Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zo, zo, zo, wat een bullshit zeg, als er its mis zit in HAAR relatie moet ze dat niet op jou afschuiven.. teringkriebel zeg. Ik denk dat als ik jou was, dat ik ook bot had gereageerd. Ik ken er zelf ook zo 1, die geeft mij dan niks op de kop, maar ze zit steeds te miepen dat ze geen relatie kan krijgen, als ze dan een relatie heeft dan deugt er niks, en als het dan uit is wil ze hem terug.. keer op keer op keer... zucht.. maar goed, ze heeft geen recht je zo te behandelen, je verdient dat niet.. *dikke knuffel*
|
zo, eindelijk het hele topic doorgespit
![]() ![]() En ik wil een smsje terug, ook al sloeg het nergens op wat ik smste ![]() En zijn smsje was lief.. en ik hou van lieve smsjes <3 Minder is dat mn ex met gisteren (niet in zoveel woorden maar toch een aardige toespeling op) voor slet uitmaakte.. dat heeft ie geweten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik kreeg een verkapt indecent proposal.
![]() En oh dear, ik heb toegezegd om vanavond weer eens met het meidengroepje van mijn oude vriendengroep af te spreken, we gaan ''meidendingen'' doen, lol. Eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in want de helft van die mensen kan ik niet uitstaan en met de andere helft heb ik gewoon niks meer. Gelukkig kan ik de hele avond met I praten want zij komt ook. Wel stom eigenlijk, dat ik kom, helemaal daarvoor op en neer in de trein en zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vraag me nu af tot hoever je kunt gaan om je relatie te redden
![]() En als je nog helemaal gek op hem bent en van hem houdt en voelt dat je hem nog een kans moet geven, maar je weet niet of het ook allemaal goed zal uitpakken... Wat doe je dan? Kon ik maar in de toekomst kijken ![]() In ieder geval heb ik voor mezelf een paar besluiten genomen; Ik ga proberen om zo snel mogelijk een huisje voor mezelf te krijgen en ik ga een baan in de buurt van Utrecht zoeken, niet in de buurt van Amsterdam. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() @ RebEls; jeetje... Tissur allemaal? En idd, zoals Ave zegt; je moet naar nu kijken. Ik weet later ook niet waar ik ga wonen en werken, ik wil dolgraag naar het buitenland, Jochem niet (of niet op korte termijn), maar ja, om alles wat ik met hem heb daar voor aan de kant te zetten.... Succes meis! OT: Goed ![]() ![]() |
![]() |
|
Het gaat allemaal best goed, we zijn samen en het is leuk. Hij is lief en ik ben lief, en samen zijn we zelfs nog een beetje liever.
Ik weet alleen niet of het genoeg is. Ik sluit mijn ogen voor onze verschillen, voor onze basis die zó anders is. De dingen die ik denk, voel, geloof, weet... ze zijn zo anders dan wat hij belangrijk vindt. Maar ik wil het niet zien, ik wil het niet weten. We moeten het redden samen, want ik wil niet zonder hem.
|
![]() |
Waarom gaat het nou altijd mis? Als ik een meisje leer kennen en haar een beetje leuk begin te vinden, is er niks aan de hand. Maar zodra het allemaal wat closer, intiemer wordt, gaat het gewoon mis. Ik trek een gigantische muur op, ga enorm aan mezelf en aan haar twijfelen, maak rare sprongen, althans, dat vind ik. En vervolgens ga ik me zo beroerd voelen, dat het gevoel compleet overgaat en het voor mij allemaal niet meer zo nodig hoeft.
Zo gaat het eigenlijk al vanaf de eerste keer dat ik me echt met meisjes bezig begon te houden. Zijn er mensen die dit herkennen en zo ja, wat kan ik hier in godsnaam aan doen? |
![]() |
||
Citaat:
Ik ken het ja, ik heb dat ook, en dan vooral een muur optrekken. Ik heb geen flauw idee wat eraan te doen is, dus eigenlijk heb je niks aan mij of deze post.. maar je mag altijd PM-en
||
Citaat:
En toen kwam de universiteit met een aanbod wat hij niet kon weigeren. Alleen de auto gaat weg ![]() Maar we gaan vlak bij de uni wonen ![]()
||
Citaat:
![]() Ik moet nog steeds een keer langskomen ![]() Maar ja, ik ga in februari ook op mezelf ![]() ![]() katten kijken op mp is leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jeetje, ik ben zó vaag ![]() |
![]() |
|
Was met oud&nieuw paar dagen weg met vriendinnen en het was echt helemaal geweldig!! En mn gevoel is ook weer redelijk stabiel
![]() En de ene vage jongen doet opeens heel anders, bellen/smsen dat ie me mist en wil zien enzo. En nou heb ik morgen opeens met hem afgesproken! Hopelijk ga ik m niet weer leuker vinden, want weet niet of dat een goed idee is (weet nog steeds niet hoe leuk hij mij vindt). Maar ik zie t wel en t wordt vast leuk! |
![]() |
|
Vandaag met mijn vriendje zijn verjaardagscadeautje gehaald. Ik vind het helemaal fantastisch hoe hij zo enthousiast en gepassioneert over iets kan zijn hoe ontzettend oubollig ik het ook vind
![]() <3 Ik ben de laatste tijd weer helemaal kriebelig over hem hihi ![]()
|
Verwijderd
|
Rare vakantie, maar superfijn. Stiekem zie ik er heel eg tegenop om zo m'n bed in te duiken, zonder dat ik tegen zijn bips aan kan kruipen.. Heb het daarom ook enorm uitgestelt, 't "weggaan", geloof ik. Niet alleen zijn vertrek heb ik (misschien wel op een wat irritante) manier uitgestelt, maar ook het nieuwjaar.
Typisch ons, wij hadden op oudjaarsavond ruzie, en om 'n groot verhaal kort te maken, wij zaten om 2 uur niet feestend buiten, maar wij zaten met z'n 2en jankend vuurwerk te kijken. De dag daarna uit het niets uit eten gegaan met nogal wat oproer (pinpas deed 't niet, hij moest in 't restaurant blijven zitten en ik ging snel terug naar huis..) Maar zulke avonden met hem zijn geweldig. Dat soort dingen bevestigen zo erg dat hij mijn buddy is en dat ik niet zonder hem WIL en, wat afgelopen jaar gevreesd heb, nu toch echt niet meer zonder hem kan. 't is walgelijk en klef enzo, maar 't lijkt alsof ik steeds verliefder en verliefder word ![]() En 't straks alleen in slaap vallen zal wel mee vallen. Maar nu besef ik dat ik nog meer op zie tegen het opstaan morgen. ![]() |
![]() |
|
Ik mag me niet op hem afreageren, maar waarom doe ik dat dan? Hij is lief, en samen allemaal dingen voor de uitzet kopen is zo leuk
![]() De hele middag samen rondgestruind door de ikea... en I love it, gepasioneerd shoppen bij de ikea. Ja hij is echt wel het beste wat me ooit is overkomen. |
![]() |
|
Ik wil vervuizen! en toch weert niet, want t is zo leuk hier. Maar kan niet eeuwig blijven wachten, want over een jaar moet ik wel weg.
Helaas is kamerzoektocht niet in één keer geslaagd geweest, nu op naar de volgende. Wat dit met relationeel gebied te maken heeft? ![]() ![]() In de liefde gaat t goed, ze is leuk, maar moet alleen een wat minder volgeplande vakantie hebben ![]()
|
Bleh. Oud en nieuw was gaaf met de vrienden... Helaas lieten ze me allemaal stikken op mijn verjaardag. Dus die was kut.
![]() Mijn moeder is net opgenomen in het ziekenhuis en wordt morgen geopereerd. Das dus ook kut. ![]() Ik heb weer internet dus dat is jeej. En een financiele tegenvaller, die is kut. Gelukkig heb ik vriendlief, en dat maakt veel goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Gister bleek dat het dus galstenen en een galblaasontsteking was. Dus dat ding gaat er vandaag al helemaal uit! ![]() Maar beter vandaag dan later, want eerst zou ze nog tot 30 januari moeten wachten op de uitslag. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ha, als ik niet lekker in mijn vel zit wil ik altijd een miljoen goede gesprekken voeren want ga ik me ook meteen over ALLES druk maken.. en daardoor hebben we een aantal dingen weer supergoed kunnen bespreken met elkaar, wat dan toch wel weer fijn was ookal was er eigenlijk niets tussen ons aan de hand.
En dan te bedenken dat hij helemaal geen prater is :') |
![]() |
|
![]() |
Ik voel me nogal down.
Heb een hele leuke jaarwisseling gehad, een vriend en vriendin (stel) zijn hier een paar nachten blijven slapen. Alleen nu kreeg ik gisteren een sms van haar, met de vraag of ik meer voor haar voel dan vriendschap. Ze zag het aan de manier waarop ik naar haar keek. Ik heb haar maar de waarheid verteld, ja ik voel meer voor haar dan alleen vriendschap. Ik voel geen verliefdheid, maar wat het wel is dat weet ik ook niet. Nu zit ik dus in spanning over hoe dit allemaal verder zal verlopen. Ik hoop gewoon dat dit onze vriendschap niet onder druk zal zetten. Dat we op oude voet verder kunnen. Ik weet dat ik dit kan, ik doe het immers al 2 jaar lang, maar ik weet niet of zij dat ook kan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, goed
![]() |
![]() |
|
En weer terug in NL! Ook wel weer lekker, tis hier godzijdank minder koud
![]() ![]() ![]() Tja, en nu wordt het tijd om bepaalde toch wel te lang lopende zaken eens aan te pakken. Tis duidelijk (zo ongeveer) dat ik de eerste stap moet gaan zetten, omdat het anders gewoonweg niets meer wordt. Tja. Nu ja. Hopelijk is het het waard en is het daarna gewoon weer goed ![]() ![]()
|
Ze is boos, heel erg boos. En ik deed iets heel doms gewoon omdat ik wou weten wat er in haar omging, iets wat ik laatste tijd nooit meer begreep en me alleen door voelde. En ik weet niet of ze het nog een kans wilt geven. Bleh.
|
Relationeel: De voorbije weken gaat het slecht.
Als ik iets zeg dat hem niet aanstaat klapt hij toe , negeert hij me , en moet ik een hele avond smeken om een reactie, dus ik sprak minder af met hem, omdat het altijd zo eindigde. Werd er ongelooflijk moe van van het hele gedoe en sloot mezelf uiteindelijk ook meer af. Had meer contact met vrienden, en vriendinnen. En met nieuwjaar heeft hij op mijn computer in men e-mails zitten rondneuzen. En een e-mail gevonden naar men beste maatje op uni, waar ik pas paar dagen van vernomen had dat hij iets voor me voelt en waarin ik uitlegde waarom hij mij moest vergeten en dat het niets kan worden. Maar nu ben ik kwaad, kwaad omdat mijn privacy geschonden werd, en kwaad omdat hij het me al weken verwijt, maar hoe meer hij me doet nadenken over de hele toestand, hoe meer ik tot conclusie kom dat zijn acties tot mijn reacties hebben gezorgd. Vriendschap: Door deze hele toestand heb ik ook geen contact meer met men maatje, want die voelt zich schuldig aan alles. Verder zijn het examens, en iedereen zit binnen en niemand heeft tijd.
|
|