Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2008, 18:51
Verwijderd
Spekkie en Twinkelbel hebben allebei om 8.39 uur gepost, spekkie net iets later en haar lijst heb ik overgenomen, ik heb nog wel gecontroleerd maar kennelijk niet goed genoeg. Sorry twinkelbel, maar die rologen in je pm kan je achterwege laten want je snapt zelf ook wel dat ik het niet expres heb gedaan.
Advertentie
Oud 03-02-2008, 18:52
Verwijderd
Wat een chaos trouwens
Oud 03-02-2008, 18:53
Spelleider
Spelleider is offline
Mensen, dit is voor latere zorg en bovendien is het aan de spelleiders van het volgende spel hoe daarmee omgegaan wordt.

NU HET SPEL SPELEN EN GEEN GEZEIK MEER A.U.B.
Oud 03-02-2008, 18:59
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik vind het lullig voor Twink maar daar is nu niet veel meer aan te doen.
De kans is aanwezig dat ik de volgende ronde weer spelleider ben, dan zal ik Twinkebel een vrijkaartje geven.
Oud 03-02-2008, 19:02
Spelleider
Spelleider is offline
Kappen nou. Degene die nu nog doorgaat over de Twinkebelkwestie in het topic krijgt per direct een waarschuwing.

We zien volgend spel wel wat er met hem gebeurt, dit spel kan hij helaas niet meedoen.

Nu einde discussie en ontopic over het spel.
Oud 03-02-2008, 19:02
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Oh, ik mag dus niet meedoen.
Maar als ik volgend potje zoiezo mee doe, kunnen RD en CK niet.
Ik ben dus tegen:

Want ik vind dat de eerste die zich meld gewoon mee mag doen. Ik stem dus tegen.

als jullie alledrie van een eigen computer posten kan het toch? 1 deelnemer per ip-adres
Oud 03-02-2008, 19:41
Spelleider
Spelleider is offline
‘Stefenootje! Stefenootje!’ riep Lucky Luciano terwijl hij aan kwam rennen en bijna over de gewonde hond struikelde. Maar Stefenootje hoorde hem niet, ze was betoverd door de woorden van TopDrop, ze hing aan zijn sikken. De hond kon de extra klap van Lucky’s voeten niet waarderen en had zijn wanhopige tanden inmiddels in Lucky’s been geplant. Lucky schreeuwde het uit van de pijn. Het zat hem ook niet mee vandaag. Met de hond aan zijn been bereikte hij het verliefde stelletje. ‘Stefenootje, asjeblief, luister, ik heb iets belangrijks te vertellen. En sla eerst even die hond van mijn been af, wil je? Dat kun jij beter dan ik!’. Stefenootje reageerde niet. ‘Jezus, nou, goed dan, daar gaan we weer…’ dacht Lucky. Hij besloot zijn grootste talent maar weer eens te gaan benutten om haar aandacht te trekken.
Stefenootje was totaal van de wereld. Ze was meegezogen in het wereldje van TopDrop, of Top-‘2sik’-Drop, want zo werd hij ook wel eens gekscherend genoemd. ‘Zou het echt waar zijn dat er sterren in mijn ogen zitten?’ vroeg ze zich af. En glanst mijn haar echt zo mooi als de stralende zon?’ Stefenootje voelde zich dolgelukkig. Eindelijk kreeg ze de aandacht die ze verdiende. Maar plots voelde ze iets aan haar oor. Een tong. Het was Lucky Luciano, dat wist ze meteen. Lucky Luciano, de oorbeffer van het dorp, likte aan haar oor. Stefenootje vergat TopDrop en genoot. Dit was bovennatuurlijk fijn, die man kon likken als Lassie! ‘Als Lassie…’ dacht Stefenootje, ‘Als Lassie… die vuile ROTHOND!’ Het werd weer zwart voor haar ogen en blind van woede pakte ze de voor haar inmiddels al bekende stok en mepte er als een gek op los. ‘Help!’ gilde Lucky. Maar Stefenootje was niet te houden. ‘Dat zal je leren, BEEST! Oh, en je hebt gelijk je kleine broertje meegenomen, zie ik!’ riep ze en ze wees naar de hond aan Lucky’s been, die ook gelijk een flinke mep kon incasseren. Na enkele minuten kreeg ze kramp in haar bovenarm en ze besloot dat Lucky zijn portie wel had gehad. Ze gooide de stok weg en rende de straat uit, Lucky Luciano halfdood en TopDrop verbijsterd achter zich latend…

Aila vroeg Mama Pip of ze nog even mochten buiten spelen. Krynn haalde stiekem alvast wat geld uit haar spaarvarkentje, want een goede hamburger zou er nog wel in gaan na de walgelijke smaakexplosie die haar moeder gefabriceerd had. Sherco hing nog steeds met haar mond onder de kraan, maar het water wilde de hardnekkige smaak van kool en spinazie niet wegnemen. ‘Goed dan, maar niet te lang’, zei Mama Pip. Vrolijk huppelend verliet de drieling het huis.
Bij de snackbar waren de hamburgers niet aan te slepen. De drieling stopte zich helemaal vol. ‘Dit smaakt stukken beter!’ riep Sherco uit. Aila grijnsde. ‘Iel!’ riep Krynn uit. ‘Er zit spinazie tussen je tanden!’
Terwijl de drieling druk bezig was met het schoonmaken van Aila’s tanden, kwam een groepje drukpratende meisjes binnen. Het waren Flowtje, zoemzoem en Katje van de 'Wijgaanlateralswegrootzijnbijdedierenbeschermingvereniging’ en de ‘Antibontbond’. Ze zagen de lege doosjes en de half aangevreten hamburgers op het tafeltje van de drieling liggen. ‘Wel verdraaid!’ riep zoemzoem, de leidster van de club. Haar ogen spoten vuur. ‘Weten jullie wel wat daarin zit?!’ Krynn zuchtte. Daar had je ze weer hoor, die achterlijke dierenactivisten. ‘Gelukkig hebben ze hun irritante borden thuisgelaten,’ dacht ze…
Maar helaas, met een grote zwaai haalden Flowtje en Katje hun borden tevoorschijn.
Zoemzoem las hardop voor wat er op stond:

Olé olé!
Het is niet ok!
Om dieren te eten!
Dat jullie het weten!

en

Zal ik jou ’s in een worst stoppen?

De drieling keek elkaar aan en schoot in de lach.
Achter in de snackbar zat een meisje. Met betraande ogen en dus pikzwarte wangen keek ze naar de dierenposse. Ze wilde er zó graag bij horen. Maar niemand wilde haar erbij hebben. Alleen maar omdat ze anders was! Ze zeiden dat ze een stinkalto was. Arme Sterrenmeisje…

Stefenootje rende nog steeds, ze had alle straten al vijf keer gezien, geroken en geproefd en ze raakte buiten adem. Langzaam aan begon ze te beseffen wat ze had gedaan. Ze had Lucky Luciano geslagen. En hoe! Straks kon hij nooit meer oorbeffen! De paniek sloeg toe en Stefenootje wist dat er maar één iemand was die haar uit haar lijden kon verlossen. Dat was Spekkie.
Toevallig stond ze juist voor het huis van Spekkie. Stefenootje keek vluchtig om zich heen, in de hoop dat niemand haar zag, en belde aan. Spekkie deed open, omhelsde Stefenootje, en nam haar mee de huiskamer in. Er hing een zoete weeë geur. Hoe kon het ook anders, hier werd de hele dag spekjes gegeten. Stefenootje nam het er goed van. Ze at bijna even snel als Spekkie, en dat wil wat zeggen, want het record spekjesverslinden stond op naam van Spekkie.
Spekkie keek naar Stefenootje; wat was ze toch mooi als ze zo vol overgave zat te snoepen. Ze was blij dat ze eindelijk iemand had gevonden met dezelfde passie. Op het moment dat Spekkie het 359e spekje in haar mond wilde stoppen, werd er aangebeld. Het was Lucky. Hij kon nog net op zijn benen staan en zijn pijn was haast ondraaglijk, maar de woede om wat Stefenootje hem had aangedaan deed hem die pijn vergeten.
“REVEEEENGE!” schreeuwde hij. Hij wankelde op Stefenootje af en sloeg haar toen zó hard, met de stok die Stefenootje inmiddels erg goed kende, dat ze meteen dood neerviel. “Stefenootje!” gilde Spekkie. En stikte in een spekkie.
Daar ‘stond’ Lucky, met twee prachtige dode vrouwen voor zijn linkervoet, en een stinkende dode hond aan zijn rechtervoet.

Lucky Luciano, de geil oorbeffer.

De Wijgaanlateralswegrootzijnbijdedierenbeschermingvereniging en Antibontbond:

Zoemzoem

Katje

Flowtje

Sterrenmeisje, de stinkalto

Spekkie, de spekjesverslinder

1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá***
5) Fantôme
6) zoemzoem
7) Neko*
8) Lisaaah
9) AllureV
10) LL
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x, dorpeling/geliefde
14) Topdrop
15) Uice
16) Pippeloen
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje, dorpeling/geliefde
19) Sherco
20) Daboman
21) Coolkast
22) Krynn

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet

Een dubbel verlies voor de dorpelingen. Daarbij zijn de wolven nu aan de beurt, zij mogen tot morgen 20.30 bekend maken wie zij gaan opeten. Oei, oei, oei, zullen de dorpelingen hier nog bovenop komen?
Oud 03-02-2008, 19:48
Sherco
Sherco is offline
Wat een verhaal en wat een foto's Hm, en meteen de geliefden eruit, dat gebeurt ook niet vaak...
Hm, volgens de laatste lijst had Spekkie 6 stemmers en Flowtje 5, dus daar vallen geen wolven aan te ontdekken helaas...
Oud 03-02-2008, 19:48
***ailá***
***ailá*** is offline
*stikt van het lachen* Dat verhaal is heel leuk, maar vooral de foto's!
Oud 03-02-2008, 19:52
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Het gaat niet om morele verplichtingen, het gaat er gewoon om tactische beslissingen te nemen. Ik vind dat Spekkie wel een punt heeft. Daarom wijzig ik voor de zekerheid ook maar mijn stem naar haar. Better safe than sorry. Sorry Spekkie.

Flowtje
Martino87
Daboman
x-spekkie-x
Sherco
Krynn

Neko*
Coolkast

***aila***
Neko*

x-spekkie-x
Stefenootje
***aila***
Eye of Sauron
Flowtje
zoemzoem
Uice

Lisaah
Kazet Nagorra

Sherco
Katje

Kazet Nagorra
Lucky Luciano
Lisaah

Uice
Pippeloen

sterrenmeisje
Fantome

Eye of Sauron
Topdrop

Nog niet gezegd:
AllureV
Sterrenmeisje
wat ik alleen niet snap --> waarom heeft Stefenootje op spekkie gestemd?
Oud 03-02-2008, 19:54
Fantôme
Fantôme is offline
damn als die geliefde dan bijvoorbeeld even geen dorpeling was geweest was het niet zo erg.
Maar aan de andere kant is de kans ook wel groot dat er in het begin dorpelingen uitgaan, toch?

Nu ff verhaal lezen
Oud 03-02-2008, 20:05
Daboman
Daboman is offline
Jammer dat het gelijk 2 dorpelingen zijn. Maar gelukkig heeft geen van beide een goede functie
Oud 03-02-2008, 20:06
Verwijderd
omg wat een fantastisch verhaal en de foto's
Oud 03-02-2008, 20:07
Krynn
Krynn is offline
Omg, hamburgers! Dank u, dank u!

Omg, geliefden er uit.

Omg, twee dorpelingen!

Omg, waarom heeft AllureV op Sherco gestemd...had het 6-6 gelijkspel geweest en hadden we misschien nog iets kunnen afleiden uit Spekkies dood
Oud 03-02-2008, 20:11
Fantôme
Fantôme is offline
@ Krynn, het OMG topic is twee kilometer rechtdoor en dan de derde links
Maar voor de rest heb je wel gelijk ja...
Oud 03-02-2008, 20:11
Lethe
Lethe is offline
Mooi verhaal!
Oud 03-02-2008, 20:12
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Omg, waarom heeft AllureV op Sherco gestemd...had het 6-6 gelijkspel geweest en hadden we misschien nog iets kunnen afleiden uit Spekkies dood
Ik wist het niet.
Oud 03-02-2008, 20:19
Fantôme
Fantôme is offline
hmm. ik plaats nu wel een kleine aantekening bij AllureV...
Weet niet of het geheel terecht is en ook niet hoe vaak ze dit spel al heeft gespeeld?
maar zeker als ze het vaker heeft gespeeld, maakt dit haar voor mij wel wolvig...
Oud 03-02-2008, 20:20
***ailá***
***ailá*** is offline
Flowtje
Martino87
Daboman
x-spekkie-x
Sherco
Krynn

x-spekkie-x
Stefenootje
***aila***
Eye of Sauron
Flowtje
zoemzoem
Uice

mja, ik denk hier toch over na hoor... Als dit lijstje klopt dan is spekkie met 1 stem meerderheid doodgegaan. En dat had stefenootje makkelijk kunnen verhinderen, ik snap echt niet waarom ze op haar geliefde heeft gestemd. Maar stel nou dat ze dat wel hier in het topic heeft gezegd maar op iemand anders heeft gestemd.....(hoewel ik niet snap waarom ze het dan in het topic zou zeggen, misschien zodat men dacht dat ze gelijkspel wou voorkomen) dat betekent dan dat spekkie ook 5 stemmen had en dat er sprake was van gelijkspel. Tenzij er een wolf in de Flowtje-stemmers zat dan. Maar dit is dan gebaseerd op aannames, dus ik kan er (nog) niemand verdacht mee maken. Maar ik hou het zeker in gedachten
Oud 03-02-2008, 20:22
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
hmm. ik plaats nu wel een kleine aantekening bij AllureV...
Weet niet of het geheel terecht is en ook niet hoe vaak ze dit spel al heeft gespeeld?
maar zeker als ze het vaker heeft gespeeld, maakt dit haar voor mij wel wolvig...
Dit is de eerste keer.
Oud 03-02-2008, 20:22
Verwijderd
Ja het is opzich wel opmerkelijk dat Stefenoontje op spekkie stemt
Oud 03-02-2008, 20:25
Fantôme
Fantôme is offline
*leest Aila's theorie drie keer door*
Ja maar Stefenootje heeft vast niet op haar geliefde, spekkie gestemd hoor... Want dan ging ze zelf ook dood en ze had er helemaal geen baat bij. het is toch ook tegen de regels want de geliefde gaat toch voor?
Maar ik begrijp ook niet goed waarom ze zegt op Stefenootje te stemmen, terwijl zij met Stefenootje geliefde waren en ze ook allbei dorpelingen waren. Daar heeft toch niemand winst aan ofzo? Maargoed, ze heeft vast niet op haar geliefde gestemd, dus ik denk dat iemand nog op spekkie heeft gestemd die gezegd heeft bijv. op flowtje of iemand anders te stemmen. Bijv. de verrader of de heks?
Oud 03-02-2008, 20:26
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dit is de eerste keer.
oke. dat maakt je imo minder verdacht. maar als ik volgende ronde geen verdachtere persoon heb, blijf je wel in de picture, sorry...
Oud 03-02-2008, 20:30
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Die van mij zegt 13, en dat is helaas Spekkie!
Ze was de eerste die op Spekkie stemde, misschien dat Cupido ook pas deze stemronde de geliefdes bekend maakte? Maar waarom kiest Cupido dan een van de mensen die een grote kans maakt eruit te liggen?
Oud 03-02-2008, 20:39
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
[B]mja, ik denk hier toch over na hoor... Als dit lijstje klopt dan is spekkie met 1 stem meerderheid doodgegaan. En dat had stefenootje makkelijk kunnen verhinderen, ik snap echt niet waarom ze op haar geliefde heeft gestemd. Maar stel nou dat ze dat wel hier in het topic heeft gezegd maar op iemand anders heeft gestemd.....(hoewel ik niet snap waarom ze het dan in het topic zou zeggen, misschien zodat men dacht dat ze gelijkspel wou voorkomen) dat betekent dan dat spekkie ook 5 stemmen had en dat er sprake was van gelijkspel. Tenzij er een wolf in de Flowtje-stemmers zat dan. Maar dit is dan gebaseerd op aannames, dus ik kan er (nog) niemand verdacht mee maken. Maar ik hou het zeker in gedachten
Ik vind het wel heel ver gezocht en moest het ook tig keer doorlezen voordat ik het eindelijk begreep Ik vind die theorie van zoemzoem dat stefenootje het gewoon nog niet wist veel waarschijnlijker.
Oud 03-02-2008, 20:42
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik vind het wel heel ver gezocht en moest het ook tig keer doorlezen voordat ik het eindelijk begreep Ik vind die theorie van zoemzoem dat stefenootje het gewoon nog niet wist veel waarschijnlijker.
die vind ik ook een optie maar kortom, we kunnen er dus nix mee. Er zijn 3 opties voor deze situatie.

1. Zoemzoem --> stefenootje wist het niet
2. Ik --> wolf onder de Flowtje-stemmers
3. Fantome --> werk van de verrader/heks

Alledrie kunnen, ik zou niet weten welke.
Oud 03-02-2008, 20:44
Fantôme
Fantôme is offline
*gewijzigd*
sorry Aila, had hier een vraag staan, maar begreep je antw niet, nu wel
Oud 03-02-2008, 21:13
Neko*
Neko* is offline
Zo wat een bijleeswerk. Alleen omdat je even een dagje weg bent.

Jammer dat de geliefdes beide dorpeling waren, maar wel goed dat ze eruit zijn. Het verhaal is wel geweldig! En verder wacht ik even af met theorieën, aangezien eerst wolven aan de beurt zijn.
Oud 03-02-2008, 21:13
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
oke. dat maakt je imo minder verdacht. maar als ik volgende ronde geen verdachtere persoon heb, blijf je wel in de picture, sorry...
Pijnlijk.
Oud 03-02-2008, 21:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
die vind ik ook een optie maar kortom, we kunnen er dus nix mee. Er zijn 3 opties voor deze situatie.

1. Zoemzoem --> stefenootje wist het niet
2. Ik --> wolf onder de Flowtje-stemmers
3. Fantome --> werk van de verrader/heks

Alledrie kunnen, ik zou niet weten welke.
Of Stefenootje heeft niet op spekkie gestemd, maar een aantal anderen hebben dat wel gedaan.
Oud 03-02-2008, 22:07
zoemzoem
zoemzoem is offline
Er valt hier idd niks uit op te maken. Twee mensen hebben helemaal niet gezegd op wie ze zouden stemmen en de rest kan niet mogen hebben gestemd, het vergeten zijn of zijn gewisseld van stem.
Oud 03-02-2008, 22:12
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Of Stefenootje heeft niet op spekkie gestemd, maar een aantal anderen hebben dat wel gedaan.
dat kan. Maar stefenootje was dorpeling en heeft dus geen reden om te liegen over haar stemgedrag...
Oud 03-02-2008, 22:13
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Pijnlijk.
overtuig me dan van iemand anders
Oud 03-02-2008, 22:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
dat kan. Maar stefenootje was dorpeling en heeft dus geen reden om te liegen over haar stemgedrag...
Misschien heeft ze gewijzigd en het gewoon niet de moeite waard gevonden dat te vermelden.
Oud 03-02-2008, 22:39
Verwijderd
Ik heb om 20:19 de pm gekregen waarin staat dat ik geliefde ben met Spekkie.
Toen had iedereen al gestemd, neem ik aan.

Ik weet niet of het normaal is dat cupido het pas zo laat bekend maakt wie hij geliefdes maakt?

In ieder geval kut dat hij/zij me er op die manier bewust mee heeft opgehangen.
Oud 03-02-2008, 22:40
Fantôme
Fantôme is offline
hmm, dat is idd wel kut Stefenootje
maargoed, dankjewel voor je bericht, is daar iig duidelijkheid over
Oud 03-02-2008, 22:44
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik heb om 20:19 de pm gekregen waarin staat dat ik geliefde ben met Spekkie.
Toen had iedereen al gestemd, neem ik aan.

Ik weet niet of het normaal is dat cupido het pas zo laat bekend maakt wie hij geliefdes maakt?

In ieder geval kut dat hij/zij me er op die manier bewust mee heeft opgehangen.
Mijn ervaring als spelleider is dat ze vaak laat zijn.
Oud 03-02-2008, 22:46
Verwijderd
Ik weet niet of het normaal is dat Cupido pas zo laat beslist? Mag dat wel? Want op deze manier heeft hij al meteen 2 mensen opgehangen, terwijl hij daar toch geen baat bij heeft, neem ik aan? Erg vreemd.
Oud 03-02-2008, 22:47
PixelDansje
PixelDansje is offline
natuurlijk heeft hij/zij daar baat bij!? De geliefden zijn een derde partij, niemand heeft er baat bij dat De geliefdes er in blijven.
Oud 03-02-2008, 22:57
Verwijderd
Nou goed, in ieder geval: volgende keer beter.

@ Cupido: fuck you motherfucker.
Oud 03-02-2008, 23:02
***ailá***
***ailá*** is offline
dat kan toch niet zo dan? Dan gaat de cupido voortaan lekker wachten elk spel om te kijken wie de meeste stemmen krijgt in de 1e ronde.
Oud 03-02-2008, 23:03
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik doe altijd de cupido stimuleren om zo snel mogelijk antwoord te geven
Oud 03-02-2008, 23:05
TopDrop
TopDrop is offline
Hmmm.. Wel vreemd inderdaad. Het hangt er natuurlijk vanaf of de spelleiders gewoon laat zijn met doorgeven, of dat de cupido laat heeft gestemd. In het eerste geval valt de cupido niks te verwijten. Ik zou wel graag iets meer duidelijkheid hierover willen hebben van de spelleiders.
Oud 03-02-2008, 23:06
PixelDansje
PixelDansje is offline
Dan houden we er nu onze mond over, tot er uitleg komt van de spelleiders.
Oud 03-02-2008, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Hmmm.. Wel vreemd inderdaad. Het hangt er natuurlijk vanaf of de spelleiders gewoon laat zijn met doorgeven, of dat de cupido laat heeft gestemd. In het eerste geval valt de cupido niks te verwijten. Ik zou wel graag iets meer duidelijkheid hierover willen hebben van de spelleiders.
Ik uiteraard ook. Vind eigelijk dat dit niet kan, maar goed, het is logisch dat ik dat vind.
Kutte is wel dat er nu toch niks meer aan te doen is aangezien mijn functie nu toch al verraden is.
Maar ik hoop wel dat er iets mee gedaan wordt.
Oud 03-02-2008, 23:08
Verwijderd
was het niet altijd zo dat de cupido pas ná de eerste stemronde koos, om dit soort dingen te voorkomen?

[edit] ik had trouwens op flowtje gestemd. kill de stille spelers
Oud 03-02-2008, 23:27
Lethe
Lethe is offline
Ik begrijp het spel nu wel zo ongeveer helemaal denk ik. Het iz zo spannend.
Oud 03-02-2008, 23:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
natuurlijk heeft hij/zij daar baat bij!? De geliefden zijn een derde partij, niemand heeft er baat bij dat De geliefdes er in blijven.
Alle niet-weerwolven en -verraders hebben er in principe baat bij dat alle andere niet-weerwolven en -verraders erin blijven, voor een grotere winkans.
Oud 03-02-2008, 23:29
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Alle niet-weerwolven en verraders hebben er in principe baat bij dat alle andere niet-weerwolven en verraders erin blijven, voor een grotere winkans.
Als de wolven en verraders dood zijn, maar de geliefden zitten er nog in, dan verliezen de dorpelingen hoor.
Oud 03-02-2008, 23:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Als de wolven en verraders dood zijn, maar de geliefden zitten er nog in, dan verliezen de dorpelingen hoor.
Oh, stom van me, weer ergens overheen gelezen.

Regels voor berichten