Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2008, 16:03
Verwijderd
Citaat:
het valt ook niet mee... jan is 45 en heeft weinig ervaring met vrouwen..... volgens mij vertelde Annet dat ze nog nooit serieuse relatie heeft gehad.. Jan had gewoon Annet moeten kiezen...
Ja, Siepie is echt een muts. "Ja, nou...ik mís wel wat..." Way to go, doos! Ik vind haar tevens heel erg eng en verschrikkelijk oubollig. Die gesprekken met haar zijn zo geestdodend. "Ja, lekker even buiten geweest. Héérlijk. Ja. Lékker. Is er nog thee? Ik zet wel even wat water op. Hč, gezéllig."

ARGH.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2008, 17:36
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Nou die Annet is volgens mij nog erger hoor. Baptiste weggelopen uit de jaren '50. Dat past dan wel weer beter bij Jan die ik eerder op 65 zou schatten dan 45. Dat interieur van hem.. bij mijn opa en oma ziet het er moderner uit.
Oud 04-02-2008, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Dat interieur van hem.. bij mijn opa en oma ziet het er moderner uit.
Komt omdat zn moeder er woont. Wat overingens ook belachelijk is.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Die jas van Marja inderdaad, daar zit ik me nou al 5 afleveringen over te verbazen.
hahahaha ja. toch vind ik ze wel bij elkaar passen.. vind die Gerard ook het leukste van allemaal.

ik heb niet het idee dat hier ook maar één waanzinnige relatie uit komt rollen eigenlijk. bij de meesten kiezen ze maar voor iemand omdat het 'moet', maar echt van harte gaat het niet geloof ik.

en idd Henk met zijn Jiskefet buddies hahahahahaha. <3
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 11:45
indigo
indigo is offline
Citaat:
en ik heb dus gehoord via via, roddel roddel...

Spoiler
Dat heb ik ook gehoord, en niet eens zo heel erg via-via. Toch vind ik het een rare combinatie.

Citaat:
Kennen jullie de biologisch boer Joris uit aflevering 1 nog? Omdat Renske haar been brak kon ze niet komen logeren. Toen Joris aan het eind van de logeerpartij moest kiezen tussen de twee andere logés (Evelien en Karin) toen koos hij voor Renske.

Ik kijk er niet raar van op wanneer Henk toch Klarijn beter wil leren kennen. Ik vind Henk helemaal niet bij Maartje of Malou passen.
Ik dénk dat Henk Maartje gaat kiezen, maar het zou helemaal geen slechte keus zijn als-ie toch/daarna/uiteindelijk met Klarijn gaat daten.

Jan doet een beetje erg ingewikkeld vind ik, had-ie maar wat eerder moeten zeggen tegen Siepie dat-ie haar de leukste vond, dan had hij misschien wat meer kans gemaakt. Bij Gerard is het wel gezellig en bij Agnes ein-de-lijk ook.

Maar het is wel een suffere serie dan degenen hiervoor.
Oud 05-02-2008, 11:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Haha, leuk dat je bij Jan nog dat handje-klap ziet als hij een koe gaat kopen

Jan - ach en wee, volgens mij is ie verliefd en baalt ie flink dat Siepie zijn gevoelens niet beantwoordt...
Henk - ik vind beide meiden leuk, weet eigenlijk niet bij wie zijn voorkeur ligt
Gerard - in het voorstukje van volgende week zag je Marja vet janken, dus ik denk dat hij voor Leonie gaat kiezen. Ik vind hem trouwens wel de sympathiekste boer!
Frans - ik hoop dat ie voor Joyce kiest!
Agnes - ja, boer Klaas natuurlijk
Oud 05-02-2008, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Die jas van Marja inderdaad, daar zit ik me nou al 5 afleveringen over te verbazen.
Haha ja
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 16:50
Verwijderd
Citaat:

Jan - ach en wee, volgens mij is ie verliefd en baalt ie flink dat Siepie zijn gevoelens niet beantwoordt...
Henk - ik vind beide meiden leuk, weet eigenlijk niet bij wie zijn voorkeur ligt
Gerard - in het voorstukje van volgende week zag je Marja vet janken, dus ik denk dat hij voor Leonie gaat kiezen. Ik vind hem trouwens wel de sympathiekste boer!
Ik denk niet dat dat huilen van Marja te maken had met het niet-kiezen van haar, anders zouden ze dat wel niet laten zien.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 15:23
Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
Ik denk niet dat dat huilen van Marja te maken had met het niet-kiezen van haar, anders zouden ze dat wel niet laten zien.
Maar hij had wel gezegd dat ie al wist wie ie ging kiezen en dat dat bij de ander waarschijnlijk hard aan zou komen (oid) en Marja had al gezegd dat ze gevoelens voor m had. Grote kans dat ie die ander kiest dus.

Laatst gewijzigd op 07-02-2008 om 15:52.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 06:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Lol
Oud 10-02-2008, 19:33
Verwijderd
Waarom zoent Gerard nou weer met skelethoofd Leonie? Ik hoop dat ie net als Boer Gerrit verliefd is op de ander ;D
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 19:59
Verwijderd
Arme Joyce.
Die arme arme Joyce.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 20:09
nińa
nińa is offline
Ja arme kindje. Leonie en Gerard zijn wel erg bijpassend. En arme Klaas!
Oud 10-02-2008, 20:10
Verwijderd
Geen Joyce en geen Klaas! Wat stom, ik vond die allebei beter passen. Misschien moeten we hén dan maar koppelen...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 20:11
Verwijderd
Die Ronella past niet bij hem.

En die Henk heeft meteen Klarijn gebeld om te vragen wanneer ze kunnen afspreken.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 20:11
Verwijderd
Haha, gewoon alle gokken fout. Die boer(inn)en hebben gewoon echt geen smaak
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 20:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Geef Joyce en Klaas maar aan mij
Oud 10-02-2008, 20:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:

Haha, ik had het gewoon fout, behalve bij Gerard, maar dat kwam door het voorstukje.
En bij Henk bleek zijn voorkeur ook nergens te liggen...
Oud 10-02-2008, 20:15
Verwijderd
Ik vond Jurre echt een goede keuze, maar als ik Frans was, dan was ik voor Joyce gegaan. Hij had door haar verlegenheid/moeheid etc heen moeten kunnen prikken... Jammer... Maar leuk leuk leuk <3
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Jurre echt een goede keuze, maar als ik Frans was, dan was ik voor Joyce gegaan. Hij had door haar verlegenheid/moeheid etc heen moeten kunnen prikken... Jammer... Maar leuk leuk leuk <3
Vind ik ook. Wel blij dat Gerard voor Léonie koos. Wat een doosje is die Marja.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 23:07
fib
fib is offline
Citaat:
Vind ik ook. Wel blij dat Gerard voor Léonie koos. Wat een doosje is die Marja.
Is Léonie nou zo dominant.. of lijkt dat alleen zo? is Gerard een volgzaam type?
Oud 11-02-2008, 07:30
Verwijderd
Haha, geweldig.. ik had gewoon ALLES fout

Ik ben benieuwd hoe de vakanties gaan.. mja, Leonie en Gerard gaan schijnbaar met de kinderen op stap en dat doe je niet zomaar.. denk dat zij er beiden dus echt wel een relatie in zien. Ik hoop heel erg dat Henk Klarijn direct belt inderdaad en dat Frans zijn fout gaat inzien. Ronella is een zeurneus! "Ieeh nee ik ga geen koeien scheren hoor", "ik heb gekozen voor juffrouw, dan ga ik geen koeien melken", "ieeh frans doe jij het maar hoor, de motor schoonmaken", "nee ik wil echt niet elke week naar zo'n crosswedstrijd kijken hoor" etc. etc. Volgens mij vond Joyce hem veel meer leuker zoals hij echt is :/
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 11:42
Verwijderd
Ik vond Ronella leuker, maar Joyce paste gewoon beter bij Frans. Nouja, misschien komt ie er nog achter.

Ik vond het zo zielig voor Klaas. Echt, het is een schatje. Mijn huisgenoten waren het niet met me eens, maar ik vond dat ze voor Klaas had moeten kiezen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Haha, geweldig.. ik had gewoon ALLES fout

Ik ben benieuwd hoe de vakanties gaan.. mja, Leonie en Gerard gaan schijnbaar met de kinderen op stap en dat doe je niet zomaar.. denk dat zij er beiden dus echt wel een relatie in zien. Ik hoop heel erg dat Henk Klarijn direct belt inderdaad en dat Frans zijn fout gaat inzien. Ronella is een zeurneus! "Ieeh nee ik ga geen koeien scheren hoor", "ik heb gekozen voor juffrouw, dan ga ik geen koeien melken", "ieeh frans doe jij het maar hoor, de motor schoonmaken", "nee ik wil echt niet elke week naar zo'n crosswedstrijd kijken hoor" etc. etc. Volgens mij vond Joyce hem veel meer leuker zoals hij echt is :/
Ja dat idee had ik ook, dat Joyce Frans duidelijk leuk vond zoals hij wás, en zij kon ook véél meer genieten van het boerenbestaan. Die Ronella zeurt idd te veel. Vond Joyce zo véél leuker.

Maar
Spoiler

Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 22:14.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 16:27
Verwijderd
Je spoiler is mislukt

Ik vind Joyce ook veel leuker
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 17:07
Verwijderd
Citaat:
[spoiler][/offtopic]
Haha

En wat Dusjcrib zegt, Ronella zeurde bij alles. En ik denk dat ze bitchier kan overkomen (of worden) dan Joyce. Ik zie gewoon ECHT NIET wat Frans in haar ziet. Maar ja, het programma kan daarin natuurlijk heel selectief zijn.
En datzelfde geldt voor de keuze van Jurjen. In het hele programma heeft hij geen woord gezegd waarvan je denkt: "goh, toffe gast, daar zou Agnes wel voor kunnen vallen." Hij was schuchter, serieus en saai in de beelden die we hebben gezien. Nou was Klaas ook niet zo superextrovert, maar hij kwam wel wat interessanter over. Blijkbaar is ook hier het programma selectief bezig geweest met wat wel en niet uit te zenden...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 17:43
rare kwast
rare kwast is offline
ronella is in het echt totaal niet zo, weet wel dat ze knippen in het programma..
als iets hun aanstaat knippen ze dat er uit en zo lijkt het net of ronella overal om zeurt..

maar goed ben benieuwd naar de aflevring van 2 maart
Spoiler

toch wel grappig dat klaas, jurre en ronella hier in de buurt wonen
en nog een van die meiden van henk..
ga denk toch eens klaas spotten (A)
Oud 11-02-2008, 18:46
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Op de site van Boer zoekt vrouw, in zo'n extra filmpje, zie je Yvon nog napraten met Klaas Schattig!
En daarin zegt ze ook dat vrouwen maar een brief naar het programma moeten sturen voor Klaas... Waarop hij reageert dattie niet denkt dat er veel brieven zullen komen
Oud 11-02-2008, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Je spoiler is mislukt

Ik vind Joyce ook veel leuker
Ik gebruik die domme tag ook nooit.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 08:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Op de site van Boer zoekt vrouw, in zo'n extra filmpje, zie je Yvon nog napraten met Klaas Schattig!
En daarin zegt ze ook dat vrouwen maar een brief naar het programma moeten sturen voor Klaas... Waarop hij reageert dattie niet denkt dat er veel brieven zullen komen
Ja, volgens mij ziet ie zelf niet in hoe heet hij is <3
Oud 12-02-2008, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Wat m nóg schattiger maakt!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 00:29
Verwijderd
Trouwens, ik had een beetje het idee dat Frans wel voor Joyce wilde kiezen, maar hij dat niet durfde te zeggen omdat Yvon steeds zei dat er toch echt wel iets moest zijn tussen hem en Ronella want ze hadden immers gezoend!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 07:19
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, ik had een beetje het idee dat Frans wel voor Joyce wilde kiezen, maar hij dat niet durfde te zeggen omdat Yvon steeds zei dat er toch echt wel iets moest zijn tussen hem en Ronella want ze hadden immers gezoend!
Haha, dat zou echt het toppunt van on-assertief zijn Ik denk dat ie echt wel wat voor haar is gaan voelen, maar ik heb geen idee wát precies...

OT: ik vraag me nu trouwens af of Jan toch maar die muis Anita(?) is gaan opbellen om te vragen of ze op een vrijdagavond wat te doen heeft.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 08:05
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
OT: ik vraag me nu trouwens af of Jan toch maar die muis Anita(?) is gaan opbellen om te vragen of ze op een vrijdagavond wat te doen heeft.
Nou, dat lijkt me sterk. Volgens mij moet Jan eerst eens bekomen van al die drukte om zich heen, en van zijn luduvudu. Ik verwacht eerder van Henk dat hij -eventueel buiten de uitzendingen om- Klarijn gauw gaat bellen.
Oud 13-02-2008, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Haha, dat zou echt het toppunt van on-assertief zijn Ik denk dat ie echt wel wat voor haar is gaan voelen, maar ik heb geen idee wát precies...

Dat idee had ik ook
Yvon vroeg echt: je zoent toch niet zomaar met iemand?
En hij echt: uuh uh ene ahhuha nee natuurlijk niet!

Hij vond Joyce natuurlijk leuker
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 10:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Hij is zo snoezig. En ook dat ie van die vochtige oogjes kreeg. Ik zou zo naar hem toe willen rennen en hem eens fijn gaan knuffelen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 12:25
gurl19
gurl19 is offline
Spoiler

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Spoiler
op welk stel slaat de tweede spoiler?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 13:33
Verwijderd
Citaat:
op welk stel slaat de tweede spoiler?
Lijkt me op hetzelfde stel als de spoiler erboven
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 08:56
fib
fib is offline
Citaat:
Haha

En wat Dusjcrib zegt, Ronella zeurde bij alles. En ik denk dat ze bitchier kan overkomen (of worden) dan Joyce. Ik zie gewoon ECHT NIET wat Frans in haar ziet. Maar ja, het programma kan daarin natuurlijk heel selectief zijn.
En datzelfde geldt voor de keuze van Jurjen. In het hele programma heeft hij geen woord gezegd waarvan je denkt: "goh, toffe gast, daar zou Agnes wel voor kunnen vallen." Hij was schuchter, serieus en saai in de beelden die we hebben gezien. Nou was Klaas ook niet zo superextrovert, maar hij kwam wel wat interessanter over. Blijkbaar is ook hier het programma selectief bezig geweest met wat wel en niet uit te zenden...
Het verhaal is dat Frans met Ronella een betere klik heeft dan met Joyce.

Ik snap niet wat iedereen zo leuk vindt aan Klaas... Hij zei vooral dat hij niet zo goed was in dit en in dat en dat hij dat moeiljk vond en dat hij niet zo was maar zo. Jurjen heeft alleen in de laatste aflevering echt dingen gezegd. In de vorige afleveringen was hij nauwelijks in beeld.
Oud 16-02-2008, 18:51
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Berichtje op site van Boer zoekt vrouw:

"Honderden brieven voor Klaas
Agnes koos voor Jurre en niet voor Klaas. Dit was voor Klaas wel even slikken. Veel kijkers haalden daarentegen opgelucht adem, want afgelopen week stroomden de brieven en e-mailtjes binnen voor Klaas. Met woorden als 'mooie ogen en leuke krullen' dingen de vrouwen naar de hand van Klaas.

De brieven en e-mails worden doorgestuurd naar Klaas, dus wie weet..."

En geef die vrouwen eens ongelijk
Oud 16-02-2008, 19:42
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha idd, als ik geen vriend had had ik hem misschien best een brief willen sturen
Oud 18-02-2008, 08:10
Lilium
Lilium is offline
Saaie aflevering gisteren.
Oud 18-02-2008, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Saaie aflevering gisteren.
Qft.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 11:03
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Jurre
Ik dacht echt dat ze voor Klaas zou gaan kiezen, hoewel ik stiekem voor Jurre was. Met Klaas had ik overigens ook geen problemen gehad.

Gerard en Leonie vind ik wel bij elkaar passen, die Gerard is echt zo relaxt, ik vind hem wel de leukste boer die er tussen zit.
Frans is ook wel lachen, met z'n opmerkingen gister toen ze moesten raden welke vrouw er gekozen was. Hij zegt wel waar het op staat.
Henk vind ik best wel dom overkomen voor het feit dat hij gestudeerd heeft (wat heeft hij eigenlijk gestudeerd?)
En Jan, ja, ik vind hem maar dom en hij verdraaide de waarheid ook nogal. Vraagt Henk waarom het bij hem mis is gelopen, zegt hij dat ze alledrie niks voor elkaar voelden..terwijl hij gewoon een blauwtje had gelopen bij Siepie. Hij moet maar gauw naar die Anita gaan..denk dat dat wel kan matchen.

Iedereen heeft het over 2 maart, is er volgende week geen uitzending?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 11:29
Verwijderd
Ik vond Jurre en Agnes wel erg schattig bij hem thuis.. Alleen beetje jammer dat ze er allebei om heen draaien, of ze wel of niet iets hebben. Mja, misschien willen ze zeker zijn van de zaak.

Gerard en Leonie zijn leuk samen! Zij past beter bij hem als die Marja. Frans en Ronella, denk dat ik hem leuker had gevonden met Joyce, maar hij moet er mee leven

Jan en Henk moeten eerst maar eens denken voor ze iets doen of zeggen, want denk dat het daaraan ligt dat er geen vrouw 'gevonden' is. Ben erg benieuwd hoe het gaat op die stedentrips
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 12:15
Verwijderd
Volgens mij hebben Jurre en Agnes op vakantie nog niet eens fatsoenlijk met elkaar gezoend, ze zijn veel te voorzichtig en verlegen Het is allemaal nu iig nog erg afstandelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 16:15
Velma
Velma is offline
In de krant las ik dat
Spoiler

Ik weet niet hoe hoog spoilergehalte het heeft maar ja
Reageren

Regels voor berichten