, want door redelijk onhandige acties van bepaalde personen werden onze plannen in de war geschopt. Nu zit hij in Elst met oud&nieuw, en ben ik thuis. Mijn mams gezelschap houden, en misschien dat er nog vrienden langskomen. Wordt vast nog wel leuk.
Laatst beste vriendinnetje gesmst, maar nog steeds geen bericht terug. ![]() ![]() @metallica + Rob; Dankjulliewel. Het gaat ondertussen wel weer wat beter met hem. En misschien dat het nu eindelijk zover komt dat mijn oma inziet dat dagverpleging voor haar toch niet zo'n slecht idee zou zijn.. Dan zou er toch nog iets goeds uit voort komen. Nu maar hopen dat opa voor oud&nieuw weer 't ziekenhuis uit is, maar zoals het er nu uit ziet komt dat best goed. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik haal het nooit bij haar. Zij is ook niet volmaakt...maar haar ogen, daar valt hij vast voor.
S. zou toch eens moeten weten hoeveel interesse er voor hem is, hij als vrijgezel. Laatst had hij ook al een nummer van een meisje in een kroeg gehad. Volgensmij is hij zelf volledig blind en heeft hij er geen idee van hoe geliefd hij is. Maar goed ook. En als hij het door krijgt...laat hem dan maar als eerste doorkrijgen dat ik wat voor hem voel. ![]()
|
Offtopic: @Nala:
Dat soort dromen zijn echt vreselijk. Ik heb het zelf maar 1 keer meegemaakt, toen het net aan was met die Engelse dude en ik droomde dus dat er iets vreselijks was en hij in het ziekenhuis lag en dat ik hem niet mocht zien van z'n ouders. Het vreemde was dat er toen echt iets met hem gebeurd was (drank+medicijnen, waardoor hij out ging bijna stikte in z'n eigen braaksel) en hij in het ziekenhuis terecht kwam. Heel freaky. Dan is het echt een opluchting om iemands stem weer te horen. ot: Ik ben blij dat ik er steeds weer aan wordt herinnerd watvoor lieve vrienden ik heb. M'n beste vriendin stuurt me steeds berichtjes en belooft een leuke vent voor me mee te smokkelen uit Zweden, en een goede vriend was gisteren zo lief om een pokke eind met me door de regen te lopen naar het station, omdat ik nogal teveel gedronken had. Het is met hem ook altijd gezellig en ik voel me nooit stom bij 'm, en daarom waardeer ik 'm des te meer. Aan de andere kant schaam ik me omdat ik voor andere mensen niet een al te beste vriendin ben. Zo zou ik iemand al in juli bellen, maar heb sindsdien niets meer van me laten horen. Ik heb nog berichten van haar gehad in de trant van 'leef je nog?' maar ik ben een te grote trut om er op te antwoorden. Ik had namelijk steeds sterker het gevoel dat we uit elkaar groeiden, maar zij ziet dat anders. Ik mag 'r nog steeds wel en ze heeft altijd voor me klaar gestaan, waar ik haar dankbaar voor ben, maar de laatste keren dat we bij elkaar waren was het vreemd. Alsof we elkaar niet zoveel meer te vertellen hadden... *zucht* What to do. Binnenkort toch maar wat van me laten horen denk ik.
Laatst gewijzigd op 30-12-2007 om 01:22. |
![]() |
|
aaaaah hij is lieeeef! Vrijdag moest ik mee naar vrienden, dat was niet zo bijzonder, maar we gingen vroeg weg en zjn samen lekker tv gaan kijken en toen in samen in slaap gevallen en dat was leuk
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Bovendien is het ook voor jezelf relaxter als het niet meer knaagt.
|
Verwijderd
|
Waarom moet iedereen zich er toch eindeloos tegenaan blijven bemoeien? Net alsof dat hélpt of zo. ''Ja misschien moeten jullie maar gewoon een keertje zoenen''. En dan niet kunnen vertellen (want dan gaat het weer het roddelcirquit in) dat dat al gebeurd is.
![]() En waarom krijg ik nog steeds geen berichtje terug? Ook niet op dat van vanochtend? Misschien krijgt zijn zus éindelijk dr kindje, dat zou iig een goede reden zijn. Of er moet iets anders aan de hand zijn, want dit is niet zijn normale doen. Het meest debiele is nog wel dat ik me er dus druk om maak, waarom o waarom. ![]() |
![]() |
|
ik twijfel af en toe; gewoon omdat ik dat doe. en ook omdat ik mijn allereerste vriendje tegenkwam, de enige waar ik het ook langer dan 3 maanden mee heb volgehouden.
maar net zo vaak als ik twijfel bedenk ik me ook zeker dat ik niet bij hem weg wil.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bah, hebben we eindelijk weer eens een paar dagen samen vrij, zijn we allebei ziek(ig)! Op de één of andere manier krijgen we dat wel vaker voor elkaar als we allebei vrij hebben
![]() Oh, en vaagheid met de buurvrouw. We hebben sinds een paar maanden een nieuwe buurvrouw en nooit echt contact met haar gehad. Beetje raar figuur is het, als we haar al spraken, had ze altijd wel iets te zeuren. Ze keek ook nooit vrolijk ofzo en zei nooit iets tegen ons. Anyway, we hebben nu al een aantal weken niks meer van haar gezien of gehoord en sinds 2 weken komt er een vieze schimmellucht bij haar vandaan die steeds erger wordt. Geen idee waar zijzelf is en hoe lang ze nog wegblijft, dus vandaag haar huisbaas maar eens gebeld om haar telefoonnummer te vragen, zodat we haar in konden lichten ofzo. Blijkt dat die huisbaas ook geen nummer van haar heeft en ook al tijden niets meer van haar gehoord heeft en ook nogal een vreemd contact met haar had. Nou, lekker dan... Maar goed, hij heeft natuurlijk ook de sleutels van haar, dus zou morgen even een kijkje nemen en ons inlichten over wat hij aangetroffen had...
|
|