Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of gewoon een democratische afstemming van wij willen gauloises gewoon nooit en te nimmer zien en sluiten hem bewust buiten en blijven lekker in ons eigen kringetje. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kom als je het leuk vindt, kom niet als je het niet leuk vindt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of zou jij wel 2 uur en 10 minuten willen reizen terwijl ik hooguit 30 minuten bezig ben terwijl er genoeg opties zijn waarin ik je een beetje tegemoet zou kunnen komen. Denk het niet, en ik zou het dan ook geen probleem vinden om het wel te doen en eigenlijk ook gewoon doodnormaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het wel knap dat dit topic al bijna weer vol is, maar dat er nog geen meet is geweest. Je hoeft hier ook niet op te reageren en met allemaal argumenten te gaan gooien, aangezien ik bijna nooit in dit topic kom.
||
Citaat:
![]() Maarja, ik kom niet op de 18e, ik heb nog tentamens die week erna en ik wil die dag echt nuttig besteden.
||
Citaat:
De meeste mensen komen nou eenmaal niet uit Groningen of omstreken en daar dus meeten zou nogal onhandig zijn. Ja, dat is naar voor de mensen uit Groningen e.d., maar ze zijn geheel vrij om niet te komen. Ik doe er ongeveer een uur over naar Utrecht en ik ben ook best bereid wat verder te gaan, zelfs al moet ik het zelf betalen. Wat mij opvalt is dat je enorm veel jankt over eerlijkheid en mensen die niet bereid zijn ver te reizen en dergelijke, terwijl je dat zelf overduidelijk ook niet bent. Daarbij ben je ook nog geen een keer naar welke meet dan ook gekomen, dus je hebt sowieso geen recht van spreken over dat het 'nu maar eens' dichtbij moet zijn. En nu vind ik dat dit topic wel eens discussievrij mag zijn over reistijden en we het fijn gaan hebben over de Rotterdam meet. Ik heb gesproken.
|
Gauloises, stop met het beginnen van die discussie. En de rest, stop met op hem ingaan.
Is de meet nu in Rotterdam, begrijp ik dat goed? En Anneke, kom je vrijdag dan wel, of kun je niet? Niet durven weiger ik te accepteren. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het topic van de dubbele DK-meet Verwijderd | 500 | 04-07-2010 19:22 | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 | |
De Kantine |
DK-meet #4 TopDrop | 500 | 27-06-2007 20:35 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Met wie van de kantine heb je wel is Sex gehad of Gezoent ? of bijna iets?f Verwijderd | 123 | 12-05-2002 18:25 |