Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2008, 20:19
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Je zit in het verkeerde topic, grapjas.
Het was niet eens mn grapjas!!!!!1111!1!!111!!!!!
Verwijderd
Maar wel je lolbroek! Haaaaaaaaha, wat een dijenkletser!
Daboman
Daboman is offline
Had je wel je lolbroek?

OMG over open deuren gesproken.
Oud 19-01-2008, 20:20
Verwijderd
Omg
Oud 19-01-2008, 20:20
TopDrop
TopDrop is offline
:')
Oud 19-01-2008, 20:21
Daboman
Daboman is offline
hebben we de rest trouwens weggejaagd?
Oud 19-01-2008, 20:26
Sherco
Sherco is offline
Ik wacht nog steeds op de beloofde uitleg van DP!
Oud 19-01-2008, 20:27
Daboman
Daboman is offline
Bedoelen jullie die ene post die hij maakte waarin hij verschillende functies gaf, vlak voor zijn dood? Die hij heeft weggehaald en lisaaah weer gepost heeft? Ik kan namelijk ook uitleggen wat daar is gebeurd.
Oud 19-01-2008, 20:28
TopDrop
TopDrop is offline
Ja! Uitleg!
Oud 19-01-2008, 20:29
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik ben nog altijd een beetje boos op DP
Oud 19-01-2008, 20:30
TopDrop
TopDrop is offline
Hoezo dan?
Oud 19-01-2008, 20:31
Vlindertje
Vlindertje is offline
Hij verpestte het spel voor Twinkebel. Het is al algemeen bekend dat hij Twinkebel niet mag, maar doe het dan op een andere manier uitvechten dan op deze manier. Nu kwamen de wolven er veel slechter voor te staan.
Oud 19-01-2008, 20:34
Daboman
Daboman is offline
Ok, in de eerste ronde werd ik zowel opgegeten als dat ik een beheksing kreeg. Later hoorde ik van twinkebel wie de wolven waren, en dus hoorde ik ook van lisaaah. Ik heb later met DP in MSN een gesprek gehad waarbij ik het gevoel kreeg dat er iets niet klopte. Ik heb toen gezegd dat hij dingen wist die hij eigenlijk niet kan weten. Daarbij had ik niet gedacht aan de geliefden en dat hij het op die manier toch kon weten. Hij heeft dit geïnterpreteerd als dat ik suggereer dat hij vals speelt (overlegde met lisaaah). Dit vond hij niet leuk en hij heeft dus ook publiekelijk gezegd dat ik suggereerde dat hij vals speelde. In diezelfde post heeft hij ook gezegd dat twinkebel een wolf is en twinkebel was daarop bang dat hij eruit zou vliegen en dus werd hij kwaad op DP.

De PM's vlogen over en weer en uiteindelijk besefte DP dat zijn post fout was, maar de schade was al gedaan: veel mensen hadden de post al gezien. Omdat iedereen erg nieuwsgierig was heeft lisaaah de post opnieuw gepost alleen heeft ze het stukje waarbij DP zei dat ik suggereerde dat hij vals speelt weggehaald.

Oh en dit is wel belangrijk. DP en ik zijn het erover eens dat het een misverstand was. Hoe het verder ging tussen twinkebel en DP weet ik verder niet. Ik weet alleen dat twinkebel het niet leuk vond dat DP verklapte dat hij een wolf is.

Ik denk eigenlijk ook dat hij het niet leuk vond dat DP het niet verklapte van sterrenmeisje, ik denk dat hij voelde dat ze voorgetrokken werd. Maar dit is eigenlijk meer m'n eigen speculatie.

Laatst gewijzigd op 19-01-2008 om 20:39.
Oud 19-01-2008, 20:34
TRA
TRA is offline
Ik vind het tegen de regels, een ziener mag namelijk na zijn of haar dood ook niets openbaar maken, net zo als een weerwolf dat niet mag. Om die reden zouden er gepaste maatregelen genomen moeten worden.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 19-01-2008, 20:35
TopDrop
TopDrop is offline
Aha!
Oud 19-01-2008, 20:35
Vlindertje
Vlindertje is offline
Het verhaal was nog niet gepost. Dus het was nog niet officieel dat hij dood was. Het was toen trouwens bijna gelijkspel
Oud 19-01-2008, 20:36
Sherco
Sherco is offline
Maar waarom zei DP dat hij dácht dat Twinkebel wolf was, dat wist hij toch gewoon zeker, via Lisaaah?
TopDrop
TopDrop is offline
Maar waarom kreeg dabo een beheksing EN werd hij opgegeten?

Wist men dat hij ziener was ofzo?
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Even een korte uitleg van het hoe en waarom dan maar.

Ik heb vanaf het allereerste moment met de wolven mee kunnen lezen via Lisaaaah. In het begin was het allemaal goed, maar de laatste paar rondes begon ik (en niet alleen ik) Twinkebel erg irritant te vinden qua gedrag. Hij zat heel erg door te drammen op wat hij wilde en hoe de wolven moesten kiezen, ook als dat negatieve gevolgen had voor andere wolven. Ik vond dat behoorlijk irritant gedrag, maar aangezien ik geen wolf ben kon ik daar verder niks over te zeggen.

Wel ben ik vanaf toen ongeveer Twinkebel in het topic verdacht gaan maken, ondanks dat dat ook voor mij risico's had.

Toen Twinkebel daarna ook nog eens probeerde Lisaaah dood te laten gaan in het topic (de ronde dat ze ook doodging) had ik het een beetje gehad, en aangezien we een losse partij waren konden we beslissen beide partijen te helpen. Ik besloot toen mijn eigen uitgedachte lijstje (met maar liefst 1 functie die ik echt wist) te posten en Twinkebel wolf te noemen. Ik had uiteraard kunnen liegen (heb ik al eerder gedaan ) dus wat de dorpelingen er verder mee deden was hun keuze.

Daarna heb ik een gigantische golf hate pm's van Twinkebel gekregen. Deze boeiden me opzich heel weinig, maar door de reactie van Daniël die zijn excuses aanbood (zie Dabo's post over wat er was ), in combinatie met een opmerking van Lisa heb ik besloten mijn post te verwijderen. Daarna heeft Lisa hem opnieuw gepost, i.v.m. het geliefde zijn en dat zij sowieso de wolven wist.
Vlindertje
Vlindertje is offline
Je kan je dan ook afvragen waarom hij Sterrenmeisje niet verlinkte.
Oud 19-01-2008, 20:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nogmaals, ik heb niet valsgespeeld. Ik wist dat Lisaaah eruit zou gaan (iedereen zei op haar te stemmen), dus ik heb braaf VOOR mijn dood die post geplaatst.
Oud 19-01-2008, 20:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je kan je dan ook afvragen waarom hij Sterrenmeisje niet verlinkte.
Vriendjespolitiek ^1000. Zij kwam voor mij op om mij niet te eten, zij was niet irritant. Oh, en zoals ik al zei, het was geenzins mijn intentie om het spel te verpesten, dus ik wilde niet alle dorpelingen of wolven kansloos maken.
Oud 19-01-2008, 20:39
TopDrop
TopDrop is offline
Aha. Ruzie tussen Twink en DP dus.
Oud 19-01-2008, 20:40
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ow, RD krijgt trouwens van mij een pm als het volgende spel begint. Daar heeft hij recht op en ik gun het hem (in tegenstelling tot de meeste mensen) om een keer fatsoenlijk mee te spelen en er niet de eerste ronde eruit te vliegen. Toen jullie zeiden dat hij spamde, had Minke meer posts dan RD. Jullie zijn dus echt subjectief bezig als het gaat om minderpopulaire forummers.
Oud 19-01-2008, 20:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Aha. Ruzie tussen Twink en DP dus.
Nee. Irritaties van mijn kant over hoe hij speelde met de wolfpm's.
Oud 19-01-2008, 20:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ow, RD krijgt trouwens van mij een pm als het volgende spel begint. Daar heeft hij recht op en ik gun het hem (in tegenstelling tot de meeste mensen) om een keer fatsoenlijk mee te spelen en er niet de eerste ronde eruit te vliegen. Toen jullie zeiden dat hij spamde, had Minke meer posts dan RD. Jullie zijn dus echt subjectief bezig als het gaat om minderpopulaire forummers.
Veel posts is geen spammen. (Veel) zinloze opmerkingen maken wel. Hoewel Minke misschien ook gespamd heeft, daar heb ik verder niet op gelet.
Vlindertje
Vlindertje is offline
Och, DP. Het is al heel lang bekend dat jij en Twinkebel niet de beste vriendjes zijn.
Sherco
Sherco is offline
Ik vind niet dat je het spel verpest hebt, maar ik vond Twinkebel dan ook niet verdacht, en ben niet echt af gegaan op jouw post. Ik snap dat sommige mensen zich er aan storen, maar ik kan het niet echt een probleem vinden.
Vond het wel grappig dat je mij de bane noemde, want ik vond het al zo irritant dat ik "maar" dorpeling was en er prolly snel uit zou gaan (daarom speelde ik ook zoals ik speelde, zoveel boeide het niet als ik dood was), en door jouw lijstje leek het even alsof ik toch iets fatsoenlijks kon
Oud 19-01-2008, 20:42
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik wil RD best een kans geven, maar hij post inhoudelijk niet altijd even toepasselijk, wat Minke wel doet. Als iemand veel post, prima, maar laat het dan wel nuttig zijn.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Och, DP. Het is al heel lang bekend dat jij en Twinkebel niet de beste vriendjes zijn.
Omdat ik al eens eerder vond dat hij kut speelde bij het weerwolfspel, ja, waardoor hij vindt dat ik het spel verpest.
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Veel posts is geen spammen. (Veel) zinloze opmerkingen maken wel. Hoewel Minke misschien ook gespamd heeft, daar heb ik verder niet op gelet.
In het begin waren er geen tot weinig zinvolle posts en dat bedoel ik dus met subjectiviteit.
Oud 19-01-2008, 20:43
Vlindertje
Vlindertje is offline
Na de posts van DP had ik geen zin meer om verhalen te schrijven, dus het heeft voor mij toch wel het spel verpest.
Oud 19-01-2008, 20:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
In het begin waren er geen tot weinig zinvolle posts en dat bedoel ik dus met subjectiviteit.
RD heeft in het algeheel geen tot weinig zinvolle posts.
Oud 19-01-2008, 20:44
Vlindertje
Vlindertje is offline
Hij krijgt er ook niet de kans toe als hij er voor de derde keer op een rij de eerste hangronde uit vliegt. Geef hem gewoon nog een kans om te laten zien dat hij wel normaal mee kan spelen.
Oud 19-01-2008, 20:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hij krijgt er ook niet de kans toe als hij er voor de derde keer op een rij de eerste hangronde eruit vliegt. Geef hem gewoon nog een kans om te laten zien dat hij wel normaal mee kan spelen.
In alle topics, niet alleen deze. Jij bent ook subjectief, jij wilt hem alleen een kans geven omdat ie zo jong is.
Oud 19-01-2008, 20:45
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Hij krijgt er ook niet de kans toe als hij er voor de derde keer op een rij de eerste hangronde uit vliegt. Geef hem gewoon nog een kans om te laten zien dat hij wel normaal mee kan spelen.
Mja, maar als mensen al voor het spel begint zitten te miepen dat ze er de vorige keer zo snel uit gingen en dat ze nu "een kans verdienen" dan heb ik wel meteen de neiging om die zeur er meteen uit te schoppen.
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Maar waarom kreeg dabo een beheksing EN werd hij opgegeten?

Wist men dat hij ziener was ofzo?
Nee dat wisten ze niet, ik werd behekst voor het geval ik de wolfsbane zou zijn. Het was dus eigenlijk meer geluk
Verwijderd
Ik vind de vergelijking met mij ook een beetje stom, eigenlijk. Maargoed. Ik postte misschien ook wel ietsje te veel in het begin, ik zal het nog 's terugzoeken. En verder ben ik het eens met drukknoopje.
Oud 19-01-2008, 20:46
Sherco
Sherco is offline
Wisten de wolven eigenlijk via Lisaaah dat DP de heks was? Of mag dat soort info dan weer niet doorgegeven worden?
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik wil iedereen een kans geven, maar de rest krijgt al gewoon een kans. Jullie stellen je altijd heel negatief op tegenover jongere forumers. Dit zullen de forumbazen ook kunnen beamen.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Maar goed, sorry voor alle mensen voor wie ik het spel heb 'verpest', dat was niet mijn bedoeling. Ik vind persoonlijk dat sommige mensen nogal overdrijven en zich in my humble opinion net iets te weinig beseffen dat het maar een spel is, maar whatever.

Ik vond dat ik het recht had een dergelijke post te plaatsen, wat het ook is volgens de regels. Ja, twinkebel was daardoor de lul, maar meze dankzij hem verloren ik en Lisa ook, iets wat veel mensen zich niet realiseren.
Oud 19-01-2008, 20:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wisten de wolven eigenlijk via Lisaaah dat DP de heks was? Of mag dat soort info dan weer niet doorgegeven worden?
Ik heb eerlijk gespeeld en m'n functie aan niemand verteld, behalve aan Lisa.

Citaat:
Ik wil iedereen een kans geven, maar de rest krijgt al gewoon een kans. Jullie stellen je altijd heel negatief op tegenover jongere forumers. Dit zullen de forumbazen ook kunnen beamen.
Ja, omdat ze irritant zijn. Ik zie niet zo heel veel mensen Darkiekurd bashen, terwijl die jonger is dan RD. Gek, he?
Oud 19-01-2008, 20:50
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik vond dat ik het recht had een dergelijke post te plaatsen, wat het ook is volgens de regels. Ja, twinkebel was daardoor de lul, maar meze dankzij hem verloren ik en Lisa ook, iets wat veel mensen zich niet realiseren.
Ik denk ook niet dat je daarin fout zat; ik heb dat als ziener ook wel eens gedaan. Het is maar net hoe je er als wolf mee omgaat, verleden toont aan dat het best te verdraaien is maar dan moet je het wel willen.
Oud 19-01-2008, 20:50
drukknoopje
drukknoopje is offline
Niemand doet ook flauw tegen TRA, omdat hij gewoon normaal post. Als RD niet zo kansloos zou doen, dan ben ik de eerste om hem een kans te geven (zelfde geld voor coolkast) maar als hij continu nutteloze dingen gaat posten (kijk maar eens op BZ) dan is voor mij de lol er gauw af.
Oud 19-01-2008, 20:51
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik denk ook niet dat je daarin fout zat; ik heb dat als ziener ook wel eens gedaan. Het is maar net hoe je er als wolf mee omgaat, verleden toont aan dat het best te verdraaien is maar dan moet je het wel willen.
Precies, zoals meteen al bleek zat ik er qua functies ook een paar keer naast. Daarnaast was ik heks en had ik dus makkelijk een lijstje kunnen posten in het voordeel van de wolven, om zo de dorpelingen te grazen te nemen.

Citaat:
Niemand doet ook flauw tegen TRA, omdat hij gewoon normaal post. Als RD niet zo kansloos zou doen, dan ben ik de eerste om hem een kans te geven (zelfde geldt voor coolkast) maar als hij continu nutteloze dingen gaat posten (kijk maar eens op BZ) dan is voor mij de lol er gauw af.
x2
Oud 19-01-2008, 20:53
Verwijderd
Ik vind het erg goed gespeeld van de laatste dorpelingen.
Sherco, dit is de 2e keer achter elkaar dat je de laatste speler bent
TopDrop
TopDrop is offline
Ik ben het wel met DP eens. Het is maar een spel, en je mag er alles aan doen om te winnen. Je mag ook gewoon lijstjes posten met functies die je denkt dat mensen zijn enzo. En ja, dan zijn mensen de lul, maar goed.

En wat betreft RD. Als hij vanaf het begin af aan al de aandacht op zichzelf richt, dan heb je grote kans dat je eruit gestemd wordt. Want in het begin zijn er geen goede redenen om iemand eruit te stemmen.
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ik vind het erg goed gespeeld van de laatste dorpelingen.
Sherco, dit is de 2e keer achter elkaar dat je de laatste speler bent
I know
Oud 19-01-2008, 20:54
Vlindertje
Vlindertje is offline
DP, nu is trouwens pas het moment om te gaan praten over het volgende spel. Dus doe het dan ook nu.
Oud 19-01-2008, 20:55
Verwijderd
Citaat:
DP, nu is trouwens pas het moment om te gaan praten over het volgende spel. Dus doe het dan ook nu.
En wel NU!
Praten zal je, kreng!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten