Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bleh, zucht, zeur... Gisteren was ie zo druk met werken en andere mensen dat we misschien vijf minuten gepraat hebben. En net als ie een knuffel komt geven komt er weer iemand aan en springt ie weer op. Als vrijdag voorbij is en alle deadlines gehaald, moeten we maar weer eens iets samen gaan doen en echt bijpraten en zo.
En die R heb ik niet meer gezien en dat is maar goed ook. Hehe. Vanmiddag komt een goede vriend langs en daar heb ik heel erg zin in want we hebben altijd lol en dan vergeet ik alle ''misère'' uit mn leven even en zo. Ja. ![]() Hum, misschien moet ik met mijn gezeur in het LJH-topic gaan posten. |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Brrr ik begin hoofdpijn te krijgen en heb het de hele tijd koud. Iedereen om me heen is ziek, mijn vriendinnetje heeft voor vanavond ook al afgezegd. Misschien wel goed, kan ik even rustig eten-sporten-vroeg naar bed. Maar morgen komt één van mijn allerbeste vriendinnen naar Maastricht die ik nu veel minder zie dus dan wil ik echt niet ziek zijn. En ik moet nog zoveel afmaken...
Misschien moet ik dus even niet zeuren en gewoon doorgaan en niet ziek worden ![]()
||
Citaat:
![]() Mja, is het ook.. het is gewoon een eeuwige scharrel.. het zal nooit wat worden.. Maar ja, ik geniet ervan tot het niet meer kan.. simpel hoe is het met jou momenteel? ot: ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Oh, we zijn echt een heerlijk stel.
![]() Toch heb ik een beetje de kriebels van het feit dat ie nog zo'n goed contact heeft met zijn ex en hij me daar niets over vertelt. Ik zeg het ook gewoon tegen hem als ik mijn ex spreek?? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Jeetje, chaos! Zo ontzettend druk op school met opdrachten en dergelijke! Te weird gewoon. Nou ja, gelukkig is dat nu zo'n beetje over, volgende week tentamens en daarna vakantie
![]() Verder is er weinig loos op het gebied der liefde. Redelijk low key. Tja. Soms heb je dat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een fijne vriendschap bevestigd gekregen, ik ben er heel erg blij mee. Ik was egoistisch bang die persoon nu kwijt te zijn, maar dat is niet het geval gelukkig. Ik leef enorm met haar mee en ben blij dat ik er hierin voor haar mag zijn.
En hij belde vandaag vanaf de wintersport, zo heerlijk om zijn stem te horen. Hij was op zo een enorm mooie plek dat hij het even met mij moest delen, zei hij.. heel erg lief. Het genieten straalde uit zijn stem. Ik heb echt zin weer in zijn armen te kruipen zaterdagnacht! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Weinig gepland deze week, lekker rustig weekje. Volgende week van alles regelen, zaterdag mama jarig, zondag ayreon release party van de nieuwe cd in utrecht, en dan nog gesprek met de schoolpsych, en met de trajectklas, en afscheid nemen van mijn klas ![]() ![]() ![]() ![]() en hij is lief, zo vreselijk lief <3
||
Citaat:
Gooi je nog een homewarming party? ![]() En zij ook, ja. ![]()
|
Gisteren gezellig naar een vriendin geweest om film te kijken. Ze zou eerst bij mij komen, maar ze had blaasontsteking. Ik had eigenlijk helemaal geen zin om te gaan, maar toen ik er was was ik echt superblij dat ik gegaan ben. Zó gezellig, en ik mis haar (en de anderen van mijn vorige school) toch echt wel behoorlijk. Omdat we bij het 3e deel van de serie waren aanbeland, gaan we nu beginnen met een volgende! Zo leuk dat ze er zelf mee kwam, want ze vind de woensdagavondjes film zo leuk, en hm, ja, fijn.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar gisteren even een avond voor mezelf gehad en dat was echt fijn. Ook heel fijn toen hij 's nachts thuiskwam. Ik zou hem echt niet nog eens willen missen. Alleen een paar dagen ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|