Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2008, 10:45
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
waarom zou hij geen relatie op afstand willen?
nouja, deur tot deur 4 uur is wel een beetje een drempel (hij heeft geen ov) en voorlopig wil hij gewoon ff rust omdat het hem al zo lang dwars zat dat hij hier geen leuk leven had. dus hij wil eerst even alles op een rijtje zetten. ik weet iig wel dat hij nog van me houdt en gek op me is en ik op hem, dus ik wil hem ook even die rust gunnen zeg maar. we hebben sowieso afgesproken dat ik over 2 weken oid langskom en ik heb hem een treinkaartje gegeven onder het mom van, als je wilt komen, kom dan. en dan maar afwachten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2008, 10:47
Dott
Dott is offline
Citaat:
Tering, waarom, in godshemelsnaam, reageer ik nou zo heftig op MeneerEx?
weet ik niet.. omdat mannen vervelende wezens zijn
Oud 29-01-2008, 10:57
I C U
I C U is offline
@ SA: Uhu, ik zag 't! En idd, finally

Mannen zijn apart, dat zonder meer. Maar helaasch. We moeten er maar mee leren leven
Oud 29-01-2008, 11:02
Verwijderd
Citaat:
nouja, deur tot deur 4 uur is wel een beetje een drempel (hij heeft geen ov) en voorlopig wil hij gewoon ff rust omdat het hem al zo lang dwars zat dat hij hier geen leuk leven had. dus hij wil eerst even alles op een rijtje zetten. ik weet iig wel dat hij nog van me houdt en gek op me is en ik op hem, dus ik wil hem ook even die rust gunnen zeg maar. we hebben sowieso afgesproken dat ik over 2 weken oid langskom en ik heb hem een treinkaartje gegeven onder het mom van, als je wilt komen, kom dan. en dan maar afwachten
lief van je
komt vast wel goed dan denk ik. als jullie zo gek op elkaar zijn, dan gooi je dat niet zomaar weg lijkt me. elastiekjestheorie all over again, dan komt ie wel weer terug. succes komende twee week dan maar!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 11:03
Rob
Rob is offline
Citaat:
Mannen zijn apart, dat zonder meer. Maar helaasch. We moeten er maar mee leren leven
Of je wordt lesbisch.

@SA: Maak je nou niet zo druk om die knul. Da's nergens voor nodig en dat weet je zelf ook heel goed.
Oud 29-01-2008, 11:08
I C U
I C U is offline
Citaat:
Of je wordt lesbisch.
Mjah, weetje, mannenlijven zijn toch lekkerderder om tegenaan te kruipen. En mannen hebben eh, sexyere (?) handen dan vrouwen. Dus... Dus neeh, daz geen oplossing...
Oud 29-01-2008, 11:12
Dott
Dott is offline
Citaat:
Of je wordt lesbisch.

@SA: Maak je nou niet zo druk om die knul. Da's nergens voor nodig en dat weet je zelf ook heel goed.
lesbisch word je niet, dat ben je xD
Oud 29-01-2008, 11:24
Rob
Rob is offline
Citaat:
Mjah, weetje, mannenlijven zijn toch lekkerderder om tegenaan te kruipen. En mannen hebben eh, sexyere (?) handen dan vrouwen. Dus... Dus neeh, daz geen oplossing...
Jij bent de eerste die 't over handen heeft. Maarnee, dan is het geen oplossing, nee.
Tenzij je een heel erg mannelijk uitziende vrouw uitpikt!

Citaat:
lesbisch word je niet, dat ben je xD
Dan realiseer je je maar dat je het bent?
Oud 29-01-2008, 11:24
stout!
stout! is offline
Ik voel me gaar en moet de hele dag studeren, dus ben maar naar ub gegaan want als hij ook thuis is kan ik me niet concentreren . Vannacht toen hij thuiskwam was ik een beetje ziekjes, ik lag te rillen en had zijn trui aan. Hij maakte zich meteen zorgen, maar vanochtend ging het wel weer. Ik voel me niet top, wil ff wegkruipen ofzo maar dat kan niet want ik heb 2 deadlines. En vanavond nog een borrel waar ik geen zin in heb, sociaal doen met mensen die me niet boeien.

Maar hij is lief, en mijn vriendinnen zijn fantastisch. Gisteravond zo hard gelachen.
Oud 29-01-2008, 11:25
stout!
stout! is offline
O ik begin nu ook nog rode vlekken te ontwikkelen, relaxed.
Oud 29-01-2008, 11:45
Verwijderd
Ik ben eigenlijk al sinds November ziekig.. af en toe een weekje dat het wat beter gaat en daarna weer iets nieuws en ik heb ZOveel respect voor zijn geduld met me. Mijn libido is er een stuk lager door, ik ben heel vaak heel erg moe en ga vroeg slapen en heb weinig energie om naast mijn studie, stage en werk nog leuke dingen te doen. En toch blijft hij altijd begripvol, altijd lief, altijd een luisterend oor houden en altijd weer voor me zorgen.

Morgen naar de dokter en eisen dat ze uit gaan zoeken wat er met me is, want drie maanden ziek is gewoon niet normaal.. Ik sta er echt versteld van dat de drukte die we beiden hebben, de dingen waar we beiden mee kampen allemaal gewoon niet ten koste gaan van onze relatie. Ik vind het echt enorm, enorm bijzonder
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 12:11
Lilium
Lilium is offline

Er was net een jongen die me zowat smeekte mee uit eten te gaan, na afloop van zijn diploma-uitreiking. Het is maar goed dat hij weet dat ik bezet ben, anders ging ik nog dingen denken.
Oud 29-01-2008, 12:12
Rob
Rob is offline
En toch maak ik mij een beetje zorgen om d'r. Maar komt wel goed. Nu is 't mijn beurt. <3
Oud 29-01-2008, 13:10
Dott
Dott is offline
bluh...
Oud 29-01-2008, 13:41
Verwijderd
Citaat:
bluh...
Vrij hebben is een stuk minder leuk als al je vrienden het wel nog druk hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 14:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zo, net terug uit Engeland, en het was gaaf Bij het ontbijt serveerde een jongen die een oogje op me had, dus die ging elke ochtend lief glimlachen en mij een gekookt eitje brengen
Citaat:
trlalala ik ben nu een burgelijke doos met een relatie. jaja, maar wel met een jongen die voldoet aan al mijn wensen en die ik helemaal fantastisch vind jeeeh<3hij is mijn schatje, maar dat mag ik niet zp zeggen van hem
Wat gaaf (wel jammer dat we nu niet meer kunnen stappen, alhoewel, des te meer mannen voor mij (a))
Citaat:
Zo, klassiek avondje uit, jongens van je af slaan i.p.v. ze versieren. Maar god, wat irritant Wel heb ik echt fantastische vriendinnetjes, supergezellig allemaal <3
Herinner mij eraan dat ik nog eens langskom in dat gat, met jou en Qimm. Ben wel benieuwd naar jullie nachtleven
Citaat:
Het is al bijna drie weken uit. Het is beter zo, maar wel ongelofelijk kut en moeilijk.
*knuffels*
Oud 29-01-2008, 15:06
Neko*
Neko* is offline
*knuffels uitdeelt*

ik ben blij.
Oud 29-01-2008, 16:34
Dott
Dott is offline
Citaat:
Vrij hebben is een stuk minder leuk als al je vrienden het wel nog druk hebben.
Ja dat sowieso.
Lag ik lekker te slapen.. hmm.. slapen.. Maar goed komt de monteur niet, gaat ze schreeuwen.. en toen was ik dus wakker.
Vanavond naar de bios, maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin.
Oud 29-01-2008, 16:34
Metal
Metal is offline
Citaat:
omdat mannen vervelende wezens zijn
lol.
Oud 29-01-2008, 17:07
Rob
Rob is offline
Citaat:
Vanavond naar de bios, maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin.
Ik dacht dat je besloten had niet te gaan?

@Quis: QFT.
Oud 29-01-2008, 17:30
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik dacht dat je besloten had niet te gaan?

@Quis: QFT.
mja, maar ik kan geen afspraken niet nakomen *watje is*
Oud 29-01-2008, 17:50
Rob
Rob is offline
Citaat:
mja, maar ik kan geen afspraken niet nakomen *watje is*
Muts! *mep* Niet gaan! Anders neem ik je TV mee. >>
Oud 29-01-2008, 17:59
WolterB
WolterB is offline
Nu ophouden met chatten, dat doe je maar op msn *steng kijkt*

OT: Op sociaal vlak gaat t prima, heb leuke weken gehad en nog meer leuke dingen voor de boeg
Oud 29-01-2008, 18:38
Dott
Dott is offline
nog 2 nachtjes slapen
Oud 29-01-2008, 18:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
M'n opa ligt op sterven en dat is gewoon k*t want je kan niets doen. Ik zit hier nu thuis bij m'n moeder maar die is al de hele dag in het ziekenhuis en ik probeer het huishouden hier maar een beetje voor haar te doen want als ze dan een keer thuiskomt heeft ze vast geen zin om af te wassen of te strijken. Vanmiddag even met m'n vriend gebeld en dat voelde wel fijn. Hij is duidelijk minder handig met dit soort dingen dan m'n ex-vriend maar hij bedoelt het allemaal wel heel erg goed en hij vond het fijn om me even te horen en dat ik belde. En mijn ex-vriend maakte gisteren op msn zulke klote-opmerkingen, daar heb ik nu ook even genoeg van
Oud 29-01-2008, 18:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Herinner mij eraan dat ik nog eens langskom in dat gat, met jou en Qimm. Ben wel benieuwd naar jullie nachtleven

Moet je Wolter es vragen

Muhaha ik heb net succesvol voor het eerst zelf stamppot gemaakt, en dan woon je al ruim 2 jaar op jezelf he? Pech voor het vriendje dat hij niet van stamppot houdt *grijns*
Overwinning

Oh heb zin aan donderdag
Oud 29-01-2008, 19:49
Dott
Dott is offline
Citaat:
Moet je Wolter es vragen

Muhaha ik heb net succesvol voor het eerst zelf stamppot gemaakt, en dan woon je al ruim 2 jaar op jezelf he? Pech voor het vriendje dat hij niet van stamppot houdt *grijns*
Overwinning

Oh heb zin aan donderdag
ik heb ook zin in donderdag

heel veel sterkte @Daantje_0705, moet zwaar voor je zijn.
Oud 29-01-2008, 20:25
Neko*
Neko* is offline
Shine on, just shine on.
Close your eyes and they'll all be gone.
They can scream and shout that they've been sold out,
but it paid for the cloud that we're dancing on.
So shine on, just shine on.

<3
Oud 29-01-2008, 21:15
niña
niña is offline
Hihi ^_^
Oud 29-01-2008, 21:37
ST*R
ST*R is offline
Dacht dat ik hem minder leuk vond, en dat hij mij ook minder zou vinden na het gedoe dit weekend, maar net heel leuk gesprek op msn en hij vroeg 'wanneer zie ik je weer' ahhhhh. Vind m nog wel iets minder leuk maar dat zal wel over zijn als ik hem weer zie. Ja wil hem wel weer kunnen zien (hij is zooo lekker/sexy enz), aanraken en ruiken enzo
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 22:28
Orpheo
Orpheo is offline
vandaag lang gesprek gehad, behoorlijk heftig zelfs. zelden zo heftig gehad samen denk ik. Maar goed, het heeft wel effect gehad. Ik heb mijn gal gespuid, zij ook, en we gaan er nu samen weer wat moois van proberen te maken. ze vroeg vanavond heel lief 'zijn we nog samen? zijn we nog vrienden enzo?' waarop ik zei: als een bus een paar hobbels tegenkomt, dan gaat 'ie toch ook niet vol op de rem staan? hij rijdt er overheen, en dan is 't een bobbelige rit, maar de bus gaat door. zo ook wij'. Het is investeren van beide kanten, en soms is 't niet makkelijk, but in the long run, its worth it.
Oud 29-01-2008, 23:44
Luna
Luna is offline
perfectos
Oud 29-01-2008, 23:56
Crimson
Crimson is offline
superrr kut maar wel lekker bezig met dingen uitzoeken voor nieuwe kamer, dus das super afleiding
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 05:59
Gaara
Gaara is offline
Was ze maar wat dichterbij, maar nog twee nachtjes, dus dat scheelt ^^ Verder heel goed<3
Oud 30-01-2008, 06:23
Verwijderd
Ik weet 't niet hoor. En verder zijn vriendjes wel lief, ik zie ze alleen nooit want drukdruk. En als ik niet druk ben ben ik wel lui. Of als ik niet lui ben zijn zij wel lui. En ik heb geen zin om in de trein naar hem toe te stappen om een film te kijken want ik weet dat dat niet goed gaat. Ik weet zelfs heel goed dat dat fout gaat lopen en we aan het eind van de avond een mopper moment krijgen. Ik weet dat hij aan het eind van de avond WEER zo'n moment krijgt, en van zijn momenten word ik echt gek. Ik heb geen zin in hem, of tenminste, ik heb geen zin in hem bij hem thuis. En zeker niet bij mij thuis. En ik heb eigenlijk ook geen zin om naar haar toe te gaan of zij hierheen. Waarom kunnen we niet de "ik-zie-je-'n-uurtje-in-de-stad"vriendschap terug krijgen, dat zou mooi zijn. Niet meteen jij komt een weekend hierheen of een avond en dan gaan we "expres" leuke dingen doen, maar gewoon hoi ik zie je daar en dan gaan we wel iets doen. Oh en dit laatste gaat dus niet over vriendje maar over 'n paar vrienden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 07:57
STP
STP is offline
Ze is vannacht blijven slapen, en het was vét gezellig! Ik ben verliefd, en dat weet ze. En zij is verliefd, dat weet ik. Toch willen we het allebei heel eventjes aanzien. Vreemd, ik kan normaal nooit zoveel dicipline opbrengen met meisjes. Ze is gewoon écht leuk!
Oud 30-01-2008, 07:59
Dott
Dott is offline
Morgen sleutel (ok, ik draai echt door )

En daar ben ik blij om

Helaas straks afscheid nemen van de klas, en dat word tissues meenemen
Echt hoor baal hier zo van
Oud 30-01-2008, 09:48
I C U
I C U is offline
^*aait*

OT: Vandaag tentamens Ik wil niet ik wil niet ik wil niet. Maar ach. Gisteravond overigens leuk gesprek gehad Yeah, here we go again
Oud 30-01-2008, 10:14
Verwijderd
@Dott: Hoe is t nog afgelopen gister met je nietvriendje en dat meisje?
@ICU: Succes Komt goed

ot:
J: 'Ja, kom maar even langs, gezellig! Ik sta vanaf twee uur aan de bar!'
C: 'Ik voel hier een link, ik voel hier een link!'
I: 'Das toch leuk?'
En dan allebei met een mond vol tanden staan.

Verder is t op relationeel gebied eigenlijk één grote rotzooi. En eigenlijk weet ik het allemaal zo net nog niet. Maar ach. Eigenlijk vind ik het wel prima zo. Dalijk wordt het carnaval, dan ga ik me grof misdragen, heb ik me al voorgenomen.

Laatst gewijzigd op 30-01-2008 om 10:35.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 10:21
Verwijderd
Zó veel zin in het weekend. <3
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 10:36
Pluis
Pluis is offline
Vanmiddag

en morgenavond theedrinken met mijn waarschijnlijk galadate, whihi
Oud 30-01-2008, 11:01
stout!
stout! is offline
Brrr ik ben nog steeds ziek maar moet heel hard studeren.
En hij ligt nog wel in mijn bed, brak . Het wordt tijd dat hij ook weer moet gaan studeren. Ik heb echt even geen zin meer, maar moet wel doorgaan. bah bah bah. Kutjanuari, kutstudie, kut-net-niet-griep.
Oud 30-01-2008, 11:07
Dott
Dott is offline
Citaat:
@Dott: Hoe is t nog afgelopen gister met je nietvriendje en dat meisje?
Voor zo ver ik weet is er niks gebeurt.
Heb hem gisteren er wel de hele tijd mee lopen pesten, omdat ik er eigenlijk stiekem toch wel een beetje van baalde.
Maar goed

MORGEN HUISSLEUTEL!!!!
Oud 30-01-2008, 11:46
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Wat gaaf (wel jammer dat we nu niet meer kunnen stappen, alhoewel, des te meer mannen voor mij
Oh we kunnen eg wel stappen, wat denk jij nou!? Dat ik nu met een burka over mn hoofd door het leven ga en elke aaf bij mn vriendje op de bank hang
Oud 30-01-2008, 12:28
Rob
Rob is offline
Heh, fijn gedroomd. Nais. Alhoewel ik dingen weet die ik liever niet had geweten.
Dus soms weet ik 't niet ondanks dat 't wel fijn is.

Laatst gewijzigd op 30-01-2008 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 14:00
zeep007
zeep007 is offline
Kut, we hebben gisteravond ruzie gehad, en zijn allebei te koppig om toe te geven. Maar ik ben dan ook nog steeds wel pissig eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 14:19
Yerli
Yerli is offline
Fantastisch.

En ik zie hem vanavond weer.
Oud 30-01-2008, 14:24
metallica
metallica is offline
Citaat:
Voor zo ver ik weet is er niks gebeurt.
Heb hem gisteren er wel de hele tijd mee lopen pesten, omdat ik er eigenlijk stiekem toch wel een beetje van baalde.
Maar goed

MORGEN HUISSLEUTEL!!!!
Alleen maar goed dan, plaag 'm maar Heb je dat gelukkig ook weer gehad en kan je je weer lekker richten op je huisje. Hehe, het klinkt bijna alsof het sinterklaas is morgen "mam, mam, nog een paar nachtjes slapen he" Mja, veel succes en plezier iig

Ontopic: verdomme, waar komen die huilbuien nou weer vandaan. De rust is er nog steeds wel hoor, maar t is nu even zo'n "wat als, dan nu" periode. Achja, vanavond iig heel gezellig met een vriendinnetje koken, en daarna heel veel ijs en chocolade eten. Hmm...
Oud 30-01-2008, 14:47
Verwijderd
Ik ben even een beetje teleurgesteld ofzo in hem Snap het ook wel, morgen studeert hij af, als hij het haalt (waar ik vanuit ga), dan begint een nieuw deel van zijn leven enzo, en ik, ik kreeg vandaag wéér een afwijzing voor een stage voor m'n kiezen. En gewoon, het lijkt alsof hij niet kan zien wat het met me doet, weer een terugslag, blabla..

Ik baal hiervan, moet blij zijn voor hem, maar ergens voelt het zo rot dat hij me niet begrijpt dat, nja, gewoon.. Klote
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 14:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ontopic: verdomme, waar komen die huilbuien nou weer vandaan. De rust is er nog steeds wel hoor, maar t is nu even zo'n "wat als, dan nu" periode. Achja, vanavond iig heel gezellig met een vriendinnetje koken, en daarna heel veel ijs en chocolade eten. Hmm...
*knuffel*
Misschien een idee om samen ijs en chocolade te eten, en een marathon vrouwenseries kijken? (a)
Reageren

Regels voor berichten