Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@ Metal: dankje. ![]()
||
Citaat:
dat zal het zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Kom ik met mijn schoenen...
|
Verwijderd
|
- Big Fish op DVD
- Paprika op DVD - Stranger than fiction op DVD - koffie - voor het eerst sinds tien jaar weer een bril, vandaag afgehaald. Hij is belachelijk groot en iedereen gaat hem idioot vinden maar ik vind 'm per ongeluk leuk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar hij is erg gaaf, ik zag 'm van de herfst in de bioscoop en dat was behoorlijk indrukwekkend. Oh en foto's staan in het fototopic. |
![]() |
|
Olijfgroene (zomer)jas. Beetje een biker-jack idee, met zo'n schuine rits, maar dan langer.
Groene haarband 2 BH's Diesel jongensmodel onderbroek 2 brillen (1 paars met mintgroen, 1 gewoon zwart) Een shiteload aan cakejes En m'n DVDbox van Extras is ook binnen.
||
Citaat:
![]() Die leende ik altijd bij de bieb toen ik een jaar of 11 was. Ik leende 'm zo vaak dat ik 'm op een gegeven moment gewoon mee naar huis kreeg. ![]() ot: Paprika's Roomkaas met zongedroogde tomaatjes en olijven Zalmsalade AH Muesli met rozijnen Bakje koffie
|
Verwijderd
|
Van het weekend ook nog heel veel sushi gehad, heerrrrrrlijk.
2 baseball shirts - American Apparel bh topje strapless - AA witte tubesocks met 2 strepen je kent ze wel - AA zweetbandje -AA spijkerrokje h&m Rol papier 1x1,5m 160grs Rol papier 1x10m 120grs Gesso doorzichtig Tube skincolor olieverf 2 red bull 2 croissants hamkaas kaartje voor datarock 2 luckystrike |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zag een geniaal leuk jasje en ik paste 'm nét niet want mijn tieten zijn te groot en ik had geen zin om ze te amputeren.
Dus toen kocht ik maar een serveerster-achtig rokje met tule en wit kant. Om het gemis op te vullen. En verder nog een longsleeve met een Dali-schilderij-print en What The Bleep Do We Know op DVD en een knuffelrog (<###########) en boodschappen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Teringtyfustakketopic Verwijderd | 500 | 28-03-2006 21:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Le Nouveau-Hippie Zepp | 6 | 29-08-2005 19:07 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Franse tekst (again) Verwijderd | 0 | 19-02-2005 16:57 | |