Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2007, 16:05
Verwijderd
Ooh, het gaat goed! Morgen lekker naar Maastricht voor oud en nieuw en dat wordt zó cool, en nu zit ik nog thuis, glas wijn, lekker relaxed. Heerlijk <3 Lang geleden dat mn ouders ook zo ontspannen zijn geweest, dat mocht onderhand wel. Fijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2007, 17:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik heb een keer vier moedervlekken in een keer weg laten halen en had er niet heel veel napijn van. Met een paracetamol is het echt wel goed uit te houden Tip, slik al pijnstillers voor de verdoving helemaal is uitgewerkt.
Oh dat is wel relaxt. Maar ook als 'ie op je kont zit? Ik zie me al spastisch op een stoel zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 20:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Oh dat is wel relaxt. Maar ook als 'ie op je kont zit? Ik zie me al spastisch op een stoel zitten.
Ik had het op m'n buik, op m'n hoofd, op m'n kin en m'n elleboog dus dat is wel anders. Voor zover ik me herinner kon ik er ook wel gewoon op slapen dus ik denk dat je wel gewoon kan zitten. Van die hechtingen kreeg ik pas later echt last (maar toen gingen ze ook ontsteken omdat ze er eigenlijk al te lang inzaten).

Ontopic: Oudejaarsavond wordt toch nog wel leuk want ik ben niet alleen met mijn vriend bij hem thuis maar zijn ouders zijn er toch en zijn opa en oma, oom en tante, neefje en nichtje en zijn beste vriend ook Wel tof
Oud 30-12-2007, 21:19
Verwijderd
Padam padam.
Het wordt wel wat met mij, maar niet heus.
Goed, kerst ben ik doorgekomen en Oud en Nieuw gaat ook nog wel lukken.
Hoop ik. Het was weer leuk.
Ach het komt ook allemaal wel weer goed, maar ik heb het gewoon helemaal niet meer op de feestdagen.
Mn moeder heeft wel een leuke nieuwe vlam, dat is maar goed ook. Alleen verder hebben we elkaar niets meer te bieden. Denk ik. Ik wil niet meer met haar. Ik voel me net een wees.
Does that hurt? That hurts.

How can I go forward when I don't know which way I'm facing?
How can I go forward when I don't know which way to turn?
How can I go forward into something I'm not sure of?

How can I have feeling when I don't know if it's a feeling?
How can I feel something if I just don't know how to feel?
How can I have feelings when my feelings have always been denied?

How can I give love when I don't know what it is I'm giving?
How can I give love when I just don't know how to give?
How can I give love when love is something I ain't never had?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 23:36
Verwijderd
pff, ik voel me nog steeds niet goed. Ben inmiddels wel weer op mijn kamer, bij mijn ouders raakte ik ook een beetje gestresst. Maar, ik weet nog niet hoe lang ik hier blijf, misschien dat ik morgen alweer richting het Zuiden ga, aangezien ik helemaal stijf van schrik sta door de knallen van het vuurwerk dat hier afgestoken wordt (ja, nu al! ***).

Pff, ik weet echt niet wat ik met mijn leven aan moet. Af en toe sta ik op het punt het maar op te geven. Ik kan me nauwelijks ergens toe zetten en dat drijft anderen tot waanzin. Mijn ouders worden ook een beetje moedeloos van mij, en terecht natuurlijk, maar daardoor wordt het niet gezelliger in huis. Nu ben ik weer op mijn kamer, maar hier houd ik het waarschijnlijk ook niet lang vol. Ach, ik zie wel.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 23:54
Verwijderd
Damn, I could not want him more.

Lay down with me, tell me no lies.
Just hold me close, don't patronize - don't patronize me.

I'll close my eyes, then I won't see, the love you don't feel when you're holding me.
Morning will come and I'll do what's right, just give me till then to give up this fight.
And I will give up this fight..
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 08:41
Pruts0r
Pruts0r is offline
Op dit moment, op de klok van mijn laptop nog maar 14 uur en 25 minuten tot het nieuwe jaar. ^^
Ik heb echt gigantisch veel zin in het nieuwe jaar. Ik ben dit jaar heel veel gegroeid en ik heb mezelf weer teruggevonden. De afgelopen jaren waren nogal moeilijk en toen heb ik mezelf nogal weggedrukt voor anderen, omdat ik niet nog meer problemen wilde krijgen.

Nu is dat echter voorbij. Mijn vrienden hebben me in dit jaar, dat toch best wel een moeilijk jaar was, heel veel hulp en steun gegeven als ik het moeilijk had, maar ze hebben me ook veel laten lachen. Ik ben dit jaar ook een stuk minder angstiger geworden voor lichamelijk contact. Als auti had ik het daar lange tijd heel moeilijk mee, zo erg dat ik zelfs nog niet eens iemand echt durfde te knuffelen. Oostenrijk 2 jaar geleden was een kleine uitzondering, met de vakantieflirt, maar toch was ik ook daar nogal bang.

Nu durf ik mensen te knuffelen en bijvoorbeeld een zoen op de wang bij een felicitatie, kan ik ook goed hebben, ook al komt het onverwacht. Qua durven in een relatie ben ik denk ik ook flink vooruit gegaan. Ik heb dit jaar dan wel geen relatie gehad, maar wel een flirt en toen kwam ik erachter wat er op dat gebied echt in me zat.

Dit jaar ben ik ook een stuk opener geworden denk ik. Ik stop mijn problemen niet altijd weg en dingen waar ik me echt al jaren voor schaam, die ik juist heel mooi of interessant vind, heb ik zelfs aan een aantal mensen durven te vertellen, waaronder één van mijn beste vrienden (ja, ik schaamde me zo erg dat ik het zelfs die mensen, of eigenlijk juist die mensen want ik was bang dat ze me dan ineens raar en eng zouden vinden, niet te vertellen). En die schaamte is allemaal veroorzaakt door mijn stiefvader, omdat hij me de volle laag gaf toen hij erachter kwam dat ik me in die dingen interesseerde (terwijl het echt geen foute dingen waren).

Maargoed, ik heb dit naar ook twee nieuwe, heel goede vrienden erbij gekregen en dat vind ik echt geweldig. Ik kan vanavond lekker proosten (met een glas Leffe Trippel ) op een heel goed afgelopen jaar en een heel goede nieuw jaar.
Oud 31-12-2007, 08:50
Yana
Yana is offline
Ongesteld zijn en ineens een kilo zwaarder zijn. Het moet wel met elkaar te maken hebben, want ik heb eechhttt niet veel gegeten. Wel enge dingen, maar niet véél. Het kan gewoon niet dat ik een kilo zwaarder ben van eten, het moet die klote ongesteldheid zijn. Maar is het er dan ook spontaan weer af als ik niet meer ongesteld ben?

Vanzelfsprekend maak ik me vandaag weer zorgen over het eten, maar ik ga hoe dan ook een oliebol halen vanmiddag met mn vriend. En verder hebben we een compromis gevonden voor oudjaar waarbij we ons allebei gelukkig kunnen voelen. Ik heb me níet zomaar gewonnen gegeven for the sake of peace, en dat is echt een grote overwinning voor mij . Dankjewel broer, want zonder hem had ik me als nog neergelegd bij de situatie zoals die was. Hoera! Het kost alleen wel bakken met geld, want we gaan op oudjaarsavond 20 km met de taxi.. maar ok. Ik heb er nu voor het eerst wel een beetje zin in. Alleen dat eten he....
Oud 31-12-2007, 09:06
Verwijderd
@Yana: Aankomen vlak voor/tijdens je ongesteldheid is heel normaal, meestal komt het doordat je meer vocht vasthoudt en als dat de oorzaak is, dan gaat het er idd ook spontaan weer vanaf.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 09:11
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, ik heb me weer eens druk gemaakt over niets. M'n moedervlekken zien er volledig onschuldig uit. Ze zijn (bijna) egaal begrensd, hebben één kleur (en of dat lichtbruin of donkerbruin is maakt blijkbaar niet zoveel uit) en omdat ze niet plotseling zijn veranderd is er eigenlijk niets mee aan de hand. Dat ze steken blijkt niet zo echt verontrustend te zijn als ze verder normaal zijn. Daarbij zit één van de twee die 'pijn' doet in m'n lies, precies waar de (slag?)ader loopt en dat zou wel een beetje een gevaarlijke 'operatie' worden.

Maar ik moet ze in de gaten houden. Als ze over een tijdje weer pijn gaan doen, of pijn blijven doen, moet ik weer even langskomen. Ze vond het goed dat ik daar zo alert op ben, ook omdat ik nogal veel moedervlekken heb.

Oef.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 09:15
Nijn*
Nijn* is offline
Laatste dag van 2007. Hoewel ik me elk jaar weer voorneem om me niet te laten opfokken door het nieuwe jaar en al die symbolische grenzen die dat meebrengt, raak ik nu toch weer een beetje in paniek. Nergens voor nodig toch? Ik ga een geweldige twee dagen krijgen met vriendinnen om me heen, maar waarom voel ik me dan zo eenzaam..? Ik voel me beroerd, misselijk, slapjes. En lelijk. Maar jezus, wat zit ik te zeuren. Het is niet alsof alles ineens anders is met een seconde in 2008?! Ik bedoel, wat stelt zo'n symbolische grens nou helemaal voor? Alsof dan ineens alles goed is, alle zorgen verdwenen. Maar god, wat zou dat fijn zijn. Ik ben bang dat 2008 nog geen 'genezing' brengt.. niet nog een jaar doorvechten zonder uitzicht...
En nou klaar met zeuren. Ik ga zo lekker naar de stad om een outfit voor vanavond te shoppen en misschien nog wat meer. Daarna thuis even m'n huge tas inpakken voor vanavond en morgen en dan kijken of ik nog eventjes een uurtje slaap kan meepakken. Vanavond al vroeg naar de stad, heerlijk borrelen met de meiden en met hen het nieuwe jaar in luiden!
Vannacht gaan we uit in een of andere club, wat me heel erg leuk lijkt, met hen is uitgaan altijd leuk en ben ik er bijna zeker van dat ik niet teveel zal drinken, want ik haat katers op 1 januari.
En dan vannacht blijven we allemaal bij VV. slapen en morgen ontbijten met z'n allen, het wordt gewoon hartstikke leuk! Heb er ook wel zin in eigenlijk! Zo en nu opschieten, anders mis ik de bus naar het geluk
Oud 31-12-2007, 09:18
Verwijderd
Oh help. Ik stond vannochtend op de weegschaal (wat eigenlijk niet mag, dinsdag=weegdag) en ik was drie ons aangekomen. Nee dat is niet veel, maar ik eet vet slecht en waarom kom ik dan aan? Ik was altijd zo iemand die dan meteen meer dan 1 kg afviel. Hoe kan dit? Nee, help! Straks kan ik helemaal niet meer afvallen. En oké ik zit nu net onder bmi 20 en voel me mega dik. Echt, ik walg van m'n lichaam. Overal zit vetvetvet. Gatverdamme, ik wil niet meer eten, ik wil dat vet niet meer, ik wil zo niet meer leven.
Oh please doe niet zo dramatisch. *Ik weet het niet meer*
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 09:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Dat vuurwerk nu al. Ik vind het vervelend.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 09:31
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Dat vuurwerk nu al. Ik vind het vervelend.
Hier nog iemand..

Gisteravond begonnen ze. Ik boos of ze wilde opdonderen,deden ze natuurlijk niet dus politie maae gebeld.
Nu staan ze voor de flat en in het park (Ik woon aan een park) ze gaan non-stop door.
Politie doet niks meer, want het mag nu.. achterlijk.
Ik kan me huis niet eens uit want ze doen het echt voor de deur. Ik haat oud en nieuw nu al.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 09:34
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Ongesteld zijn en ineens een kilo zwaarder zijn. Het moet wel met elkaar te maken hebben, want ik heb eechhttt niet veel gegeten. Wel enge dingen, maar niet véél. Het kan gewoon niet dat ik een kilo zwaarder ben van eten, het moet die klote ongesteldheid zijn. Maar is het er dan ook spontaan weer af als ik niet meer ongesteld ben?
Dat had ik vorige week ook. Was ook 1 kilo zwaarder omdat ik ongesteld moest worden.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 10:04
kroot
kroot is offline
Ik heb 3 uitnodigingen voor vanavond en zit er hard over te denken om gewoon thuis te blijven. Die hoeveelheid energie om aardig te doen en gezellig te zijn heb ik niet. Dus dan maar gezellig alleen.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 10:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oké. Ik heb vannacht wel beter geslapen dan gisteren en ik heb net kunnen ontbijten en het is oudejaarsdag en dat is stom. 2008 is voor mij al op 6 december begonnen, ga weg, ik wil niet reflecteren, ik wil vooruit.
Oud 31-12-2007, 10:18
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Hier nog iemand..

Gisteravond begonnen ze. Ik boos of ze wilde opdonderen,deden ze natuurlijk niet dus politie maae gebeld.
Nu staan ze voor de flat en in het park (Ik woon aan een park) ze gaan non-stop door.
Ik kan me huis niet eens uit want ze doen het echt voor de deur. Ik haat oud en nieuw nu al.
Me too... Maar ik ben er al een beetje aan gewend, want hier zijn ze al een maand bezig. En de knal is natuurlijk des te leuker als je dat bij de geluidswal van de snelweg doet, want dan weerkaatst dat zo lekker terug. Sinds vrijdag is het hier wel heel erg. En politie zie je hier echt niet. Daarnet waren ze vuurwerk in de dixie op de parkeerplaats aan het stoppen...

Ik blijf het stom vinden dat ik geen vrienden heb waar ik oud en nieuw mee kan/wil vieren en dat ik daarom maar met Vriendlief mee ga naar de verjaardag van zijn tante. Sinds ik verhuisd ben hoor ik nergens meer 100% bij... Iedereen heeft zijn eigen vriendenkring waarmee ze het gaan vieren, en ik val overal net buiten. Vorig jaar hebben we het gevierd met een vriend van m'n vriend, maar die laat nooit meer iets van zich horen tenzij wij het initiatief nemen, en dat waren we ook beu, dus dan maar zo. Maar leuk is anders. Ik voel me een beetje mislukt op sociaal gebied, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn hier ook al de hele dag aan het knallen. Lijkt wel of ze dingen opblazen. En gister was er ook al de hele dag vuurwerk. En ik houd niet van vuurwerk. Straks moet ik nog m'n ov ophalen, getsie en ik heb geen zin om naar buiten te gaan, ik schrik altijd zo van dat geknal.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 10:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik vind het nu al eng dat ik vannacht daar doorheen moet fietsen. Misschien kan ik beter met de taxi gaan dan.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me een beetje mislukt op sociaal gebied, ofzo.
Maar volgens mij ben je dat niet. In een nieuwe omgeving kost vrienden maken altijd tijd, omdat je bestaande groepen 'in' moet komen en dat gaat vaak niet zo heel snel.

OT: Beetje zelfde verhaal als HaWaHaai, al gaan wij vanavond naar vrienden van mijn man... Zometeen nog in de keuken staan en vanmiddag nog even langs de apotheek (niet omdat we vanavond naar die vrienden gaan, hoor ), hopelijk is ie nog open. Vuurwerk is hier ook al lekker bezig, gaat zo ongeveer non-stop door... Ik vind het maar stom dat het al mag...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 11:03
indigo
indigo is offline
De afgelopen nachten respectievelijk 7, 5, 4.5, 6 en 3.5 uur geslapen dus ik ben bést wel moe. Hoe heb ik dat in hemelsnaam getrokken? Alles loopt door elkaar nu in mijn hoofd.
Anyways, het was écht tof al was ik de hele tijd alleen maar druk in de weer met organiseren en bezig zijn. Het ging goed, iedereen complimenteerde ons, het was tof met vriendinnetje/organisatiemaatje, en bezig zijn is fijn! Ik werk gewoon goed onder dit soort omstandigheden ofzo .
Verder heb ik een beetje met B. gepraat, weinig diepgaands, want daar had ik de tijd en de rust jammergenoeg niet voor. Gisteravond zat ik eindelijk rustiger met hem te praten, toen riep F. mij. Hij blijft leuk en ik ben een beetje hopeloos geval wat dat betreft. Nu ga ik een paar uur slapen en dan oud en nieuw vieren bij F. waarschijnlijk. Aan de andere kant heb ik ook wel gewoon zin om thuis te hangen. Nouja, komop, ik moet mijn vrienden op gaan zoeken . En over twee weken lekker naar Antwerpen, dat wordt tof .

Voor iedereen hier alvast alle goeds en moois voor een nieuw 2008!
Oud 31-12-2007, 11:22
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Ik vind het nu al eng dat ik vannacht daar doorheen moet fietsen. Misschien kan ik beter met de taxi gaan dan.
Elke dag vallen er verkeersdoden, maar je bent toch ook niet bang om gewoon over straat te fietsen? Relatief gezien is de kans erg klein dat je geraakt wordt door het vuurwerk hoor. Het lijkt misschien eng, ook door de knallen, maar als je gewoon goed uit kijkt is er weinig aan de hand.

Vanavond gaat duidelijk vet worden!
Oud 31-12-2007, 11:22
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
M'n vriend en ik gaan het ook maar met z'n tweeën vieren.
En ik zou zo graag bij m'n ouders zijn...dit is echt het eerste jaar dat ik niet thuis ben met oud& nieuw. Maar ik heb hier zelf voor 'gekozen'/mezelf opgeofferd omdat het handiger voor hem was als ik hier was met oud&nieuw. Hij moet vandaag werken en anders zou hij pas heel laat bij mij zijn.

Dus het is nu al reuze gezellig hier
Ik zit de hele dag totdat hij thuiskomt alleen. Hij zou op tijd thuiskomen, maar aangezien hij half 6 ook op tijd vindt, duurt het nog wel even waarschijnlijk.
Ik ga zo even alleen de stad in voor oliebollen. (M'n ouders maken altijd zelf oliebollen en bowl en allerlei lekkere hapjes) Ik moet alles voor de kaasfondue nog kopen en misschien nog wat lekkere dingen voor vanavond. (Als ik het niet doe, komt het er niet) En kijken of ze ergens nog sterretjes hebben, want die ben ik vergeten mee te nemen.

En ze zijn hier voor de deur ook al bezig met vuurwerk en ik vind dat ook altijd zo eng. Van die kleine jochies die het stoer vinden om zo'n rotje naar je te gooien.
Ik vind het ook stom dat het vanaf 10uur 's ochtends al mag worden afgestoken, doe dan gewoon 9uur 's avonds ofzo, vroeg zat.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 11:28
Neko*
Neko* is offline
Alles is rot. En dat stomme geknal buiten helpt ook niet. Bahbahbah.
Oud 31-12-2007, 12:17
Meissiej
Meissiej is offline
Uitstellen. Daar ben ik echtgoed in. Het moet vanmiddag af.

Oh, en ik wens iedereen een goede jaarwisseling!
Oud 31-12-2007, 12:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Elke dag vallen er verkeersdoden, maar je bent toch ook niet bang om gewoon over straat te fietsen? Relatief gezien is de kans erg klein dat je geraakt wordt door het vuurwerk hoor. Het lijkt misschien eng, ook door de knallen, maar als je gewoon goed uit kijkt is er weinig aan de hand.

Vanavond gaat duidelijk vet worden!
Ja, dat is waar. Het is ook wel zo als ik hier uit de wijk ben ik ook niet veel vuurwerk meer tegen zal komen, want dat is alleen maar doorgaande weg. Mja, er lopen idioten rond op de wereld.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 13:01
Verwijderd
Nog meer vuurwerknieuws. Het hele schoolplein ligt hier vol, de deur van de school is open en de politie is er nu bij. Gelukkig gaat het geknal maar door...
Maar eigenlijk ben ik moe en ik geen zin om te studeren. Ergens is nu even slapen wel handig aangezien en vanavond laat gaat worden. Maarja, dat tentamen moet toch echt gemaakt worden straks...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 13:18
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
De eerste lading is binnen. Zo naar de volgende supermarkt en de oliebollen heb ik besteld dus die kan ik straks na 5 uur nog gaan ophalen. Ach, je kan maar wat te doen hebben en in de stad valt het met het vuurwerk nog mee. Hoewel er net wel een aantal jongens midden op de drukke Grote Markt een rotje moesten gooien...echt lol.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 14:52
Rob
Rob is offline
Wat erger ik mij ongelofelijk aan dat godvergeten, irritante knalvuurwerk.
Oud 31-12-2007, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Wat erger ik mij ongelofelijk aan dat godvergeten, irritante knalvuurwerk.
Ik ook!
Verder heb ik heel veel zin in vanavond/vannacht
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 15:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wow, ik hoorde net zo'n gaaf nummer in de top 2000. Ik zat echt helemaal stil en heb 8 minuten vol bewondering zitten luisteren. Het verhaal wat wordt verteld en de muziek; kippenvel! Echt prachtig. <3
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 15:16
woezel
woezel is offline
Citaat:
M'n vriend en ik gaan het ook maar met z'n tweeën vieren.
En ik zou zo graag bij m'n ouders zijn...dit is echt het eerste jaar dat ik niet thuis ben met oud& nieuw. Maar ik heb hier zelf voor 'gekozen'/mezelf opgeofferd omdat het handiger voor hem was als ik hier was met oud&nieuw. Hij moet vandaag werken en anders zou hij pas heel laat bij mij zijn.

Dus het is nu al reuze gezellig hier
Ik zit de hele dag totdat hij thuiskomt alleen. Hij zou op tijd thuiskomen, maar aangezien hij half 6 ook op tijd vindt, duurt het nog wel even waarschijnlijk.
Ik ga zo even alleen de stad in voor oliebollen. (M'n ouders maken altijd zelf oliebollen en bowl en allerlei lekkere hapjes) Ik moet alles voor de kaasfondue nog kopen en misschien nog wat lekkere dingen voor vanavond. (Als ik het niet doe, komt het er niet) En kijken of ze ergens nog sterretjes hebben, want die ben ik vergeten mee te nemen.

En ze zijn hier voor de deur ook al bezig met vuurwerk en ik vind dat ook altijd zo eng. Van die kleine jochies die het stoer vinden om zo'n rotje naar je te gooien.
Ik vind het ook stom dat het vanaf 10uur 's ochtends al mag worden afgestoken, doe dan gewoon 9uur 's avonds ofzo, vroeg zat.

je kan toch leuke dingen doen ipv een hele dag op hem te wachten?
Oud 31-12-2007, 15:54
Nijn*
Nijn* is offline
Over vuurwerk gesproken: als ik door zuilen heen moet met de bus, gooien ze het rustig tegen de bus aan, dat voelt ook heel erg veilig .. ben er ook wel een beetje bang voor in de stad vanavond, maar goed vorig jaar viel het ook wel mee..

Ben net terug uit de stad, heb echt even flink gescoord! Een prachtige mooie broek die meteen goed zat, een mooi colbertje die 75% korting had en een shirt voor vanavond. Daar ben ik zo superblij mee want het heeft lange mouwen maar is niet warm + glitters! Dus nu hoef ik me vanavond niet meer druk te maken over vragen, blikken etc, ben echt ontzettend opgelucht nu.
Heb zin in vanavond, zometeen tas inpakken, eten maar eerst nog even een uurtje slapen. Het wordt sowieso gezellig, eten gaat goed vandaag en vanavond genoeg drank en lekkere hapjes!

Voel me nu alleen een beetje lullig tegenover mijn moeder, mijn vader is ziek en gaat het dus zeker niet laat maken vanavond en dan is m'n moeder dus helemaal alleen, want er komt geen familie en de kennissen hier in de buurt zijn ook weg volgens mij.. Ze zegt zelf dat ze het niet zo erg vind, maar ik voel me er echt lullig over, omdat ik over 3 uur al wegga..
Oud 31-12-2007, 16:00
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik moet eigenlijk leren maar daar heb ik echt geen zin meer in. Ik ben al veel verder dan ik vorige kwam met dit vak. Ik leer al een paar dagen bijna de hele dag, nu heb ik gewoon geen zin meer.
Ik stop maar en dan doe ik het morgen wel. Ik heb nog twee dagen, dat red ik vast wel.

En die jongen blijft echt zo lief doen. Eigenlijk zou ik niet lief terug moeten doen, want ik weet niet hoe het allemaal opvat. Maar ik vind hem aardig en het is niet mijn schuld als hij dingen verkeerd opvat. Ik ga echt niet bot tegen hem doen als er geen reden voor is.

Gisteren mijn boek uitgelezen. Eigenlijk niet zo slim, had ik beter vanavond kunnen doen. Ik vond het op het eind echt zo zielig. De enige reden dat ik er niet om heb zitten huilen is dat ik beneden zat, met mijn ouders erbij. Het slaat eigenlijk helemaal nergens op, want zo erg was het einde niet. En ik vind het stom dat ik het boek uit heb en wil het eigenlijk weer opnieuw lezen. Maar ik heb nog zat ongelezen boeken in mijn kast.

Ze zijn hier ook de hele dag vuurwerk aan het afsteken. Gelukkig blaft onze hond niet meer bij elke knal.

Fijne jaarwisseling iedereen en alvast een gelukkig nieuwjaar!
Oud 31-12-2007, 16:51
Verwijderd
Oei wat is dat vuurwerk naar en eng. Normaal kom ik het huis niet uit op oudjaarsdag. Nu ben ik er twee keer doorheen gefietst en ik vind het nog steeds echt verschikkelijk. Bah.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 16:55
rare kwast
rare kwast is offline
oud en nieuw alleen vieren.. jeej

en nu is mijn oudjaars dag helemaal compleet.. ben al mijn telefoonnummers kwijt.. (slim he)
kan ik mn vriend en vriendinnen niet smsen

stomme labiele trut... beetje janken omdat je nummers weg zijn.. hou op

Laatst gewijzigd op 31-12-2007 om 17:14.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 17:40
Verwijderd
Ja! ik heb vrij vanmiddag. En vanavond lekker feest vieren op de plaza. En morgen nieuwjaarszoen aan mn vent brengen in de gevangenis. En nou ja. Misschien ga ik me wel helemaal plat zuipen om even alle ellende van afgelopen weken te vergeten.

Te quiero así deliciosa insospechada
Porque creo en tu palabra
Porque yo siento que aún te necesito
Porque me alteras las ganas

Bien, tu amor me hace bien
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 17:59
Nona
Nona is offline
*knuffel* voor kwast. Dat is ook niet leuk meis, en daar mag je best verdrietig om zijn. Is het niet mogelijk je nummers terug te krijgen, of om toch nog bij iemand langs te gaan? Geen vaste telefoon waar nog het één en ander in zit? Ik kan me voorstellen dat je zeker met oud en nieuw gewoon wel wat gezelligheid wilt.
Oud 31-12-2007, 18:12
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
*knuffel* voor kwast. Dat is ook niet leuk meis, en daar mag je best verdrietig om zijn. Is het niet mogelijk je nummers terug te krijgen, of om toch nog bij iemand langs te gaan? Geen vaste telefoon waar nog het één en ander in zit? Ik kan me voorstellen dat je zeker met oud en nieuw gewoon wel wat gezelligheid wilt.

thanx *knuffelt terug*
was gewoon zo zwar boos en teleurgesteld op/in mezlef.. ik wist dat ie om ging (ik blijf erbij dat t per 1 jan was) maar goed, had die nummers al veel eerder zeker moeten stellen.
ik heb de meeste nummers terug maar niet diegene van mijn vriend..
hopen dat hij snel smst..
heb ook vodafone gebeld.. stomme doos daar, nee sorry eigen schuld
ja en bedankt gelukkig nieuwjaar doei
Oud 31-12-2007, 18:25
darkfairy
darkfairy is offline
de hele brievenbus naast ons huis is net helemaal opgeblazen . kapot door het vuurwerk. het ligt allemaal op de grond .
Oud 31-12-2007, 18:30
Nijn*
Nijn* is offline
Tas is gepakt, ready to go. Ik voel me down, maar laat me nu niet meer verslaan, ik ga het vanavond heus wel leuk hebben. En wat 2008 betreft: ik moet blijven vechten, blijven knokken en niet opgeven want het leven is het waard en belangrijker nog: ik ben het waard.

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Oud 31-12-2007, 18:35
darkfairy
darkfairy is offline
@ nijn* gelukkig nieuwjaar
Oud 31-12-2007, 18:47
darkfairy
darkfairy is offline
gelukkig nieuwjaar allemaal alvast!!!!
Oud 31-12-2007, 19:08
Verwijderd
Ik heb altijd het idee dat mensen me hier niet echt zien staan, mijn moeder geeft dat ook zo duidelijk aan; ik vertel iets, zij loopt gewoon weg Alsof ze me gewoon niet hoort.
Ik weet nu niet precies hoe ik me voel, zaterdag wilde ik niets liever dan naar huis; ik voelde me zó klein en naar... Maar nu gaat het wel weer, geloof ik. Ik draag hier altijd maskers, dus soms weet ik niet meer goed waar ik nu eigenlijk ben.

Mijn nichtje is hemels. Ze sabbelde op m'n vinger en toen beet ze met met haar twee kleine tandjes Gelukkig niet heel hard, maar scherp zijn ze wel. Mijn opa en oma vinden hun achterkleindochter ook heerlijk Heel leuk om te zien! Ik vind het heerlijk om te merken dat ik haar aan het lachen kan maken

En nu is het tijd voor een puzzel
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 19:34
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:

En nu is het tijd voor een puzzel
door jou (o.a) heb ik nu ook 3 puzzels liggen
Oud 31-12-2007, 19:42
Verwijderd
Zulke oudejaarsavonden zal ik me denk ik altijd blijven herinneren. Met m'n ouders in de kamer en met de Top 2000 aan. Ik heb zo'n melancholiek gevoel, over 3,5 uur is het 2008. Ik moet heel de tijd denken aan alles wat er afgelopen jaar gebeurd. Het was eigenlijk wel een leuk jaar, maar er waren ook minder leuke dingen zoals dat met M. en W. Eigenlijk is het gewoon stom, voor mijn gevoel is alles straks anders. Net alsof iets/iemand in 2008 anders is dan in 2007. Dat is helemaal niet zo, maar voor mijn gevoel wel. Er is in ieder geval al wel positief nieuws gekomen voor 2008: onze mentor gaat weg. Per 1 maart heeft hij een nieuwe baan. Eigenlijk hoor ik dat helemaal niet leuk te vinden maar eindelijk gaat weg, degene die voor zoveel ellende heeft gezorgd.

Misschien dat ik volgend jaar hulp ga zoeken, maar ik weet het nog niet. Het ging juist een poosje heel goed, maar nu niet meer. Ik voel me de hele tijd zo somber en ik heb heel de tijd negatieve gedachtes over mezelf. Ik vind alles aan mezelf stom en als ik in de spiegel kijk walg ik van mezelf. Ik weet gewoon niet hoe ik dat moet veranderen. Deze week had ik nog ruzie met m'n vriendinnen, we moeten een werkstuk maken en ik liep te 'zeuren' dat dit anders moest en dat moest anders. Dat vonden ze niet zo leuk, maar ik wil het gewoon goed doen. En dan val ik er andere mensen mee lastig. Ik kan voor mezelf de lat wel heel hoog leggen, maar niet voor andere mensen. Misschien moet ik wel hulp zoeken, maar ik denk van andere mensen denken vast ook wel eens stom over zichzelf en zijn perfectionistisch. Waarom zou ik dan anders zijn?
Dit is trouwens niet echt een leuke laatste post van 2007.
Iig iedereen een gelukkig nieuwjaar!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 21:48
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wow, ik hoorde net zo'n gaaf nummer in de top 2000. Ik zat echt helemaal stil en heb 8 minuten vol bewondering zitten luisteren. Het verhaal wat wordt verteld en de muziek; kippenvel! Echt prachtig. <3
Nu ben ik benieuwd welk nummer het was.

En oh, ik heb echt een hekel aan oud en nieuw, ik weet niet waarom. Het vuurwerk kan me sowieso gestolen worden, maar ik voel me rot en ik hou van alleen zijn en iedereen ging weg dus was ik lekker alleen. Gaan ze me opbellen zodat ik me helemaal schuldig voelde en ook half moest huilen aan de telefoon, nee ik vind het niet lief dat mensen hebben verteld dat ik alleen was vanavond. Echt, laat me nou gewoon. ;x
Oud 01-01-2008, 00:35
rare kwast
rare kwast is offline

voor iedereen.. dat jullie er maar wat moois van mogen maken.. en ook eindelijk iets moois krijgen!
Oud 01-01-2008, 00:36
Mara
Mara is offline
Hopelijk iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Hopelijk een gelukkiger begin dan dat van mij. Ik durf niet eens te posten wat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten