Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2008, 20:11
Pluis
Pluis is offline
Zo, nu mag ik hem een keertje openen (als tenminste in die 20 seconden dat ik dit maak niet iemand anders er eentje heeft geopend)

de vorige:
klik
Oud 21-01-2008, 20:12
Dott
Dott is offline
sjips.. ik wilde er net 1 maken
Oud 21-01-2008, 20:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
sjips.. ik wilde er net 1 maken
Had je wat eerder moeten zijn, je had de vorige al bijna een uur geleden gesloten
Oud 21-01-2008, 20:33
Dott
Dott is offline
Citaat:
Had je wat eerder moeten zijn, je had de vorige al bijna een uur geleden gesloten
klopt, maar mn internet liep te klojen, ik had niet door dat ik hem gesloten had
Oud 21-01-2008, 20:53
Pluis
Pluis is offline
sorry dott, de volgende mag jij openen (van mij tenminste)
Oud 21-01-2008, 21:10
Dott
Dott is offline
hahaha, dank je ^^
Oud 21-01-2008, 22:04
Qimm
Qimm is offline
Uh ja goed, niet veel te melden maar ik wou even een markering voor het topic

Oh wel ben ik een verschrikkelijk mens, but I líke it! *grijns*
Oud 21-01-2008, 22:27
WolterB
WolterB is offline
Eigenlijk mag je buiten onzin geen terugvindposts maken geloof ik, maar voor topics als deze is het gewoon handig

OT: Sommige mensen zijn echt verschrikkelijk
Oud 21-01-2008, 22:30
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Oeh woensdag uiteten <3 ik kan niet wachten!
Oud 21-01-2008, 22:31
Qimm
Qimm is offline
Ik heb wat ontopics bedacht toch? (a)

Oh en fijn. Even gezellig met z'n 2-en kletsen! Net als vroegah, voordat sommige mensen gingen studeren in verre steden Meestal zijn er de hele tijd mensen bij en dan is het toch minder leuk! Of nou ja, wel leuk, maar anders.
Oud 21-01-2008, 22:39
Rob
Rob is offline
Citaat:
"Dott"; schreef:
niet doen.. niet goed..
Mja, ik moet mij niet zo snel druk maken. :\

And it was from that very instant, I knew that I would never be alone

Meh, ja, het valt wel mee. Ik voel mij in ieder geval minder alleen dan eerder vandaag. Toen voelde ik mij echt onzichtbaar.
Als 't nou eens allemaal wat simpler was. Alas, dat is 't zelden. Genoeg gewhine. Ik zie wel waar ik strand.
Oud 21-01-2008, 22:52
Verwijderd
Soms kunnen vriendschappen lastig zijn, zeker als mensen dingen doen (of juist niet) waardoor je gaat twijfelen. Maar goed, dat heb je waarschijnlijk met vriendschappen. Was het een kennis of dergelijke, dan zou ik er me vast niet druk om maken.
En het is cool, want ik probeer onder woorden te brengen wat ik dan denk, maar dat lukt dan niet zo goed. En dan verwoord hij precies wat ik dus probeerde en hij begrijpt me daarin. Heel fijn

Vandaag allebei een dagje vrij. Even naar Utrecht, naar Haarlem en daarna terug. Lekker in de auto, wat te eten en drinken, lekkere muziek en veel kletsen. Jeej voor daagjes samen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wat ontopics bedacht toch? (a)

Oh en fijn. Even gezellig met z'n 2-en kletsen! Net als vroegah, voordat sommige mensen gingen studeren in verre steden Meestal zijn er de hele tijd mensen bij en dan is het toch minder leuk! Of nou ja, wel leuk, maar anders.
Ja, als ik niet op maandag college heb is dat echt een plus <3 Misschien kunnen we dat op de een of andere manier inbouwen? Zo weinig dagen in de week

Ik ben erg tevreden met mijn vrienden en ik kom tot de conclusie dat ik eigenlijk geen tijd heb voor jongens Of vrienden van vroeger die willen afspreken, eigenlijk. Nja. We zullen zien waar er tijd is hahah.

"Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat jij meer een player bent dan ik." Eh. Oeps?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 23:12
miekmuis
miekmuis is offline
Donderdag samen naar Starbucks en dan shoppen in Amsterdam. Even samen er tussen uit. Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn, maar ik kijk er erg naar uit in ieder geval.
Oud 21-01-2008, 23:46
Dott
Dott is offline
Citaat:
Mja, ik moet mij niet zo snel druk maken. :\

And it was from that very instant, I knew that I would never be alone

Meh, ja, het valt wel mee. Ik voel mij in ieder geval minder alleen dan eerder vandaag. Toen voelde ik mij echt onzichtbaar.
Als 't nou eens allemaal wat simpler was. Alas, dat is 't zelden. Genoeg gewhine. Ik zie wel waar ik strand.
Over alles behalve simpel kan ik meepraten.. enjoy it while it lasts
Ik zie wel waar in eindig.. Maar stiekem diep van binnen, wil ik dat dit nooit ophoud
Oud 21-01-2008, 23:48
Verwijderd
Zucht. Ik heb nog steeds niks gehoord. Doemscenario's de gexte.

Edit: Een e-mail. Doodziek en telefoon afgesloten. Verklaring hiephoi. Nu kan ik me weer lekker druk gaan maken over waarom ik me over dit soort dingen zo druk maak.

Laatst gewijzigd op 22-01-2008 om 10:29.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 00:15
Orpheo
Orpheo is offline
ik heb een leuk valentijnscadeautje voor d'r denk ik... Moet me dan wel een breuk werken, maar ik denk dat ze 't heel leuk gaat vinden Nou ja... ik hoop het.
Oud 22-01-2008, 00:22
luchtballon
luchtballon is offline
Het was heel leuk en we denken nog steeds hetzelfde en het gaat gewoon heel chill allemaal

Ik begin van hem te houden en dat zorgt weer voor een beetje onzekerheid, maar ik weet zeker dat dat allemaal goed gaat komen. Sommige dingen -als open praten over exen, en het vertrouwen dat het niet zomaar over is- hebben wat tijd nodig, maar het komt wel
Oud 22-01-2008, 06:21
Verwijderd
Dit weekend een paar sokken van hem gehad. 't klinkt heel oubollig, maar ik vond 't zo lief! Altijd als hij 'sochtendsvroeg op m'n buik kriebelt schijn ik een "prrr" geluidje te maken, terwijl hij altijd heel hard loopt te brommen. Voor de grap noemde ik 'm 'n keer brombeer, en toen begon hij met "pipkonijn"/"Pip". Nu hebben we brombeer en poes/konijn (beest is niet erg duidelijk op de sok :')) sokken, van die hele lekkere fluffy <3
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 09:52
Orpheo
Orpheo is offline
vannacht was weer geweldig emo. weinig kunnen slapen vanwege de hoest, en de laatste plaat die ze had gedraaid op m'n pc stond nog open in itunes. Shit wat heeft ze slechte smaak! acoustica, the scorpions! (ik heb de hele nacht die plaat zitten draaien, zo slecht is 'ie dus....). nou ja, niet alle nummers zijn lekker, maar het overgrote deel doet me nog wel steeds denken aan haar, en das nie verkeerd!
Oud 22-01-2008, 10:01
Verwijderd
ik ga vanavond lekker voor ons koken <3
en vanochtend moest ik er vroeg uit en stond hij ook wat eerder op zodat ie me weg kon brengen en eerder op zn werk was en dus ook eerder vrij zo lief hoe ik al helemaal wakker en happy ben en we over 5 minuten weg moeten en hij nog steeds mompelt 'grhm neee. ik wil niet. ik ga niet. ik ga slapen'. schatje
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 10:38
Papillon
Papillon is offline
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 10:46
Dott
Dott is offline
Vanavond koken voor 2 vrienden.
En straks de aangereden kat gezelschap houden, als zn ene baasje werkt en de andere naar de bloedbank gaat (als ie op tijd wakker is, zo niet dan ga ik hem zo wakker bellen ^^)
Maar ja.. ik vind verliefd zijn soms echt vervelend.. als ik dan een smsje stuur denk ik.. had ik dat nou wel moeten doen? stuur ik niet te veel? ben ik niet te slijmerig.. blugh.. word gek van mezelf
Oud 22-01-2008, 10:50
STP
STP is offline
Vanavond gaan we samen zwemmen. En ik ga me aan d'r ouders voorstellen!
Oud 22-01-2008, 11:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
zwemmen <3
wat grappig dat je dat doet als date
Oud 22-01-2008, 11:04
Rob
Rob is offline
Citaat:
Over alles behalve simpel kan ik meepraten.. enjoy it while it lasts
Ik zie wel waar in eindig.. Maar stiekem diep van binnen, wil ik dat dit nooit ophoud
Helaasch is het dus niet simpel.
Stiekem wil ik dat dus ook niet, eigenlijk.
Oud 22-01-2008, 11:19
Dott
Dott is offline
Citaat:
Helaasch is het dus niet simpel.
Stiekem wil ik dat dus ook niet, eigenlijk.
wij zijn vreemde mensen.. met 2 verschillende situaties, maar dezelfde gevoelens
Oud 22-01-2008, 11:20
Verwijderd
Mijn vroegere beste vriendin is zwanger, wist het al even, ze heeft het me zelf verteld. Ik vind het raar. Vroeger zou ik zooo nauw betrokken zijn bij alles, de echo zien, dingetjes kopen, klussen in de babykamer.. En dat gaat nu niet. Soms denk ik dat ik misschien haar eens moet vragen iets te gaan drinken, of te gaan eten, maar dan denk ik weer dat het niet aan mij ligt dat we niet meer zo close zijn. Ben een beetje in de war en weet niet goed wat ik er mee moet.. Zeker ook niet omdat mijn omgeving er een beetje 'tegen' is.
Heb nu weer wat contact met haar via Hyves, vandag jarig en feliciteerde d'r.. Maar weet dus niet goed wat ik er mee moet... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 11:32
Lilium
Lilium is offline
Wat heb ik toch een hekel aan op het station afscheid van hem nemen. Zeker als ik weet dat ik mijn vriend een tijd (= een week of twee) niet ga zien.
Oud 22-01-2008, 11:36
Dott
Dott is offline
Citaat:
Mijn vroegere beste vriendin is zwanger, wist het al even, ze heeft het me zelf verteld. Ik vind het raar. Vroeger zou ik zooo nauw betrokken zijn bij alles, de echo zien, dingetjes kopen, klussen in de babykamer.. En dat gaat nu niet. Soms denk ik dat ik misschien haar eens moet vragen iets te gaan drinken, of te gaan eten, maar dan denk ik weer dat het niet aan mij ligt dat we niet meer zo close zijn. Ben een beetje in de war en weet niet goed wat ik er mee moet.. Zeker ook niet omdat mijn omgeving er een beetje 'tegen' is.
Heb nu weer wat contact met haar via Hyves, vandag jarig en feliciteerde d'r.. Maar weet dus niet goed wat ik er mee moet... *zucht*
Je kunt altijd initiatief tonen en dan verder kijken.
Werkt het, dan werkt het, zo niet dan niet.
Je moet natuurlijk wel goed voor jezelf nagaan of je dat wel wilt.
Oud 22-01-2008, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Je kunt altijd initiatief tonen en dan verder kijken.
Werkt het, dan werkt het, zo niet dan niet.
Je moet natuurlijk wel goed voor jezelf nagaan of je dat wel wilt.
Daarom, ik weet niet of ik het wel wil.. Het is erg ingewikkeld, de reden waarom we ruzie hebben. We hebben al eens een poging ondernomen om iets af te spreken, maar steeds bloed het dan dood vanaf haar kant. Maar goed, wie weet.. Als het over een paar maanden nog kriebelt. En wie weet wat de geboorte van die kleine te weeg brengt. Nog even geduld tot mei / juni
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 11:56
zeep007
zeep007 is offline
Ik ben zielig want hij is tot vrijdag weg!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 12:19
Larry Flint
Larry Flint is offline
ohhh ik weet het allemaal niet. was het maar weer eens zo lekker simpel als vroeger .
Oud 22-01-2008, 13:06
stout!
stout! is offline
Goed vraag me af hoe het straks is als hij weer een eigen kamer heeft, als we weer een nacht apart slapen. Volgens mij wordt dat dan weer wennen.
Verder begin ik bij mijn master echt een beetje studie-vrienden te maken. Geen behoefte aan nieuwe echte vrienden, maar het is wel gezellig op de ub en in collegepauze etc.
En mijn andere (echte) vriendinnen zijn fantastisch, al vind ik t soms moeilijk om een evenwicht te vinden tussen teveel en te weinig energie erin steken.
Oud 22-01-2008, 14:12
Kitten
Kitten is offline
Still going strong
Oud 22-01-2008, 14:32
Verwijderd
Over jaartje ofzo samenwonen, dan ga ik lekker geld verdienen en gaan we een huisje kopen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 15:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is gewoon ontzettend lief. En zeker nu ik in zo'n kutsituatie zit is dat meer dan welkom. Alle lieve mensen om me heen (mijn vriend, zijn ouders, mijn moeder, mijn huisgenootjes en docenten van school) zorgen dat het wel weer goedkomt
Oud 22-01-2008, 15:33
Verwijderd
Ja wel goed hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 15:35
Orpheo
Orpheo is offline
Ik heb een nieuwe liefde. ze is pas net een dag oud, maar ik heb 'r nu al compleet misbruikt en uitgewoond.

hier is ze:

en er is er maar eentje van op deze hele aardkloot! For those about to rock, We salute you!

en ik mis m'n vriendin (van vleesch ende bloed!) heel erg ik wil 'r zien, maar wanneer deze week weet ik nog niet...
Oud 22-01-2008, 15:47
Fayette
Samen met hem koffie drinken op de uni is leuk, samen met hem leren in de bieb is leuk.

Vanavond me helemaal kwijt drinken met mijn beste vriendin en twee huisgenootjes van d'r. Ze heeft het nodig want: mannen en stage -->
En hij moet nog een tentamen maken vanavond en gaat zich daarna kwijt drinken met zijn dispuut. Dus we gaan elkaar ergens zat in de stad tegen komen en dan mag hij half Tilburg nog doorfietsen zodat we thuis komen...enne...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 15:50
ST*R
ST*R is offline
Had ik al verteld dat mijn leven leuk is? Allen bij mn studie is het wel eeeerg druk, maargoed ik leer wel veel en dat is dan wel weer leuk.
En hij heeft iets in zn msn naam staan dat we samen bedacht hebben omg ik word soms echt te blij van kleine dingen die met hem te maken hebben
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 16:24
Verwijderd
Pfff, ik heb het gevoel dat ik hem een miljoen dingen te vertellen heb en nog eens een miljoen dingen te bespreken heb, maar dat moet toch echt allemaal wachten tot hij terug is van vakantie + nog wat, want ik heb dan nog een tentamen en moet het hele weekend werken. Argh! Maar goed, ik gun hem de ontspanning van de vakantie
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 16:30
Verwijderd
2,5 jaar echtgenoot en echtgenote
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 17:10
Verwijderd
Gaat lekker dan. De vriendin waar ik na oud en nieuw zo'n ruzie mee heb gehad, wil nu dat ik niet op haar verjaardag kom. Eigenlijk had ik dit wel zo'n beetje verwacht, maar t doet toch pijn. Tis weer overduidelijk dat ze voor haar vriendje (waar ze nu 'zo'n drie maanden mee gaat) kiest. En weetje? Over een tijdje is het uit en komt ze met hangende pootjes terug. Ja rot dan even op ofzo. Wat moet ik in godshemelsnaam met zo'n mensen?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 17:25
Verwijderd
Ja hoor, mijn beste vriend walst er ook gewoon overheen. Wat ik ergens ook wel snap, want morgen date en dat is wel spannend. Maar toch. Waarom moeten die meiden in mijn omgeving toch altijd alles uitgepraat hebben en kunnen ze nooit eens gewoon laten rusten wat geweest is.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 17:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Donderdag samen naar Starbucks en dan shoppen in Amsterdam. Even samen er tussen uit. Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn, maar ik kijk er erg naar uit in ieder geval.
Terug bij je ex of een nieuwe liefde? Ja, ik ben nieuwsgierig

Ot: hier verder niet veel bijzonders, weinig veranderingen sinds mijn laatste post. Ohja, onze buurvrouw is wel al weer een tijdje boven water en de stank is ook weg (voor degenen die het nog weten van een tijdje terug), maar ons contact is nog steeds even vaag als eerst... Nouja, boeiend

Oh, en goed vrienden van ons hebben net een huis gekocht en nu begint het bij ons ook weer helemaal te kriebelen, terwijl we eigenlijk uitgaande van onze eerste planning nog wel bijna 3 jaar (zeker 2) in dit huis zouden blijven wonen. En we hebben het de laatste dagen constant over kinderen Hm ja, soms willen we alles in één keer tegelijk, maar gelukkig stappen we daar dan meestal ook snel wel weer vanaf voor een tijdje
Oud 22-01-2008, 19:55
Gaara
Gaara is offline
Goede shit<3 (L) overmorgen 14maanden ^^
Oud 22-01-2008, 20:08
Signy
Signy is offline
Vakantie geboekt. 8 dg Tsjechië.
Pas in aug maar toch.
Oud 22-01-2008, 20:25
metallica
metallica is offline
Ik droom te veel, maar verder gaat het de goede kant op Vanmiddag foto's gemaakt met een vriendin en ze zijn echt tof geworden
Oud 22-01-2008, 20:37
Verwijderd
whiehie..donderdag payday!! Salaris en premie binnen dus gelijk de rest van mn keuken en meubeltjes aanschaffen. Mn huis wordt steeds meer een thuis. Precies wat ik wilde..een veilige basis voor mezelf waar ik kan doen en laten wat ik wil.. Jemig wat ben ik in mn nopjes
En wat is mn familie toch lief! De ene heeft een kastje voor me geritseld wat ik helemaal mooi overgeverfd heb..de andere regelt ff een voorlopige tweedehands bank voor €50 voor me.. Mn paps gaat zaterdag mee meubels halen.. en een van mn beste vriendinnetjes wil elke keer weer helpen klussen (terwijl dr amper nog te klussen valt) Jeejj mn nieuwe leven begint echt vorm te krijgen

Verder is hij op oefening en dacht lekker rust te hebben. Helaasch zit ik nu constant met mn hoofd bij em. K probeer me niet weer zo emotioneel te binden aan em..t moet maar es lekker luchtig blijven! Ondertussen zit hij in zn tentje op de hei

Oja.. en weer goed op weg met mn studie!dat nu ook zo houden

Ik ben op t moment echt in n 'my god, ik ben zo gelukkig' bui
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten