| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Hmm, best veel voor school gedaan vandaag. M'n boekverslag is af, het eerste hoofdstuk van aardrijkskunde is samengevat en het belangrijkste: ik ben begonnen in m'n Duitse boek en ben al op pagina 50! Jammer van morgen maar beter dat ik nu goed uitrust en uitziek en nog wat voor school doe, moet nu echt hard gaan werken. Ben wel trots dat ik bijna alles wat ik wilde doen ook echt heb gedaan.
Goede start van het nieuwe jaar!
|
|
||
|
Citaat:
Je kunt je vraag ook aan een universiteit stellen (ik neem aan dat je op de uni zoekt, aangezien die eerste twee studies universitair niveau zijn). Voor neuropsychologie, wat geloof ik een afsplitsing is van psychologie, een afstudeerrichting dus (heb ik me in mijn topic op Studiekeuze laten vertellen), moet je dus waarschijnlijk loten, omdat dat op de universiteit een lotingsstudie is geworden. Criminologie is tevens een lotingsstudie. Profiel daarbij is geloof ik niets speciaals, maar voor psychologie (neuropsychologie zeker) is biologie zeker handig. Als klopt wat ik hierboven zeg, dus genetica -> biologie, dan heb je N+G nodig. Misschien kun je het in deze richting zoeken? |
||
|
|
||
|
Citaat:
Dus iedereen in je spacebox? ![]() En je bent bijna jarig, dus alvast gefeliciteerd!
|
|
|
Verwijderd
|
Deze gevangenissoap lijkt wel niet op te houden. We hadden ons ingesteld op morgen de uitslag, en nu krijg ik weer een telefoontje dat opeens niemand eigenlijk meer iets weet. Janken, weer kan ik niks anders de hele dag. Ik ben niet dom bezig, ik ben met iedereen aan het praten en ik denk alleen maar na. Mijn collega hier zei me dat ik een keuze heb. Maar die heb ik niet. Je kan niet de vent waar je van houdt domweg in de bak laten zitten voor fucking 100 sol (25 euro) met de gedachte dat ze hem misschien 6 jaar gaan vasthouden. Niet de meest imperfecte vent die ik ooit gehad heb, niet de vent waar ik van hou, niet de vent met de mooiste ogen, niet de vent die.....het allerbelangrijkst voor mij is. Ik heb mijn Peruaanse schoonmama gebeld, en die komt godzijdank naar Cusco toe een dezer dagen. Wellicht kan zij wat druk van mijn 20-jarige schouders halen.
Amo a matón |
|
|
|
|
/me werpt een taart naar Kruimel
Gefelicitaart! ![]() OT: Hè, bah. Mijn lichaam weet nog niet of het nou wel of niet ziek aan het worden is. Ik zit er ergens middenin en voel me dus niet ziek genoeg om echt ziek te zijn maar ook niet gezond genoeg om echt gezond te zijn. Soms voel ik mij prima, andere keren belabberd. Mijn neus is druk bezig met de voorbereidingen voor de loopwedstrijden op de Olympische Spelen dit jaar, mijn keelpijn houdt al een paar dagen aan en mijn lichaam weet niet of ie 't warm of koud moet hebben. Make up yer mind!
|
|
|
Verwijderd
|
Ik moet echt zo oppassen.
Was gisteren zo dronken dat ik mijn telefoon heb vernield. Beyond repair, dat grapje heeft me dus 150 euro gekost voor een nieuw toestel... Dat is een echt slechte zaak. Maar goddank kon het financieel gezien, maar ik ben wel goed van mezelf geschrokken. Er is geen alcoholprobleem gelukkig, maar het is natuurlijk bijzonder ongelukkig allemaal. Verder gaat het goed. Moest alleen mijn schrik even van me afpraten. |
|
|
|
|
Kruimel gefeliciteerd!
![]() OT: Ik kán wel impulsief zijn. Ik ga a.s. zaterdag schaatsen met een groep mensen die ik nog nooit ontmoet heb. Tis een soort van forum-meet (niet dit forum overigens) Ben erg benieuwd hoe het wordt. De zenuwen zullen nog wel komen.Ik moet écht aan de studie nu, gisteren een planning gemaakt, moet ik daar na dag 1 natuurlijk niet meteen van gaan afwijken. Ik heb echt tijd en tijd genoeg om dat tentamen te leren, laat ik die nu ook eens benutten. |
|
|
|
|
|
Kruimel: gefeliciteerd!!!
![]() OT: Omg, wat ben ik een luie donder. Het is al bijna 1 uur en ik heb nog niets voor school gedaan! Probeer steeds met iets te beginnen maar kan me niet concenteren.. Ik MOET dit eerste wiskunde hoofdstuk begrijpen en samenvatten en daarna mag ik pas gaan lezen van mezelf. En ik MOET aan mijn CPE beginnen én kunstgeschiedenis gaan leren én luistertoetsen van Frans/Duits oefenen. KOM OP dat kan ik best! *schopt zichzelf aan het werk* Waarom doet iedereen ook zo serieus, niemand om even gezellig mee te kletsen. Duh, misschien omdat dit je examenjaar is doos
|
|
|
|
Ik ga niet eten, ik ga niet eten, ik ga niet eten. En ook niet wegen. En me zodra ik weer in Utrecht ben aanmelden bij de sportschool. En vooral niet wegen. En ook niet eten. Ik weet zo verdomd zeker dat ik ben aangekomen en ik walg ervan. Ik mag niet eten. Waarom kan ik nou niet meer stoppen? Ik wil zoveeeeeeel. Maar nu mag het écht niet meer. Gedráág je, Yana! Hou nou es op met al dat eten
![]() ![]() ![]() ![]() Kruimel, gefeliciteerd
|
|
|
Verwijderd
|
gefeliciteerd kruimel!
![]() grrrrrrrrrrr rot uwv! "Nee mevrouw, we kunnen u niet helpen met het invullen van uw aanvraagformulieren, heeft u niemand in uw omgeving die u daar bij kunnen helpen?" Verdomme! die weten het ook niet! Ik pas niet precies in het plaatje, want ja, ik was voor mijn 17de al arbeidsongeschikt, maar ja, ik heb daarna nog wel op school gezeten en gestudeerd!![]() ![]() ![]() En de ib-groep heeft nu een wachttijd van 15 minuten om iemand te kunnen spreken ![]() En Brinkveld ga ik nu weer terugbellen en dan hoop ik nu toch echt te horen te krijgen wanneer ik op intake kan komen want ik word er schijtziek van! |
|
|
|
Verwijderd
|
Gefeliciteerd Kruimel!!!
En Yana, je MOET wel eten. Ook al gaat het een keer mis, pak zo snel mogelijk je gezonde eetpatroon op (desnoods met een eetlijst). Zolang jij jezelf eten ontzegt schreeuwd je lichaam er alleen maar meer om. En ik zou me maar niet aanmelden bij de sportschool, echt lieve Yana, je zakt alleen maar dieper in je es op die manier. *knuffel* voor Yana, Kroot en Dolce, kom op dames! OT: de wereld ziet er niet echt beter uit vandaag, hoewel het gisteravond erger was. Ik heb al wel flink wat gedaan voor de workshop dus dat is positief en ik heb redelijk ontbeten en gelunched. Ik ben zelfs al aangekleed maar we gaan dan ook zo weg. En verder ben ik duisendmoe en dat is niet lief. |
|
|
||
|
Citaat:
(ik kan je misschien wel helpen met het formulier) Succes met het bellen naar Brinkveld. Goed doorvragen hoor. Ze hebben voor de kliniek bijne geen wachtlijst. Ik heb ook in die kliniek gezeten, als je eenmaal binnen bent is het wel oke. Ik wacht al bijna een jaar op een andere therapie van Brinkveld. wordt je inderdaad schijtziek van. succes! |
||
|
|
|
|
@ Kruimel: Gefeliciteerd
Maak er een leuke dag van! ![]() @ Lentekriebel: Misschien kan stichting MEE je helpen? www.mee.nl ![]() OT: Vandaag toch nog wat gedaan, wel veel minder dan ik zou willen doen maar iig IETS. En mijn vriendje belde net en dat vind ik tof En ik ben alweeeer verkouden en dat was ik een maand geleden ook nog
|
|
|
|
Net terug van bijeenkomst met studiegroepje. Eigenlijk
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.En jeuj! ik heb toch nog iets bereikt vandaag! Ik heb mijn kaartnummer gekregen waarmee ik mijn ov kan ophalen . En die sukkels van de ib-groep hebben in hun systeem staan dat ik een verdieping lager woon . Ik weet zeker dat ik het goed doorgegeven heb!
|
|
|
|
||
|
Van harte gefeliciteerd, Kruimel!
![]() @Yana: natuurlijk moet je wel eten. Het voelt waarschijnlijk fout om het toch te doen, maar probeer het gewoon. Een gezond gewicht is ook voor jou belangrijk . Succes!@Nijn* en alle anderen die het nodig hebben: sterkte, raap jezelf bijeen, krabbel op! *stuurt aanmoedigingen* Citaat:
. Anders biologie idd.OT: bluhh ik heb echt helemaal geen zin om te leren, maar het zal toch echt moeten. Mijn keel is droog en doet pijn en die droge lucht buiten en in m'n kamer werken er niet aan mee. Verder wil ik B. gewoon stiekem nog steeds terug, maar ik besef dat er niets verandert zolang ik niets laat weten. Hij, áls hij al iets wil, durft niet of is bang dat het 'toch niet kan'. Nuja, even laatste dagen kerstvakantie vieren.
|
|
|
Verwijderd
|
aaaaaaaaaaaaargh, hier word je toch helemaal gestoord van!
Hele middag zitten wachten op een telefoontje van brinkveld, uiteindelijk zelf nog een keer gebeld, loopt degene die ik moet hebben net langs het secretariaat maar de secretaresse kan hier niet meer te pakken krijgen. En ze is er pas maandag weer terwijl mij gezegd is dat ik maandag intake heb! Verdorie! "ja, ga er maar vanuit dat die intake niet doorgaat" ![]() ![]() ![]() Hoe lang moet ik nog wachten?! |
|
|
|
|
Gefeliciteerd Kruimel!
Stelletje bastards bij de NS. Gisteren kwam ik met 3 minuten vertraging aan op station Gouda en op station Gouda moest ik de Lightrail nemen richting Alphen a/d Rijn. Ik had echter maar 2 minuten overstaptijd, maar ik had zoiets van: Het zijn alletwee treinen van de NS, die wachten wel op elkaar. Maar nee hoor. Nog iedere keer dat ik in de Lightrail stapte, vertrok die één minuut te laat, nu wassie precies op tijd weg en ik zag hem afbuigen in de richting Waddinxveen toen ik uit mijn trein stapte. Het was erg koud op station Gouda, vooral omdat ik vol in de wind zat. Achja, ik ben gewoon aangekomen hoor, alleen een half uurtje later. Vlak voor ik wegging, was er nog bijna ruzie tussen mij en mijn ouders, aangezien zij mijn nieuwe OV-kaart bij zich hadden gehouden, zodat ik die niet kwijt kon raken. Normaal leggen ze alle pasjes in de kast neer, in zo'n glazen ding, maar mijn nieuwe OV-kaart zat dus bij mam in de tas. Mijn stiefvader zat WoW te spelen en die beantwoordde alle vragen doodleuk met een weet-ik-niet en mam die was weg. Gelukkig was de winkel waar mam heenging dicht en was ze om 5 over half 11 weer thuis (en ik moest weg om 20 voor 11), anders had het nog wel makkelijk een uur later kunnen worden. Het is nu echt heel gezellig, nouja, nu even niet, want het is helemaal stil aangezien YouTube heel traag is en zij eventjes wat muziek op mijn laptop aan het zetten is. Ik vertelde haar net ook dat ik ervan stond te kijken en bijna moest huilen toen ze me vertelde dat ik haar beste vriend was en zij had totaal niet verwacht dat zij mijn beste vriendin was. Dat voelde echt zo fijn. Vanavond een beetje chocolade eten, dat hebben we net gehaald in de winkel (ik moest best wel zeuren om haar mee te krijgen door de kou), dus vanaaf hebben we wat lekkers te eten bij mss een filmpje. Ik heb d'r gisteravond ook het hele stuk laten lezen over wat ik zou doen als ik nog maar een maand te leven zou hebben en dat was voor mij heel moeilijk. Niet dat ik moest huilen, maar ik was daarna doodmoe. Ben gisteren om kwart over 10 ongeveer in haar bed in slaap gevallen. Om half 12 's avonds maakte ze me wakker en toen ben ik verder gaan slapen op de logeerkamer. Vanochtend om vijf uur werd ik wakker, maar ik heb gelukkig nog verder kunnen slapen tot ongeveer half 8. Op zich wel een redelijke nachrust gehad uiteindelijk. Maargoed, ik stop maar eventjes met schrijven, want ik heb d'r pc ingepikt xD
|
|
|
|
Kruimel, proficiat!
In de stad ben ik wederom tot de conclusie gekomen dat ik niet het figuur heb waarmee je gewoon in de uitverkoop nog iets leuks kunt kopen... Helaas. Ik heb best leuke dingen gezien, maar alles is te lang of te smal. En voor een bloesje wat ik gepast had, heb ik te brede schouders. Als je dit zo leest, moet ik wel een heeeeeeel raar figuur hebben, maar op zich valt dat nog wel mee . Maf.Ik wou dat Vriendje nog vakantie had, het was zo fijn de afgelopen week. Vandaag heb ik me ook wel vermaakt, maar nu zit ik te wachten tot ik het eten klaar kan gaan maken voor hij thuiskomt. Het leren is tot nu toe matig gegaan. Ik heb wel ongeveer gedaan wat ik gedacht had dat ik zou doen, maar ik wilde eigenlijk meer doen dan dit. Maar ja, ik heb nog 2 weken voor mijn tentamen, en van twee vakken beheers ik best veel van de stof. De rest kan ik gewoon de komende tijd heel goed gaan leren. @ Leonoor: In het vorige topic (volgens mij) reageerde je op mij dat het een poosje duurt voor je vrienden maakt in een nieuwe omgeving, en daar heb je ook wel gelijk in. Maar met zo'n jaarswisseling word je je daar toch wel even heel erg bewust van. En daarbij heb ik het gewoon heel druk met mijn opleiding en dus ook weinig tijd om echt intensief te 'socializen'. Maar na mijn opleiding ga ik daar gewoon nog harder mijn best voor doen, dat vind ik eigenlijk wel een mooi streven voor dit jaar .
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oh getsie, ik voel me zo mega propvol en ik heb echt niet meer gegeten toch? En ik voel me rot en somber en "wil niks". Wat is leven op deze manier toch ook bagger.
|
|
|
|
|
shit hij gaat dood en ik ga kapot van binnen en M. moet me niet meer en het lijkt ineens alsof alles slecht gaat alsof alles me tegenwerkt school lukt niet en eten lukt niet en ik kan er net zo goed mee ophouden want dat examen ga ik toch niet halen en ik kan niets doen en ik kan niets helemaal niets doen en het lukt niet het is zo'n chaos in mijn hoofd en alles doet pijn maar ik kan het niet stoppen ik moet het doen maar wil het niet en het gaat niet weg het wil niet weg uit mijn hoofd en ik word er gek van en tegen haar kan ik niet zeggenwat ik voel en tegen niemand niet niemand luistert niemand kan het wat schelen en ik draai door en dat hele klotepreventieplan wil niet werken en misschien moet ik maar stoppen met therapie misschien moet ik daar ook maar mee ophouden want het doet niets misschien maakt het alles alleen maar erger mijn ouders begrijpen er niets van zij begrijpt niets zij mag me niet meer iedereen is tegen me iedereen heef thet op mij gemunt ik ga dood ik ga kapot ik kan niet meer normaal denken niet meer functioneren niet meer concentreren niet meer gewoon zijn ik blijf alsmaar die gekte in mijn kop ervaren en de pijn de pijn de pijn ik wil normaal zijn ik wil dit niet meer het wordt te veel
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit bedoel ik niet lullig, maar als je jezelf dwingt tot dat soort orde, dan wordt de chaos in je kop ook een klein beetje minder. |
|
|
|
|
|
angst angst angst paniek paniek.
gisteren 11 keer ge-amt. sta nog steeds op het punt om door te draaien. ik stond net weer met een schaar in me hand. het is dat me vader nou thuis is. ik probeer normaal te doen. zodat ze niks doorhebben. maar hoelang dat nog werkt. geen idee. angst angst angst paniek paniek. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
Nijn*, rustig aan meis. Take care!
Gister kwamen C. en K., de jongen die mij leuk vindt, opeens mijn kamer binnen. C. vroeg direct wat ik met N. had gedaan. Hij hoorde vanmorgen van K. over de roddels en wilde de waarheid. Ik was blij dat er eindelijk iemand naar me toe kwam om te vragen wat er was. Ook fijn dat het C. en K. waren, omdat er ook verhalen gaan dat ik met hun allebei wat gedaan heb, en zij weten dat die verhalen sowieso niet waar zijn. Dus zien ze hoe alles is opgeblazen en geloven ze de waarheid eerder. Ik zat bijna te janken uit schuldgevoel maar heb alles verteld. C. was teleurgesteld, baalde er vreselijk van. Van N. had hij het verwacht, maar niet van mij. En de vriendin van N. is zijn beste vriendin. C. ging iedereen langs om hun verhaal te vragen en gaat dan naar haar om het te vertellen. Ik vind het goed zo, de waarheid moet maar boven tafel komen. Er zijn te veel en grote leugens. Ik hoorde dat N. tegen haar heeft gezegd dat we eenmaal gezoend hebben. Lafbek, vertel gewoon de waarheid, iedereen weet dat het echt meer dan een keer was. Het voelt een beetje als verraad tegenover N., maar ik kan niet meer tegen de verhalen en leugens. N. ben ik nu definitief kwijt denk ik, als vriend en als stiekemescharrel, maar dta moet maar. Ik weet hoe het nu zal gaan, zoals het al zo vaak gegaan is. We gaan elkaar weer negeren, voor de zoveelste keer. J. heeft veel gekletst, blijkt, en tegen mij een beetje gelogen. Ik ben niet boos op hem, hij zat er midden in, maar ik hoef ook geen vrienden meer te zijn. Vanaf nu zijn we exen en huisgenoten, meer niet. Klote, met deze simpele verhouding maak ik waarschijnlijk de relatie tussen N. en zijn vriendin kapot, de vriendschap tussen J. en mij en de band van N. en mij kapot. Gelukkig gaat het tussen mij en C. niet kapot. Het zal minder worden dan het was, ook omdat door roddels en verhalen zijn vriendin hem minder vertrouwd en pissig is op mij, maar hij belde me toenstraks gewoon of ik nog langskwam. Die vriendschap blijft. En K., hij ging gister gewoon door met mij versieren, zoals gewoonlijk. Heheh, de gek, het maakt hem geen zak uit als er over ons geroddeld wordt, wij weten de waarheid en dat is goed. Heb gister ook fijn met hem gepraat, over waarom ik het heb gedaan, hoe het voelde, hoe ik me nu voel. Nu voel ik me wel goed. Ben blij dat er een einde is aan de leugens en geroddel. Ben bang voor het moment dat N.'s vriendin de waarheid te horen krijgt, want ze komt waarschijnlijk naar mij toe en niet om rustig te praten. Maar mensen hebben gezegd dat ze haar zullen tegenhouden, ik moet niet bang zijn. Ik wil best met haar praten als C. en K. erbij zijn. Ik heb mijn les wel geleerd. Het was zo simpel, er is opzich heel weinig gebeurd, maar de gevolgen zijn vreselijk groot. Ik blijf in vervolg van bezette jongens af. Tering wat een gedoe. Hopen dat alles verder kalm verloopt. Een aantel mensen hebben nu een hekel aan me, maar dat waait vast wel weer over. Die mensen waren toch al geen echte vrienden van me, dus het kan me ook weinig schelen. Sensatie is over, kletskousen, roddelnichten. Was dit het nou waard?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Misschien is dat duwtje wel nodig, Thoughtful
. Ik moet echt niet zo debiel doen. Komop, wat heb ik te verliezen. Al begin ik alleen maar een msn-gesprek. Waarom wacht ik daar zo lang mee .Komop, goede voornemens waren er al, nu ze nog uitvoeren. *geeft zichzelf een flinke duw* Lekker veel koetjes en kalfjes bij elkaar rapen. Edit: msn-gesprek 1 is gestart en loopt.
Laatst gewijzigd op 03-01-2008 om 23:06. |
|
|
|
|
|
Bluh, net een sinterklaaschocoladepop in een keer opgegeten omdat ik me bagger voel. Niet goed.
En mezelf weer naar beneden aan 't halen. Pff. En waarom? Nee ik zal nooit bij dat groepje er helemaal 'bij' horen, omdat ik gewoon niet echt 'hip' ben en soms 'foute' opmerkingen maak die niet bepaald intelligent zijn. Jammer dan. En die leukeleukeleuke jongen is nu verliefd op een ander meisje en nou moet ik ze constant samen zien kleffen. Och och, eigenlijk is het allemaal niet zo erg en ik kom er wel overheen want verder gaat het best goed. Misschien moet ik maar bij huisgenoten gaan zitten en mezelf niet opsluiten. Dat emotionele eten gaat alleen een beetje de verkeerde kant op. Ben ook weer aangekomen. Binnenkort moet ik misschien toch eens advies vragen aan een diëtiste, want ik heb door die medicijnen van me constant 'zin' om te eten en weet gewoon niet meer wat normale porties zijn. Weer eens wat orde hebben zou handig zijn. ![]() jaaaa het komt wel goed. hup. *schop onder de kont en niet slachtofferig doen want mijn goede voornemen was wat meer zelfwaardering hebben! En dan moet ik niet meteen mezelf helemaal naar beneden halen omdat ik verkeerde (nou ja, volgens mij dan) opmerkingen heb gemaakt en omdat ze me maar stom zouden vinden. Hup. Nee. Afgelopen met die grammofoonplaat met negatieve gedachten. Alleen maar destructief en niet waar. *gaat naar huisgenootjes*
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |