Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2008, 17:48
stout!
stout! is offline
Hmmwwwh onzeker. Maar volgens mij is het niet nodig. Goed om even alleen te zijn.
Oud 11-01-2008, 17:56
Fayette
Jaja, het is nu officieel kenbaar gemaakt dat we een stel zijn.. Jeetje, het voelt wel even raar, ook al was het praktisch gezien allemaal al zo ver.

Vanavond afscheidsborrel van een van mijn liefste collega's... Wordt wel gezellig, maar ik baal er wel van dat ze stopt! Het wordt ongetwijfeld weer een latertje vandaag...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 19:31
Neko*
Neko* is offline
Zeg dan ook wat je wil!
Oud 11-01-2008, 19:36
Bhoebha!
Bhoebha! is offline
niet anders als anders, alleen maar tevreden.
Oud 11-01-2008, 19:49
Verwijderd
Hij gaat mn ouders morgen zien. Eeeeek. En kutkutkutonzekerheid, One doesn't simply fall out of love without reason.. Dus niet zo stressen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 20:27
Verwijderd
Na bijna precies een jaar: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa <3
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 20:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb een geweldig relationeel gebied met mijn EnergyLight Zonder dat ding kom ik de winter niet levend door, dus hij mag ook wel een ereplaatsje in dit topic
Oud 11-01-2008, 22:49
Dott
Dott is offline
morgen voor het eerst sinds een paar weken een uurtje werken..
En voor het eerst sinds een paar dagen elkaar een dag niet zien omdat ie geen excuus heeft gevonden hij is echt lief <3 maar ik weet niet of ik dat nou goed of slecht moet vinden...
Oud 12-01-2008, 09:13
Verwijderd
Ik haat mn ex echt momenteel. Fijn, dankzij jou heb ik nu nog steeds constant die achterlijke onzekerheid dat het zómaar weer over kan zijn, want dat was voor jou blijkbaar heel normaal. En mn huidige chick verdient geen sippe Inge, haha. Kloteonzekerheid. Goed, schoonmaken! Misschien dat dat wat rust in mn hoofd brengt ook, en iig afleiding. Komt vast goed
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 10:07
Aurora
Aurora is offline
Ik ga haar met rust laten. Echt. Echtechtecht.

Vanavond lekker uit eten + film in Antwerpen met mn vriend, en morgen naar de Winterefteling.
Oud 12-01-2008, 11:26
Verwijderd
Whoei, 1,5 jaarrr! <33
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 12:03
ST*R
ST*R is offline
Nou hij vindt me sexy en lekker, en het was laatst echt heel leuk. En hij vindt niet dat ik goed laat merken dat ik hem leuk vind, maar dat vind ik ook gewoon moeilijk. Trouwens, hij laat het ook niet merken. Hij is wel snel jaloers en achterdochtig zeg, pff.
Maargoed, en nu? Ik kan zo niet doorgaan zonder dat ik de zekerheid heb dat hij me echt leuk vindt, en ik wil meer contact. Hoef niet per se een relatie, maar gewoon meer zekerheid, dat ik weet dat hij me niet opeens weer gaat negeren ofzo. Maar als hij mij die zekerheid niet kan geven dan kan ik beter stoppen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 13:27
woezel
woezel is offline
Gisteren had ik op eens echt het heel leuke besef dat mijn vriendengroep echt wel extreem goed is. Superveel mensen zijn reizen aan het plannen en blijven waarschijnlijk allemaal minstens 3 maanden weg, ik zal ze missen maar het is leuk hoe iedereen komt en gaat en iedereen is even goed en warm. Het voelde gisteren echt als een gezin op een of andere manier hehe.
Oud 12-01-2008, 13:54
Qimm
Qimm is offline
Ik ben hier nog helemaal niet klaar voor
Oud 12-01-2008, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ben hier nog helemaal niet klaar voor
? *aai*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 14:31
Dott
Dott is offline
toch nog een 'excuus' gevonden vanavond bios ^^
Oud 12-01-2008, 15:53
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Hij zoekt bevestiging
Bevestiging van wat? dattik m wil? Dat wist ie volgens mij al...
Oud 12-01-2008, 17:20
drukknoopje
drukknoopje is offline
Super, vooral na gisteren.
Oud 12-01-2008, 17:41
llell
llell is offline
lange afstanden zijn echt waardeloos!!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 17:53
Verwijderd
Citaat:
lange afstanden zijn echt waardeloos!!
Juh.
+ Volgens mij is er egewoon echt geen onderwerp waar wij het niet eindeloos over kunnen hebben. Of dat nou sms/mail/foon is.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 18:10
stout!
stout! is offline
beter, na een kleine ruzie gisteren. Hij deed raar maar had dat later gelukkig zelf ook wel door. 't Is geen makkelijke week geweest. Maar we hebben het goedgemaakt en veel gepraat, dat kan ik met niemand beter . Het is zo duidelijk dat we samen willen blijven, best eng.
En nu is het weer goed. Morgen gaan we lekker een dagje samen in de kroeg hangen en lezen. Hij is lief.
Oud 12-01-2008, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Juh.
+ Volgens mij is er egewoon echt geen onderwerp waar wij het niet eindeloos over kunnen hebben. Of dat nou sms/mail/foon is.
Ik loop steeds verder achter....

OT: Oooh, ik hou van smsjes. Mijn allangexscharrelbarmanmeneer is leuk en we zijn gewoon leuk samen We hebben letterlijk genoeg aan één teken, haha! Binnenkort zijn nieuwe stekje bekijken.
En mijn exvakantievriendje heeft ook weer van hem laten horen. Ik word blij en vrolijk van hem, omdat hij me door een rotperiode heeft gesleept zonder het zelf te weten. Hij is mijn held!

Maar het lekkerst en liefst lig ik vannacht, tegen mijn eigen vriendje aan. Lekker mijn arm om hem heen en in slaap vallen op het geluid van zijn ademhaling. Dat ze maar snel uitgevoetbald/t zijn daar in Breda!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 18:35
Cartosa
Cartosa is offline
Samen filmpje gekeken, leuk en grappig maar ook beetje raar, blijft nogal kloof tussen ons zo lijkt het. Maar goed, ik ken ook de oplossing niet meer en het is tijd om me volledig op mijn examens te richten ipv dingen die ik toch niet snap. Hopelijk gaat het bij ons beide goed op dat vlak.

Vriendjes: Jammer van examens, sociaal leven is dood
Oud 12-01-2008, 19:04
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hihi, blij en lief en springerig en verliefd en lekker relaxed en gewoon alles helemaal goed <3
Oud 12-01-2008, 19:29
Dott
Dott is offline
Ik wil vannacht naast hem liggen, en in zijn armen slapen.. waarom??

edit: oh ja, nog 19 dagen ^^ Langzaam maar zeker komen we er wel en elke keer dat ik er ben wil ik dat de tijd sneller gaat..
Oud 12-01-2008, 20:18
Luna
Luna is offline
Citaat:
beter, na een kleine ruzie gisteren. Hij deed raar maar had dat later gelukkig zelf ook wel door. 't Is geen makkelijke week geweest. Maar we hebben het goedgemaakt en veel gepraat, dat kan ik met niemand beter . Het is zo duidelijk dat we samen willen blijven, best eng.
dus wanneer is de bruiloft?

ot:
Oud 12-01-2008, 21:16
stout!
stout! is offline
Citaat:
dus wanneer is de bruiloft?
haha nog lang niet, als hij er ooit al komt. Maar ik laat t je weten.
Oud 12-01-2008, 21:20
Luna
Luna is offline
te gek!
Oud 12-01-2008, 21:44
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
niet, al een lange tijd eigenlijk
Oud 13-01-2008, 00:00
Verwijderd
Ik heb vorige week een jongen ontmoet, maar ik was nogal dronken dus weet er niet meer zoveel vanaf. Wel kreeg ik een smsje van hem of ik af wilde spreken en nu hoor ik van een vriendinnetje die ik al even niet heb gesproken dat zij afgelopen jaar met hem heeft gescharreld. Ik vind het een gekke situatie en heb nog steeds niets terug gesmst :')
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 00:56
Dott
Dott is offline
Tja, soms zijn dat soort gesprekken even nodig.. maar echt vrolijk word ik er niet van.
De situatie is ook gewoon alles behalve simpel.. helaas.. tijd voor slaap..
En eigenlijk wil ik hem helemaal niet minder zien..
Oud 13-01-2008, 09:01
metallica
metallica is offline
Wtf, hij zoende me toen ik hem vannacht tegenkwam in de stad... Kijk dit is nou wel verwarrend
Oud 13-01-2008, 10:29
Qimm
Qimm is offline
_O- Whahaha *heeft lol* Wat een leuke vrienden heb ik toch ook
Oud 13-01-2008, 11:14
Dott
Dott is offline
Citaat:
Wtf, hij zoende me toen ik hem vannacht tegenkwam in de stad... Kijk dit is nou wel verwarrend
ik had hem gebitchslapt.. hij is echt niet wijs.. sorry..

ot: Zoals ik ook gisteren al zei, hoe kan dit ooit een goed einde hebben? maar ik wil ook niet dat het stopt ik snap mezelf niet....
Kan het niet voor altijd zo blijven? het maakt me gelukkig....

Ik hou vandaag lekker een pyjama dag

edit: waarom mis ik hem??

Laatst gewijzigd op 13-01-2008 om 12:37.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 12:48
Verwijderd
Citaat:
_O- Whahaha *heeft lol* Wat een leuke vrienden heb ik toch ook
Ja hihihi

Zo gebeurt er niets, zo gebeurt er van alles. Nu is het weer leuk om vrijgezel te zijn hihihihi
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 12:54
Verwijderd
Ik ben zo'n aansteller. Gisteren moest ik werken en hij zou nog even wat komen drinken na zijn wedstrijd. Maar hij kwam niet. En dat vond ik dan weer heel stom, want ook al was het geen afsrpaak, ik heb wel op m zitten wachten. Toen ik eenmaal thuis was kreeg ik een smsje of ik nog werkte. Na mijn antwoord nog een met jammer, dan tot maandag. En ja maandag is al morgen maar ook pas morgen. En dat is stom.

Laatst gewijzigd op 13-01-2008 om 13:04.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 13:25
Fayette
Hij is jarig en ik ben er niet bij. Mwah, ik heb hem vannacht al gefeliciteerd maar toch...!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 13:53
drukknoopje
drukknoopje is offline
Elke keer verbaas ik me er weer over dat hij toch echt NIET stil kan zitten. Nu mocht hij van mij niet naar de schuur, want op zondag moet je samen dingen doen vindt ik, nu ging hij de douchekozijn verven haha.
Oud 13-01-2008, 13:59
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Gisteren flink laveloos geworden en wederom de bevestiging dat 1 iemand uit mijn vriendengroep een egoďstische zak stront is, ik snap niet dat we eigenlijk met hem omgaan
Wel een emailadres van die ene leuke meid gekregen, jammer genoeg zag ik haar later op de avond niet meer maar dat gaat wel goed komen denk ik.
Nu ga ik de modder van mijn kleren wassen en rustig nagenieten, wat een avond zeg..
Oud 13-01-2008, 14:40
ST*R
ST*R is offline
Haha volgens mij vindt hij me toch wel echt leuk
En oweeee als die jongen mn vriendin kwetst.. ik weet ook al dat ze soms een beetje ehm anders doet, maar toch!!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 14:52
Verwijderd
Hij's zo vet lief he. <3
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 16:42
Verwijderd
Huhuhu nu heb ik twee emailadressen *grinnikt evil* Ik vind dit echt te leuk, maar hahaha. Vozen <3
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 18:16
Nienna*
Nienna* is offline
Huh waarom vind ik het toch wat minder leuk dan ik dacht dat hij weggaat? Ik spreek hem alleen met uitgaan & bij werk & een enkele keer als ik hem tegenkom en dan is het supergezellig, en oké, we hebben drie jaar samengewerkt, maar voor de rest ga ik niet echt met hem om.
Ach, het is maar voor vier maanden.

Feestje was leuk <3.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 18:45
Neko*
Neko* is offline
Soms baal ik zo enorm dat ik op het moment zelf niks zeg, en wacht tot een 'beter' tijdstip. Maar dat komt dan nooit.
Oud 13-01-2008, 19:01
Verwijderd
Goffer ik begin hem leuker te vinden dan ik eigenlijk wil. Want het komende jaar gaat het toch niks worden want stage en werk en sociale leven en afstand. Ik wil hem gewoon hier en nu en gezellig en leuk en fijn en lief en kletsen en en en en en nu
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 19:17
Verwijderd
Hij was weer terug en we zagen elkaar door de ruimte heen, op hetzelfde moment. Later zei hij dat hij dat zo leuk vond en ik was het met hem eens. Toch ging ik niet met hem mee naar huis, ohjee!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 19:28
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Goffer ik begin hem leuker te vinden dan ik eigenlijk wil. Want het komende jaar gaat het toch niks worden want stage en werk en sociale leven en afstand. Ik wil hem gewoon hier en nu en gezellig en leuk en fijn en lief en kletsen en en en en en nu
Afstand en tijd zijn idd een grote bitch, weet er alles van. Ik hoop voor je dat je een manier vindt, want zo te zien is op deze twee factoren na toch wel een okéë basis voor iets

OT: Gisteren erg goed/fijn/gezellig gesprek gehad, maar ook tot de conclusie gekomen dat als we op deze manier door zouden gaan dat we meer kapot zouden maken dan goed voor ons was. En ik ben voorlopig nog niet toe aan iets vasts hoewel het ergens ook wel kriebelt.

Maar heb ook geen behoefte aan iets waar te veel afstand bij zit en je ook nog overal omheen moet plannen om elkaar te zien vanwege volle agenda's op andere dagen. En het was verder ontzettend gezellig, dus eigenlijk niets om me slecht over te voelen
Oud 13-01-2008, 19:30
Verwijderd
Afstand is te overkomen, als het 't waard is. Al is het niet het makkelijkste, maar het kan echt goed gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 19:41
Verwijderd
samen zijn <3
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 19:41
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wat is voor jullie dan veel afstand en hoe weinig tijd is dan te weinig tijd om het goed te kunnen laten gaan?

Ik heb 2 jaar lang 3 uur treinreizen van mijn vriend vandaan gewoond en dat ging echt heel prima. Wel reserveerden we altijd het weekend voor elkaar en konden niet echt iets anders doen dan nee. Als je dat niet doet lijkt het me ook wel lastiger worden.

OT: Omg gisteravond <3
iig 2˝ uur reizen, doordeweek geen/weinig tijd en ik heb in het weekend scoutingverplichtingen, dus dan blijft eigenlijk alleen de zaterdagavond over en dat niet eens elke week.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten