Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2008, 18:12
palindrome
palindrome is offline
De uitverkoop is alweer ver voorbij maargoed...

Ben jij gevoelig voor koopjes?
Waar ben je het meest trots op wat je aangeschaft hebt voor een prikje? Heb je recent nog koopjes gehad?
Heb je vaak miskopen als je tijdens de uitverkoop gaat winkelen?
Koop je meer in de uitverkoop of toch meer tijdens de gewone verkoop?

Vertel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2008, 18:24
Verwijderd
Het maakt me allemaal niet zoveel uit. Als ik iets zie wat ik echt graag wil leg ik er graag iets meer voor weg. Dat er soms 'uitverkoop' is, is mooi meegenomen maar het is voor mij geen reden om opeens meer te kopen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 18:27
botulismf
botulismf is offline
Ik heb laatst nog KOOPJES gekoopt, namelijk twee broeken en een trui met capuchon, alles bij elkaar voor 53 euro. Toen kon mijn pret niet op natuurlijk, te meer omdat de mooiste broek maar 9 euro was.

Maar nee, ik ben niet gevoelig voor koopjes, ik had kleren nodig en ik had toevallig meegekregen dat H&M een Final Sale had, dus dat kwam wel van pas. De enige koopjes die mijn tepels hard maken, zijn afgeprijsde cd's.

En miskopen zijn voor mensen die 'winkelen' niet zien als het noodzakelijk kwaad dat het is.
Oud 04-02-2008, 18:52
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben alleen te porren voor dvd-koopjes want als ze twintig euro zijn download ik ze liever.
en kleren heb ik altijd nodig precies als het uitverkoop is. en eigenlijk koop ik toch nooit kledingstukken duurder dan dertig euro. koop altijd broeken van 20 euro van H&M
Oud 04-02-2008, 20:19
*oma*
*oma* is offline
ik koop bijna nooit iets in de uitverkoop, omdat ik op de een of andere manier de nieuwe collectie toch altijd mooier vind. Bovendien hangen er meestal onmogelijke maten tussen en als ik iets vind koop ik het toch wel, ondanks de prijs.
Oud 04-02-2008, 22:06
Bloem
Bloem is offline
Ik was nooit zo gecharmeerd van de uitverkoop maar sinds ik door ziekte ineens twee maten dikker ben vond ik het toch wel even fijn. En toen ik toch bezig was vond ik het mintgroene rokje in mijn normale maat voor 2 euro ook niet onaardig
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 22:19
Verwijderd
Citaat:
eigenlijk koop ik toch nooit kledingstukken duurder dan dertig euro. koop altijd broeken van 20 euro van H&M
dat dus, als ze dan wat minder mooi zitten maakt het me niet héél veel uit eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 22:38
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja ik kan sowieso toch nooit een broek vinden die helemaal goed zit want ik heb achterlijke verhoudingen, dus ga ik er ook geen 60 euro meer aan uitgeven.
Oud 05-02-2008, 00:10
Drez
Drez is offline
bij ons in groningen is het nog steeds uitverkoop hoor
wel met alleen lelijke shit maar dat geeft niks.
Oud 05-02-2008, 08:14
Verwijderd
Ik heb veel broeken die ik goedkoop heb gevonden en in de uitverkoop geef ik altijd veel geld uit omdat ik 1000 dingen koop die maar vijf euro kosten of tien of minder dan normaal.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 12:37
Broeder
Broeder is offline
Zojuist heb ik een bonusartikel gekocht. Ik ben er reuzetrots op.
Oud 05-02-2008, 12:56
Verwijderd
Citaat:
bij ons in groningen is het nog steeds uitverkoop hoor
wel met alleen lelijke shit maar dat geeft niks.
haha inderdaad, al die lelijke gore vodden bij de h&m voor 2 euro
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 13:09
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
in maastricht en breda is het ook nog steeds uitverkoop
Oud 05-02-2008, 13:22
Verwijderd
Ik raak in paniek van de uitverkoop want ik hou niet van die rommelige, onoverzichtelijke chaos. Schoenenwinkels vermijd ik ook altijd zolang er nog sale is, want die rekken vind ik ook ontzettend irritant. Ik koop meestal iets in de uitverkoop wanneer ik niet iets nodig heb, want dan winkel ik liever buiten de sale.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 15:05
Verwijderd
ik kots van die drukte met sales, verschrikkelijk. overal moeders met jankende kinderen, mensen die zich overal proberen doorheen te wurmen, kleren om de grond overal en het is allemaal gewoon een blamage.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 15:15
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb daar nooit last van.
Oud 05-02-2008, 15:16
Verwijderd
Citaat:
ik kots van die drukte met sales, verschrikkelijk. overal moeders met jankende kinderen, mensen die zich overal proberen doorheen te wurmen, kleren om de grond overal en het is allemaal gewoon een blamage.
ja dat vind ik ook niet echt te gek inderdaad. ik koop het meeste wel met de uitverkoop omdat ik niet al te veel geld aan kleren wil spenderen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 15:27
Verwijderd
Citaat:
ik heb daar nooit last van.
dan heb jij even geluk
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 15:42
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
inderdaad.
Oud 06-02-2008, 11:13
ragdoll
ragdoll is offline
mwah ik heb nooit zin om in die uitverkoop bergen te gaan graaien en ik haat het ook dat alles te klein is of te groot en vooral vaak heel erg lelijk het geheim van geen drukte is natuurlijk gewoon winkelen op bijvoorbeeld dinsdagochtend want dan is er niemand. op vrijdag en zaterdag en koopavond mijd zelfs ik met mijn koopverslaving de winkelstraten en al helemaal in amsterdam en omstreken omdat alle provincio's en purmerhoeren dan de buurt onveilig maken hm.
Oud 06-02-2008, 11:56
Verwijderd
koopzondagen zijn ook echt helllls, iedereen massaal de stad in om gezellig te winkelen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 12:10
jubilee
jubilee is offline
ik koop uitverkoop dingetjes als ik ze anders niet zou kunnen betalen. het scheelt dat dit meestal niet in winkels met schreeuwende kinderen en moeders is. sinds ik in de stad woon ga ik sowieso niet meer echt winkelen, maar ga ik naar 1 of 2 winkels en dan smeer ik hem weer.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 12:17
Verwijderd
oh want jij komt zeker noooooiit in de h&m , high class bitch all the way huh
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Het maakt me allemaal niet zoveel uit. Als ik iets zie wat ik echt graag wil leg ik er graag iets meer voor weg. Dat er soms 'uitverkoop' is, is mooi meegenomen maar het is voor mij geen reden om opeens meer te kopen.
Precies dit.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 19:54
Verwijderd
Citaat:
mwah ik heb nooit zin om in die uitverkoop bergen te gaan graaien en ik haat het ook dat alles te klein is of te groot en vooral vaak heel erg lelijk het geheim van geen drukte is natuurlijk gewoon winkelen op bijvoorbeeld dinsdagochtend want dan is er niemand. op vrijdag en zaterdag en koopavond mijd zelfs ik met mijn koopverslaving de winkelstraten en al helemaal in amsterdam en omstreken omdat alle provincio's en purmerhoeren dan de buurt onveilig maken hm.
Dat dus, heel erg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2008, 21:10
jubilee
jubilee is offline
Citaat:
oh want jij komt zeker noooooiit in de h&m , high class bitch all the way huh
op maandag ochtend ja, niet tijdens de sale op koopavond.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 21:21
Verwijderd
ik suggereer ook niet dat ik dat wel doe, ik heb het wel eens meegemaakt en het is gewoon kut, dus daarom niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 21:38
Vice
Vice is offline
Citaat:
op maandag ochtend ja, niet tijdens de sale op koopavond.
Maandag ochtend nog wel. Ik dacht dat de meeste winkels dan dicht zijn.
Oud 08-02-2008, 21:52
Mobius
Mobius is offline
Als ik iets nodig heb bekijk ik eerst waar ik het goedkoop kan krijgen. Verdere koopjes laten me koud.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 22:30
llell
llell is offline
Na deze periode van algehele uitverkoop, ben ik het goed zat. Op het laatst was het echt struinen naar iets wat nog enigzins draagbaar was, of iets waar geen dubieuze vlek op zat. Ik werd immuun voor de magie van de kortingen. Nu heb ik echt zin om geld uit te geven aan een superkledingstuk voor de lange termijn.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 20:03
jubilee
jubilee is offline
Citaat:
Maandag ochtend nog wel. Ik dacht dat de meeste winkels dan dicht zijn.
bij wijze van spreken kutje.

ik maakte vandaag een vreugdesprongetje toen ik bij blokker aluminium schalen voor 1,88 per drie zag, terwijl ik ze de dag ervoor voor de helft bij action gekocht had yes.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 20:22
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Kleding in de uitverkoop vind ik meestal maar lelijk. Onlangs heb ik wel een leuke trui op de kop getikt voor 5 euro maar dat was een presentje. Verder ben ik wel gevoelig voor AH koopjes want ik heb sinds lange tijd weer een bonuskaart. .
Oud 11-02-2008, 12:22
Verwijderd
Ik houd van koopjes. De drukte vind ik vaak vreselijk, maar dat mag de pret niet drukken.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 15:09
June bug
June bug is offline
Ik kocht vorige week een broek voor 8 euro en een shirtje voor 7 euro, daar word ik dan eigenlijk wel blij van. Tijdje geleden al een winterjas voor 15 euro en een gaaf leren tasje voor 4,50, dan is de uitverkoop toch zo slecht nog niet.
Oud 11-02-2008, 17:20
Verwijderd
ik ben altijd blij met die bonusaanbiedingen van de ah en die shit van de bas vd heijden want ik heb altijd rommel nodig, en kleren is ook altijd mooi meegenomen.
maar die drukte en dat gehamster van OH HET IS TOCH 2 EURO DUS KOOP IK ER 100 ZODAT IK 10 JAAR VOORUIT KAN EN JIJ NIKS HEBT HAHAHA haat ik. echt. intens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten