Advertentie | |
|
![]() |
|
Na naamzoek gister naar de achtergrond van topic [/ramptoerist] http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1660743 vannacht ervan gedroomd, en ik droom zelden
Bizar freaky
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
A smokers life
![]() Zit ik al een week zonder keukenafvoer (en dus ook water) en wasmachine ivm verstopping buiten mijn schuld is de loodgieter te laam om af te spreken hoe laat ie vandaag zou komen. Dus ik de hele dag thuisgebleven, komt ie gewoon niet opdagen ![]() Nu dus de keuze maken of ik mijn laatste 7 euro ga uitgeven aan een gram wiet en de rotzooi de rotzooi laat of dat ik gootsteenontstopper koop en het hele weekend nuchter zijnd mn stulp aan kant ga ruimen (what else on sobriety?)
|
Same here.
![]() Het gaat wel ok. Het is druk, 24/7 mensen om je heen, constant therapeutisch lullen, achter alles wordt iets gezocht, dingen zijn nooit normaal (maar soms wel goed). Maar er zijn wel leuke mensen en het is wel goed voor me om daar te zijn. Maar het is ook welkom om weer even een weekend niet daar te zijn. ![]() Hoe gaat u zich vermaken dit weekend? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat voor therapeutisch gelul en heb je al een etiketje en heb jij ook 0-toleranties? |
![]() |
||
Citaat:
Therapeutisch gelul van alles in een therapiekader plaatsen, overal wat achter zoeken, doorvragen, nooit iets laten rusten. Soms is het wat té. Ik heb wel wat etiketjes, dysthyme stoornis en persoonlijkheidsstoornis NAO met trekken van cluster C (ontwijkende, afhankelijke en obsessief-compulsieve stoornissen). 0-toleranties, wat betekent dat? Die term ben ik nog niet tegengekomen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij lag in mijn auto, nog onder de zetel, helemaal vergeten. Ik ben op de schoenen van ons pa naar buiten gelopen omdat ik niet terug naar boven wou om de mijne te halen. En er staat een voetafdruk voor de deur dus er is kortgeleden nog iemand hier geweest en daar hou ik niet van!
0-toleranties: geen gebruik van welke geest/bewustzijnsverruimende middelen dan ook, zolang je in therapie bent. Dinges. Hoe het gaat. Best wel kut. Ik zit in een groep die de titel borderline draagt maar daarvoor hoef ik helemaal geen borderliner te zijn en gezeiiiik. Iig persoonlijkheidsstoornisclubje. Veel therapie (Linehan), veel onzin (crea, wandelingen sport). Ik ben niet meer in volledige opname, maar in dagtherapie. En zoveel beter gaat het niet eens. Ik word er moe van. Ik wil terug van computerspellen en larp kunnen houden! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Minder. Linehan ken ik niet, wij hebben schematherapie. Nog veel angstklachten? ![]() |
![]() |
|
|