Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2008, 04:06
Verwijderd
ding 20 lol gz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2008, 04:06
Verwijderd
Net naar de fucking kenker monza geweest waar echt geen fok aan was en we minimaal 3x bijna ruzie hebben gehad, daarna nog ff langs de snackbar en nu pyjamaparty met vrijgezelle afgestuurde chickies die sarah enzo heten.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 10:03
Verwijderd
dankjewel!
nouja goed wakker geworden en het is een prachtige zonnige dag wauw, weet nog vorig jaar met mijn verjaardag was het echt grauwgrijs en kut. straks ga ik met vrienden mijn verjaardag vieren en vanavond met familie en morgen heb ik een soort van date maar ehm ja spannend ofzo?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 10:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
haha

@ t: hehe ja ontzettend aardige gozer, ik kreeg een keer in traders pop ""vrijkaartjes"", een flyer met zijn krabbel erop. zijn feestjes zijn ook de enige avonden dat het druk kan zijn haha

hahaha soms kan zelfs don londi de leegte niet vullen, een tijdje terug was het echt net zo leeg als op die foto en het was een beeetje triest dus toen zijn botulismf en ik maar op ons allerbelachelijkst gaan dansen. maar op zich verbeterde het de situatie nauwelijks

@ thefragile: gefeliciflapstaart
Oud 09-02-2008, 10:28
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ohja ontopic: ik ging vanochtend paardrijden en mijn pony hoorde de buurman timmeren en dacht 'omg renneeeen' en toen deed ze dat en ik geloof dat ze 15 meter in 0,0001 seconde heeft afgelegd

en is ook nog eens het jachtseizoen geopend, dolletjes

Laatst gewijzigd op 09-02-2008 om 12:38.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 11:41
jubilee
jubilee is offline
de m00der van matt trakker heeft me ingepland in een strenge schoonmaak strokenplanning waar ik mijn middag mee ga vullen, en als ik wat tijd overhou ga ik ook nog mijn afscheidsfeestje van morgen voorbereiden.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 12:35
Electriq
Electriq is offline
Ik ben al een week aan het klussen in mijn nwe huis in Utrecht en het schiet op zich wel aardig op maar ik wil gewoon dat het klaar is. Nu ben ik in Maastricht en ik ga zo maar eens de stad in ofzo. Vanavond mosselen eten huhuhuh met vrienden, hmm Maandag de laatste klusjes aan mn slaapkamer doen
Oud 09-02-2008, 12:38
Verwijderd
ik kan echt niet meer uitslapen
maaar daardoor heb ik al wel heel veel dingen gedaan die moesten vandaag EN me kapotgeërgerd aan m'n gastbroertje want echt omg schoolvoorbeeld van puberjongetje.
Straks naar de film en vanavond uit denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 12:45
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren naar de opening van de Vrankrijk. GVD een uur in de rij gestaan om binnen te komen BIJ EEN KRAAKPAND! wat een idiote situatie. Eenmaal binnen was het wel echt briljant, de Hardheid speelde een lekkere set, precies binnen toen ze begonnen. Heeeel veeel bekenden, er hobbelde ook heel wat forummers rond. Daarna nog even gehangen in de Minds. Toen richting nachtbus gaan lopen met huisgenoot maar eerst in die graftent de korsakof nog een lading bier ingeslagen voor onderweg. In de bus oude bekende tegengekomen en thuis nog een tijd gehangen, gesmookt en gedronken met mijn huisgenoot en Operation ivy zitten luisteren, GODENBAND. Nu erg vroeg wakker geworden en zonder enige vorm van kater. HARD!
Oud 09-02-2008, 14:00
Verwijderd
De zon schijnt tan2 lekker precies door het grote raam in mijn kamer dus ik zit nu met mijn voeten op het bureau te zonnen en een lucky te roken
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 14:38
Verwijderd
Ik heb internet op mijn werk dus ik ben online point-and-click-games aan het spelen terwijl ik af en toe een biertje tap. Vanavond wil ik naar een feestje waar geen nare bekenden zijn, dus dat wordt vrij onmogelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 15:11
Moustache
Moustache is offline
w00t ik heb hier lang niet meer gepost.
Vandaag wakker geworden naast mn vriendin, zij is nu werken en ik zit fijn in de zon wat studieboeken door te bladeren. Dat weer
Vanavond wellicht uit en anders in samen in bed films kijken.
Oud 09-02-2008, 16:32
vilein
vilein is offline
Wat een weekend zeg, nu al. Vanavond naar Rauw.
Oud 09-02-2008, 18:12
Luna
Luna is offline
ja verdomme ik wil ook naar Rauw maar lig doodziek in bed. Ik kan écht niks. Als ik nu weer ga slapen tot 12u dan voel ik me misschien beter maar dan nog is het heel dom om te gaan.
Vanochtend moest ik werken en dat was een ramp omdat ik me steeds beroerder ging voelen.
Oud 09-02-2008, 19:16
Metal
Metal is offline
Citaat:
De zon schijnt tan2 lekker precies door het grote raam in mijn kamer dus ik zit nu met mijn voeten op het bureau te zonnen en een lucky te roken
Oud 09-02-2008, 19:22
lapin
lapin is offline
Citaat:
de m00der van matt trakker heeft me ingepland in een strenge schoonmaak strokenplanning waar ik mijn middag mee ga vullen, en als ik wat tijd overhou ga ik ook nog mijn afscheidsfeestje van morgen voorbereiden.
aww nu kan ik heerlijke uit een stickerloze raam kijken 'in' de bank op een stukje gepuzzeld linoleum!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 19:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag afgesproken met m'n moeder, want ik had 'r al 2 weken niet gezien, dus we gingen shoppen in R'dam. Errug gezellie en m'n moeder was steeds maar dingetjes voor me aan het uitzoeken waarvan ze vond dat ik 't nodig had, dus nu heb ik een hoop nieuw spul voor nop. Daarna gingen we nog even bij de Bagels&Beans zitten en toen had m'n moeder zin in een High Tea dus toen kregen we allebei een gigabeker met thee en stukjes van alle soorten cake die ze hadden. Omg yum!
Nog langs m'n werk geweest om te kletsen, verplichte stop bij oma gemaakt, gekibbeld met m'n zus en vrijwel alleen maar gemopper aangehoord van m'n vader. (He, gezellig weer thuis zijn...) Volgende keer ga ik weer alleen met m'n ma.
Vanavond vroeg slapen, want ik ben gaar als de neten. Gisternacht had ik ruzie met m'n wasmachine, dus die slaap moet ik inhalen.
Oud 09-02-2008, 19:34
kuik
kuik is offline
Citaat:
Admiraal de Ruijterweg in Amsterdam. Vette tent, beetje poolen, beetje tafeltennis beetje dansen, leuke muziek alleen dj's die niet kunnen draaien en op donderdag helemaal leeg.
ik was daar gister en het feestje was best OK. maar donderdagavond is geen aanrader dus?

gister dus naar club 8 geweest, op de terugweg twee keer bijna aangereden door een taxi, damn amsterdamse taxi's en vanmorgen wakker geworden met een klein katertje. nu ben ik bij mn ouders thuis en morgen naar antwerpen .
Oud 09-02-2008, 20:00
jubilee
jubilee is offline
Citaat:
aww nu kan ik heerlijke uit een stickerloze raam kijken 'in' de bank op een stukje gepuzzeld linoleum!
dat heb ik zomaar voor jullie over!
net heb ik in mn semipyjama voor een fortuin boodschappen gedaan voor mn fuifje en 4 keer op en neer geweest naar o.a plus en albert heijn. slijmmailtjes getypt voor een kamer in bethnal green, en nu ga ik in de bank prison break kijken met 2 poesjes op schoot hoop ik, en niks meer uitvoeren tot morgenochtend.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 21:51
ragdoll
ragdoll is offline
de zon scheen natuurlijk dus ik voelde me verplicht om de hele dag buiten te sjouwen en nu ben ik moe dus ik heb mijn blokjespyajma aan en ook nog thee gemaakt en in een pot geschonken o m g ik word denk ik burgerlijk
Oud 10-02-2008, 00:42
Verwijderd
Ik zou naar Hex maar misschien ook niet met misschien iemand maar misschien ook iemand anders en toen bleek iemand opeens in Utrecht te zitten in plaats van gewoon Amstelveen maar hij stapte net op de trein en toen vonden we een geheime ingang naar de AH en hadden we teveel eten gekocht om nog naar Hex te gaan dus gingen we maar bier drinken en Monty Python's Flying Circus kijken.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 01:20
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Drunk as fuck

en nu heb ik een onstonken vinger omdat ik iemand voor zijn bek heb geslagen.

au.
Oud 10-02-2008, 02:09
Verwijderd
Drundker as fuck Z omg
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 12:47
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Eenmaal binnen was het wel echt briljant, de Hardheid speelde een lekkere set HARD!
weet jij toevallig die tekst van dat rita nummer, was te vet maar nu weet ik natuurlijk niet meer hoe ie ging
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 14:11
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
nee de exacte tekst weet ik niet meer, weet alleen dat het rita tovenaar ipv tita tovenaar was.
Oud 10-02-2008, 14:20
vilein
vilein is offline
Wat een te brakke dag. Ik ben alle films die mn huisgenoot gedownload heeft aan het kijken en verder drink ik thee. Gelukkig heb ik morgen ook nog vrij, als ik college had gehad dan zou ik doodgaan. En ik ben dus zo'n beetje net wakker.
Oud 10-02-2008, 14:28
Verwijderd
Ik werd naar half ziek wakker maar net heb ik een uurtje in de zon gelegen in het park en voel ik me beter
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 14:39
Verwijderd
Ik ging gister eten met een vriendinnetje, toen werd ik moe en wilde ik naar huis en net toen ik de bus wilde pakken naar huis belde er een vriendinnetje waar ik wat mee ging drinken. Na een uur werd ik moe en wilde ik weer naar huis, maar ik liep langs het werk van weer iemand anders en daarmee ben ik uiteindelijk nog uitgegaan. Wel tot een uur vanmorgen uitgeslapen, dus nu ben ik niet meer moe. Net op een terrasje gezeten, wat een superrelaxt weer echt.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 16:52
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gisteren lost gekeken met mn vriend, daarna naar een vriendin om lekker in te drinken. toen zijn we naar rauw gegaan, maar eigenlijk vond ik het helemaal niet zo leuk als de vorige keren de muziek was ietsjes minder en er stond een een of ander vaag wijf te zingen en er was een gogo danser, ew..
vanmiddag wakker geworden met een enorme kater maar die is nu verdwenen
nu lig ik in bed met mn laptop met de tv aan op de achtergrond en straks ga ik pizza eten en boer zoekt vrouw kijken yess.
Oud 10-02-2008, 19:39
Metal
Metal is offline
Te hard feestje/housewarming gister tot 5 uur vanochtend. Vandaag gaar, beetje genoten van het weer, nu beetje James Randi filmpjes checken. Dadelijk ff xboxen of californication checken. Morgen municipal waste. En het is lekker weer met de ruit open en ik lust wel een glas wijn.
Oud 10-02-2008, 21:49
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandfaag met botulismf in het welhaast exotische weert geweest met een touringcar vol botulismfs vrienden om te kijken naar de finale van nu of nooit waarbij gestreden werd om een videoclip en om als opener op pinkpop te staan. en dat was echt een toffe middag alleen was er een of ander gaar middelbareschoolbandje die een kutte rip-off van avril lavigne oid deden en helaas wonnen die nog ook. Maar gelukkig had Tres.b de veel gavere videoclipprijs gewonnen en vond jan smeets hen eigenlijk beter dus dat verzachtte de nogal zure overwinning van die overgemake-upte teenyboppers. ( ja ik overdrijf niet eens). ach openen op pinkpop met als headline metallica... niet echt iets voor een indieband die heel wat beters verdient
al met al een hele toffe dag maar ik ben doodmoe en van zoveel rock'n'roll, doommetal(omg dat was vet) en hollandse rap( dat ook, maar wel vermoeiend want die dude dirigeerde ons de hele tijd te springen) heb ik wel een beetje een zwaar hoofd en daar kan alleen mijn bedje wat aan doen.

@ botulismf: als je slim bent en dit leest CTR c en CTRL v je
Oud 10-02-2008, 21:59
Verwijderd
Citaat:
ik was daar gister en het feestje was best OK. maar donderdagavond is geen aanrader dus?

gister dus naar club 8 geweest, op de terugweg twee keer bijna aangereden door een taxi, damn amsterdamse taxi's en vanmorgen wakker geworden met een klein katertje. nu ben ik bij mn ouders thuis en morgen naar antwerpen .
Weekeind schijnt leuk te zijn, nog nooit geweest en die donderdag blijf ik gaan, want met gezellige vrienden is het toch wel tof.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 06:49
Verwijderd
gisteren municipal waste, kkhard. m'n relatie is weer prima, waar een show wel niet allemaal goed voor kan zijn, ha.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 08:02
STP
STP is offline
Wát heb ik gemist Uuf?

OT: Eergisteren een vét tof afscheidsetentje gehad van een vriendin van me in een restaurantje in Groningen. Met twaalf man aan een tafel voor acht, beregezellig. Met veel te veel drank op werkten we al snel op de zenuwen van het hele restaurant. Daarna de hele nacht draaien, was vet. Moest daardoor helaas zelf wel verstek laten bij een supervet minimal-feestje in Groningen.

Na het draaien bij m'n nieuwe chick geslapen en tot vier uur blijven liggen. Daarna heerlijk gegeten en beetje films gekeken. Prima weekendje!
Oud 11-02-2008, 08:42
Broeder
Broeder is offline
De verwarming blijft steken op vijftien graden, haha. Dat is niet grappig.
Oud 11-02-2008, 10:30
Verwijderd
Vandaag is bij voorbaat een kankerrrrrrrrdag want ik moet mijn katjes aan een nieuw gezin meegeven omdat ze niet op mijn kamer mogen.

Fuckerdefuck
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 10:34
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Vandaag is bij voorbaat een kankerrrrrrrrdag want ik moet mijn katjes aan een nieuw gezin meegeven omdat ze niet op mijn kamer mogen.

Fuckerdefuck
ik wou dat ik ze op mijn kamer kon nemen, maar mijn huisgenoten (nota bene 3 diergeneeskunde studenten) vinden een kat in huis te smerig.
Oud 11-02-2008, 10:35
Verwijderd
Hypocriete konijnenvingeraars.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 10:36
Outlaw
Outlaw is offline
nou lijkt me een kattenbak op een kamer van 12 m2 ook niet ideaal, ik heb al zo weinig ruimte.
Oud 11-02-2008, 11:15
Verwijderd
Ik word net pas wakker van een leuk telefoontje, whiehoe, want ik mag weer komen werken op mijn ultieme afleiding van alles, waardoor ik daarna vast het suffe leven in Utrecht weer aan kan. Ik denk dat ik zo voor de grap overigens maar naar college ga.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 11:46
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
kut geslapen na een avond gamen. vandaag werken en vanavond naar de verjaardag van mijn ma . ik kan niet wachten tot ik klaar ben met werken want mijn kop staat echt niet naar werk.
Oud 11-02-2008, 11:59
vilein
vilein is offline
Alle waterleidingen op de bovenverdieping zijn verstopt, dus ik kan niet douchen en de benedenwc staat ook vol water. Wat een mooi huis hebben we toch. Straks naar een vriendin om daar te douchen en in de zon te zitten en dan daarna wat lezen voor mn studie en dan naar mn zus, want als ik een toetje meeneem dan kookt zij. Heldin.
Oud 11-02-2008, 12:27
Metal
Metal is offline
Citaat:

Fuckerdefuck
dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Oud 11-02-2008, 12:33
Luna
Luna is offline
gister naar de dokter geweest en bleek dat ik een dikke keelontsteking heb, met koorts en alles erop en eraan. Ik kan niet eten en amper drinken want mn klieren zijn te opgezwollen. praten is ook een ramp. En ik wil gewoon normaal zijn en buiten chillen. En ik wil zelfs naar school
Oud 11-02-2008, 12:55
Verwijderd
ik ben terug uit thailand en het was echt fantastisch, wat een mooi land. in een hostel zag ik busreizen naar laos en cambodia voor 7 euro en toen verdoemde ik de terugvlucht verder vloog ik met een debiel vliegtuig waar een snavel op was geschilderd:

nu ga ik één van de dinsey tekenfilm dvd's kijken die ik daar gekocht heb
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 12:59
idontcare
idontcare is offline
nou ik ga zo denk ik maar even een stukje skeeleren want het is mooi weer
Oud 11-02-2008, 13:14
Broeder
Broeder is offline
Oké, de knoop uit de luxaflex knippen was niet zo'n snugger idee. Voor vanmiddag ga ik dus maar op zoek naar een minder risicovolle uitdaging.
Oud 11-02-2008, 13:23
Verwijderd
Uitstel van executie, morgen worden de katten pas opgehaald

Tot die tijd zit ik guitar hero te spelen met mijn toetsenbord op de pc zzz.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 15:53
xxChange
xxChange is offline
Vandaag wel ff 1 ontzettend onzinnig uurtje naar school geweest. Nu ben ik bezig met m'n pws-presentatie...nog steeds/alweer. Nogal een druk weekje wat school betreft. Ooh, ik moet ook nog economie maken anders krijg ik op m'n dak...Mag ik ook gewoon ff slapen?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 16:14
Verwijderd
ik was moeeee, want VEEL te weinig slaap, en toen viel ik in slaap tijdens een hoorcollege over integratie. ze liet een film zien over niggas die teamleider waren bij de Foxholster voetbalvereniging, en toen ging het dus mis. vanavond zou ik met iemand gaan eten, maar ik heb afgebeld omdat ik haar nooit iets te vertellen heb. nu ga ik koekjes eten en daarna naar de supermarkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten