Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Verder, de user t.au.si.li (puntjes weghalen) heeft alle seizoenen van ANTM (1-9) online staan. Let wel op dat als je zelf gaat kijken, je misschien de winnaar kunt tegenkomen, gezien de filmpjes een beeld geven uit de aflevering! Citaat:
![]()
|
Lees dit eerst even voordat je op YouTube gaat kijken
Als je op YouTube gaat kijken staat er rechts een shot van een finalist. En als je dan slim denkt, ik klik de plaatjes weg; zodra een deel afgelopen is en je naar het volgende deel wil gaan, komt wederom die finalist in beeld. Ik weet niet of het de winnares is (zal wel) maar ik raad dus sterk af om zo te kijken. Kijk dan zaterdag de herhaling of neem het op..
|
We hebben het gisteravond nog eens zitten kijken. Wat ons opviel wat dat -met name de donkerdere- meisjes allemaal een heel licht gezicht hadden, wat net boven de wenkbrauwen ophield, voorhoofd was donkerder, met ook echt een duidelijke lijn ertussen. Tyra had dat trouwens ook. Wtf.
|
![]() |
|
Heb gisteren de herhaling gekeken. Mijn eerste indruk:
Brittany: het lijkt wel alsof ze over haar woorden struikelt als ze praat; en wat had ze een vreselijke outfit aan bij het panel (zwart gaas jurkje). Ben nog geen fan van der, maar ze viel me wel op ![]() Diane: eeew, wat vinden ze mooi aan haar? Haar gezicht, lippen en haar zijn dezelfde kleur, lijkt het wel. Ik vind haar er echt ziek uit zien daarom. Jael: echt vermoeiend om naar te luisteren, wat een rare stem ![]() Jaslene: magerrr en lijkt op een travestiet ![]() Kathleen: <3 ze is zo lekker naief ![]() Natasha: praat ook al met zo'n rare stem, net alsof ze in huilen uit gaat barsten. Bovendien, zij was 18 en haar man was 40?! (Nu weet ik wel dat ze haar man in Rusland heeft ontmoet, daar verliefd is geworden en getrouwd en naar Amerika gegaan. Zij heeft ook een zoontje! En haar man is zelfs knap ![]() Renee: arrogante bitch. "ik doe het voor mijn zoontje". Nou, je zoontje heeft er veel meer aan als je thuis bent en aandacht aan hem geeft ![]() Sarah: pff, wat doet ze hier arrogant, "ik heb al een chanel show gelopen", *kots*. (Ze heeft trouwens ook een liedje uitgebracht, zingen kan ze ook al niet ![]() Voor zover mijn opvallende bevindingen ![]()
|
Jaslene: tja, volgens mij is ze straks weer heel druk en overdreven. We zullen zien.
Felicia: was me niet echt opgevallen in de groep, ze heeft wel een mooi gezicht [edit] OH dat is die 'I'm baby Tyra!!1!' :\ Brittany: volgens mij ga ik haar leuk vinden. Cassandra: mooi gezicht, had zij die pruik op haar hoofd laten naaien? Dat vond ik wel een beetje eng ![]() Jael: griezelig dun, beetje vreemd typje. Natasha: volgens mij gaat ze lopen rellen, maar ze is wel mooi. Met een beetje geluk valt het rellen mee en maakt ze gewoon mooie foto's. Diana: dat was de plussize toch? Die vond ik wel leuk, dat ze maar ver mag komen ![]() Renee: mooi! Sarah: soms zag ze er heel mooi uit, andere keren dacht ik echt, wat doet ze daar. Maar ik denk dat ze wel mooie foto's kan maken met de juiste make-up en hairdo. Dionne: wie? Kathleen: omg. Wat een irritantje. En wat voor vreselijks is er met haar haar gebeurd? Samantha: yeyeye, volgens mij komen daar hele mooie foto's van Whitney: plussize dus ik ben voor, maar echt uitzonderlijk mooi is ze ook weer niet.
|
Als je zoveel tattoes enzo hebt, wat doe je dan bij zo'n programma?
Sowieso lijkt het me dat jouw modebeeld dan erg afwijkt van het modebeeld van de mensen met wie je te maken hebt en snap ik niet dat je een modellentitel nastreeft. En daarnaast ben je totaal niet bruikbaar voor enorm veel shoots en runs.
|
Verwijderd
|
Die eruit is kwam wel een beetje dom over :/
"But if they are already dead I think it's okay to take their skin and make it into a coat" Jury: "Well, that's not how fur is made" "But there is animals that die in the jungle riiiight?" en "But just like people animals die naturally riiiight?" "I'm not slow, riiiight?" Irritant! Gelukkig is ze eruit ![]() En verder heb ik het meeste gemist omdat er bezoek binnenkwam. Wil iemand die het seizoen al heeft gezien weer de foto's van deze aflevering hier posten? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zag vorige week afl.1, vanavond zag ik 5 minuten en ik baal nu niet eens dat ik zo vroeg in het seizoen al afhaak... Wat een bagger... Beetje uitgemolken... Ik kan het niet meer leuk vinden.
(Volg nu Boer zoekt vrouw, dat vind ik daarentegen heerlijk vermaak ![]() dat mensen die dit eerder gevolgd hebben het geen knip voor de neus, big in de stront, meer waard vinden ![]() |
![]() |
|
Wat is die Jaslene eng dun zeg
![]() Ik erger me echt dood aan Natasha, Renee en Sarah. Ugh, die mogen snel weg! Ik vind Jael een beetje raar, en eigenlijk vind ik haar ook niet zo mooi irl, maar op die foto heeft ze ineens een heel mooi gezicht ![]() De mooiste foto is die van Samatha ![]()
|
Jael is een beetje apart, maar ik vind het wel een schatje.
![]() Kathleen is er terecht uit; zo`n schaap wil je niet als ANTM. Al had ze qua looks volgens mij veel verder kunnen komen. Verder eens met de meesten; Renee, Natasha en Sarah zijn behoorlijk storend. En ik ben benieuwd naar Samantha; volgens mij kan die nog met verassende foto`s komen. |
![]() |
|
Gatver wat is die Renee een jaloerse bitch zeg. En Sarah is echt té arrogant. Beetje jammer want ze ziet er wel leuk uit.
Ben blij dat dat domme schaap eruit is, tjong jonge zeg. ![]() ![]() Ben ik de enige die Jael juist wél leuk vindt trouwens?
||
Citaat:
![]() Hoop alleen dat ze druk aan kan. |
![]() |
|
Ik vind die Jael echt dom overkomen. Net wat zo'n ander meisje al zei: hoe nep ben je dan! Je kan nooit iedereen leuk vinden en niet iedereen zal jou leuk vinden. Dat nastreven is dom en compleet ongepast in zo'n wedstrijd als deze. Ik vind het goed dat de jury dat haar ook duidelijk maakte door haar bij de laatste 2 te zetten; je hoort gewoon te willen winnen!
Wel jammer dat Kathleen eruit is. Ik gun het zo'n meisje wel die uit een achterbuurt komt en het gaat maken. Maar wel een dom mokkeltje ja ![]() En wat is er veel gefotoshopt aan de foto's zeg ![]()
|
Verwijderd
|
Euhm.. ik weet even niet hoe ze heet.. maar dat meisje die de sloerie moest uitbeelden.. Ohja, Samantha
![]() Het commentaar was dat ze nog heel erg jong overkwam en gewoon echt nog niet klaar leek te zijn voor het modellenwerk, ze zeiden dat ze met drie jaar meer levenservaring waarschijnlijk een stuk verder zou komen. (En wil iemand die de winnaar al weet weer zo superlief zijn de foto's van deze aflevering te plaatsen? *engeltjesblik*) |
![]() |
|
Aaww, Samantha eruit
![]() ![]() Ik ergerde me deze keer echt dood aan Jaslene en Renee. Wat een arrogante dozen zeg ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Renee was echt heel vervelend inderdaad, alsmaar excuses gaan zoeken voor haar mindere prestaties en dat ze het veel beter gedaan had als zij een rol had gekregen die bij haar post.. maar toen ze positief commentaar van de jury kreeg op haar foto, begon ze ineens weer helemaal te stralen.
Zowel zij als Jaslene hebben echt enorme onzekerheidsissues volgens mij en Renee gaat daarmee om door excuses te gaan zoeken en oneindig op anderen te zeiken. Jaslene gaat ermee om door enorm arrogant te gaan doen en te doen alsof ze juist enorm veel zelfvertrouwen heeft. Jael mag wel een beetje meer zelfvertrouwen laten zien. "You like my picture Tara?", "I can come too?" etc. Het komt een beetje over als valse bescheidenheid o.i.d. Ze hoeven trouwens nog helemaal geen challenges voor de jury te doen, of was dat nooit in het begin? |
![]() |
|
Die foto van Whitney vindt ik prachtig.
O god en wta heb ik een hekel aan die Russisch zo arrogant en als ik eerlijk mag zijn vind ik haar niet echt mooi. Op 1 of andere manier mag ik die Jael wel ze is beetje apart i like that ^_^. Dit keer vond ik de foto van Whitney en Jael het mooist.
|
![]() |
Ik vind Jael wel leuk alleen haar stem is best wel hmm raar en ze praat ook niet echt geweldig vind ik, maar ze is best een leuk mensje vind ik. Natasha vind ik ook leuk, Jaslene vind ik wel weer wat minder zo arrogant enzo. Hoewel Renee ook best arrogant is enzo vind ik toch wel dat ze iets leuks heeft eigenlijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] America's Next Top Model #2 x-spekkie-x | 104 | 19-09-2011 13:04 | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] America's Next Top Model x-spekkie-x | 500 | 13-11-2009 11:09 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 9 Verwijderd | 254 | 19-11-2008 09:56 | |
Films, TV & Radio |
Holland's Next Topmodel Jahney | 500 | 26-09-2006 15:59 | |
Films, TV & Radio |
America's next top model 5 GiovsGio | 498 | 17-07-2006 12:47 | |
Films, TV & Radio |
[enquete] phink | 41 | 26-02-2006 15:46 |