Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2008, 00:59
rare kwast
rare kwast is offline
nieuwjaar sucks..
ik zit hier leuk alleen (ik hou ook van alleen zijn but still)
ergens 300 km hier vandaan zit een beginnende liefde lekker feest te vieren
ik zit lekker aan de champagne, na 1 glas sta ik op mn kop
straks slapen (jeej) daarna verjaardag van mn oudste neefje (nog grotere jeej) en een borrle met de familie (mijn dag kan niet stuk!)
Oud 01-01-2008, 11:19
Eend
Eend is offline
Ik mocht met oud en nieuw thuis slapen, maar straks moet ik terug naar de kliniek en dat wil ik niet
Oud 01-01-2008, 11:55
moon
moon is offline
Gelukkig 2008 allemaal!!!!!

Goh ik dacht echt dat ik de enige was die niet van vuurwerk hield!!! Ik ben er best wel bang voor en heb gister zowat de hele dag met herriestoppers in gelopen!!! Ik dacht echt dat ik zo'n beetje de enige er in zou zijn en nu lees ik hier ineens dat er allemaal forummers zijn die er ook niks van moeten hebben! Kunnen we niet een stad ombouwen tot vuurwerkvrije stad? dat iedereen die een hekel aan vuurwerk heeft daar gaat wonen
Oud 01-01-2008, 12:38
Neko*
Neko* is offline
2008. Een nieuw jaar, een nieuwe maand, een nieuwe dag. Maar ik weet nog niet zo goed, of ik daar wel blij van word. Nu al, krijg ik de kriebels als ik weer aan school denk. Gaat dat nou nooit over?

Ach, het was gister alsnog wel gezellig. Veel vrienden van m'n broertje kwamen langs, bier drinken +oliebollen eten. (al was dat laatste verplicht. ;x) En ik was fijn zelf aan het puzzelen. Ik heb al heel het hoofd, de lucht, de handen en de hals! <3 Daarna even snel een kop soep met chiabatta brood gehad, en even langs opa in 't ziekenhuis. 't Ging wel goed met 'm, maar hij maakt zich veel te veel zorgen om oma.. Heel sneu om te zien. Hopelijk ziet oma in dat dagopvang echt niet zo erg is als ze denkt, en dat het gewoon echt niet anders kan.

Daarna weer terug naar huis, en lekker op de bank gezeten, appelflap eten met mams en wachten tot de m'n broertje en vrienden weer terug zouden komen. Het is eigenlijk best leuk dat ze het helemaal niet erg vinden om gewoon in de huiskamer te zitten met mama en mij er bij. Zo gezellig. En het fijnste van alles was nog wel dat vriendlief nog even belde rond, 11 uur ofzo. Zo lief. Zegtie: ik wou je toch nog even zelf gelukkig nieuwjaar wensen, en je lieve stem horen.

En 't vuurwerk was dit jaar toch niet zo erg. Nauwelijks iets van meegekregen. En nu ga ik weer puzzelen, zodat ik niet hoef na te denken over het begin van 't nieuwe jaar, en andere crap. Want puzzelen is fijn, en ik wil beginnen aan 1 van mijn nieuwe, maar ik moet eerst de mona lisa af hebben! *haarzelf streng toespreekt* Huhu, anders word mama ook boos, want die wil 't hele huis niet vol puzzels hebben.

Nja, iedereen een fijn 2008 gewenst, en maak er iets moois van! *knuffels strooit*
Oud 01-01-2008, 14:47
Verwijderd
gelukkig 2008 allemaaal

twas leuk in amsterdam, hoewel ik E wel miste. En nu 2008 in, benieuwd of dat ook zon leuk jaar wordt als 2007 (H)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 14:47
Nijn*
Nijn* is offline
Joepie dat was leuk! Het was echt zo gezellig! Eerst met de meiden geborrelt, outfits uitgekozen, meegeschreeuwd met de top 2000, lekker wat gegeten en gedronken. Toen om 12 uur naar buiten gegaan met champagne en al die huisgenoten stonden er allemaal, supergezellig mensen. Heel mooi siervuurwerk gezien maar helaas hadden ze daar ook van die rottige tienduizend knallers en rookbommen, bah ik dacht dat ik stikte. Ben overigens zelf ook geraakt door vuurwerk dus nu haat ik het nog meer.

Rond een uur of een, half twee zijn we gaan stappen, wat echt supergezellig was maar er liepen ook wel een paar hele vervelende mensen rond, die ik even lekker heb afgebekt. Maar het was leuk, gezellig, ontzettend gelachen en heb amper gedronken. Toen we rond 6 uur naar huis gingen kwamen we nog J. en R. en hun hele groepje tegen, dus dat was ook leuk. Jammer dat er op straat een vechtpartij was en volgens mij was er ook een gevecht uitgebroken in de Monza, waar de broer van een van mijn vriendinnen zat..
Vannacht was gezellig, met z'n vieren in een tweepersoonsbed slapen en de andere drie op de grond, dodelijk bang voor muizen, en terecht bleek vanochtend. We dachten vannacht al dat we iets hoorden frutselen maar durfden niets te ondernemen, vanochtend bleek dat het plastic om de appelflappen heen was doorgevreten en dat er een halve appelflap op was gelukkig dat we dat toen pas ontdekten, anders hadden we met z'n zevenen in dat bed gelegen denk ik.. Nu lekker thuis, gedoucht en beetje bijkomen, toch wel erg kort zo'n nachtje van 7.00 tot 13.00 Vanavond komt broertje ook thuis, gaan we lekker eten met paps en mams en het nieuwe jaar inluiden. Hoe down ik er gisteren ook over was, nu zie ik het toch wel weer zitten, dat 2008
Oud 01-01-2008, 15:12
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb nog nooit zo'n leuke oud en nieuw gehad, met zoveel mist . Ik hoop dat het maar net zo'n leuk jaar mag worden, met wat minder mist. Wonder dat er gisteren niks is gebeurd, zicht was echt 10 meter ofzo .
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 15:18
Verwijderd
Gelukkig nieuwjaar allemaal

Ik voel me ontzettend rot. Gister hals over kop richting het Zuiden gereisd. Ik was eerst van plan om oud&nieuw met mijn ouders te vieren maar er belde nog een vriendin op of ik met haar mee naar een feestje ging, dus dat gedaan. Ik moest van het station naar het eetcafé lopen waar we zouden eten gezamelijk en natuurlijk gaan er dan een paar keiharde knallen naast me af. Ben half rennend verder gegaan met de tranen in mijn ogen. Ik haat vuurwerk. Maargoed, het eten was leuk, het feestje was wel gezellig, hoewel iedereen op het dakterras ging staan, vanwaaruit je natuurlijk een heleboel knallen hoort. Ach, het was best gezellig en grappig, maar ik kan nou niet zeggen dat ik me zo goed voelde. Wel nog met die vriendin meegegaan naar onze stamkroeg. Daar werd wel leuke muziek gedraaid. Daarna bij een vriend van haar blijven pitten.

Pff, wat moet ik toch? Ik voel me zo hopeloos, zo doelloos.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 15:24
Morri
Morri is offline
@Sjanne: heb vertrouwen in jezelf hè, het komt goed. Je weet dat je altijd mag pm'en, toch? Verder heb ik al gezegd wat ik zou doen als ik jou was, maar ik begrijp dat dat een heel grote stap is. Het is een keuze die je zelf zult maken, maar bedenk dat je nauwelijks fout kunt kiezen als je zo twijfelt. Succes! Ik hoop dat 2008 voor jou een heel mooi jaar mag worden.

Allemaal een heel gelukkig 2008 gewenst! Mijn jaarwisseling was niet erg leuk, ook al was mijn vriend hier. Om half één was ik gewoon zo verschrikkelijk moe dat we uiteindelijk om half twee in bed lagen. Ik voelde het niet. Ik had totaal geen gevoel bij het aftellen, wat ik normaal altijd leuk vind. En toen hebben we vanmorgen veel te lang uitgeslapen waardoor ik nu vreselijke hoofdpijn heb. Ik weet het niet hoor, dit jaar. Ik hoop dat het beter word. In het verleden behaalde resultaten geven helaas/gelukkig geen garantie voor de toekomst. Ik moet er voor gaan, vechten en doorzetten. Ik hoop dat ik in de tussentijd mijn relatie nog niet verpest heb. Maar vanaf nu ga ik optimistisch zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 15:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gelukkig nieuw jaar iedereen.

Het verbaast me dat zoveel mensen hier niet van knalvuurwerk houden, dat vind ik juist wel gezellig of zo Maar siervuurwerk vind ik eng, dat bekijk ik liever vanaf binnen.
Oud 01-01-2008, 16:31
Nona
Nona is offline
Gelukkig nieuwjaar.

Niet zoveel gedronken, toch vrij brak. Komt misschien van het luchtbed, dan slaap ik toch niet echt diep. Maar het was wel gezellig.
Oud 01-01-2008, 17:40
Verwijderd
Iedereen een beter/goed/best 2008 gewenst !
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 17:41
Pruts0r
Pruts0r is offline
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Let niet op mijn bagger typwerk, want ik heb vandaag maar anderhalf uur geslapen maximaal, van 8 uur tot half 10 's ochtends. Ik wás vrolijk, met de nadruk op was.

Mijn stiefvader kon het weer eens niet laten om te bewijzen wat voor een grote klootzak hij is, door me de volle laag te geven, omdat ik niet meteen de vuile kleren in de was had gedaan na het douchen. Ik besloot eerst eventjes mijn mail te checken en kijken of de goede vriendin waar ik morgen ga logeren online was. Schijnbaar mag dat dus ook al niet meer, goh, het zijn vijf minuten van een leven... -_-

Achja, de afgelopen dagen waren wel goed. Vrijdag met de treinreis ging alles perfect, oud en nieuw was geweldig en morgen ga ik dus naar een goede vriendin toe, waar ik twee nachten blijf logeren. Ik maak het vanavond niet te laat, ik ga toch denk ik wel tegen half 9 ongeveer naar bed en dan probeer ik de klok rond te slapen, tot half 9 dus.

Om 20 voor 11 dan naar het station en dan ben ik om half 2 op mijn eindbestemming.
Oud 01-01-2008, 17:47
Verwijderd
bij mij is nu ERS gediagnosteerd, en ik weet totaal niet hoe ik het moet bevatten.
En zoals de artsen al zeiden je hoeft niet alle symptonen te hebben, en bij de een uit zich het anders dan bij de ander. Maar het knaagt me. Vooral omdat zoveel mensen er negatief over oordelen(waaronder ikzelf)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 18:33
rare kwast
rare kwast is offline
we gaan ook in 2008 de zelfde doodlopende weg in..
geen veranderingen.. leegte en kou
Oud 01-01-2008, 18:36
Heksjuh
Heksjuh is offline
Gelukkig nieuwjaar!

Ik heb nu, op een hoorcollege na, alle tentamenstof gehad. Sommige dingen heb ik beter geleerd dan andere, maarja ik kan toch niet alles onthouden. Een studievriendinnetje heeft net het vorige tentamen naar me opgestuurd, dan kan ik dat morgen oefenen. Ik zag al bij een vraag uit het laatste thema dat ik die stof niet goed gelezen heb, want ik had geen flauw idee wat het antwoord was. Maar morgen kan ik alles op zoeken, daar leer ik ook weer van. Dus het is niet erg als ik veel vragen niet weet, dan zoek ik het op en dan weet ik het wel. Het komt vast wel goed. Niet stressen, morgen gewoon rustig alles nog eens doornemen en dan overmorgen het tentamen maken.
Ik vind het wel flauw dat de herkansing in de vakantie is.
Oud 01-01-2008, 18:54
Verwijderd
Oke, dit was echt de fucking gaafste manier om het nieuwe jaar in te luiden, woeoeoeoeoe! <3
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 19:19
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ja, dan val je wel even stil. Ik ga morgen dus naar een goede vriendin toe en nouja, we zijn met z'n tweeën nogal knuffelig. Het begon ermee dat ze me heel graag wilde knuffelen. Vervolgens zei ze, toen ik net eventjes weg was, vlak voor ze offline ging, dat ik haar besteste vriend ben. En dat was in een serieus gesprek, dus niet in zo'n hyper, heel erg melig gesprek, zoals ik ook wel vaker met d'r heb.

Nu val ik toch wel even stil. Vooral omdat zij iemand is die heel veel voor mij betekent. En ik zie haar daarbij ook als mijn beste vriendin. Ze is er altijd voor me als ik het moeilijk heb, maar ook als ik vrolijk ben. En ze heeft me door die moeilijke weken van de afgelopen tijd heengesleurd. En ik zit nu op random momenten half met de tranen in mijn ogen van geluk.

Het eerste dat ze morgen op het station krijgt, is een heel lange, stevige knuffel. Maargoed, ik denk dat ik maar eens eventjes wat muziek voor vannacht klaarzet op mijn laptop, of mss laat ik gewoon eventjes mijn cd'tje van Radiohead eventjes op repeat zetten. Die cd geeft me een heel fijn gevoel. En dan lekker uitslapen tot half 9 of kwart voor 9, dan ben ik weer uitgerust en dan om vijf over half elf naar het station toe morgenvroeg.

Laatst gewijzigd op 01-01-2008 om 19:42.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 19:24
Verwijderd
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Sterkte als dat al nodig is.
Hier nog even niet.

Edit: wat is dat nou weer negatief. Automatisme zeker.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 21:11
Yana
Yana is offline
...and a happy new year.

Ik ga niet precies vertellen hoe het allemaal zat, daarvoor is het teveel en ben ik te moe. Ik voelde me heel erg down gisteren, vandaag iets minder maar nog steeds. Ik denk in extremen en ik ben bang voor de weegschaal. Waarom hoor ik altijd net gesprekken over calorieën en kilo's als ik me er zo ver mogelijk van wil houden?

Oudjaarsavond was raar. Voorbij voor 'ie begonnen was en alle negatieve gevoelens zijn gepasseerd. Eenzaamheid. Waarom voel ik me altijd zo eenzaam op die momenten? Ik ga slapen, en ik wens mooie dromen die me inzicht geven. Empower me. Ik wil sterk gaan zijn het komende jaar. Denk ik.

Het spijt me voor iedereen die ik nog niet heb teruggepmt. Ik heb er de rust nog niet voor gevonden.
Oud 01-01-2008, 21:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Vannacht heb ik het nieuwe jaar goed ingeluid. Wel doodeng die mist, om doorheen te fietsen. Op een gegeven moment kon ik mijn handen op 't stuur amper meer zien. Maar toen ik rond 13.00 wakker werd was ik zoo misselijk. En niet kater-misselijk, maar buikgriep-misselijk, en ik heb mezelf echt helemaal leeg gekotst. Nu gaat het weer iets beter en heb ik al 3 beschuitjes op. Morgen heb ik m'n feestje met m'n studievrienden, en ik hoop zo dat het morgen weer een stuk beter is.

En ik wilde vandaag leren, maar dat kon dus niet. Agh en ik ken echt amper nog iets.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 23:44
Redhair
Redhair is offline
Rare kwast, met die instelling kom je ook geen reet verder.

Gister ging alles wat anders dan gepland, maar dat maakte niet uit. Mijn huisgenootje en D. gingen niet meer mee feesten. Heb met hun en mijn andere huisgenoten hier de jaarwisseling gevierd. Om twaalf uur stonden we met wat flessen champagne op het dak om het vuurwerk te bewonderen, maar we zagen geen fuck door de mist. Ik baalde best. De eerste jaarwisseling waarvan ik me kan herinneren dat ik me geweldig voel, komt er dikke mist. Ik was bang dat het feesten met die vrienden ook niet meer doorging, we moesten immers het halve land door. Maar een van hen stelde me gerust, hoe dik de mist ook was, we gingen feesten.

Om half een ging ik op weg naar hun, maar het lukte niet echt. Ik reed tegen een mens en een huis aan die onzichtbaar waren door de mist en het kruit. Vond het te link om door te fietsen en ging terug naar huis. Doei feest. Maar die gast die mij leuk vindt besloot me op te halen, dat was echt lief. Pas rond vier uur vertrokken we eindelijk, we kwamen om zes uur op het feestje aan. Het was echt vet om door de mist te rijden, met normale snelheid.
Was een vet feestje, in een verwarmd pand. Dat was echt fijn, was al bang voor blauwe, dode tenen. We zijn vanmiddag om vier uur pas weggegaan, met tegenzin, maar sommigen van ons hadden honden thuis wachten.

In die acht uur heb ik in totaal zo'n vijf uur voor de speakers gestaan. De bas dreunde onrust uit mijn hoofd, samples en bliebjes maakten me nog vrolijker. Ik liet de muziek zijn werk doen en bewoog, bewoog en bewoog, de pep en muziek dwongen me te blijven bewegen, heerlijk.
Nauwelijks met C. opgetrokken, vooral met die andere gast en nog een vriend. Die gast sloeg vaak zijn arm om me heen of iets dergelijks. Heb er best wel moeite mee, omdat ik de aandacht fijn vind, maar verder niet. Hij is gewoon een vriend en zal niet meer worden, al doet hij zo zijn best.
De andere jongen waar ik de dag mee doorbracht, vertelde dat hij me leuk vond, echt leuk. Of dat ook wederzijds was. Nee. Ik vind hem zeker leuk, maar net als bij die ander, gewoon leuk, niet meer.

Voor de speakers, de bas dreunde gepieker eruit, bewegen, bewegen, heerlijk. Verdoving.
Ook voor de speakers merkte ik dat veel jongens mijn aandacht zochten. Wat is dit toch opeens? Vroeger was ik verliefd op iedereen, vond iemand onwijs snel superleuk, maar zag niemand mij staan. Nu vinden opeens veel gasten mij leuk maar ben ik niet meer zo snel ondersteboven. Het is lastig omdat het vrienden zijn. Ik ben vrij close met vrienden, daar moeten ze geen verkeerde indruk van krijgen.
Maargoed, het feest was echt supertof, ik denk niet dat het leuker was als D. en mn huisgenootje mee waren . Leukste oud en nieuw van mijn leven, al heb ik niet het gevoel dat het oud en nieuw is geweest.
Nu lekker slapen, morgennacht komt er waarschijnlijk ook weer weinig van slapen.
Oud 02-01-2008, 00:21
Cleese
Cleese is offline
Ik vindt het echt niks die winterdip. Elk jaar is het weer het zelfde liedje. zelfs als het voor me gevoel goed met me gaat. kom ik in de winter me huis niet uit. Waarom houden mensen geen winter slaap.
mensen zeggen dat ik verander. Ik heb gewoon een winter- en een zomermode. zomers, blij, sociaal en energiek. s' winter, how gives a fuck. in de zomer bouw ik contacten op, in de winter bouw ik ze af

my 2 cents
Oud 02-01-2008, 08:31
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik had eigenlijk deze ochtend ingepland om nog een uurtje aan mijn laptop te zitten, vóór ik naar Gouda toe zou gaan, maar dat komt er niet van. Mijn bed was veel te lekker warm en de muziek die ik op had staan was ook heel relaxed.

Na veel overwegen heel eventjes uit bed gestapt en over de ijskoude vloer gelopen om mijn pasgekochte albumpje, Kid A, van Radiohead op afspelen gezet. Mja, nog effetjes snel wat spullen bijeen pakken, ik kon net mijn douchedinges al niet vinden, begint dus al lekker en dan op naar Waddinxveen. Om 20 voor 11 moet ik aanlopen richting het station en dan ben ik, als ik geen aansluitingen mis, om half 2 daar. En dan gaan we vanaf het station eerst eventjes naar de winkel om wat dingen te halen en dan lekker filmkijken ofzo, of muziek luisteren en praten.
Oud 02-01-2008, 09:16
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Ja, dan val je wel even stil. Ik ga morgen dus naar een goede vriendin toe en nouja, we zijn met z'n tweeën nogal knuffelig. Het begon ermee dat ze me heel graag wilde knuffelen. Vervolgens zei ze, toen ik net eventjes weg was, vlak voor ze offline ging, dat ik haar besteste vriend ben. En dat was in een serieus gesprek, dus niet in zo'n hyper, heel erg melig gesprek, zoals ik ook wel vaker met d'r heb.

Nu val ik toch wel even stil. Vooral omdat zij iemand is die heel veel voor mij betekent. En ik zie haar daarbij ook als mijn beste vriendin. Ze is er altijd voor me als ik het moeilijk heb, maar ook als ik vrolijk ben. En ze heeft me door die moeilijke weken van de afgelopen tijd heengesleurd. En ik zit nu op random momenten half met de tranen in mijn ogen van geluk.

Het eerste dat ze morgen op het station krijgt, is een heel lange, stevige knuffel. Maargoed, ik denk dat ik maar eens eventjes wat muziek voor vannacht klaarzet op mijn laptop, of mss laat ik gewoon eventjes mijn cd'tje van Radiohead eventjes op repeat zetten. Die cd geeft me een heel fijn gevoel. En dan lekker uitslapen tot half 9 of kwart voor 9, dan ben ik weer uitgerust en dan om vijf over half elf naar het station toe morgenvroeg.
Ik zei dan wel dat ze zei dat ik d'r beste vriend was, in een serieus gesprek, maar als ik eerlijk ben, twijfelde ik daar toch wel een beetje aan. Niet vanwege haar, maar gewoon, omdat ik me dat niet echt voor kon stellen.

Mja, ik stuurde dus net een reeks offlineberichten en toen zei ik dus ook: Ik weet niet of jij gisteren serieus was, toen je zei dat ik je beste vriend was, maar ik was wel serieus in mijn reactie.

Waarin ik dus zei dat zij mijn beste vriendin was. Helaas was die niet aangekomen kwam ik net achter, toen ik haar sprak, aangezien zij zoiets had van ehm, welke reactie? Maargoed, nu heb ik het haar alsnog gezegd. Kan het me nog steeds niet echt voorstellen. Klinkt mss wel overdreven, maar voor mij is het dat dus echt niet. Lastig uit te zeggen waarom dat zoveel voor me betekent, maar goed. Dat zou ook een veel te lang verhaal worden.
Oud 02-01-2008, 11:26
Mara
Mara is offline
Uitgepraat, gehuild, alles. Het gaat nu een stuk beter.

Ik ben gisterochtend positief aan 't nieuwe jaar begonnen. Zowaar meteen na 't eten de afwas gedaan en samen met m'n vriend de keuken opgeruimd. Schoonmama koopt regelmatig thee voor ons en ik zag door de thee de keukenkastjes niet meer Dus alles even opgeruimd. Nu hoef ik niet meer bang te zijn dat er allemaal troep uit de kastjes komt vallen als ik er een open doe, erg fijn

Verder een weddenschap afgesloten om de hele maand januari geen 'troep' te eten. Dus geen koekjes, snoepjes, chocola, ijs, chips etc. Dat wordt wat. Mag wel elke avond één handje nootjes, daar ben ik wel blij om zeg maar. Ik wil gewoon bewijzen dat ik 't wel kan

Net alles gestreken, nu even pauze terwijl het ijzer afkoelt zodat ik 't zo op kan ruimen. Dan de konijnen een lekkere schone frisse kooi geven en dan douchen. Boodschappen doen, kamer wat opruimen en studeren. Dan vind ik 't wel weer mooi geweest.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 11:40
Rob
Rob is offline
Citaat:
Het verbaast me dat zoveel mensen hier niet van knalvuurwerk houden, dat vind ik juist wel gezellig of zo Maar siervuurwerk vind ik eng, dat bekijk ik liever vanaf binnen.
Ik heb juist het tegenovergestelde. Van knalvuurwerk schrik ik meestal (ik kan schrikkerig zijn) en siervuurwerk is vaak best wel de moeite waard. Toen ik gisteren naar huis fietste, zag ik best mooi siervuurwerk.
Daarnaast vind ik knalvuurwerk geldverspilling. Op straat gooien, knal, weg. Zonde. :\
Oud 02-01-2008, 11:41
Mara
Mara is offline
Ik vind al 't vuurwerk geldverspilling, persoonlijk
Ben er niet bang voor, zolang mensen er veilig mee omgaan. Van die rotjongens die rotjes in 't rond lopen te gooien ben ik wel bang voor.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 11:42
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ook van mij iedereen een gelukkig 2008 gewenst

Uiteindelijk is oudejaarsdag nog wel leuk en gezellig geworden.
We hebben lekker kaas gefondued en oliebollen gegeten en 2 oudejaarsconferences gekeken en toen was het 12uur en toen hebben we buiten in de regen (geen mist hier) vuurwerk gekeken.
Gister nieuwjaarsborrel met de schoonfamilie. Ach, het ging wel. Hoewel ik me wel (weer) zat te ergeren aan de vriend van m'n schoonzusje, die tevens de beste vriend van mijn vriend is. Hij is op zich best aardig, maar hij geeft me altijd het gevoel dat ik iets raars zeg of doe, door zijn manier van vragen. Tis 9 van de 10 keer neerbuigend. Ik weet ook wel dat hij gewoon zo is en dat ik me er niks van aan moet trekken, maar het blijft irritant. Maar gister had ik hem op een gegeven moment wel tuk, dat was wel leuk.

Gisteravond toen m'n vriend al in bed lag nog even dipje gehad. Slecht geslapen en nu weer veel te laat op, terwijl ik vandaag zou beginnen met mijn tentamen leren. Maar dat ga ik zo ook nog wel doen. Nu wel weer wat vrolijker want de zon schijnt
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 12:22
Roosje
Roosje is offline
Jezusmina wat ben ik blij dat ik normaal met eten om kan gaan.

Ofja ik ga voor Nederlands een betoog houden over anorexia en teh magere catwalkmodellen dus ik ging pro-ana-sites bekijken olee, en jezus gristes. Het is maar goed dat ik norrrmaal kan eten zonder te denken dat ik dan plotseling dik word. En dat ik dik niet lelijk vind. Echt wattefok.

Maar goed, verder zit ik hier ganz lekker bij mn vriendje natuurlijk ook al issie op zn werk, en ik heb een vette nieuwe trui (L) en een mooi hemdje en een heleboel culinair eten en nu ga ik boekverslagen maken!
Oud 02-01-2008, 12:41
Hawahaai
Hawahaai is offline
Oud en nieuw was uiteindelijk wel gezellig, viel me reuze mee. Weinig vuurwerk gezien, want we waren in het buitengebied en het was erg mistig. Gelukkig hoefden we naderhand maar een klein stukje met de auto, blij dat we niet naar huis hoefden die nacht.
Gisteren braaf naar mijn oma's geweest, wat altijd een gemengd gevoel oplevert. Vooral omdat ze bij de ene nogal moeilijk deden over het feit dat mijn moeder ziek is, terwijl ze dat gisteren nog niet was. Ze deden alsof het de meest ongeloofwaardige smoes was die je kunt verzinnen. En dat terwijl mijn ouders braaf altijd op afroep op komen draven, al moeten ze dan zo'n eind met de auto. Daar kan ik me echt kwaad om maken. Bah.

Ik weet niet meer wie het zei, maar knalvuurwerk vind ik vreselijk en siervuurwerk is wel mooi. Maar dan wel als anderen het afsteken, ik zelf durf dat niet en heb er ook het geld niet voor over. Gisteravond stak hier in de wijk iemand nog een boel siervuurwerk af, dus Vriendje en ik hebben samen nog een poosje in ons eigen huisje voor het raam staan genieten van die idioot .
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 13:14
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik moet leren maar ik heb echt geen zin meer. Ik heb nog helemaal niks gedaan vandaag.
Dus wie schopt mij eens aan het werk?

En ik word zo gek van mijn zusje. Elke keer als ik iets zeg zit ze me af te katten en dan mijn vader mij ook weer. Echt, hou gewoon eens je mond. Jij bemoeit je ook overal mee en als ik terug zeg ben ik altijd degene die in discussie gaat en ben ik altijd degene die het gedaan heeft, terwijl mijn vader nooit eens ziet hoe achterbaks en arrogant jij bent. Jij bent weggelopen en daar zijn ze niet eens boos om geweest. Trut.
En ik weet dat het lullig is en diep van binnen meen ik het ook niet, maar was je maar weg gebleven. En een aansteller ben je ook. Je hebt altijd wat. Dat je last hebt van je pols is je eigen schuld, dan moet je maar stoppen met computeren dan was het allang over geweest.
Dit klinkt vast heel gemeen, maar ze haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Het enige wat mijn ouders dan doen is schreeuwen tegen mij en haar als een engel behandelen, terwijl zij het uitlokt. Ik voer niet altijd discussies hier in huis, dat kan niet omdat dat kind niet op een normale manier kan reageren. En toch heb ik het dan gedaan. Terwijl ze alles wat zij doet gewoon door de vingers zien. En dat is altijd zo geweest.

En nu moet iemand me echt even schoppen, want straks is het avond en zit ik nog steeds een beetje niks te doen.

Laatst gewijzigd op 02-01-2008 om 13:22.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 14:20
Verwijderd
schijt-uwv en schijt-ib-groep. Waarom zijn die formulieren zo lastig, hoe moet ik de vragen interpreteren? En als je dan naar het uwv belt zeggen ze dat je maar een andere keer moet terugbellen omdat het te druk is. En dan bel ik naar de ib-groep, omdat ik geen afhaalkaart voor mijn ov heb gekregen, krijg ik te horen: een momentje geduld alstublieft, over 14 minuten bent u aan de beurt. Hallo! dat is geen momentje meer!
Ik word er helemaal schijtchagrijnig van.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 14:48
Mara
Mara is offline
@Heksjuh: Dat klinkt niet gemeen. Als jij het zo voelt dan voel je 't zo, simpel zat. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn, als er ook totaal niet naar je geluisterd wordt en je broertje/zusje bijna volledig wordt ontzien door wat voor 'omstandigheden' dan ook.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 15:00
Roosje
Roosje is offline
z0mfg ik heb geeeen zin meer en ik moet nog een half boekverslag en tweeënhalf uur tot mn vriendje weer hier is.
Oud 02-01-2008, 15:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Okee dan, ik wil een experiment uitvoeren hier op m'n stage. Blijkt dat de kit op is en de nieuwe pas vrijdag geleverd wordt. Nou kan ik hier dus weer twee dagen met m'n duimen gaan zitten draaien
Oud 02-01-2008, 15:41
Redhair
Redhair is offline
Godverdomme, fijn begin van het nieuwe jaar. Nog meer roddels en verhalen over mij. Mijn geloofwaardigheid is nu gezakt naar nul. Voor mij is momenteel ook iedereen ongeloofwaardig. Te veel leugens en niemand komt naar mij om te vragen wat waar is. Ik hoor alles van J., vertel hem mijn verhaal. Hij vertelt dat waarschijnlijk weer aan de anderen, maar dan is het natuurlijk al een beetje verdraaid. Ik heb gezegd dat die anderen naar mij moeten komen, hij ze door moet sturen. Lafbekken, lekker roddelen, ooh wat een sensatie, wat is het toch een slet, maar de waarheid willen ze niet weten, want dan is het niet meer spannend.
Oud 02-01-2008, 16:04
Roosje
Roosje is offline
Hahaaa! Ik ben klaar. <3 En mn vriendje is dadelijk thuis, thank God. <3 En dan ga ik nog maar wat nuttige dingen doen. Lezen of zo. En zoeneeeh.

Oh en knuffel redhair, t komt vast wel goed! (})
Oud 02-01-2008, 16:17
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Rare kwast, met die instelling kom je ook geen reet verder.
dat is niet mijn instelling maar zo begon voor mij t nieuwe jaar
ik gaf alleen de feiten
Oud 02-01-2008, 16:26
Nona
Nona is offline
Citaat:
dat is niet mijn instelling maar zo begon voor mij t nieuwe jaar
ik gaf alleen de feiten
Na een dag? Het is ook maar waar je de nadruk op legt. Het jaar is nog amper begonnen, zie het als nieuwe kansen. Je hebt nog tijd zat oom aan jezelf en je omgeving te werken.
Oud 02-01-2008, 16:59
moon
moon is offline
Dan ben je aangenomen voor een baan die je gewoon echt niet wilt...maar die je ouders als ideaal voor je zien en van je verwachten dat je er wel aan gat beginnen. Als ik inderdaad daar ga werken dan kan ik de linehan-training ook niet meer volgen. Erger nog is het dan dat ik het vrijwilligerswerk dat ik zo ontzettend leuk vind niet vast kan houden. Waar kies ik voor? Kies ik voor mezelf of kies ik voor mijn ouders? of is dat de keuze niet en maak ik het nu te zwart-wit? Over 1,5 week heb ik het arbeidsvoorwaardengesprek, laat ik proberen om me er nu nog niet te druk om te maken.
Verder wisselt mijn stemming in uitersten en daarmee ook mijn gedachtes . Nog een half jaar training zou dus ook zeker geen kwaad kunnen, maar ja...
Oud 02-01-2008, 17:28
IcedEarth
IcedEarth is offline
joehoe, gelukkig nieuwjaar. Mijn nieuwjaar was teh space. Helaas ook erg verdovend dus na vijf uur kwam er niets zinnigs meer uit. Mjaa het was chill, met mijn lieve vrienden.
Énorm veel geld ingezameld voor ons project in Nepal, het is definitief en ik vertrek begin feb. Willen jullie ook sponsoren????? Als iedereen een paar Euro geeft zijn we al een heel eind, ik pm jullie wel over die gegevens want privacyjeweettoch
Oeh redhair, zogenaamd sletje, trek je dat geroddel niet aan he, roddelaars hebben over het algemeen een dusdanig miezerig suf leventje dat ze voor enige sensatie het maar over andermans vermeende doen en laten moeten hebben.
Oud 02-01-2008, 17:43
Ruudje
Ruudje is offline
stemmingswisselingen...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 18:41
Verwijderd
Ohhh, dit kan echt niet. ... denk ik?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 18:51
Verwijderd
@ Morri: Dankjewel, ik hoop dat het voor jou ook een heel mooi jaar mag worden. En optimistich blijven hè, ga er gewoon voor.

OT: Ik heb net op internet een beetje rond zitten kijken voor opleidingen en ik kwam wel wat leuke dingen tegen. Criminilogie, neuropsychologie en iets met genetica lijken me wel leuk. Alleen kan ik van die laatste 2 niet de toelatingseisen vinden, welk profiel je moet hebben gevolgd enzo. En ik kan ook niet direct een genetische opleiding vinden.
Gisteren kreeg ik een mailtje van m'n 'ex'. Ik durfde hem niet te openen. Het was niks bijzonders kwam ik later achter, maar ik zat daar met een bonzend hart. Stomme ik. Oud en nieuw was opzich wel leuk alleen een beetje saai. Ik ben redelijk vroeg naar bed gegaan, ik was zo moe. Nu nog steeds eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 19:00
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@Heksjuh: Dat klinkt niet gemeen. Als jij het zo voelt dan voel je 't zo, simpel zat. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn, als er ook totaal niet naar je geluisterd wordt en je broertje/zusje bijna volledig wordt ontzien door wat voor 'omstandigheden' dan ook.
Dankjewel, het is toch wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die me aan zulke dingen ergert

Moon: je moet kiezen wat je zelf wilt, niet wat je ouders willen. Als jij de baan niet leuk vindt, moet je het niet doen. Als je naast de baan geen dingen meer kan doen die jij belangrijk vindt, zoals therapie, of die je leuk vindt, zoals je vrijwilligerswerk, moet je het niet doen. Maar misschien kan je het bij het gesprek ter sprake brengen, misschien is er wel iets te regelen zodat je de therapie kan blijven volgen en vrijwilligerswerk kan blijven doen? En je kan misschien een maand proeftijd draaien, dan kan je er altijd nog mee ophouden als je het niet leuk vindt en je kan kijken of het echt niks is.
Maar je moet niet doen wat je ouders willen dat je doet. Jij moet het doen, jij moet er gelukkig mee zijn.

IcedEarth: wat houdt het project precies in? Ik wil wel sponsoren

Ik heb niet geleerd vandaag en achteraf vind ik dat echt dom van mezelf, maar ik had er zo geen zin in Ik moet morgen toch vroeg op staan, ik heb dan nog minstens drie uur om nog even te leren. Ik begin wel achteraan, want dat heb ik slechter geleerd dan in het begin. Ik ben bang dat ik veel dingen uit het vorige tentamen nog steeds niet weet, maar dat maakt niet uit want dan zoek ik het op en zo zie ik welke stukken ik nog moet lezen. Nu ben ik toch wel zenuwachtig aan het worden. Het is misschien wel goed dat ik vandaag niks gedaan heb, anders was ik nu denk ik echt aan het stressen.
Willen jullie voor me duimen morgen?
Oud 02-01-2008, 19:44
Verwijderd
We zijn weer thuis. Deze dagen waren erg goed voor de bewegingsdrang, hoezee! Mja en het eten ging wel redelijk geloof ik en verder ach, ik ben moe, voel me nu gewoon eenzaam en heb gister zomaar R. gebeld en dat hielp heel goed. Nu ga ik dat niet doen, maar ik ga d'r ff een mailtje sturen. En dan slapen geloof ik, ik ben doodmoe. Oh en morgen studeren enzo.

Happy new year @ iedereen en speciale *knuffel* voor kwast.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 19:46
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 02-01-2008, 19:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Na een dag? Het is ook maar waar je de nadruk op legt. Het jaar is nog amper begonnen, zie het als nieuwe kansen. Je hebt nog tijd zat oom aan jezelf en je omgeving te werken.
na een dag begint het nieuwe jaar ja..
sterker nog na het eerste uur voelde ik me al leeg..

dat wil nog niet zeggen dat ik niet mn best doe/ga doen om een andere weg in te slaan
Oud 02-01-2008, 19:53
darkfairy
darkfairy is offline
ik ben een beetje aan het doordraaien
Reageren

Regels voor berichten