Hm, dat ik hier nog niet gepost heb. >_>
Dieptepunten waren er niet echt. Ja, mijn relatie is uitgegaan halverwege het jaar, maar het was beter zo want ik ging er aan kapot, mentaal gezien. :\ Dus ik zie dat eerder als hoogtepunt dan als dieptepunt.
Nouja, één dieptepuntje: Door stage ben het kleine beetje sociale leven dat ik had, kwijt geraakt.

Veel te druk en dus te weinig tijd en zin om echt wat te gaan doen. Maar daar ga ik verandering in brengen.
Het contact tussen mij en mijn ouders is verbeterd. Dat had ik het jaar erop flink verknalt, dus 2007 is een beetje een goedmaakjaar geworden in dat opzicht. Het gaat nu best wel goed. Er zijn geen spanningen meer, gelukkig. En dat wil ik graag zo houden.
Oud-klasgenoten opzoeken is ook best wel leuk (lang leve Hyves voor 't zoeken.

). Helaas reageren er amper mensen en da's dan wel weer jammer. Maar er zijn ook mensen die wel gereageerd hebben en met één van hun ga ik binnenkort weer 's afspreken.
Sociaal-relationeel gezien ben ik er op vooruit gegaan in 2007 en dat merk ik. Ik heb veel leuke en aardige mensen ontmoet bij wie ik mij redelijk op mijn gemak voel en niet het idee bij heb dat ze mij niet serieus nemen wanneer mij iets dwars zit.
Dusja. Op een gestrande relatie na, was het wel een goed jaar, eigenlijk.