Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2008, 20:47
Verwijderd
Het gaat echt goed met een vriendinnetje van me en daar ben ik zo blij mee. Na een kutjaar heeft ze haar leven nu weer redelijk op de rails en ja, ik vind het echt fijn. Contact wordt ook weer steeds beter.
&Volgende week een date, haha, leuk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2008, 21:14
Pluis
Pluis is offline
Hm, tis nog steeds... hetzelfde.
en op zich is dat goed, want t gaat gewoon goed. Maar waarom ben ik altijd zo'n rupsje nooitgenoeg en dat ik dan weer meer wil? Waarom ben ik niet gewoon eens blij met wat ik heb, zonder dat het onrustig en onzeker kriebelt van waar gaat dit naartoe. Gewoon in het nu leven, maar vreemd genoeg kan ik dat alleen maar als hij er is
Oud 22-01-2008, 22:04
Metal
Metal is offline
Oud 22-01-2008, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Vertelvertel

Edit: En tss dat ene is dom om te doen en het gaat ws. gebeuren ook en nou ja dom dus. En verder. Ja. Dus.

Laatst gewijzigd op 23-01-2008 om 00:59.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 01:08
Dott
Dott is offline
ik hou van hem, en het is fijn zo.
Alleen die angst ergens ver weggestopt.. dit zal ooit moeten stoppen.. en dat wil ik niet
Gelukkig hij ook niet, maar dat is stiekem
En morgen gaat ie ontbijt voor me maken ^^ en 's middags ga ik shoppen met mama want we moeten beiden nieuwe kleren voor mn opa & oma's 50 jarig huwelijk..

nog 8 dagen
(worden jullie me al zat?)
Oud 23-01-2008, 03:16
Rob
Rob is offline
Ik ben eigenlijk, best wel, heel erg ongelofelijk blij met haar. Ik kan echt alles aan d'r kwijt zonder dat ik het gevoel heb voor gek te staan of dat ik 't idee heb dat ik niet serieus genomen word of dat ik haar lastig val. En vooral dat laatste is heel wat voor mijn doen.

En we zitten zo heel erg op één lijn met de dingen waar het écht om gaat. Ik heb echt het gevoel dat we alles tegen elkaar kunnen zeggen en dat als het negatief is, het niet negatief opgevat wordt maar eerder als kritiek. En het lukt haar om mij weer met beide benen op de grond te krijgen. Het is fijn dat, op de momenten waarop het nodig is, zij rationeler is dan ik.

Als ze nu nog eens even hier was, was alles perfect. <3
Oud 23-01-2008, 06:56
Neko*
Neko* is offline
Raaare dromen, helemaal in de war. Maar dan start je de pc op en lees je je mail en zit er zo'n lieflieflieflieflíeflíef mailtje tussen dat je er de tranen van in je ogen hebt staan. Ik wil hem zien! NU! Niet vrijdagavond pas, en dan zaterdagochtend/middag weer weg. Bluh.

Oh, en nieuwe mensen leren kennen is leuk. Huhu. Zeker als je dan met papierjets + deo + lucifers gaat klooien en en en. Omg, ik ben een nerd.
Oud 23-01-2008, 08:41
Verwijderd
Citaat:

nog 8 dagen
(worden jullie me al zat?)
Nee! Ik zou bijna zeggen: Omg, jouw huisje moet wel geweldig zijn, ik kom een keer kijken!

ot: Juh. Gewoon lief enzo.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 10:05
Poepkind
Poepkind is offline
mijn relatioenele gebied word steeds saaier en burgelijker
Oud 23-01-2008, 10:14
stout!
stout! is offline
Mijne ook een beetje, hoewel ik niet zo goed kan kiezen tussen burgelijk en fijn .
Ik vind het lastig om me totaal onafhankelijk op te stellen nu we samenwonen, terwijl ik wel merk dat ik dat een beetje nodig heb. Aan de andere kant vind ik het nog steeds zo fijn met hem, we hebben het altijd leuk.
En de januarimoeheid begint een beetje toe te slaan, heb nergens zin in (in ieder geval niet in wat ik moet doen) en wil de hele dag in bed liggen. Helaas.
Oud 23-01-2008, 11:11
Dott
Dott is offline
Citaat:
Nee! Ik zou bijna zeggen: Omg, jouw huisje moet wel geweldig zijn, ik kom een keer kijken!

ot: Juh. Gewoon lief enzo.
hahaha, je bent welkom hoor..
Hey, ik ga van de zomer gewoon een L&R Meeting houden bij mij thuis
als het goed weer is, lekker met zn allen in mijn tuin
Oud 23-01-2008, 11:15
Verwijderd
Bleh, zucht, zeur... Gisteren was ie zo druk met werken en andere mensen dat we misschien vijf minuten gepraat hebben. En net als ie een knuffel komt geven komt er weer iemand aan en springt ie weer op. Als vrijdag voorbij is en alle deadlines gehaald, moeten we maar weer eens iets samen gaan doen en echt bijpraten en zo.
En die R heb ik niet meer gezien en dat is maar goed ook. Hehe.
Vanmiddag komt een goede vriend langs en daar heb ik heel erg zin in want we hebben altijd lol en dan vergeet ik alle ''misère'' uit mn leven even en zo. Ja.

Hum, misschien moet ik met mijn gezeur in het LJH-topic gaan posten.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 11:52
Rob
Rob is offline
Citaat:
Hahahaha. Dat klinkt wel gaaf. I'm in! xD
Oud 23-01-2008, 11:55
Dott
Dott is offline
Citaat:
Hahahaha. Dat klinkt wel gaaf. I'm in! xD
ja, jij hoeft ook maar 5 min te lopen..
op 1 voorwaarde: dat je niet om de 10 seconden aan me gaat vragen of ik nog wat alcohol voor in je bloed heb
Oud 23-01-2008, 11:57
WolterB
WolterB is offline
Offtopic:
Citaat:
op 1 voorwaarde: dat je niet om de 10 seconden aan me gaat vragen of ik nog wat alcohol voor in je bloed heb
Ik wil ook wel komen en zal dan een beetje op Rob letten
Oud 23-01-2008, 12:03
Dott
Dott is offline
Citaat:
Offtopic:

Ik wil ook wel komen en zal dan een beetje op Rob letten
gezellig
Oud 23-01-2008, 12:26
Rob
Rob is offline
Citaat:
Beloofd.
Oud 23-01-2008, 12:30
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 12:48
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
vanavond uiteten <3 rawr, zijn tentamens klaar, eindelijk weer tijd voor ons samen.
Oud 23-01-2008, 13:21
Dott
Dott is offline
Citaat:
Beloofd.
hou ik je aan
Oud 23-01-2008, 13:33
metallica
metallica is offline
Citaat:
Wiejj, gezellig hoor Maar damn, het lijkt me wel een verwarrende situatie waarin je zit, al kan ik me de heerlijkheid ervan ook wel weer voorstellen...
Oud 23-01-2008, 13:58
stout!
stout! is offline
Brrr ik begin hoofdpijn te krijgen en heb het de hele tijd koud. Iedereen om me heen is ziek, mijn vriendinnetje heeft voor vanavond ook al afgezegd. Misschien wel goed, kan ik even rustig eten-sporten-vroeg naar bed. Maar morgen komt één van mijn allerbeste vriendinnen naar Maastricht die ik nu veel minder zie dus dan wil ik echt niet ziek zijn. En ik moet nog zoveel afmaken...
Misschien moet ik dus even niet zeuren en gewoon doorgaan en niet ziek worden
Oud 23-01-2008, 14:12
Dott
Dott is offline
Citaat:
Wiejj, gezellig hoor Maar damn, het lijkt me wel een verwarrende situatie waarin je zit, al kan ik me de heerlijkheid ervan ook wel weer voorstellen...
Jij komt dus ook?
Mja, is het ook.. het is gewoon een eeuwige scharrel.. het zal nooit wat worden..
Maar ja, ik geniet ervan tot het niet meer kan.. simpel
hoe is het met jou momenteel?

ot: ontbijt is fijn ^^
Oud 23-01-2008, 15:30
metallica
metallica is offline
Citaat:
Jij komt dus ook?
Mja, is het ook.. het is gewoon een eeuwige scharrel.. het zal nooit wat worden..
Maar ja, ik geniet ervan tot het niet meer kan.. simpel
hoe is het met jou momenteel?

ot: ontbijt is fijn ^^
Als dat mag Ik ben wel benieuwd naar je huisje en poezelbeesten hoor
Oud 23-01-2008, 15:32
N'90
N'90 is offline
Mijn beste vriendje is geweldig. Telkens als ik in mijn hand zit om hem een smsje te sturen, komt er net eentje binnen.. <3
Oud 23-01-2008, 15:44
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mijn beste vriendje is geweldig. Telkens als ik in mijn hand zit om hem een smsje te sturen, komt er net eentje binnen.. <3
je cuddlebitch?
Oud 23-01-2008, 15:47
N'90
N'90 is offline
Citaat:
je cuddlebitch?
Nee, gewoon vriendjes.
Hij is een van de weinige mensen die er nu voor me is,
de meeste "vrienden" zijn er niet als het even kut gaat..
Oud 23-01-2008, 16:13
Fayette
Oh, we zijn echt een heerlijk stel. Ontiegelijk zat geworden en vanochtend samen wakker worden met een enorme kater. Lekker veilig tegen hem aan gelegen.

Toch heb ik een beetje de kriebels van het feit dat ie nog zo'n goed contact heeft met zijn ex en hij me daar niets over vertelt. Ik zeg het ook gewoon tegen hem als ik mijn ex spreek??
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 16:20
metallica
metallica is offline
Citaat:
Toch heb ik een beetje de kriebels van het feit dat ie nog zo'n goed contact heeft met zijn ex en hij me daar niets over vertelt. Ik zeg het ook gewoon tegen hem als ik mijn ex spreek??
Grr, ja, irritant is dat he... en dan maar niet snappen dat het probleem niet is dat hij met z'n ex omgaat, maar dat ie dat gewoon netjes had kunnen zeggen
Oud 23-01-2008, 16:55
I C U
I C U is offline
Jeetje, chaos! Zo ontzettend druk op school met opdrachten en dergelijke! Te weird gewoon. Nou ja, gelukkig is dat nu zo'n beetje over, volgende week tentamens en daarna vakantie

Verder is er weinig loos op het gebied der liefde. Redelijk low key. Tja. Soms heb je dat.
Oud 23-01-2008, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het lastig om me totaal onafhankelijk op te stellen nu we samenwonen, terwijl ik wel merk dat ik dat een beetje nodig heb. Aan de andere kant vind ik het nog steeds zo fijn met hem, we hebben het altijd leuk.
Lijkt me echt heel erg logisch eigenlijk. Maandenlang moest je je eigen leven invullen en je eigen dingen doen op een manier dat je de relatie met hem wel in stand kon houden, maar ook niet zou gaan zwelgen in gemis. Plotseling is hij terug en woon je samen, dat is nogal een omschakeling zeg! Best wel heftig.. Ineens moet je weer het tegenovergestelde doen, iemand toelaten in je leven etc. Het heeft denk ik eventjes tijd nodig om in een "ritme" te komen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 17:55
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Nee, gewoon vriendjes.
Hij is een van de weinige mensen die er nu voor me is,
de meeste "vrienden" zijn er niet als het even kut gaat..
Nou ja, op het moment dat jij het hebt over mannelijke vrienden met wie je close bent zonder er seks mee te hebben beroep ik mij op de welbekende laddertheorie.
Oud 23-01-2008, 18:24
zeep007
zeep007 is offline
eenzaam
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 18:43
Fayette
Citaat:
Grr, ja, irritant is dat he... en dan maar niet snappen dat het probleem niet is dat hij met z'n ex omgaat, maar dat ie dat gewoon netjes had kunnen zeggen
Juist! Als je er niets over zegt, zou ik eerder de neiging hebben om er iets achter te zoeken. Ik ga hem hier op een rustig moment ook nog wel even op aanspreken, want ik moet dit gewoon ook even kwijt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 21:45
Verwijderd
Hm, ik mis m.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 22:44
Verwijderd
Citaat:
eenzaam
zoiets ja
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 22:56
Verwijderd
Een fijne vriendschap bevestigd gekregen, ik ben er heel erg blij mee. Ik was egoistisch bang die persoon nu kwijt te zijn, maar dat is niet het geval gelukkig. Ik leef enorm met haar mee en ben blij dat ik er hierin voor haar mag zijn.

En hij belde vandaag vanaf de wintersport, zo heerlijk om zijn stem te horen. Hij was op zo een enorm mooie plek dat hij het even met mij moest delen, zei hij.. heel erg lief. Het genieten straalde uit zijn stem. Ik heb echt zin weer in zijn armen te kruipen zaterdagnacht!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 23:14
Dott
Dott is offline
Citaat:
Als dat mag Ik ben wel benieuwd naar je huisje en poezelbeesten hoor
Ja tuurlijk ^^ lijkt me leuk

ot: Weinig gepland deze week, lekker rustig weekje.
Volgende week van alles regelen, zaterdag mama jarig, zondag ayreon release party van de nieuwe cd in utrecht, en dan nog gesprek met de schoolpsych, en met de trajectklas, en afscheid nemen van mijn klas en natuurlijk donderdag de sleutel in ontvangst nemen en allerlei dingen regelen voor mn adreswijziging enzo heerlijk ^^

en hij is lief, zo vreselijk lief <3
Oud 24-01-2008, 00:08
Dvine
Dvine is offline
Ghehe.. Vandaag, ofja.. Gisteren 23 maanden.. Volgende maand alweer 2 jaar. Ik ben zo vreselijk gelukkig

Samenwonen over alweer een paar maandjes
Oud 24-01-2008, 00:17
DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Goed, morgen zie ik hem weer en dan gaan we fijn knuffelen en krijg ik cadeautjes<3
En vrijdag fijn met een vriendinnetje shoppen.
Wat een leuke week.
Oud 24-01-2008, 01:06
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ja tuurlijk ^^ lijkt me leuk

ot: Weinig gepland deze week, lekker rustig weekje.
Volgende week van alles regelen, zaterdag mama jarig, zondag ayreon release party van de nieuwe cd in utrecht, en dan nog gesprek met de schoolpsych, en met de trajectklas, en afscheid nemen van mijn klas en natuurlijk donderdag de sleutel in ontvangst nemen en allerlei dingen regelen voor mn adreswijziging enzo heerlijk ^^

en hij is lief, zo vreselijk lief <3
Ayreon is wel gaaf! Leuk dat je er bij kan zijn. ^^

Gooi je nog een homewarming party?

En zij ook, ja. <3
Oud 24-01-2008, 01:08
PixelDansje
PixelDansje is offline
nou ik denk denk denk dat ik het doen ga
Oud 24-01-2008, 01:25
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
nou ik denk denk denk dat ik het doen ga
Wat?
Oud 24-01-2008, 01:29
PixelDansje
PixelDansje is offline
een relatie natuurlijk aapje
Oud 24-01-2008, 03:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
een relatie natuurlijk aapje
Zo eentje?

Oud 24-01-2008, 05:50
Neko*
Neko* is offline
Gisteren gezellig naar een vriendin geweest om film te kijken. Ze zou eerst bij mij komen, maar ze had blaasontsteking. Ik had eigenlijk helemaal geen zin om te gaan, maar toen ik er was was ik echt superblij dat ik gegaan ben. Zó gezellig, en ik mis haar (en de anderen van mijn vorige school) toch echt wel behoorlijk. Omdat we bij het 3e deel van de serie waren aanbeland, gaan we nu beginnen met een volgende! Zo leuk dat ze er zelf mee kwam, want ze vind de woensdagavondjes film zo leuk, en hm, ja, fijn. Ook wel goed dat ik even afgeleid was van het leren, want ik word er echt helemaal strontziek van. En ik ben echt blij dat ik vriendinnen heb die mijn gekke buien waarderen, en zelf minstens zo gek zijn. Ja, ik ben echt blij met mijn vrienden.
Oud 24-01-2008, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Daar houden we je bij deze aan. Met BBQ en wijn/rosé/bailey's/bier/whiskey maar dan wil ik ook meteen wel blijven slapen, anders moet ik alweer op tijd gaan (omfg, dood aan de reistijden.)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 09:18
Fayette
Ik ben boos op hem maar geen idee waarom.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 09:53
stout!
stout! is offline
Citaat:
Lijkt me echt heel erg logisch eigenlijk. Maandenlang moest je je eigen leven invullen en je eigen dingen doen op een manier dat je de relatie met hem wel in stand kon houden, maar ook niet zou gaan zwelgen in gemis. Plotseling is hij terug en woon je samen, dat is nogal een omschakeling zeg! Best wel heftig.. Ineens moet je weer het tegenovergestelde doen, iemand toelaten in je leven etc. Het heeft denk ik eventjes tijd nodig om in een "ritme" te komen
Ja dat denk ik ook wel. Gisteren zelfs een klein ruzietje gehad omdat we allebei het gevoel hadden dat we teveel op elkaars lip zaten. Gelukkig snel weer goed gemaakt. Maar we zitten nu ook op één kamer samen en hoewel ik soms wat ruimte nodig heb, kan en wil ik dat niet nemen als hij zo dicht bij me is, dan wil ik lekker tegen hem aan liggen. Beetje verwarrend.
Maar gisteren even een avond voor mezelf gehad en dat was echt fijn. Ook heel fijn toen hij 's nachts thuiskwam. Ik zou hem echt niet nog eens willen missen. Alleen een paar dagen ofzo . Maar komt goed.
Oud 24-01-2008, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Ja dat denk ik ook wel. Gisteren zelfs een klein ruzietje gehad omdat we allebei het gevoel hadden dat we teveel op elkaars lip zaten. Gelukkig snel weer goed gemaakt. Maar we zitten nu ook op één kamer samen en hoewel ik soms wat ruimte nodig heb, kan en wil ik dat niet nemen als hij zo dicht bij me is, dan wil ik lekker tegen hem aan liggen. Beetje verwarrend.
Maar gisteren even een avond voor mezelf gehad en dat was echt fijn. Ook heel fijn toen hij 's nachts thuiskwam. Ik zou hem echt niet nog eens willen missen. Alleen een paar dagen ofzo . Maar komt goed.
Vaak helpt het op het moment dat je voelt ruimte nodig te hebben ook al als je dat gewoon zegt. Tenminste, ik heb altijd dat dat gevoel zodra ik het gezegd heb en echt 1 minuut "ruimte" heb gehad, heel dat gevoel meteen weg is :')
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten