Advertentie | |
|
![]() |
|
Samen filmpje gekeken, leuk en grappig maar ook beetje raar, blijft nogal kloof tussen ons zo lijkt het. Maar goed, ik ken ook de oplossing niet meer en het is tijd om me volledig op mijn examens te richten ipv dingen die ik toch niet snap. Hopelijk gaat het bij ons beide goed op dat vlak.
![]() ![]() Vriendjes: Jammer van examens, sociaal leven is dood ![]()
||
Citaat:
![]() ot: ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb vorige week een jongen ontmoet, maar ik was nogal dronken dus weet er niet meer zoveel vanaf. Wel kreeg ik een smsje van hem of ik af wilde spreken en nu hoor ik van een vriendinnetje die ik al even niet heb gesproken dat zij afgelopen jaar met hem heeft gescharreld. Ik vind het een gekke situatie en heb nog steeds niets terug gesmst :')
|
![]() |
|
Tja, soms zijn dat soort gesprekken even nodig.. maar echt vrolijk word ik er niet van.
De situatie is ook gewoon alles behalve simpel.. helaas.. tijd voor slaap.. En eigenlijk wil ik hem helemaal niet minder zien..
||
Citaat:
ot: Zoals ik ook gisteren al zei, hoe kan dit ooit een goed einde hebben? maar ik wil ook niet dat het stopt ![]() ![]() Kan het niet voor altijd zo blijven? het maakt me gelukkig.... ![]() ![]() Ik hou vandaag lekker een pyjama dag ![]() edit: waarom mis ik hem?? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 13-01-2008 om 12:37. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zo'n aansteller. Gisteren moest ik werken en hij zou nog even wat komen drinken na zijn wedstrijd. Maar hij kwam niet. En dat vond ik dan weer heel stom, want ook al was het geen afsrpaak, ik heb wel op m zitten wachten. Toen ik eenmaal thuis was kreeg ik een smsje of ik nog werkte. Na mijn antwoord nog een met jammer, dan tot maandag. En ja maandag is al morgen maar ook pas morgen. En dat is stom.
Laatst gewijzigd op 13-01-2008 om 13:04. |
![]() |
|
Elke keer verbaas ik me er weer over dat hij toch echt NIET stil kan zitten. Nu mocht hij van mij niet naar de schuur, want op zondag moet je samen dingen doen vindt ik, nu ging hij de douchekozijn verven
![]()
|
Gisteren flink laveloos geworden en wederom de bevestiging dat 1 iemand uit mijn vriendengroep een egoďstische zak stront is, ik snap niet dat we eigenlijk met hem omgaan
![]() Wel een emailadres van die ene leuke meid gekregen, jammer genoeg zag ik haar later op de avond niet meer ![]() Nu ga ik de modder van mijn kleren wassen en rustig nagenieten, wat een avond zeg..
|
Huh waarom vind ik het toch wat minder leuk dan ik dacht dat hij weggaat? Ik spreek hem alleen met uitgaan & bij werk & een enkele keer als ik hem tegenkom en dan is het supergezellig, en oké, we hebben drie jaar samengewerkt, maar voor de rest ga ik niet echt met hem om.
Ach, het is maar voor vier maanden. Feestje was leuk <3. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Gisteren erg goed/fijn/gezellig gesprek gehad, maar ook tot de conclusie gekomen dat als we op deze manier door zouden gaan dat we meer kapot zouden maken dan goed voor ons was. En ik ben voorlopig nog niet toe aan iets vasts hoewel het ergens ook wel kriebelt. Maar heb ook geen behoefte aan iets waar te veel afstand bij zit en je ook nog overal omheen moet plannen om elkaar te zien vanwege volle agenda's op andere dagen. En het was verder ontzettend gezellig, dus eigenlijk niets om me slecht over te voelen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|