Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() komt vast wel goed dan denk ik. als jullie zo gek op elkaar zijn, dan gooi je dat niet zomaar weg lijkt me. elastiekjestheorie all over again, dan komt ie wel weer terug. succes komende twee week dan maar! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Ik voel me gaar en moet de hele dag studeren, dus ben maar naar ub gegaan want als hij ook thuis is kan ik me niet concentreren
![]() Maar hij is lief, en mijn vriendinnen zijn fantastisch. Gisteravond zo hard gelachen.
|
Verwijderd
|
Ik ben eigenlijk al sinds November ziekig.. af en toe een weekje dat het wat beter gaat en daarna weer iets nieuws en ik heb ZOveel respect voor zijn geduld met me. Mijn libido is er een stuk lager door, ik ben heel vaak heel erg moe en ga vroeg slapen en heb weinig energie om naast mijn studie, stage en werk nog leuke dingen te doen. En toch blijft hij altijd begripvol, altijd lief, altijd een luisterend oor houden en altijd weer voor me zorgen.
Morgen naar de dokter en eisen dat ze uit gaan zoeken wat er met me is, want drie maanden ziek is gewoon niet normaal.. Ik sta er echt versteld van dat de drukte die we beiden hebben, de dingen waar we beiden mee kampen allemaal gewoon niet ten koste gaan van onze relatie. Ik vind het echt enorm, enorm bijzonder ![]() |
![]() |
||||
Zo, net terug uit Engeland, en het was gaaf
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Lag ik lekker te slapen.. hmm.. slapen.. Maar goed komt de monteur niet, gaat ze schreeuwen.. en toen was ik dus wakker. Vanavond naar de bios, maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin.
|
Nu ophouden met chatten, dat doe je maar op msn *steng kijkt*
![]() ![]() OT: Op sociaal vlak gaat t prima, heb leuke weken gehad en nog meer leuke dingen voor de boeg ![]()
|
M'n opa ligt op sterven en dat is gewoon k*t want je kan niets doen. Ik zit hier nu thuis bij m'n moeder maar die is al de hele dag in het ziekenhuis en ik probeer het huishouden hier maar een beetje voor haar te doen want als ze dan een keer thuiskomt heeft ze vast geen zin om af te wassen of te strijken. Vanmiddag even met m'n vriend gebeld en dat voelde wel fijn. Hij is duidelijk minder handig met dit soort dingen dan m'n ex-vriend maar hij bedoelt het allemaal wel heel erg goed en hij vond het fijn om me even te horen en dat ik belde. En mijn ex-vriend maakte gisteren op msn zulke klote-opmerkingen, daar heb ik nu ook even genoeg van
![]()
||
Citaat:
Moet je Wolter es vragen ![]() Muhaha ik heb net succesvol voor het eerst zelf stamppot gemaakt, en dan woon je al ruim 2 jaar op jezelf he? Pech voor het vriendje dat hij niet van stamppot houdt *grijns* Overwinning ![]() Oh heb zin aan donderdag ![]()
||
Citaat:
![]() heel veel sterkte @Daantje_0705, moet zwaar voor je zijn.
|
Dacht dat ik hem minder leuk vond, en dat hij mij ook minder zou vinden na het gedoe dit weekend, maar net heel leuk gesprek op msn en hij vroeg 'wanneer zie ik je weer' ahhhhh. Vind m nog wel iets minder leuk maar dat zal wel over zijn als ik hem weer zie. Ja wil hem wel weer kunnen zien (hij is zooo lekker/sexy enz), aanraken en ruiken enzo
![]() |
![]() |
|
vandaag lang gesprek gehad, behoorlijk heftig zelfs. zelden zo heftig gehad samen denk ik. Maar goed, het heeft wel effect gehad. Ik heb mijn gal gespuid, zij ook, en we gaan er nu samen weer wat moois van proberen te maken. ze vroeg vanavond heel lief 'zijn we nog samen? zijn we nog vrienden enzo?' waarop ik zei: als een bus een paar hobbels tegenkomt, dan gaat 'ie toch ook niet vol op de rem staan? hij rijdt er overheen, en dan is 't een bobbelige rit, maar de bus gaat door. zo ook wij'. Het is investeren van beide kanten, en soms is 't niet makkelijk, but in the long run, its worth it.
|
Verwijderd
|
Ik weet 't niet hoor. En verder zijn vriendjes wel lief, ik zie ze alleen nooit want drukdruk. En als ik niet druk ben ben ik wel lui. Of als ik niet lui ben zijn zij wel lui. En ik heb geen zin om in de trein naar hem toe te stappen om een film te kijken want ik weet dat dat niet goed gaat. Ik weet zelfs heel goed dat dat fout gaat lopen en we aan het eind van de avond een mopper moment krijgen. Ik weet dat hij aan het eind van de avond WEER zo'n moment krijgt, en van zijn momenten word ik echt gek. Ik heb geen zin in hem, of tenminste, ik heb geen zin in hem bij hem thuis. En zeker niet bij mij thuis. En ik heb eigenlijk ook geen zin om naar haar toe te gaan of zij hierheen. Waarom kunnen we niet de "ik-zie-je-'n-uurtje-in-de-stad"vriendschap terug krijgen, dat zou mooi zijn. Niet meteen jij komt een weekend hierheen of een avond en dan gaan we "expres" leuke dingen doen, maar gewoon hoi ik zie je daar en dan gaan we wel iets doen. Oh en dit laatste gaat dus niet over vriendje maar over 'n paar vrienden.
|
![]() |
|
Ze is vannacht blijven slapen, en het was vét gezellig! Ik ben verliefd, en dat weet ze. En zij is verliefd, dat weet ik. Toch willen we het allebei heel eventjes aanzien. Vreemd, ik kan normaal nooit zoveel dicipline opbrengen met meisjes. Ze is gewoon écht leuk!
![]()
|
Verwijderd
|
@Dott: Hoe is t nog afgelopen gister met je nietvriendje en dat meisje?
@ICU: Succes ![]() ![]() ot: J: 'Ja, kom maar even langs, gezellig! Ik sta vanaf twee uur aan de bar!' C: 'Ik voel hier een link, ik voel hier een link!' I: 'Das toch leuk?' En dan allebei met een mond vol tanden staan. ![]() Verder is t op relationeel gebied eigenlijk één grote rotzooi. En eigenlijk weet ik het allemaal zo net nog niet. Maar ach. Eigenlijk vind ik het wel prima zo. Dalijk wordt het carnaval, dan ga ik me grof misdragen, heb ik me al voorgenomen. ![]() Laatst gewijzigd op 30-01-2008 om 10:35. |
![]() |
|
Brrr ik ben nog steeds ziek maar moet heel hard studeren
![]() En hij ligt nog wel in mijn bed, brak ![]()
||
Citaat:
Heb hem gisteren er wel de hele tijd mee lopen pesten, omdat ik er eigenlijk stiekem toch wel een beetje van baalde. Maar goed ![]() MORGEN HUISSLEUTEL!!!!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopic: verdomme, waar komen die huilbuien nou weer vandaan. De rust is er nog steeds wel hoor, maar t is nu even zo'n "wat als, dan nu" periode. Achja, vanavond iig heel gezellig met een vriendinnetje koken, en daarna heel veel ijs en chocolade eten. Hmm...
|
Verwijderd
|
Ik ben even een beetje teleurgesteld ofzo in hem
![]() Ik baal hiervan, moet blij zijn voor hem, maar ergens voelt het zo rot dat hij me niet begrijpt dat, nja, gewoon.. Klote |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien een idee om samen ijs en chocolade te eten, en een marathon vrouwenseries kijken? ![]()
|
![]() |
|
|