Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2008, 16:10
Verwijderd
ik voel me al anderhalve week zwaar beroerd, non stop hoofdpijn wtf, maar ik ga vrijdagnacht op skivakantie en dat maakt alles goed!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2008, 16:20
Verwijderd
Citaat:
*knuffel*
Misschien een idee om samen ijs en chocolade te eten, en een marathon vrouwenseries kijken? (a)
Dan kom ik ook voor de gezelligheid, oke
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 16:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Min vriendje is lief Hij wil wel meer voor me doen maar dat kan ie ook niet en ik vind het gewoon al fijn om te merken dat hij er zo voor me is, ook al is hij zo ver weg.

En hij heeft echt een vet schattige voicemail
Oud 30-01-2008, 17:00
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
*knuffel*
Misschien een idee om samen ijs en chocolade te eten, en een marathon vrouwenseries kijken? (a)
pff, en ik dan? Dat wil ik ook wel!
Oud 30-01-2008, 17:29
Rob
Rob is offline
Citaat:
pff, en ik dan? Dat wil ik ook wel!
En ik kan doen alsof ik een meisje ben?
Oud 30-01-2008, 17:29
metallica
metallica is offline
Haha, het wordt druk spekkie Gezellig hoor, ik krijg mn dosis choco wel binnen de komende tijd met de vrouwen-ijs-film-avondjes die gepland staan *knuffelt iedereen*
Oud 30-01-2008, 17:31
metallica
metallica is offline
Citaat:
En ik kan doen alsof ik een meisje ben?
Jahaaaa, en dan maken we vlechtjes in je blonde lange haar Ik kan er niets aan doen, maar ik vind het echt heerlijk om zoiets te doen en dan vooral bij een vent. Het is wat dat betreft echt een wonder dat ik een hekel heb aan carnaval
Oud 30-01-2008, 17:38
Rob
Rob is offline
Citaat:
Jahaaaa, en dan maken we vlechtjes in je blonde lange haar Ik kan er niets aan doen, maar ik vind het echt heerlijk om zoiets te doen en dan vooral bij een vent. Het is wat dat betreft echt een wonder dat ik een hekel heb aan carnaval
Deal! Dan ga ik mij erg vrouwelijk gedragen. Dat vlechten deed mijn ex ook altijd en ik heb het van haar geleerd. Op een gegeven moment zat mijn haar vol met vlechten en soms doe ik 't in een zwijmelbui bij mezelf.

Maar ik ben wel voor choco en ijs. Want die zijn lekker.
Oud 30-01-2008, 18:38
Dott
Dott is offline
Citaat:
Alleen maar goed dan, plaag 'm maar Heb je dat gelukkig ook weer gehad en kan je je weer lekker richten op je huisje. Hehe, het klinkt bijna alsof het sinterklaas is morgen "mam, mam, nog een paar nachtjes slapen he" Mja, veel succes en plezier iig

Ontopic: verdomme, waar komen die huilbuien nou weer vandaan. De rust is er nog steeds wel hoor, maar t is nu even zo'n "wat als, dan nu" periode. Achja, vanavond iig heel gezellig met een vriendinnetje koken, en daarna heel veel ijs en chocolade eten. Hmm...
Ja, zo'n gevoel heb ik ook echt.
Ik zei vandaag nog tegen mn ma, wedden dat ik niet kan slapen vannacht?
Net als vroeger met sinterklaas en mn verjaardag enzo
dank je wel

En huilbuien zijn soms goed, beter dan opkroppen..
Oud 30-01-2008, 18:39
Dott
Dott is offline
Citaat:
*knuffel*
ik was je al voor hahahaha
Oud 30-01-2008, 18:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Haha, het wordt druk spekkie Gezellig hoor, ik krijg mn dosis choco wel binnen de komende tijd met de vrouwen-ijs-film-avondjes die gepland staan *knuffelt iedereen*
Jullie zijn allemaal welkom in Leeuwarden
Wel zelf een luchtbed meenemen
Oud 30-01-2008, 19:52
I C U
I C U is offline
Oeh choco en vrouwenfilms en ijs! Goed werk

Maarrem, goh, ik neem m'n studie serieus, sorry heur. Pfff... Maar verder Ik wil te graag, geloof ik.
Oud 30-01-2008, 19:53
Dott
Dott is offline
Citaat:
Of in enschede ^^ ik heb een reden om te vieren..
hahahah
Oud 30-01-2008, 19:55
Verwijderd
Jaa, morgen! <333
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 20:31
Verwijderd
Nu hebben we allebei tijd maar weten we niet wat we moeten gaan doen. Alles wat hij leukt vind doe ik nog in geen honderd jaar en vice versa. Behalve films kijken, maar dat doen we al zo vaak en niet naar de vergadering komen maar wel doodleuk langskomen en naar de film gaan kan ik niet echt maken. Dus dat valt af. Maar goed, we gaan iets doen, of niks doen, elkaar klieren en lastigvallen, dat is ook leuk. Jeej voor vakantie en tijd en leuke mensen .
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 20:47
Rob
Rob is offline
Citaat:
Of in enschede ^^ ik heb een reden om te vieren..
hahahah
Ja, of gewoon twee keer, hè?
Oud 30-01-2008, 20:54
Verwijderd
En dan ben je single.

Dat is weer even wennen zeg.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 20:56
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ja, of gewoon twee keer, hè?
haha, dat kan ook
Oud 30-01-2008, 20:58
Dott
Dott is offline
Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen.

MORGEN!!!!!!!!
Oud 30-01-2008, 21:04
Rob
Rob is offline
Citaat:
En dan ben je single.

De relaties vallen als vliegen. Sterkte ermee... Wat is er gebeurd?

Citaat:
haha, dat kan ook
Daarom. Scheelt mij ook weer 3 uur reizen.
Oud 30-01-2008, 21:21
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
En dan ben je single.

Sterkte
Oud 30-01-2008, 21:57
metallica
metallica is offline
Citaat:
ik was je al voor hahahaha
Hehe, ja, ik moest ookal lachen. Dat wordt flink sporten de komende tijd Gezellig, gezellig wel. Ik kan me er ook echt op verheugen, want ik ga hier in Maastricht niet meer echt uit omdat ik het even echt niet kan hebben om meneer de ex tegen te komen Maar gezien ik dat risico in Leeuwarden of Deventer niet loop, wordt het feest
Oud 30-01-2008, 22:55
WolterB
WolterB is offline
haha
Oud 30-01-2008, 22:59
Verwijderd
Citaat:
En dan ben je single.

Hu wat, jij was toch ook al lang een stel? Sterkte zeg. En Crimson ook trouwens nog.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 23:03
Rob
Rob is offline
En nu hoop ik dus ècht dat ze niets meende van wat ze zei. Dan ga ik mij maar echt heel dom en achterlijk voelen, maar liever dat dan het alternatief.

Laatst gewijzigd op 30-01-2008 om 23:14.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 23:27
Dott
Dott is offline
Citaat:
Hehe, ja, ik moest ookal lachen. Dat wordt flink sporten de komende tijd Gezellig, gezellig wel. Ik kan me er ook echt op verheugen, want ik ga hier in Maastricht niet meer echt uit omdat ik het even echt niet kan hebben om meneer de ex tegen te komen Maar gezien ik dat risico in Leeuwarden of Deventer niet loop, wordt het feest
Dan in Enschede al helemaal niet
Plus dat waar ik uit ga genoeg jammie kerels rondlopen zolang je maar van 'hem' afblijft
ik kijk er ook naar uit.
Is voor ons beiden wel ff goed denk ik.. ff een weekendje anders dan anders.

ot: nog 9 uur en 3 minuten
Oud 30-01-2008, 23:47
Verwijderd
Jeetje, wat gaat er veel over en uit de laatste paar dagen Hopelijk zet die trend niet door deze kant op..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 23:53
tuttebel
tuttebel is offline
tis bij ons beiden persoonlijk een beetje fucked up door meerdere dingen, maar met ons 2 samen gaat alles prima..
even deze paar weken vol stress doorkomen en dan komt het hopelijk goed.
Oud 31-01-2008, 00:14
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Hu wat, jij was toch ook al lang een stel? Sterkte zeg. En Crimson ook trouwens nog.
dankjewel.. heb ik echt heel heel hard nodig. heb me nog nooit zo slecht gevoeld in mn leven ongeveer (en ik haat het ook om zulke dingen te zeggen ) breakup na samenwonen is behalve kut ook onwijs vermoeiend, bah
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 00:21
Verwijderd
We zijn uit elkaar gegaan, letterlijk.
We waren een goed stel, maar de omstandigheden waren gewoon niet zo dat we door konden gaan.
Het is zonde, want we zijn verliefd. Maar de drukke schema's maken het moeilijk om samen gelukkig bij elkaar te blijven, met nadruk op gelukkig.
We waren bijna 5 maanden samen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 01:13
Metal
Metal is offline
Je brengt het als een overlijdensberichtgeving, ws. was dat ook je opzet. Sterkte iig.
Oud 31-01-2008, 01:27
zweedsmeisje
zweedsmeisje is offline
alweer 1 jaar en 3 maanden en nogsteeds super
Oud 31-01-2008, 06:52
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
zeg maar wanneer, en ik zal er zijn.

ot; Hm, ja, gister nog even vriendjelief gezien. Zijn samen naar 'n verjaardag van een goede vriend geweest. Was wel heel gezellig, en fijn dat ik hem nog weer even zag.
Verder weet ik met een vriendinnetje niet of ze me überhaupt nog wel wil kennen, en dat maakt dat ik eigenlijk best wel baal..
Ik wou dat 't al vrijdag was, dan lekker met bestevriendinnetje zijn.. Lang geleden.

En nog maar 8 daagjes. word wel moeilijker nu, om niks te zeggen..
Oud 31-01-2008, 07:19
Verwijderd
ahhh gister heeft hij drie uur op me gewacht zodat we elkaar twintig minuten konden zien ahhwww <3
en vandaag weer samennn
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 07:38
Dott
Dott is offline
Citaat:

ot; Hm, ja, gister nog even vriendjelief gezien. Zijn samen naar 'n verjaardag van een goede vriend geweest. Was wel heel gezellig, en fijn dat ik hem nog weer even zag.
Verder weet ik met een vriendinnetje niet of ze me überhaupt nog wel wil kennen, en dat maakt dat ik eigenlijk best wel baal..
Ik wou dat 't al vrijdag was, dan lekker met bestevriendinnetje zijn.. Lang geleden.

En nog maar 8 daagjes. word wel moeilijker nu, om niks te zeggen..
*doet knuf*

Ah joh, nog 1 nachtje slapen.

ot: *stuitert hele kamer door* ik ben echt compleet gek in mn hoofd WHAAAAAA.... ik kon vannacht paso m 3 uur slapen.
Ben net een klein kindje met sinterklaas <3 whaaa, het gaat nu eindelijk gebeuren.

Maar weten jullie? stiekem vind ik het best een beetje eng.. ben heel bang dat ik iets over het hoofd heb gezien ofzo
Oud 31-01-2008, 07:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
14 februari
Vrouwenseries en -films kijk meet met veel chocola en ijs <3
In Leeuwarden, met 's avonds uitgaan, en slaapmogelijkheid bij mij (eigen huisje).
Roept u maar
Oud 31-01-2008, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Maar weten jullie? stiekem vind ik het best een beetje eng.. ben heel bang dat ik iets over het hoofd heb gezien ofzo
Omg. Dat het dak ineens blijkt te lekken ofzo. xD
Ahjoh, dat zal wel meevallen. Komt helemaal goed!

ot: Bwugh. Nou moet ik hem dat gaan vertellen en ik vind het niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 08:28
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
14 februari
Vrouwenseries en -films kijk meet met veel chocola en ijs <3
In Leeuwarden, met 's avonds uitgaan, en slaapmogelijkheid bij mij (eigen huisje).
Roept u maar
14 februari is op een donderdag, en ik heb ook gewoon school, dus als het even kan heb ik liever een weekend. (ik voel me heel veeleisend zo. )
Verder ben ik helemaal voor, lijkt me super leuk!

En een knuffel voor Secret Agent, en 't brieventopic is geupt.
Oud 31-01-2008, 08:40
Verwijderd
Citaat:
14 februari is op een donderdag, en ik heb ook gewoon school, dus als het even kan heb ik liever een weekend. (ik voel me heel veeleisend zo. )
Verder ben ik helemaal voor, lijkt me super leuk!

En een knuffel voor Secret Agent, en 't brieventopic is geupt.
Ik had t gezien.

ot: Ik vind t gewoon kut want ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dit niet gaat werken maar ik vind hem wel leuk en hij mij maar het gaat gewoon niet. Ik kan ook niet helemaal uitleggen waarom en ik vind kut dat ik hem pijn moet doen en als hij dichterbij woonde, zou het dan wel werken en eerlijkheid voor alles maar eerlijkheid is wel stom, soms.
Bwugh.
Nu dan maar aan mijn toetsen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 08:53
Verwijderd
zoveel keuze
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 08:57
Verwijderd
Hij is de allerliefste! <3
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 09:01
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik ben echt gek op hem <3
Oud 31-01-2008, 09:03
metallica
metallica is offline
Citaat:
Dan in Enschede al helemaal niet
Plus dat waar ik uit ga genoeg jammie kerels rondlopen zolang je maar van 'hem' afblijft
ik kijk er ook naar uit.
Is voor ons beiden wel ff goed denk ik.. ff een weekendje anders dan anders.

ot: nog 9 uur en 3 minuten
Oww, ik dacht dat jij in deventer woonde, enschede dan En die kerels klinken goed! Maar heel heel heel veel plezier vandaag *knuft*
Oud 31-01-2008, 09:59
Poepkind
Poepkind is offline
Lilith en Crimson, zuur en kut! Wel bizar dat je door omstandigheden niet samen kon blijven
Ach ja genoeg vissen
Oud 31-01-2008, 10:02
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
We zijn uit elkaar gegaan, letterlijk.
We waren een goed stel, maar de omstandigheden waren gewoon niet zo dat we door konden gaan.
Het is zonde, want we zijn verliefd. Maar de drukke schema's maken het moeilijk om samen gelukkig bij elkaar te blijven, met nadruk op gelukkig.
We waren bijna 5 maanden samen.
? Konden jullie geen tijd vrijmaken? Als jullie verliefd zijn, doen jullie er toch alles aan om tijd voor elkaar vrij te maken?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 10:05
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
? Konden jullie geen tijd vrijmaken? Als jullie verliefd zijn, doen jullie er toch alles aan om tijd voor elkaar vrij te maken?
Ik heb een tijdje terug precies hetzelfde gehad met het vooruitzicht dat als we iets wilden proberen we elkaar maximaal 1 avond per 2 weken konden zien en dat is zachtgezegd geen fijn vooruitzicht en dan kan je beter stoppen.

Maar na een lange tijd daar tegenaanlopen is natuurlijk veel naarder dan voordat je iets met elkaar begint
Oud 31-01-2008, 10:06
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik heb een tijdje terug precies hetzelfde gehad met het vooruitzicht dat als we iets wilden proberen we elkaar maximaal 1 avond per 2 weken konden zien en dat is zachtgezegd geen fijn vooruitzicht en dan kan je beter stoppen.
Mja .. maar was dat niet te veranderen? Wat heeft al die tijd voorrang dan op je relatie? Zo druk met school of iets anders?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 10:19
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mja .. maar was dat niet te veranderen? Wat heeft al die tijd voorrang dan op je relatie? Zo druk met school of iets anders?
Afstand, dus reistijd doordeweeks, aan haar kant weinig vrije tijd ivm studie doordeweeks waar bij mij zeer binnenkort een fulltime stage aankomt, en aan mijn kant in de weekenden verplichtingen bij scouting, waardoor amper tijd overblijft dus.
Oud 31-01-2008, 10:27
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Afstand, dus reistijd doordeweeks, aan haar kant weinig vrije tijd ivm studie doordeweeks waar bij mij zeer binnenkort een fulltime stage aankomt, en aan mijn kant in de weekenden verplichtingen bij scouting, waardoor amper tijd overblijft dus.
Zij had dus wel tijd in het weekend, maar jij hebt scouting in het weekend? Scouting was/is dus belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 11:03
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
Zij had dus wel tijd in het weekend, maar jij hebt scouting in het weekend? Scouting was/is dus belangrijker.
Mja je kan scouting zien zeg maar als de sport van iemand. Iemand die op voetbal zit zegt dat ook niet af voor een prille relatie.

Plus scouting is gewoon een hobby waar vrijwel meestal de hele zaterdag in gaat zitten. Tenminste bij mij wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten