Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2008, 23:51
Verwijderd
Weer op mijn kamer. En het leven gaat door, de tijd tikt weg en ik schiet geen fuck op. Hoe lang zal het nog duren voordat ik weet waar ik aan toe ben? Hoe lang gaat het nog duren voordat ik mijn leven weer op de rails heb? Hoe lang gaat het nog duren voordat ik weer gelukkig ben? Argh... Zoveel onzekerheid, daar kan ik dus echt niet tegen. Please red mij!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2008, 00:29
Verwijderd
Ik weet niet wat voor sport ik moet gaan doen. Pfft iedereen zegt dat ik op een vechtsport moet omdat ik zo gestrest ben mooi is dat!
Jammer dat ik niet meer mag hardlopen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 08:00
Gothic
Gothic is offline
Ik voel me zo ontzettend verschrikkelijk. Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet. Ik liefste zou ik stoppen met alles. En heel lang in m'n bed blijven liggen of gewoon terug gaan. Weg van alles. Terug. Ik kan me alleen ontspannen en goed voelen wanneer ik niet in Nederland ben. Wanneer ik weg ben. En de sec dat ik terug ben, komt alles terug. Ik wil niet meer. Ik wil dit niet meer...
Oud 07-01-2008, 08:06
Pruts0r
Pruts0r is offline
Zo, ik ben weer op school. Voelt nog steeds aan als een vertrouwde omgeving. Dadelijk komen (hopelijk, anders hebben ze een probleem) de andere mensen van mijn werkgroepje. Een jongen konden we gisteren niet bereiken, omdat zijn nummer schijnbaar niet klopte, al zie ik degene die die jongen zou moeten bellen ervoor aan om niet door te hebben dat hij een verkeerd nummer draait.

Ach, dat komt wel goed. Mja, ik hoop dat er dadelijk ook wel flink gewerkt wordt, want we, nouja, de twee lamzakken in ons groepje, lopen flink achter. Ik moet zo ook nog even beginnen aan één opdracht die ik online moet zetten en we moeten als groep nog 2 opdrachten maken en online zetten. De andere twee, die dus nog niets gedaan hebben, moeten daarbij nog eens 4 opdrachten maken.
Oud 07-01-2008, 08:12
Verwijderd
grootse verwarring. Ik lag net in mijn bed en keek op mijn horloge en dacht dat het al drie uur was. Dus ik sleepte mezelf mijn bed uit en verbeet dat ik zo lang in bed was blijven liggen terwijl ik vandaag zoveel moet doen. Toen keek ik op mijn telefoon en zag ik dat mijn wekker niet was afgegaan en dat vond ik uiterst vreemd en toen stond daar 9:01 en toen was ik helemaal verward. Ik keek maar even op mijn andere wekker en daar stond ook dat het 9 uur was en toen keek ik op mijn horloge, en inderdaad, het was 9 uur! Wow! Ik ben al weken niet meer zo vroeg wakker geweest en ook al weken niet meer vóór de wekker wakker geweest!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 08:35
Verwijderd
Wat een takkezooi.
Gisteravond lag ik in bed, begonnen (zoals heel vaak) m'n gedachten weer op hol te slaan. Boosheid, verdriet, wanhoop.
Maar waar ik echt overstuur van raakte is dát het steeds gebeurt. Hoe moet dit verder. Ik kan toch niet zo door blijven gaan. Hoe moet ik ooit een normaal leven opbouwen, als ik alleen maar van crisis naar crisis ren?

Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 09:02
coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb vakantie Althans, vakantie van m'n werk. Moet straks naar school De douche wil niet echt opwarmen aangezien de stand van het tapwater oid te laag is.. Doordat ik nog geen douche heb kunnen nemen ben ik nog zo'n duf konijn. Ik ga zo nog een poging wagen opdat ik wakkerder word. Voor laatstgenoemde werkt een koude douche natuurlijk ook...

@Lentekriebel: hopen dat het een goed voorteken is! Succes vandaag

Sterkte @ Lienepien
Oud 07-01-2008, 09:38
Meissiej
Meissiej is offline
Net even naar het dorp geweest om wat te regelen. En nu heb ik geen zin meer. Ik voel me futloos. Ben steeds zo moe. Vanmiddag nog 3 uur dramales. Zal wel weer hetzelfde liedje zijn als alle andere keren
Oud 07-01-2008, 09:53
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
BzV komt pas over een minuut of 50
Ja, ik had me idd een uur vergist Hoe gaat het eigenlijk met "jouw" boer?

OT: ik had allang aan het leren moeten zijn, half 9 opstaan, werd kwart voor 10. Dan maar half 11 beginnen, wordt nu 11 uur. Ach, ik had m'n planning voor vandaag toch nooit afgekregen, er moet nog een deel van gisteren bij.
Uiteindelijk zal ik alles wel redden, het tentamen is pas volgende week donderdag.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me zo ontzettend verschrikkelijk. Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet. Ik liefste zou ik stoppen met alles. En heel lang in m'n bed blijven liggen of gewoon terug gaan. Weg van alles. Terug. Ik kan me alleen ontspannen en goed voelen wanneer ik niet in Nederland ben. Wanneer ik weg ben. En de sec dat ik terug ben, komt alles terug. Ik wil niet meer. Ik wil dit niet meer...
Dit ja.

Ergens heb ik het gevoel dat ik gewoon iets moet dóen, dat het dan beter wordt. Maar ik heb zo geen zin meer, echt niet. Ik wil weg, alles achterlaten en alleen terugkomen om soms de mensen te zien die ik liefheb. Maar ergens hou ik wel van (sommige dingen van) Nederland, maar hier zijn alle verplichtingen, verantwoordelijkheden en allerlei andere shit waar ik voor weg wil lopen.
En jaa vandaag wordt weer een dag onverstandig doen, stom doen. Ik heb nu al zin in vanavond om met vriendjelief weer lekker in bed te kruipen.

Edit: nee nee nee. vooruit nog één keer. vandaag zal ik het nog een keer proberen: goed doen. gewoon normaal ontbijt. lunch. avondeten. Als ik nu fout begin gaat het de rest van de dag ook kut. Als ik nu in ieder geval goed begín is er alvast een deel van de dag goed gegaan.

Laatst gewijzigd op 07-01-2008 om 10:13.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 09:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Pfff, ik zal blij zijn als die presentatie achter de rug is. Daar heb ik echt mijn halve vakantie mee verspild En dan vooral met stressen, want er echt hard aan werken doe ik natuurlijk weer niet
Oud 07-01-2008, 10:09
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik wil terug naar Waddinxveen. Ik mis d'r nu al en gewoon het gevoel dat ik welkom ben. Dat gevoel heb ik thuis namelijk niet. Mja, het zal nog wel eventjes duren voor ik haar weer kan zien. Ik wil sowieso uiterlijk in maart naar d'r toe, want dan is ze jarig!
Oud 07-01-2008, 10:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben zenuwachtig voor het gesprek, maar blij dat ik m'n SLB-er nog even heb kunnen spreken vanochtend. Nu weet ik tenminste wat ik in dit gesprek ongeveer hoor te bespreken.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 10:22
Verwijderd
Hehe, eindelijk iemand van brinkveld aan de telefoon gehad. En er komt geen intake, want ik ben niet stabiel genoeg... Ze zou nog voor mij uitzoeken waar ik me dan het beste wel kan aanmelden, dat krijg ik dan deze week te horen... En als ik wat stabieler ben mag ik alsnog op intake komen... Jippie
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 10:50
Verwijderd
Hoppa, weer niks gedaan vanochtend.
Eerst kon ik m'n bed niet uitkomen en nu ik er eenmaal uit ben kan ik me niet concentreren.
Op deze manier komt het zéker goed met m'n tentamens!
En zometeen moet ik alweer naar college.

ik wil niet meer
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 11:24
Neko*
Neko* is offline
En nu is de vakantie echt voorbij. Vanacht ineens dik ziek geworden, voelde me zó beroerd. Ging naar beneden om paracetamol te halen, werd helemaal misselijk en kon nauwelijks meer lopen. Bleek dat m'n moeder niet thuis was, dus ik proberen naar boven te lopen want daar was vriendlief terwijl ik helemaal zwart voor m'n ogen zag. Was heel erg bang dat ik inelkaar zou zakken op de trap, maar gebeurde niet.. Huilend in bed gelegen, vriendlief zei steeds dat ik rustig moest doen, maar alles was helemaal draaierig en voelde me doodziek. Nja, uiteindelijk maar op de bank gaan liggen, zodat hij rustig kon slapen. Heel m'n maag uit m'n lijf gekotst bijna. Tegen half 5 weer bij hem in bed gekropen en nog even lekker geslapen, samen. Voel me nog steeds beroerd.

Het ergste is nog wel dat ik nog een boek moet lezen voor morgen, als ik dan instaat ben om naar school te gaan, that is. En voor woensdag nog 10 hoofdstukken engelse woordjes. En ook geen mákkelijke. En ik weet dat als ik ziek ben, ik me er toch niet toe kan zetten. Dus moet ik morgen beter zijn. Eigenlijk vandaag al. Maar dat boek is zo raar, en zo vaag en ik snap er helemaal niks van. Zometeen maar weer eens slapen, denk ik. Want aan 4 uur slaap heb ik niet genoeg. Maar mag niet teveel slapen, want dan slaap ik vanacht weer niet..

Hmpf, ik ben nog niet eens naar school geweest, en toch voel ik al die druk. Die druk op m'n schouders die er is zodra ik er ook maar aan denk. Presteren, presteren, presteren. Ik kan er gewoon niet tegen. Volgend jaar examens. Ik ga al dood als ik eraan denk.

Oh, en een dikke knuffel @Lentekriebel, Dolce, Nijn* en iedereen die hem nodig heeft.
Oud 07-01-2008, 12:48
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Hehe, eindelijk iemand van brinkveld aan de telefoon gehad. En er komt geen intake, want ik ben niet stabiel genoeg... Ze zou nog voor mij uitzoeken waar ik me dan het beste wel kan aanmelden, dat krijg ik dan deze week te horen... En als ik wat stabieler ben mag ik alsnog op intake komen... Jippie

He bah, dat is naar meis. Hebben ze ook aangegeven wat ze dan niet stabiel genoeg vonden?

Knuffel
Oud 07-01-2008, 13:59
Verwijderd
Wat heb je aan vrij zijn, als verder iedereen aan het werk moet?
Wachten tot de bieb hier opengaat maar...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 14:17
Sens.
Sens. is offline
Wat een rotdag vandaag...

Examen van een vak dat ik PERFECT had geleerd... En toch vrees ik dat ik het niet zo goed gedaan heb Ach ja ik heb er alles voor gedaan... langs de ene kant wel frustrerend, maar langs de andere kant wel een troost...

Maar tijdens mijn examen ben ik wel volledig op de hoogte van de roddels tussen de proffen Ze waren allemaal aan het klagen over mijn mentor Maar toch had ik liever gehad dat ze STIL waren

En nu ga ik er invliegen voor woensdag... Ik heb alles op voorhand geleerd, maar het blijft veel! maar eigenlijk zou ik het dus moeten kunnen...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 14:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het gesprek viel mee, volgende week ga ik voor de eerste keer meelopen op mijn toekomstige stageplek. En in principe, als er geen gekke dingen meer gebeuren, wordt dat mijn afstudeerplek!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 15:21
Nijn*
Nijn* is offline
Nogmaals; bedankt voor jullie lieve meelevende reacties.. Mijn moeder heeft vandaag de verpleeghuisarts aan de telefoon gehad, ze gaan de dormicom (? broertje van morfine) nu 6x per dag geven, in plaats van 4x en ze zien het steeds slechter gaan.. Hij heeft weer twee dagen niets gedronken, slaapt heel veel, heeft veel pijn.. hmpf Heb inmiddels ook meteen maar m'n coordinator ingelicht, die was heel lief. Ben blij als ik morgenochtend naar therapie kan, heb het idee (klopt ook) dat ik in geen weken meer heb gepraat..

En verder, hmpf, school is duidelijk weer begonnen.. Meteen voor alle vakken besproken wat er precies in het volgende SE komt, overleg over het jaarboek, cursus filosofie, vragen naar het SE-rooster dat nog steeds niet (!) compleet is.. En beginnen met de CPE. Voor de eerste les heb ik best hard gewerkt, bijna m'n complete schets al opgezet en moet nou voor morgen gewoon die tekening (min de details) af hebben. Dan kan ik in het weekend even een ontwerp maken voor de tekst en de details en misschien alvast de grote ontwerpen? Het is stressen maar de eerste les viel me mee En ja, ook meteen naar de decaan, vragen over dat klote studielink, over de studies, inschrijvingen, collegegeld, werd er helemaal kriegel van.. Nu alweer superveel doen voor morgen, maar m'n hoofd staat er echt niet naar.. Bahbahbah
Oud 07-01-2008, 15:44
Verwijderd
Citaat:
He bah, dat is naar meis. Hebben ze ook aangegeven wat ze dan niet stabiel genoeg vonden?

Knuffel
Niet precies. Ze had vakantie gehad en het voor de vakantie in het team besproken dus ze had het verhaal niet paraat, maar het ging om mijn opname in het UMC en hoe het daar verlopen was enzo. Nouja, nu maar verder kijken en hopen dat het allemaal niet te lang duurt.

Verder wel goede daden verricht vandaag. Ik heb een afspraak gemaakt met iemand die mij kan helpen bij het invullen van mijn wa-jong papieren (dat kon overigens toch niet bij MEE, want die zijn er alleen voor gehandicapten), ik heb me eindelijk bij een huisarts in Utrecht aangemeld, ik heb pasfoto's laten maken en mijn OV opgehaald en daarnaast nog even door de stad gelopen en 3 DVD's gekocht van de irischeques die ik nog had en het boek "De weduwnaar" van Kluun gekocht...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 16:05
Verwijderd
Wat heb ik toch een hekel aan deze onderzoeksopdracht.. en SPSS werkt ook al niet mee! Ik ben echt blij als we m donderdag helemaal ingeleverd hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 16:31
Verwijderd
Naar college geweest en -hoewel ik het me vanmiddag niet voor kon stellen dat het ooit nog zou gebeuren - m'n stemming is weer iets verbeterd.
Nu heb ik wel honger, maar geen trek. Ik wil wel iets eten, maar heb eigenlijk nergens zin in. Dus ik heb wat kaasblaadjes genomen, ga nu Gilmore girls kijken en daarna toch echt bedenken wat ik ga eten.

Dag/eetstructuur de gekste, blijkt maar weer .

[edit] Het wordt nasi uit de vriezer. Ik hoop dus dan ontdooien in de pan kan...

En ik hoorde vandaag dat één van m'n tentamens open boek is. Normaal vind ik dat altijd een beetje vreemde methode, maar in dit geval komt het wel mooi uit...

Laatst gewijzigd op 07-01-2008 om 16:59.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 16:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Kutzooi. Ik heb m'n toets verpest. Alles wat ik heb geleerd kon ik zo opdreunen. Toen mensen mij van tevoren iets vroegen wist ik op alles antwoord, maar toen ik die preparaten zag liggen leek ik echt amper wat te herkennen. Alles leek opeens op elkaar en omdat je het ook niet aan mocht raken, raakte ik echt lichtelijk in paniek. En dat is wat je juist niet moet doen als je maar 2 minuten per preparaat hebt. Kutkut. Goed leren en dan komt het er niet uit. Ik voel me stom.

Zo voelen mensen zich dus als ze hard hebben geleerd en het nog niet goed ging. Zoiets heb ik nog nooit gevoeld.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 17:22
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Bah, ik voel me nogsteeds zo dik! Ik wil weer zo graag afvallen, botten voelen, dun zijn, me veilig voelen enz...Waarom wil ik dat gevoel toch zo graag terug??
Ik probeer vanalles, ik ga keihard tegen het gevoel in, maar het is zo moeilijk! Ben bang dat ik het zo niet trek...over een tijdje lukt het me gewoon niet meer om tegen die gedachtes in te blijven gaan! Maarja, wat moet ik dan?? Ik probeer te relativeren, ga tegen mijn gevoel in, lees mijn motivatieboek...maar het gevoel gaat niet weg. Het ging zo goed! Ik dacht echt dat ik "ervanaf" was...
En ik kan/durf het tegen niemand te zeggen...het moet goed gaan!! Het moet een x afgelopen zijn, ik moet laten zien dat ik niet meer eetgestoord ben!
Oud 07-01-2008, 18:03
IcedEarth
IcedEarth is offline
@ Ikkuh15....Ik denk dat het niet zozeer van belang is dat je "laat zien dat je niet meer eetgestoord bent", maar dat je het ook echt niet meer bent. En dat je eerlijk tegen jezelf bent en tegen de mensen die om je geven. Als je dreigt terug te vallen kun je daar beter meteen iets aan doen, dan achteraf.
En natuurlijk, zulke grote problemen gaan niet snel over, stapje vooruit, stapje terug......Maar besef dat een stap terug niet meteen terug bij af is.
Je bent juist zo vreselijk goed bezig. Wees trots op jezelf. Scheid de eetgestoorde gedachten van dat sterke lieve meisje dat je eigenlijk bent! Knuffel!
Oud 07-01-2008, 18:05
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ja, ik had me idd een uur vergist Hoe gaat het eigenlijk met "jouw" boer?
met 'mijn' boer gaat het goed, thanks
twee keer elkaar gezien, deze week waarschijnlijk 3de keer
Oud 07-01-2008, 18:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm, soms toch wel weer maagpijn. Logisch natuurlijk, het kan niet ineens helemaal weg zijn (al lijkt het daar soms wel op). Maar hm, gisteren zo goed en lekker gegeten, ik ben toch wel echt optimistisch nu En een 7,5 voor de presentatie. Ja.
Oud 07-01-2008, 18:43
Redhair
Redhair is offline
Ikkuh15, ik ben het met IcedEarth eens. Je wilt laten zien dat je niet meer eetgestoord bent, maar je bent het gewoon nog. Beter zoek je toch weer hulp, want als je het probeert te verbergen gaat het uiteindelijk alleen maar slechter, denk ik. Knuffel!

Zo, ik ben mijn bed weer uit. Griep is weg, longen doen al wat minder pijn. Als ik hoest ga ik niet direct halfdood. Zo K. misschien maar eens bellen, of hij zin heeft om me op te halen. Heb weer zin in dom hangen, daar bij hem en C., hersencellen laten sterven. Ben te lang op mijn kamer geweest, al was ik steeds in comateuze toestand.
J. zoekt toenadering, wil samen iets kijken, morgen eten. Tja, waarom niet. Het is ook zonde om de hele band te verpesten door al het gedoe. Het zal minder zijn, maar er moeten niet meer banden verpest worden dan al gebeurd. Laat ik deze vriendschap maar in stand houden dan, al is een groot deel vertrouwen weg, ik denk van beide kanten.
Oud 07-01-2008, 19:46
moon
moon is offline
begin ziekjes te worden das niet de bedoeling zo vlak voor mijn vakantie
Oud 07-01-2008, 19:49
Verwijderd
Pfft mijn werk blijft gewoon vermoeiend, psychisch mijn ogen prikken alweer. edit: niet van het huilen. Dat doen ze als ik moe ben
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 19:50
kroot
kroot is offline
net eindelijk een mail met de verdeling van het slagwerk verstuurd, een beetje laat
Voel me nog steeds redelijk kut, kon mijn hoofd ook niet bij het gesprek van vandaag houden
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 19:52
Verwijderd
Pfft, stress, stress. We moeten voor school een voorpagina maken en die ben ik nu in elkaar aan het flansen. Alleen lukt het niet helemaal zoals ik wil. Maar ja. Vandaag knallende ruzie gehad met onze mentor. Ik was zo ontzettend kwaad. Het was om iets heel onbenulligs, maar hij stond daar maar sjanne dit, sjanne dat te schreeuwen. Hallo, ik weet heus wel dat ik zo heet en ik wens niet zo behandeld te worden. Punt.
Mijn vriendinnnen vertelden me dat ze dachten dat J. op mij verliefd is. Nu ik erover na denk, hij doet idd altijd zo apart tegen me. Wat moet ik daar nu weer mee, ik vind hem wel aardig maar meer niet.
Ik moet van m'n moeder naar de longarts, zaterdagavond had ik een zware astma aanval en sindsdien heb ik constant benauwd. Bij de huisarts zeggen ze dat ik geen astma heb, nee joh wat dan? Ik heb een gloeiende hekel aan dokters en dadelijk is er niks aan de hand ofzo?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 20:03
Verwijderd
Vandaag mijn allergrootste pechdag. Vertraging door die stomme metro, gezin wat niet thuis was, oorbel verloren (later weer teruggevonden), verkeerde datum opgeschreven, vier keer de hik, door de regen fietsen.
En nu ben ik alleen maar heel erg bang door tegenstrijdige berichten.
Morgen is weegdag en ik ben er bang voor. Ergens hoop ik dat ik ben afgevallen, ergens denk ik ook dat het zo is (weinig eten, bewegen, m'n broeken lijken losser te zitten). Maar wat nou als het niet zo is, straks ben ik maar 3 ons afgevallen ofzo, maar straks ben ik áángekomen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 20:09
Redhair
Redhair is offline
Hmm, weer een waarschuwing. Ik ben bang, ga het liefst weg. Dat is misschien overdreven en sowieso laf, dus ik blijf, wacht af, hoop dat het mee valt, hoop dat er iemand is om mij te beschermen mocht het toch gebeuren, hoop dat ik niet te hard word aangepakt, dat ik niet te veel geslagen word, dat ik niet gewond raak. Ik heb het zo slecht voor elkaar.
Oud 07-01-2008, 21:42
Verwijderd
het gaat goed komen, het gaat goed komen, het gaat goed komen. We hebben goed nieuws gehad, maar ik kan pas juichen als ie met beide benen buiten de gevangenispoorten gaat. Verder schijnt de zon hier volop, ben ik gisteren in de gevangenis zelfs verbrand, is mijn zus tante geworden -van de andere kant- , ga ik zo mijn benen laten waxen, en ga ik een klein baby-kado kopen voor de nieuwe telg. een mutsje van lamawol ofzo. of pantoffeltjes. of een trui. Als het maar Peruaans is. Leuk! Het gaat goed komen, het gaat goed komen, het gaat goed komen. Het mag nu niet meer misgaan. Want dan ben ik het zoek.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 22:04
Morri
Morri is offline
Citaat:
Pfft, stress, stress. We moeten voor school een voorpagina maken en die ben ik nu in elkaar aan het flansen. Alleen lukt het niet helemaal zoals ik wil. Maar ja. Vandaag knallende ruzie gehad met onze mentor. Ik was zo ontzettend kwaad. Het was om iets heel onbenulligs, maar hij stond daar maar sjanne dit, sjanne dat te schreeuwen. Hallo, ik weet heus wel dat ik zo heet en ik wens niet zo behandeld te worden. Punt.
Mijn vriendinnnen vertelden me dat ze dachten dat J. op mij verliefd is. Nu ik erover na denk, hij doet idd altijd zo apart tegen me. Wat moet ik daar nu weer mee, ik vind hem wel aardig maar meer niet.
Ik moet van m'n moeder naar de longarts, zaterdagavond had ik een zware astma aanval en sindsdien heb ik constant benauwd. Bij de huisarts zeggen ze dat ik geen astma heb, nee joh wat dan? Ik heb een gloeiende hekel aan dokters en dadelijk is er niks aan de hand ofzo?
Jeetje, in sommige dingen lijken wij wel op elkaar hè. Bij mij noemt de dokter het nu toch maar astma, omdat ze ook niet goed weten wat het anders is en het daar wel het meest op lijkt.. maar zware aanvallen zijn inderdaad heel vervelend. Heb je wel iets van medicijnen oid?

OT: toetsweek. Stress zorgt ervoor dat ik nog iets doe. Ik ga niet alle toetsen maken, twee doe ik wel met de herkansingen. Het voelt als falen, maar als ik dan de andere 5 goed doe, kan ik er mee leven. Hoop ik. Ik voel me rot, maar ik moet hier door heen komen, ik moet dit overwinnen. Ik wil niet, maar soms moet je dingen niet voor jezelf doen maar voor de mensen die van je houden. Mijn zin in het leven komt vanzelf weer een keer, toch?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 22:47
Giles
Giles is offline
Mijn karakter laat me niet in de steek, ik word nog steeds pissig en agressief van de kleinste dingen. Dus spring ik maar rond op foute oude muziek. Niet te hard want iedereen slaapt al
Oud 07-01-2008, 23:17
Lyne
Lyne is offline
Ik krijg weer het gevoel van 'opstaan, overleven, slapen'. Terwijl het net goed ging. Gewoon teveel gezeik en zorgen aan me kop de hele tijd.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 05:13
Verwijderd
Citaat:
nee joh wat dan?
Misschien moet je dat vragen ipv of je astma hebt?
Wie weet gaan ze verder zoeken en kun je op die manier duidelijkheid krijgen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 06:53
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik weet niet meer wat ik nu moet doen. Vriendje is echt om de haverklap ziek, dat was-ie vroeger nooit. Ik probeer zo goed mogelijk voor 'm te zorgen enzo, maar toch is het de laatste tijd iedere week raak. Mijn ideeën raken op.
Ik ga vandaag heel hard aan school werken en niet trainen. Daar voel ik me nog niet goed genoeg voor. In de tijd dat ik normaal zou gaan trainen, ga ik nog een keer heel goed stomen en dan hoop ik dat ik mezelf morgen echt beter kan verklaren. En dan zie ik morgen wel of ik dan wel ga trainen. Ik ben bang dat als ik te vroeg ga, ik daar weer extra verkouden en dus ziekiger van word.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 07:09
Yana
Yana is offline
Ik voel me ziek, moe -want slecht geslapen- en vooral moedeloos. Ik wil niet werken vandaag, maar om me de eerste keer na drie weken meteen af te melden vind ik ook geen stijl, dus ik ga maar gewoon. Wie weet gaat het goed. Wie weet komt het goed. Wie weet verandert er iets aan dit slopende angstige wanhopige gevoel dat ik al een week voel.
Oud 08-01-2008, 07:54
Pruts0r
Pruts0r is offline
Vannacht echt te weinig geslapen. Kwam gisteren thuis om kwart voor 11, want ik was na het bezoekuur voor opa, nog eventjes naar oma toegegaan. Toen ik thuiskwam, moest ik ook nog douchen, dus het was minstens kwart over 11 toen ik in bed lag.

Vanochtend rond 20 over 6 ben ik opgestaan, want ik werd om 6 uur wakker en toen realiseerde ik me nog helemaal niet dat de rare geluiden die ik hoorde uit Piece of the Pie van Jordan Rudess kwamen, dat kwam pas door na 2 of 3 minuten.

Mja, eventjes kijken of ik vandaag wat eerder naar huis kan, want ik heb beloofd dat ik voor oma zou koken vandaag, zodat ze morgen- en donderdagmiddag wat lekkers te eten heeft. En morgen mis ik sowieso een les, omdat ik aangeboden heb om samen met oma naar het ziekenhuis te gaan. Er was verder niemand die kon en ik denk niet dat mijn andere neven en nichten zin hebben om dat te doen.

Ik doe dat trouwens wel met plezier hoor. Mja, morgen ga ik dus lekker samen met oma naar opa toe in het ziekenhuis.
Oud 08-01-2008, 08:05
Cartosa
Cartosa is offline
Gisteren ging leren chill, vandaag totaaaal geen zin meer. Zin om wat uit te waaien, aan de zee of zo, maarja hier in Brussel is weer geen reet te doen, bleh. Kopje thee dan maar.
Oud 08-01-2008, 09:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vandaag is het een jaar geleden dat we een relatie kregen.

Op zich gaat het best goed, maar er zit ook nog zoveel verdriet in mij en ja, ik probeer nu natuurlijk om dat eruit te halen, om alles op te lossen en dat is ook wel fijn want dan gaat het straks beter enzovoorts. Maar het is ook wel moeilijk. Ik wou gewoon dat het al zover was
Oud 08-01-2008, 09:11
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Rare kwast: leuk
@ Hawahaai: ziekt hij wel goed uit dan?

OT: op tijd op! Ik werd wakker getimmerd door de woningbouwstichting die in het huis hiernaast aan het werk was. Ik was even bang dat dat de hele dag zou gaan duren, maar ze zijn alweer weg. Zo raar, gistermiddag zijn ze ook een half uurtje bezig geweest, lijkt mij niet echt effectief. Maar ik vind het prima zo, want ik moet leren en dan moet er niet constant getimmer enzo op de achtergrond zijn.

Nog één dagje hier bij m'n vriend leren, dan morgen voor het eerst in 1,5 week weer eens naar huis. En dan ga ik w.s. vrijdag weer terug. Aangezien ik fulltime moet leren, ook in het weekend en als hij naar mij komt, kan ik niet leren en hier bij hem wel. Beetje vervelend dat ik alleen voor een koorrepetitie naar huis moet, 3 uur treinen, maarja. Zie ik m'n ouders misschien ook nog eens.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 09:15
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
De training ging gisteren nog niet goed. Ik kon toch nog niet onderhands spelen (blessure) en daardoor was ik duidelijk de zwakste schakel. Ik voelde me dom en een mislukkeling. De afgelopen wedstrijden deed ik het zo goed, maar dat weten ze vast niet meer.

Toch was ik pas om half 2 thuis en sliep ik denk ik om 2 uur. Om kwart over 6 moest ik er weer uit. Vanochtend praktijkles. Was wel erg interessant, over Centraal Veneuze Lijnen. Kon alleen me hoofd er niet goed bijhouden en daardoor werd/ben ik bang dat ik het nu allemaal niet meer weet. Ook voelde ik me een beetje buitengesloten door iemand en dat voelde helemaal rot.

Aangezien ik nog 2 uur moet wachten op school ga ik er zo even aan werken.
School breekt me wel op, dat project, zoveel opdrachten en t is gewoon vaag. Alleen de praktijklessen zijn nog
Eigenlijk moet ik M. (altrecht) bellen want ik moet toch maar iets proberen met die medicijnen. Maar goed, ik durf niet te bellen.

Ik wil slapen.Onder mijn dekens kruipen en ooit wakker worden als t weer goed is. ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 09:18
Verwijderd
Alweer wakker

Zometeen naar mijn behandelaar. Ik hoop dat hij dan al van Brinkveld heeft gehoord wat zij een geschikte behandeling vinden, maar ik denk dat dat nog wel even op zich laat wachten... En wat moet ik verder zeggen? Hoe gaat het eigenlijk met mij? Ik ben de afgelopen weken maar moeilijk doorgekomen. Ben nauwelijks op mijn kamer geweest, steeds naar mijn ouders gevlucht waar het eigenlijk ook niet ging. Maar wat doe je eraan?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 09:49
Rob
Rob is offline
Vandaag maar weer eens achter mijn docent aanlopen zodat ik weet wanneer ik mijn presentatie hier kan gaan houden... en hoe dat in godsnaam in zijn werk moet gaan en wat er verwacht wordt bij een presentatie voor een breed publiek.

Datgene dat ik gemaakt heb, is niet eens relevant voor het bedrijf omdat het allemaal prototyping (testen en uitproberen, dus. ) is en er helemaal niets definitiefs is wat in gebruik genomen gaat worden. Sterker nog: Er is een grotere kans dat wat ik heb gemaakt de prullenbak ingegooid wordt en er alleen essentiële delen over gaan blijven voor hergebruik.
Daarnaast zijn er welgeteld drie (3) mensen die ook maar een beetje verstand hebben van wat ik heb gedaan. De rest snapt er de ballen niet van.
En toch moet ik een presentatie houden voor het hele bedrijf. Leuk. Handig. Not. Dan is het net alsof ik voor leken schrijf.

Het grootste minpuntje: Mijn einddatum is de 18e, de deadline van het bedrijf voor iets anders is de 18e. Dan mag ik de presentatie nog in mijn vrije tijd gaan houden, ook.

Nouja, ik heb een oplossing die wel te doen is. Ik maak al mijn werk de 18e af en kom in de periode 21 januari t/m 6 februari nog één keer terug om de presentatie af te ronden. >_> Dat zou moeten lukken, maar liever niet.

Even afwachten, dan maar.
Reageren

Regels voor berichten