Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2008, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat heb ik ook heel lang gehad en nog steeds hoor ^^ jij hebt de sleutel dus al? wat voor huis heb je dan??
Ik heb de sleutel al sinds 24 oktober. Ik heb een 2-kamer appartementje. Echt helemaal van mij alleen. Heeerlijk. De eerste dagen stond ik gewoon als n wezeloos voor me uit te staren omdat ik niet kon geloven dat het ook echt mijn huis was

OT: jaja.. hij is zo schattig..tis onwennig maar toch zo vertrouwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2008, 14:24
Pluis
Pluis is offline
Tnx dott, je maakt het niet erger hoor Je zegt eigenlijk een beetje wat ik ook al denk. Gewoon nog even afwachten en eind februari probeer ik er wel een antwoord uit te krijgen.
Oud 14-01-2008, 15:19
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik heb de sleutel al sinds 24 oktober. Ik heb een 2-kamer appartementje. Echt helemaal van mij alleen. Heeerlijk. De eerste dagen stond ik gewoon als n wezeloos voor me uit te staren omdat ik niet kon geloven dat het ook echt mijn huis was

OT: jaja.. hij is zo schattig..tis onwennig maar toch zo vertrouwd
Ja, ik krijg een duplexwoninkje met 2 slaapkamers.
Ik kan echt niet wachten.
Aanstaande dinsdag ga ik voor de 3e keer kijken, en telkens heb ik zoiets van, dit gaat van mij zijn.
Niet voor maar een paar maanden, maar als het goed is voor een paar jaar.
Enige nadeel is dat ik tussen allemaal ouderen woon, dus 1. niet echt nieuwe mensen leren kennen van mijn leeftijd en 2. zullen ze mijn muziek niet zo kunnen waarderen
maar komt vast allemaal goed ik kan niet wachten

Voelde je je niet alleen in het begin??
Oud 14-01-2008, 15:20
Dott
Dott is offline
Citaat:
Tnx dott, je maakt het niet erger hoor Je zegt eigenlijk een beetje wat ik ook al denk. Gewoon nog even afwachten en eind februari probeer ik er wel een antwoord uit te krijgen.
succes.. wachten is moeilijk.
Oud 14-01-2008, 15:27
Rob
Rob is offline
Citaat:
Enige nadeel is dat ik tussen allemaal ouderen woon, dus 1. niet echt nieuwe mensen leren kennen van mijn leeftijd en 2. zullen ze mijn muziek niet zo kunnen waarderen
De meeste ouderen zijn doof, dus je kunt nog met aardig wat wegkomen. En als we onze muziek beide maar hard genoeg zetten, kunnen we heel de wijk laten meegenieten.
Maar ach, zo ver verhuis je niet, dus je hebt in ieder geval iedereen die je al kende nog steeds in de buurt.
Oud 14-01-2008, 15:28
I C U
I C U is offline
Zaterdag was leuk, zonder meer. Heel gezellig, zonder rare stiltes enzo. Maar ach, ik weet het niet We zien wel.

Zaterdagavond was raar, aan de ene kant was het heel gezellig om weer es daar uit te gaan, aan de andere kant was het heel... ik weet niet, ik werd er een beetje treurig van, om verschillende redenen. Het was raar. Ja. Oh, en het werd nog es extra duidelijk hoe sexy die ene jongen is en dat ik hem nooit kan krijgen. Pfff.

Zondag was zeker leuk, dat vriendinnetje is relaxed en gezellig Het hoeft niet moeilijk te zijn...
Oud 14-01-2008, 15:44
Dott
Dott is offline
Citaat:
De meeste ouderen zijn doof, dus je kunt nog met aardig wat wegkomen. En als we onze muziek beide maar hard genoeg zetten, kunnen we heel de wijk laten meegenieten.
Maar ach, zo ver verhuis je niet, dus je hebt in ieder geval iedereen die je al kende nog steeds in de buurt.
klopt als een bus..

off topic: volgens mij was je te bezopen bij plork om me te herkennen waar ken je Angela dan van??
Oud 14-01-2008, 15:48
metallica
metallica is offline
Citaat:
Voelde je je niet alleen in het begin??
Het is wel even wennen. Je ritme is totaal anders opeens, ik trek me dan altijd een beetje terug om alles weer een beetje gestructureerd en op orde te krijgen. Maar daarnaast kan je uitnodigen wie je wil; samen koken is bijvoorbeeld altijd gezellig, je hebt je poezenbeesten om mee te knuffelen en je hebt sowieso opeens ook heel andere bezigheden waarmee je je tijd ook wel redelijk vol krijgt Mijn conclusie is eigenlijk dat je zo alleen bent als je zelf wilt. Maar maak je daar niet druk om hoor, dat komt wel goed *knuft*
Oud 14-01-2008, 15:48
Rob
Rob is offline
Citaat:
klopt als een bus..

off topic: volgens mij was je te bezopen bij plork om me te herkennen waar ken je Angela dan van??
Nou dan. Oh, trouwens: Dibs op het schilderwerk!

Ik herkende je wel, hoor. Duurde wel even aangezien je haar anders was en Fabian was een giveaway. >_> Sterker nog, ik was redelijk nuchter toen ik wegging.
Mijn reactie viel je volgens mij alleen niet op. Want ik zwaaide nog, maar niet erg uitgebreid.
Ik ken Angela van een concert vorig jaar November in de Metropool. We kwamen haar tegen aan de bar en gingen maar met z'n vijven biertjes drinken.
Oud 14-01-2008, 16:52
Verwijderd
ah het is allemaal zo fijn nu <3
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 16:57
Verwijderd
Omg hij is toch niet serieus nu al aan het crushen Dan moet ik mijn zoen-skillz toch wat hoger inschatten geloof ik

Edit: Argh ik vind het nu al weer allemaal te ingewikkeld, mannen doen ook zo moeilijk! Nou ja, dan denk ik tenminste niet aan exlief

Laatst gewijzigd op 14-01-2008 om 18:57.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 17:05
Verwijderd
Vanmorgen (in de vakantie nog wel) om 8u opgestaan, zodat ik als verrassing om 11 uur bij hem was en nog even bij hem in bed kon kruipen voordat ie moest werken. En nu komt ie weer bijna thuis <3.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 17:43
Dott
Dott is offline
Citaat:
Het is wel even wennen. Je ritme is totaal anders opeens, ik trek me dan altijd een beetje terug om alles weer een beetje gestructureerd en op orde te krijgen. Maar daarnaast kan je uitnodigen wie je wil; samen koken is bijvoorbeeld altijd gezellig, je hebt je poezenbeesten om mee te knuffelen en je hebt sowieso opeens ook heel andere bezigheden waarmee je je tijd ook wel redelijk vol krijgt Mijn conclusie is eigenlijk dat je zo alleen bent als je zelf wilt. Maar maak je daar niet druk om hoor, dat komt wel goed *knuft*
En ik ben stoer haha, ik red me wel.
En zo heel veel zal ik toch niet alleen zijn, ben een gezelligheidsmens, dus komt vast vaak bezoek
En mn moeder zal wel dagelijks binnenvallen de eerste tijd xD
Oud 14-01-2008, 17:45
Dott
Dott is offline
Citaat:
Nou dan. Oh, trouwens: Dibs op het schilderwerk!

Ik herkende je wel, hoor. Duurde wel even aangezien je haar anders was en Fabian was een giveaway. >_> Sterker nog, ik was redelijk nuchter toen ik wegging.
Mijn reactie viel je volgens mij alleen niet op. Want ik zwaaide nog, maar niet erg uitgebreid.
Ik ken Angela van een concert vorig jaar November in de Metropool. We kwamen haar tegen aan de bar en gingen maar met z'n vijven biertjes drinken.
ik zag wel dat je zwaaide, maar je zwaaide echt op zo'n manier van.. ik hoor jou te kennen, maar waarvan..
En ik was met nog 2 lui hoor die liepen ervoor.. ben vaker in het gezelschap van meerdere mannen ^^ hahaha
Oud 14-01-2008, 21:04
miekmuis
miekmuis is offline
Pff, de oorlog is begonnen, ik moet bepaalde mensen maar even uit de weg gaan geloof ik.
Oud 14-01-2008, 21:09
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Ik ga haar met rust laten. Echt. Echtechtecht.

Eh, of toch maar niet. Maar dat is dus haar eigen schuld want ze wil binnenkort nog een keertje afspreken en daar ben ik uiteraard hélemaal voor. Oohh wat loop ik toch weer heerlijk te sufkutten.
Oud 14-01-2008, 21:19
metallica
metallica is offline
Bah, ik voel me een slechte vriendin naar meerdere personen toe. Maar ik kan het gewoon even niet opbrengen...
Oud 14-01-2008, 21:35
Yana
Yana is offline
<33333333333333
Oud 14-01-2008, 21:42
Rob
Rob is offline
Haar manier van motiviteren is eigenlijk precies wat ik nodig heb om goed aan het werk te gaan. Het is waarschijnlijk telepathie dat ze weet wat ik wil horen. Engodwatiszeleuk.

<3
Oud 14-01-2008, 21:43
Verwijderd
Gaah <33333 *zucht* Wij zijn te leuk samen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 22:22
Poepkind
Poepkind is offline
morgen weer mn date zien! ik heb er zin in, alleen wel n beetje jammer dat hij niet kan blijven slapen
en vorige week was ik op de borrel, en wtf zat een gast proberen mij te versieren. Op een feest probeerde ik het bij hem, maar hij bedacht ergens halverwege datie bezet was, en heeft me toch grof afgepoeierd. hehe, en maar verbaasd reageren. ik "ja je mag mn kamer alleen zién" hij, "huh ben je dan toch echt veranderd"
ik had hem namelijk al gezegd dat ik wat minder wild aan het worden was
Oud 15-01-2008, 06:32
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Haha, jullie zijn gek... Wat is het, wat is het, wat is het?? *bounce door kamer*
Hele toffe dingedtjes. Om je nieuwsgierigheid nog maar wat te vergroten.

Citaat:
Bah, ik voel me een slechte vriendin naar meerdere personen toe. Maar ik kan het gewoon even niet opbrengen...
Soms heb je aan je zelf al genoeg, en kan je daar even weinig bij hebben. Als je even tijd voor jezelf nodig hebt, zal niemand dat raar vinden hoor.

ot; Ik heb verassing voor vriendlief voor na z'n tentamens. Omdat hij nu zo hard moet leren. En omdat het leuk is natuurlijk. Hmm, kan niet wachten.
Oud 15-01-2008, 08:46
Verwijderd
Citaat:
*Knuff* Jij bent het allerbelangrijkste, jij bent de enige met wie je de rest van je leven zal moeten doen. En ja, je vrienden zijn belangrijk, maar je moet eerst goed voor jezelf zorgen, wil je een goede vriendin zijn. Ik vind dat je vrienden er nu voor je moeten zijn, ze zullen in moeten zien dat jij je niet goed voelt en je daarmee helpen. Ik hoop dat het goed komt meis! Ik weet niet wat woensdag is, maar evengoed succes ermee. Zorg goed voor jezelf.

ot: Ik weet niet zo goed wat ik moet vinden van beste vriend met goed vriendinnetje. Ik denk dat ik het niet zo leuk vind, omdat hij best klef is en ik hou niet van geplak. Al helemaal niet als ik er tegenaan zit te kijken en ik wil gewoon een gesprek met haar voeren. Maar ach, we zien wel, niet?
En verderrrr jeuj! Ik moet zeggen dat t steeds erger wordt. Ik ben zelf beetje teleurgesteld als ik op mn foon kijk en ik heb niks van m gehoord. Ook al weet ik dattie t teringdruk heeft enzo. Maar ach, tis goed zo.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 08:59
Lilium
Lilium is offline
Ik kan zijn tandenborstel nergens vinden. Gewoonlijk staat die in het bekertje naast de mijne, maar nu dus niet meer.
Oud 15-01-2008, 10:16
Verwijderd
A miracle has happened. (schrijf je dat zo?) Ik ben weer een normaal gesprek aan t voeren met MeneerEx. Ik voel me heel volwassen en verstandig enzo.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 10:17
ST*R
ST*R is offline
Owjeej mn ex is weer terug van ver, heb 'm al zolang niet gezien, ben echt benieuwd hoe het is als we elkaar zien.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Ik kan zijn tandenborstel nergens vinden. Gewoonlijk staat die in het bekertje naast de mijne, maar nu dus niet meer.
Zijn de rest van zijn spullen er nog wel? Het is totaal niet grappig, maar ik zie nu een hele filmscene voor me waarin hij zomaar weggaat zonder jou iets te zeggen omdattie een verhouding heeft met zijn secretaresse. Sorry. Hoop dat t niet zoveel betekent!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 10:37
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Zijn de rest van zijn spullen er nog wel? Het is totaal niet grappig, maar ik zie nu een hele filmscene voor me waarin hij zomaar weggaat zonder jou iets te zeggen omdattie een verhouding heeft met zijn secretaresse. Sorry. Hoop dat t niet zoveel betekent!
Ja hoor. Het is niet uit. Ik dacht aan precies hetzelfde als jij.
Oud 15-01-2008, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor. Het is niet uit. Ik dacht aan precies hetzelfde als jij.
Dan is het goed. Ik zag al hele drama's voor me met kleren die van het balkon af naar buiten worden gegooid, schreeuwende mannen die in un onderbroek op het gazon staan, jankende vrouwen, bloedmooie jonge met grotetietengezegende secretaresses en en en en en en. Nouja. Zo'n film.

ot: Ik ben ontzettend benieuwd naar zijn acties. Laat maar komen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 11:27
Dzjun
Dzjun is offline
Met mn ex-scharrel gisteren ruzie gemaakt, echt die jongen is misschien wel 19 maar qua wat hij zegt lijkt hij af en toe wel 4.. En op een of andere manier wordt ie verlegen als hij me ziet en vindt hij me tegenwoordig eng ofzo (snap er niets van) dus heb het helemaal gehad met hem.

Wel weer een nieuw projectje op het oog maar dat wordt een uitdaging, ben benieuwd!

Heb net tentamens gehad dus nu eindelijk weer tijd voor vrienden en vriendinnen, erg fijn, vooral als ik merk dat het goed zit tussen ons en dat we elkaar in vertrouwen nemen maar ook samen dronken kunnen worden en enorm veel lol kunnen maken.
Oud 15-01-2008, 13:34
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik dacht dat hij het begrip terugsmsen niet zo goed begreep maar hij kan het nog
Oud 15-01-2008, 14:00
Verwijderd
Ik heb al weer een lange tijd niet getikt hier, want druk druk druk. (wel pogingen gedaan om bij te lezen, maar deze topics gaan zo snel telkens...) Allebei trouwens. Vorige week was het zelfs zo erg dat ik hem maandag nog sprak en daarna donderdag pas weer. In de tussentijd was het telkens zo dat één van de twee al in bed lag ofzo en overdag te druk met werken en alles.
Nu ben ik deze week wat meer vrij, dat is wel fijn, maar hij werkt gewoon door.
Toch vind ik de momentjes dat hij nog even met me komt kletsen voor hij weggaat erg fijn. Alhoewel ik het vaak pas helemaal bewust besef als hij allang weer weg is, toch wel heel lief, die gesprekjes met je duffe kop

We zijn laatst samen naar de bios geweest, I am legend (die overigens wel meeviel) maar door het harde geluid in de bios, in combinatie met mijn gehoorproblemen, vloog ik iedere keer tegen het plafond van de schrik. Dus lekker in een loveseat samen zitten terwijl hij me lekker vasthoudt en ik pogingen doe om met mijn oren dicht de totaal niet enge film te kijken. Was lang geleden dat we samen naar de bios waren geweest.
En dit weekend voor het eerst in lange tijd weer samen wezen stappen. Leuk, allebei ontzettend dronken in bed beland

En oh, ik heb zin in deze zomer! Samen naar Pinkpop, Lowlands en we gaan met een troep vrienden op vakantie naar Kroatië!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 14:31
Dott
Dott is offline
Citaat:
Hele toffe dingedtjes. Om je nieuwsgierigheid nog maar wat te vergroten.
ik wil weten

ot: Jeej, weer nieuws van de mensen van de katten het zijn nu echt mijn poezels super..
Het duurt alleen nog ff voor ze komen.
En straks weer naar mn huisje, wat formulieren tekenen.

Verder, tja, hij gaat donderdag een paar dagen naar zn ouders, dus ik zal hem missen..
Ik ga vanavond misschien naar de Sneak met mn moeder..
En 1 van mn vrienden drinkt echt, te vaak, te veel, en dat heb ik hem verteld.. en nu wil hij gaan proberen te minderen.. voor zichzelf.. en dat is best tof
Oud 15-01-2008, 15:08
Verwijderd
Haha morgen zwemmen met vriendje<3
En vandaag een vriend van me een nummer van oasis geleerd, zodat ie maar 2 vingers hoeft te bewegen int hele nummer, ghehe.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 15:29
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
bij mij is het uit, boehoehoehoehoe wat een DRAMA.
Oud 15-01-2008, 18:03
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
We zijn laatst samen naar de bios geweest, I am legend (die overigens wel meeviel) maar door het harde geluid in de bios, in combinatie met mijn gehoorproblemen, vloog ik iedere keer tegen het plafond van de schrik. Dus lekker in een loveseat samen zitten terwijl hij me lekker vasthoudt en ik pogingen doe om met mijn oren dicht de totaal niet enge film te kijken. Was lang geleden dat we samen naar de bios waren geweest.
Daar zijn wij ook pas samen heen geweest, duidelijk een mannen film, ik was echt een van de weinige vrouwen terwijl de hele zaal vol zat. Echt een spannende film . Leuk om samen heen te gaan wel.

Ot verder:
Het gaat goed, maar helaas niet de hele tijd en ook niet op elk gebied. Hopelijk wordt het na z'n examen (of liever eerder) allemaal weer wat makkelijker en leuker en minder gestresst over vanalles. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, ik probeer maar te genieten van de fijne dingen samen en niet zoveel nadruk te leggen op de momenten dat hij (en daardoor ik) er even door heen zit maar dat is niet altijd even makkelijk.
Oud 15-01-2008, 18:04
Fayette
Oh, ik voel me zo'n sukkel, ik zie hem één dag niet en ik mis hem al zo erg! Nu issie tentamen aan het maken en ik ben voor hem aan het duimen! Daarna heeft ie vergadering met zijn dispuut dus kan ik nog niet vragen hoe het gegaan is!!!!!!!!!!!!
Ik voelde me wel heel trots vandaag toen ik er achterkwam dat een studiegenootje van mij in hetzelfde restaurant werkte als hij en dat ik kon zeggen: "Oh ja, daar werkt mijn vriend in de keuken!"
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 18:11
Verwijderd
Gisteravond was erg leuk en gezellig en ik zie het helemaal zitten hoe we met elkaar omgaan, al is het zo onbestemd en lekker onduidelijk voor de buitenwereld. En die R. ach, snel vergeten en gewoon verder kijken. Hij was toch te arrogant en droeg heel lelijke schoenen. Van dat meer vissen in de zee gezeik is hier wel van toepassing denk ik.

Trouwens, weet iemand wat een White Card/Carte Blanche hebben precies inhoudt? Hij meende namelijk dat hij een White Card had om mij te pesten en te kietelen ect... maar ik snap niet zo goed wat dat nou betekent.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 18:13
Larry Flint
Larry Flint is offline
volgens mij dat hij onbeperkte toestemming heeft om jou te pesten/kietelen, ofwel hij mag het altijd doen.
Oud 15-01-2008, 18:21
Verwijderd
Citaat:
volgens mij dat hij onbeperkte toestemming heeft om jou te pesten/kietelen, ofwel hij mag het altijd doen.
Nou mooi is dat.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 18:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Daar zijn wij ook pas samen heen geweest, duidelijk een mannen film,
hoe was dat een mannen film Hmmm half naakte gespierde mannen *kuch*
Oud 15-01-2008, 18:56
Verwijderd
Citaat:
hoe was dat een mannen film Hmmm half naakte gespierde mannen *kuch*
Inderdaad.

En verder was I am legend de eerste film waarbij ik gilde, maar dat kwam omdat het geluid zo naar hard stond. Verder leuke film, zijn wij ook heen geweest.

Oh en morgen komt hij me thee voeren omdat ik "ziek" ben (lees, we gaan zwemmen en ik heb me voor al de activiteiten die dag afgemeld met de smoes ik ben ziek.)

Wat hij blijkbaar dus eerst ook echt geloofde o_o
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 19:36
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik ga morgen naar die film ach, ik ben net een vent qua dat soort dingen, dus ik zal hem wel goed vinden
En anavond naar de sneak met mams nu ze zich eenmaal erbij neer heeft gelegd dat ik uit huis ga laat ze me veel meer los en dat is heel erg fijn ^^
Hij is verkouden, en dat vind ik niet echt lief.. wou dat ik iets voor hem kon doen.. al is het maar een knuffel..
Alhoewel.. ik begin ook te snotteren..
Oud 15-01-2008, 20:17
Neko*
Neko* is offline
Soms wou ik dat ik al met hem samenwoonde. Zelf ons eigen leventje inrichten, en toch bij elkaar zijn. Ik houd van hem.
Oud 15-01-2008, 21:00
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Hmm, ik begin haar toch wel erg leuk te vinden..:$
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 21:06
WolterB
WolterB is offline
Kamers zoeken is echt een crime, nu snap ik weer waarom ik dat eigenlijk niet meer wilde

En op liefdesgebied is het nu stil en dat wil ik graag even zo houden
Oud 15-01-2008, 21:11
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
En op liefdesgebied is het nu stil en dat wil ik graag even zo houden
Dat snap ik niet, een vriend van mij vertelde me laatst hetzelfde. Waarom zou je dat willen? Ik vind het persoonlijk maar niks als het stil is, altijd leuk om wat te flirten, etc.
Oud 15-01-2008, 21:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Damn it, kom ik eindelijk eens iemand tegen die wel ok is, blijkt 'ie pas 19 te zijn. Grrrnshit. Gelukkig is 'ie verder wel een coole gast en al m'n vrienden en vriendinnen zijn lieve schatten dus daar ben ik heel erg blij mee. En als je verteld word dat je het coolste meisje bent dat iemand kent dan is dat ook erg tof. Zo tof dat het me allang niet meer boeit dat ik geen 'vaste aanhang' heb. Ik vermaak me ook prima zonder vriendje.
Oud 15-01-2008, 21:25
metallica
metallica is offline
Citaat:
Soms wou ik dat ik al met hem samenwoonde. Zelf ons eigen leventje inrichten, en toch bij elkaar zijn. Ik houd van hem.
Ik ben jaloers op je

Ontopic: Morgen... ik wens, ik wens, ik wens dat ik dan wel eens een keertje hard kan zijn
Oud 15-01-2008, 21:29
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ontopic: Morgen... ik wens, ik wens, ik wens dat ik dan wel eens een keertje hard kan zijn
Ik duim voor je! Je kunt 't!
Reageren

Regels voor berichten