![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ehm ja en nu doet de gelegenheid zich inderdaad niet voor (ja in discotheken met dronken losers). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Preuts betekent gewoon dat je overdreven kuis bent; niet iedereen die je pad kruist, kussen is gewoon (gezond) kieskeurig. Preuts heeft daar niets mee te zien (behalve dat kieskeurige mensen vaak ook wat preutser zijn en omgekeerd: minder preutse mensen zijns soms ook minder kieskeurig). Maar om het voorbeeld te geven: op TD's kus ik mijn vriendin ook vaak genoeg; iemand die preuts is zou dat niet doen (al ben ik op sommige gebied ook wel een klein beetje 'kuis'). Maar toen ik single was, zou ik in geen geval een meisje lopen te kussen, gewoon voor de fun daarvan. Dat noem ik niet per se kuis, maar gewoon kieskeurig (of wat voorbehouden, dat ook niet ieder meisje mij moet proberen te kussen). Kortom: of je nu 50 mensen of maar eentje gekust hebt; het gaat niet om de reputatie die je je daarbij aankweekt; maar gewoon over hoe je bij dat kussen voelt. Ik vind het juist veel leuker om maar een persoon te kussen dan elke keer dat je weggaat weer iemand anders te kussen; dat bederft wat mij betreft een beetje de magie (maar daar beslist natuurlijk ieder voor zich voor).
||
Citaat:
|
11.
waarvan 2 meisjes, voor de lol. 2 jongens waren ook zomaar voor 1 keer. nog 1 jongen was wel heel bijzonder en een goede vriend, en nu een dierbare herinnering, maar we waren nooit verliefd op elkaar. De rest vriendjes. Ik weet het allemaal nog. In 4.5 jaar, maar met de eerste heb ik 2,5 jaar een relatie gehad ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen zijn hier die dat ook hebben gehad.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ondertussen zoen ik eigenlijk ook alleen nog maar met jongens met wie ik tenminste wel een kéértje wil daten, die dus wel potentie hebben voor scharrel of relatie. Meestal dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() nou ja, ik denk dat heel veel mensen zoenen toch wel alleen maar doen als ze iemand echtecht leuk vinden of pas bij een tweede of derde date ofzo. ik heb dat soort principes niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nu ik er over nadenk denk ik eerder 150 dan 100.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen. Laatst gewijzigd op 18-01-2008 om 20:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@Sharif: sletje |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: niet veel, ik ben laat begonnen (eerste op 16) en heb van mijn 17 tot 22 een relatie gehad. Daarna was ik jongens ff spuugzat en nu vind ik mezelf al te 'oud' om nog te zoenen voor een avond, dat wordt dan gauw seks voor een avond en daar ben ik best kieskeurig in.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
4. Waarvan ik met 1 nu ruim 6 jaar een relatie heb. Dat verklaart het misschien.
Tussen mijn vriendinnen ben ik echt een enorme uitzondering. Daar is niet eens meer een schatting kunnen geven van met hoeveel mensen je gezoend heb (rond de 200) geen uitzondering en seks hebben gehad met meer dan 20 mensen ook niet. Blij hier te lezen dat ik toch niet zo'n enorme uitzondering blijk te zijn. Hoewel het me niks uit zou maken, ik voel me er best goed bij. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Bewust van de hoeveelheid suikerklontjes in producten xx-Joyce-xx | 19 | 29-07-2011 15:13 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hoeveel procent wijzigt de gevraagde hoeveelheid wj6 | 2 | 23-09-2007 18:34 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
bepaling hoeveelheid kaliumdichromaat remy476 | 5 | 03-11-2005 15:41 | |
Software & Hardware |
[Imaging] Hoeveel centimeters? Someboy | 9 | 12-02-2005 01:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
wat is: hoeveel mijl is een km en hoeveel ụg:?gram halilo | 6 | 10-06-2004 18:28 | |
Eindexamens 2003 |
Hoeveel examenkandidaten per afdeling? Blisss | 12 | 21-05-2003 11:04 |