Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2008, 20:30
Verwijderd
Nijn, sterkte!

Ze hebben een datum (eindelijk). In de laatste week van januari wordt hij opgenomen. Dat moet al drie dagen van te voren watn dan mag hij geen bloedverdunners meer enzo ofzo. En daarna de operatie. Ik wou wel heel graag dat er een datum kwam, want zo kon het ook niet meer. Maar door die datum komt alles wel heel veel dichter bij. Stel hij redt het niet. Of hij komt niet goed uit de narcose, of hij heeft alleen maar heel veel pijn, of.. wat dan. misschien moet ik gewoon positief denken, maar da gaat niet, mn gevoel zegt gewoon wat anders En hij is wel 83, al 83, aan de ene kant was hij nog zo fit, mja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2008, 21:27
GeleBloem
GeleBloem is offline
Het ging vanaf het weekend goed weer. Gisteren even prutbui, flink gehuild in m'n eentje en daarna even gepraat met een vriend. Daarna ging het wel weer beter en vandaag..neutraal. Fijn dat ik er niet meer zo in blijf hangen..

Morgen naar m'n opa en oma, waar ik vanaf september niet ben geweest.
Ik ben bang Gaan ze vragen hoe mijn stage gaat?
Nee, opa en oma, ik ben gestopt. Ja, al vanaf oktober. Nee, papa weet het niet.
Nee, ik wil ook niet vertellen waarom. Aargh..

Misschien moet ik ook maar eens naar de dokter, ben al anderhalf maand aan de diarree..:$
Oud 11-01-2008, 21:34
Nienna*
Nienna* is offline
Ach Nijn*, zo zul je net zien, als je het niet kunt hebben, gaat er vanalles mis.
Gecondoleerd met je opa en veel sterkte gewenst!

OT: Godverr ik kom erachter hoeveel ik nog moet doen. Of ja, dat wist ik de hele tijd, maar nu komt de SE-week wel heel dichtbij. Ik ben een beetje bang. Morgen om 7u opstaan, dus ik ga maar lekker slapen, want anders ben ik veel te moe op mijn werk. En daarna leren. Het rotte is dat ik er gewoon echt geen zín in heb. Ik wil het gewoon niet doen, maar ik moet. (en mij kennende, komt er dan niets productiefs uit mijn inspanning. Als ik geen zin heb, heb ik geen zin... dan zit ik uren mezelf er toe aan te zetten en vervolgens voor me uit te staren... aargh faalangst faalangst hoe moet dat met die examens?!?!?!!!)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 21:50
kroot
kroot is offline
@ nijn: gecondoleerd.

Ik stortte gisteren en vandaag bijna in. Gisterennacht ben ik op Leiden Centraal terecht gekomen in plaats van Den Haag. Ik was zo moee ik wilde alleen maar slapen. En van morgen bakte ik er ook al niets van. Dus ga ik nu maar lekker vroeg naar bed.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 21:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nijn*, meisje. Wat een ongelooflijke rotdag voor je. Ik hoop dat echt alles goed gaat komen, met je school, met je verdriet, met alles. Echt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 08:58
Verwijderd
Nijn gecondoleerd, en veel sterkte toegewenst in deze tijd.
En ik hoop dat je het een beetje red meid
Heel cliche, maar toch zeg ik het: Kop op, en vecht ervoor.
Je kunt het !
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 10:15
Yana
Yana is offline
Het stapelt zich op. Gisteren ontmoette ik een jongen en ik kon enkele secondes gewoon niets uitbrengen. Zo mooi, zo'n uitstraling. Zo bezet, natuurlijk.. net als ik. Ik heb gewoon de hele avond met hem doorgebracht, met hem gedanst en bij het afscheid zei hij "even een handje en de kusjes". Toen was ik helemaal .

Nee dan mijn eigen vriend, die ruim een half uur later kwam dan gepland en na een uur weer wegging. Zijn rare gedrag begint iedereen op te vallen en ik kan aan niets anders denken dan het naderend einde. Ik stelde me voor hoe het zou zijn als hij een ander zou zoenen en ik werd gek. Verscheurd van binnen, want ik hou van hem. Maar oh, waarom stelt hij zich nou niet meer open? Waarom verschillen we zoveel van elkaar? Ik wéét verdomme al vanaf het allereerste begin dat deze relatie gewoon niet oneindig door kan gaan. Ik heb het altijd geweten maar altijd ook zo hard ontkend. En nu, en nu, en nu.. de zoveelste crisis waar hij geen weet van heeft. Of ja, hij weet het best.. maar hij stopt het weg. Avond voorbij = probleem voorbij. Maar in mijn hart en in mijn hoofd dreunt het na. En vanavond zien we elkaar waarschijnlijk ook niet eens, want hij heeft zonodig andere afspraken gepland. Net als vorige week trouwens.. Ik mocht wel mee hoor. Maar sorry, als hij wéér onze zaterdagavond inpikt, ga ik niet wéér braaf als een hondje achter hem aanlopen. Dat heb ik lang genoeg gedaan. Verdomme, ik ben eigenlijk gewoon echt kwaad.
Oud 12-01-2008, 10:21
Verwijderd
Best wel blij
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 10:24
Yana
Yana is offline
He Lienepien.. je bent jarig! Gefeliciteerd! Ga je nog leuke dingen doen?
Oud 12-01-2008, 10:47
Verwijderd
"pap... Denk je dat het ooit nog goedkomt?"
"met jou?"
"ja"
"zeker weten, daar ben ik van overtuigd"

Ik inmiddels niet meer... Ik heb het maar op een janken gezet. Ik ben op, ik kan gewoon niet meer, ik wil niet meer... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Elke keer dat het in me opkomt om er een eind aan te maken probeer ik mezelf voor te houden dat het misschien morgen, of volgende week beter wordt. Maar het wordt niet beter, hoe goed ik ook mijn best doe. Wanneer is het voor mijn omgeving genoeg? Wanneer mag ik van hen eindelijk wél opgeven? Moet ik daar op wachten?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 12:52
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik word een beetje moedeloos van die psych. Iedere keer als het echt ergens over begint te gaan, krabbel ik terug, sluit ik mezelf af, doe ik mega-stom en verlaat ik de sessie weer zonder echt iets te zijn opgeschoten. Wat moet ik nou?
omg en daarna kwam ik dan en ik deed nog veel stommer. Ze heeft echt een zware middag gehad, godzijdank is het haar baan

OT: Ik kwam een beetje moedeloos er vandaan. Ja, ik heb al heel veel geleerd en ik probeer het nu te veranderen en dat is hartstikke fijn, maar het is allemaal zo veelomvattend, het is echt óveral en ik wil zo graag dat het beter word, ik ben gewoon te ongeduldig. Gelukkig had ik daarna wel een leuke treinreis omdat ik een vriendin van mij tegenkwam en ik had wel maagpijn maar vanochtend ineens weer helemaal niet, dus het wisselt gewoon. Ik voel me nu wel weer wat strijdlustiger, ik ga het echt nog niet opgeven, ook niet nu ik inzie hoe alomtegenwoordig het is.

[edit] En nog een knuffel voor lentekriebel. Je mag best huilen, het is moeilijk, maar vind je het niet ook wel fijn dat er mensen zijn die nog vertrouwen in je hebben?
Oud 12-01-2008, 13:34
Yana
Yana is offline
Eigenlijk voel ik me gewoon echt kut over dat hele gedoe met mn vriend. Ik wil contact met hem, maar ik sms hem ff doelbewust niet om te zien wanneer hij weer es contact zou opnemen. Ik móet nu gewoon mn eigen plan trekken. Maar het voelt wel echt kut.
Oud 12-01-2008, 14:11
Verwijderd
Dat ie eens terug smst.. Híer word ik dus onzeker van.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 14:27
Rob
Rob is offline
Gefelicitaart, lienepien! :taart:

Zojuist maar weer even naar de kapper geweest. Dooie puntjes zijn er af en ik kreeg te horen dat het veel gezonder en dikker oogt dan een half jaar terug. Woei! Het geverfde deel verdwijnt nu ook langzamerhand en nu heb ik eigenlijk wel allerlei lichtere kleuren in mijn haar zitten omdat nog niet alles weg is, maar het staat niet slecht omdat 't redelijk in elkaar overvloeit en het geen fugly contrast oplevert.

Pft, 't was stom van mij om 2 jaar niet te gaan omdat ik geen zin en geen tijd had. Maar ik ben bezig met de inhaalslag!

En ik heb warempel mijn todo lijstje afgewerkt voor vandaag. Niet slecht.
Oud 12-01-2008, 14:56
Yana
Yana is offline
Ik blijf maar gewoon luchten hoor.. Ik weet ook niet wat ik er mee aan moet. Ik zit hier zo'n beetje bijna in tranen, maar ik wil ook niet huilen want er zijn meerdere mensen thuis. en ondertussen zit ik ultra-blije chipz liedjes te luisteren.. maar mn humeur wordt er niet beter door. Helemaal niet zelfs.
Oud 12-01-2008, 15:06
Heksjuh
Heksjuh is offline
Nijn: gecondoleerd en heel veel sterkte. Je moet ook aan jezelf blijven denken he? Begrijpen ze op school niet dat je het nu even moeilijk hebt, dat je nu niet goed je SE's kan leren? Misschien krijg je uitstel als je het uitlegt?
(})

Lentekriebel: niet opgeven, ik denk ook dat het wel goedkomt met jou. Het zal alleen niet zo snel zijn als je hoopt. En misschien gaat het met vallen en opstaan, maar je komt er wel. *knuff*

Duivelaartje: mooi cijfer Was dat het tentamen dat je maandag had? Want dan kijken ze ook snel na bij jullie.

En knuffel voor Yana, IcedEarth, Nattigheid, Redhair en iedereen die ik vergeet.
Oud 12-01-2008, 15:07
Heksjuh
Heksjuh is offline
Lienepien: gefeliciteerd!

Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt
Oud 12-01-2008, 15:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Duivelaartje: mooi cijfer Was dat het tentamen dat je maandag had? Want dan kijken ze ook snel na bij jullie.
Ja, het moest zo snel worden nagekeken, want we hebben volgende week tutor-gesprekken over het tijdelijk BSA en daar telt dit cijfer voor mee. Normaal duurt het ook wel 2 à 3 weken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 15:11
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, Lienepien, van mij ook de felicitaties! Maak er nog een mooie dag van.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 15:20
IcedEarth
IcedEarth is offline
Je krijgt alleen wat je bereid bent te verliezen
Oud 12-01-2008, 15:38
Nijn*
Nijn* is offline
Godverdomme, wat een tyfusleiers. Ik ga waarschijnlijk helemaal niets van mijn geld terugkrijgen omdat de daders mijn pincode gezien moeten hebben dus ik heb 'met mijn pincode in het rond staan strooien'. GODVERDOMME wat moet ik dan nu? Ik heb al zoveel schulden, hoe moet ik dit dan weer rechttrekken? Ik zie gewoon niets terug van mijn geld omdat iemand anders te belazerd is voor zijn geld te werken. Alles gaat me geld kosten, ID-aanvraag, schoolpasje, strippenkaart, pinpas, en het is niet mijn schuld! Ik geef mijn portemonnee toch niet zomaar af, ik geef toch niemand permissie om alles af te nemen wat van mij is? Ik kan helemaal geen kant op en alles wat ik nog moest regelen kan nu niet omdat ik of geen identiteitskaart heb of omdat ik geen geld heb. Verdomme, ik vraag hier toch niet om, waarom moet dit nou gebeuren? Ik heb het zo gehad met alles en iedereen, ik ben helemaal klaar met deze wereld. Dit verdien ik toch niet? Kom op God wtf wil je nog meer van me, heb ik mijn portie van godvergeven klotegebeurtenissen wel niet zo onderhand gehad?
Oud 12-01-2008, 17:05
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Ik inmiddels niet meer... Ik heb het maar op een janken gezet. Ik ben op, ik kan gewoon niet meer, ik wil niet meer... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Elke keer dat het in me opkomt om er een eind aan te maken probeer ik mezelf voor te houden dat het misschien morgen, of volgende week beter wordt. Maar het wordt niet beter, hoe goed ik ook mijn best doe. Wanneer is het voor mijn omgeving genoeg? Wanneer mag ik van hen eindelijk wél opgeven? Moet ik daar op wachten?
ja, dit .. Ik weet t echt niet meer..

@nijn: gecondoleerd en heel veel sterkte!!!!
@Yana:*Knuf*
@Lienepien gefeliciteerd!!

Laatst gewijzigd op 12-01-2008 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 18:17
ikkuh15
ikkuh15 is offline
waarom pas ik al die spijkerbroeken nooit?!?!
jemig, hoe frustrerend is dat zeg...
Oud 12-01-2008, 18:22
Sagana
Sagana is offline
Het was zo leuk gisteren!! Ik geloof echt dat ik enkele nieuwe vrienden erbij heb, en dan nog stuk voor stuk fantastische vrienden ook.

Vanavond zal het wel iets minder worden, aangezien ik hem terugzie. Ik wil hem niet meer zien, verdomme toch. Zeker niet als hij zo kinderachtig doet moet je daar zo oud voor geworden zijn?
Oud 12-01-2008, 19:08
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik zat me helemaal druk te maken omdat ik dacht dat we aankomende week het project en de publieksactiviteit af moeten hebben, maar dat is pas de week erop (en dan nog uiterlijk zondag via de mail inleveren, dus zondag over twee weken hoeft het pas af). Ik heb mijn deel gelukkig wel af, maar het was wel een opluchting want we moeten nog discussie enzo en nu hoef ik daar morgen niet aan te zitten.
Ik moet wel nog iets doen voor een ander project, kan ik daar mooi morgen aan zitten. En dan nog heel veel zelfstudies, want ik loop er nu zes achter. Ik ga heel langzaam, omdat ik alles wil samenvatten.

En ik moet morgen ook mijn trainer maar eens mailen. De laatste keer dat ik geweest ben kan ik me niet meer herinneren Maar ik heb druk met school, als ik ga ben ik de hele ochtend weg en rond half twee weer terug, dan ben ik mijn halve dag kwijt. En in de vakantie voelde ik me een keer ziek en vorige week ging de trein maar tot Centraal en ik moet naar Amstel. Morgen ga ik ook niet, want projecten en zelfstudie. Ik vind het wel leuk, maar ik kan geen tijd vinden. En ik heb geen discipline om te gaan
Op zich is het niet zo erg, ik betaal toch nog geen contributie want ik heb me nooit opgegeven als lid. Maar mijn trainer is ook mijn baas als de supermarkt weer open gaat, dus ik vind dat ik het wel moet uitleggen.

Ik hoop maar dat mijn deel van het project goed is. En dat de andere ook iets goed hebben gedaan, want een groepsgenootje had haar deel naar de begeleider gestuurd en ze zei dat ze het helemaal rood had terug gekregen. Leuk, groepsprojecten. Ik vind dat echt niet leuk, je bent van je beoordeling afhankelijk van wat je groepsgenoten doen. In eentje heb ik al helemaal geen vertrouwen, hij had vorige keer bij de presentatie echt niks. Woensdag hebben we weer presentatie, nu zoeken ze het maar uit want ik had de vorige keer in elkaar gezet. Ik maak straks/morgen mijn deel wel even, en dan ben ik voor dat project klaar voor vandaag.

To-do-lijstje voor morgen:
- dingen voor de poster van het project bedenken
- mijn deel voor de samenvatting van het project
- bedenken wat er in de discussie moet en mijn deel van de discussie schrijven
- conclusies uit mijn deel
- presentatie van mijn deel maken
- informatie voor de wco zoeken

- zelfstudie 3 en 4 afmaken
- hoorcollege 3 en 4 aantekeningen maken
- zelfstudie 5 verder
- begin zelfstudie 6

- rooster in agenda
- strookje voor ouderdag invullen

Ik zie wel hoe ver ik kom. Het bovenste moet in ieder geval wel, het onderste ook. Het middelste zie ik wel.
Hopelijk werkt dit nu wel als stok achter de deur
Oud 12-01-2008, 19:14
Nienna*
Nienna* is offline
Hmpf. Ik heb zo een feestje en ik heb er de hele tijd zin in gehad, maar nu niet meer. Want ik zie net in de lijst dat mijn ex ook uitgenodigd is. De ex die ik niet meer wíl spreken. Het ergert me al als ik hem alleen al zíe. Maar goed, ik ga natuurlijk niets laten merken, maar als hij vraagt hoe het met me gaat, ga ik sterk zijn en zeggen dat die aardigheid voor mij niet hoeft.

En ik zie het ineens niet zitten dat ik helemaal alleen naar het feestje ga. Mijn beste vriendin & beste vriend komen later en hoogstwaarschijnlijk ken ik echt zat mensen, maar ineens heb ik faalangst. Waar komt dat nou vandaan ik dacht dat ik dat alleen op school en bij presentaties had. Op de een of andere manier voel ik me helemaal niet zeker vandaag, afgelopen dagen. En het is ook nog met een dresscode en natuurlijk ben ik dan weer bang dat ik de enige ben die verkleed is . Wat is dit?! Ik dacht dat ik deze fase voorbij was.

Rot-ex.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 19:18
Verwijderd
@ Nijn: niet te geloven dat het zo allemaal tegelijk moet komen zeg! *knuffel*
@heksjuh: dankjewel
@ Iceearth: ik denk na over je uitspraak. Ik weet nog niet wat ik er mee moet of kan, maar ik vind het een hele mooie...
ik werd vanmorgen in paniek en heel vroeg wakker. Ik moet mijn appartementje uit, en naar een straat nog dichter in het centrum. Ik verlies mijn basis waar ik alle herinneringen aan hem heb. Ik verlies mijn binnenplaatsje en het feit dat ik bij iedereen aan kon kloppen met tranende ogen. Ik heb zometeen niks meer van hem.
En ik dacht dat ik het nooit zou kunnen denken, maar ik ben aan het nadenken of ik mijn terugvlucht zal vervroegen. Zo erg gaat het mis geestelijk. En morgen in mijn rokje maar weer op naar de gevangenis om te hopen dat ie me nou eens in zn armen neemt en me laat janken.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 20:48
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik vind d'r leuk en ik denk dat het maar eens tijd wordt om daar aan toe te geven. Het enige dat er kan gebeuren, is dat zij niet verliefd is op mij (en daar heb ik me inmiddels al volledig op ingesteld). De vriendschap blijft gewoon, dat is iets dat zeker is en daar gaat het zich om.

En dan bedank ik ook meteen even een heel goede vriendin van mij (die hier niet op s.com zit), voor het mij ertoe zetten om het gewoon eruit te gooien. Nu nog alleen even erover denken wat ik d'r allemaal ga zeggen in die mail (aangezien het nog wel even duurt voor ik haar weer kan zien). Mja, ik ben nu een beetje teruggetrokken op de verjaardag, of nouja, alleen nu even. Net niet. Maar het komt wel goed.
Oud 12-01-2008, 20:50
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Godverdomme, wat een tyfusleiers. Ik ga waarschijnlijk helemaal niets van mijn geld terugkrijgen omdat de daders mijn pincode gezien moeten hebben dus ik heb 'met mijn pincode in het rond staan strooien'. GODVERDOMME wat moet ik dan nu? Ik heb al zoveel schulden, hoe moet ik dit dan weer rechttrekken?
Je kunt je geld wel terugkrijgen. Mijn moeder had hetzelfde gehad. Je hebt toch bijna meteen je pas geblokkeerd? Zij heeft meerdere brieven naar de baas moeten sturen, maar uiteindelijk toch teruggehad. Kwestie van geduld en veel brieven met mooie woorden.
Oud 12-01-2008, 21:10
Verwijderd
Ik post even niet zo veel want het is allemaal zo druk. Maar even, nu.

Citaat:
Nijn*, meisje. Wat een ongelooflijke rotdag voor je. Ik hoop dat echt alles goed gaat komen, met je school, met je verdriet, met alles. Echt.
Dit wens ik je ook toe, Nijn*! En gecondoleerd.

en @ Lienepien gefeliciteerd!

OT: Jaloers. Het is om gek van te worden. En dan ook overal wat in zien. Bah. En dan dat stomme foute truttenliedje horen:
I would never ever fall in love, with somebody else's lover.
Je weet niet waar je het over hebt, mens .
Sowieso, controle over zoiets? Welnee.

Maar er lukken ook dingen. Zoals minder computeren, meer school. Nog steeds bergen werk, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 21:58
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
zo nodig medicatie genomen en een aantal msn gesprekken gehad, en t gaat weer oke. Ik ben rustig. nog even flimpie afkijken en dan slapen..
Morgen zie ik wel weer..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 22:56
Verwijderd
@Nijn*: Wat ontzettend vervelend voor je meis.... Ik hoop echt zohard dat het goed komt, net als, ongetwijfeld, de rest hier. Kom op, laat zien waar je van gemaakt bent en laat je niet klein krijgen

@Redhair: Lieve Redhair, laat die twee alsjeblieft links liggen. Het heeft helemaal geen zin. Stop er geen energie meer in, zolang N. blijft ontkennen en zij weigert naar jouw verhaal te luisteren, zijn ze jouw moeite niet waard. Echt niet, geloof me. Ik ben blij dat je zegt dat het je niet helemaal down maakt, dat zijn ze niet waard. Je verdient zoveel beter, ook al ken ik je niet. Ik lees wel altijd je posts en leef ontzettend met je mee. Stop je energie in een baantje, in je hond, in je lieve huisgenootje, in je moeder. Maar niet in N. en zijn vriendin. Ze zijn het niet waard, echt niet.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 23:02
Verwijderd
Ik heb altijd gedacht dat ik niet echt weet hoe het voelt als je hart breekt.
Ik weet wel heel goed hoe het voelt als je hart uit elkaar gescheurd wordt van ellende en verdriet.
Als dat overeenkomt met een gebroken hart, is het mijne nu in 1000 stukjes gevallen.

Ik voel me verstikt, alsof ik elk moment stop met ademhalen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 23:05
Verwijderd
positief:
Ik ga een megaleuk liedje zingen, met band. zelf samengesteld uit mijn vriend, mijn zusje en het broertje van mijn vriend .
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 23:25
Verwijderd
Mijn dag was op zich wel ok. Naar een concert geweest en daarna de hele avond tv gekeken. Maar nu... De simpele vraag "hoe gaat het" maakt me alweer aan het janken. Maandag heb ik weer een gesprek met mijn behandelaar, proberen het tot dan nog even vol te houden... Ach, wat houd ik mezelf eigenlijk voor? Alsof mijn behandelaar er iets aan kan doen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 00:15
Skilly
Skilly is offline
Waarom blijft ik het maar ontkennen tegen mezelf,terwijl ik het wel degelijk voel. Wie hou ik hier voor de gek?
Oud 13-01-2008, 07:54
Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat bestaan er toch rotmensen... Vriendje is nog steeds ziek, dus we gingen gisteravond vroeg slapen. Na even lezen en een poosje wakker liggen, kon ik dan uiteindelijk ook slapen. Tot er om 0.06u een enorme knal klonk, waardoor ik in een klap klaarwakker was en bijna tegen het plafond geplakt zat. En daarna volgden er nog een aantal, een minuut lang. Een of andere idioot had besloten dat het leuk was om op zaterdagavond om middernacht nog een restje knalvuurwerk af te steken vlak bij de geluidswal van de snelweg, want ja, dat moet natuurlijk wel de halve stad kunnen horen, anders is het niet leuk. Daarna heb ik een hele poos niet kunnen en durven slapen, en toen werd ik om 5.00u al weer wakker en kon ik niet meer slapen
*zucht*
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 10:04
Nienna*
Nienna* is offline
Gelukkig, op het feestje was hij er niet.
Ik ben weer eens veel te lang blijven hangen, terwijl het niet eens meer zo leuk was. Dat doe ik nou altijd, waarom?? Ja ik dacht dat er deze keer twee goede vrienden van me zouden komen, maar één smste dat ze niet meer kwam en die ander heeft niets meer laten horen (?), alleen wel toen ik hem vannacht smste.

Nu moet ik superveel leren. Ik vind mezelf echt zo irritant en dom dat ik er niets aan heb gedaan. Dus ik ga vandaag:

Biologie
* Par. 2 maken
* Par. 3 maken
* Par. 4 maken
* Par. 5 maken

Wiskunde
* Par. 5 maken
* Par 1 maken
* Par 2 maken
* Par 3 maken

Dit lukt al nooit maar ik ga het toch proberen.

Morgen:

Wiskunde
* Par. 4 maken
* Par. 5 maken

Nederlands
* Eén hoofdstuk samenvatten

Biologie
* Par. 5 ander hoofdstuk maken + laatste hoofdstuk samenvatten

Humpf. Hopelijk kom ik in de buurt van wat ik wil.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 11:28
Nona
Nona is offline
Groetjes uit Turkije!

Het is verwarrend hier. Ik ben blij dat we straks naar Ankara gaan. We zitten nu bij de moeder van een vriendin en de vriend van haar moeder, maar het gaat hier echt met ups en downs. Hun relatie loopt niet helemaal soepel, en de laatste dagen zijn echt enorm wisselend geweest. En als ik dan nog had begrepen wat ze tegen elkaar zeiden... Maar natuurlijk spreken ze Turks. Heel veel eigenlijk. En veel verder dan hallo, tot ziens en dankjewel kom ik niet.
Maar nog een uurtje, dan vertrekken we naar het vliegveld en gaan we naar Ankara, naar studievrienden van haar. Dat zal een stuk gemakkelijker zijn, niet alleen omdat ze geen vreemde relaties hebben, maar ook omdat ze allemaal Engels spreken en ik dus niet telkens tussen Engels en Duits heen en weer hoef.

Gisteren zijn we naar Efeze geweest, dat was echt enorm mooi. Heel verwonderlijk, behalve in het huis van Maria mocht je overal foto's nemen. Ook in een gebouw binnen, waar alles nog verbouwd werd maar er heel veel mozaïeken over waren uit de tijd van de Griekse overheersing. En ik heb een heleboel foto's genomen, kon me zo bij de groep Japanners voegen.
En net heb ik oliebollen gebakken, dat beviel geloof ik wel. Nu ja, dat is een beetje cultuur dat ik mee kon nemen.

Opdracht is verbeterd, weer ingeleverd, ik hoop dat het zo goed is. Anders weet ik het ook niet zo.
Oud 13-01-2008, 11:42
Verwijderd
Wat een ontzettende kutmoeder heb ik zeg.
Ze maakt met mij een afspraak, om naar een concert te gaan, in Purmerend.
Daarna spreekt ze af met haar vriendje naar een feestje aan de andere kant van het land te gaan, de avond daarvoor. Bel ik haar nu, is ze net wakker, komt ze niet, bladiebla.
Wat een klotewijf.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 11:45
indigo
indigo is offline
Gecondoleerd, Nijn*! Erg veel sterkte
Gefeliciteerd lienepien
en een *knuf* voor iedereen (die wil/ het nodig heeft).

Ik heb het druk en dat is wel leuk maar ook wel vermoeiend.
Oud 13-01-2008, 12:13
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tot nu toe vandaag geen maagpijn, fijn. Laten we even hopen dat het niet later op de dag nog komt. Ik voel me heel raar, door Fight Club wat ik net weer heb herlezen voor mijn essay en gewoon. Niet onaangenaam. Vroeger zou ik me nu op mijn kamer opsluiten en als een razende gaan schrijven. Nu ga ik eerst maar eens alle citaten overtypen die ik met blaadjes tussen de bladzijdes heb gemarkeerd. Ik weet niet of ik verstandig word of dat ik verder van mezelf wegraak of dat ik juist een 'zelf' aan het creëren ben.
Oud 13-01-2008, 12:37
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Blugh, ik word gek van die constante strijd!!
nouja, straks komt er een oud-groepsgenoot dus dat word vast wel gezellig
Oud 13-01-2008, 12:53
Verwijderd
Ja trut, wat had ik je nou gevraagd? Ik weet echt niet hoe blij ik ermee ben...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 12:53
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Citaat:
Blugh, ik word gek van die constante strijd!!
nouja, straks komt er een oud-groepsgenoot dus dat word vast wel gezellig
sh*t ik moet al de hele tijd naar de keuken om brood enzo te pakken, maar durf niet... Huisgenoten hebben deur op en durf nu niet de keuken in.
Jemig, het slaat ook gwoon nergens op! Maar waarom doe ik dat dan niet gewoon?!
*geef mezelf een schop onder me kont*
Oud 13-01-2008, 13:59
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Mijn dag was op zich wel ok. Naar een concert geweest en daarna de hele avond tv gekeken. Maar nu... De simpele vraag "hoe gaat het" maakt me alweer aan het janken. Maandag heb ik weer een gesprek met mijn behandelaar, proberen het tot dan nog even vol te houden... Ach, wat houd ik mezelf eigenlijk voor? Alsof mijn behandelaar er iets aan kan doen.
Oplossen zal hij niets kunnen, maar hij kan je misschien wel een handreiking bieden waar je je weer even staande mee kunt houden.
Heel veel sterkte meis!!
Oud 13-01-2008, 15:46
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Yana: wat voor andere afspraken heeft hij dan?

OT: lerenlerenlerenlerenleren. De hele week al, gemiddeld 8 uur op een dag.
Ik ben vanmorgen om kwart voor 11 begonnen en aan één stuk door tot 16uur, toen kon ik echt niet meer. Nu nog steeds even pauze, even mail kijken en forummen Ik moet nog 2,5 pagina Grieks en dan heb ik voor vandaag genoeg gedaan. Morgen nog 5 pagina vertalen, dat heb ik nog nooit gezien, maar het schijnt heel makkelijk te zijn en dan heb ik alle teksten gehad. Nog 1 artikel leren en een beetje herhalen en dan ben ik echt klaar.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 16:18
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
@ Yana: wat voor andere afspraken heeft hij dan?

OT: lerenlerenlerenlerenleren. De hele week al, gemiddeld 8 uur op een dag.
Ik ben vanmorgen om kwart voor 11 begonnen en aan één stuk door tot 16uur, toen kon ik echt niet meer. Nu nog steeds even pauze, even mail kijken en forummen Ik moet nog 2,5 pagina Grieks en dan heb ik voor vandaag genoeg gedaan. Morgen nog 5 pagina vertalen, dat heb ik nog nooit gezien, maar het schijnt heel makkelijk te zijn en dan heb ik alle teksten gehad. Nog 1 artikel leren en een beetje herhalen en dan ben ik echt klaar.
Whaw Je bent duidelijk ongeloofelijk goed bezig Proficiat

Ik heb morgen een mondeling examen, dus eignelijk ook al erg lang aan het leren... Maar ik zie het goed zitten ondanks mijn gepruts van gisteren

Nog een hoofdstuk herleren en dan de moeilijkste dingen nog eens herhalen ( voor de3de keer)

Vanacht heb ik gedroomd dat ik gebuisd ging zijn op mijn examen van vorige maandag... ( zie mijn laatste post)... maar de kans dat ik gebuisd ben ondanks dat ik een slecht gevoel had is toch erg klein...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 16:45
Nijn*
Nijn* is offline
Pfoew, vanaf vanochtend vroeg tot nu bij m'n familie geweest. Dingen regelen, praten, huilen, lachen. Een overkill aan emoties. Ben nog even bij opa wezen kijken maar dat kon ik toch niet zo goed aan. Hij ziet er heel anders uit, heel eng, ingevallen, totaal niet meer mijn opa.. Gelukkig heb ik wel heel veel steun aan mijn familie.

Ai ai ai en nu thuis en ja, ik moet gaan leren. Mijn kop staat er niet naar en ik voel me doodmoe maar ik moet wat doen, nu! Over een week beginnen de SE's weer en ik moet ze toch echt zo goed mogelijk gaan maken, zeker wat bepaalde vakken betreft. Doorkachelen met die handel. Ik ga het gewoon proberen, als het niet lukt is het jammer maar geen wereldramp, als het wel lukt is dat gewoon mooi meegenomen. Hmpf.

Ik wil niet dat de wereld zomaar verder draait,
net alsof er niets veranderd is.
Ik wil niet dat ik op een ochtend wakker word,
en je misschien niet eens meer mis..
Oud 13-01-2008, 17:46
Missy
Missy is offline
Nijn*, wat naar.

School in overkill. Nu ik echt moet presteren is mijn motivatie van de aardbodem verdwenen. Prachtig, goede timing. Kan niet beter.
Vorige week was een stomme week. Ik wist niet dat je opeens zo met beide voeten op de aarde gedrukt kan worden. Alles is de afgelopen dagen in een waas aan me voor bij gegaan.
Ik snap ook niet waarom ik bij hem blijf hangen. Hij loopt echt ieder meisje te vergodelijken. Toch zie ik het als iets onschudigs, wat het niet is.
Reageren

Regels voor berichten