Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2008, 12:33
Verwijderd
Oeh, hij heeft iets geregeld en ik wil stiekem wel weten wat het is!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2008, 12:36
Verwijderd
Kan ik nou nooit eens gewoon een jongen leuk vinden die níet fout is?!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 12:40
Verwijderd
Ik voel me rot en ik wil gewoon een knuffel en een lief woordje, maar het lijkt wel alsof hij dat niet doorheeft ofzo...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 13:04
Verwijderd
Omg, serieus. Zo veel aandacht is bijna belachelijk Maar eh, ja, goed voor mijn ego. Vriendinnetje vroeg al, 'wat heb je gedáán dat iedereen opeens om je heen draait?' Eh, naar de kapper geweest? Nou ja eh. Ik heb nu toch nergens tijd voor en ik moet eens even gaan bedenken hoe ik mensen voorzichtig ga afwijzen geloof ik. Of, meer mijn stijl, domweg ze uit de weg gaan en vrijwel negeren
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt gelukkig allemaal erg mee te vallen. Waarschijnlijk niks ernstigs, ze moest nog wel een nachtje blijven. Ze is nu van het infuus af en als ze haar eten goed binnen kan houden mag ze morgen naar huis.
Ah, ok, dat scheelt dan wel weer. Alsnog sterkte ermee. Wat was de oorzaak ervan dan eigenlijk, is dat al bekend?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 13:37
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Argh..Een saai kutweekend voor de boeg. Té druk voor school en vanavond werken. Gelukkig morgenavond nog een voetbalwedstrijd en dan maar rustig thuis zitten en een filmpje erbij want zondag weer de hele dag voor school aan de bak. Het weer is kut en als dat zo doorgaat zal zondag mijn eigen wedstrijd niet doorgaan.
Wel 3 dikke voldoendes voor tentamens terug wat een enorme meevaller is want voor herkansingen heb ik absoluut geen tijd aan het einde van het jaar. Een enorm stressvolle week achter de rug, gelukkig even lucht maar dat is dus ook niet lang.
En die muts moet eens wat initiatief tonen want dit is niks zo
Oud 18-01-2008, 16:07
Papillon
Papillon is offline
Het is natuurlijk leuk om complimentjes te krijgen van een oudere vrouw, maar wat mannelijke aandacht zou ik liever hebben!
Vind het nu wel weer eens tijd worden!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 16:43
metallica
metallica is offline
Hmm, ik voel me nog steeds fijn. Dusja, het lijktde goede kant op te gaan met me
Oud 18-01-2008, 17:16
Verwijderd
c'est trop chouette <3
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 17:32
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
hoe was dat een mannen film Hmmm half naakte gespierde mannen *kuch*
beetje laat maar ok, ik mot will smith niet zo maar ik hield het bijna niet droog bij dat hondje awwh.
ik vond het zelf ook niet perse een man of vrouwen film, maar duidelijk een mannenfilm omdat er maar 5 vrouwen in de hele zaal zaten ofzo..

ot:
het gaat al de hele week goedddd zonder gedoe en vanavond zie ik hem weer, dan het hele weekend samen (L)
Oud 18-01-2008, 18:17
Verwijderd
Hihiiii, veel te weinig slaap maar 't was vet gezellig (l).
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 18:52
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Damn, en maar ontkennen, maar intussen loop ik de hele dag te zweven en te springen..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 18:54
Poepkind
Poepkind is offline
Ik belde vanacht naar mn date omdat ik gemiste oproepen hadvan hem. Hij was op een feest waar ik mischien ook heen wilde gaan, maar mijn borrel was veel gezelliger. En toen zaten we vet lekker te kletsn via de foon, en zegt hij opeens zal ik naar je toe komen, dat praat veel makkelijker<3 En dat om 2uur!!! Daarna hebben we gezellig gekletst bij mij. Ooh wat is het toch een heerlijke jongen. De volgende ochtend was het condoom afgegleden, en ik zou een map gaan halen. Ik had hem later gsmst dat ik hem had geslikt en er dus niks aan de hand was. Kreeg ik een smsje met ik hou van je. Ohhhh het is zo'n schatje. Ik durf alleen toch nog niet toe te geven dat ik echt een relatie heb:$ alhoewel de behoefte om met andere te rotzooien er helemaal niet meer is, en ik hem gewoon heel lief vind<3
Oud 18-01-2008, 19:41
Fayette
Hij is zo duizend lief voor me. Hij probeert echt wel zijn best te doen om me te begrijpen en dat gaat steeds beter. Vanavond gaan we poolen met zijn beste vriend en mijn beste vriendin. Hij maakt zich zorgen om zijn beste vriend en hij vermoedt dat ik hem wel begrijp... ik ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 21:58
Aurora
Aurora is offline
Zondagggg.
Oud 18-01-2008, 23:37
Verwijderd
We zijn allebei zo friggin goed bezig met ons werk! Gewoon fijn om te weten dat je in een beroep zit dat lekker loopt. (nou ja, vandaag dan. Volgende week als ik aangevlogen wordt sta ik weer te schelden )
En ik kon hem even ophalen en in de auto gezellig kletsen enzo. Fijn
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 02:54
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Oh ik was oppassen en hij was met zijn voetbalteam uit. Kreeg een smsje om half 3: waar ben je? kom je niet meer? en ik teruggesmst dat ik nog steeds aan het oppassen was. Krijg ik nog geen vijf minuten later een smsje met: Ben je nog aan het oppassen? Ja nog steeds Belt hij me op, ja ik ben nu naar je oppasadres aan het fietsen <3 Hij was echt dronken en na tien minuten is hij weer gegaan, hij was echt ziek, sukkeltje. Maar ik vond het heel lief dat hij naar me toe wilde en morgen zie ik hem eindelijk weer echt <3 oh en we hebben vandaag 3 maanden en dat lijkt echt niets maar ik vind het leuk.
Oud 19-01-2008, 09:09
Beautiful Freak
Citaat:
Damn, en maar ontkennen, maar intussen loop ik de hele dag te zweven en te springen..
Ik word wakker met haar in mijn hoofd, doe alles met haar in mijn hoofd en ga weer slapen met haar in mijn hoofd..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 10:14
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Ik word wakker met haar in mijn hoofd, doe alles met haar in mijn hoofd en ga weer slapen met haar in mijn hoofd..
Oei!

OT: Goed, weer een nieuwe vriend
Oud 19-01-2008, 10:20
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Heerlijk, niet waar? Alleen wel eens onhandig als je je op iets moet concentreren.
Oud 19-01-2008, 11:20
ST*R
ST*R is offline
Ik dacht dat ik de enige was die hem snel weer wilde zien, maar gister smste hij wanneer hij me weer zag Ja hij is soms wel lief. Maargoed hij blijft natuurlijk wel zijn vage zelf. Zou dat ooit veranderen? Ik wil hem.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 11:30
Yana
Yana is offline
Vandaag twee jaar en zeven maanden. De tijd vliegt
Oud 19-01-2008, 13:41
Neko*
Neko* is offline
Eindelijk weer in zijn armen mogen liggen en naast hem in slaap mogen vallen. Samen naar een lieveheersbeestje op zijn gordijnen gekeken en het was zo fijn om weer bij hem te zijn. Hij maakt me gelukkig. <3 Nu nog steeds helemaal kriebels in m'n buik van de bijna 19 uur fijn samen zijn.

En ik heb zin om uit te gaan dus ik ga zo eens mensen sms'en of ze zin hebben om mee te gaan. Ik voel me goed en heb zin om lekker gek te doen.

Laatst gewijzigd op 19-01-2008 om 13:43. Reden: nog meer tekst
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 13:53
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
aaah straks lekker samen koken en samen zijn <3
Oud 19-01-2008, 14:01
Verwijderd
Citaat:

En ik heb zin om uit te gaan dus ik ga zo eens mensen sms'en of ze zin hebben om mee te gaan. Ik voel me goed en heb zin om lekker gek te doen.

Ooh, daar heb ik ook zooo'n zin in! Gisteren ook wezen stappen en dat was ouderwets gezellig en nu wil ik meermeermeer.. Maar ben helaas vanaaf in Breda en niet hier en dat is niet tof...

OT: Mja, wel weer oke gok ik zo. Misschien zijn we niet meer gewend om zo heel veel samen te zijn overdag.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 14:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik durf alleen toch nog niet toe te geven dat ik echt een relatie heb:$ alhoewel de behoefte om met andere te rotzooien er helemaal niet meer is, en ik hem gewoon heel lief vind<3
Wat gaaf
Alleen nu kan ik niet meer met je uit om mannen te versieren (a)
Oud 19-01-2008, 15:16
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ontzettend herkenbaar, alleen dan met hem in mn hoofd..
Zo heel af en toe is ie ff weg, omdat ik dan nadenk over andere dingen.
Eigenlijk is dit helemaal niet goed

Ik ben ziek! en ik HAAT ziek zijn! blugh, kan helemaal niks.
Ik vond I am Legend trouwens een ontzettend goede film, ff tussen haakjes echt goed!!
Maar ja, hij ging dus toch niet naar zn ouders omdat hij ook ziek was, en heb ik onverwacht toch nog maar wat tijd met hem doorgebracht.
Eigenlijk is dit echt niet goed.
Maar tegelijkertijd voelt het fijn, en merk ik aan hem dat het wederzijds is niet goed meisje, niet goed
Dus voorlopig vermaak ik me met het filmkanaal en heb ik weinig beters te doen..

nog 12 dagen

En 14 februari zijn mn opa en oma 50 jaar getrouwd.. in die tijd bestond er nog geen eens een valentijnsdag.. als dat niet romantisch is

ps. smsjes zijn fijn

pps. er staat wel erg veel niet goed

Laatst gewijzigd op 19-01-2008 om 15:40.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 16:28
Verwijderd
Citaat:
De volgende ochtend was het condoom afgegleden, en ik zou een map gaan halen. Ik had hem later gsmst dat ik hem had geslikt en er dus niks aan de hand was. Kreeg ik een smsje met ik hou van je. Ohhhh het is zo'n schatje.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 16:41
Poepkind
Poepkind is offline
oke ik geef toe, ik heb ook zo mijn twijfels

en spekje, ik wil nog steeds heel graag met je naar delft! want ik heb nog steeds officieel geen relatie dus pm me maar met een voorstel hihi
Oud 19-01-2008, 16:58
Verwijderd
Je ex troosten bij zijn liefdesverdriet om iemand anders.. ben ik nou gek of hij of de wereld Maar la, het is erg fijn dat dit kan.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 19:18
Verwijderd
Citaat:
oke ik geef toe, ik heb ook zo mijn twijfels

en spekje, ik wil nog steeds heel graag met je naar delft! want ik heb nog steeds officieel geen relatie dus pm me maar met een voorstel hihi
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 22:47
niña
niña is offline
Tsja ach hee.
Oud 19-01-2008, 23:36
Verwijderd
Hij smste dat hij over me had gedroomd, en zijn vrienden spraken mijn voicemail in. Na mijn vakantie daten, ondanks dat ik het eng vind heb ik er wel zin in. Hij is leuk, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 23:38
Fayette
Jajajaja. Wat moet ik nou met mezelf! Ik ben stikkapot en ik moet morgen werken, maar toch wachten tot ie klaar is met werken en me even opbelt om weltrusten te zeggen.

Laatst gewijzigd op 20-01-2008 om 22:26.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 00:32
Verwijderd
tjah..beste vriend eindelijk gezged dat ik toch nog ff van mn vrijgezellen bestaan wil genieten. Dat houdt voorlopig met ex scharrelen in en daarna zie ik wel verder. Hoop toch echt n x wat met n chick te kunnen doen mss is daar binnenkort ook wel n keer tijd voor..

morgen met paps en mams naar de boekenbeurs! jeej
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 06:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Anders droom ik even twee nachten achter elkaar dat ik met iemand aan het zoenen ben (zowel man als vrouw) Wel erg fijn, maar ik zou bijna denken dat ik gefrustreerd ben
Oud 20-01-2008, 10:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Anders droom ik even twee nachten achter elkaar dat ik met iemand aan het zoenen ben (zowel man als vrouw) Wel erg fijn, maar ik zou bijna denken dat ik gefrustreerd ben
Anders word je met uitgaan even schaamteloos versierd door een (helaas niet erg knap, duits) meisje.
'meine freundin vindest du ganz toll'

Oh en hoe lekker is het dat ik gewoon niet (nauwelijks) jaloers ben/word. Wat moet het verschrikkelijk zijn als je gauw jaloers bent.
Oud 20-01-2008, 11:25
Sens.
Sens. is offline
Vrijdag een perfecte date gehad

Wat is hij lief <3
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 11:48
Beautiful Freak
Ik heb in mijn leven een aantal meisjes leuk gevonden. Maar dit slaat echt alles. Voel me net een puber. Enfin, hoop dat ik haar vanavond nog even zie, anders morgen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 12:13
metallica
metallica is offline
Citaat:
Haha, ik droomde weer van de meeting en tegelijkertijd had jij een joepie-ik-ben-een-half-jaar-vrijgezel-dag ofzoiets, echt gaar
Oud 20-01-2008, 13:54
Dott
Dott is offline
Overlijden is nooit leuk, helemaal als het sneller gaat als verwacht.
Ik ken d'r niet eens maar door wat hij over dr vertelde toch een beetje..
Ga zo naar hem toe om te 'troosten' en te knuffelen..

Vreemd... heb er toch een beetje een rotgevoel van..
Oud 20-01-2008, 15:06
ST*R
ST*R is offline
Gister vroeg hij of ik nog even langs wilde komen, en het was leuk! Boeiende gesprekken gevoerd, genoten van het feit dat ik degene was die met hem mee naar huis ging, veel gelachen en goede seks.
Ik weet niet of het ooit serieuzer wordt, maar ik vind het erg leuk om bij hem te zijn
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 15:23
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Gister 2 jaar samen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 15:25
Pluis
Pluis is offline
Ik heb nachtmerries over hem En hij moest er om lachen. etterbakje
Oud 20-01-2008, 15:26
tuttebel
tuttebel is offline
vrijdag uit geweest met zijn vrienden..voelde me erg ongemakkeljik, omdat ik ze nauwelijks ken en ze met zn allen een heel hechte groep vormen. daarna ook nog bedreigd door een enge vent in amsterdam. maar hij is wèl lief. ik wou alleen dat hij meer pogingen deed om me zeg maar met zn vrienden in contact te brengen, want dat ging echt niet lekker.
Oud 20-01-2008, 16:06
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Oeh ik dacht aan hem, hoe graag ik weer bij hem wilde zijn en iets van hem wilde horen en toen stuurde hij net een smsje <3
Oud 20-01-2008, 16:11
Verwijderd
Gisteren weer eens lekker uitgeweest samen. Eigenlijk was het geen zak aan, weinig bekenden, maar wel veel lol gehad samen. Helaas daarna thuis even ruzie gehad, gevoelens versus feiten de gekste, maar goed, dan hebben we dat ook weer gehad. Nog steeds hebben we een gemiddelde van 1x in het half jaar, dus zo erg is dat ook weer niet.
En nu maakt hij lekker tosti's voor me Nog even bedenken wat we gaan doen vandaag, maar het is allang fijn dat we een keer allebei een dagje vrij zijn!

En wat moet ik toch met die vriendin? Is ze überhaupt nog wel een vriendin? Lastig lastig...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 16:20
Verwijderd
Bah, hij is op wintersport en dit is voor het eerst dat ik langere tijd alleen thuis ben in "ons" huisje. Dat voelt toch maar heel erg gek! Gelukkig lagen er wel briefjes door het hele huis en had hij ook nog speciaal lekkere boodschappen gehaald voor me, superlief

En hij smst veel te veel. Ik heb hem al zo vaak gezegd dat hij als hij dan weg is gewoon lekker moet genieten, mij eventjes moet vergeten (in zoverre dat hij niet de vrijgezel uit gaat hangen natuurlijk ) en zich absoluut niet verplicht moet voelen contact met mij te hebben, ik ben er nog als hij terugkomt en dan is er tijd zat voor mij! Maar hij zegt dat hij, juist doordat ik niet bitch als hij het niet doet, telkens zin heeft me te bellen en smsen en eigenlijk is het, doordat ik niets verwacht, ook extra leuk om te krijgen. En heeeel fijn te horen dat hij het zo naar zijn zin heeft, heeft hij echt verdiend!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 18:08
Beautiful Freak
Citaat:
Ik heb in mijn leven een aantal meisjes leuk gevonden. Maar dit slaat echt alles. Voel me net een puber. Enfin, hoop dat ik haar vanavond nog even zie, anders morgen.

Jee, ik zie haar vanavond. En ze vindt me leuk, heeft ze gezegd. Grappig genoeg hebben we allebei precies dezelfde twijfels. Maar we doen het gewoon rustig aan, als het niets wordt, ga ik niet zitten sippen. Het is en blijft gewoon een geweldige vriendin.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 18:59
Verwijderd
Omg hoe kan hij nou in zo'n korte tijd zo onder de indruk zijn van mij Niet dat ik niet indrukwekkend ben, maar goed. Ik moet echt wel kunnen vozen hihi. Ahem. We zullen zien, gaan binnenkort wel eens afspreken. Als ik ooit tijd heb. En die ene vriend moet niet zo moeilijk doen, ik heb het idee dat hij echt wat wil maar hij zegt het nooit en dus kan ik er niks mee Niet afwijzen, niet meedoen, en hij draait er maar omheen argh. De muts.

En verder weet ik het niet zo, nu heb ik m'n aandacht, en nu heb ik geen zin meer in daten

Laatst gewijzigd op 20-01-2008 om 19:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten