Advertentie | |
|
![]() |
|
OMG Ik was verdwaald in Leiderdorp. Ik wilde dezelfde weg terug volgen naar huis, maar dat kon niet, want het was een eenrichtingsweg.
OMG Mijn auto was FAKKING smerig toen ik terug wilde, want ik had geparkeerd langs een onderverharde weg met plassen en er was iemand hard voorbij gereden. OMG Met 6 mensen in je auto rijden is toch wel ff wat anders dan alleen. OMG Ik heb verloren met poker.
|
OMG wat een lief liedje van Vliegende panters!
Soms is de wereld om mij heen zo hard, gemeen en koud Dan ben ik blij dat jij er bent, zo warm en zo vertrouwd Ik hoor je en ik zie je, ook al ben je er niet meer Soms ben je een zuchtje in de wihihihihind Of een bootje op het meer En als ik 's nacht naar buiten kijk, dan ben je soms een ster Dan weet ik dat je mij hier ziet, ook al ben je nog zo ver Soms is het net als vroeger, precies weer zo dichtbij Als toen toen ik hetzelfde dacht, dezelfde dingen vond als jij En af en toe dan huil ik, ook al heb ik geen verdriet, Voel jij je dan niet goed ofzo, ik weet het niet Misschien ben ik wel bang dat je langzaamaan verdwijnt Jouw ogen en die glimlach die om je mond verschijnt En dat ik op een slechte dag jouw naam niet eens meer weet Maar het allerbangst, ik ben echt het allerbangst Het allerbangst dat ik jouw stem vergeet. als ik softer was zou ik huilen, echt!
|
OMG ik hou echt van Engeland. Ik zou daarheen immigreren en dan achterin een pub gaan zitten, alleen maar om te luisteren hoe ze praten daar. <33
OMG ik ben wel heel lui geweest, helemáál geen huiswerk. Dat wordt leuk morgen op school.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
gefelicit...ohnee, wacht. Vinden jullie het hier ook zo saai? #71 Verwijderd | 500 | 20-11-2007 00:13 | |
De Kantine |
Het OMG-topic 3 Dark Phoenix | 500 | 06-10-2007 23:20 | |
De Kantine |
OMG - topic 2 Verwijderd | 499 | 12-08-2007 01:47 | |
De Kantine |
Jouw dag! Cherry Springs | 500 | 25-07-2007 04:40 |