Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het rijmt wel als je mijn post van direct daarvoor ook zou quoten, waarin ik uitleg dat ik liever mijn stem wijzig om gelijkspel te voorkomen en dat ik dan helaas daarbij wel verdacht overkom. maar ik dacht dat dat beter zou zijn dan de wolf een keus tussen twee dorpelingen te geven (aangezien ik kazet ook niet echt verdacht vind).
|
![]() |
||
Citaat:
Sterrenmeisje is nu inderdaad mijn verdachte nummer 1, want ze is óf wolf óf heeft echt heel dom gespeeld en dat kan ik me toch bijna niet voorstellen... Maar goed, de wolf is eerst, hopelijk kom ik nog tot de volgende hangronde..
|
Duits hoofdkwartier, New York City, 1955
Femic had nog altijd een nare smaak in haar mond. Ze liep te ijsberen door haar barak. ‘Ik moet Hauptobersturmbahnführer Nagorra gaan zoeken. Misschien is hij wel in gevaar, maar waar zou ik moeten beginnen?’ dacht ze. Opeens kreeg ze een idee. ‘Sterrenmeisje kent de stad veel beter dan ik. Misschien weet zij waar Hauptobersturmbahnführer Nagorra is.’ Ze rende naar een legerjeep, sprong in de jeep en scheurde naar Sterrenmeisje. Angels Bar, New York City, 1955 De bel klonk door het oude huis. ‘Wie zou dat zijn?’ vroeg Sterrenmeisje zich af. ‘Diegene komt wel op een heel ongunstig moment.’ Sterrenmeisje liep naar de deur en deed deze open. Ze lachte toen ze zag dat Femic voor de deur stond. ‘Hallo Femic, wat kom jij hier doen?’ Femic gaf geen antwoord en liep verstrooid naar binnen. ‘Weet je wat? Loop jij maar alvast naar de kamer waar we de vorige keer ook waren. Dan kom ik er zo aan’ stelde Sterrenmeisje voor. Femic liep een beetje verdwaasd naar de kamer. Ze kon nog altijd niet geloven dat Nagorra verdwenen was. Aangekomen bij de kamer duwde ze de deur open. Ze moest een gil onderdrukken toen ze Nagorra zag. Hij zag er heel mistroostig uit. Hij hing slap aan een verwarmingsbuis en zijn broek zat onder het geronnen bloed. ‘Hauptobersturmbahnführer Nagorra’ fluisterde ze zachtjes, terwijl ze hem voorzichtig aantikte. Nagorra schrok op en wilde in het Duits gaan vloeken, maar bedaarde toen hij zag dat Femic hem ongerust aanstaarde. ‘Femic, zorg ervoor dat we wegkomen van dit tuig.’ ‘Tuig, hier?’ Femic keek hem verbaasd aan. Toen herinnerde ze zich dat Sterrenmeisje een keer op de basis was verschenen en ze gratis seks hadden met haar. ‘Ik ben zo terug. Blijf hier’ siste ze naar Nagorra. Nagorra lachte een beetje smeulend. ‘Net alsof ik nu hier weg kan gaan.’ Femic rende naar Sterrenmeisje. Deze was naar de keuken gegaan, dat had ze net nog gezien. Toen ze bij de keuken kwam, bleef ze met een schok stil staan. Sterrenmeisje was bezig met twee lijken op te ruimen. Sterrenmeisje draaide zich om toen ze iets achter zich hoorde. Toen ze Femic zag staan, moest ze glimlachen. ‘Ik vond het al tijd worden dat jij achter de ware bedoelingen van mij kwam. Ik heb een hekel aan die rotmoffen.’ Femic staarde geschokt naar Sterrenmeisje. ‘Wat zijn jouw bedoelingen?’ vroeg ze angstig. Sterrenmeisje keek Femic gemeen aan. ‘Ik wil al die rotmoffen dood hebben’ antwoordde ze. ‘En jij bent één van die rotmoffen.’ Sterrenmeisje vloog op Femic af en begon op haar in te slaan. Er ontstond een hevige worsteling. Femic probeerde zich nog te verzetten door aan de dreads van Sterrenmeisje te trekken, maar het mocht niet baten. Sterrenmeisje greep een keukenmes en begon op Femic in te steken. Femic maakte nog een paar stuiptrekkingen en bleef daarna roerloos liggen. 1) Pippeloen (dorpeling) 2) PixelDansje (weerwolf) 3) Flowtje (dorpeling) 4) Femic (dorpeling) 5) Daboman (ziener) 6) Kazet Nagorra 7) Minke (leerlingziener) 8) Lisaaah (weerwolf)(geliefde) 9) Sherco 10) TRA (dorpeling) 11) TopDrop (cupido) 12) twinkebel (weerwolf) 13) x-spekkie-x (dorpeling) 14) crazygirlsacha (dorpeling) 15) Stefenootje (dorpeling 16) Coolkast (dorpeling) 17) Racing Dutch (dorpeling) 18) sterrenmeisje 19) Dark Phoenix (heks)(geliefde) 20) ***ailá*** (jager) 21) Flyaway (tovenaar) 22) drukknoopje (verrader) Opgehangen Opgegeten Doodgeschoten Gestorven aan liefdesverdriet De dorpelingen moeten goed nadenken wat ze nu gaan doen. Ze hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om te stemmen. Succes!
|
Angels Bar, New York City, 1955
Nagorra kon het rumoer in de keuken duidelijk horen. ‘Stomme doos’ dacht hij bij zichzelf. ‘Als ze mij nou eerst even had losgemaakt’ Hij rukte nog een keer aan de handboei, maar het was zinloos. Toen hoorde hij het meisje met de roze dreads tegen het andere meisje praten: ‘Die stomme mof was erachter gekomen dat ik voor het verzet werk. Daarom moest ik haar wel doden. Ik ga die andere ook even omleggen, dan zijn we van het gezeik af. Ga jij vast een kuil graven waar we al die lijken in kunnen begraven, want die mogen hier niet gevonden worden.’ Nagorra zette grote ogen op. Hij rukte nogmaals aan de handboei maar die gaf nog steeds niet mee. Hij hoorde Sterrenmeisje’s voetstappen zijn kant op komen. Als hij niet snel wat bedacht dan was ie er geweest! Toen viel zijn oog op een vleesmes dat op tafel lag. ‘Die Topdrop is zo dom geweest mij naast een mes vast te binden’ dacht Nagorra bij zichzelf. Hij trok met zijn voet de tafel naar zich toe totdat hij bij het mes kon. Met het mes begon hij in de boeien te snijden. Maar dat was zinloos: hij kwam niet door het metaal heen. Toen nam de Hauptobersturmbahnführer een rigoureus besluit: Hij maakte zijn pols vrij en hakte met één beweging zijn hand af. ‘Nagorra beet zijn tanden op elkaar en wist een kreet van pijn te onderdrukken. Snel ging hij naast de deur staan. Op dat moment kwam Sterrenmeisje met opgeheven pistool de kamer binnen. ‘Tijd om te sterven, rotmof’ Nagorra haalde uit en stak het mes in haar buik. Sterrenmeisje viel met een verbaasde blik op haar knieën. Het pistool viel uit haar hand. ‘Jij eerst’ zei Nagorra hatelijk. Hij stak nogmaals en daarna nog een keer. Toen stapte hij over Sterrenmeisje’s lijk heen en pakte haar pistool. ‘Hou een plek voor me vrij in de hel’ zei hij tegen haar. Hij scheurde Sterrenmeisje’s kleren kapot en bond daar zijn arm mee af. Hij had echter al enorm veel bloed verloren en begon zich al duizelig te voelen. Hij moest snel terug naar de Duitse basis, zodat hij verzorgd kon worden. Maar eerst moest er nog afgerekend worden met dat andere meisje. Hij wankelde de kamer uit. Sherco was in de tuin een gat aan het graven, precies zoals Sterrenmeisje haar had opgedragen. Ze stond met haar rug naar hem toe en was zich van geen kwaad bewust. Nagorra richtte het pistool op haar achterhoofd. Toen klonk er een schot… Nagorra viel verbaasd op de grond. Er zat in kogelgat in zijn schouder. ´Volgens mij zijn we net op tijd, kapitein Sherco’ zei een vreemde vrouwenstem. Nagorra keek wazig om zich heen en zag dat de tuin vol stond met Amerikaanse soldaten. Sherco salueerde naar de vrouw die tegen haar gesproken had. ‘Generaal Vlindertje! Dat was inderdaad op het nippertje. Maar wat doet u hier?’ De generaal stak een stukje chocola in haar mond. Alle manschappen wisten dat Vlindertje helemaal verslaafd was aan chocola. Ze had daarom altijd een paar repen bij de hand. ‘We rukken massaal op. Het is tijd om die moffen van ons land af te schoppen. Op dit moment is generaal Eye of Sauron Washington aan het bevrijden. Het duurt niet lang meer en dan zal de oorlog voorbij zijn!’ Ze keek naar Nagorra, die nog steeds als een slappe vaatdoek op de grond lag. ‘Zeker nu we hem hebben’ voegde ze eraan toe. ‘Het verlies van hun opperbevelhebber zal de Duitsers totaal demoraliseren’ Ze wenkte een soldaat. ‘Neem hem mee. En zorg ervoor dat hij in leven blijft. Het Amerikaanse volk zal hem willen berechten.’ Epiloog Twee weken later gaven de Duitsers in New York zich onvoorwaardelijk over. Hauptobersturmbahnführer Nagorra bleef lang genoeg in leven om voor de krijgsraad te verschijnen, ondanks de amputatie van zijn rechterhand, de kogel in zijn schouder en zijn uitgescheurde anus. Hij kreeg de doodstraf wegens misdaden tegen de menselijkheid en werd drie maanden later tegen de muur gezet. Kapitein Sherco kreeg een onderscheiding voor haar aandeel in de oorlog en de gevangenneming van de Duitse bevelhebber. Daarna nam ze ontslag, omdat ze naar eigen zeggen veel te veel kameraden had verloren op die ene missie. Haar gehele team was immers gesneuveld. Na haar ontslag ging ze terug naar de Angels Bar. De tent was gesloten, omdat de eigenaar dood was. Voor een prikkie kon ze de tent overnemen waarna ze er een stripclub van maakte. Al snel ontdekte Sherco dat ze zelf ook een talent had om mannen op te winden met haar striptease. Ze was zelfs zo goed dat er klanten van alle uithoeken van het land speciaal voor haar kwamen. Hierdoor werd de Angels bar één van de drukst bezochte stripclubs van New York. 1) Pippeloen (dorpeling) 2) PixelDansje (weerwolf) 3) Flowtje (dorpeling) 4) Femic (dorpeling) 5) Daboman (ziener) 6) Kazet Nagorra (wolfsbane) 7) Minke (leerlingziener) 8) Lisaaah (weerwolf)(geliefde) 9) Sherco (dorpeling) 10) TRA (dorpeling) 11) TopDrop (cupido) 12) twinkebel (weerwolf) 13) x-spekkie-x (dorpeling) 14) crazygirlsacha (dorpeling) 15) Stefenootje (dorpeling) 16) Coolkast (dorpeling) 17) Racing Dutch (dorpeling) 18) sterrenmeisje (weerwolf) 19) Dark Phoenix (heks)(geliefde) 20) ***ailá*** (jager) 21) Flyaway (tovenaar) 22) drukknoopje (verrader) Opgehangen Opgegeten Doodgeschoten Gestorven aan liefdesverdriet Resultaat: overwinning voor de dorpelingen! Wel, dat was het weer. Erg close op het einde, maar de dorpelingen hebben toch de laatste weerwolf te pakken gekregen. Ik hoop dat jullie van de verhalen genoten hebben en dat jullie de volgende keer weer allemaal meedoen. mzzl en tot over twee weken, EoS.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ja, de slechteriken waren eigenlijk beter dit spel. Hoe kon het dat de ziener en leerlingziener er gelijk uit waren?
||
Citaat:
![]() Hah! Victorie voor de dorpelingen! En ik ben het hele spel slechts 2 keer verdacht gevonden, en beide keren door wolven, dus ik vind dat ik het best goed heb gedaan ![]() Edit: ow, en kan die rare post van DP/Lisaahh nu uitgelegd worden? En die keer dat er geen dorpeling werd opgegeten, werd ik toen beschermd door de tovenaar? Omdat DP iets zei dat ik de wolfsbane zou zijn, maar dat was ik niet, hoe zat dat allemaal? Edit2: Net het verhaal gelezen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Het verhaal was wel leuk en orgineel. ![]() ![]() Al moet ik de laatste nog lezen. ![]() Edit: wel jammer dat de Duitsers niet gewonnen hebben. ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Tjonge, en dan te bedenken dat ik me de eerste ronde af zat te vragen of ik twinkebel (wolf), DP (heks, geliefde met wolf) of drukknoopje (verrader) zou opvragen. Stom geluk van de wolven. Nouja anders hadden wij (dorpelingen) stom geluk gehad. Want ik had ze zeker alledrie opgevraagd
![]() Volgens mij zaten de wolven de eerste ronde het hoofd te breken over of ze DP of toch maar mij moesten opeten ![]() Goed je best gedaan hoor sterrenmeisje ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |