Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2008, 19:55
botulismf
botulismf is offline
Och, als ik iets wil hebben dat er mooi uitziet dan koop ik wel een plant, geen laptop.

En Apple maakt zeker wel goed spul, maar erg veel mensen gaan direct voor de Apple omdat ze gehoord hebben dat het blijkbaar zo is dat Apple schijnbaar beter is voor alles. Als je verschillende dingen vergelijkt en je komt dan tot de conclusie dat apple het beste past bij wat je zoekt dan is dat wat anders en dan is het ook prima.
Oud 16-01-2008, 20:06
Verwijderd
suffe discussie..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 20:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
ik het design van apple veel gaver dan al de standaard grijzige pc's en laptops.

andere pc's en laptops zijn inderdaad saaier, maar wat betreft computers ga ik toch liever op de kwaliteiten af dan op het uiterlijk. ik persoonlijk heb al zoveel apples inclusief design door m'n strot gedraaid gekregen op school dat ik een normale pc veel meer waardeer. kwestie van smaak natuurlijk.
Oud 16-01-2008, 20:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
suffe discussie..
en?
Oud 16-01-2008, 20:10
Verwijderd
Citaat:
suffe discussie..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 20:17
botulismf
botulismf is offline
Wat is er precies 'suf' aan?

En dat op een subforum waar mensen dagelijks tot in de details beschrijven wat ze op dat moment aanhebben.
Oud 16-01-2008, 20:21
Verwijderd
Citaat:

En dat op een subforum waar mensen dagelijks tot in de details beschrijven wat ze op dat moment aanhebben.
Hahahaha. Q F T.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 20:23
Verwijderd
Citaat:
de eeuwige
apple > pc
pc > apple discussie, dat is suf
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 20:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dus jij bent er zo een die pc en apples niet tegen elkaar afweegt en gewoon maar koopt waar z'n pik naar trekt?
Oud 16-01-2008, 20:38
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
de eeuwige
apple > pc
Och, het gaat me er niet over wat beter is, maar over wat EvilConduct al zei:
Citaat:
Ik vind alleen dat hele gehypte imago en dan ook nog al die aanhangers er van een beetje duf.
Oud 16-01-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
dus jij bent er zo een die pc en apples niet tegen elkaar afweegt en gewoon maar koopt waar z'n pik naar trekt?
a) mijn pik trekt bijzonder weinig naar computers in het algemeen
b) ik zeg dat ik de discussie suf vind. mijn eigen afwegingen staan hier volledig buiten zoals je ook al had kunnen lezen..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 00:37
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
ik vind die McLucht er nog best tof uit zien.. nadeel van mac's lijkt me vooral dat het besturingssysteem me ontzettend zou kunnen tegenvallen..
Oud 17-01-2008, 00:40
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:

haha, terecht.
Oud 17-01-2008, 21:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
de eeuwige
apple > pc

De enige manier om de discussie te stoppen.
Oud 17-01-2008, 21:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
andere pc's en laptops zijn inderdaad saaier, maar wat betreft computers ga ik toch liever op de kwaliteiten af dan op het uiterlijk. ik persoonlijk heb al zoveel apples inclusief design door m'n strot gedraaid gekregen op school dat ik een normale pc veel meer waardeer. kwestie van smaak natuurlijk.
yes. +, genoeg laptops tegenwoordig met een leuk uiterlijk. Uiterlijk boven functionaliteiten verkiezen is natuurlijk altijd kut.

Maar goed, Apple heeft weer een te duur product op de markt gezet met, gezien de prijs, ondermaatse specificaties en functionaliteiten. Maar als je het 'mooi' vindt, dan moet je het toch lekker kopen!
Oud 17-01-2008, 23:27
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Och, als ik iets wil hebben dat er mooi uitziet dan koop ik wel een plant, geen laptop.

En Apple maakt zeker wel goed spul, maar erg veel mensen gaan direct voor de Apple omdat ze gehoord hebben dat het blijkbaar zo is dat Apple schijnbaar beter is voor alles. Als je verschillende dingen vergelijkt en je komt dan tot de conclusie dat apple het beste past bij wat je zoekt dan is dat wat anders en dan is het ook prima.
Precies. iPods, iMacs, etc. Het zijn tegenwoordig meer statussymbolen dan wat anders.

Het ZIJN ook mooie dingen en het ZIJN ook best prima producten (hoewel ik op iPods nogal wat aan te merken heb), maar dat gegeil op een glad, wit stukje plastic met electronica er in ben ik iig een beetje moe.

Dit soort gedrag is trouwens niet alleen op Apple toepasbaar, hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 01:09
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
yes. +, genoeg laptops tegenwoordig met een leuk uiterlijk. Uiterlijk boven functionaliteiten verkiezen is natuurlijk altijd kut.

Maar goed, Apple heeft weer een te duur product op de markt gezet met, gezien de prijs, ondermaatse specificaties en functionaliteiten. Maar als je het 'mooi' vindt, dan moet je het toch lekker kopen!
de prijs is goed.. 13 inch notebooks die belachelijk licht en dun zijn en toch nog redelijk voort kunnen daar is gewoon praktisch geen concurrentie op.. de prijs is niet voor de specs.. maar voor andere functionaliteit.. als je een groot deel van je leven reizend door brengt.. en dan nog wel eens wat op een notebookje wil werken.. kan je er beter een van >1,5 kg hebben dan eentje van <2,5 kg..

als een product echt te duur is wordt het niet verkocht.. ieder aanbod schept zijn vraag..
Oud 18-01-2008, 01:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
de prijs is goed.. 13 inch notebooks die belachelijk licht en dun zijn en toch nog redelijk voort kunnen daar is gewoon praktisch geen concurrentie op.. de prijs is niet voor de specs.. maar voor andere functionaliteit.. als je een groot deel van je leven reizend door brengt.. en dan nog wel eens wat op een notebookje wil werken.. kan je er beter een van >1,5 kg hebben dan eentje van <2,5 kg..

als een product echt te duur is wordt het niet verkocht.. ieder aanbod schept zijn vraag..
Maar er zijn dus wèl laptops in die maat, met soortgelijk gewicht (ok, wel wat zwaarder maar wie let er op een halve kilo) èn met betere specs voor een relatief betere prijs

Als je echt iets klein en portable wil hebben, geen behoefte aan windows hebt en wat snel genoeg is voor praktisch alle taken die je 'onderweg' kan doen dan kan je net zo goed een Asus EEE pc kopen van 300 nogwat euro.
Oud 26-01-2008, 16:06
kuik
kuik is offline
Oud 27-01-2008, 21:59
Verwijderd

^^
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 20:09
EvilConduct
EvilConduct is offline
Vanwaar dat Sverige hockeyshirt?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 20:59
Metal
Metal is offline

She's lovin' it, duh.
Oud 28-01-2008, 21:01
capibara
capibara is offline
lolz
Oud 28-01-2008, 21:35
woezel
woezel is offline
www.bangface.com
maar duurgvd
Oud 28-01-2008, 21:50
Metal
Metal is offline
de url impliceert iets anders. leuke line-up
overkill zou je ook eens moeten bekijken, once in a while en het moet voor jou te doen zijn, je woont toch in ghent?
Oud 28-01-2008, 21:55
woezel
woezel is offline
ik woon in gent ja, zijn vaak feesten van bugklinik ook,altijd gaaf, maar wel steeds dezelfde mensen na een eindje. maar ik hou het fourm es op de hoogte als er nog een toyfrabic is, altijd leuk!
Oud 28-01-2008, 22:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, Chas & Dave komen ook.
Ik hoorde alleen dat ze nu optreden met een andere Dave. Dat vind ik wel komisch.
Oud 28-01-2008, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Vanwaar dat Sverige hockeyshirt?
omdat ik die al 3 jaar wil <3 zweden
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 12:27
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Als je echt iets klein en portable wil hebben, geen behoefte aan windows hebt en wat snel genoeg is voor praktisch alle taken die je 'onderweg' kan doen dan kan je net zo goed een Asus EEE pc kopen van 300 nogwat euro.
lekkere resolutie ook.. en geen gsm verbinding.. net zo goed een flinke pda/smartphone aanschaffen rond die prijs

het is het zo net niet imho, die celeron cpu, wat moet je daar nog mee anno 2008.. spul is bijna 10 jaar oud
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 12:31
Crimson
Crimson is offline
koop gewoon een sony vaio
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 12:43
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
koop gewoon een sony vaio
voor dat formaat betaal je 3 tot 4 keer zoveel als voor een asus EEE.. ~1000 euro minimaal

blijft een gaaf ding, zeker met gsm/hdspa en wlan verbinding
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 19:03
Metal
Metal is offline
Citaat:
omdat ik die al 3 jaar wil <3 zweden
Jochëm says: (20:01:55)
haha
Jochëm says: (20:02:13)
echt
Jochëm says: (20:02:16)
een neger met een zweeds ijshockeyshirt
Jochëm says: (20:02:18)
ik zal haar moeten huwen
Jochëm says: (20:02:27)
citeer dat maar
Jochëm says: (20:02:30)
ik ben te lui om in te loggen
You have successfully received 0010 - Vader Abraham - Das Lied Der Schlümpfe - B$h4Ð0w.mp3 from Jochëm. Before opening this file, you may want to scan it with a virus-scanning program.

Jochëm says: (20:02:38)
incl het heavy metal trema in mijn naam gaarne
Oud 29-01-2008, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Jochëm says: (20:01:55)
haha
Jochëm says: (20:02:13)
echt
Jochëm says: (20:02:16)
een neger met een zweeds ijshockeyshirt
Jochëm says: (20:02:18)
ik zal haar moeten huwen
Jochëm says: (20:02:27)
citeer dat maar
Jochëm says: (20:02:30)
ik ben te lui om in te loggen
You have successfully received 0010 - Vader Abraham - Das Lied Der Schlümpfe - B$h4Ð0w.mp3 from Jochëm. Before opening this file, you may want to scan it with a virus-scanning program.

Jochëm says: (20:02:38)
incl het heavy metal trema in mijn naam gaarne
proest :')
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 00:15
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
voor dat formaat betaal je 3 tot 4 keer zoveel als voor een asus EEE.. ~1000 euro minimaal

[afbeelding]

blijft een gaaf ding, zeker met gsm/hdspa en wlan verbinding
ik bedoelde ook eigenlijk de normale laptops, ik wilde eerst ook voor een apple gaan, maar heb toen een sony vaio gekocht, ook klein, licht en betere specs voor tzelfde geld
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 08:44
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik hoef niet eens een laptop

Ik wil wel een flipperkast, een mini bioscoop, een hästens bed(inc. pyama), een milkshake machine en een afstandsbediening voor het licht zodat ik daarvoor mijn bed niet uit hoef te komen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 15:30
Verwijderd
Citaat:
proest :')
Is dat een ja?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 17:43
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
ik bedoelde ook eigenlijk de normale laptops, ik wilde eerst ook voor een apple gaan, maar heb toen een sony vaio gekocht, ook klein, licht en betere specs voor tzelfde geld
Maar het gaat eigenlijk over subnotebooks, dus gewicht <2.0 KG en scherm kleiner dan 14". Dan heb je niet zoveel keus als je een klein budget hebt.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Is dat een ja?
definately
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 01:43
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline

op termijn wil ik die er best bij..
Oud 06-02-2008, 15:30
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Oud 06-02-2008, 17:15
Metal
Metal is offline
Omg, dat zou echt een hard carnavals pak zijn.
Oud 06-02-2008, 17:17
Verwijderd
haha ja
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 18:29
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Omg, dat zou echt een hard carnavals pak zijn.
inderdaad, maar dat is dan weer het leukste om daarmee op een volstrekt willekeurige dag naar school te gaan
Oud 06-02-2008, 18:58
Verwijderd
Citaat:
inderdaad, maar dat is dan weer het leukste om daarmee op een volstrekt willekeurige dag naar school te gaan
dat slaat echt nergens op. als iemand op mijn school dat zou doen zou ik het maar een nare aandachtstrekker vinden
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 19:01
Verwijderd
lekker alto wel
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 19:11
Vice
Vice is offline
Citaat:
dat slaat echt nergens op. als iemand op mijn school dat zou doen zou ik het maar een nare aandachtstrekker vinden
Ik zou er wel om kunnen lachen.
Oud 06-02-2008, 19:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
op mijn school zou het merendeel het geweldig vinden. maar gelukkig voor jou en daarom wellicht gelukkig voor mij alsmede de rest van de mensheid, zou ik het natuurlijk nooit in mijn hoofd halen mij zo'n ding aan te schaffen. want mensen zouden kunnen gaan denken dat ik het voor hen doe in plaats van voor mijn eigen genot en vreugde.
Oud 08-02-2008, 15:39
ragdoll
ragdoll is offline
HEBBEN omgz sleepy hollow
Oud 09-02-2008, 12:31
Electriq
Electriq is offline
HEBBEN. waar?

ik wil vooral een bult geld, en die schoenen
Oud 09-02-2008, 13:36
Verwijderd
Citaat:
HEBBEN. waar?

ik wil vooral een bult geld, en die schoenen
Ik vind air max veel beter bij je passen, maar als je wil dan zoeken we gewoon ff die New Balance schoentjes voor je. Dingen zijn vaak heel goedkoop, dat is dan wel weer fijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten