Advertentie | |
|
![]() |
|
‘Stefenootje! Stefenootje!’ riep Lucky Luciano terwijl hij aan kwam rennen en bijna over de gewonde hond struikelde. Maar Stefenootje hoorde hem niet, ze was betoverd door de woorden van TopDrop, ze hing aan zijn sikken. De hond kon de extra klap van Lucky’s voeten niet waarderen en had zijn wanhopige tanden inmiddels in Lucky’s been geplant. Lucky schreeuwde het uit van de pijn. Het zat hem ook niet mee vandaag. Met de hond aan zijn been bereikte hij het verliefde stelletje. ‘Stefenootje, asjeblief, luister, ik heb iets belangrijks te vertellen. En sla eerst even die hond van mijn been af, wil je? Dat kun jij beter dan ik!’. Stefenootje reageerde niet. ‘Jezus, nou, goed dan, daar gaan we weer…’ dacht Lucky. Hij besloot zijn grootste talent maar weer eens te gaan benutten om haar aandacht te trekken.
Stefenootje was totaal van de wereld. Ze was meegezogen in het wereldje van TopDrop, of Top-‘2sik’-Drop, want zo werd hij ook wel eens gekscherend genoemd. ‘Zou het echt waar zijn dat er sterren in mijn ogen zitten?’ vroeg ze zich af. En glanst mijn haar echt zo mooi als de stralende zon?’ Stefenootje voelde zich dolgelukkig. Eindelijk kreeg ze de aandacht die ze verdiende. Maar plots voelde ze iets aan haar oor. Een tong. Het was Lucky Luciano, dat wist ze meteen. Lucky Luciano, de oorbeffer van het dorp, likte aan haar oor. Stefenootje vergat TopDrop en genoot. Dit was bovennatuurlijk fijn, die man kon likken als Lassie! ‘Als Lassie…’ dacht Stefenootje, ‘Als Lassie… die vuile ROTHOND!’ Het werd weer zwart voor haar ogen en blind van woede pakte ze de voor haar inmiddels al bekende stok en mepte er als een gek op los. ‘Help!’ gilde Lucky. Maar Stefenootje was niet te houden. ‘Dat zal je leren, BEEST! Oh, en je hebt gelijk je kleine broertje meegenomen, zie ik!’ riep ze en ze wees naar de hond aan Lucky’s been, die ook gelijk een flinke mep kon incasseren. Na enkele minuten kreeg ze kramp in haar bovenarm en ze besloot dat Lucky zijn portie wel had gehad. Ze gooide de stok weg en rende de straat uit, Lucky Luciano halfdood en TopDrop verbijsterd achter zich latend… Aila vroeg Mama Pip of ze nog even mochten buiten spelen. Krynn haalde stiekem alvast wat geld uit haar spaarvarkentje, want een goede hamburger zou er nog wel in gaan na de walgelijke smaakexplosie die haar moeder gefabriceerd had. Sherco hing nog steeds met haar mond onder de kraan, maar het water wilde de hardnekkige smaak van kool en spinazie niet wegnemen. ‘Goed dan, maar niet te lang’, zei Mama Pip. Vrolijk huppelend verliet de drieling het huis. Bij de snackbar waren de hamburgers niet aan te slepen. De drieling stopte zich helemaal vol. ‘Dit smaakt stukken beter!’ riep Sherco uit. Aila grijnsde. ‘Iel!’ riep Krynn uit. ‘Er zit spinazie tussen je tanden!’ Terwijl de drieling druk bezig was met het schoonmaken van Aila’s tanden, kwam een groepje drukpratende meisjes binnen. Het waren Flowtje, zoemzoem en Katje van de 'Wijgaanlateralswegrootzijnbijdedierenbeschermingvereniging’ en de ‘Antibontbond’. Ze zagen de lege doosjes en de half aangevreten hamburgers op het tafeltje van de drieling liggen. ‘Wel verdraaid!’ riep zoemzoem, de leidster van de club. Haar ogen spoten vuur. ‘Weten jullie wel wat daarin zit?!’ Krynn zuchtte. Daar had je ze weer hoor, die achterlijke dierenactivisten. ‘Gelukkig hebben ze hun irritante borden thuisgelaten,’ dacht ze… Maar helaas, met een grote zwaai haalden Flowtje en Katje hun borden tevoorschijn. Zoemzoem las hardop voor wat er op stond: Olé olé! Het is niet ok! Om dieren te eten! Dat jullie het weten! en Zal ik jou ’s in een worst stoppen? De drieling keek elkaar aan en schoot in de lach. Achter in de snackbar zat een meisje. Met betraande ogen en dus pikzwarte wangen keek ze naar de dierenposse. Ze wilde er zó graag bij horen. Maar niemand wilde haar erbij hebben. Alleen maar omdat ze anders was! Ze zeiden dat ze een stinkalto was. Arme Sterrenmeisje… Stefenootje rende nog steeds, ze had alle straten al vijf keer gezien, geroken en geproefd en ze raakte buiten adem. Langzaam aan begon ze te beseffen wat ze had gedaan. Ze had Lucky Luciano geslagen. En hoe! Straks kon hij nooit meer oorbeffen! De paniek sloeg toe en Stefenootje wist dat er maar één iemand was die haar uit haar lijden kon verlossen. Dat was Spekkie. Toevallig stond ze juist voor het huis van Spekkie. Stefenootje keek vluchtig om zich heen, in de hoop dat niemand haar zag, en belde aan. Spekkie deed open, omhelsde Stefenootje, en nam haar mee de huiskamer in. Er hing een zoete weeë geur. Hoe kon het ook anders, hier werd de hele dag spekjes gegeten. Stefenootje nam het er goed van. Ze at bijna even snel als Spekkie, en dat wil wat zeggen, want het record spekjesverslinden stond op naam van Spekkie. Spekkie keek naar Stefenootje; wat was ze toch mooi als ze zo vol overgave zat te snoepen. Ze was blij dat ze eindelijk iemand had gevonden met dezelfde passie. Op het moment dat Spekkie het 359e spekje in haar mond wilde stoppen, werd er aangebeld. Het was Lucky. Hij kon nog net op zijn benen staan en zijn pijn was haast ondraaglijk, maar de woede om wat Stefenootje hem had aangedaan deed hem die pijn vergeten. “REVEEEENGE!” schreeuwde hij. Hij wankelde op Stefenootje af en sloeg haar toen zó hard, met de stok die Stefenootje inmiddels erg goed kende, dat ze meteen dood neerviel. “Stefenootje!” gilde Spekkie. En stikte in een spekkie. Daar ‘stond’ Lucky, met twee prachtige dode vrouwen voor zijn linkervoet, en een stinkende dode hond aan zijn rechtervoet. ![]() Lucky Luciano, de geil oorbeffer. De Wijgaanlateralswegrootzijnbijdedierenbeschermingvereniging en Antibontbond: ![]() Zoemzoem ![]() Katje ![]() Flowtje ![]() Sterrenmeisje, de stinkalto ![]() Spekkie, de spekjesverslinder 1) sterrenmeisje 2) Martino87 3) Katje 4) ***ailá*** 5) Fantôme 6) zoemzoem 7) Neko* 8) Lisaaah 9) AllureV 10) LL 11) Flowtje 12) Eye of Sauron 13) x-spekkie-x, dorpeling/geliefde 14) Topdrop 15) Uice 16) Pippeloen 17) Kazet Nagorra 18) Stefenootje, dorpeling/geliefde 19) Sherco 20) Daboman 21) Coolkast 22) Krynn Blauw = opgehangen Paars = gestorven door liefdesverdriet Een dubbel verlies voor de dorpelingen. Daarbij zijn de wolven nu aan de beurt, zij mogen tot morgen 20.30 bekend maken wie zij gaan opeten. Oei, oei, oei, zullen de dorpelingen hier nog bovenop komen?
|
Wat een verhaal en wat een foto's
![]() Hm, volgens de laatste lijst had Spekkie 6 stemmers en Flowtje 5, dus daar vallen geen wolven aan te ontdekken helaas...
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Omg, hamburgers! Dank u, dank u!
![]() Omg, geliefden er uit. Omg, twee dorpelingen! Omg, waarom heeft AllureV op Sherco gestemd...had het 6-6 gelijkspel geweest en hadden we misschien nog iets kunnen afleiden uit Spekkies dood ![]()
|
Flowtje
Martino87 Daboman x-spekkie-x Sherco Krynn x-spekkie-x Stefenootje ***aila*** Eye of Sauron Flowtje zoemzoem Uice mja, ik denk hier toch over na hoor... Als dit lijstje klopt dan is spekkie met 1 stem meerderheid doodgegaan. En dat had stefenootje makkelijk kunnen verhinderen, ik snap echt niet waarom ze op haar geliefde heeft gestemd. Maar stel nou dat ze dat wel hier in het topic heeft gezegd maar op iemand anders heeft gestemd.....(hoewel ik niet snap waarom ze het dan in het topic zou zeggen, misschien zodat men dacht dat ze gelijkspel wou voorkomen) dat betekent dan dat spekkie ook 5 stemmen had en dat er sprake was van gelijkspel. Tenzij er een wolf in de Flowtje-stemmers zat dan. Maar dit is dan gebaseerd op aannames, dus ik kan er (nog) niemand verdacht mee maken. Maar ik hou het zeker in gedachten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
*leest Aila's theorie drie keer door*
Ja maar Stefenootje heeft vast niet op haar geliefde, spekkie gestemd hoor... Want dan ging ze zelf ook dood en ze had er helemaal geen baat bij. het is toch ook tegen de regels want de geliefde gaat toch voor? Maar ik begrijp ook niet goed waarom ze zegt op Stefenootje te stemmen, terwijl zij met Stefenootje geliefde waren en ze ook allbei dorpelingen waren. Daar heeft toch niemand winst aan ofzo? Maargoed, ze heeft vast niet op haar geliefde gestemd, dus ik denk dat iemand nog op spekkie heeft gestemd die gezegd heeft bijv. op flowtje of iemand anders te stemmen. Bijv. de verrader of de heks?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 1. Zoemzoem --> stefenootje wist het niet 2. Ik --> wolf onder de Flowtje-stemmers 3. Fantome --> werk van de verrader/heks Alledrie kunnen, ik zou niet weten welke. |
![]() |
|
Zo wat een bijleeswerk. Alleen omdat je even een dagje weg bent.
![]() Jammer dat de geliefdes beide dorpeling waren, maar wel goed dat ze eruit zijn. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb om 20:19 de pm gekregen waarin staat dat ik geliefde ben met Spekkie.
Toen had iedereen al gestemd, neem ik aan. Ik weet niet of het normaal is dat cupido het pas zo laat bekend maakt wie hij geliefdes maakt? In ieder geval kut dat hij/zij me er op die manier bewust mee heeft opgehangen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Hmmm.. Wel vreemd inderdaad. Het hangt er natuurlijk vanaf of de spelleiders gewoon laat zijn met doorgeven, of dat de cupido laat heeft gestemd. In het eerste geval valt de cupido niks te verwijten. Ik zou wel graag iets meer duidelijkheid hierover willen hebben van de spelleiders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kutte is wel dat er nu toch niks meer aan te doen is aangezien mijn functie nu toch al verraden is. Maar ik hoop wel dat er iets mee gedaan wordt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Opties weerwolfspel ***ailá*** | 500 | 19-03-2008 22:44 | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel 44 #3 Verwijderd | 195 | 23-02-2008 09:55 | |
De Kantine |
weerwolfspel #46 Eye of Sauron | 35 | 18-02-2008 17:46 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 20:24 | |
De Kantine |
Waar associeer jij je medeforummer mee? #2 Verwijderd | 500 | 09-01-2006 14:47 |