Advertentie | |
|
![]() |
|
mwah ik heb nooit zin om in die uitverkoop bergen te gaan graaien en ik haat het ook dat alles te klein is of te groot en vooral vaak heel erg lelijk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Na deze periode van algehele uitverkoop, ben ik het goed zat. Op het laatst was het echt struinen naar iets wat nog enigzins draagbaar was, of iets waar geen dubieuze vlek op zat. Ik werd immuun voor de magie van de kortingen. Nu heb ik echt zin om geld uit te geven aan een superkledingstuk voor de lange termijn.
|
![]() |
|
![]() |
Ik kocht vorige week een broek voor 8 euro en een shirtje voor 7 euro, daar word ik dan eigenlijk wel blij van. Tijdje geleden al een winterjas voor 15 euro en een gaaf leren tasje voor 4,50, dan is de uitverkoop toch zo slecht nog niet.
|
Verwijderd
|
ik ben altijd blij met die bonusaanbiedingen van de ah en die shit van de bas vd heijden want ik heb altijd rommel nodig, en kleren is ook altijd mooi meegenomen.
maar die drukte en dat gehamster van OH HET IS TOCH 2 EURO DUS KOOP IK ER 100 ZODAT IK 10 JAAR VOORUIT KAN EN JIJ NIKS HEBT HAHAHA haat ik. echt. intens. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
kleine vrouwen en het kopen van kleding.. nicoco | 59 | 05-06-2006 13:34 | |
Lifestyle |
Koop je weleens keurmerk kleding of schoenen ofzo? analese | 15 | 28-02-2006 05:31 | |
Software & Hardware |
computer kopen. Maurice | 4 | 27-10-2003 14:42 | |
Software & Hardware |
[Kopen via i-net] Gsm kopen via i-net RuffThugg | 2 | 16-11-2002 21:21 | |
Flora & Fauna |
Letten jullie bij alles wat je koopt op keurmerken ed? Bewust van het mileu?? Verwijderd | 9 | 23-09-2002 03:01 | |
Lifestyle |
Waar let jij op bij het kopen van een kledingstuk? Verwijderd | 39 | 14-07-2002 12:32 |